Connect with us

Igre

Povzetek PlayStation State of Play za februar 2025

Published

on

Sony je v zadnji predstavitvi State of Play postregel z novimi napovedmi, razkritji in težko pričakovanimi datumi izidov. A če smo iskreni, je bil dogodek bolj ali manj zmedena mešanica enakih napovednikov  – temačni, modrikasti montažni posnetki z dramatičnimi glasovnimi vložki likov iz iger. Eden izmed komentarjev pod prenosom na YouTubu je dogodek povzel takole:

“Ni Bloodborna. Ni Ghost of Yotei predstavitve igranja. Ni Judasa. Ni Death Stranding 2. Ni Wolverina. Ni Jurassic Park Survival. Nič od Bluepointa. Kje je vesoljska igra Coreyja Barloga? Kaj sploh delate, Sony?”

Zdi se, da niso bili vsi navdušeni.

Največje najave in razkritja

  • Days Gone Remastered prihaja na PS5 25. aprila 2025, z izboljšano grafiko, 3D zvokom in novimi načini, kot sta Horde Assault in Permadeath. Lastniki PS4 ali PC različice lahko nadgradijo za 10 USD.
  • Borderlands 4 je bil uradno razkrit, izid je 23. septembra. Napovednik je predstavil kaotično streljanje in nove gibalne sposobnosti. Več posnetkov igranja prihaja spomladi.
  • Metal Gear Solid Delta: Snake Eater izide 28. avgusta. Videli smo prvo igrano vsebino, vključno z vrnitvijo priljubljene mini-igre Snake vs Monkey.
  • Monster Hunter Wilds prispe 28. februarja, s posodobitvijo vsebine po izidu.
  • Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii izide naslednji mesec. Demo bo na voljo že 14. februarja.

Nove igre in razširitve

  • Shinobi: Art of Vengeance obuja SEGA serijo Shinobi v 2D akcijski platformer z ročno risanim slogom. Izid 29. avgusta 2025.
  • Hell Is Us, temačna akcijska pustolovščina, izide 4. septembra.
  • WWE 2K25 uvaja The Island, odprt svet za 50 igralcev, kjer lahko igralci raziskujejo WWE lokacije in sodelujejo v dogodkih (podobno kot Street Fighter 6). Izid 14. marca.
  • Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic prinaša nov val groze na PS5 in PS VR2 13. junija.

Več pričakovanih naslovov

Onimusha: Way of the Sword prihaja 2026, z legendarnim Toshirom Mifunejem kot obrazom glavnega junaka Miyamota Musashija.

  • Onimusha 2: Samurai’s Destiny Remaster izide že 23. maja 2025.
  • Lies of P: Overture, predzgodba priljubljenega RPG-ja, raziskuje Krat pred njegovim propadom.
  • Stellar Blade dobiva crossover DLC z Goddess of Victory: Nikke, ki izide junija.
  • Saros (2026) je ena izmed Sonyjevih novih intelektualnih lastnin, ki združuje Souls pošasti z elementi Kojima igre.
  • Tides of Annihilation vključuje protagonistko, ki jo narverjetneje sinhronizira Jennifer English (Shadowheart, BG3).
  • The Midnight Walk, VR-podprta stop-motion igra, izgleda vsaj vizualno zanimiva.

Kot vedno vas spodbujamo, da si svoje mnenje o predstavitvi ustvarite sami. Celoten State of Play si lahko ogledate spodaj.

Igre

Warner Bros. zapira tri studie in odpoveduje igro Wonder Woman

Published

on

Warner Bros. Games je napovedal zaprtje treh razvojnih studiev—Monolith Productions, Player First Games in Warner Bros. Games San Diego—ter odpoved igre Wonder Woman.

Monolith, znan po igri F.E.A.R. z enim najbolj hvaljenih sistemov umetne inteligence v igrah in duologiji Middle-earth: Shadow of Mordor s slovitim Nemesis sistemom, je igro Wonder Woman razvijal od leta 2021. Po poročanju Jasona Schreierja iz Bloomberga je projekt že stal več kot 100 milijonov dolarjev, razvoj pa naj bi bil zahteven, najverjetneje zaradi neskladja vizij med založnikom in studiem.

Vir

Zaprtje čaka tudi Player First Games, studio, odgovoren za MultiVersus, ki zaradi slabega upravljanja ni upravičil začetnih pričakovanj in bo maja 2025 umaknjen iz prodaje. Poleg tega WB zapira še Warner Bros. Games San Diego, podporni studio, osredotočen na mobilne in brezplačne igre.

V uradni izjavi je Warner Bros. zapisal:
“Sprejeti smo morali nekaj zelo težkih odločitev, da bi prestrukturirali naše studie in naložbe okoli ključnih franšiz—Harry Potter, Mortal Kombat, DC in Game of Thrones. Gre za strateško spremembo smeri in ne odraz dela ali talenta teh ekip.”

Na spletu vlada ogorčenje, saj zaradi napačnih odločitev vodstva vedno znova nastradajo razvijalci, ki so prisiljeni se prilagajati absurdnim zahtevam ali zapustiti studio. Zahodnjaška industrija iger—od Ubisofta do ekip znotraj Xbox Game Studios—se še naprej pogreza v krizo zaradi neuspešnih modelov mikrotransakcij in storitev v živo, ki so okužili enoigralske igre in mnoge med njimi pokopali.

Continue Reading

Igre

Uhajanja Assassin’s Creed Shadows: Igra na voljo skoraj mesec pred izidom

Published

on

Ubisoft je potrdil, da je Assassin’s Creed Shadows ušel v javnost skoraj mesec dni pred uradnim izidom 20. marca 2025. Igra je bila prvotno načrtovana za 14. februar, vendar je bila tik pred izidom prestavljena, kar bi lahko pojasnilo, kako so fizične kopije prišle v obtok – morda so bile že odposlane v skladišča po svetu za prvotni datum izida.

Vir

Po poročanju različnih virov so se kopije igre pojavile na spletnih tržnicah in dražbah tako v ZDA kot drugod, kjer so se prodajale tudi za 100 dolarjev. Kmalu zatem so se na spletu začeli pojavljati posnetki igranja, slike fizičnih kopij igre in podatki o velikosti igre, ki naj bi v tej različici zasedla približno 85 GB prostora.

Vir

Medtem je Ubisoft na uradnem profilu X Assassin’s Creed objavil:


“Zavedamo se, da so nekateri igralci pridobili dostop do Assassin’s Creed Shadows pred uradnim izidom. Razvojna ekipa še vedno dela na popravkih, da bi pripravila izkušnjo za začetek prodaje, zato posnetki, objavljeni na spletu, ne odražajo končne kakovosti igre. Uhajanja so nesrečna in lahko zmanjšajo navdušenje igralcev. Prosimo, da ne kvarite izkušnje drugim.”

Assassin’s Creed Shadows je bil v središču vročih debat že od prve predstavitve, tako zaradi vsebine kot pričakovane kakovosti igre. Ubisoft se je v zadnjih mesecih sicer znašel pod pritiskom zaradi slabih kritik nekaterih svojih zadnjih projektov, obenem pa so se njihovi prihodki po zadnjem finančnem poročilu zmanjšali za 31,4 % na 990 milijonov evrov.

Continue Reading

Igre

Igralci si lahko že pripravijo svoje like za igro Dune: Awakening

Published

on

Založnik Funcom je razkril, da bo njihov preživetveni MMO Dune: Awakening izšel 20. maja 2025. Igra bo plačljiva, trenutna cena znaša 49,99 USD. Cena v evrih še ni znana, prednaročila pa se bodo odprla kmalu. Tisti, ki igro prednaročijo, bodo prejeli poseben okras za svojo bazo – terarij Terrarium of Muad’Dib z ikonično puščavsko miško.

Funcom je poleg datuma izida predstavil tudi benchmark test in urejevalnik likov. Prvi omogoča igralcem, da preverijo delovanje igre na svojem računalniku, ki prikazuje let ornithopterja in epsko srečanje s peščenim črvom. Urejevalnik likov pa igralcem omogoča, da si že zdaj ustvarijo junaka, ki ga bodo lahko prenesli v celotno igro ob izidu.

Ustvarjanje lika vključuje test z iglo Gom Jabbar, izbiro domačega planeta, kaste in mentorja, ki določa začetne bojne veščine – mečevalski mojster, Bene Gesserit, Mentat ali vojak. Kasneje bodo igralci lahko kombinirali sposobnosti iz vseh šol ter razvili svoj edinstven slog igranja.Funcom, ki je pridobil licenco za Dune igre že leta 2019, zdaj pa trdi, da je to “najbolj ambiciozna preživetvena igra doslej”.

Igra bo na PC podpirala tehnologijoNVIDIA DLSS 4 Multi Frame Generation in naslednjo generacijo integracije z opremo Razer Chroma. Različica za konzole naj bi sledila kasneje.

Vir.

Continue Reading

Igre

Mouthwashing prodal že 500.000 izvodov na Steamu, kmalu tudi na konzolah

Published

on

Založnik CRITICAL REFLEX in razvijalec Wrong Organ sta sporočila, da je njihova nagrajena psihološka grozljivka Mouthwashing od septembra 2024 na Steamu prodala že več kot 500.000 izvodov. Poleg tega so potrdili, da igra kasneje letos prihaja tudi na PlayStation 5, Xbox Series X|S in Nintendo Switch.

Fizične izdaje bodo na voljo za PS5 in Switch, oboževalci pa se lahko na Fangamerju prijavijo na obvestila, da ne zamudijo začetka prednaročil.

Igra je bila od izida deležna odličnih ocen – na Metacriticu ima oceno 87, na Steamu pa Nadvse pozitivno oceno. Med drugim je osvojila nagradi za najboljšo zgodbo in nagrado igralcev na Horror Game Awards, ter naziv Best Hidden Gem na New York Game Awards.

Če želite več podobnih izkušenj, je na Steamu brezplačno na voljo How Fish Is Made, prvi uspeh studia Wrong Organ, ki je zdaj posodobljen s podporo za več jezikov.

Continue Reading

Igre

Razvijalci igre Lords of the Fallen so se vrnili na Reddit

Published

on

Razvijalci igre Lords of the Fallen so ustanovili nov podreddit za svojo igro po tem, ko so bili blokirani iz prejšnje skupnosti.

Težave so se začele decembra, ko so razvijalci izvedli anketo na platformi X, kjer so igralce vprašali, ali naj bodo telesni tipi v igri označeni z “A” in “B” ali “moški” in “ženski”. Večina igralcev je glasovala za slednjo možnost, kar je razvijalce spodbudilo k spremembi v januarski posodobitvi. Vendar odločitev ni bila dobro sprejeta med moderatorji takrat še uradnega podreddita, ki so razvijalcem odvzeli administratorske pravice, jim blokirali račune in onemogočili nadaljnjo razpravo. Nekateri člani skupnosti so kritizirali to potezo, saj naj bi moderatorji tudi brisali objave drugih uporabnikov in prepovedovali uporabnike s “kontroverznimi” mnenji.

Kot odgovor so razvijalci odprli svojo uradno Reddit skupnost, ki jo je na platformi X napovedal izvršni direktor Marek Tyminski:

“Pridružite se naši novi skupnosti – to je EDINI podreddit, ki ga bomo podpirali! Pričakujte ekskluzivne posodobitve in razprave o igri (brez politike!) – tako, kot bi moralo biti.”

Medtem CI Games nadaljuje z nadgradnjami igre in obljublja posodobitve do verzije 2.0. Poleg tega je za leto 2026 potrjeno nadaljevanje igre Lords of the Fallen, o katerem bomo izvedeli več v prihodnje.

Continue Reading

Igre

Razvijalci Infinity Nikki “popravili” priljubljen hrošč – zdaj je še slabše

Published

on

Igralke odprtosvetne igre Infinity Nikki so oboževale hrošč, ki jim je omogočal ustvarjanje čudovitih fotografij na mestih, kjer uradno sedenje ni bilo mogoče. Skupnost je razvijalce prosila, naj napake ne popravljajo, saj igra nima namenskega ukaza za sedenje brez uporabe rekvizitov. 

Predpostavljamo, da je ta omejitev verjetno namerna – razvijalci želijo prodajati rekvizite iz spletne trgovine, ki omogočajo sedenje, zato nimajo interesa, da bi sedenje omogočili kar kjerkoli. Morda je bil ravno to razlog, da so pohiteli s popravkom. A neuspešno.

Hrošč je sprva omogočal, da je Nikki ostala v animaciji sedenja in se hkrati premikala, kar je igralkam dalo veliko svobode pri poziranju za fotografije. Pred nekaj dnevi pa so razvijalci očitno poskušali trik odpraviti, a namesto tega povzročili nekaj še bolj nenavadnega. Ena od igralk je na Redditu poročala, da se Nikki zdaj namesto tega čudno skloni – skoraj kot žaba. Po slikah sodeč je jasno, da poza ni namerna, temveč gre za polomljeno animacijo.

Skupnost nad spremembo ni pretirano navdušena. Uporabnica Reddita BonBonToro je potožila: “Upam, da bo [hrošč] spet začel delovati, ker sem poskusila vse, kar sem prej, vendar vsakič, ko se Nikki usede in jo v foto načinu napadejo, se preprosto vrne v normalno pozo.”

Igralka mellifiedmen je opozorila, da je prejšnji hrošč včasih povzročil, da se Nikki sploh ni mogla več premikati, kar je mogoče eden od razlogov, da so se razvijalci trudili odpraviti napako. A skupnost v tem vidi priložnost za zabavo – nekateri na Redditu zdaj razvijalce pozivajo, naj v igro vpeljejo možnost sedenja in celo “slovansko” čepenje. Drugi predlagajo dodatek z oblekami za jogo.

Ali bodo razvijalci stopili korak nazaj in igralkam vrnili priljubljeno animacijo? Bomo videli.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno