Connect with us

Aktualno

Sony bo onemogočil dostop do več sto filmov in TV-oddaj v PlayStation Store

Published

on

Na stotine televizijskih oddaj in filmov, kupljenih preko Sonyjeve trgovine PlayStation Store, bo odstranjenih naslednji mesec. To pomeni, da jih stranke, ki so kupile te naslove, ne bodo mogle več gledati.

Kot poroča Variety, bo prekinitev zaenkrat vplivala samo na stranke v Nemčiji in Avstriji za oddaje in filme, ki jih producira Studiocanal. Sony je pred tem opozoril, da ukinja nakupe filmov in TV-oddaj prek trgovine PlayStation Store, pri čemer je sprva dejal, da bodo kupci še vedno lahko imeli dostop do katere koli predhodno zakupljene vsebine.

Toda nekaj se je spremenilo. PlayStation je na svoji spletni strani objavil obvestilo o bližajoči se odstranitvi vsebine distributerja Studiocanal, pri čemer je kot razlog navedel “razvijajoče se licenčne pogodbe s ponudniki vsebin”.

Seznam naslovov, ki bodo odstranjeni, vključuje 314 vsebin v Nemčiji in 137 v Avstriji. Poleg tega nekateri filmi produkcijske hiše Lionsgate prav tako ne bodo na voljo. To vključuje filme, kot so Spirited Away, Paddington, Tinker Tailor Soldier Spy, Saw, The Hunger Games in John Wick.

Ni jasno, ali bodo kupci za svoje manjkajoče vsebine prejeli povračilo.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Aktualno

Internet sovraži nov napovednik filma o Minecraftu

Published

on

Warner Bros Pictures in Legendary Pictures sta pravkar objavila napovednik za prihajajoči igrani film A Minecraft Movie z Jasonom Momoo in Jackom Blackom v glavnih vlogah.

Štirje nesrečniki – Garrett Garrison (Momoa), Henry (Hansen), Natalie (Myers) in Dawn (Brooks) – se spopadajo z običajnimi težavami, ko jih nenadoma potegne skozi skrivnostni portal v Nadsvet: nenavadno, kockasto čudežno deželo, ki uspeva z domišljijo. Da bi se vrnili domov, bodo morali obvladati ta svet, hkrati pa se podati na čarobno nalogo z nepričakovanim, izkušenim obrtnikom Stevom (Black).

Film je kombinacija živih igralcev, ki se premikajo po digitalnem okolju, kar se mnogim ljubiteljem igre zdi moteče. Redditorji in Youtubarji so že izrazili svoje pomisleke in komentirali napovednik.

“Resnično sploh ne vem, kje naj začnem. Skoraj tako je, kot da bi se preveč bali v hiperrealistično smer, kot je to storil Detektiv Pikachu, vendar tudi niso mogli v celoti sprejeti poti animacije. Zdi se, kot da je estetika obtičala med obema in močno bode. Kdo je mislil, da je to dobra ideja?” je napisal uporabnik YouTuba @starryagent9936.

“Ne razumem, zakaj so se odločili za igrani film + cgi, namesto da bi vse naredili animirano. Morali bi uporabiti umetniški slog animacije nedavnega napovednika za Minecraft, namesto vseh teh cgijev, kot da so iz najslabšega hiperrealističnega paketa tekstur doslej. Veliko raje bi imel stiliziran stil, ki bolje predstavlja minecraft, kot pa to nepopisno grozljivko, zaradi katere so mobi primerljivi s [filmom] Cats 2019, in zaradi katere vsak igralec v živo izstopa. Če so tako dolgo delali na tem, je to sramota,” je podobnega mnenja tudi uporabnik Reddita A-horizon.

Nekomu, ki je igral Minecraft Beta in se ga nikoli več ni dotaknil, mešanica CGI in žive igre ni videti tako slabo. Zaradi pretirane uporabe računalniške animacije v nedavnih medijih smo ravnodušni do tega koncepta. In ker so vse naše izkušnje z Minecraftom izpred petnajstih let, nam pogled na tako preoblikovane modele iz igre ne predstavlja nič posebnega.

Film o Minecraftu bo v kinematografe prišel 2. aprila 2025.

Continue Reading

Aktualno

Zdi se, da je CD Projekt končno ustvaril nekaj dobička

Published

on

Poljski razvijalec je pred kratkim sporočil, da se je dobiček podjetja po uspehu DLC-ja za igro Cyberpunk 2077 Phantom Liberty povečal za skoraj 90 %.

CD Projekt je imel od izida igre Cyberpunk 2077 leta 2020 vzpone in padce. A kljub vsemu se zdi, da so igralci pripravljeni razvijalcu dati še eno priložnost, zdaj ko so igro spravili v igralno stanje. In stvari gredo celo na boljše, potem ko je 29,99 EUR vredni DLC Phantom Liberty uspel najti komercialni uspeh.

V nedavnem finančnem poročilu javnosti je razvijalec iger Cyberpunk 2077 in Witcher poročal o 30,7-odstotnem povečanju prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani, in sicer s 324,2 milijona PLN (75,5 milijona evrov) na 424,8 milijona PLN (98,9 milijona evrov). Čisti dobiček podjetja je znašal 170 milijonov PLN (39,5 milijona evrov), kar je neverjetna 88,7-odstotna medletna rast v primerjavi z 90,2 milijona PLN (21 milijona evrov), ustvarjenimi v prvi polovici leta 2023.

Nedavni uspeh gre pripisati močni prodaji igre Cyberpunk 2077 in dodatka Phantom Liberty skupaj z zimzeleno igro The Witcher 3: Wild Hunt in njenimi razširitvami, ki ob vsaki razprodaji na platformi Steam pribavijo nove privržence s svojimi močno znižanimi cenami.

Kar zadeva druge projekte. Projekt Polaris, prvi del nove sage o veščecu, vstopa v fazo proizvodnje. Razvijalec načrtuje tudi nadaljnji razvoj Cyberpunk franšize s projektom Orion, ki je v fazi priprav v pisarni CD Projekta v Bostonu.

Vir.

Continue Reading

Aktualno

Gamescom 2024 je podrl nekaj igričarskih rekordov

Published

on

Gamescom 2024 je podrl nove rekorde in dosegel več ljudi kot kadar koli prej. Največja svetovna igričarska skupnost se je ta teden zbrala v Kölnu, da bi osebno in prek spleta proslavila svojo strast do igranja iger.

Na sejem Gamescom 2024 se je zgnetlo več kot 335.000 obiskovalcev iz približno 120 držav, petek in sobota pa sta bila popolnoma razprodana. Spletna gledanost razstavnega programa je dosegla rekordno število ogledov, saj je bilo samo v soboto zvečer zabeleženih več kot 310 milijonov ogledov videoposnetkov. Še posebej impresivni so podatki za uvodni program Gamescom Opening Night Live, ki je dosegel več kot 40 milijonov ogledov – dvakrat več kot prejšnje leto. Letošnje številke so znatno presegle prejšnji rekord in postavile novo globalno merilo.

Gamescom 2024 na kratko:

  • 335.000 obiskovalcev iz približno 120 držav
  • Več kot 32.000 strokovnih obiskovalcev, največ iz ZDA in Japonske
  • Več kot 310 milijonov ogledov celotnega razstavnega programa (od sobote zvečer)
  • Več kot 40 milijonov ogledov samo otvoritvenega večera Gamescom Opening Night Live (od sobote zvečer)
  • 2,5 milijona ogledov na Gamescom Epix, vključno z navdušenci nad zbirateljskimi karticami Gamescom (do sobote zvečer)
  • 1.462 razstavljavcev iz 64 držav, delež tujih razstavljavcev je znašal 71 odstotkov
  • 48 državnih paviljonov iz 37 držav
  • Bruto razstavna površina približno 230.000 kvadratnih metrov
  • Več kot 80.000 obiskovalcev na festivalu Gamescom City

Gamescom 2025 bo potekal od 20. do 24. avgusta. Dogodek se bo začel 19. avgusta 2025 z otvoritvenim večerom Gamescom Opening Night v živo.

Continue Reading

Aktualno

To soboto se v Celje vračajo kosmatki

Published

on

Slovensko kosmatinsko društvo znova organizira mednarodni kongres kosmatkov, navdušencev nad antropomorfnimi živalmi.

Tokratni ‘furry’ kongres Slovensko kosmatinsko društvo organizira že drugič zapored. Potekal bo med 24. in 27. avgustom in bo v knežje mesto znova pripeljal lokalne in mednarodne kosmatke.

Dogodek bodo začeli z otvoritveno slovesnostjo v Celjskem hotelu Evropa, ki se bo začela v soboto ob 16. uri, in naznanila letošnjo temo kongresa – skrivnost v hotelu. Ali bo zbranim kosmatkom do konca kongresa uspelo razrešiti skrivnost?

Organizatorji so za udeležence pripravili kopico aktivnosti, v katere se lahko vključijo tekom dogodka. Med bolj klasičnimi so ples, karaoke, tekmovanje v Tetrisu in umetniške stojnice, bolj izvirni del programa pa zajema improvizirane PowerPoint predstavitve, pripovedovanje zgodbic, napihljive igrače in zabavo, kjer se osvežilni koktajl servira iz samokolnice.

Continue Reading

Aktualno

Tudi razvijalci menijo, da igre AAA ne potrebujejo mikrotransakcij

Published

on

Pred jutrišnjim začetkom sejma Gamescom se je igričarska industrija že sestala, da bi razpravljala o najnovejših igralnih trendih, tehnologijah in tehnikah. Govornikom na konferenci razvijalcev Devcom so organizatorji včeraj zastavili vrsto vprašanj o stanju industrije. Njihovi odgovori so presenetljivo optimistični.

Od 300 strokovnjakov iz industrije, ki so stopili na oder od 18. do 20. avgusta, jih je v raziskavi sodelovalo 100.

89 % govornikov je prepričanih, da so lahko igre AAA finančno uspešne brez mikrotransakcij. To pomeni, da za ustvarjanje dobička niso potrebni loot boxi, sezonske prepustnice ali dodatki za povečanje napredka, kot so XP multiplikatorji. Dva primera zelo uspešnih klasično plačljivih naslovov sta Elden Ring in Hogwarts Legacy.

Govorci so bili tudi še vedno zadržani glede uporabe umetne inteligence. 31 % jih je menilo, da je treba pri razvoju iger umetno inteligenco uporabljati čim manj, 21 % jih je menilo, da bi koristila kodi in produkciji, le 18 % pa jih je zagovarjalo njeno uporabo pri trženju in komuniciranju.

Le manj kot 10 % govorcev (najverjetneje iz strahu pred slabim slovesom, ki je trenutno povezan z umetno inteligenco) je dejalo, da bi UI bilo treba uporabljati v umetnosti in animaciji, manj kot 5 % je dejalo, da bi jo bilo treba uporabljati pri oblikovanju pripovedi, en govornik pa je napovedal, da bo umetna inteligenca v naslednjih dveh letih nadomestila človeško prevajanje in lokalizacijo.

Ekipa Game Gang se ne more upreti, da ne bi poudarila, da so te ocene povsem zavajajoče, saj verjamemo, da se bo v kratkem UI v veliki meri uveljavila na vseh omenjenih položajih. Prevajalci na primer že leta uporabljajo strojno prevajanje, zato je uvedba umetne inteligence v že tako široko avtomatiziran proces neizogibna.

To postavlja pod vprašaj tudi stališče, da so igre AAA lahko finančno uspešne brez mikrotransakcij. Uspešne so, če za take igre obstaja dovolj veliko občinstvo. Toda žalostna realnost je, da noben od naslovov AAA ne bo nikoli zaslužil toliko denarja kot Fortnite ali kateri koli drug brezplačni naslov, zlasti če ga primerjamo s količino truda in sredstev, porabljenih za ustvarjanje enake količine prihodkov.

Leta 2023 je igra Hogwarts Legacy prodala 24 milijonov enot, kar je znašalo 1 milijardo ameriških dolarjev. Igra Hogwarts Legacy naj bi bila v razvoju od tela 2018. Za primerjavo je ustvarjalec igre Fortnite, podjetje Epic Games, je samo leta 2023 zaslužil 5,63 milijarde dolarjev. Igra Fortnite je izšla leta 2017.

In čeprav so nekateri odgovori razvijalcev zavajajoče se lahko s 57 % govorcev strinjamo glede napovedi, da se bo odpuščanje v igričarski industriji nadaljevalo tudi v naslednjih 12 mesecih.

Continue Reading

Aktualno

V novem varnostnem videoposnetku družbe Nippon Airways so prikazani Pokemoni

Published

on

Družba All Nippon Airways (ANA) je v sodelovanju z družbo The Pokémon Company ustvarila prvi varnostni videoposnetek na svetu, ki vključuje najbolj prepoznavne japonske maskote.

Varnostni videoposnetki so na letalih z monitorji običajen pojav, vendar je ta še posebno neobičajen, saj vključuje priljubljene Pokemone, kot so Pikachu, Pichu, Psyduck, Machamp, Machoke in drugi. Pokemone, vključene v videoposnetek, je mogoče videti, kako počnejo stvari, kot sta shranjevanje prtljage ali pripenjanje varnostnih pasov.

“S tem sodelovanjem želimo poskrbeti za navdušenje naših strank in zagotoviti varnostni video med letom, v katerem lahko uživajo ljudje vseh starosti,” je zapisano v sporočilu za javnost družbe ANA.

Videoposnetek, ki vključuje japonske in angleške razlage, si bodo lahko ogledali potniki na letalih Pikachu Jet NH in Eevee Jet NH. Družba Pokémon Company že vrsto let sodeluje z letalskimi prevozniki, prvo letalo s Pokemon poslikavo pa je poletelo pred več kot 20 leti.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno