Connect with us

Uncategorized @sl

Sinhronizatorji sprožili preplah zaradi stresnih nastopov v video igrah

Published

on

Kanadski sinhronizatorji pravijo, da se soočajo z začasnimi ali celo trajnimi poškodbami svojih glasilk, saj jih delo v video igrah prisili, da dve do štiri ure izvajajo smrtne krike, vpitje zombijev ali bojno rjovenje v glasovni kabini. Želijo si, da razvijalci iger s sedežem v Kanadi in režiserji videoiger pomagajo lokalnim igralcem varneje izraziti svoje like. 

»To je izobraževanje, usposabljanje za igralca, usposabljanje za vse. Gre za skupno prizadevanje, da zagotovimo, da igralec ne izgubi glasu,« je povedala Ellen Dubin, glavna glasovna igralka pri video igrah, kot so Fallout 4, Skyrim, Elder Scrolls, World Of Warcraft, Star Trek Online in Agents of Mayhem.

»Včasih naše grlo nosi veliko obremenitev. In to ni nujno le kričanje, smeh, tuljenje. Šepetanje je lahko čustveno obremenjujoče,« dodaja Dubin.

ACTRA, kanadski sindikat igralcev, je objavil anketo v kateri je 74,32 odstotka od 260 vprašanih povedalo, da delo za video igre zelo pogosto ali skoraj vedno vključuje glasno, agresivno ali vokalno ekstremno delo. Ivan Sherry, veteran igranja v video igrah, vključno z Ubisoftovo franšizo Assassin’s Creed, je dejal, da so igralčevi liki vedno zabodeni, ustreljeni, padajo s pečin ali jih nenadoma zajamejo plameni.

»Pomembno kot igralec je, da narediš te stvari čim bolj resnične. To je tisto, kar igralci pričakujejo – poštene, resnične nastope,« je dodala Sherry.

Raziskava ACTRA je tudi poročala, da je 42,74 odstotka anketirancev dejalo, da je trajalo dva ali več dni, da se je njihova vokalna kakovost vrnila v normalno stanje po ekstremni bralni seji, 27,68 odstotkov pa jih je razmišljalo o zavrnitvi seje zaradi strahu, da bi lahko izgubili glas, in torej prihodnje delo.

Raziskava ACTRA in člani sindikata priporočajo kot ukrepe za zaščito pred obremenitvijo glasilk, da imajo igralci vsako uro odmor med seansami, da je glasovni trener del snemanja in da se ekstremno vokalno delo pusti za konec nastopa.


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Uncategorized @sl

Si želiš spoznati NotAleksa in ga izzvati v Fortnite?

Published

on

By

V soboto, 4. maja 2024 bo med 15.30 in 19.30 pri nas gostoval najhitreje rastoč slovenski ustvarjalec gaming vsebin – NotAleks!

Obišči Game Gang Areno v Big Bang Mega BTC Ljubljana in ga spoznaj na meet and greetu, se slikaj z njim in ga izzovi ob igranju na slušalkah Trust GXT 498W Forta, licenciranih za PlayStation!

Za vse tiste, ki vam ne bo uspelo priti na prizorišče dogajanja, bo pa NotAleks prenašal svoj gameplay igranja Fortnite na konzoli PS5 na svoj YouTube kanal in obenem uporabljal headset Trust Forta Gaming

Continue Reading

Uncategorized @sl

Igralec GTA 5 išče pomoč pri zakonitem premikanju po Los Santos

Published

on

Igralec igre GTA 5, ki ni uspešno opravil vozniškega izpita v igri, se po Los Santosu vozi le z javnim prevozom.

Po neuspešnem vozniškem izpitu v igri San Andreas se je redditor MotorDesigner obrnil na podreddit GTA in prosil za nasvet, kako se po mestu najbolje gibati brez avtomobila – zakonito, čeprav je ta koncept v vsaki igri GTA seveda komičen.

Resda vozniški izpit v igri ni videti preveč problematičen – vprašanja vključujejo, kdaj je dovoljeno prevoziti rdečo luč, kakšen je pravilen položaj za vožnjo in kako najbolje voziti, ko “med vožnjo dekle opravlja oralne usluge”. Vendar pa MotorDesigner ni izpolnil nizkih, nizkih standardov oddelka za motorna vozila v San Andreasu, zato v mestu ne more voziti zakonito.

“Ta test resnično pojasnjuje vožnjo NPC-jev,” je menil eden izmed sodelujočih v temi.
Najnovejše informacije o uhajanju podatkov o igri GTA 6 pravijo, da naj bi se 17-letni osumljenec, ki naj bi stal za nedavnim vdorom v sistem Grand Theft Auto proizvajalca Rockstar Games, se je izrekel za nedolžnega.


THE SIMS 4: HIGH SCHOOL YEARS dodatek k igri za PC

29,99 €

Continue Reading

Uncategorized @sl

Osnovna igra The Sims 4 bo na vseh platformah brezplačna

Published

on

Osnovna igra The Sims 4 bo od 18. oktobra na voljo vsem novim igralcem za brezplačen prenos na platformah PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ter PC in Mac preko Origina ali Steama. Vse razširitve, pakete in komplete bo treba kupiti posebej.

EA je v sporočilu za javnost zapisal: “EA in Maxis sta v preteklih letih pozdravila na milijone igralcev igre The Sims in z občudovanjem opazovala, kako so sproščali svojo domišljijo, odkrivali in se povezovali z idejami, izkušnjami in različicami sebe, tako v igri kot v resničnem življenju. Ker je osnovna igra The Sims 4 brezplačna, je ekipa bolj kot kadarkoli prej predana razvoju novih in pomembnih izkušenj za igralce ter bo v bližnji prihodnosti še naprej razvijala in izdajala pakete, komplete in novosti Sims Delivery Express.”

Kot posebno darilo za igralce igre The Sims, ki so že lastniki osnovne igre, EA podarja komplet Desert Luxe Kit. S kompletom Desert Luxe Kit se lahko Simsi sprostijo v svoji sodobni oazi z razkošnim notranjim in zunanjim pohištvom, ki ga navdihuje naravna pokrajina Jugozahodne puščave in materiali, kot sta kamen in les. Do tega darila so upravičeni vsi igralci, ki do 17. oktobra kupijo osnovno igro.

Poleg tega je podjetje EA napovedalo, da bo organiziralo srečanje, na katerem bodo razpravljali o prihodnosti igre The Sims 4. Posebni prenos z naslovom Behind The Sims Summit bo potekal 18. oktobra 2022 ob 13. uri po srednjeevropskem času, ogledati pa si ga bo mogoče na kanalu The Sims na YouTubu in Twitchu.


Alan Wake Remastered igra za PS5

29,99 €

Continue Reading

Uncategorized @sl

Nova video igra God of War naj bi le prišla novembra

Published

on

Bloomberg poroča, da naj bi po besedah ​​treh ljudi, ki so seznanjeni z razvojem igre, težko pričakovana igra PlayStation God of War Ragnarok izšla novembra letos, kljub nedavnim poročilom, da naj bi bila premaknjena na leto 2023. Založnik Sony Group Corp. naj bi datum izida objavil kasneje ta mesec, sta povedali dve izmed oseb.

God of War Ragnarok, najnovejši vnos v dolgotrajni seriji in neposredno nadaljevanje God of War iz leta 2018, je bil najavljen leta 2020 za konzole PlayStation. Sony je od takrat igro večkrat odložil, tako javno kot interno, saj se njeni razvijalci spopadajo s pandemijo in drugimi produkcijskimi izzivi.

V začetku tega leta je bila igra načrtovana za september, vendar je bila pred kratkim prestavljena na november. Tiskovni predstavnik Sony se ni takoj odzval na prošnjo za komentar. God of War Ragnarok bo na voljo tako na novi konzoli kot na stari konzoli PlayStation 4, ki je bila prodana v več kot 117 milijonih enot, kar daje igri znatno potencialno občinstvo. Prva igra je bila prodana v skoraj 20 milijonih izvodov.

Nedavno poročilo z evropskega spletnega mesta za igre na srečo GameReactor, skupaj z odsotnostjo igre na velikih industrijskih dogodkih, kot sta Summer Games Fest in Sonyjev lastni State of Play, je povzročilo ugibanja, da bo God of War Ragnarok izšel šele leta 2023. V turbulentnem svetu razvoja iger ni gotovih datumov in se lahko še vedno znova odloži. Toda od tega tedna je še vedno na dobri poti za november.


LOGITECH G903 brezžična gaming miška

184,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkušamo psihološko grozljivko Martha is Dead

Published

on

Martha is Dead je prvoosebni temačen psihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!

Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.

Dni naših polovica je za mano

Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.

Tu znašla sem se v temni loži

Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudi skrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.

Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.

Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.

zgrešena prava pot in vse neznano!

Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.

Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.

 V mislih nanjo že se zdrznem v grozi

Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.


MARTHA IS DEAD igra za PS5

26,99 €

Continue Reading

Uncategorized @sl

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Published

on

By

Če ti med igranjem na spletu naenkrat vrže na ping na 200 ali če ti po nekaj sekundah vsakič znova prekine YouTube posnetek, imaš jasno – počasen internet. Ampak razlogi za to počasnost niso vedno tako samoumevni.

Sledi našim nasvetom in preveri, kako lahko optimiziraš internetno povezavo za najbolj optimalno igralno izkušnjo.

Pripravili smo seznam nasvetov, s katerimi lahko preveriš razloge za slabo delovanje tvojega interneta in seveda rešitve, s katerimi si lahko pomagaš. Kot prvo, je potrebno izpostaviti, da počasen internet ni nujno vezan na hitrost tvojega paketa.

Tip povezave na internet – optika je zakon

Seveda je zagotovo razlika med t.i. bakrenimi povezavami tipa ADSL in VDSL ter koaksialnimi povezavami, v primerjavi z optičnim omrežjem FTTH kot noč in dan – povprečen ping pri igranju se ne le prepolovi, marveč je tudi izrazito bolj stabilen pri optiki, pa da sploh ne omenjamo možnosti ogromne pasovne širine s povezavami do 1 gigabita na sekundo tako pri downloadu kot pri uploadu, ki ji pri drugih tehnologijah niti blizu ne pridemo. Skratka, optika je zakon, če imate le možnost za njo – v primeru, da je pa nimate, pa lahko vseeno storite precej, da stanje optimizirate do točke normalne izkušnje v vsaki situaciji.

Povezava doma – kabel je zakon

Prvo kot prvo, povezava od računalnika do T-2jeve naprave. Če imaš le možnost, vedno potegni ožičeno povezavo z UTP kablom direktno iz naprave do modema ali ruterja. Enke in nule se tako premikajo čisto same, brez vsakih motenj in to je zagotovo najcenejši način za dosego resnično zanesljive povezave brez izpadov ali nekonsistentnosti. [on-screen: Pazite, da je mrežni kabel vsaj nekaj centimetrov oddaljen od električne napeljave visoke napetosti, saj le-ta vnaša motnje].

Kako do kvalitetnega WiFi omrežja?

Če pa to res nikakor ni mogoče na noben način, nam ne preostane drugega kot storiti vse, da naredimo WiFi tako dober, kot se da. Prvo – zagotovite, da ste kakor je le mogoče blizu vašemu modemu, brezžičnemu ruterju ali dostopni točki, brez večjih fizičnih ovir (kot recimo masivne stene in podobno). Če ste v drugem nadstropju, oddajnik signala pa v pritličju – in imate zaradi tega le eno ali dve črtici ter posledično tudi toliko črt na nagubanem čelu, razmislite o načinu, kako spraviti vir signala bližje.

Istočasno je super, da vaš oddajnik WiFi signala ni predpotopni brezžični linksys iz preloma tisočletja, ampak neka zadeva s par kvalitetnimi antenami – idealno tudi 5 GHz povezavo, ki na ima sicer krajši domet, a zagotavlja bistveno širšo pasovno širino v primeru AC hitrosti. Ni potrebno, da izgleda vaš ruter kot škorpijon ali pa nek transformer, ki vas bo pravkar napadel, a zunanje antene so vedno dobra stvar. 

Na drugi strani imajo moderni prenosniki običajno močne antene, medtem pa so stacionarni računalniki z vgrajenimi WiFi moduli pogosto opremljeni z možnostjo priklopa zunanjih anten – le-te so skoraj nujne za zanesljiv signal ter tako dobro igralno izkušnjo. Če pa kartica ni vgrajena in imate USB različico, pa je to naslednja točka za nadgradnjo, v eno, ki se jo priklopi direktno na PCI express vodilo in takšno – so postale kar cenovno dostopne.

Tu moramo izpostaviti, da se v primeru želje po nizkem in stabilnem pingu izogibate rešitvam, kot so Powerline adapterji, ki prenašajo omrežje po pogosto pohekani električni povezavi hiše ter povzročijo več težav, kot so vredni, WiFi repeaterji, ki zajemajo signal glavne dostopne točke ter ga še enkrat pošiljajo naprej ter bistveno dvigujejo odzivni čas, mesh omrežjem (ki v višjih cenovnih razrednih sicer vedo biti koristni, a je to izven obsega tega videa) in več. 

Sedaj pa na dejansko pravilno uporabo naše, po novem super kvalitetne povezave.

Bodite pozorni na aktivne naprave in storitve

Prva in takoj očitna zadeva je, da za nemoteno igranje izklopite oz. omejite uporabo drugih naprav na istem območju – vsaka priklopljena IP televizija, vsak telefon, na katerem se gleda TikToke ali prenosnik z vklopljenim livestreamom Pero Martića v praksi “kuri” povezavo. Ko le-te zmanjka, oziroma če nimate optike oziroma s slabo omrežno opremo tudi že z vsako drugo aktivnostjo, se pričnejo problemi ter ping ter latenca naraščata. Temu se strokovno pravi bufferbloat [grafika https://www.waveform.com/tools/bufferbloat] o katerem lahko več preberete na linku na ekranu – na kratko, rešite se je z nadgradnjo ruterja, ki podpira pametno upravljanje s čakalnimi vrstami paketkov. Okej, pa da ne zaidemo preveč.

Poleg drugih uporabnikov, imaš lahko nestabilno povezavo zaradi morebitnih virusov, ki pošiljajo tvoje podatke hekerjem, rudarijo kriptovalute brez tvoje vednosti ali pa imaš zelo pogosto sto in en dodatek v brskalniku, ki komunicira s sto in enim kitajskim strežnikom. Vse te stvari kvarijo uporabniško izkušnjo – skratka, bodi pozoren na to, kaj nameščaš, kaj prenašaš in kako uporabljaš računalnik – tu pride prav tudi kak antivirus, kot je ESETov NOD32.

Še naprej – prav tvoja uporaba drugih storitev, najsi je to poslušanje podcastov v ozadju, gledanje streamov na drugem monitorju in zagotovo tudi streamanje, lahko vplivajo na kvaliteto igralne izkušnje. Če imaš nestabilno povezavo in ali slab ruter, je dober nasvet izklopiti čisto vse druge mogoče uporabnike ter storitve.

Včasih ni mogoče storiti ničesar. Ali pač?

Treba se je pa zavedati, da je včasih upočasnitev vezana na čas uporabe v dnevu in dejansko ne moreš storiti prav ničesar. Če hkrati s tabo internet uporabljajo tudi tvoji sosedje in vsi gledajo novo epizodo Witcherja na Netflixu, lahko opaziš upočasnitev. Na žalost nekaterih dogodkov in stanj ne moreš nadzorovati.

Tudi če imaš hitro povezavo, lahko zunanji dejavniki, npr. zelo obiskana spletna mesta, upočasnijo tvojo izkušnjo. Povezava je najbolj obremenjena na primer v času po šoli, ali ob slabem vremenu, ko smo vsi naenkrat doma – ko se poizkušate vsi naenkrat prijaviti v Epicov client je prav zato včasih videti čakalno vrsto. Ta problem je bolj ali manj zanemarljiv pri kvalitetni optiki in VDSL+ z visokimi hitrostmi, kot je naprimer Oranžni diamant, a če ste doma na podeželju, je to zagotovo faktor.

Morebiti raziščite možnost igranja preko T-2jevega 4G LTE ali 5G omrežja, ki ima te dni že odlično pokritost ter zagotavlja relativno stabilno igralno izkušnjo s sicer višjim pingom napram optiki, a, če nimate druge opcije, bo tudi to super. Tu naj povem le še, da igranje videoiger porabi zanemarljivo malo podatkov, tj. Manj kot 100 kilobitov na sekundo za samo igro – le pazite na posodobitve in druge prenose, da prehitro ne pokurite paketa.

6. Za vse prave gamerje, T-2

Sam sem uporabnik T-2 storitev že več let in pred tem bil naročnik drugih ponudnikov – dejstvo ostaja, da je omrežje T-2 optimizirano do te stopnje, da vsakokrat, ko se povežem na CS:GO strežnik, je prvo vprašanje drugih soigralcev, če sem doma v Valvovem podatkovnem centru, saj imam pogosto le nekaj milisekund pinga – in vedno bistveno nižjega napram vsem drugim igralem, bodisi iz Slovenije, bodisi iz tujine.

Tako, da – če želiš res zanesljivo izkušnjo, ki jo pospremijo še z morda najbolj prijazno podporo v primeru težav (no ja, teh doslej začuda še nikoli ni bilo) – je T-2 res top izbira in smo izjemno ponosni, da so pokrovitelj EPICENTER dogodkov.

Avtor: Samo Zavašnik

Plačan prispevek s strani naročnika Društvo za elektronske športe – spid.si, ki promovira T-2 internetne storitve.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno