Connect with us

Igre

Fallout serija dobila nov napovednik – Po izgledu ostaja zvesta igram

Published

on

Prišel je nov napovednik za serijo Fallout, ki predstavi like, okolje in postapokaliptični svet fantastične Fallout franšize.

Ob klasični skladbi I don’t want to set the world on fire, nam napovednik pokaže, kaj pričakovati v novi seriji, ki prihaja 11. aprila na Amazon Prime ponudnika video vsebin. Serija prihaja celo dan prej, kot je bilo sprva načrtovano.

Pretvorba video igralskih svetov na filmske zaslone se je v preteklosti zgodila z različnimi rezultati. Halo serija je na primer bila deležna kar nekaj kritik, medtem ko sta seriji The Last of Us in Arcane bili univerzalno sprejeti tako s strani kritikov in gledalcev.

Kje se bo znašel Fallout še zaenkrat ni znano, je pa iz napovednika razvidno, da so ustvarjalci dobro zadeli splošno atmosfero Fallout vesolja. Čudaški, a zanimivi liki, postapokaliptična estetika, ciničen smisel za humor in neusmiljen svet, kjer moralna pravila že stoletja več ne veljajo.

Vizualno se serija tudi močno drži stila Fallout iger. Kostumi, karakterji, orožja in okolje so vzeti neposredno iz igre. Moto “Če ni pokvarjeno, tega ne spreminjaj” se je očitno ohranil in zvesti igralci so nad videnim navdušeni.

Dobra novica je tudi, da je serijo režiral Jonathan Nolan, kreator serije Westworld, kjer se tematike prihodnosti, razmišljujoč strojev in krutega sveta pojavljajo v podobni meri kot v Fallout svetu. Pomaga seveda tudi, da oba žanra vizualno predstavljata vestern.

Serija bo vsebovala 8 epizod, katere bodo za naročnike na Amazon storitev bile na voljo takoj 11. aprila.

Igre

Igra Dead by Daylight pripravlja sodelovanje s franšizo Dungeons & Dragons

Published

on

Zdi se, da je založba Wizards of the Coast odločena svojo blagovno znamko Dungeons & Dragons povezati s čim več priljubljenimi imeni. Tokrat so to mojstri groze Behaviour Interactive in njihova izjemno uspešna kooperativna grozljivka Dead by Daylight.

Naslednje poglavje igre Dead by Daylight bo temeljilo na namizni RPG igri Dungeons & Dragons. Razvijalci Behaviour Interactive so pravkar objavili napovednik, v katerem, uganili ste, nastopa beholder. Ali bolje rečeno beholder zombie, kot je videti. Zdi se, kot da so beholderji in mimiki edini dve pošasti, ki sta ekskluzivni za Dungeons & Dragons in ju je treba v teh dneh tlačiti povsod.

Poleg tega družba Behaviour Interactive prihodnji teden načrtuje tudi spletno predstavitev ob praznovanju obletnice, ki bo verjetno vključevala več podrobnosti o tem fantazijskem sodelovanju. Prenos ob osmi obletnici bo potekal 14. maja in bo razkril časovnico prihajajočih vsebin ter najverjetneje temo naslednjega poglavja igre.

Continue Reading

Igre

Uspešnica Solo Leveling je dobila svojo mobilno igro

Published

on

Mobilna igra, v kateri lahko postaneš najmočnejši lovec na svetu Solo Leveling: ARISE je na voljo za sisteme Android, iOS in PC.

Igralci po vsem svetu lahko zdaj podoživljajo dogodke iz priljubljenega spletnega stripa in sledijo stopinjam Sung Jinwooja, edinega lovca, ki ima sposobnost postati močnejši. Igra je zanimiva mešanica čudovite grafike, scen iz zgodbe in hitrega bojnega sistema.

Čeprav igralci začnejo pot kot Sung Jinwoo in precej natančno sledijo dogodkom iz spletnega stripa, lahko ustvarijo lastne sloge bojevanja s prilagajanjem svojih spretnosti, pridobivanjem vse močnejšega orožja in še več.

Jinwooja na njegovi epski pustolovščini spremljajo drugi lovci iz spletnega stripa, vsak s svojimi edinstvenimi sposobnostmi, kar igralcem omogoča, da sestavijo ekipo, ki bo premagala vsakega nasprotnika. Ko Jinwoo doseže določen nivo lahko tudi prikliče svojo “vojsko senc“, tako kot v seriji.

Ob izidu igre razvijalec Netmarble organizira vrsto dogodkov v igri, ki bodo igralcem prinesle tudi vrsto digitalnih nagrad. Igralci osebnih računalnikov bodo veseli tudi novice, da igra Solo Leveling: ARISE prihaja tudi na platformo Steam.

Continue Reading

Igre

Je skupnosti Helldivers 2 le uspelo nemogoče?

Published

on

Helldivers 2 je dosegel nemogoče. Po burnem vikendu za ljubitelje kooperativne vesoljske strelske igre je Sony končno dvignil belo zastavo in priznal poraz.

V petek je Sony Interactive Entertainment, založnik ene trenutno bolj priljubljenih spletnih iger na platformi Steam, svoje igralce šokiral z nepričakovano napovedjo. Za igranje igre Helldivers 2 naj bi morali igralci na platformi Steam kmalu vzpostaviti povezavo z računom PSN. Čeprav naj bi to bila zahteva za igralce na osebnih računalnikih že od začetka prodaje, je bila do zdaj neobvezna.

Novica je takoj naletela na močan odpor, saj je igralce (upravičeno) skrbela varnost njihovih podatkov v Sonyjevih rokah, dejstvo, da ima Sony drugačne pogoje uporabe storitev, kot so jih igralci že sprejeli, in nazadnje, ker PSN v nekaterih državah sploh ni na voljo. Mnogi so nemudoma zahtevali vračilo denarja, v 177 državah, kjer ni na voljo PSN, pa je bila igra Helldivers 2 kasneje tudi umaknjena iz prodaje.

Tako kot v številnih podobnih primerih pred tem so oboževalci igre Helldivers 2 svoje nezadovoljstvo izrazili s poplavo negativnih ocen igre v storitvi Steam. Tekom vikenda je streljačina dosegla več kot 375.000 negativnih ocen, kar je več kot polovica vseh ocen uporabnikov.

In Sony je kapituliral. Založnik je v nedavni objavi na portalu X zapisal:

“Slišali smo vaše povratne informacije o posodobitvi za povezovanje računov v igri Helldivers 2. Posodobitev z dne 6. maja, ki bi zahtevala povezavo računov Steam in PlayStation Network za nove igralce in za obstoječe igralce od 30. maja naprej, se ne bo izvajala.”

Sony je nadaljeval: “Še vedno se učimo, kaj je najboljše za računalniške igralce, in vaše povratne informacije so bile neprecenljive. Še enkrat se vam zahvaljujemo za vašo nadaljnjo podporo igri Helldivers 2 in vas bomo obveščali o prihodnjih načrtih.”

Continue Reading

Igre

Igro Senua’s Saga: Hellblade II bo morda mogoče igrati tudi na starejših sistemih

Published

on

V dobi, ko sodobni osebni računalniki s težavo poganjajo celo lanskoletno razočaranje The Lord of the Rings: Gollum je nemogoče vedeti, kako se bo igra obnesla na vašem sistemu, dokler je ne preizkusite.

Senua’s Saga: Hellblade II je pravkar delila svoje sistemske zahteve, ki so videti optimistične tudi za starejše računalnike. Toda ali bo delovala tako, kot bi morala? Poglejmo si zahteve.

SENUA’S SAGA: HELLBLADE II – MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE ZA PC

  • 64-bitni procesor in operacijski sistem
  • Operacijski sistem: Windows 11
  • Procesor: 1: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580
  • Pomnilnik: 70 GB razpoložljivega prostora
  • Dodatne opombe: Zahtevani SSD

V nadaljevanju se Senua vrača na brutalno pot preživetja skozi mite in muke vikinške Islandije.

“Ponovno lahko pričakujete, da se boste Senui pridružili pri razumevanju njenega sveta skozi vizualne logične uganke, ki jih narekuje njena izkušnja s psihozo, v brutalnem in visceralnem boju ter pri premikanju skozi igro, tokrat po surovih, a čudovitih pokrajinah Islandije 10. stoletja,” je v zapisu na blogu Xbox Wire zapisal Dom Matthews, vodja studia Ninja Theory.

“Pomembno je, da so vsi ti elementi prepleteni v edinstveno vizualno in zvočno izkušnjo, kjer vse služi Senuini zgodbi. Zato lahko pričakujete še več istega, vendar tokrat s podporo, ki bo naše ambicije glede potopitve, zvestobe in bogastva še bolj razširila kot doslej.”

Težko pričakovano nadaljevanje nagrajene igre Hellblade: Senua’s Sacrifice izide 21. maja.

Continue Reading

Igre

Družba Remedy Entertainment je pripravljena predelati Maxa Payna 1 in 2

Published

on

Dolgo pričakovani remake iger Max Payne 1 in 2 podjetja Remedy Entertainment bo v celoti začel nastajati v drugem finančnem četrtletju leta 2024.

Finski razvijalec videoiger je pred kratkim delil pregled poslovanja za obdobje med januarjem 2024 in marcem 2024. V pregledu je opisanih nekaj projektov, ki jih studio pripravlja, med katerimi je tudi prvai bullet-time streljanka Max Payne.

Na podlagi poročila se zdi, da se je razvoj predelave iger Max Payne 1 in 2 premaknil v fazo pripravljenosti za produkcijo in da bo predvidoma v drugem četrtletju leta 2024 prešel v polno produkcijo. Čeprav gre za priljubljeno franšizo številnih igričarjev stare šole smo skeptični, da bo Max Payne uspel tam, kjer se je zalomilo Alanu Waku.

Alan Wake 2 je bil najnovejši poskus studia, da bi izkoristil obstoječe in priljubljene IP-je, in čeprav si je izvirna igra pridobila kultni status, nadaljevanje ni uspelo navdušiti sodobnega občinstva. Igra je sicer prejela tri nagrade Game Award in dve nagradi BAFTA, a ekskluzivnost igre v trgovini Epic Games Store je nedvomno vplivala na njene prodajne številke.

Po poročilu podjetja Remedy je bilo od začetka februarja 2024 prodanih le 1,3 milijona izvodov igre Alan Wake 2. Razvijalec je opozoril, da je igra kljub (resda slabi) prodaji povrnila znaten del stroškov razvoja in trženja. A številke so mračne, če primerjamo večletna trženjska prizadevanja za ta projekt z dobro umeščenimi neodvisnimi naslovi, kot je Manor Lords, ki jim je enak dosežek uspel v manj kot 24 urah.

Continue Reading

Igre

Srednjeveška strateška igra je v 24 urah prodala 1 milijon izvodov

Published

on

Še en neodvisni razvijalec je s še eno srednjeveško simulacijsko igro čez noč postal uspešen na platformi Steam.

Razvijalec igre Manor Lords, Slavic Magic, enosebni studio, ki ga je ustanovil Greg Styczeń, je najnovejši neodvisni razvijalec, ki je s svojo ljubeznijo do zgodovinske natančnosti navdušil množice na Steamu. Strateška igra, ki igralcem omogoča, da izkusijo življenje srednjeveškega gospoda, je v prvih 24 urah po izidu v zgodnjem dostopu na platformi Steam prodala že 1 milijon izvodov, je založnik Hooded Horse sporočil na družbenih omrežjih.

“Od včerajšnjega začetka prodaje je igra Manor Lords prodala že več kot 1 milijon izvodov in dosegla največje število sočasnih igralcev na Steamu, in sicer 170 tisoč, kar je največ doslej za igro za gradnjo mest (ali za druge različne žanre, kot so GSG/4x/kolonijske simulacijske igre). Čestitke @LordsManor, v čast nam je, da smo lahko vaš založnik!” se je podjetje Hooded Horse pohvalilo na omrežju X.

Ni skrivnost, da je množica uporabnikov storitve Steam navdušena nad srednjeveškimi vsebinami. Slovenska večigralska mečevalska igra Mordhau je odličen primer tega. A Manor Lords ni namenjen samo bojevanju. Svež zorni kot, ki ga igra prinaša, in morda razlog za njen uspeh se skriva v zgodovinski natančnosti igre.

Razvijalca Slavic Magic sta navdihnili umetnost in arhitektura Frankovske regije poznega 14. stoletja, zgodovinska dejstva pa uporablja tako pri mehaniki igranja kot pri vizualni podobi. Običajnim srednjeveškim klišejem se izogni v prid zgodovinske natančnosti, da bi svet deloval bolj pristno, barvito in verodostojno.

Prizadevanja enočlanske ekipe so se obrestovala, saj naj bi po podatkih SteamDB igra ta konec tedna dosegla kar 173.178 sočasnih igralcev. Čeprav je igra Manor Lords še vedno v zgodnjem dostopu, razvijalec Slavic Magic obljublja, da bodo obstoječi shranjeni podatki delovali brezhibno tudi po prihodnji posodobitvi igre.

Če boste igro kupili in se jo odločili vrniti, ne pozabite, da je Steam pred kratkim popravil pravilo o vračanju iger. Če vam Manor Lords slučajno ne sede poskrbite, da ga boste vrnili pred iztekom dveh ur igranja, tudi pred uradnim izidom igre.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno