Ronin, blockchain, na katerem temelji priljubljena kripto igra Axie Infinity, je bil okraden za približno 625 milijonov dolarjev vrednosti kriptovalute.
Operater Ronin in Axie Infinity Sky Mavis je v torek odkril kršitev in zamrznil transakcije preko mostu Ronin, ki omogoča polaganje in dvig sredstev iz blockchaina podjetja. Sky Mavis pravi, da sodeluje z organi pregona, da bi izterjal krivca, ki je 23. marca iz omrežja dvignil 173.600 Ethereuma (kar je trenutno okoli 600 milijonov dolarjev) in 25,5 milijona USDC (kriptovalute, vezane na ameriški dolar).
Heker se je osredotočil na omrežje Ronin, posrednika med Axie Infinity in drugimi verigami blokov kriptovalut, kot je Ethereum. Uporabniki lahko na Ronin nalagajo Ethereum ali USDC, nato pa kupijo NFT predmete ali valuto v igri. Alternativno lahko prodajo svoja sredstva v igri in dvognejo denar.
Po navedbah Sky Mavisa je napadalec uporabil vdrte zasebne varnostne ključe, da bi dobil dostop do omrežnih vozlišč, ki potrjujejo prenose v in iz blokovne verige Ronin. To je napadalcu omogočilo, da tiho prenese velike količine Ethereuma in USDC. Prenos je bil odkrit skoraj teden dni kasneje, ko je drug uporabnik poskušal prek mostu dvigniti 5.000 Ethereuma.
Sistem je bil decembra ukinjen, vendar dovoljenja, ki so ga omogočala, niso bila nikoli preklicana. Heker je izrabil štiri vozlišča Sky Mavis, da si pridobi dostop do enega, ki ga upravlja Axie DAO v lasti skupnosti. Po vdoru v pet od devetih vozlišč validatorja je napadalec lahko učinkovito odstranil varnostni sistem in dvignil kakršna koli sredstva.
“Zavezani smo, da bomo zagotovili, da bodo vsa dvignjena sredstva izterjana ali povrnjena, in nadaljujemo pogovore z našimi deležniki, da bi določili najboljši način ukrepanja,” je v izjavi za CoinDesk dejal tiskovni predstavnik Sky Mavis.
Ukradena sredstva so vključevala depozite igralcev in špekulantov ter prihodke iz zakladnice Axie Infinity, je za Bloomberg povedal glavni operativni direktor Sky Mavis Aleksander Leonard Larsen.
NAMCO BANDAI TALES OF ARISE – COLLECTORS EDITION PC
Na obzorju je nova različica kultne serije Buffy, izganjalka vampirjev. Platforma za pretakanje Hulu pripravlja pilotno epizodo ponovne obuditve zgodbe o radoživi najstnici, ki v sončnem ameriškem mestecu preganja zlo.
V tokratni iteraciji bo glavno vlogo prevzela komaj 15-letna Ryan Kiera Armstrong, ki smo jo nedavno videli v seriji Star Wars: Skeleton Crew. Ikonična Sarah Michelle Gellar bo znova stopila v modne čevlje Buffy Summers – tokrat v vlogi mentorice.
Čeprav podrobnosti o zgodbi še niso znane, vemo, da bo uvodno epizodo režirala oskarjevka Chloé Zhao (Nomadland, Eternals), scenarij pa pišeta Nora in Lilla Zuckerman (Poker Face, Fringe, Agents of S.H.I.E.L.D.). Gellar je na družbenih omrežjih že delila posnetek trenutka, ko je Armstrong sporočila, da je dobila vlogo, in uradno postala »izbranka«.
Projekt še ni dokončno potrjen, vendar snemanje pilota že poteka. Če bo testna epizoda prepričala, lahko novo Buffy pričakujemo leta 2026 – skoraj 30 let po premieri izvirne serije.
Ustvarjalec izvirne serije Joss Whedon pri projektu ne sodeluje. Po več obtožbah o neprimernem vedenju med snemanjem, tako s strani igralske zasedbe Buffy kot igralcev filma Liga pravičnih, od leta 2021 ni več aktiven v Hollywoodu.
Na priljubljeni platformi za igranje iger na PC-ju, Steam, naj bi prišlo do velikega vdora, v katerem je ogroženih več kot 89 milijonov uporabniških računov. To predstavlja skoraj 70 % aktivne baze uporabnikov in zelo verjetno vključuje tudi vaš račun.
Informacijo je najprej objavil uporabnik platforme X @MellowOnline1, ki se je skliceval na LinkedIn objavo strokovnjakov za spletno varnost Underdark AI. Po njihovih navedbah naj bi heker z vzdevkom Machine1337 na znanem forumu črnega trga ponudil podatke za 89 milijonov Steam računov za 5.000 dolarjev. Med podatki naj bi bili uporabniška imena, gesla, seznam SMS potrdil za dvofaktorsko avtentikacijo, zasebna sporočila, metapodatki in drugi občutljivi podatki.
Yesterday, an alleged major @Steam data breach occurred, compromising over 89 million user records (roughly two-thirds of all Steam accounts).
These datasets are being sold for over $5,000 on what appears to be a site akin to Mipped.
Valve je v objavi na svoji platformi zagotovil, da ni šlo za vdor sistemov Steam:
“Včeraj smo bili obveščeni o poročilih o uhajanju starejših besedilnih sporočil, ki so bila v preteklosti poslana strankam storitve Steam. Pregledali smo vzorec uhajanja in ugotovili, da ni šlo za vdor v sisteme Steam.
Ušla so starejša besedilna sporočila, ki so vsebovala enkratne kode, veljavne le za 15-minutni časovni okvir, in telefonske številke, na katere so bile poslane. V razkritih podatkih telefonskih številk ni mogoče povezati z računom Steam, podatki o geslu, plačilnimi podatki ali drugimi osebnimi podatki.”
Izvor uhajanja še vedno ni znan, uporabnikom Szeama pa vseeno svetujemo previdnost – spremenite svoje geslo, izklopite SMS preverjanje in namesto tega uporabljajte Steam Guard prek mobilne aplikacije.
Film Superman, prvi veliki projekt novega DC Univerzuma pod taktirko Jamesa Gunna, prihaja v kinematografe 10. julija 2025. Gre za svež pristop k legendarnemu superjunaku, ki bo združil epsko akcijo, humor in čustvenost v Gunnovem značilnem slogu.
Režiser in scenarist Gunn je oboževalce stripov DC Comics navdušil že s filmom Odred odpisanih (The Suicide Squad) in serijo Peacemaker, njegova Marvel franšiza Varuhi galaksije (Guardians of the Galaxy) pa je prejela visoke ocene, kar 92 % na Rotten Tomatoes, tako pri kritikih kot gledalcih. Pričakovanja so zato velika, sploh ker je DC v zadnjih letih težko našel pravo pot do uspeha.
V vlogi Supermana oz. Clarka Kenta se bo tokrat predstavil David Corenswet, ki prepričljivo združuje naivnost, optimizem in notranjo moč mladega junaka. Rachel Brosnahan bo odločna a prikupna Lois Lane, Nicholas Hoult pa bo stopil v čevlje Lexa Luthorja – in morda celo zasenčil Michaela Rosenbauma iz serije Smallville. Navdušuje tudi prihod Nathana Filliona kot Green Lanterna Guyja Gardnerja, ki naj bi nastopil tudi v drugi sezoni Peacemakerja.
Superman bo v slovenskih kinematografih na voljo od 10. julija 2025. Zvezdniška zasedba, izkušena ekipa za kamero in Gunnovo mojstrstvo so recept za morebitni nov zagon DC-jevih filmskih uspešnic – nekaj, kar Warner Bros krvavo potrebuje po zadnjih neuspehih. Držimo pesti.
Capcom je objavil rezultate za poslovno leto med aprilom 2024 in marcem 2025, ki ponovno potrjujejo uspešno obdobje za podjetje. Skupni prihodki so znašali 169,6 milijona jenov, kar pomeni 11,3 % rast glede na prejšnje leto, dobiček iz poslovanja pa se je povečal za 15,2 %, na 65,8 milijona jenov.
Gre za osmo zaporedno leto rekordov v vseh kategorijah dobička in deseto leto zaporedne rasti dobička iz poslovanja za več kot 10 %. Ključno vlogo pri uspehu ima Digital Contents Business – segment videoiger – ki je letos prodal 51,9 milijona enot, več kot 5 milijonov več kot lani.
Največ zaslug gre uspehu igre Monster Hunter Wilds, ki je v enem mesecu prodala 10 milijonov enot. Serija Monster Hunter je skupno presegla 100 milijonov prodanih enot. Capcom napoveduje nadaljnjo rast tudi v tekočem letu, predvsem z novimi izdajami in prenosom uspešnic na Nintendo Switch 2.Za razliko od Capcoma pa se vsi založniki ne morejo pohvaliti s takšno rastjo – Warner Bros je v istem obdobju zabeležil kar 48-odstotni padec prihodkov iz segmenta iger.
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin igra za NINTENDO SWITCH
Amazon je uradno potrdil, da bo priljubljena serija Falloutdobila tudi tretjo sezono – še preden je druga sploh na voljo. Nova sezona naj bi na platformo Prime Video prispela decembra 2025, s tem pa Amazon nadaljuje hitro širitev ene svojih največjih uspešnic.
Prva sezona serije, ki temelji na istoimenski videoigri, je dosegla izjemen uspeh. Po podatkih Amazona si jo je ogledalo že več kot 100 milijonov gledalcev, kar jo uvršča med tri najbolj gledane premiere na tej pretočni platformi vseh časov.
Za drugo sezono je Amazon že objavil krajši napovednik, v katerem vidimo igralca Waltona Gogginsa v vlogi Cooperja Howarda pred njegovo preobrazbo v Ghoula. Video prikazuje Howarda med sodelovanjem z Vault-Tec pri snemanju reklamnih kampanj.
Vodja Amazonove televizijske produkcije Vernon Sanders je ob napovedi pohvalil ustvarjalce serije ter sodelovanje z Bethesdo in dodal, da komaj čakajo, da gledalcem pokažejo več iz tega “čudaškega in očarljivega sveta”.
Kljub velikemu zanimanju pa nas prva sezona ni povsem prepričala. Zgodba je bila polna nelogičnosti, liki pogosto niso delovali skladno sami s seboj, in čeprav so bile reference na igro simpatične, same po sebi niso dovolj za kakovostno pripoved. Morda bo druga sezona popravila napake predhodnice, a glede na trend pri TV-priredbah iger ostajamo previdno skeptični.
Warner Bros je objavil finančno poročilo za prvo četrtletje leta 2025 (do 31. marca), v katerem so prihodki iz segmenta iger padli za kar 48 %. Družba upad pripisuje predvsem pomanjkanju novih izdaj ter neuspešnemu sprejemu igre Suicide Squad: Kill the Justice League, ki ni izpolnila pričakovanj.
Čeprav Warner Bros ne razkriva točnih številk prihodkov iz iger, poročilo poudarja, da neverjetno uspešni Hogwarts Legacy in celo Mortal Kombat 1 še naprej ustvarjata prihodke. Dobro je opravila tudi filmska produkcija Minecraft Film, ki od zvestih navdušencev in kritikov ni prejela najbolj bleščečih pohval, a je kljub temu v desetih dneh po premieri Warner Brosu prinesla že več kot 550 milijonov dolarjev, skupno pa skoraj 900 milijonov.
Kljub tem uspehom je celotni prihodek studijskega segmenta padel za 16 % na 2,3 milijarde dolarjev, medtem ko so skupni prihodki družbe znašali 9 milijard, kar predstavlja 9 % manj kot v enakem obdobju lani.
Po seriji neuspehov v letu 2024 je podjetje izvedlo reorganizacijo, v okviru katere so zaprli studie Monolith Productions (Middle-earth: Shadow of Mordor), Player First Games (MultiVersus) in Warner Bros San Diego ter prekinili razvoj igre Wonder Woman. V prihodnosti se želijo osredotočiti na štiri ključne franšize: Harry Potter, Game of Thrones, Mortal Kombat in DC– s poudarkom na likih, kot je Batman. A skeptiki smo prepričani, da prepoznavna imena sama po sebi niso dovolj, za uspeh.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.