20 potrošniških skupin iz 18 evropskih držav začenja usklajeno akcijo, v kateri od oblasti zahteva, da sprejmejo predpise o skrinjah presenečenja (lootbox).
Skupine podpirajo novo poročilo Norveškega potrošniškega sveta (NCC) z naslovom »Vstavite kovanec: Kako igričarska industrija izkorišča potrošnike z uporabo skrinj presenečenja«. Potrošniške organizacije pozivajo k številnim ukrepom, vključno s prepovedjo zavajajočih mehanik, dodatno zaščito mladoletnikov in preglednostjo transakcij.
Poročilo obtožuje podjetja, da izkoriščajo potrošnike z uporabo mehanizmov, za katere trdi, da so plenilski in spodbujajo zasvojenost. Medtem ko pozivi k zakonodaji o skrinjah presenečenja potekajo že vrsto let, je ta nova akcija opazna zaradi števila držav, ki so zastopane v eni usklajeni kampanji.
20 organizacij predstavlja potrošnike v Avstriji, Bolgariji, na Češkem, Danskem, v Franciji, Nemčiji, Grčiji, Islandiji, Italiji, Latviji, Nizozemski, Poljski, Portugalski, Sloveniji, Španiji, Švedski in Švici, pri čemer NCC koordinira in vodi kampanjo poleg Evropske potrošniške organizacije v Bruslju.
NCC-jev dokument na 59 straneh uporablja igri FIFA 22 in Raid: Shadow Legends kot študije primerov in trdi: “Obe igri uporabljata širok arzenal trikov, da potrošnike spodbudita k porabi čim več časa in denarja, pri čemer izkoriščajo potrošnike, ki upajo, da bodo prejeli nagrado, kljub majhni priložnosti in verjetnosti, da se to zgodi.”
Glede na poročilo, naj bi skrinje presenečenja:
Izkoriščale kognitivne pristranskosti in ranljivosti z zavajajočim dizajnom
Uporabljale agresivne marketinške prakse za spodbujanje prodaje ob vsaki priložnosti
Podajale nesmiselne ali zavajajoče informacije o verjetnosti zmage ali izgube, ki jih je težko oceniti
Uporabljale nejasne algoritme in sumljive verjetnosti
Uporabljale različne nivoje virtualnih valut za prikrivanje ali izkrivljanje denarnih stroškov v resničnem svetu
Imele zelo visoke stroške freemium modela in neskončno grindanje
Vsebovale tveganje izgube vsebine kadar koli
S skrinjami presenečenja in drugimi manipulativnimi praksami ciljale na otroke
Po objavi poročila je direktor digitalne politike NCC Finn Myrstad izjavil: “Skrinje presenečenja so že bile vir številnih polemik.”
Dodal je: “Kljub temu, da je sektor video iger velika industrija, se je v veliki meri izognil regulativnemu nadzoru. /…/ Oblasti in industrija morajo prevzeti odgovornost, da zagotovijo varno okolje za igralce.”
AGATHA CHRISTIE – HERCULE POIROT: THE LONDON CASE igra za PLAYSTATION 5
Praznična sezona se bliža, z več prostega časa pa je to popoln trenutek, da se poglobimo v razburljive nove serije. Streaming platforme ponujajo bogat izbor geekovskega materiala, od antologije Secret Levelna Prime Video, ki nas bo popeljala v svet video iger, do nadaljevanja trenutno najboljše zgodbe o Vojni zvezd AndorSezona 2 na Disney+.
Tukaj je seznam prihajajočih serij in kje jih lahko spremljate:
Četrtek, 21. november: Tokyo Override (Netflix)
Torek, 3. december: Star Wars: Skeleton Crew (Disney+)
Četrtek, 5. december: BEASTARS: Final Season Part 1 (Netflix)
Torek, 10. december: Secret Level (Prime Video)
Nedelja, 22. december: Marvel’s What If…? Sezona 3 (Disney+)
Sreda, 25. december: Doctor Who: “Joy to the World” (Disney+)
Četrtek, 26. december: Squid Game Sezona 2 (Netflix)
Nedelja, 5. januar: Anne Rice’s Mayfair Witches Sezona 2 (AMC)
Petek, 17. januar: Severance Sezona 2 (Apple TV+)
Sreda, 29. januar: Your Friendly Neighborhood Spider-Man (Disney+)
Torek, 4. marec: Daredevil: Born Again (Disney+)
Torek, 22. april: Andor Sezona 2 (Disney+)
Torek, 24. junij: Ironheart (Disney+)
Sreda, 6. avgust: Eyes of Wakanda (Disney+)
Zabeležite si datume, pripravite prigrizke in se pripravite na obilo serij, ki jih morate videti še pred koncem leta – in tudi po njem!
Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition
Virtualno vesolje Roblox je včeraj uveljavilo pomembne posodobitve, namenjene izboljšanju varnosti otrok in nadzora staršev na svoji platformi. Te spremembe vključujejo nove možnosti za oddaljen starševski nadzor, izboljšane komunikacijske nastavitve ter uvedbo vsebinskih oznak za varnejše okolje za mlajše uporabnike.
Po novih pravilih otroci, mlajši od 13 let, ne bodo mogli več uporabljati neposrednega sporočanja v klepetalnicah platforme, omejeno pa bo tudi pošiljanje sporočil v igrah in doživetjih. Poleg tega bodo njihovi iskalni rezultati in priporočila prikazovali le igre s primernimi oznakami zrelosti.
New parental controls are live on Roblox. You can set screen time and spending limits, manage your child’s communication settings, and control the type of content your child can access. Learn more: https://t.co/kY5QcZqyiipic.twitter.com/xtBtn1XJW5
Uporabniki, mlajši od devet let, bodo omejeni na vsebino, označeno kot “minimalna” ali “blaga”, medtem ko bo dostop do “zmerne” vsebine možen le s soglasjem staršev. Izkušnje, označene kot “omejene”, bodo ostale nedostopne, dokler uporabnik ne dopolni 17 let.
Novi tip starševskega računa omogoča preverjenim staršem povezavo svojih računov z otrokovim, kar jim omogoča vpogled v seznam prijateljev, nadzor nad dejavnostjo, nastavitev omejitev porabe in upravljanje časa pred zaslonom. Razvijalci imajo čas do 3. decembra, da svoje igre posodobijo z novim sistemom označevanja vsebine, sicer bodo samodejno omejene za uporabnike, mlajše od 13 let.
Po poročanju GamesIndustry.biz je vodja varnosti pri Robloxu, Matt Kaufman, poudaril, da so te spremembe del stalnih prizadevanj za zagotavljanje varnosti, pri čemer je bilo letos uvedenih že več kot 30 novih varnostnih funkcij. Direktor inštituta Family Online Safety, Stephan Balkam, je pohvalil spremembe in izpostavil pomen nevsiljivih, a učinkovitih orodij za starševski nadzor.
GoldenHorn 2024, furry konvencija v organizaciji SloFurs, je potekala od 7. do 10. novembra v Adria Resortu v Ankaranu. Dogodek je ponudil obsežen nabor dejavnosti, ki so udeležence zaposlovale vse štiri dni.
V kongresnem centru so potekale različne igre, paneli in interaktivni dogodki, med drugim okrogla miza o stereotipih o fursonah in družabno-dedukcijska igra Blood on the Clocktower. Slednja, kompleksna igra blefiranja, ki spominja na Volkodlake, je pritegnila igralce, ki so se želeli potopiti v pripovedno vodeno izkušnjo. Tudi dogodki na prostem, kot je lov na zaklad, ki se je raztezal po letovišču, so bili deležni navdušenega sodelovanja.
Med sprostitvenimi dejavnostmi je bil tudi salon za fursuite s hladilnimi postajami in prigrizki. Tržnica Dealer’s Den je omogočila umetnikom in prodajalcem, da so predstavili svoja dela, kar je prispevalo k ustvarjalnemu vzdušju. Večerne dejavnosti so prešle v plesne urice in družabna srečanja, nekateri udeleženci pa so se podali na plesišče, da bi pokazali svoje gibe.
Dogodek je bil zelo odmeven tudi na spletu. Na omrežju X in drugih uradnih kanalih so kosmatinci objavili svoje fotografije in fanart, da bi obeležili srečanje. GoldenHorn se spet vrača naslednje leto.
SloFurs je že napovedal konvencijo GoldenHorn: Country Life, ki bo potekala od 13. do 16. novembra 2025 in obljublja še eno edinstveno kosmatinsko izkušnjo.
Tim Miller, ustvarjalec animirane serije Love, Death & Robots in režiser filma Deadpool, se vrača z novo animirano antološko serijo Secret Level, ki bo 10. decembra izšla na Amazon Prime. Serija, ustvarjena v sodelovanju z Amazon MGM Studios, prinaša kratke zgodbe, postavljene v svetove priljubljenih video iger, kot so Armored Core, The Outer Worlds in Sifu. Vsaka epizoda bo predstavila izvirno zgodbo iz vsake igre.
“Zdi se kot preprosta ideja: vzameš like iz video iger in ustvariš izvirne zgodbe. Moje podjetje Blur to počne že skoraj 30 let. Ko sem Netflixu prodal serijo Love, Death & Robots, sem jim predvajal animacijo iz iger studia Blur in rekel: ‘Dajte nam nekaj denarja in dali vam bomo še več tega.’ Tu imamo zdaj 15 različnih iger, zato bomo dobili oboževalce vseh teh iger, od Warhammerja do Sifuja. Tako smo vsi zmagali.”
Ena izmed bolj kontroverznih epizod je postavljena v svet spletne igre Concord, ki je bila ukinjena le nekaj dni po lansiranju. A Miller se zaradi tega ne obremenjuje. V intervjuju za Rolling Stone je priznal:
“Ni bilo prijaznejše, bolj predane skupine razvijalcev kot ekipa Concorda. Resnično ne razumem, zakaj ni delovalo. Vem, da so se trudili po svojih najboljših močeh in da so bili nadarjena skupina umetnikov, zato mi je žal.”
Med igrami, ki so navdihnile 15 epskih zgodb, so Armored Core, Concord, Crossfire, Dungeons & Dragons, Exodus, Honor of Kings, Mega Man, New World: Aeternum, PAC-MAN, različne igre PlayStation Studios, Sifu, Spelunky, The Outer Worlds, Unreal Tournament in Warhammer 40.000.
SECRET LEVEL bo na voljo na Prime Video od 10. decembra.
Druga sezona serije Arcane je zavzela svet in po statističnih podatkih FlixPatrola hitro postala najbolj gledana oddaja na Netflixu v impresivnih 64 državah vključno s Slovenijo.
Druga sezona bo izšla v treh delih, od katerih bo vsak obsegal tri epizode:
Prvo dejanje je izšlo 9. novembra 2024
Drugo dejanje izide 16. novembra 2024
Tretje dejanjel izide 23. novembra 2024
Po srednjeevropskem času bodo nove epizode na voljo ob 9.00 na dan izida.
Animirana serija Arcane je priredba igre League of Legends razvijalca Riot Games, ki se spoprijema z zapleteno dinamiko med uspešnim mestom Piltover in zatiranim podzemnim mestom Zaun. Druga sezona nadaljuje raziskovanje burnega odnosa med sestrama Vi in Jinx, ki se soočata z osebnimi konflikti in širšimi družbenimi napetostmi.
Poleg osupljivega proračuna za produkcijo, ki presega 250 milijonov dolarjev, si je Arcane že prislužil priznanja kritikov in prejel več nagrad, med drugim emmyja za izjemen animirani program. To priznanje potrjuje, da je Arcane pionir na področju animiranega pripovedovanja zgodb.
Ob izidu druge sezone serije je Riot Games v svojih igrah dodal vsebine na temo Arcane, s čimer je še izboljšal doživetje za oboževalce.
Amazon MGM Studios je uradno napovedal televizijsko priredbo legendarne franšize Mass Effect. Projekt bo vodil Daniel Casey, scenarist filma Hitri in drzni 9, ki bo pri seriji sodeloval kot pisec in izvršni producent. Serija bo nastajala pod okriljem produkcijske hiše Cedar Tree Productions, pri projektu pa bodo kot izvršni producenti sodelovali tudi izkušeni veterani, vključno s Karimom Zreikom, Arijem Aradom in Michaelom Gamblom iz podjetja EA. Podrobnosti o zgodbi še niso razkrite, vprašanje pa ostaja, ali bodo v serijo vključeni le elementi sveta ali tudi znani liki iz iger.
Mass Effect je začel svojo pot leta 2007 in hitro pridobil množico zvestih oboževalcev zaradi poglobljene zgodbe in fascinantnega vesolja. Prvotna trilogija iger spremlja poveljnika Sheparda, prilagodljivega protagonista, ki se mora zoperstaviti nezemeljski rasi Reaperjev, da bi rešil človeštvo. Četrta igra, Mass Effect: Andromeda, predstavlja novega junaka in nadaljuje raziskovanje vesolja v novi smeri. Poleg iger je franšiza doživela razširitev s stripi, romani in animiranim filmom.
Kljub navdušenju pa nekateri razvijalci, kot je David Gaider, nekdanji glavni pisec za BioWare igre, izražajo zadržke glede priredbe. Opozarjajo, da je prenos interaktivnih zgodb v pasiven medij lahko tvegan, saj televizijska serija ne omogoča izbire spola ali oblikovanja osebnosti glavnega junaka, ki je bila igralcem ključna izkušnja. Amazon je pri nedavni seriji Fallout uspešno rešil te izzive z vključitvijo več kompleksnih protagonistov.
Upamo, da bo Mass Effect ujel podobno dinamiko in pritegnil oboževalce s priljubljenimi liki, kot je Garrus Vakarian, ali novo ustvarjenimi junaki, podobno kot je Lucy MacLean obogatila serijo Fallout.
MASS EFFECT TRILOGY – LEGENDARY EDITION XBOX ONE & XBOX SERIES X
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.