Uporabniki storitve Steam lahko na svoje sezname želja začnejo dodajati najbolj pričakovane igre, predstavljene na letošnjem dogodku Future Games Show na sejmu Gamescom. Voditelja Alex McKenna (Sadie Adler v Red Dead Redemption 2) in Ned Luke (Michael De Santa v Grand Theft Auto V) sta razkrila seznam prihajajočih iger, poln svetovnih premier, predstavitev razvijalcev in razkritij nekaterih najzanimivejših iger, ki jih lahko pričekujemo že leta 2024 in pozneje. Tukaj je nekaj najbolj obetavnih.
The Future Games Show na sejmu Gamescom 2024 se je začel s svetovno premiero igre Mars Attracts, igro grajenja parkov, ki se dogaja v vesolju Mars Attacks. Igra bo izšla leta 2025.
Echoes of Mystralia je nadaljevanje igre Mages of Mystralia podjetja Borealys Games. Gre za akcijsko igro roguelike z modularnim sistemom izdelave urokov, ki bo kmalu izšla za osebne računalnike.
Na dogodku Future Games Show se je niz svetovnih premier nadaljeval z igro WILL: Follow The Light, atmosferično pustolovsko igro, ki jo zaznamujejo kruta, vremensko pogojena okolja. Na osebne računalnike in konzole prihaja leta 2025.
Svetovna premiera še enega napovednika je razkrila Nightmare House Reimagined, samostojno predelavo priljubljenega modula za Half-Life 2, Nightmare House. Razvijalci igre bodo na Steamu objavili tudi brezplačno izvirno različico modifikacije. Izide na osebnih računalnikih leta 2025.
Ben Fisher iz podjetja Rebellion se je poglobil v podrobnosti igre Atomfall, pustolovščine FPS, ki se dogaja v Yorkshiru 50. let prejšnjega stoletja po jedrski nesreči. Na voljo bo za osebne računalnike, PlayStation in Xbox leta 2025.
Greedfall 2: The Dying World je razširjeno nadaljevanje igre Greedfall iz leta 2019. Med predstavitvijo je debitiral pregled igranja, ki razkriva več o tem, kaj lahko igralci pričakujejo od te poglobljene RPG-igre z odprtim svetom. Greedfall 2 bo od 24. septembra na voljo v zgodnjem dostopu na platformi Steam.
Fantazijske igre
V posebni sekciji, posvečeni štirim vroče pričakovanim prihajajočim fantazijskim igram smo videli Metaphor Re: Fantazio, Monster Hunter Wilds, Dragon Age: The Veilguard in Fable.
Montaža iger, ki jih je treba igrati
Vse igre, ki so predstavljene v montaži Future Games Show Ones to Play, imajo priloženo demo različico, ki jo lahko preverite v storitvi Steam: Tiny Glade, Miniatures, Anima Flux, Office Fight in Wilmot Works It Out.
Bungie je končno razkril posnetke in sveže podrobnosti o svoji novi znanstvenofantastični večigralski igri Marathon, ki bo izšla 23. septembra 2025 za PlayStation 5, Xbox Series X|S in Windows. Gre za t. i. “extraction shooter”, kjer igralci – kot plačanci s kibernetskimi telesi – v trojkah vstopajo v nevarne cone, plenijo in skušajo preživeti ter zbežati z dragocenostmi. Poleg uradnih posnetkov si lahko na spletu sedaj ogledamo tudi recenzije raznih ustvarjalcev vsebin, ki so dva dni lahko preizkušali igro.
Vsak lik bo imel edinstvene sposobnosti in možnost nadgradnje z različnimi vsadki in orožji. Bungie, poznan po Halo in Destiny 2, obljublja bogato strelsko izkušnjo, podkrepljeno z sezonsko vsebino in postopnim razkrivanjem skrivnosti zapuščene kolonije na Tau Ceti IV. Predstavljen je bil tudi kratki animirani film režiserja Alberta Mielga (Love, Death & Robots), ki nas popelje globlje v svet Marathona.
A odzivi na razkritje so mešani. Vizualna podoba in estetika igre sta sicer navdušili mnoge, tudi nas, a mnogi komentatorji čutijo, da glavni igralni zanki nekaj še vedno manjka. Kritike se vrtijo predvsem okoli bojazni glede količine vsebine v prvi sezoni in dejstva, da bo Bungie za igro zaračunaval (po nekaterih ocenah okoli 40 dolarjev), hkrati pa računal na skupnost, da jo bo pomagala dokončati. Takšen pristop se doslej redko izkazal za uspešnega.
Bend Studio je razkril več podrobnosti o prihajajoči predelavi igre Days Gone, ki bo izšla 25. aprila 2025 ekskluzivno za PlayStation 5. Gre za izboljšano in razširjeno različico priljubljene igre iz leta 2019, ki poleg tehničnih izboljšav na PS5 prinaša tudi nove igralne vsebine, kot so permadeath način, časovni izzivi (speedrun) in več kot deset dodatnih ur igranja. Novi načini bodo na voljo tudi za osebne računalnike v dodatku Broken Road k izvirni igri.
Horde Assault je nov, preživetveni arkadni način, kjer se igralci soočijo z neskončnimi valovi Freakerjev, vključno z močnejšimi nasprotniki, kot so Breakerji in Ragerji. Igralci začnejo z osnovnim orožjem, nato pa med bojem raziskujejo območje, iščejo zaloge, opravljajo stranske naloge ter odklepajo več kot 20 vrst orožja – med drugim tudi plamenomet, ki ga ni v zgodbi.
Napredovanje v načinu prinaša številne nagrade, vključno z novimi liki, kozmetičnimi dodatki in unikatnimi “injektorji”, ki z različnimi pozitivnimi ali negativnimi učinki vplivajo na potek igre.
Days Gone Remastered je že na voljo za prednaročilo v PlayStation Store za 49,99 €, izvirna igra in Broken Road DLC pa bosta na voljo tudi na Steamu in Epic Games Storeod 25. aprila 2025.
Blizzard je razkril obsežen načrt za prihodnostDiabla IV, ki vključuje sezonske vsebine skozi leto 2025 in napoveduje novo razširitev igre v letu 2026.
Leto 2025 se bo začelo s sezono Witchcraft(januar–april), ki bo prinesla nove čarovniške moči, lov na glave in posebne mistične dragulje, kot tudi novega spremljevalca – krokarja. Sledi Belial’s Return(april–julij), kjer se bo v igro vrnil gospodar laži – Belial. Igralci bodo lahko z njim in drugimi šefi merili moči v prenovljenem sistemu brlogov. V tej sezoni bomo praznovali tudi drugo obletnico igre in dočakali prvo sodelovanje z drugo igričarsko franšizo.
Poleti in jeseni sledita sezoni Sins of the Horadrim in Infernal Chaos, ki prinašata nadgradnje temnic, nove sovražnike in številne kakovostne izboljšave. Med stalnimi novostmi so tudi podpora za tipkovnico in miško na konzolah, prenovljen Battle Pass in novi šefi.
Blizzard potrjuje, da bo leta 2026 izšla nova razširitev, skupaj z lestvico najboljših igralcev in novim sistemom napredovanja. Vse novosti temeljijo na odzivih skupnosti, zato studio spodbuja igralce k nadaljnjemu sodelovanju.
Death Stranding 2: On the Beach igra za PlayStation 5
Bandai Namco in FromSoftware sta predstavila novega Nightfarerja z imenom Iron Eye, smrtonosnega lokostrelca, ki bo igralcem pomagal preživeti v brutalnem svetu ELDEN RING NIGHTREIGN. Ta spretni bojevnik je specializiran za boj na daljavo, pri čemer uporablja lok in orožja, ki temeljijo na dexterityju. Posebna prednost Iron Eya je možnost oživljanja padlih tovarišev na daljavo, kar je ključno za preživetje v nočnih bitkah proti strašnim sovražnikom Limvelda. Čeprav je Iron Eya najbolje igrati z razdalje, lahko – tako kot vsi Nightfarerji – uporablja katerokoli orožje, ki ga najde v igri.
Med nedavnim preizkusom omrežja so se nekateri igralci že spustili v igro, v kateri so premagali prvega Nightlorda in številne druge nevarne sovražnike, med njimi so 194.996-krat pregnali Zlatega povodnega konja in kar 147.202-krat Letečega zmaja s hribovja.
Navdušenci Elden Ringa lahko pričakujejo intenzivne boje, strateško sodelovanje in srhljiv svet, kjer sta vsak napad in odločitev ključna za preživetje.
ELDEN RING NIGHTREIGN izide 30. maja 2025 na PS5, Xbox Series X|S, PC, PS4 in Xbox One.
ELDEN RING NIGHTREIGN – COLLECTORS EDITION igra za PLAYSTATION 5
KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.
Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.
inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.
Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”
Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.
Paradox Interactive je sporočil, da bo dolgo pričakovani Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izšel šele oktobra 2025. Razvijalci iz The Chinese Room zagotavljajo, da je igra že v zaključni fazi, vendar potrebuje dodatno optimizacijo, odpravo hroščev in izboljšanje stabilnosti – kar je nekaj, kar smo že slišali v prejšnjih izjavah.
To je že večkratna zamuda igre, ki je bila prvotno v razvoju pri Hardsuit Labs, preden je Paradox leta 2021 projekt predal novemu studiu. The Chinese Room je sicer znan po pripovednih igrah, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture, vendar zadnji predstavitveni posnetki igre kažejo na nekoliko drugačno usmeritev.
Oboževalci serije, vključno z nami, so vedno bolj skeptični glede končnega izdelka. Največ kritik leti na omejeno svobodo izbire, saj bo igralec vezan na fiksno protagonistko in bo lahko igral le kot eden izmed štirih (od trinajstih) vampirskih klanov – kar je bistveno manj kot v namizni igri in celo predhodniku iz leta 2004.Čeprav Paradox trdi, da želijo zagotoviti najvišjo tehnično kakovost, ostaja vprašanje, ali bo končni izdelek zadostil pričakovanjem oboževalcev.
O problematičnem razvoju igre poročamo že od leta 2021, zamuda pa je del širšega trenda pri Paradox Interactive, ki je v zadnjem času preložil več projektov, vključno s Cities: Skylines 2 in Prison Architect 2.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.