Connect with us

Aktualno

Xbox zapira štiri studie družbe Bethesda

Published

on

Microsoft se je odločil zapreti studie Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog in Roundhouse, potem ko jih je prevzel leta 2020.

Včeraj je IGN delil obsežen prispevek o stanju v igričarskih studiih Bethesda in odpuščanju kadra. Na seznamu ukinjenih razvijalcev so Arkane Austin, ki nam je lani serviral obupni Redfall, Tango Gameworks, studio, ki stoji za nagrajeno igro Hi-Fi Rush, ter manj znana Alpha Dog Games in Roundhouse Games.

IGN je v svojem prispevku delil vsebino elektronskega sporočila, ki ga je vodja Xbox Game Studios Matt Booty poslal svojim zaposlenim. Zdi se, da se je Xbox odločil zapreti manj uspešne studie ekip Bethesda in ZeniMax ter odpustiti ali premestiti določene posameznike ali celotne ekipe.

“Ta prerazporeditev naslovov in virov pomeni, da bo nekaj ekip prerazporejenih v druge in da nas bodo nekateri kolegi zapustili,” je zapisal Booty.

Xbox namerava nekatere delavce ekipe Arkane Austin premestiti v druge studie Bethesde, medtem ko bo celotna ekipa Roundhousa postala del studia Zenimax Online Studios, ki dela na igri The Elder Scrolls online.

Poudariti je treba tudi, da se Arkane Austin zapira, kljub neizpolnjenim obljubam igralcem. Tisti, ki so kupili posebno izdajo igre Redfall, bi namreč morali brezplačno dobiti še dva dodatna heroja, ki jih pa ni bilo.

“Prejšnja posodobitev igre Redfall bo njena zadnja, saj bomo končali razvoj igre,” pojasnjuje Bootyjevo elektronsko sporočilo. “Igra in njeni strežniki bodo ostali na spletu, kjer bodo igralci lahko uživali, igralcem, ki so kupili dodatek Hero DLC, pa bomo zagotovili poplačilo.” 

Ni jasno, v kakšni obliki bo prišlo to “poplačilo”, vendar se zdi očitno, da igralci ne bodo dobili vračila denarja.

Aktualno

Družba Blizzard Entertainment je razkrila obsežno glasbeno podlago za Diablo IV na štirih ploščah

Published

on

Podjetje iam8bit, ki se ukvarja z medijsko produkcijo in merchandisingom, je izdalo glasbo igre   Diablo IV na štirih gramofonskih ploščah. Zbirka je nastala v tesnem sodelovanju z razvijalcem Blizzard Entertainment in vključuje posebno kodo za trofejo Mount Trophy iz igre.

Skladatelji Leo Kaliski, Ted Reedy, Ryan Amon in Derek Duke so za igro Diablo IV ustvarili legendarno zvočno podlago, ki je deloma mefistofelska, deloma srednjeveška. Diablo IV 4xLP vsebuje štiri plošče. Vsak ovitek je poklon moči in ikonografiji drugega razreda v igri, vse plošče pa skupaj sedejo v ovitek celotnega albuma. 

Cena paketa plošč Diablo IV 4xLP je 100 USD (okoli 90 EUR). Glasbena zbirka je že na voljo za prednaročilo in bo predvidoma dostavljena v drugem četrtletju leta 2025.

SEZNAM SKLADB

[Stran A]

  1. Menu
  2. By Three They Come
  3. Nevesk
  4. Kyovashad
  5. Cathedral
  6. Olyam Tundra

[Stran B]

  1. Neyrelle
  2. Gale Valley
  3. Yelesna
  4. Dobrev Taiga
  5. Nostrava
  6. Menestad

[Stran C]

  1. Eldhaime Keep
  2. Firebreak Manor
  3. Cerrigar
  4. Dead Forest
  5. Umbralwood
  6. As the World Burns

[Stran D]

  1. Highlands
  2. Tur Dulra
  3. Ked Bardu
  4. Olzei Bluffs
  5. Jirandai
  6. Anguish Incarnate

[Stran E]

  1. Umir Plateau
  2. Zarbinzet
  3. Wetland
  4. Marsh
  5. Tree of Whispers
  6. Fens
  7. Tarsarak

[Stran F]

  1. The Rustwash
  2. The Cinder Wastes
  3. High Desert
  4. Badlands
  5. Low Desert
  6. Oasis

[Stran G]

  1. Gea Kul
  2. Descent
  3. Imminent Ruination
  4. Hell
  5. Ashava

[Stran H]

  1. Mother of Sanctuary
  2. Daughter of Hatred
  3. Promises
  4. Legacy of the Horadrim
  5. Confrontation

Continue Reading

Aktualno

Pridite na enega od številnih prihajajočih koncertov PlayStation v Evropi

Published

on

V Evropi se začenja globalna serija koncertov PlayStation z glasbo iz iger God of War, The Last of Us, Ghost of Tsushima in Horizon.

PlayStation je v sodelovanju s podjetjema RoadCo Entertainment in GEA Live pripravil serijo glasbenih dogodkov v živo, ki prvič v živo uprizarjajo nekatere najbolj ikonične zvočne podlage na konzoli. Prireditev obljublja združitev vznemirljive glasbe, vrhunskih vizualnih podob in legendarnih naslovov videoiger v nepozabno doživetje.

“PlayStation The Concert oboževalce med drugim popelje v epske svetove franšiz God of War, The Last of Us, Ghost of Tsushima in Horizon, ki odražajo naše 30-letno ustvarjanje iger, ki niso navdušile le igralcev, temveč so zaslovele tudi zaradi svojih dih jemajočih in poglobljenih zvočnih posnetkov,” je v nedavni objavi na blogu PlayStation zapisal Sid Shuman, višji direktor Sony Interactive Entertainment Content Communications.

Globalna turneja se začne s svetovno premiero 19. aprila 2025 v Dublinu na Irskem, nato pa se odpravi v več kot 200 mest po Evropi, Združenem kraljestvu, Združenih državah Amerike in drugod.

Urnik turneje leta 2025 do zdaj vključuje: Dublin, Irska – Glasgow, Škotska, London, Birmingham, Manchester, Leeds, Newcastle, Združeno kraljestvo – Amsterdam, Nizozemska – Pariz, Amnéville, Francija – Bruselj, Belgija – Frankfurt, Stuttgart, Berlin, Hamburg, Düsseldorf, Leipzig, München, Oberhausen, Nemčija – Zürich, Švica – Bologna, Italija – Budimpešta, Madžarska – Sofia, Bolgarija – Dunaj, Avstrija – Bratislava, Slovaška – Praga, Češka – Lodz, Poljska – Kopenhagen, Danska – Gotenburg, Švedska – Oslo, Norveška.

Vstopnice si lahko že zagotovite s kodo za zgodnji dostop PLAYCONCERT24 na spletni strani www.playstation.com/theconcert.

Continue Reading

Aktualno

Steam Next Fest se začne danes zvečer

Published

on

V tem teden dolgem praznovanju lahko igrate prihajajoče igre, izbirate med mnogimi prenosi v živo in klepetate z razvijalci o njihovih igrah.

Platforma Steam nas ponovno razveseljuje z dogodkom, posvečenim prihajajočim neodvisnim igram. Čeprav se Steam Next Fest October 2024 uradno začne danes ob 19.00, je platforma za novinarje že vnaprej pripravila nabor udeležencev in dogodkov, namenjenih odkrivanju novih prihajajočih iger.

Nekatere igre, ki so pritegnile našo pozornost, so: simpatična akcijska RPG igra Garden of Witches, zgodbena vesoljska detektivka Project Vesperi, igra obrambe stolpa v realnem času Reverse Defense in poučna igra trivialnega znanja Medieval Questionnaire.

Če želite igrati predstavitvene različice iger, se morate preprosto pomakniti nad katero koli igro, da najdete gumb za namestitev predstavitvene različice. Na vrhu strani festivala boste našli zavihek prenosi v živo. V večini primerov gre za ekipe razvijalcev, ki igrajo svojo igro in odgovarjajo na vaša vprašanja. Kliknite ikono za klepet takoj pod prenosom, da odprete okno za klepet in se pridružite pogovoru.

Slika: Garden of Witches

Seveda, če najdete igre, ki so vam všeč, jih lahko dodate na seznam želja, da boste prejeli e-poštno obvestilo, ko bo igra izšla.

Continue Reading

Aktualno

GRAND THEFT HAMLET je dokumentarni film o igri GTA, z zanimivim zapletom

Published

on

Naslednje leto si lahko ogledamo dokumentarni film Grand Theft Hamlet, zgodbo dveh igralcev, ki v času pandemije leta 2021 poskušata uprizoriti Hamleta v virtualnem svetu igre GTA.

Režiserja Sam Crane in Pinny Grylls sta s tem projektom osvojila nagrado žirije za najboljši dokumentarni film na festivalu SXSW. Film bo premierno prikazan v Združenem kraljestvu na Londonskem filmskem festivalu BFI 15. oktobra, s posebno projekcijo v IMAX-u 20. oktobra. Platforma Mubi, ki je kupila pravice za film, načrtuje širšo izdajo na začetku leta 2025.

Celoten dokumentarec je posnet znotraj igre, pri čemer raziskuje možnosti digitalnih svetov za pripovedovanje zgodb.

“Lahko to starodavno zgodbo prenesemo v čisto nov svet? Bo še vedno smiselna?” se sprašuje opis filma.

Kljub kaotičnemu in nasilnemu okolju igre sta Crane in Grylls našla tudi trenutke umirjenosti in lepote v digitalnih pokrajinah.

Producentki Julia Ton (Project 1961) in Rebecca Wolff (Grasp The Nettle Films) sta tako pohvalili sodelavce, ki so jima pomagali pripraviti film:

“Sodelovanje s celotno ekipo OnSight nama je bilo v veliko veselje. Snemanje celotnega filma na več PlayStationih je prineslo omejitve pri posprodukciji, vendar so OnSight z veseljem našli rešitve za vse omejitve. Fantastična izkušnja.”

Continue Reading

Aktualno

Joker: Norost v dvoje – razočaranje za kritike in občinstvo

Published

on

Nadaljevanje filma Todda Phillipsa o Jokerju, Joker: Norost v dvoje (Joker: Folie à Deux) je na domačem trgu odprlo prvi vikend prodaj s samo 37,8 milijona dolarjev, kar je daleč pod pričakovanji. Poleg tega se je film očitno zapisal v zgodovino kot prvi hollywoodski film posnet po stripu, ki je prejel oceno D CinemaScore. Za primerjavo: film Borderlands je dobil oceno D+, Madame Web pa C+.

Mešani žanr filma z antiherojsko tematiko in glasbenimi nastopi ni vzbudil navdušenja, zaradi česar je zaslužek znašal manj kot polovico zaslužka izvirnega Jokerja. Proračun nadaljevanja je bil trikrat višji od izvirnika in je znašal 190 milijonov dolarjev. Na mednarodnem trgu se je Joker 2 odrezal bolje, saj je prinesel 81,1 milijona dolarjev, vendar je še vedno zaostajal za svojim predhodnikom, ki je na svetovni ravni zaslužil 121,1 milijona dolarjev.

Na portalu Rotten Tomatoes ima film 33-odstotno oceno kritikov in 31-odstotno oceno občinstva, pri čemer je bil glavni dejavnik negativen sloves filma.

“Iz elementov v filmu Joker: Norost v dvoje bi lahko naredili dober film, vključno z glasbenimi točkami. Na žalost Todd Phillips nikoli ni bil pravi režiser za to,“ je zapisal Kristian Lin za Fort Worth Weekly.

“Predolg. Preveč petja. Res sem si želela, da bi mi bil všeč, vendar mi ga je bilo težko pogledati do konca,” je zapisala Jennifer S., uporabnica portala Rotten Tomatoes.

Continue Reading

Aktualno

Večina igričarjev ima raje igre za enega igralca

Published

on

Nedavna raziskava je pokazala, da 58 % igralcev najraje igra igre za enega igralca, čeprav se zdi, da so igre za več igralcev bolj priljubljene med mlajšim občinstvom.

Družba Midia Research je pred kratkim objavila podatke iz raziskav med potrošniki v ZDA, Združenem kraljestvu, Avstraliji, Kanadi, Nemčiji, Franciji, na Poljskem, v Turčiji in Južni Afriki za prvo četrtletje 2024 in prvo četrtletje 2023. Raziskava je pokazala, da igre za enega igralca ostajajo najljubši način igranja na vseh platformah – zlasti na mobilnih napravah.

Slika: MIDiA Research

Pri tem je pomembno opozoriti na starost anketirancev. Starejše igralce bolj privlačijo igre za enega igralca. 74 % igralcev, starejših od 55 let, na primer, se pogosteje odloča za samostojno igranje iger. Po drugi strani 43 % igralcev, starih med 20 in 24 let, raje igra tekmovalne igre.

Iz raziskave je razvidno, da je igričarska industrija trenutno razdeljena, saj starejša generacija igralcev, ki ima večjo kupno moč, teži k znani formuli zdaj že 80-evrskih iger za enega igralca. Medtem pa imajo mlajše generacije z manj razpoložljivega dohodka raje brezplačne tekmovalne spletne igre in mikrotransakcije.

Težave se začnejo, ko so studii za enega igralca potisnjeni v izdelavo spletnih iger, saj njihovo vodstvo poskuša slediti trendu. Med zadnjimi neuspešnimi poskusi je Microsoftov Arkane, ki je zaslovel s serijo Dishonored, z igro Redfall pa je padel v pozabo. Drugi studii so spoznali, da bo prehod na večigralstvo prinesel s seboj neverjetno zahtevo po delovni sili in sredstvih, ki jih morda sploh nimajo, kot je bil odpovedani The Last of Us Online podjetja Naughty Dog.

Spletne igre lahko postanejo zlata jama, če so pravilno izvedene, vendar so za ustvarjanje dobička potrebne tudi velike in stalne naložbe. Začetni proračun za igro Genshin Impact je na primer znašal 100 milijonov dolarjev, dodatnih 200 milijonov dolarjev na leto pa je potrebnih za stroške delovanja igre.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno