Connect with us

Aktualno

Druga sezona Arcane je najbolj gledana serija na Netflixu v več kot 60 državah

Published

on

Druga sezona serije Arcane je zavzela svet in po statističnih podatkih FlixPatrola hitro postala najbolj gledana oddaja na Netflixu v impresivnih 64 državah vključno s Slovenijo.

Druga sezona bo izšla v treh delih, od katerih bo vsak obsegal tri epizode:

  • Prvo dejanje je izšlo 9. novembra 2024
  • Drugo dejanje izide 16. novembra 2024
  • Tretje dejanjel izide 23. novembra 2024

Po srednjeevropskem času bodo nove epizode na voljo ob 9.00 na dan izida.

Animirana serija Arcane je priredba igre League of Legends razvijalca Riot Games, ki se spoprijema z zapleteno dinamiko med uspešnim mestom Piltover in zatiranim podzemnim mestom Zaun. Druga sezona nadaljuje raziskovanje burnega odnosa med sestrama Vi in Jinx, ki se soočata z osebnimi konflikti in širšimi družbenimi napetostmi.

Poleg osupljivega proračuna za produkcijo, ki presega 250 milijonov dolarjev, si je Arcane že prislužil priznanja kritikov in prejel več nagrad, med drugim emmyja za izjemen animirani program. To priznanje potrjuje, da je Arcane pionir na področju animiranega pripovedovanja zgodb.

Ob izidu druge sezone serije je Riot Games v svojih igrah dodal vsebine na temo Arcane, s čimer je še izboljšal doživetje za oboževalce.

Aktualno

Concord se bo pojavil v Amazonovi novi seriji Secret Level

Published

on

Tim Miller, ustvarjalec animirane serije Love, Death & Robots in režiser filma Deadpool, se vrača z novo animirano antološko serijo Secret Level, ki bo 10. decembra izšla na Amazon Prime. Serija, ustvarjena v sodelovanju z Amazon MGM Studios, prinaša kratke zgodbe, postavljene v svetove priljubljenih video iger, kot so Armored Core, The Outer Worlds in Sifu. Vsaka epizoda bo predstavila izvirno zgodbo iz vsake igre.

Miller je za Variety povedal:

“Zdi se kot preprosta ideja: vzameš like iz video iger in ustvariš izvirne zgodbe. Moje podjetje Blur to počne že skoraj 30 let. Ko sem Netflixu prodal serijo Love, Death & Robots, sem jim predvajal animacijo iz iger studia Blur in rekel: ‘Dajte nam nekaj denarja in dali vam bomo še več tega.’ Tu imamo zdaj 15 različnih iger, zato bomo dobili oboževalce vseh teh iger, od Warhammerja do Sifuja. Tako smo vsi zmagali.”

Ena izmed bolj kontroverznih epizod je postavljena v svet spletne igre Concord, ki je bila ukinjena le nekaj dni po lansiranju. A Miller se zaradi tega ne obremenjuje. V intervjuju za Rolling Stone je priznal:

“Ni bilo prijaznejše, bolj predane skupine razvijalcev kot ekipa Concorda. Resnično ne razumem, zakaj ni delovalo. Vem, da so se trudili po svojih najboljših močeh in da so bili nadarjena skupina umetnikov, zato mi je žal.”

Med igrami, ki so navdihnile 15 epskih zgodb, so Armored Core, Concord, Crossfire, Dungeons & Dragons, Exodus, Honor of Kings, Mega Man, New World: Aeternum, PAC-MAN, različne igre PlayStation Studios, Sifu, Spelunky, The Outer Worlds, Unreal Tournament in Warhammer 40.000.

SECRET LEVEL bo na voljo na Prime Video od 10. decembra.

Continue Reading

Aktualno

Televizijska serija Mass Effect uradno v razvoju pri Amazonu

Published

on

Amazon MGM Studios je uradno napovedal televizijsko priredbo legendarne franšize Mass Effect. Projekt bo vodil Daniel Casey, scenarist filma Hitri in drzni 9, ki bo pri seriji sodeloval kot pisec in izvršni producent. Serija bo nastajala pod okriljem produkcijske hiše Cedar Tree Productions, pri projektu pa bodo kot izvršni producenti sodelovali tudi izkušeni veterani, vključno s Karimom Zreikom, Arijem Aradom in Michaelom Gamblom iz podjetja EA. Podrobnosti o zgodbi še niso razkrite, vprašanje pa ostaja, ali bodo v serijo vključeni le elementi sveta ali tudi znani liki iz iger.

Mass Effect je začel svojo pot leta 2007 in hitro pridobil množico zvestih oboževalcev zaradi poglobljene zgodbe in fascinantnega vesolja. Prvotna trilogija iger spremlja poveljnika Sheparda, prilagodljivega protagonista, ki se mora zoperstaviti nezemeljski rasi Reaperjev, da bi rešil človeštvo. Četrta igra, Mass Effect: Andromeda, predstavlja novega junaka in nadaljuje raziskovanje vesolja v novi smeri. Poleg iger je franšiza doživela razširitev s stripi, romani in animiranim filmom.

Kljub navdušenju pa nekateri razvijalci, kot je David Gaider, nekdanji glavni pisec za BioWare igre, izražajo zadržke glede priredbe. Opozarjajo, da je prenos interaktivnih zgodb v pasiven medij lahko tvegan, saj televizijska serija ne omogoča izbire spola ali oblikovanja osebnosti glavnega junaka, ki je bila igralcem ključna izkušnja. Amazon je pri nedavni seriji Fallout uspešno rešil te izzive z vključitvijo več kompleksnih protagonistov.

Upamo, da bo Mass Effect ujel podobno dinamiko in pritegnil oboževalce s priljubljenimi liki, kot je Garrus Vakarian, ali novo ustvarjenimi junaki, podobno kot je Lucy MacLean obogatila serijo Fallout.

Continue Reading

Aktualno

Steam uvedel novo funkcijo snemanja iger za vse uporabnike

Published

on

Steam je izdal novo funkcijo snemanja igranja, ki je zdaj na voljo vsem uporabnikom, tudi na prenosni konzoli Steam Deck. Ta vgrajeni sistem omogoča enostavno zajemanje in deljenje posnetkov igre ter ponuja dve glavni možnosti snemanja: v ozadju ali po izbiri. Prva samodejno shranjuje igro v ozadju, medtem ko druga omogoča, da uporabnik sam zažene in ustavi snemanje, kar zagotavlja, da pomembni trenutki nikoli ne uidejo.

Nova funkcija zajema igro neposredno prek Steama in podpira vse igre, ki omogočajo Steam Overlay, vključno s tistimi dodanimi v Steam. Uporabniki lahko prilagodijo nastavitve snemanja za posamezne igre, prilagodijo kakovost posnetkov ali pa snemanje za določene igre izklopijo.

Steam privzeto snema le posnetke igranja, brez namizja, razen če uporabnik izbere drugače. Prav tako omogoča vključitev specifičnih avdio kanalov, kot so glasovni klepeti ali mikrofon.

Da bi bila funkcija čim bolj učinkovita, Steam za kodiranje posnetkov uporablja namensko strojno opremo za video na NVIDIA in AMD grafičnih karticah, kar zmanjšuje vpliv na delovanje igre. Posnetki se shranijo v Steamovem formatu, s preprosto možnostjo izvoza v MP4 za lažje deljenje.

Skupaj z novostjo snemanja je Steam predstavil tudi funkcijo Steam Families, s katero si lahko do pet uporabnikov deli skupno zbirko iger.

Continue Reading

Aktualno

Na obzorju je vse več vsebine o Harryju Potterju

Published

on

Družba Warner Bros. je vse bolj predana svetu Harryja Potterja – potrjeno je namreč, da je nadaljevanje igre Hogwarts Legacy že v produkciji, nekatere ključne elemente zgodbe pa naj bi povezali tudi s prihajajočo serijo o Harryju Potterju na HBO.

Po poročanju Varietyja je predsednik Warner Bros. Interactive Entertainment David Haddad razkril, da je razvoj igre Hogwarts Legacy 2 (začasno ime) že v teku. Uspeh prve igre, ki je postala najbolje prodajana igra leta 2023 in do zdaj prodala več kot 30 milijonov kopij, je po Haddadovih besedah okrepil zaupanje v razširitev franšize. Poleg tega je Warner Bros. Games nedavno izdal tudi druge projekte, povezane z magičnim svetom, vključno z igro Harry Potter: Quidditch Champions, remasterjem zbirke Lego Harry Potter in več mobilnimi igrami.

Zanimivo je, da naj bi nadaljevanje Hogwarts Legacy delilo nekatere širše elemente zgodbe s serijo na HBO, ki naj bi izšla leta 2025. Čeprav Haddad ni razkril podrobnosti, je nakazal, da si obe ekipi prizadevata ustvariti usklajeno in poglobljeno izkušnjo za oboževalce. Serija na HBO bo, kot napovedujejo, bolj zvesta knjigam kot prejšnje filmske upodobitve in tako najverjetneje ne bo vključevala originalnih filmskih igralcev.

Haddad je poudaril, da Warner Bros. stremi k ustvarjanju avtentičnih doživetij za oboževalce Harryja Potterja, saj raziskave kažejo, da je privlačnost franšize močna med vsemi generacijami, mlajšimi in starejšimi, ki jih navdušuje svet čarovnikov.

Continue Reading

Aktualno

Roblox postaja vse večji in večji

Published

on

Senzacija med mladimi igričarji, platforma Roblox, šteje leta 2024 približno 207 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov in 79,5 milijona dnevnih uporabnikov. Vsebino za igro ustvarja tudi več kot 2,5 milijona razvijalcev (mnogo mladoletnih), ki so za svoje delo plačani z valuto uporabno le v igri.

Skupnost, ki si ustvarja svojo lastno zabavo in manjšo potrebo družbe Roblox Corporation, da interno pripravlja vsebino, sta ključ do uspeha, s katerim družba ustvarja bajne dobičke. V tretjem četrtletju leta 2024 je družba Roblox poknjižila 1,1 milijarde dolarjev, kar je 34 % več kot lani, k čemur je pripomogel velik porast poslovanja s konzolami.

Prihodki so se na letni ravni povečali za 29 % na 919 milijonov dolarjev, dnevno aktivni uporabniki pa so dosegli rekordnih 88,9 milijona, kar je 27 % več kot lani. Igralci so preživeli tudi impresivnih 20,7 milijarde ur v igri, kar pomeni 29-odstotno povečanje vključenosti.

S takimi številkami se lahko trenutno kosa le Fortnite, ki ima do leta 2024 registriranih več kot 500 milijonov igralcev in približno 221 milijonov mesečno je aktivnih igralcev. Fortnite je do zdaj ustvaril več kot 26 milijard dolarjev prihodkov in ima jasne načrte, da svoje vesolje spremeni v pravi metasvet, a vprašanje je, kdaj bo Robloxu le uspelo prehiteti Epicovega velikana.

Vir.

Continue Reading

Aktualno

Reality Labs izgublja vse več denarja, vendar Zuckerberg ni zaskrbljen

Published

on

Podjetje tehnološkega velikana Meta Platforms Reality Labs, posvečeno tehnologiji AR in VR, je v tretjem četrtletju zabeležilo precejšnjo izgubo iz poslovanja v višini 4,4 milijarde dolarjev, kljub 29-odstotni medletni rasti prihodkov na 270 milijonov dolarjev.

To je že tretja zaporedna četrtletna izguba podjetja Reality Labs v letu 2023, potem ko je v prvem in drugem četrtletju izgubilo 3,8 in 4,5 milijarde dolarjev. Zaradi naraščajočih stroškov, predvsem zaradi večjega števila zaposlenih in naložb v infrastrukturo, so se stroški poslovanja povečali na 4,7 milijarde dolarjev, kar je 19 % več kot lani.

Ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Meta Mark Zuckerberg meni, da bo podjetje s pionirskim razvojem VR in AR postalo vodilno na področju osebnega računalništva v prihodnosti. Na septembrski konferenci Connect je bila ta vizija poudarjena s predogledom AR očal Orion in predstavitvijo novih VR očal Quest 3S po ceni 299 USD, ki naj bi pritegnila več potrošnikov.

Metina finančna direktorica Susan Li je poudarila, da je Reality Labs strateška dolgoročna prednostna naloga, kar pomeni, da se bodo stroški v prihodnjem letu morda še povečali, saj Meta uresničuje svoj ambiciozni načrt za razširitev tehnologij AR in VR.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno