fbpx
Connect with us

Oprema

Preizkušamo Logitech G402 Hyperion Fury

Published

on

Od Logitecha smo na review dobili gamersko miško G402, ki je sicer na trgu že nekaj časa, a vseeno.

Če prvo gremo skozi pregled osnovnih značilnosti izdelka – optični senzor z maksimalno 4000 dpi, 8 programabilnih tipk, 32-bitni procesor, 1 milisekunda odzivnega časa, 20 milijonov klikov vzdržljivosti tipk in 108 brez ter 144 gramov teže z vključenim 2,1 metra dolgim kablom. 

Najpomembnejši del miške je njena oblika – če je ta zanič in ima ergonomijo zidaka, je izdelek prav tako zanič pa naj ima v notranjosti najboljši senzor in switche. Je pa res, da je ta večidel stvar osebne preference uporabnika, saj je meni oblika Zowie FK2 zanič, poznam pa kar nekaj gamerjev, ki prisegajo na njo. Tako je zame G402 solidne oblike, ni premajhna niti prevelika za palm grip, ki ga uporabljam sam, niti ni problemov pri claw grip uporabnikih – ne vidim pa smisla uporabe tako sorazmerno velike miške za fingertip grip.

Postavitev sicer velikega števila osmih tipk je domiselna. Dva DPI switcha sta na levi strani levega klika miške, kar je lokacija, ki jo hitro dosežemo s kazalcem in kljub na prvi pogled vsiljivi postavitvi nikoli ni kakorkoli ovirala. Nekoliko za temi tipkami najdemo palcu namenjeno trojico stranskih tipk, od kateri sta dve standardno postavljeni, ena pa stoji na izjemno provokativnem mestu – prav na konici palca. Moram priznati, da me je ob prvi uporabi ta lokacija neznansko motila, saj sem v strahu pred morebitnimi kliki vedno pretirano pazil ob premikanju miške, a ko se zavestno odločimo, da jo bomo uporabljali za npr. snipersko tipko, ob držanju katere imamo nižjo občutljivost in lahko natančneje namerimo na tarčo v strelskih igrah, postane tipka ključna za dobro igralno izkušnjo in jo pričnemo pogrešati pri konkurenčnih izdelkih.

G402 Hyperion Fury ima v noranjosti Fusion Engine hibridni senzor, kar je v praksi Avago AM010. Ta velja za enega “perfektnih” optičnih senzorjev brez pospeševanja in zelo nizkim lift-off distancom, vendar ga prekaša 3310 model v G502 in G303, saj je v G402 omejen na 2,7 m/s zaznavanja, po tem pa prevzame krmilo software pospeševanje ki računa kako daleč se mora kurzor premakniti. Sliši se grozno, vendar naj povdarim, da je to problem le za igralce “s preprogami”, tiste ki rabijo podlage v velikosti predpražnika, da se lahko normalno premikajo. Za vse, ki nimajo občutljivosti 0.1 v igri pri 400 dpi in 6/11 v Windowsih bo G402 delovala več kot dobro. Sam sem eden teh uporabnikov in moram povedati, da je v enem letu senzor doživel epileptični napad le 3-krat. Z epileptičnim napadom mislim to, da je med igranjem CS:GO ob hitrem flickanju samo naenkrat mišak dobil svojo pamet in začel gledati v tla oz. v nebo in bil naslednjih 5 sekund neodziven. Mogoče je to problem moje enote, saj se to pri review samplu ni zgodilo, je pa res, da sem le tega uporabljal le slab teden.

Glavni dve tipki, ki sta na G402 Omrona, imata zadovoljiv klik in nikoli nisem imel problema z nezaznavanjem klikov ali kakršnih koli težav. Vse druge tipke so izpod rok podjetja TTC, ki sicer nimajo tako lepega klika kot Omroni, vendar vseeno je taktilen odziv zadovoljiv, zaznavanje pa vedno zanesljivo – česar naprimer ne moremo povedati za Razerjevega DeathAdderja, kjer se tipke sporadično odličijo, da pač ne bodo zaznale vsakega drugega klika in potem delaj kar hočeš, a to je druga zgodba. Vsi knofi so popolnoma nastavljivi glede njihove funkcionalnosti v Logitech Gaming Software in lahko npr. DPI switche uporabljamo za kaj drugega, tudi makroje, če si to želimo. Še zadnja tipka – kolešček, je na G402 idealen – gumijast in posledično nedrseč, odziven in z občutnim, a vseeno lahkotnim klikom ob premiku. Hvala bogu, da niso na G402 dali istega koleščka kot na G502.

Le še design nam ostane – ta je pri Logitechovi G seriji mat črn z nekaj svetlečimi dodatki in na G402 modro osvetlitvijo logotipa. Razen tega je celotna površina prevlečena z gladko teksturo, le na desni strani je ta gumirana, a še zmeraj črna. Vključevanje svetleče črnih delov povzroči manjše razpoke v površini, ki ne vpliva na občutek uporabe, se pa v te luknje lovi umazanija in je zato potrebno miško čistiti pogosteje kot konkurente, katerih školjka je enodelna.

Kot sem rekel v začetku – za iskanje slabosti na Logitech G402 Hyperion Fury je potrebno konkretno dlakocepstvo, pa še zmeraj ni najti zadev, ki bi me v retrospekciji odvrnile od vnovičnega nakupa. Tako lahko miško brez dvoma priporočim vsem razen najbolj hardcore low-dpi in figertip igralcem.

Hvala da ste si ogledali ta test Logitech G402, za katerega upamo da vam je bil všeč. Če je temu tako, ne pozabite všečkati videa in komentirati glede tega, kaj pa je vam najbolj všeč na Hyperion Fury. Zahvaliti se moramo še gamerski spletni trgovini EIGRE.si, ki je zagotovila testen izdelek. 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Oprema

JBL Quantum 800 vs SteelSeries Arctis 1 Wireless – Primerjava brezžičnih headsetov najvišjega ranga

Published

on

Danes si bomo ogledali bitko dveh brezžičnih gaming headsetov višjega cenovnega razreda, JBL Quantum 800 in SteelSeries Arctis 1 Wireless.

JBL je znamka, ki jo pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. Nedavno so z osmimi modeli stopili tudi na trg gaminga. Steelseries je medtem eno starejših imen v svetu videoiger, ki je pričel s podlogami za miške in sčasoma razširil izdelke tudi na gaming headsete – v zadnjih letih to serija Arctis.

Če primerjamo izgleda izdelkov, je razlika očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Medtem Arctis 1 Wireless z 252 grami in z mat črno plastiko ter zračnimi slušalkami ne izstopajo ter so primerni za vse, ki bi radi dosegli t.i. stealth look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Steelseriesovi minimalistični.

Sta si pa izdelka podobna po priklopih in gumbih – oba se polnita z USB C kablom, omogočata 3.5mm ožičeno AUX povezavo za starejše naprave, nadzor nad volumnom, vklop in izklop mikrofona ter samega headseta, v primeru Quantum 800 pa tudi za vklop oz. izklop aktivnega izenačevanja zunanjih šumov. Slednje je tehnologija, ki v povezavi z usnjenimi earpadi, tj. pasivno izolacijo, zagotovi boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo brez zunanjih zvokov – najsi je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali pa glasni sosedje. Z active noise cancellationom slednje več ne bo faktor pri uporabi headseta. Žal pri Steelseriesu niti najdražji izdelki ne podpirajo te tehnologije, Arctis 1 Wireless pa zaradi zračnih earpadov niti pri pasivni izolaciji ne dobi točk.

Na področju povezljivosti sta oba headseta kompatibilna z večino naprav, ki si jih lahko poželite uporabljati – vendar na popolnoma drugačna načina. JBL Quantum 800 lahko preko brezizgubne 2.4 GHz povezave povežete na PC, PlayStation in Mac, medtem ko s 3.5mm žično povezavo še na mobilne naprave, Nintendo Switch in Xbox. Alternativno z Bluetooth 5.0 omogoča povezavo na vsako, z modrim zobom kompatibilno napravo – vključno z iPhone. Slednjih, za vse tiste, ki bi svoj gaming headset kdaj uporabljali tudi na poti, Arctis 1 Wireless ne podpira – a z USB-C donglom omogoča direktno 2.4 GHz povezavo na PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Android naprave, Google Stadia in preko 3.5mm ožičene povezave tudi z Xboxom. Domet je pri obeh napravah omejen na nekaj metrov, a bo več kot dovolj za sprehod do hladilnika.

Pri bateriji je medtem Steelseriesova rešitev boljša, saj po specifikacijah zagotavlja do 20 ur neprekinjene uporabe, medtem ko naj bi JBL Quantum 800 zdržale 14 ur – to je dovolj za še tako dolg igralni maraton. Tu je potrebno izpostaviti, da če po skoraj enodnevni igralni seansi želite headset uporabljati tudi med polnjenjem, vam to Arctis 1 Wireless omogoča, pri Quantum 800 bo pa potrebno počakati dobro uro in pol ter spet ste pripravljeni na nov igralni dan.

A pri gaming headsetu je verjetno najpomembnejše eno – kvaliteta zvoka. Arctis uporablja 40-milimetrske zvočnike s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz ter glasnostjo 98 dB pri 32 ohmih, kar je v zadnjih letih postal nek standard v gaming svetu. Medtem JBL kaže poreklo z bistveno večjimi, 50-milimetrskimi dinamičnimi zvočniki v ušesnikih s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 40 kHz pri 93 dB ter isto 32 ohmi. Tudi reprodukcija zvoka je bistveno boljša na Quantum 800, ki ima večjo širino in izjemno natančen odziv v za igralce ključnih srednjih frekvencah s QuantumSOUND, sicer pa tudi poudarjene base ter močan treble. Medtem je zvok Arctis 1 Wireless slabši po obsegu, je manj prisoten se zdi nekoliko oddaljen, a dobro uravnovešen po frekvencah. Specifike zvoka je sicer mogoče nastaviti po lastnih preferencah v nastavitvah headsetov – če so vam všeč basi, si lahko le-te poudarite.

Programska oprema je tako pri obeh proizvajalcih super – Steelseriesu se vidi, da je njihov Engine (sedaj vključen v programsko okolje SteelSeries GG) že izpiljen program, ki omogoča nastavljanje izenačevalnika, občutljivosti mikrofona in še kaj – medtem JBL QuantumEngine dodatno omogoča še podrobno nastavljanje barv ter animacij le-teh, funkcijo DTS X, QuantumSURROUND, status baterije in več. Pomembno je izpostaviti tudi Discord certifikat Quantum 800 ter funkcijo prilagajanja glasnosti zvoka soigralcev v primerjavi z glasnostjo igre, brez da zapustite igro in prilagajate volumen vsakega posebej, kar storite preko namenskega koleščka na strani headseta.

Za vsakega gamerja bo pomembna tudi izkušnja uporabe mikrofona – pri Quantum 800 je to enostransko usmerjen mikrofon občutljivosti -40 dB, ki ga lahko izklopimo s pomikom mikrofonske roke navzdor, medtem ko je na Arctis 1 Wireless dvostransko usmerjen, ki ga lahko fizično izklopimo. Pri obeh je moč vklopiti izenačevanje šumov iz okolice ter zmanjšati odmeve. Noben od njih se ne more primerjati s studijskimi mikrofoni, a bosta vseeno zagotovila kristalno jasno komunikacijo s soigralci.

Ključen faktor pri nakupu ima pa zagotovo tudi cena. Arctis 1 Wireless je preprost, minimalističen in utilitarno zasnovan izdelek, ki predstavlja soliden nakup. Quantum 800 so po drugi strani nekoliko dražje od Steelseriesove rešitve, a to razliko dodatno upravičujejo s podporo Bluetoothu, aktivnim izenačevanjem zvoka, spektakularno RGB osvetlitvijo in boljšim zvokom, skratka, bolj prepričljivim končnim izdelkom. Končna odločitev je pa seveda vaša.

Plačljiva objava naročnika BIG PARTNER d.o.o..


JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Oprema

Xbox ima ekskluzivno pogodbo z Dolby Vision and Atmos – ali pač?

Published

on

Internet je poln namernih in nenamernih napak. Določene je mogoče odpraviti takoj, nekatere pa ostanejo za vedno. Najbolj nadležne pa so neprave informacije, ki se razširijo kot požar.

Tako se je zgodilo z najavo na uradnem francoskem Xbox blogu, kjer je Xbox ekipa pomotoma najavila netočne informacije o ekskluzivnosti Dolby Vision and Atmos.

Informacijo so hitro zagrabili Twitter uporabniki ter drugi medijski portali, ki so posredovali lažno informacijo, da naj bi Microsoft ime dvoletno ekskluzivno pravico do uporabe tako Dolby Vision and kot Atmos.

Svojo napako so sicer hitro popravili. Microsoft pa je tačas objavil že uradni popravek:

“Lokalna ekipa za Xbox je pomotoma objavila novico na spletnem portalu, ki je vsebovala netočne informacije o ekskluzivnosti Dolby Atmos in Dolby Vision za Xbox Series X|S. Xbox nima nobenega dogovora o ekskluzivnosti te tehnologije. Ponosni smo, da sodelujemo z Dolby, da ponujamo Dolby Atmos in Dolby Vision igralcem na Xboxu ter da bomo lahko kmalu še več povedali o splošni razpoložljivosti Dolby Vision na Xbox Series X|S.”


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Oprema

Logitech podprl Indijo z donacijo v višini 2 milijona dolarjev

Published

on

COVID-19 smo pri nas zaenkrat zajezili, a drugod se stanje iz dneva v dan se slabša. V Indiji trenutno beležijo drugo najvišje število obolelih takoj po ZDA.

Zbiranje donacij se je že začelo. Nekatera večja imena elektronske industrije so že podprla izbrane dobrodelne organizacije. Krafton je daroval 15.000.000 INR, matična družba Free Fire SEA limited je donirala 1000 kisikovih jeklenk, Samsung je obljubil 5 milijonov dolarjev, zadnji pa je Logitech z dvema milijonoma dolarjev.

Generalni direktor Logitecha, Bracken Darrell, si je v svoji objavi na LinkedInu vzel trenutek in sporočil, da je: “Logitech daroval največjo enkratno donacijo v zgodovini podjetja, 2 milijona dolarjev, za podporo Indiji preko organizacije Oxygen for India.”

“Ta trenutek se v Indiji odvija najhujša kriza na svetu. Država se spopada s skoraj pol milijona aktivnih primerov, med katerimi so najbolj prizadeti Delhi, Maharashtra in Uttar Pradesh. Z več tisoč novimi primeri in smrtnimi primeri vsak dan po državi je zdravstveni sistem v večjem delu države preobremenjen,” je Logitechovo donacijo obrazložil Darrell.

Oxygen for India sodeluje s Centrom za dinamiko bolezni, ekonomijo in politiko (CDDEP), United Airlines, Tech Mahindra in drugimi, da zagotovi kisikove jeklenke in koncentratorje kisika za pomoč tistim, ki jih potrebujejo. Upam, da bodo darovala tudi druga podjetja in posamezniki.”

Če bi tudi vi radi prispevali tudi kisik za Indijo, lahko to storite v ameriških dolarjih ali v drugih valutah tukaj.


Resident Evil Village igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

Zaloge PS5 bodo še naprej omejene do leta 2022

Published

on

Bloomberg poroča, da se je Sony s “skupino analitikov” pogovarjal o težavah z oskrbo, ki vplivajo na zaloge PlayStation 5. Opozarjajo tudi, da se bo pomanjkanje nadaljevalo najverjetneje do leta 2022.

“Mislim, da se letos povpraševanje ne bo umirilo in tudi, če naslednje leto zagotovimo veliko več naprav in izdelamo veliko več enot PlayStation 5, naša ponudba ne bi mogla dohiteti povpraševanja,” je analistom zaupal Hiroki Totoki podpredsednik in odgovorni za poslovanje z mobilnimi komunikacijami pri Sonyju.

Težavo predstavljajo polprevodniki, ki primanjkujejo na globalni ravni, zaradi ukrepov proti COVID-19 ter trgovinske vojne, ki jo je Trumpova administracija začela proti Kitajski. AMD, ki proizvaja čipe za PS5, pričakuje, da se bo pomanjkanje nadaljevalo v leto 2022.

Kljub vsem težavam, si je PlayStation 5 izboril naslov najhitreje prodajane konzole v ZDA.


Resident Evil Village igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation napovedal novo partnerstvo z Discordom

Published

on

Sonyjev PlayStation se bo v kratkem združil z Discordom, komunikacijsko storitvijo popularno med  igralci računalniških iger. ki jo vsak mesec po vsem svetu uporablja več kot 140 milijonov ljudi.

“Naš cilj je zgodaj prihodnje leto približati Discord in PlayStation izkušnjo na konzolah in mobilnih napravah, tako da se bodo prijatelji, skupine in skupnosti lažje družili, zabavali in komunicirali med skupnimi igrami,” je v izjavi za javnost zapisal Jim Ryan, predsednik in izvršni direktor pri Sony Interactive Entertainment.

Sony Interactive Entertainment je v okviru Discordove serije H izvedel manjšinsko naložbo.

“Že od našega prvega pogovora s soustanoviteljima Jasonom Citronom in Stanom Vishnevskiyem me je navdihnila njuna vseživljenjska ljubezen do video iger in strast, da na nove načine združijo prijatelje in skupnosti, ki je skupna tudi naši ekipi,” nadaljuje Ryan.

Ryan zagotavlja, da je v središču Sonyjevega početja opolnomočenje igralcev za ustvarjanje skupnosti in uživanje skupnih igralnih izkušenj. PlayStation je nadvse navdušen, da začenja skupno pot z eno najbolj priljubljenih komunikacijskih storitev na svetu.


PLAYSTATION PS Plus 365 Days kartica za letno naročnino

64,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation si je premislil

Published

on

PlayStation igralci bodo vendarle lahko še naprej kupovali igre na PS3 in PS Vita.

Pred kratkim je Sony obvestil igralce, da naj bi PlayStation Store za naprave PS3 in PS Vita zaprli letos poleti. Jim Ryan, Predsednik in izvršni direktor za Sony Interactive Entertainment, je v PlayStation blogu obvestil, da do tega ne bo prišlo.

“Jasno je, da smo se tu napačno odločili,” pravi Ryan. “Z veseljem povem, da bo PlayStation Store še naprej deloval za naprave PS3 in PS Vita.”

Do odločitve, da Sony ne bo več podpiral PS3 in PS Vita trgovin, naj bi prišlo zaradi številnih dejavnikov, vključno z izzivi podpore pri poslovanju za starejše naprave in zmožnostjo osredotočanja naših virov na novejše naprave, na katerih igra večina naših igralcev. 

“Zdaj vidimo, da ste mnogi izredno navdušeni nad tem, da bi lahko v bližnji prihodnosti še naprej kupovali klasične igre na PS3 in PS Vita, zato sem vesel, da smo lahko našli rešitev za nadaljnje delovanje,” je dodal Ryan.

Ali je bila grožnja za zaprtje trgovine načrtovana marketinška poteza ali le zelo nespametna odločitev je vseeno. Prodaja PS3 in PS Vita iger je od napovedi zrasla, saj so (tako kot mi) igralci v zadnjem trenutku panično skušali zgrabiti digitalne kopije kultnih iger, ki jih je fizično veliko težje dobiti.


GIOTECK THUMB GRIPS MEGA PACK ZA PS4

14,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno