Connect with us

Aktualno

HBO potrjuje 2. sezono serije Dune: Prophecy

Published

on

HBO je razkril, da se bo znanstvenofantastična serija Dune: Prophecy vrnila z drugo sezono. Zgodba, ki nas popelje v čas 10.000 let pred vzponom Paula Atreidesa, spremlja dve sestri iz rodbine Harkonnen v njihovem boju proti obračunu temnih sil, ki grozijo človeštvu in planom legendarnega reda Bene Gesserit. Serijo je navdihnil roman Sisterhood of Dune, ki sta ga napisala Brian Herbert in Kevin J. Anderson.

Alison Schapker bo tudi v drugi sezoni ostala glavna ustvarjalka in izvršna producentka. Vodja programov pri Max Original Sarah Aubrey je poudarila, da serija na epski način raziskuje teme resnice in vzpone in padce moči. Tudi pri produkcijski hiši Legendary so izrazili zadovoljstvo s serijo, ki naj bi pomembno širila bogato vesolje Peščenega planeta.

Naše mnenje serije Dune: Prophecy je mešano. Po eni strani zgodba ponuja zanimiv vpogled v zgodnje obdobje vesolja Herbertovega izvirnika. Po drugi strani nas zmotijo nekatere odločitve likov, ki se zdijo neoptimalne ali celo nelogične in so namenjene bolj šok faktorju, referencam, ali ustvarjanju umetne napetosti. Kljub temu ne smemo pozabiti, da se zgodba odvija v času, ko se temeljne filozofije in institucije vesolja brez mislečih strojev šele oblikujejo. Človeštvu manjka še 10.000 let evolucije, da bi prišli na Herbertov nivo razmišljanja.

Na splošno nas je serija pritegnila dovolj, da že zdaj potrpežljivo pričakujemo nadaljevanje v drugi sezoni. Prvo sezono serije Dune: Prophecy si lahko slovenski gledalci ogledamo na Maxu.

Aktualno

Nova digitalna knjižnica za radovedne igralce

Published

on

Organizacija Video Game History Foundation (VGHF) je 30. januarja 2025 lansirala zgodnji dostop do svoje digitalne knjižnice na naslovu library.gamehistory.org. Ta obsežna zbirka vključuje več kot 30.000 datotek, med katerimi med katerimi so razvojni dokumenti, promocijski materiali in več kot 1.500 celotno iskalnih arhivskih revij iz področja videoiger.

Med izstopajočimi vsebinami v zbirki so dokumenti upokojenega producenta iger Marka Flitmana ter obsežna mednarodna zbirka promocijskih materialov podjetja FromSoftware, ki jih je zbral arhivist Kris Urquhart z dovoljenjem samega podjetja.

Poleg tega knjižnica vključuje več kot 100 ur posnetkov iz razvoja zdaj legendarne serije iger Myst, vključno z originalnimi posnetki za igro Myst and Riven: The Sequel to Myst ter intervjuji z ekipo razvijalcev Cyan. Myst, izdana leta 1993, je pustolovska igra, ki je igralce popeljala na skrivnostni otok, poln logičnih ugank. Njena inovativna zasnova, pripoved inuporaba 3D grafike in je postavila nove standarde v industriji videoiger.

Digitalna knjižnica VGHF je brezplačno dostopna vsem po svetu in ne zahteva posebnih dovoljenj za uporabo. Za več informacij si lahko ogledate tudi predstavitveni video knjižnice.

Continue Reading

Aktualno

Ali bo TV serija Beyond: Two Souls sploh imela možnosti za uspeh?

Published

on

Po velikem dosežku serij The Last of Us in Fallout na pretočnih platformah zdaj v televizijski svet prihaja še ena videoigra – Beyond: Two Souls. Pravice za priredbo je pridobila produkcijska hiša Pageboy Productions, ki jo vodi Elliot Page – ta je v igri iz leta 2013 odigral glavno vlogo.

Zgodba spremlja Jodie Holmes, mlado žensko z nadnaravnimi sposobnostmi, ki jo vojaške in vladne sile izkoriščajo zaradi njene povezave z nevidno entiteto Aidenom. Serija naj bi ohranila nelinearno pripoved iz igre in raziskala Jodiejino pot od vladnega eksperimenta do begunke.

Page je poudaril, da mu je bila igra ena najbolj zahtevnih igralskih izkušenj v karieri, in obljubil svežo vizijo zgodbe. Tudi ustvarjalec igre David Cage meni, da lahko Page s svojo predanostjo naredi nekaj edinstvenega.

Kljub temu ostaja vprašanje, ali bo serija sploh našla občinstvo. Igra je ob izidu pred dvanajstimi leti prejela mešane ocene (70 pri kritikih, 8.0 pri uporabnikih na Metacriticu), ni osvojila nobenih nagrad in je prodala le 2,8 milijona izvodov – kar je zanemarljivo v primerjavi s 37 milijoni prodanih izvodov serije The Last of Us in 55 milijoni franšize Fallout.

Brez prepoznavne identitete in z nišno publiko je uspeh TV serije na temo Beyond: Two Souls vse prej kot zagotovljen.

Continue Reading

Aktualno

Usoda geekovskih serij: Ali veliki franšizni spektakli izgubljajo gledalce?

Published

on

Leto 2024 je pokazalo, da tudi največje franšize ne pomenijo več samoumevnega uspeha na pretočnih platformah. Po podatkih analitične družbe Luminate so mnoge visokoproračunske serije v lanskem letu doživele občuten padec gledanosti. Druga sezona serije Prstani moči na platformi Prime je v primerjavi s prvo izgubila kar 60 % ogledanih ur. Tudi nove vsebine v svetu Vojne zvezd in Marvelove serije, kot sta Echo ter Agatha All Along, so zaostajale za pričakovanji.

Geekovske serije sicer vodijo po ogledih na svojih platformah, a številke so na splošno porazne. Najbolj trpi Disney+, kjer je bila najbolj gledana serija Percy Jackson and the Olympians s skupno 50 milijoni ur ogledov, sledila ji je polomija The Acolyte s 45 milijoni ur. Prime Video je uspel zbrati 55 milijonov gledalcev za drugo sezono Prstanov moči, a to je še vedno daleč od uspeha prve sezone, ki naj bi v dveh letih od premiere zbrala več kot 150 milijonov gledalcev.

Tudi na splošno se je pretočna produkcija zmanjšala. Netflix je lani posnel 22 % manj serij kot leta 2022 v ZDA, skupno število naročenih epizod pa je padlo za 20 %. Kljub temu Netflix še vedno prednjači pred konkurenco z uspešnicami, kot je triler Fool Me Once, s kar 200 milijoni ur ogledov. Druga sezona serije Arcane je samo v prvem tednu predvajanja zbrala 29,6 milijona ogledanih ur, ogledalo pa si jo je približno 7,4 milijona gledalcev. Kar je še vedno manj kot prva sezona iste serije, ki je v prvem tednu predvajanja dosegla kar 34,17 milijona ogledanih ur. Visoko se je uvrstila tudi serija Fallout na Prime Video, ki je skupno dosegla skoraj 133 milijonov ur ogledov.

Vprašanje ostaja – ali so veliki franšizni spektakli še vedno privlačni za gledalce ali pa se okusi občinstva spreminjajo? Morda pa je odgovor še bolj preprost: občinstvo se je naveličalo pretočnih medijev.

Continue Reading

Aktualno

LEGO One Piece je prvi korak priljubljenih kock v svet animejev

Published

on

LEGO se prvič podaja v svet animejev – no, skoraj. LEGO Group je v sodelovanju z Netflixom napovedal linijo izdelkov, ki temeljijo na igrani seriji One Piece istoimenskega priljubljenega animeja.

“To je resnično posebno sodelovanje. Prvič se srečata igra Lego in vznemirljivi svet animejev,” je za Netflix povedala Lena Dixen, višja podpredsednica za osrednje dejavnosti pri LEGO Group.

“Gradnja sveta ONE PIECE, kot je prikazan v Netflixovi igrani priredbi, v obliki kock Lego je bil tako vznemirljiv izziv.”

Med najbolj pričakovanimi elementi zbirke je kockasta različica ladje Going Merry, legendarnega plovila pirata s slamnatim klobukom. Seti bodo vključevali tudi priljubljene like, kot so Luffy, Zoro, Nami, Usopp in Sanji. LEGO je za Luffyja razvil poseben element za raztegljivo roko, kar je dodatek, ki smo ga že videli pri junakinjah, kot sta Elastigirl in Ms. Marvel.

Linija LEGO One Piece bo na voljo v drugi polovici leta 2025, ravno pred izidom druge sezone serije na Netflixu. Dodatne podrobnosti o setih in cenah naj bi razkrili v prihodnjih mesecih. Za ljubitelje animejev in LEGO kock je to sanjska kombinacija, ki prinaša nove možnosti za ustvarjanje in igranje.

Continue Reading

Aktualno

Insomniac Games dobiva novo vodstvo

Published

on

Ted Price, ustanovitelj in predsednik razvijalca iger Insomniac Games, je po več kot 30 letih vodenja priznanega studia napovedal svojo upokojitev. Studio, ustanovljen leta 1994, je znan po legendarnih franšizah, kot so Spyro the Dragon, Ratchet & Clank ter, v zadnjih letih, Marvel’s Spider-Man.

V čustvenem sporočilu je Price razmišljal o svoji zapuščini in zapisal:

»Po več kot 30 letih vodenja Insomniaca sem čutil, da je preprosto čas, da se umaknem in prepustim drugim, da utrjujejo pot našemu timu.«

Studio bodo odslej vodili novi sovodje Chad Dezern, Ryan Schneider in Jen Huang, vsi z dolgoletnimi izkušnjami v igričarski in tehnološki industriji. Price je izrazil zaupanje v novo vodstvo in poudaril njihovo ključno vlogo pri oblikovanju kulture in uspeha studia. Upamo, da bodo prihodnji projekti znali ohraniti lahkotnost in kvaliteto, zaradi katere je Insomniac tudi zaslovel.

V prihodnosti lahko od Insomniaca pričakujemo še več Marvel iger. Naslednja na sporedu je igra Wolverine, ki izide to jesen. Prav tako krožijo govorice o igri Venom, vendar za zdaj ni konkretnih podatkov.

Continue Reading

Aktualno

Daredevil: Born Again – Nov napovednik razkriva zloveščega zlobneža

Published

on

Prvi napovednik za Daredevil: Born Again je končno tu in oboževalcem hudiča iz peklenske kuhinje ponuja razburljiv vpogled v novo soočenje med Mattom Murdockom (Charlie Cox) in Wilsonom Fiskom (Vincent D’Onofrio). A največjo pozornost vzbuja predstavitev novega zlobneža – Musea.

V napovedniku, med napetim pogovorom Daredevila in Fiska, vidimo skrivnostno postavo z belo masko, črno kapo in naramnicami – to je Muse. Ta grozljivi umetnik iz stripov uporablja kri in trupla svoj žrtev za ustvarjanje uličnih “umetnin”. S svojo nadčloveško močjo in sposobnostjo, da se izogne Daredevilovim čutom, predstavlja za junaka resno grožnjo.

TV serija bo najverjetneje črpala iz stripovske zgodbe, kjer Muse z vrsto srhljivih inštalacij prispeva k Fiskovemu vzponu na mesto župana New Yorka, med prebivalci razseje srd proti zamaskiranim junakom. Akciji se bo pridružil tudi The Punisher (Jon Bernthal), ki se skriva pred policijo, Murdock pa si bo ponovno nadel svojo rdečo opravo, da se sooči s Fiskom, Museom in mestom, ki se obrača proti herojem.

Daredevil: Born Again prihaja na Disney+ v sredo, 5. marca po srednjeevropskem času.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno