Connect with us

Igre

Nekdanji Riot razvijalci razdelali motivacije za goljufanje

Published

on

Clint Sereday in Nemanja Mulasmajić, nekdanja člana ekipe Riot Games in soustanovitelja podjetja za preprečevanje nedovoljenih posegov Byfron Technologies – sta v predstavitvi na konferenci GDC predstavila idejo, da goljufi niso vedno le sovražniki; pogosto so lahko nekateri najboljši igralci igre, kupci, zbiratelji in ustvarjalci vsebine.

V svojem govoru na Game Developers Conference sta soustanovitelja Byfron Technologies razčlenila motive, ki motivirajo goljufe v spletnih igrah. Vsak izmed njih zahteva drugačen pristop, da ohrani integriteto igre, ne da bi v procesu uničil zaupanje skupnosti.

Lovci za denarjem

Na vrhu te motivacijske piramide je denar. Lovci so majhna skupina igralcev, ki ustvarjajo in prodajajo orodja za goljufanje in preprodajajo vlomljene račune za dobiček. Te igralce je najtežje reformirati, ker jih sama igra ne zanima; vidijo jo le kot orodje za ustvarjanje denarja. Proti takom goljufom so najbolj učinkovite kernel-level zaščite in pravne grožnje.

VALORANT's Vanguard bans over 10,000 cheaters

Tisti, ki si želijo moč

Igralci, ki goljufajo za moč. Za te igralce postane cilj igre ugotoviti, kako zaobiti orodja proti goljufanju. Igrajo za prestiž v skupnosti enako mislečih goljufov in se pogosto pohvalijo s tisočimi prepovedanimi računi, ki so jih nabrali v svojem prizadevanju, da bi našli nove načine za trolanje drugih igralcev. Najbolj učinkovita metoda za zaustavitev teh goljufov je nekakšna ovira pri ustvarjanju novih računov.

Čar slave

Ti igralci bodo uporabljali aimbote, wallhacke in druga orodja, ker si želijo le slavo zmagovalca. Taki igralci običajno goljufajo le, če mislijo, da jih razvijalci ne bodo ujeli. Jasna pravila in posledice za goljufanje lahko pomagajo odvračati take igralce.

Zbiratelji

To so igralci, ki resnično obožujejo igro in želijo odkleniti vso vsebino. Namesto da bi porabili denar ali ure, se zatečejo k goljufijam, da skrajšajo ta proces. Take igralce je enostavno reformirati. Začasna prekinitev računa je uspešna lekcija v kar 98 % primerov, ker si ti igralci želijo v prvi vrsti ohraniti dostop do igre.


RETURNAL igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Največje videoigre, ki izidejo marca 2025

Published

on

Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.

Ta mesec lahko pričakujemo:

  • Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
  • Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
  • Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
  • Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.

April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).

Continue Reading

Igre

Monster Hunter Wilds postavil nov rekord na Steamu

Published

on

Monster Hunter Wilds je ta konec tedna dosegel pomemben mejnik na Steamu, saj je v soboto presegel 1,38 milijona sočasnih igralcev, kažejo podatki SteamDB. S tem se je uvrstil na 5. mesto med igrami z najvišjim številom sočasnih igralcev v zgodovini platforme, prehitel pa je naslove, kot so Elden Ring, Cyberpunk 2077 in Dota 2.

Kljub impresivnim številkam igra prejema mešane ocene zaradi tehničnih težav. Na Steamu ima trenutno 57 % pozitivnih ocen od več kot 57.000 uporabnikov, pri čemer mnogi poročajo o slabi optimizaciji. Capcom je igralcem svetoval posodobitev gonilnikov, izklop združljivostnega načina in prilagoditev grafičnih nastavitev.

Najvišje število sočasnih igralcev, ki ga je igra dosegla pred dvema dnevoma, znaša 1.384.608, medtem ko številke ostajajo visoke tudi v zadnjih 24 urah, ko je igra dosegla 1.373.805 igralcev.

Poleg uspeha Monster Hunter Wilds je Steam ta vikend dosegel tudi nov rekord v številu sočasnih uporabnikov. V nedeljo ob 14. uri po GMT je platforma zabeležila 40,27 milijona sočasnih uporabnikov, kar je prvič v zgodovini preseglo mejo 40 milijonov.

Vir.

Continue Reading

Igre

EA odprl izvorno kodo za Command & Conquer: Red Alert in druge igre

Published

on

Ljubitelji Command & Conquer so dočakali pomemben trenutek – EA je izdal izvorno kodo za štiri igre iz kultne strateške serije. Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert, Command & Conquer: Renegade in Command & Conquer: Generals so zdaj na voljo pod licenco GPL, kar pomeni, da jih lahko skupnost razvijalcev in modderjev prosto raziskuje in nadgrajuje. Koda je dostopna na uradnem GitHub profilu Electronic Arts.

Poleg tega EA širi podporo za Steam Workshop, kar omogoča igralcem, da enostavno delijo svoje prilagojene mape in modifikacije. Ta funkcionalnost je zdaj na voljo za več iger iz serije, vključno z C&C Renegade, Generals, Red Alert 3 in Tiberium Wars. Poleg tega je bil izdan tudi C&C Modding Support paket, ki vsebuje pomembne datoteke za razvijalce modov.

Gre za pomemben korak pri ohranjanju legendarne serije, ki je zaznamovala 90. leta in leta 2000, a do danes ostaja priljubljena v RTS skupnosti. EA s to potezo daje priložnost novim generacijam igralcev in razvijalcev, da ustvarijo sveže vsebine in oživijo klasične igre.

Continue Reading

Igre

Jared Padalecki in Misha Collins se pridružujeta zadnji sezoni serije Fantje

Published

on

Zadnja sezona serije Fantje (The Boys) bo poskrbela za oboževalce okultnega, saj se ji v gostujočih vlogah pridružujeta Jared Padalecki in Misha Collins. Skupaj z Jensenom Acklesom bo to pravo srečanje igralcev serije Nadnaravno (Supernatural), ki jo režiser Eric Kripke – ustvarjalec obeh serij – zagotovo ni dodal po naključju.

Novico je potrdil Ackles, ki je v Nadnaravno igral Deana Winchesterja. Na na svojem profilu omrežja Instagram je objavil video, v katerem je nagovoril prejšnje soigralce:

“Hej, Jared. Spet imamo delo…”, na kar mu je Padalecki odgovoril: “V redu, povem Mishi.” Nato je Collins pogovor zakljičil z: “Okej, kaj delamo?”

Koga bosta Padalecki in Collins igrala, zdaj ostaja skrivnost, a oboževalci že ugibajo, ali bosta morda povezana s prihajajočim spin-offom The Boys: Vought Rising, kjer bo Ackles še naprej igral Soldier Boya.

Serija Fantje se bo tako zaključila v velikem slogu. Datum premiere finalne sezone in nove serije še ni znan, a obe bosta predvajani na Prime Video.

Continue Reading

Igre

Warner Bros. zapira tri studie in odpoveduje igro Wonder Woman

Published

on

Warner Bros. Games je napovedal zaprtje treh razvojnih studiev—Monolith Productions, Player First Games in Warner Bros. Games San Diego—ter odpoved igre Wonder Woman.

Monolith, znan po igri F.E.A.R. z enim najbolj hvaljenih sistemov umetne inteligence v igrah in duologiji Middle-earth: Shadow of Mordor s slovitim Nemesis sistemom, je igro Wonder Woman razvijal od leta 2021. Po poročanju Jasona Schreierja iz Bloomberga je projekt že stal več kot 100 milijonov dolarjev, razvoj pa naj bi bil zahteven, najverjetneje zaradi neskladja vizij med založnikom in studiem.

Vir

Zaprtje čaka tudi Player First Games, studio, odgovoren za MultiVersus, ki zaradi slabega upravljanja ni upravičil začetnih pričakovanj in bo maja 2025 umaknjen iz prodaje. Poleg tega WB zapira še Warner Bros. Games San Diego, podporni studio, osredotočen na mobilne in brezplačne igre.

V uradni izjavi je Warner Bros. zapisal:
“Sprejeti smo morali nekaj zelo težkih odločitev, da bi prestrukturirali naše studie in naložbe okoli ključnih franšiz—Harry Potter, Mortal Kombat, DC in Game of Thrones. Gre za strateško spremembo smeri in ne odraz dela ali talenta teh ekip.”

Na spletu vlada ogorčenje, saj zaradi napačnih odločitev vodstva vedno znova nastradajo razvijalci, ki so prisiljeni se prilagajati absurdnim zahtevam ali zapustiti studio. Zahodnjaška industrija iger—od Ubisofta do ekip znotraj Xbox Game Studios—se še naprej pogreza v krizo zaradi neuspešnih modelov mikrotransakcij in storitev v živo, ki so okužili enoigralske igre in mnoge med njimi pokopali.

Continue Reading

Igre

Uhajanja Assassin’s Creed Shadows: Igra na voljo skoraj mesec pred izidom

Published

on

Ubisoft je potrdil, da je Assassin’s Creed Shadows ušel v javnost skoraj mesec dni pred uradnim izidom 20. marca 2025. Igra je bila prvotno načrtovana za 14. februar, vendar je bila tik pred izidom prestavljena, kar bi lahko pojasnilo, kako so fizične kopije prišle v obtok – morda so bile že odposlane v skladišča po svetu za prvotni datum izida.

Vir

Po poročanju različnih virov so se kopije igre pojavile na spletnih tržnicah in dražbah tako v ZDA kot drugod, kjer so se prodajale tudi za 100 dolarjev. Kmalu zatem so se na spletu začeli pojavljati posnetki igranja, slike fizičnih kopij igre in podatki o velikosti igre, ki naj bi v tej različici zasedla približno 85 GB prostora.

Vir

Medtem je Ubisoft na uradnem profilu X Assassin’s Creed objavil:


“Zavedamo se, da so nekateri igralci pridobili dostop do Assassin’s Creed Shadows pred uradnim izidom. Razvojna ekipa še vedno dela na popravkih, da bi pripravila izkušnjo za začetek prodaje, zato posnetki, objavljeni na spletu, ne odražajo končne kakovosti igre. Uhajanja so nesrečna in lahko zmanjšajo navdušenje igralcev. Prosimo, da ne kvarite izkušnje drugim.”

Assassin’s Creed Shadows je bil v središču vročih debat že od prve predstavitve, tako zaradi vsebine kot pričakovane kakovosti igre. Ubisoft se je v zadnjih mesecih sicer znašel pod pritiskom zaradi slabih kritik nekaterih svojih zadnjih projektov, obenem pa so se njihovi prihodki po zadnjem finančnem poročilu zmanjšali za 31,4 % na 990 milijonov evrov.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno