Connect with us

Aktualno

Izvršni direktor družbe Larian Studios in GOG odgovarjata Ubisoftu

Published

on

Ubisoft je zaradi kontroverzne izjave sprožil vročo razpravo o lastništvu iger.

Philippe Tremblay, direktor za naročnine pri Ubisoftu, je v intervjuju za GI.biz dejal, da se bodo morali igralci navaditi, da svojih iger ne bodo imeli v lasti. Sporna izjava je bila podana v razpravi o prihodnosti naročniških storitev v igrah ter o korakih, ki jih morajo sprejeti igralci in industrija, preden bodo naročnine postale realna alternativa.

“Videli smo, da so igralci navajeni, podobno kot pri DVD-jih, imeti in posedovati svoje igre. To je premik, ki se mora zgoditi pri potrošnikih. Udobno jim je, da ne posedujejo svoje zbirke CD-jev ali DVD-jev. To je preobrazba, ki se [pri igrah] dogaja nekoliko počasneje,” je dejal Tremblay.

“Še vedno imam dve škatli DVD-jev. Vsekakor razumem, kako to vidijo igralci. Toda ko bodo ljudje sprejeli ta model, bodo videli, da bodo te igre obstajale, storitev se bo nadaljevala in do njih boste lahko dostopali, ko boste želeli. To je pomirjujoče.”

Tremblayjeve pripombe so sprožile razpravo na družbenih omrežjih, v kateri so se oglasili tudi drugi pomembni igralci v industriji. 

“Lastniki iger na GOG-u se najbrž počutijo izjemno udobno (igre so brez DRM-ja) :)” je zapisala platforma za distribucijo videoiger GOG.COM (CD Projekt) v drzni objavi.

Izvršni direktor podjetja Larian Studios (Baldur’s Gate 3) Swen Vincke je opozoril, da bi lahko naročnine znižale splošno kakovost proizvedenih iger:

“Ne glede na to, kakšna bo prihodnost iger, bo vsebina vedno vladala. Vendar bo veliko težje dobiti dobro vsebino, če bo naročnina postala prevladujoč model in bo izbrana skupina odločala o tem, kaj bo šlo na trg in kaj ne. Neposredna pot od razvijalca do igralcev je ključna.”

Aktualno

Film po igri Death Stranding bo še bolj umetniški kot igra

Published

on

Po poročanju Deadlinea bo režiser filma Tiho mesto: Prvi dan Michael Sarnoski režiral in napisal prihajajočo igrano filmsko adaptacijo kultne Kodžimove videoigre Death Stranding. Projekt je skupno delo studiev Kojima Productions in A24, k sodelovanju pa se pridružuje tudi producentska hiša Square Peg, ki jo vodita Lars Knudsen in Ari Aster (Podedovano zlo, Beau se boji).

Vir

Film naj bi raziskoval dogodke, ki so privedli do katastrofe, ki je zabrisala mejo med živimi in mrtvimi ter svet potisnila v razpad. Igralci videoigre bodo prepoznali postapokaliptično okolje, vključno z nevidnimi bitji, črnim dežjem in ikoničnim likom Normana Reedusa Samom Porterjem Bridgesem. Hideo Kodžima je že ob napovedi projekta leta 2022 dejal, da si želi bolj “umetniškega” pristopa v filmu, kar za gledalce verjetno pomeni čudovite, a nenavedne scene, kompleksno predstavljeno zgodbo in dobro mero nerazložljivih dogodkov. Partnerstvo z A24 se zato zdi logična izpeljava te vizije.

Originalna igra, ki je izšla leta 2019, je požela svetovni uspeh z več kot 19 milijoni igralcev. Med zvezdniško igralsko zasedbo so Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux in Guillermo del Toro.

Medtem oboževalci nestrpno pričakujejo izid Death Stranding 2: On the Beach, ki prihaja 26. junija na PS5.

Continue Reading

Aktualno

Netflixov Devil May Cry je spektakel brez prave duše

Published

on

Netflix nadaljuje svoj pohod po svetu adaptacij videoiger z novo serijo Devil May Cry, ki je svojo premiero doživela 3. aprila 2025. A čeprav serija vizualno prepriča, se zdi, da ji v srži nekaj manjka.

Novi razmah adaptacij videoiger je prinesel tako nekaj neuspelih poskusov kot tudi presenečenja za navdušence virtualnih svetov. Seriji, kot sta The Last of Us in Fallout, sta kljub svojim pomanjkljivostim poželi veliko hval – podobno kot animirana serija Castlevania, ki je bila sprva obetavna, a se je v kasnejših sezonah izgubila v lastni zgodbi.

Producent Adi Shankar, ki je stal tudi za Castlevanio, je pravice za Devil May Cry pridobil že pred sedmimi leti. Serija trenutno beleži 93-odstotno oceno kritikov na platformi Rotten Tomatoes, a občinstvo je precej bolj zadržano s 63 odstotki. Pohvale si zaslužijo animacija, akcijski prizori in številne reference na izvirne igre, vključno z glasbo, ki bo razveselila dolgoletne oboževalce.

Največ kritik leti na plitvo zgodbo in dvomljive odločitve pri karakterizaciji likov, kot je Lady, ki v animaciji deluje kot povsem druga (in veliko bolj nezrela) oseba. Sporne so tudi teme, kot je ideja, da demoni niso nujno zlobni in lahko ustvarijo ljubeče družine – kar spominja na prikaz orkov v Amazonovih Prstanih moči.

Serija služi kot izvorna zgodba Danteja, ki šele odkriva svojo identiteto. Johnny Yong Bosch, ki v igrah posoja glas Neru, sicer prepriča kot mlajši Dante, a osebno bi si želeli ogledati še kakšno dogodivščino bolj zrelega protagonista, kot smo ga videli v DMC5.

Continue Reading

Aktualno

Tajska bo uradna partnerska država sejma gamescom 2025

Published

on

Tajska je bila razglašena za uradno partnersko državo sejma gamescom 2025, največjega dogodka v industriji videoiger na svetu, ki bo avgusta v Kölnu.

Organizatorji sejma gamescom, razstavnega središča Koelnmesse in združenje game so v sodelovanju z tajskim Oddelkom za promocijo mednarodne trgovine (DITP) podpisali dogovor o partnerstvu.

Kot uradna partnerska država želi Tajska okrepiti svojo vlogo kot privlačna destinacija za razvoj videoiger, e-športa in digitalne ustvarjalne industrije. Poleg tega bo uvedla davčne spodbude za tuje studie in programe financiranja za domače razvijalce, s poudarkom na zgodbah, oblikovanju likov, animaciji in e-športu. Letošnja združitev sejmov gamescom asia in Thailand Game Show, ki se bo v prihodnje odvijal v Bangkoku, potrjuje rast Tajske kot vodilnega središča za videoigre v jugovzhodni Aziji.

Stojnica: Plaion, Halle 9

S tržnim obsegom približno 1,3 milijarde USD (1,1 milijarde EUR) je Tajska ena izmed desetih največjih in najhitreje rastočih trgov v Aziji. Videoigre igra skoraj 32 milijonov Tajcev, kar je skoraj polovica prebivalstva. Tajska ima močno indie sceno, ambiciozne razvojne studie in rastočo infrastrukturo.

Gamescom 2025 bo potekal med 20. in 24. avgustom 2025, z začetnim dogodkom Opening Night Live 19. avgusta.

Continue Reading

Aktualno

Nintendo Direct bo na sporedu že danes

Published

on

Le teden dni pred Nintendo Switch 2 Direct, kjer bo Nintendo razkril prihodnost svoje konzole, je podjetje napovedalo še eno klasično Nintendo Direct predstavitev, namenjeno izvirnemu Nintendo Switchu. Dogodek bo potekal danes, 27. marca ob 15.00 po slovenskem času, trajal bo 30 minut in bo osredotočen izključno na prihajajoče igre za Nintendo Switch.

Nintendo Switch 2 ne bo vključen v predstavitev, saj bo vsa pozornost na novi konzoli namenjena Nintendo Switch 2 Direct, ki bo na sporedu 2. aprila.

To bo verjetno ena zadnjih večjih predstavitev pred prehodom na novo generacijo. Ostaja tudi vprašanje, katere igre bodo sploh razkrite – večji naslovi Nintendo verjetno bodo verjetno izšli na novi konzoli.Najverjetneje bomo videli igre tretjih razvijalcev, predelave in nove izdaje.Nintendo Direct bo kot običajno na voljo v živo na YouTubu, kasneje pa tudi kot VOD posnetek.

Continue Reading

Aktualno

EU ukrepa proti škodljivim praksam v videoigrah, ki ciljajo na otroke

Published

on

Evropska komisija in mreža za sodelovanje na področju varstva potrošnikov (CPC) sta začeli ukrepati proti podjetju Star Stable Entertainment AB zaradi nepoštenih praks v igri Star Stable Online, ki bi lahko škodovale otrokom. Preiskava, sprožena na podlagi pritožbe švedskega združenja potrošnikov, je razkrila več kršitev zakonodaje EU, vključno z:

  • neposrednimi pozivi otrokom k nakupu virtualne valute ali predmetov,
  • pritiskom s časovno omejenimi ponudbami,
  • pomanjkanjem jasnih informacij o stroških in porabi virtualne valute,
  • prikritim oglaševanjem vplivnežev, ki ni ustrezno označeno.

Podjetje ima zdaj en mesec časa, da se odzove in predlaga ukrepe za odpravo kršitev.

Slika

Poleg tega je mreža CPC objavila ključna načela za bolj pregledno uporabo virtualnih valut v igrah. Ta vključujejo jasno določene cene, pravico do odstopa od nakupa in posebno zaščito ranljivih skupin, zlasti otrok.

Evropska komisija bo organizirala delavnico, kjer bodo podjetja predstavila načrte za implementacijo teh smernic. Če škodljive prakse ne bodo odpravljene, lahko sledijo nadaljnji ukrepi.

Continue Reading

Aktualno

Severance uradno dobiva tretjo sezono na Apple TV+

Published

on

Apple TV+ je potrdil, da bo priljubljena večkrat nagrajena serija Severance dobila tretjo sezono. Napeta psihološka drama, ki raziskuje radikalni koncept ločevanja spomina med službo in zasebnim življenjem, je ena najbolj uspešnih serij na platformi.

Serija sledi Marku Scoutu (Adam Scott) in njegovi ekipi v podjetju Lumon Industries, kjer so zaposleni prestali postopek “ločitve”, ki jim izbriše spomine na službo, ko so doma – in obratno. Druga sezona je še poglobila skrivnosti podjetja, nova sezona pa obljublja še več napetosti.

Glavni igralec in izvršni producent Adam Scott je ob napovedi izjavil:

“Ne bi mogel biti bolj navdušen, da se vrnem k delu s to neverjetno ekipo. Oh, in če srečate mojega “notranjčka”, mu prosim nič ne omenjajte. Hvala.”

Serijo ustvarjata Dan Erickson in Ben Stiller, ki je tudi eden od režiserjev. Prva sezona je bila izjemno uspešna, saj je prejela 14 nominacij za nagrado Emmy, med drugim za najboljšo dramsko serijo.

Prvi dve sezoni Severance sta že na voljo na Apple TV+, datum premiere tretje pa še ni znan.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno