Connect with us

Igre

Najbolj žalosten napovednik za Zeldo je navdihnila recenzija japonskega uporabnika Amazona

Published

on

Avstralska ekipa podjetja Nintendo je ustvarila v zadnjih letih verjetno najboljšo in najbolj žalostno kratko zgodbo, ki je pravzaprav oglas za video igro. Tragični oglas za igro Zelda: Tears of the Kingdom nas je spravil v jok.

Oglas, v katerem nastopa poslovnež srednjih let, ki s pomočjo konzole Nintendo Switch ponovno odkrije ljubezen do življenja, dejansko temelji na resnični zgodbi. Ustvarjalce oglasa je navdihnila Amazonova ocena predhodnice, igre Breath of the Wild. Napisal jo je japonski uporabnik in v njej opisal zgodbo o odraslem delavcu, ki se cele dneve sprašuje, zakaj je še vedno živ. Oglas ni natančna kopija recenzije, vendar so občutki moškega, ki ponovno odkrije dolgo izgubljeno veselje ne le do videoiger, temveč tudi do življenja, enaki.

Tukaj je celoten prevod iz izvirne japonske recenzije:

“Sem odrasla oseba, ki dela, tako imenovani poslovnež. Prerivam se v gneči na javnem prevozu, poklanjam se strankam in šefom, prisiljen sem usposabljati mlajše osebje in opravljati številne naloge, zato da na koncu vsak dan delam nadure. Celo gora, ki jo vidim na poti v službo in za katero niti ne vem, kako se imenuje, me razjezi. Ko se vrnem domov, sem omotičen in nimam energije za hrano, zato samo pijem alkohol in spim. Če imam čas za igranje iger, bi moral hoditi na seminarje ali iskati zakonskega partnerja, zaradi česar sem bolj živčen, kot bi moral biti. Dneve preživljam v preprostem spraševanju, zakaj sem še vedno živ.

Šel sem kupiti alkohol, ker mi ga je zmanjkalo in sem v trgovini videl, da se prodaja Switch. Potem sem se spomnil dneva. Ko sem bil še otrok in me je zelo zanimal Mario 64, mi je prijatelj rekel: “Danes nihče ne igra Maria! Zdaj je doba PlayStationa!” in bilo mi je nerodno. Takrat nisem želel, da me prijatelj ne bi maral, zato se spomnim tudi, da sem mu odgovoril: “Ja, prav imaš. Mario je že staromoden!”

Lepota FF7 v tistem času in šok, ko sem lahko poslušal zgoščenko na televiziji … trenutni otroci teh občutkov morda ne bodo razumeli. Tako privlačen in inovativen je bil za takratne otroke.

Še vedno nisem prepričan, zakaj sem takrat vzel v roke Switch. Preprosto sem v eni roki držal pivo in kupil konzolo in Zeldo, misleč, da jo bom lahko prodal, če bo dolgočasna.

Včeraj, na moj delovni dan, sem skozi okno vlaka pogledal goro, katere imena sploh nisem poznal, in pomislil: “Izgleda, da se lahko povzpnem nanjo.” V tistem trenutku sem planil v solze in se nisem mogel ustaviti. Poslovneži iste starosti, ki so bili poleg mene, so si gotovo mislili: “Kaj je narobe s tem človekom.”

Priporočil bi jo vsem kolegom poslovnežem, ki so v časovni stiski in se iz dneva v dan trudijo ohraniti status quo, tudi če vas vsi sovražijo. Ne recite, da je to le igra. Rodili smo se v zlati dobi videoiger. Ali ste kdaj videli, da vaša družina premika celotno telo, ko Mario skače? Se spomnite igranja iger Mario Kart ali Smash Bros s prijatelji, ki so prinesli svoje ploščke? Ste se kdaj s prijatelji pogovarjali o strategijah iger Chrono Trigger ali FF7? Zdaj vem. Ko sem bil majhen, so mi starši za rojstni dan, božič in še kaj kupili drage konzole in igre. Staršem, ki so mi vedno nergali, je uspelo zbrati denar iz življenjskega proračuna, da so mi kupili drage igre.

Spoznanje, da sem z zamudo ugotovil veliko stvari, ki se jih nisem zavedal zaradi zasedenosti z lastnim življenjem, se me je dotaknilo. Moral bi biti boljši sin.

Vse ocene s petimi zvezdicami so dobre, tako da zdaj nimam o čem govoriti. Ta Zelda mi daje “izziv in nagrado”, na katera sem pozabil. Svet lahko svobodno raziskujem brez zemljevidov, to je vznemirljiva pustolovska izkušnja. Ljudje mojih let vsak dan obolevajo, da bi premagali jutrišnji dan. Vendar ne obupajte nad svojim življenjem. Pustolovščina, ki sem si jo želel, je bila na takšnem mestu.

P. S. Počutim se, kot da bi se zahvalil tej Zeldi in bi se rad opravičil razvojni ekipi igre Mario 64 in družbi Nintendo. Rad bi se opravičil za laži, ki sem jih tistega dne izrekel, ko sem rekel, da je Mario 64 staromoden, čeprav mi je bil všeč. Iskreno se veselim izida igre Mario Odyssey, ki bo izšla to zimo.

Postscriptum, 7. maj: po 180 urah igranja sem si “povrnil spomin” in si ogledal konec. Najbolj od vsega bi se rad zahvalil vsem, ki so prebrali mojo grozno, dolgo, nepregledno in sramotno recenzijo, napisano s čustvi. Prav tako bi se rad zahvalil vsem ljudem, ki so jo ocenili s “koristno” oceno, ne le za to, da so jo prebrali. Toliko ljudi me še nikoli ni cenilo niti v mojem poklicu. V 180 urah, ki sem jih preživel ob tekanju po Hyrulu, sem resnično užival. Rad bi se zahvalil ne le družbi Nintendo, temveč tudi vsem oboževalcem Zelde, ki so jo še naprej podpirali. Hvala za čudovito pustolovščino.”


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Igre

Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu

Published

on

Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.

Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.

IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”

Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.

V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:

  • zemljevid Cone,
  • pismo razvijalcev,
  • nabor nalepk,
  • vojaški obesek,
  • simbolično prepustnico za vstop v Cono, 
  • našitke,
  • poster,
  • obesek za ključe z vžigalnikom,
  • kovinsko škatlico.

Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.

Continue Reading

Igre

Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev

Published

on

Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.

15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.

Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:

  • 1. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 2. dan: Beacon of Training * 50,000
  • 3. dan3: JP * 30,000
  • 4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
  • 5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
  • 6. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 7. dan: Cube * 300 

Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.

Continue Reading

Igre

Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij

Published

on

Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracij za osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.

Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.

Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.

Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.

Igra bo ob izidu brezplačna za igranje.

Continue Reading

Igre

Zakaj se Dragon Age: The Veilguard zdi pokroviteljski

Published

on

Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.

Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.

Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.

Uporabnik Reddita, Desperate_Dress_1527, se je pritožil:

“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”

Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.

“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.

‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’

Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.

Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.

“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”

Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.

Continue Reading

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno