Blizzardova mobilna različica Diabla je kljub pritožbam glede agresivne monetizacije izjemno uspešna. Številka, od katere je že bila odšteta 30-odstotna provizija za Apple in Google, kaže, da je Diablo Immortal v 30 dneh od izida ustvaril 48,9 milijona dolarjev.
Igra je v prvem tednu zaslužila 11,9 milijona dolarjev, pri čemer je prihodek dosegel vrhunec v soboto, 11. junija, deseti dan po izidu, ko je Blizzard zaslužil 2,4 milijona dolarjev v enem dnevu. Od takrat dnevni zaslužek nikoli ni padel pod 1 milijon dolarjev.
Diablo Immortal je v prvem mesecu dosegel 10 milijonov prenosov, čeprav je večina teh prišla v prvih štirih dneh, nato pa je strmo upadla. Prenosi so dosegli vrh tretji dan pri 1,32 milijona in do konca prvega tedna dosegli 6,85 milijona.
V začetku tega meseca smo poročali, da sta med državami, ki so v prvem tednu porabile največ denarja v igri, ZDA s 43 % prihodkov in Južna Koreja s 26 %.
Poleg pritožb potrošnikov zaradi agresivne prodaje se je Blizzardova mobilna igra soočila tudi z drugimi izzivi, saj je bila njena prodaja prepovedana na Nizozemskem in v Belgiji zaradi uporabe skrinj presenečenja, na Kitajskem pa je bila do nedavnega odložena.