Poveži se z nami

Oprema

Preizkušamo Logitech G402 Hyperion Fury

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Od Logitecha smo na review dobili gamersko miško G402, ki je sicer na trgu že nekaj časa, a vseeno.

Če prvo gremo skozi pregled osnovnih značilnosti izdelka – optični senzor z maksimalno 4000 dpi, 8 programabilnih tipk, 32-bitni procesor, 1 milisekunda odzivnega časa, 20 milijonov klikov vzdržljivosti tipk in 108 brez ter 144 gramov teže z vključenim 2,1 metra dolgim kablom. 

Najpomembnejši del miške je njena oblika – če je ta zanič in ima ergonomijo zidaka, je izdelek prav tako zanič pa naj ima v notranjosti najboljši senzor in switche. Je pa res, da je ta večidel stvar osebne preference uporabnika, saj je meni oblika Zowie FK2 zanič, poznam pa kar nekaj gamerjev, ki prisegajo na njo. Tako je zame G402 solidne oblike, ni premajhna niti prevelika za palm grip, ki ga uporabljam sam, niti ni problemov pri claw grip uporabnikih – ne vidim pa smisla uporabe tako sorazmerno velike miške za fingertip grip.

Postavitev sicer velikega števila osmih tipk je domiselna. Dva DPI switcha sta na levi strani levega klika miške, kar je lokacija, ki jo hitro dosežemo s kazalcem in kljub na prvi pogled vsiljivi postavitvi nikoli ni kakorkoli ovirala. Nekoliko za temi tipkami najdemo palcu namenjeno trojico stranskih tipk, od kateri sta dve standardno postavljeni, ena pa stoji na izjemno provokativnem mestu – prav na konici palca. Moram priznati, da me je ob prvi uporabi ta lokacija neznansko motila, saj sem v strahu pred morebitnimi kliki vedno pretirano pazil ob premikanju miške, a ko se zavestno odločimo, da jo bomo uporabljali za npr. snipersko tipko, ob držanju katere imamo nižjo občutljivost in lahko natančneje namerimo na tarčo v strelskih igrah, postane tipka ključna za dobro igralno izkušnjo in jo pričnemo pogrešati pri konkurenčnih izdelkih.

G402 Hyperion Fury ima v noranjosti Fusion Engine hibridni senzor, kar je v praksi Avago AM010. Ta velja za enega “perfektnih” optičnih senzorjev brez pospeševanja in zelo nizkim lift-off distancom, vendar ga prekaša 3310 model v G502 in G303, saj je v G402 omejen na 2,7 m/s zaznavanja, po tem pa prevzame krmilo software pospeševanje ki računa kako daleč se mora kurzor premakniti. Sliši se grozno, vendar naj povdarim, da je to problem le za igralce “s preprogami”, tiste ki rabijo podlage v velikosti predpražnika, da se lahko normalno premikajo. Za vse, ki nimajo občutljivosti 0.1 v igri pri 400 dpi in 6/11 v Windowsih bo G402 delovala več kot dobro. Sam sem eden teh uporabnikov in moram povedati, da je v enem letu senzor doživel epileptični napad le 3-krat. Z epileptičnim napadom mislim to, da je med igranjem CS:GO ob hitrem flickanju samo naenkrat mišak dobil svojo pamet in začel gledati v tla oz. v nebo in bil naslednjih 5 sekund neodziven. Mogoče je to problem moje enote, saj se to pri review samplu ni zgodilo, je pa res, da sem le tega uporabljal le slab teden.

Glavni dve tipki, ki sta na G402 Omrona, imata zadovoljiv klik in nikoli nisem imel problema z nezaznavanjem klikov ali kakršnih koli težav. Vse druge tipke so izpod rok podjetja TTC, ki sicer nimajo tako lepega klika kot Omroni, vendar vseeno je taktilen odziv zadovoljiv, zaznavanje pa vedno zanesljivo – česar naprimer ne moremo povedati za Razerjevega DeathAdderja, kjer se tipke sporadično odličijo, da pač ne bodo zaznale vsakega drugega klika in potem delaj kar hočeš, a to je druga zgodba. Vsi knofi so popolnoma nastavljivi glede njihove funkcionalnosti v Logitech Gaming Software in lahko npr. DPI switche uporabljamo za kaj drugega, tudi makroje, če si to želimo. Še zadnja tipka – kolešček, je na G402 idealen – gumijast in posledično nedrseč, odziven in z občutnim, a vseeno lahkotnim klikom ob premiku. Hvala bogu, da niso na G402 dali istega koleščka kot na G502.

Le še design nam ostane – ta je pri Logitechovi G seriji mat črn z nekaj svetlečimi dodatki in na G402 modro osvetlitvijo logotipa. Razen tega je celotna površina prevlečena z gladko teksturo, le na desni strani je ta gumirana, a še zmeraj črna. Vključevanje svetleče črnih delov povzroči manjše razpoke v površini, ki ne vpliva na občutek uporabe, se pa v te luknje lovi umazanija in je zato potrebno miško čistiti pogosteje kot konkurente, katerih školjka je enodelna.

Kot sem rekel v začetku – za iskanje slabosti na Logitech G402 Hyperion Fury je potrebno konkretno dlakocepstvo, pa še zmeraj ni najti zadev, ki bi me v retrospekciji odvrnile od vnovičnega nakupa. Tako lahko miško brez dvoma priporočim vsem razen najbolj hardcore low-dpi in figertip igralcem.

Hvala da ste si ogledali ta test Logitech G402, za katerega upamo da vam je bil všeč. Če je temu tako, ne pozabite všečkati videa in komentirati glede tega, kaj pa je vam najbolj všeč na Hyperion Fury. Zahvaliti se moramo še gamerski spletni trgovini EIGRE.si, ki je zagotovila testen izdelek. 

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Oprema

Prednaročila za PS5 ponovno podirajo rekorde

Žan Zupančič

Objavljeno

v

V samo 12. urah so v ZDA prednaročila za PlayStation 5 presegla prodajo PlayStation 4 v njegovih prvih 12. tednih.

Odkar je bilo napovedano, da bosta PlayStation 5 in Xbox Series X konzoli izšli le nekaj dni drug od drugega, sta Sony in Microsoft izvedla vrsto strateških potez v upanju, da bosta okrepili prodajo. Nenehno se je promoviralo o funkcijah posameznega sistema, kot tudi o strateških potezah vsakega podjetja za zagotovitev prodaj.

Na primer, ko je Microsoft v začetku tega leta kupil Bethesdo in si s tem zagotovil kup priljubljenih igralskih franšiz (Fallout, Dishonored, Elder Scrolls…). Zdaj, ko nas do prihoda novih konzol loči le še mesec dni, so se po vsem svetu odprla prednaročila in številke so v nekaterih primerih osupljive.

PS5 in photos: our first look at Sony's next-gen console - The Verge

Reuters poroča, da je Sony v ZDA v prvih 12. urah vnaprej prodal toliko konzol PlayStation 5, kot je prodal PlayStation 4 konzol v prvih 12. tednih skupaj po njegovem izidu.

Glede na tovrstno povpraševanje po najnovejši igralni konzoli je Sonyjev izvršni direktor opozoril, da na dan prodaje verjetno ne bodo izpolnjena vse prednaročila. PS4 je v svoji življenjski dobi prodal več kot 100 milijonov konzol, Sony pa si to številko z najnovejšo konzolo prizadeva preseči.

Ker ni videti konca situacije s COVID-19, nakup PlayStation 5 in Xbox Series X ljudem ponuja zabavo in socialno interakcijo, ki jo v takšnih časih potrebujejo. Kar pomeni, da je velik del prednaročil lahko tudi posledica letošnjih razmer socialnega distanciranja. Vsekakor se po teh napovedih Sonyiju obeta odličen začetek nove generacije igralnih konzol.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680531/ps5-digital-1_5f6b3a2a3c85b.png

PlayStation 5 Digital

399,99 €

Nadaljuj z branjem

Oprema

AMD razkril novo serijo grafičnih kartic

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

AMD je uradno razkril tri nove grafične kartice, ki vse podpirajo 4K resolucijo in sodobno tehnologijo Ray Tracinga. Prihajajo Radeon RX 6800, RX 6800 XT in RX 6900 XT, znana tudi kot AMD Big Navi.

Podobno kot Nvidia je tudi AMD izdal 3 nove kartice. Eno nižjega cenovnega razreda (RX 6800) za 579$, eno srednjega razreda (RX 6800 TX) za 649$ in eno dražjo za absolutne navdušence (RX 6900 XT) za 999$.

Prvi dve sta cenovno zelo blizu Nvidia seriji, tretja AMD Big Navi pa je kar 500$ cenejša od Nvidiine RTX 3090. Treba pa se je seveda zavedati, da so to cene njihovih AMD originalnih različic kartice, različice drugih proizvajalcev, ki bodo prišle na prodajne police, bodo verjetno dražje. Specifikacije posamezne kartice najdete spodaj.

AMD Radeon RX 6800AMD Radeon RX 6800 TXAMD Radeon RX 6900 XT
Procesne enote (CU)607280
Grafični pomnilnik16GB16GB16GB
Pomnilniško vodilo256 bit256 bit256 bit
Cena579$649$999$

Po dosedanjih podatkih se kartice tudi na področju zmogljivost brez težav kosajo z letošnjo RTX serijo Nvidie. Njihova najmočnejša kartica obljublja igranje Doom Eternal igre celo s 169 sličicami na sekundo, četudi igra teče v 4K resoluciji.

V svoji predstavitvi je AMD prikazal primerjavo testiranja s konkurenco (primerjave zgoraj). Po njihovih besedah se AMD-jeva serija 6000 z lahkoto kosa s serijo Nvidia 3000. Spodnji grafi prikazujejo njihove primerjave konkurenčnih kartic pri ločljivost 1440p in 4K. Pomembno je izpostaviti, da je AMD svojo 6800 kartico primerjal z lansko RTX 2080 Ti, ne z letošnjo RTX 3070.

AMD je letošnjo bitko grafičnih kartic očitno vzel resno, saj lahko po njihovih podatkih vidimo, da kartice v večini primerov omogočajo par sličic na sekundo več kot Nvidia. Kako se bodo nove kartice odrezale v rokah igralcev pa bomo izvedeli 18. novembra, ko na prodajne police prihajata RX 6800 in RX 6800 TX. Nekoliko kasneje, 8. decembra, pa se jim pridruži še RX 6900 TX.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/611268/thumb/611268-611268-1_5da864926cc50_640x640r.jpeg

AMD Ryzen 5 2600 procesor z Wraith Stealth hladilnikom

188,99 €

Nadaljuj z branjem

Oprema

Xbox morda dobi svoj VR sistem

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Ena od stvari, ki jih je Xbox sistem vedno pogrešal, je prisotnost VR očal. Za razliko od PlayStation igralcev, ki imajo svoj PlayStation VR in PC igralcev, ki lahko igrajo na različnih VR sistemih (Oculus, Vive, Index,..), oboževalci Xboxa še nikoli niso imeli priložnosti, da bi svoje igre doživeli v navidezni resničnosti. A nove informacije kažejo, da bo VR morda končno prišel tudi na Xbox.

Microsoft Flight Simulator bo namreč kmalu dobil podporo za VR, vendar se zdi, da ta ne bo nujno izključno samo za PC. Glede na informacije, ki jih je MFS izdal, bi Xbox Series X lahko celo dobil prvi VR set naslednje generacije. Igralec Cygnifick je namreč na MS FS forumu objavil, da je v datotekah igre našel več sklicev na Scarlett_VR. Project Scarlett je namreč bilo delovno ime za Xbox Series X konzolo preden je ta bila uradno napovedana.

Xbox VR

Xbox Series X je za podpiranje VR sistema zagotovo dovolj zmogljiv, vprašanje je samo, ali je razvoj nove tehnologije vreden Microsoftovega časa. Zdaj, ko je Microsoft kupil Bethesdo in s tem pridobil dostop do priljubljenih gaming naslovov, se pojavi tudi upanje, da bomo katerega od njih videli celo skozi VR očala.


Vroča ponudba za gamerje

XBOX ONE X CONSOLE 1TB+ STEEP&THE CREW MICROSOFT

559,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

Posebne PS5 stranice že na voljo

Žan Zupančič

Objavljeno

v

PlayStation 5 bo omogočal menjavo stranic, da boste izgled konzole lahko prilagodili svojim okusom. Do izida konzole je še vedno slab mesec, a neuradni proizvajalci stranice že ponujajo za prednaročanje.

PlateStation5.com tako v svoji ponudbi za sedaj ponuja pet različnih barvnih kombinacij:

  • Limited Edition V1 Matte Black
  • Chromatic
  • Cherry Red
  • Jungle Camo
  • Indigo Blue

Kreativno poimenovan PlateStation5 je sprva želel izdati stranice le v črni mat barvi, a zaradi velika povpraševanja skupnosti so sedaj razkrili še 4 dodatne barve. Komplet stranskih plošč za PS5, ki bo vseboval hrbtno in sprednjo stranico bo uporabnika stal 39.99$. Na voljo so tako plošče za digitalno verzijo nove konzole, kakor tudi standardno edicijo.

Pri PlateStation5 opozarjajo, da gre za neuradne izdelke, ki nikakor niso povezani z znamko Sony, PlayStation ali PlayStation 5. Zdi se, da so vse slike za zdaj 3D upodobitve modelov brez dejanskih slik izdelka, ki še ne prikažejo dejanskega izgleda konzole. Dokler PS5 ne izide novembra, še ne moremo vedeti ali se bodo plošče prilegale ali ne. Na srečo PlateStation5 ponuja 10-dnevno vračilo, če z izdelkom niste zadovoljni.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSEAT TV STAND PRO 3S

199,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

Pričel se je zgodnji dostop za Amazon Luna

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Amazon Luna, popolnoma nova storitev pretočnega igranja video iger, je uradno pričela s svojim zgodnjim dostopom. Podobno kot Google Stadia, tudi Luna ponuja dostop do video iger preko mesečne naročnine.

Za 5,99$ na mesec uporabniki z zgodnjim dostopom dobijo igralni kanal Luna+, ki vsebuje 50 iger. Luna bo dostopna na Fire TV, PC, Apple napravah in Androidu, čeprav slednji še ni na voljo. Za 49.99$ pa lahko naročniki kupijo igralni plošček, ki je zelo podoben Nintendovemu Pro kontrolerju. Brez skrbi, deloval bo tudi kateri koli drugi bluetooth kontroler.

Zanimivo bo videti, kako se bo Amazon Luna primerjala z drugimi storitvami za pretakanje iger. Lani je na primer izšla Google Stadia, ki je želela na gaming sceno naredili velik vtis, a ji to ni najbolje uspelo. Njena igralska knjižnica namreč ni imela pomembnih ekskluzivnih iger in je posledično težko našla občinstvo. Stadia je zato začela vlagati več truda v razvoj ekskluzivnih iger za svojo platformo, vendar se pozitivni rezultati tega ukrepa še niso pokazali. Tako kot Google ima tudi Amazon za sabo veliko denarja za razvoj te ponudbe, kaj bo pa z njim naredil, pa bomo videli v bodočih mesecih.

Kaj potem lahko pričakujemo od Lune? Očitno so se od Googlovega primera nekaj naučili, saj bo kanal Luna + vseboval kar nekaj močnih naslovov, med njimi Control, Sonic Mania in Yooka-Laylee ter Impossible Lair. Po navedbah Amazona bo storitev videla stalen tok novih vsebin vključno z igrami, kot sta Resident Evil: Biohazard in Assassin’s Creed: Valhalla. Zanimivo bo videti ali bo Luna lahko uspela tam, kjer se je Stadia zataknila.


Vroča ponudba za gamerje

XBOX ONE KONTROLER (črn)

69,99 

Nadaljuj z branjem

Oprema

PS5 bo samostojno optimiziral porabo ventilatorja

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Ko je Sony razstavil nov PlayStation 5 in svetu pokazal kako nova generacija zgleda od znotraj, je prikazal tudi nov hladilni sistem, ki je en izmed glavnih razlogov za ogromno velikost konzole.

Sony namreč načrtuje v realnem času spremljati rabo hladilnega sistema pri posamezni igre in s pomočjo teh povratnih informacij optimizirati hlajenje in nadzor ventilatorja. “V prihodnosti bodo izšle različne igre, pri katerih se bodo zbirali podatki o vedenju APU [Accelerated processing unit],” pojasnjuje Ootori. “Na podlagi teh podatkov načrtujemo optimizacijo nadzora ventilatorja.

PS5 fan

Upravljanje toplote je ključni del vsake video igralske konzole. Sony je že ponudil video, ki razkrije velik ventilator s 120 mm premera in 45 mm debelosti. Slednji bo lahko usmerjal zrak na obe strani matične plošče. Nismo pa vedeli, da Sony načrtuje optimizacijo komponente na podlagi njene učinkovitosti med posameznimi igrami.

Ootori je poudaril, da je bil eden ključnih ciljev oblikovanja za PlayStation 5 zmanjšanje hrupa, ki ga konzola ustvarja. Hrup v konzolah pa ne prihaja samo od hladilnega sistema, ampak tudi od optičnega pogona strukturiranega v šasiji konzole. Po njegovih besedah so se ekipe pri razvoju PS5 s tema problemoma ukvarjale več let in na koncu prišli do oblike sedanje konzole, ki obe težavi naslovi.

Igralci bodo novo generacijo konzol lahko preizkusili že naslednji mesec.


Vroča ponudba za gamerje

Bigben PS4 Headset gaming slušalke

19,99 

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno