Poveži se z nami

Oprema

Preizkušamo Logitech G402 Hyperion Fury

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Od Logitecha smo na review dobili gamersko miško G402, ki je sicer na trgu že nekaj časa, a vseeno.

Če prvo gremo skozi pregled osnovnih značilnosti izdelka – optični senzor z maksimalno 4000 dpi, 8 programabilnih tipk, 32-bitni procesor, 1 milisekunda odzivnega časa, 20 milijonov klikov vzdržljivosti tipk in 108 brez ter 144 gramov teže z vključenim 2,1 metra dolgim kablom. 

Najpomembnejši del miške je njena oblika – če je ta zanič in ima ergonomijo zidaka, je izdelek prav tako zanič pa naj ima v notranjosti najboljši senzor in switche. Je pa res, da je ta večidel stvar osebne preference uporabnika, saj je meni oblika Zowie FK2 zanič, poznam pa kar nekaj gamerjev, ki prisegajo na njo. Tako je zame G402 solidne oblike, ni premajhna niti prevelika za palm grip, ki ga uporabljam sam, niti ni problemov pri claw grip uporabnikih – ne vidim pa smisla uporabe tako sorazmerno velike miške za fingertip grip.

Postavitev sicer velikega števila osmih tipk je domiselna. Dva DPI switcha sta na levi strani levega klika miške, kar je lokacija, ki jo hitro dosežemo s kazalcem in kljub na prvi pogled vsiljivi postavitvi nikoli ni kakorkoli ovirala. Nekoliko za temi tipkami najdemo palcu namenjeno trojico stranskih tipk, od kateri sta dve standardno postavljeni, ena pa stoji na izjemno provokativnem mestu – prav na konici palca. Moram priznati, da me je ob prvi uporabi ta lokacija neznansko motila, saj sem v strahu pred morebitnimi kliki vedno pretirano pazil ob premikanju miške, a ko se zavestno odločimo, da jo bomo uporabljali za npr. snipersko tipko, ob držanju katere imamo nižjo občutljivost in lahko natančneje namerimo na tarčo v strelskih igrah, postane tipka ključna za dobro igralno izkušnjo in jo pričnemo pogrešati pri konkurenčnih izdelkih.

G402 Hyperion Fury ima v noranjosti Fusion Engine hibridni senzor, kar je v praksi Avago AM010. Ta velja za enega “perfektnih” optičnih senzorjev brez pospeševanja in zelo nizkim lift-off distancom, vendar ga prekaša 3310 model v G502 in G303, saj je v G402 omejen na 2,7 m/s zaznavanja, po tem pa prevzame krmilo software pospeševanje ki računa kako daleč se mora kurzor premakniti. Sliši se grozno, vendar naj povdarim, da je to problem le za igralce “s preprogami”, tiste ki rabijo podlage v velikosti predpražnika, da se lahko normalno premikajo. Za vse, ki nimajo občutljivosti 0.1 v igri pri 400 dpi in 6/11 v Windowsih bo G402 delovala več kot dobro. Sam sem eden teh uporabnikov in moram povedati, da je v enem letu senzor doživel epileptični napad le 3-krat. Z epileptičnim napadom mislim to, da je med igranjem CS:GO ob hitrem flickanju samo naenkrat mišak dobil svojo pamet in začel gledati v tla oz. v nebo in bil naslednjih 5 sekund neodziven. Mogoče je to problem moje enote, saj se to pri review samplu ni zgodilo, je pa res, da sem le tega uporabljal le slab teden.

Glavni dve tipki, ki sta na G402 Omrona, imata zadovoljiv klik in nikoli nisem imel problema z nezaznavanjem klikov ali kakršnih koli težav. Vse druge tipke so izpod rok podjetja TTC, ki sicer nimajo tako lepega klika kot Omroni, vendar vseeno je taktilen odziv zadovoljiv, zaznavanje pa vedno zanesljivo – česar naprimer ne moremo povedati za Razerjevega DeathAdderja, kjer se tipke sporadično odličijo, da pač ne bodo zaznale vsakega drugega klika in potem delaj kar hočeš, a to je druga zgodba. Vsi knofi so popolnoma nastavljivi glede njihove funkcionalnosti v Logitech Gaming Software in lahko npr. DPI switche uporabljamo za kaj drugega, tudi makroje, če si to želimo. Še zadnja tipka – kolešček, je na G402 idealen – gumijast in posledično nedrseč, odziven in z občutnim, a vseeno lahkotnim klikom ob premiku. Hvala bogu, da niso na G402 dali istega koleščka kot na G502.

Le še design nam ostane – ta je pri Logitechovi G seriji mat črn z nekaj svetlečimi dodatki in na G402 modro osvetlitvijo logotipa. Razen tega je celotna površina prevlečena z gladko teksturo, le na desni strani je ta gumirana, a še zmeraj črna. Vključevanje svetleče črnih delov povzroči manjše razpoke v površini, ki ne vpliva na občutek uporabe, se pa v te luknje lovi umazanija in je zato potrebno miško čistiti pogosteje kot konkurente, katerih školjka je enodelna.

Kot sem rekel v začetku – za iskanje slabosti na Logitech G402 Hyperion Fury je potrebno konkretno dlakocepstvo, pa še zmeraj ni najti zadev, ki bi me v retrospekciji odvrnile od vnovičnega nakupa. Tako lahko miško brez dvoma priporočim vsem razen najbolj hardcore low-dpi in figertip igralcem.

Hvala da ste si ogledali ta test Logitech G402, za katerega upamo da vam je bil všeč. Če je temu tako, ne pozabite všečkati videa in komentirati glede tega, kaj pa je vam najbolj všeč na Hyperion Fury. Zahvaliti se moramo še gamerski spletni trgovini EIGRE.si, ki je zagotovila testen izdelek. 

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Oprema

Posebne PS5 stranice že na voljo

Žan Zupančič

Objavljeno

v

PlayStation 5 bo omogočal menjavo stranic, da boste izgled konzole lahko prilagodili svojim okusom. Do izida konzole je še vedno slab mesec, a neuradni proizvajalci stranice že ponujajo za prednaročanje.

PlateStation5.com tako v svoji ponudbi za sedaj ponuja pet različnih barvnih kombinacij:

  • Limited Edition V1 Matte Black
  • Chromatic
  • Cherry Red
  • Jungle Camo
  • Indigo Blue

Kreativno poimenovan PlateStation5 je sprva želel izdati stranice le v črni mat barvi, a zaradi velika povpraševanja skupnosti so sedaj razkrili še 4 dodatne barve. Komplet stranskih plošč za PS5, ki bo vseboval hrbtno in sprednjo stranico bo uporabnika stal 39.99$. Na voljo so tako plošče za digitalno verzijo nove konzole, kakor tudi standardno edicijo.

Pri PlateStation5 opozarjajo, da gre za neuradne izdelke, ki nikakor niso povezani z znamko Sony, PlayStation ali PlayStation 5. Zdi se, da so vse slike za zdaj 3D upodobitve modelov brez dejanskih slik izdelka, ki še ne prikažejo dejanskega izgleda konzole. Dokler PS5 ne izide novembra, še ne moremo vedeti ali se bodo plošče prilegale ali ne. Na srečo PlateStation5 ponuja 10-dnevno vračilo, če z izdelkom niste zadovoljni.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSEAT TV STAND PRO 3S

199,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

Pričel se je zgodnji dostop za Amazon Luna

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Amazon Luna, popolnoma nova storitev pretočnega igranja video iger, je uradno pričela s svojim zgodnjim dostopom. Podobno kot Google Stadia, tudi Luna ponuja dostop do video iger preko mesečne naročnine.

Za 5,99$ na mesec uporabniki z zgodnjim dostopom dobijo igralni kanal Luna+, ki vsebuje 50 iger. Luna bo dostopna na Fire TV, PC, Apple napravah in Androidu, čeprav slednji še ni na voljo. Za 49.99$ pa lahko naročniki kupijo igralni plošček, ki je zelo podoben Nintendovemu Pro kontrolerju. Brez skrbi, deloval bo tudi kateri koli drugi bluetooth kontroler.

Zanimivo bo videti, kako se bo Amazon Luna primerjala z drugimi storitvami za pretakanje iger. Lani je na primer izšla Google Stadia, ki je želela na gaming sceno naredili velik vtis, a ji to ni najbolje uspelo. Njena igralska knjižnica namreč ni imela pomembnih ekskluzivnih iger in je posledično težko našla občinstvo. Stadia je zato začela vlagati več truda v razvoj ekskluzivnih iger za svojo platformo, vendar se pozitivni rezultati tega ukrepa še niso pokazali. Tako kot Google ima tudi Amazon za sabo veliko denarja za razvoj te ponudbe, kaj bo pa z njim naredil, pa bomo videli v bodočih mesecih.

Kaj potem lahko pričakujemo od Lune? Očitno so se od Googlovega primera nekaj naučili, saj bo kanal Luna + vseboval kar nekaj močnih naslovov, med njimi Control, Sonic Mania in Yooka-Laylee ter Impossible Lair. Po navedbah Amazona bo storitev videla stalen tok novih vsebin vključno z igrami, kot sta Resident Evil: Biohazard in Assassin’s Creed: Valhalla. Zanimivo bo videti ali bo Luna lahko uspela tam, kjer se je Stadia zataknila.


Vroča ponudba za gamerje

XBOX ONE KONTROLER (črn)

69,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

PS5 bo samostojno optimiziral porabo ventilatorja

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Ko je Sony razstavil nov PlayStation 5 in svetu pokazal kako nova generacija zgleda od znotraj, je prikazal tudi nov hladilni sistem, ki je en izmed glavnih razlogov za ogromno velikost konzole.

Sony namreč načrtuje v realnem času spremljati rabo hladilnega sistema pri posamezni igre in s pomočjo teh povratnih informacij optimizirati hlajenje in nadzor ventilatorja. “V prihodnosti bodo izšle različne igre, pri katerih se bodo zbirali podatki o vedenju APU [Accelerated processing unit],” pojasnjuje Ootori. “Na podlagi teh podatkov načrtujemo optimizacijo nadzora ventilatorja.

PS5 fan

Upravljanje toplote je ključni del vsake video igralske konzole. Sony je že ponudil video, ki razkrije velik ventilator s 120 mm premera in 45 mm debelosti. Slednji bo lahko usmerjal zrak na obe strani matične plošče. Nismo pa vedeli, da Sony načrtuje optimizacijo komponente na podlagi njene učinkovitosti med posameznimi igrami.

Ootori je poudaril, da je bil eden ključnih ciljev oblikovanja za PlayStation 5 zmanjšanje hrupa, ki ga konzola ustvarja. Hrup v konzolah pa ne prihaja samo od hladilnega sistema, ampak tudi od optičnega pogona strukturiranega v šasiji konzole. Po njegovih besedah so se ekipe pri razvoju PS5 s tema problemoma ukvarjale več let in na koncu prišli do oblike sedanje konzole, ki obe težavi naslovi.

Igralci bodo novo generacijo konzol lahko preizkusili že naslednji mesec.


Vroča ponudba za gamerje

Bigben PS4 Headset gaming slušalke

19,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Sony pokazal uporabniški vmesnik za PS5 – Prihaja nov Killzone?

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Do izdaje PlayStation 5 nas čaka še en mesec. Izgled konzole je Sony že predstavil, a pri predstavitvi ni bilo govora o uporabniškem vmesniku. Sedaj pa je podjetje končno odstranilo zavese in v najnovejšem posnetku pokazalo kako bo izgledal vmesnik nove generacije.

Takoj, ko vklopite PlayStation 5, vas bo pozdravil spodnji zaslon. Tu boste izbrali profil v katerega se želite prijaviti. V primerjavi z zaslonom za prijavo pri PS4 je novi vmesnik manj okoren in minimalističen. Prav tako je sedaj spodaj na zaslonu možnost izklopa PS5.

Ljubitelji igre Killzone so hitro opazili, da jih je na prikazni ikoni pričakal Killzone motiv. Ravno tako je uporabniško ime na posnetku Scotty Kenzo, kar je lahko referenca na lik iz Killzone: Shadow Fall, ki se je imenoval Kenzo Hakan. Kenzo je v igri bil narednik Helghasta, a v njej nikoli ni bil zares prikazan, je pa bil omenjen v zvočnih posnetkih. Mislite, da s tem Sony namiguje na kakšno novo igro?

Posodobitve celotnega UI sistema tudi prinaša novosti v tem segmentu. Lepši pregled nad meniji, kakor tudi bolj čisti dizajn, se bodo lepo podali novi konzoli, ki cilja na futuristični izgled.


Vroča ponudba za gamerje

PlayStation 5 Digital

399,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

Apple predstavil novega paradnega konja

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Apple je končno uradno potrdil iPhone 12. Glavna nit predstavitve je bilo 5G omrežje, ki bo prineslo veliko hitrejšo podatkovno povezavo kot katerikoli iPhone do sedaj.

iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max Launched: Price  in India, Specifications | Technology News

Ne gre le za en iPhone 12, saj letos lahko izbiramo med štirimi različnimi modeli. Tu so iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro in iPhone 12 Pro Max. Glavna sprememba, ki jo Apple letos prinaša, je celotno prenovljena zasnova strojne opreme, potem ko je iPhone bil tri generacije zaznamovan skozi dizajn iPhone X. Zasnova spominja na iPhone 5 in je v skladu z najnovejšima iPad Pro in iPad Air.

Strani so zadaj ravne, z mat površino in imajo ostrejše robove, ki prehajajo na steklo spredaj in zadaj. Videz je zaključen z manjšimi okvirji po celotnem zaslonu in na vrhu je še vedno sprednja kamera ter tehnologija Face ID. Dizajn dopolnjuje vrsta novih barv, med katerimi predvsem izstopa temno modra različica.

Druga najbolj vidna sprememba je velikost zaslona, ki jo ponuja novi iPhone 12. IPhone 12 in iPhone 12 Pro zdaj ponujata 6.1 palčni zaslon. Novo na ponudbi je iPhone 12 Mini s 5.4 palčnim zaslonom, ki ga postavi tik nad iPhone SE. Za tiste, ki pa potrebujejo ogromen zaslon je pa tukaj iPhone 12 Pro Max, ki ponuja kar 6.7 palčni zaslon.

Vsi štirje modeli ponujajo 5G povezljivost, ki je sicer prva za Apple, a že v večini Android telefonov. Apple se je odločil, da bo v svoje telefone vključil razširjene radijske postaje Sub-6 5G in manj uporabljene radijske postaje mmWave 5G, kar zagotavlja širšo združljivost. Več o novostih si lahko pogledate na posnetku Apple Eventa tukaj.

Za konec po moramo poudariti lastnost, ki je uporabniki najbrž ne bodo veseli. Apple pri nakupu iPhone 12 ne bo vključil polnilnika ali slušalk. Apple je dejal, da bo lahko tako znatno zmanjšal emisije ogljika, ker jim ne bo potrebno izdelovati dodatne opreme, poleg tega pa bo zmanjšal velikost pošiljke vsakega prodanega iPhona.

Cene iPhone 12:

  • iPhone 12 Mini od 699€ naprej
  • iPhone 12 od 799€ naprej
  • iPhone 12 Pro od 999€ naprej
  • iPhone 12 Pro Max od 1099€ naprej


Vroča ponudba za gamerje

APPLE IPHONE 11 PRO 256GB SILVER

1.339,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

Razer vstopa v svet gaming stolov

Žan Zupančič

Objavljeno

v

RazerCon 2020 je postregel s kar nekaj novimi produkti iz strani Razerja. Med njimi so bili Razer Seiren Mini, Razer Tomahawk, Razer Sneki Snek in seveda Razer Iskur, nova pridobitev v njihovi ponudbi.

Kot njihov prvi gaming stol, se je Razer odločil za neko vrsto kopije zelo popularnih Secretlab Omega in Titan, katerega cena bo visokih 499.99€. Na prvi pogled izgleda Razer Iskur kakor vsak drugi gaming stol, ki smo ga videli do sedaj.

Ima 4D naslonjala za roke, blazine iz pene in večplastno umetno usnje, poudarjeno z Razerjevimi zelenimi šivi, ki mu dodajo njegovo identiteto. Spredaj lahko vidimo vsem znan slogan “For Gamers. By Gamers”, katerega pri Razerju zelo radi uporabljajo.

Če se še vedno sprašujete kje Razer Iskur izstopa od ostalih gaming stolov, morate svojo pozornost usmeriti le na njegovo ergonomijo. Blazine za ledveni del niso povsem neuporabne, vendar se s časom stisnejo s telesno težo, zaradi česar so nekoliko neučinkovite. Razer je v celoti odpravil to težavo in se odločil za edinstven sistem zunanje ledvene podpore s 26 stopinjami prilagoditve za izboljšave vaše drže.

Prav tako so naslonjala za roke bila zasnovana z mislijo na igralce, ki radi podivjajo med igrami, saj jih po poročanju lahko brez skrbi frustrirano udarite, da jih boste zlomili. Vendar si prav vsak verjetno ne bo mogel privoščiti razbijanja po naslonjalih za roke, saj bo za nov Razer Iskur potrebno odšteti 499,99€, kjer se bo pa marsikateri gamer odločil za cenejšo različico.


Vroča ponudba za gamerje

RAZER SEIREN ELITE GAMING MIKROFON

215,99 

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno