Ubisoftova spletna dirkalna videoigra The Crew 2 je zaradi 98-odstotnega popusta na platformi Steam za 846 % presegla prejšnji rekord v številu sočasnih igralcev na platformi.
O franšizi The Crew smo nazadnje slišali marca 2024, ko se je Ubisoft odločil za popolno ukinitev takrat skoraj desetletne igre. Situacija je prišla v javnost, ker je založnik igro umaknil iz prodaje, preklical njeno digitalno licenco in zaprl njene strežnike. Z drugimi besedami, Ubisoft je poskrbel, da nihče več ni mogel igrati The Crew, niti v načinu brez povezave. Oboževalci igre in splošna spletna javnost so to dejanje seveda obsodili, in čeprav se je takrat zdelo, da Ubisoft vztraja pri svojem, je zdaj videti, da so si Francozi le premislili.
The Crew 2, druga igra v seriji iz leta 2018, in The Crew Motorfest, ki je izšla leta 2023, bosta po nedavnem poročilu IGN dobili podporo za igranje brez povezave, a ni še jasno kdaj. Poleg tega je igra The Crew 2 na platformi Steam trenutno znižana in jo je mogoče kupiti za samo 0,90 EUR, kar je, bodimo iskreni, pravzaprav zastonj.
Popust je prapričal marsikaterega igričarja, saj je po podatkih SteamDBštevilo sočasnih igralcev igre The Crew 2 na platformi Steam minulo nedeljo doseglo 55.907, kar je neverjetno veliko v primerjavi s prejšnjim rekordom 12.707 igralcev v juliju 2021.
Steam akcija igre The Crew 2 se konča 23. septembra. Do 24. septembra pa je na znižanju mogoče dobiti tudi The Crew Motorfest s kar 70-odstotnim popustom.
PLAYSTATION 5 D Chassis (Slim) PS5 igralna konzola
Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.
Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.
Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.
“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”
Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.
“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.
‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’
Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.
Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.
“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”
Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.
Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.
Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.
Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.
“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.
“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.
Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:
“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”
“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.
Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.
Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.
Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.
V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.
Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.
Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:
Avstralija je ponovno udarila proti videoigram, tokrat leto dni po izdaji igre Hotline Miami 2: Wrong Numberna PlayStation 5. Igra je bila prvič izdana leta 2015, vendar so jo avstralski organi zaradi sporne vsebine kmalu prepovedali. Kljub temu pa je leta 2023 pristala na avstralskem PlayStation 5 Store, kar se zdaj zdi, da je bila napaka.
Nedavno je bila igra umaknjena iz trgovine, igralci, ki so igro kupili, pa so prejeli vračilo. Prvotna prepoved leta 2015 je prišla s strani Avstralskega odbora za klasifikacijo (ACB), ki je opozoril na sporno sceno, ki prikazuje simulirano spolno nasilje. Kot odziv na prepoved igre je razvijalec igre Jonatan Söderström avstralskim oboževalcem svetoval, naj igro preprosto piratizirajo.
Ko je bila igra leta 2023 ponovno dostopna v spletni trgovini, se je zdelo, da je spor zaključen, a zdaj se zdi, da je ACB ali druga institucija ponovno posegla in uveljavila prvotno odločitev. Igra Hotline Miami 2 je bila ponovno umaknjena z avstralskega trga.
Kupci so prejeli obvestilo od PlayStationa, ki razlaga situacijo:
“Ugotovili smo, da izdelek Hotline Miami 2: Wrong Number ni pridobil ustrezne ocene pri Avstralskem odboru za klasifikacijo, zato smo sprejeli ukrepe za vračilo kupnine strankam, ki so igro kupile.
Vračilo celotnega zneska smo izvedli na vaš izvorni način plačila. Ta postopek lahko traja 30-60 dni, da se prikaže na vašem bančnem izpisku. Če izvorno plačilno sredstvo ni več na voljo, bomo znesek povrnili v vašo PlayStation Network denarnico.
Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.”
Igra je bila prav tako umaknjena za vse avstralske naročnike PlayStation Plus.
Plodnemu nemškemu skladatelju filmske glasbe Hansu Zimmerju Dune glasba za videoigre ni tuja. Čeprav je znan predvsem po ustvarjanju legendarnih zvočnih sledi za filme, kot so Gladiator, Vitez teme in nedavni priredbi knjige Peščeni planet, je njegov najnovejši projekt fantazijska RPG igra Dragon Age: The Veilguard podjetja BioWare.
Zimmer je napisal glavno temo igre, pridružil pa se mu je tudi soavtor Lorne Balfe, ki je prav tako soustvaril to skladbo. Oba umetnika sta že sodelovala pri drugih projektih videoiger, kot je na primer Call of Duty: Modern Warfare 2.
Igra Dragon Age: The Veilguard je bila pri svojih osrednjih oboževalcih sprejeta skeptično, predvsem zaradi enega slabega napovednika. Tudi sami nismo oboževalci nove estetike, saj je neprijetno umeščena nekje med stiliziranostjo in zvestobo resničnemu svetu, kar je ravno na sredini srhljive doline (uncanny valley).
Igra Dragon Age: The Veilguard izide 31. oktobra 2024 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X in Series S ter Microsoft Windows.
Še več novic prihaja s sejma Tokio Game Show 2024. Igričarji smo dočakali še več novih napovednikov, med njimi tudi drugi uradni napovednik za igro METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER, predelavo klasične igre METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER iz leta 2004.
Novi napovednik je bil del oddaje za platformo Xbox, med katero je Konami pokazal utrinke iz misije Virtuous Mission iz uvodnega poglavja igre. Predelava ohranja tisto, kar je bilo igralcem všeč v izvirniku, kot so zgodba, liki, sinhronizacija, mehanike in glasba, ki so zdaj zaradi moči Unreal Engine 5 predstavljeni v še bolj poglobljeni izkušnji. Priljubljeni liki, kot so Big Boss, Eva in Revolver Ocelot, so bili popolnoma preoblikovani s pomočjo novega pogona.
Datum izida predelave še ni bil potrjen, a novic iz Tokia še ni konec.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.