Connect with us

Igre

Preizkusili smo Dying Light 2, naslednika ene najboljših iger vseh časov

Published

on

Med pandemijo se ljudje pripravljamo na najhuje, zato so nam prijazni zaposleni iz podjetja Techland pripravili nekaj učnega gradiva. V letu 2015 so po mojem mnenju ustvarili eno najboljših iger Dying Light in po sedmih letih smo končno dočakali njegovega naslednika Dying Light 2. 

Zombiji in parkour

Zgodba nas popelje v leto 2036, kar dvajset let po prvem srečanju z virusom v mestu Haran, kjer se je odvijal prvi del igre Dying Light. Svet, v katerem poteka naša zgodba, je še naprej pretresen od novega virusa in nam daje bolj apokaliptični vibe kot v prvem naslovu, podoben filmu I am Legend. Ulice, stavbe in strehe so poraščene s travo in drevjem, prav tako pa najdemo na vsakem kotičku nov podvig za parkourne sposobnosti našega karakterja. Podamo se v zgodbo kot Pilgrim ali romar Aiden, ki je prepotoval skozi vso Ameriko do mesteca New Viledor, kjer naj bi se nahajala njegova sestra Mia. Tu se začne naša dogodivščina polna bojevanja, parkoura, zombijev in zanimivih karakterjev, ki nam pomagajo pri preživetju in raziskovanju sveta.

Novosti, izboljšave in presenečenja

Na začetku igre opazimo precejšnjo izboljšavo same grafične podobe, kot tekoče premikanje. Lepo presenečenje pa je to, da za tekanje ne uporabljamo stamine, ampak je to osnovna sposobnost, ki jo Aiden premore, a zato moremo biti veliko bolj pazljivi, saj nam stamine kar hitro zmanjka med plezanjem. Največja sprememba igre sta sam virus, s katerim smo okuženi, in kako se odvija igra skozi noč. Tukaj pa virus igra povsem drugačno vlogo kot v prvem delu, saj nas lahko, če nismo pazljivi, hitro ubije.

Takoj ko zapade noč ali gremo v temen prostor, nam začne padati meter imunosti. Ko ta pade na ničlo se spremenimo v zombija in je igra končana, a vse se da preprečiti z UV lučmi in številnimi pripomočki, ki našo transformacijo zatirajo, tako, da se moramo dobro pripraviti in premisliti, preden se podamo na nočno raziskovanje. Ne smemo pa pozabiti na izdelovanje in izboljšavo orožij, ki so nam na voljo za premagovanje nasprotnikov in živih mrtvecev. Bojevanje z mele orožji je tokrat v ospredju, zraven našega drop kicka seveda, saj so ravijalci odstranili strelno orožje, razen loka ali samostrela in morda kakšne makeshift pištole,  ki razpade po treh strelih. 

Odločitve v igri imajo posledice

Obstajata dve skupini Survivors in Peacekeepers med katerima se lahko odločamo, ali jim bomo tekom igranja dajali oblast nad elektriko in vodo. Vsaka skupina ima svoje prednosti. V kolikor se odločimo za Survivorje, nam ti s številnimi pripomočki omogočajo lažje in hitrejše premikanje, skakanje in premagovanje ovir, ki nas čakajo v mestu.

Peacekeepeji pa so orientirani na povsem drugo plat, bojevanje. Ti nam omogočajo boljša orožja in razne pasti, ki se nahajajo skozi mesto, k katerim lahko zvabimo zombije in jih tam s pritiskom na gumb onesposobimo ali ubijemo. Lahko pa se odločimo in vsaki skupini podamo nek del moči, a to nas potem stane tistih maksimalnih privilegijev, ki jih posamezna skupina nudi.

Napredovanje lika in RPG elementi

Igri pa ne bi morali reči proper RPG, če ne bi skozi vso premikanje in bojevanje dobivali experience točke, ki pripomorejo pri izboljševanju tako naših bojevnih sposobnosti, kot sposobnosti parkourja. Tukaj lahko v dveh vejah odklepamo različne sposobnosti, kjer nam na eni strani omogočijo sposobnosti za lažje bojevanje na drugi pa sposobnosti za hitrejše “parkouranje” skozi svet. Povečamo pa si lahko svoje življenjske točke in stamino, ter z vsako nadgradnjo se poveča naš meter imunosti. Ta nam omogoči, da lahko v temi raziščemo še toliko bolj oddaljene prostore in kleti, kjer se lahko nahaja kakšna epska ali legendarna oprema in orožje.

Za lažje in hitrejše premikanje skozi mapo tekom zgodbe odklenemo grapling hook in jadralno padalo, s katerim se lahko zavihtimo še z največje stolpnice in prejadramo kakšen odsek mape, v kolikor nam naša stamina to dovoljuje. 

Dobro, slabo in povprečno

Razvijalci so pomislili na nas in naše prijatelje, saj so v igro spet vključili co-op način, da lahko v celoti izkusimo zgodbo tudi z našimi prijatelji. Tukaj se začne prava zabava, saj lahko naš soigralec zvestobo nameni drugi skupini kot mi (Survivors in Peacekeepers) in tako v isti igri oba izkusiva vse ugodnosti in prednosti, ki jih obe skupini ponujata.

A v tako velikem svetu, kjer je skoraj neomejeno stvari za raziskati, žal naletimo tudi na hrošče in napake, ki so včasih frustrirajoče, a ne tako drastične, da igro ne bi mogli igrati. Vsaj zaenkrat je večigralski način v večini tako buggy, da se ljudje zatikajo v stene, jih enostavno vrže v zrak ali pa, zaradi slabe optimizacije, prihaja do fps dropov in izgube podatkov tako, da nastaja manjša zamuda imputa kontrolk in zgrešimo skok ali pa umremo v napadu zombijev.

Dying Light 2 ne razočara

Čeprav se marsikdo pritožuje, da je igra predolga ali, da ima preveč stvari za raziskati, je to zame dejansko dobra stvar, saj dobre igre ni nikoli preveč. Čeprav je v igri še kar nekaj napak in glitchev, so jih že veliko odpravili s prvima dvema popravkoma in verjamem, da bodo ostale pomanjkljivosti hitro izboljšane. Sama zgodba je odlična in skritih dogodkov, izzivov ter predmetov je več kot dovolj, da vas pritegnejo k nakupu igre in verjemite mi, ko vam povem, da ne boste razočarani, saj igra ni tako ponavljajoča, kot se sprva zdi.


PLAYSTATION PS5 C Chassis

474,99 €

Igre

Igro Senua’s Saga: Hellblade II bo morda mogoče igrati tudi na starejših sistemih

Published

on

V dobi, ko sodobni osebni računalniki s težavo poganjajo celo lanskoletno razočaranje The Lord of the Rings: Gollum je nemogoče vedeti, kako se bo igra obnesla na vašem sistemu, dokler je ne preizkusite.

Senua’s Saga: Hellblade II je pravkar delila svoje sistemske zahteve, ki so videti optimistične tudi za starejše računalnike. Toda ali bo delovala tako, kot bi morala? Poglejmo si zahteve.

SENUA’S SAGA: HELLBLADE II – MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE ZA PC

  • 64-bitni procesor in operacijski sistem
  • Operacijski sistem: Windows 11
  • Procesor: 1: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580
  • Pomnilnik: 70 GB razpoložljivega prostora
  • Dodatne opombe: Zahtevani SSD

V nadaljevanju se Senua vrača na brutalno pot preživetja skozi mite in muke vikinške Islandije.

“Ponovno lahko pričakujete, da se boste Senui pridružili pri razumevanju njenega sveta skozi vizualne logične uganke, ki jih narekuje njena izkušnja s psihozo, v brutalnem in visceralnem boju ter pri premikanju skozi igro, tokrat po surovih, a čudovitih pokrajinah Islandije 10. stoletja,” je v zapisu na blogu Xbox Wire zapisal Dom Matthews, vodja studia Ninja Theory.

“Pomembno je, da so vsi ti elementi prepleteni v edinstveno vizualno in zvočno izkušnjo, kjer vse služi Senuini zgodbi. Zato lahko pričakujete še več istega, vendar tokrat s podporo, ki bo naše ambicije glede potopitve, zvestobe in bogastva še bolj razširila kot doslej.”

Težko pričakovano nadaljevanje nagrajene igre Hellblade: Senua’s Sacrifice izide 21. maja.

Continue Reading

Igre

Družba Remedy Entertainment je pripravljena predelati Maxa Payna 1 in 2

Published

on

Dolgo pričakovani remake iger Max Payne 1 in 2 podjetja Remedy Entertainment bo v celoti začel nastajati v drugem finančnem četrtletju leta 2024.

Finski razvijalec videoiger je pred kratkim delil pregled poslovanja za obdobje med januarjem 2024 in marcem 2024. V pregledu je opisanih nekaj projektov, ki jih studio pripravlja, med katerimi je tudi prvai bullet-time streljanka Max Payne.

Na podlagi poročila se zdi, da se je razvoj predelave iger Max Payne 1 in 2 premaknil v fazo pripravljenosti za produkcijo in da bo predvidoma v drugem četrtletju leta 2024 prešel v polno produkcijo. Čeprav gre za priljubljeno franšizo številnih igričarjev stare šole smo skeptični, da bo Max Payne uspel tam, kjer se je zalomilo Alanu Waku.

Alan Wake 2 je bil najnovejši poskus studia, da bi izkoristil obstoječe in priljubljene IP-je, in čeprav si je izvirna igra pridobila kultni status, nadaljevanje ni uspelo navdušiti sodobnega občinstva. Igra je sicer prejela tri nagrade Game Award in dve nagradi BAFTA, a ekskluzivnost igre v trgovini Epic Games Store je nedvomno vplivala na njene prodajne številke.

Po poročilu podjetja Remedy je bilo od začetka februarja 2024 prodanih le 1,3 milijona izvodov igre Alan Wake 2. Razvijalec je opozoril, da je igra kljub (resda slabi) prodaji povrnila znaten del stroškov razvoja in trženja. A številke so mračne, če primerjamo večletna trženjska prizadevanja za ta projekt z dobro umeščenimi neodvisnimi naslovi, kot je Manor Lords, ki jim je enak dosežek uspel v manj kot 24 urah.

Continue Reading

Igre

Srednjeveška strateška igra je v 24 urah prodala 1 milijon izvodov

Published

on

Še en neodvisni razvijalec je s še eno srednjeveško simulacijsko igro čez noč postal uspešen na platformi Steam.

Razvijalec igre Manor Lords, Slavic Magic, enosebni studio, ki ga je ustanovil Greg Styczeń, je najnovejši neodvisni razvijalec, ki je s svojo ljubeznijo do zgodovinske natančnosti navdušil množice na Steamu. Strateška igra, ki igralcem omogoča, da izkusijo življenje srednjeveškega gospoda, je v prvih 24 urah po izidu v zgodnjem dostopu na platformi Steam prodala že 1 milijon izvodov, je založnik Hooded Horse sporočil na družbenih omrežjih.

“Od včerajšnjega začetka prodaje je igra Manor Lords prodala že več kot 1 milijon izvodov in dosegla največje število sočasnih igralcev na Steamu, in sicer 170 tisoč, kar je največ doslej za igro za gradnjo mest (ali za druge različne žanre, kot so GSG/4x/kolonijske simulacijske igre). Čestitke @LordsManor, v čast nam je, da smo lahko vaš založnik!” se je podjetje Hooded Horse pohvalilo na omrežju X.

Ni skrivnost, da je množica uporabnikov storitve Steam navdušena nad srednjeveškimi vsebinami. Slovenska večigralska mečevalska igra Mordhau je odličen primer tega. A Manor Lords ni namenjen samo bojevanju. Svež zorni kot, ki ga igra prinaša, in morda razlog za njen uspeh se skriva v zgodovinski natančnosti igre.

Razvijalca Slavic Magic sta navdihnili umetnost in arhitektura Frankovske regije poznega 14. stoletja, zgodovinska dejstva pa uporablja tako pri mehaniki igranja kot pri vizualni podobi. Običajnim srednjeveškim klišejem se izogni v prid zgodovinske natančnosti, da bi svet deloval bolj pristno, barvito in verodostojno.

Prizadevanja enočlanske ekipe so se obrestovala, saj naj bi po podatkih SteamDB igra ta konec tedna dosegla kar 173.178 sočasnih igralcev. Čeprav je igra Manor Lords še vedno v zgodnjem dostopu, razvijalec Slavic Magic obljublja, da bodo obstoječi shranjeni podatki delovali brezhibno tudi po prihodnji posodobitvi igre.

Če boste igro kupili in se jo odločili vrniti, ne pozabite, da je Steam pred kratkim popravil pravilo o vračanju iger. Če vam Manor Lords slučajno ne sede poskrbite, da ga boste vrnili pred iztekom dveh ur igranja, tudi pred uradnim izidom igre.

Continue Reading

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno