Connect with us

Aktualno

Black Lotus je ponovno postal najdražja karta igre MTG

Published

on

Po kratkem obdobju vladavine prstana The One Ring je najdražja karta v igri Magic: The Gathering spet Black Lotus.

Trgovec z igrami in zbirateljskimi karticami Dave & Adam’s je delil novico o nedavni prodaji, ki naj bi potekala med Adamom Caijem iz podjetja Pristine Collectibles in nerazkritim kupcem. Kopija zloglasne karte iz kompleta alfa naj bi bila prodana za 3 milijone dolarjev (2,8 milijona evrov).

Po ocenah naj bi obstajalo le približno 1.100 izvodov prvega natisa kartice MTG Black Lotus. Čeprav je karta vedno veljala za najdražjo na trgu rabljenih kart MTG, si je ta naziv za približno eno leto prislužila enkratna kopija karte The One Ring, ki jo je raper Post Malone leta 2023 kupil za 2 milijona dolarjev.

Pred tem je najdražji prodani Black Lotus prav tako kupil Post Malone, ki je zanj leta 2021 odštel 800.000 dolarjev. Čeprav je bil njegov izvod podpisan s strani ilustratorja, je bila podobna podpisana različica kartice istega leta na dražbi prodana za 540.000 dolarjev.

Še vedno ni jasno, zakaj je bil ta novo prodani Black Lotus toliko dražji od prejšnjih izvodov. Čeprav je kartica prejela oceno “Pristine 10” od družbe Certified Guaranty Company, se to ni zgodilo prvič. 

Uporabnik Instagrama Benjamin.be.13, ki bi lahko bil kupec tega Black Lotusa, je pred kratkim delil sliko svojega na novo pridobljenega Črnega lotosa, ki bi lahko bil tisti, o katerem sta Dave & Adam’s spregovorila v ponedeljek.

V objavi na Instagramu je bilo zapisano: “To je edina karta Alpha Lotus, ki jo je CGC ocenil z oceno Pristine 10, in ena od samo dveh kart Pristine 10, ki so jih ocenila vsa večja podjetja za ocenjevanje.”

Aktualno

Roblox izboljšuje varnostne funkcije in starševski nadzor na svoji platformi

Published

on

Virtualno vesolje Roblox je včeraj uveljavilo pomembne posodobitve, namenjene izboljšanju varnosti otrok in nadzora staršev na svoji platformi. Te spremembe vključujejo nove možnosti za oddaljen starševski nadzor, izboljšane komunikacijske nastavitve ter uvedbo vsebinskih oznak za varnejše okolje za mlajše uporabnike.

Po novih pravilih otroci, mlajši od 13 let, ne bodo mogli več uporabljati neposrednega sporočanja v klepetalnicah platforme, omejeno pa bo tudi pošiljanje sporočil v igrah in doživetjih. Poleg tega bodo njihovi iskalni rezultati in priporočila prikazovali le igre s primernimi oznakami zrelosti.

Uporabniki, mlajši od devet let, bodo omejeni na vsebino, označeno kot “minimalna” ali “blaga”, medtem ko bo dostop do “zmerne” vsebine možen le s soglasjem staršev. Izkušnje, označene kot “omejene”, bodo ostale nedostopne, dokler uporabnik ne dopolni 17 let.

Novi tip starševskega računa omogoča preverjenim staršem povezavo svojih računov z otrokovim, kar jim omogoča vpogled v seznam prijateljev, nadzor nad dejavnostjo, nastavitev omejitev porabe in upravljanje časa pred zaslonom. Razvijalci imajo čas do 3. decembra, da svoje igre posodobijo z novim sistemom označevanja vsebine, sicer bodo samodejno omejene za uporabnike, mlajše od 13 let.

Po poročanju GamesIndustry.biz je vodja varnosti pri Robloxu, Matt Kaufman, poudaril, da so te spremembe del stalnih prizadevanj za zagotavljanje varnosti, pri čemer je bilo letos uvedenih že več kot 30 novih varnostnih funkcij. Direktor inštituta Family Online Safety, Stephan Balkam, je pohvalil spremembe in izpostavil pomen nevsiljivih, a učinkovitih orodij za starševski nadzor.

Continue Reading

Aktualno

GoldenHorn 2024 furry konvencija privabila navdušence v Ankaran

Published

on

GoldenHorn 2024, furry konvencija v organizaciji SloFurs, je potekala od 7. do 10. novembra v Adria Resortu v Ankaranu. Dogodek je ponudil obsežen nabor dejavnosti, ki so udeležence zaposlovale vse štiri dni.

V kongresnem centru so potekale različne igre, paneli in interaktivni dogodki, med drugim okrogla miza o stereotipih o fursonah in družabno-dedukcijska igra Blood on the Clocktower. Slednja, kompleksna igra blefiranja, ki spominja na Volkodlake, je pritegnila igralce, ki so se želeli potopiti v pripovedno vodeno izkušnjo. Tudi dogodki na prostem, kot je lov na zaklad, ki se je raztezal po letovišču, so bili deležni navdušenega sodelovanja.

Med sprostitvenimi dejavnostmi je bil tudi salon za fursuite s hladilnimi postajami in prigrizki. Tržnica Dealer’s Den je omogočila umetnikom in prodajalcem, da so predstavili svoja dela, kar je prispevalo k ustvarjalnemu vzdušju. Večerne dejavnosti so prešle v plesne urice in družabna srečanja, nekateri udeleženci pa so se podali na plesišče, da bi pokazali svoje gibe.

Dogodek je bil zelo odmeven tudi na spletu. Na omrežju X in drugih uradnih kanalih so kosmatinci objavili svoje fotografije in fanart, da bi obeležili srečanje. GoldenHorn se spet vrača naslednje leto.

SloFurs je že napovedal konvencijo GoldenHorn: Country Life, ki bo potekala od 13. do 16. novembra 2025 in obljublja še eno edinstveno kosmatinsko izkušnjo.

Continue Reading

Aktualno

Concord se bo pojavil v Amazonovi novi seriji Secret Level

Published

on

Tim Miller, ustvarjalec animirane serije Love, Death & Robots in režiser filma Deadpool, se vrača z novo animirano antološko serijo Secret Level, ki bo 10. decembra izšla na Amazon Prime. Serija, ustvarjena v sodelovanju z Amazon MGM Studios, prinaša kratke zgodbe, postavljene v svetove priljubljenih video iger, kot so Armored Core, The Outer Worlds in Sifu. Vsaka epizoda bo predstavila izvirno zgodbo iz vsake igre.

Miller je za Variety povedal:

“Zdi se kot preprosta ideja: vzameš like iz video iger in ustvariš izvirne zgodbe. Moje podjetje Blur to počne že skoraj 30 let. Ko sem Netflixu prodal serijo Love, Death & Robots, sem jim predvajal animacijo iz iger studia Blur in rekel: ‘Dajte nam nekaj denarja in dali vam bomo še več tega.’ Tu imamo zdaj 15 različnih iger, zato bomo dobili oboževalce vseh teh iger, od Warhammerja do Sifuja. Tako smo vsi zmagali.”

Ena izmed bolj kontroverznih epizod je postavljena v svet spletne igre Concord, ki je bila ukinjena le nekaj dni po lansiranju. A Miller se zaradi tega ne obremenjuje. V intervjuju za Rolling Stone je priznal:

“Ni bilo prijaznejše, bolj predane skupine razvijalcev kot ekipa Concorda. Resnično ne razumem, zakaj ni delovalo. Vem, da so se trudili po svojih najboljših močeh in da so bili nadarjena skupina umetnikov, zato mi je žal.”

Med igrami, ki so navdihnile 15 epskih zgodb, so Armored Core, Concord, Crossfire, Dungeons & Dragons, Exodus, Honor of Kings, Mega Man, New World: Aeternum, PAC-MAN, različne igre PlayStation Studios, Sifu, Spelunky, The Outer Worlds, Unreal Tournament in Warhammer 40.000.

SECRET LEVEL bo na voljo na Prime Video od 10. decembra.

Continue Reading

Aktualno

Druga sezona Arcane je najbolj gledana serija na Netflixu v več kot 60 državah

Published

on

Druga sezona serije Arcane je zavzela svet in po statističnih podatkih FlixPatrola hitro postala najbolj gledana oddaja na Netflixu v impresivnih 64 državah vključno s Slovenijo.

Druga sezona bo izšla v treh delih, od katerih bo vsak obsegal tri epizode:

  • Prvo dejanje je izšlo 9. novembra 2024
  • Drugo dejanje izide 16. novembra 2024
  • Tretje dejanjel izide 23. novembra 2024

Po srednjeevropskem času bodo nove epizode na voljo ob 9.00 na dan izida.

Animirana serija Arcane je priredba igre League of Legends razvijalca Riot Games, ki se spoprijema z zapleteno dinamiko med uspešnim mestom Piltover in zatiranim podzemnim mestom Zaun. Druga sezona nadaljuje raziskovanje burnega odnosa med sestrama Vi in Jinx, ki se soočata z osebnimi konflikti in širšimi družbenimi napetostmi.

Poleg osupljivega proračuna za produkcijo, ki presega 250 milijonov dolarjev, si je Arcane že prislužil priznanja kritikov in prejel več nagrad, med drugim emmyja za izjemen animirani program. To priznanje potrjuje, da je Arcane pionir na področju animiranega pripovedovanja zgodb.

Ob izidu druge sezone serije je Riot Games v svojih igrah dodal vsebine na temo Arcane, s čimer je še izboljšal doživetje za oboževalce.

Continue Reading

Aktualno

Televizijska serija Mass Effect uradno v razvoju pri Amazonu

Published

on

Amazon MGM Studios je uradno napovedal televizijsko priredbo legendarne franšize Mass Effect. Projekt bo vodil Daniel Casey, scenarist filma Hitri in drzni 9, ki bo pri seriji sodeloval kot pisec in izvršni producent. Serija bo nastajala pod okriljem produkcijske hiše Cedar Tree Productions, pri projektu pa bodo kot izvršni producenti sodelovali tudi izkušeni veterani, vključno s Karimom Zreikom, Arijem Aradom in Michaelom Gamblom iz podjetja EA. Podrobnosti o zgodbi še niso razkrite, vprašanje pa ostaja, ali bodo v serijo vključeni le elementi sveta ali tudi znani liki iz iger.

Mass Effect je začel svojo pot leta 2007 in hitro pridobil množico zvestih oboževalcev zaradi poglobljene zgodbe in fascinantnega vesolja. Prvotna trilogija iger spremlja poveljnika Sheparda, prilagodljivega protagonista, ki se mora zoperstaviti nezemeljski rasi Reaperjev, da bi rešil človeštvo. Četrta igra, Mass Effect: Andromeda, predstavlja novega junaka in nadaljuje raziskovanje vesolja v novi smeri. Poleg iger je franšiza doživela razširitev s stripi, romani in animiranim filmom.

Kljub navdušenju pa nekateri razvijalci, kot je David Gaider, nekdanji glavni pisec za BioWare igre, izražajo zadržke glede priredbe. Opozarjajo, da je prenos interaktivnih zgodb v pasiven medij lahko tvegan, saj televizijska serija ne omogoča izbire spola ali oblikovanja osebnosti glavnega junaka, ki je bila igralcem ključna izkušnja. Amazon je pri nedavni seriji Fallout uspešno rešil te izzive z vključitvijo več kompleksnih protagonistov.

Upamo, da bo Mass Effect ujel podobno dinamiko in pritegnil oboževalce s priljubljenimi liki, kot je Garrus Vakarian, ali novo ustvarjenimi junaki, podobno kot je Lucy MacLean obogatila serijo Fallout.

Continue Reading

Aktualno

Steam uvedel novo funkcijo snemanja iger za vse uporabnike

Published

on

Steam je izdal novo funkcijo snemanja igranja, ki je zdaj na voljo vsem uporabnikom, tudi na prenosni konzoli Steam Deck. Ta vgrajeni sistem omogoča enostavno zajemanje in deljenje posnetkov igre ter ponuja dve glavni možnosti snemanja: v ozadju ali po izbiri. Prva samodejno shranjuje igro v ozadju, medtem ko druga omogoča, da uporabnik sam zažene in ustavi snemanje, kar zagotavlja, da pomembni trenutki nikoli ne uidejo.

Nova funkcija zajema igro neposredno prek Steama in podpira vse igre, ki omogočajo Steam Overlay, vključno s tistimi dodanimi v Steam. Uporabniki lahko prilagodijo nastavitve snemanja za posamezne igre, prilagodijo kakovost posnetkov ali pa snemanje za določene igre izklopijo.

Steam privzeto snema le posnetke igranja, brez namizja, razen če uporabnik izbere drugače. Prav tako omogoča vključitev specifičnih avdio kanalov, kot so glasovni klepeti ali mikrofon.

Da bi bila funkcija čim bolj učinkovita, Steam za kodiranje posnetkov uporablja namensko strojno opremo za video na NVIDIA in AMD grafičnih karticah, kar zmanjšuje vpliv na delovanje igre. Posnetki se shranijo v Steamovem formatu, s preprosto možnostjo izvoza v MP4 za lažje deljenje.

Skupaj z novostjo snemanja je Steam predstavil tudi funkcijo Steam Families, s katero si lahko do pet uporabnikov deli skupno zbirko iger.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno