fbpx
Connect with us

Oprema

Preizkušamo Logitech G410 Atlas Spectrum

Samo Zavašnik

Published

on

Pred nekaj leti je za dosego naziva “gamerska tipkovnica” bilo potrebno le dodati osvetlitev tipk membranski tipkovnici, a danes je situacija bistveno drugačna. Zdaj gamerji pričakujejo mehanične tipke in RGB osvetlitev s 16,8 milijona barvami – te želje pa ostajajo konsistentne tudi na najmanjših modelih.

Prav to pa je Logitechova G410, je tenkeyless RGB osvetljena tipkovnica, ki v notranjosti nosi Romer-G mehanične tipke. Pa je boljša od večjega brata, modela G910, ki je bil bolj kot ne ponesrečen?

Zaradi tenkeyless designa, torej manka celotne desne številčnice, zavzame na mizi s svojo dolžino 39 in širino 18,5 centimetrov bistveno manj prostora kot konkurenti s 104 tipkami. Vseeno pa bi lahko tega okleščili za dodatnih nekaj centimetrov, če bi ne vključili levega svetlečega se nosilca, branika, ali karkoli pač ta zadeva že je. Podobno je po eni strani potrebno pohvaliti vključitev naslona za roke, vendar je ta namenjen le za levo roko in tako bo leva roka bistveno bolj sproščena od desne. Sicer je celotna tipkovnica mat črne barve, z enimi deli konsistentno s celotno Logitech G linijo teksturiranimi s trikotniki. Če bi lahko izdelek sam oblikoval bi ne postavil napisa modela v vdolbino, v katero se nato lovijo smeti, a to je čisto preveč pikolovsko gledanje na izdelek. Izpostaviti je potrebno še v samo obliko vključeno ARX stojalo za telefon, na katerem lahko z uporabo namenske Logitechove aplikacije menjavamo med profili, spremljamo temperaturo računalnika in imamo skratka pregled nad dogajanjem izven igre, tudi ko smo najbolj zatopljeni v njo. Lepše bi bilo videti le, da bi ne bila mišljena kot popolonma ločen del tipkovnice, marveč fiksno pritrjena v notranjost tako kot je to na G910.

Hvala bogu, da pa pri G410 niso posnemali večjega brata pri obliki tipk, te so standardne za razliko od futurističnih in neudobnih ostrorobnih na G910, in izkušnja tipkanja je po zaslugi Logitechu ekskluzivnih na japonskem razvitih Romer-G mehaničnih switchev izjemna.  Same specifikacije pravijo, da Romer-G zaznajo klik pri 1,5 milimetra hoda ob pritisku 45 gramov, vendar je upornost tipk subjektivno nižja kot pri Cherry MX stikalih, tudi hod je nižji, celotno gibanje je pa bolj mehko. Ne mehko kot so mehki in mushy membranske tipkovnice, ampak mišljeno v dobrem smislu besede. Najbližje Romer-G stikalom pridemo, če bi na Cherry MX Browne dali O-ringe, s katerimi bi zmanjšali hod. Seveda bo krajši hod in mehkoba enim povšeči, drugim bo šla konkretno na živce – nam osebno ustreza, prav tako pa gre vsem drugim stanovalcem gospodinjstva manj na živce, saj je tudi delovanje tišje. 

Glede na tenkeyless design tipkovnice bi bilo čudno pričakovati velik nabor makrojev in podobnih funkcij, vendar so na zgornjo desno stran vseeno uspeli uvrstitii Game Mode tipko, s katero ugasnemo Windows tipke da ne minimiramo igre med najbolj napetim clutchom. Poleg nje najdemo le še tipko s katero nastavljamo svetlost osvetlitve tipkovnice. In če smo že pri osvetlitvi, naj povem, da je le ta fenomenalna.

Kontrast barv je izjemen, prehodi so brezhibni, svetlost je konsistentna tako po posameznih tipkah kot po celotni tipkovnici, lučke ne utripajo, so dovolj svetle – skratka, ne najdem nobene slabe besede o osvetlitvi. Poleg tega je mogoče zaradi programabilnosti posameznih tipk integrirati svetlobne efekte v igrah ki jih igramo – tako npr. ko nas v CS:GO flashajo, bo celotna tipkovnica bele barve dokler smo flashani, ko imamo vedno manj metkov se bodo številke v zgornji vrstici barvale vedno bolj rdeče in še. Več o tem preberite in si preglejte navodila v spodnjem opisu dodanem vodiču.

Omenil sem programabilnost tipk – tem je skozi Logitech G program mogoče nastavljati vse funkcije, ki bi si jih želeli – nastavljanja funkcij določenih tipk, prilagajanja efektov in barve osvetlitev in software je uporabniku prijazen ter efektiven – le nekoliko manj nadležen bi lahko bil takrat ko niso vse naprave posodobljene na najnovejšo različico, pa tudi bi nekaterim uporabnikom bile povšeči možnosti nastavljanja makrojev, vendar na tako majhni tipkovnici težko najdemo odvečne tipke, ki bi jih lahko namenili ekskluzivno tej rabi, tako da ti ni bistvena skrb.

Pod črto je Logitech G410 Atlas Spectrum odlična kompaktna mehanična tipkovnica z izjemno RGB osvetlitvijo in kakovostnimi Romer-G switchi, ki naj bi po navedbah proizvajalca zdržali več kot 50 milijonov klikov. Če bi pa ceno spustili do 120 evrov, bi pa bila resnično bila must buy tenkeyless gamerska tipkovnica.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Oprema

PlayStation si je premislil

Alja Šavle

Published

on

PlayStation igralci bodo vendarle lahko še naprej kupovali igre na PS3 in PS Vita.

Pred kratkim je Sony obvestil igralce, da naj bi PlayStation Store za naprave PS3 in PS Vita zaprli letos poleti. Jim Ryan, Predsednik in izvršni direktor za Sony Interactive Entertainment, je v PlayStation blogu obvestil, da do tega ne bo prišlo.

“Jasno je, da smo se tu napačno odločili,” pravi Ryan. “Z veseljem povem, da bo PlayStation Store še naprej deloval za naprave PS3 in PS Vita.”

Do odločitve, da Sony ne bo več podpiral PS3 in PS Vita trgovin, naj bi prišlo zaradi številnih dejavnikov, vključno z izzivi podpore pri poslovanju za starejše naprave in zmožnostjo osredotočanja naših virov na novejše naprave, na katerih igra večina naših igralcev. 

“Zdaj vidimo, da ste mnogi izredno navdušeni nad tem, da bi lahko v bližnji prihodnosti še naprej kupovali klasične igre na PS3 in PS Vita, zato sem vesel, da smo lahko našli rešitev za nadaljnje delovanje,” je dodal Ryan.

Ali je bila grožnja za zaprtje trgovine načrtovana marketinška poteza ali le zelo nespametna odločitev je vseeno. Prodaja PS3 in PS Vita iger je od napovedi zrasla, saj so (tako kot mi) igralci v zadnjem trenutku panično skušali zgrabiti digitalne kopije kultnih iger, ki jih je fizično veliko težje dobiti.


GIOTECK THUMB GRIPS MEGA PACK ZA PS4

14,99 €

Continue Reading

Oprema

Pomanjkanje komponent ostaja vsaj do sredine leta 2022

Alja Šavle

Published

on

Foxconn, tajvanski proizvajalec elektronike, pravi, da bodo elektronske komponente primanjkovale vse do drugega četrtletja leta 2022.

Appleov dobavitelj Foxconn se je pridružil drugim tehnološkim gigantom, ki opozarjajo na temno obdobje svetovnega pomanjkanja čipov, pri čemer je Foxconn največji svetovni proizvajalec elektronike. Foxconn ni le glavni dobavitelj Appla, ampak izdeluje tudi komponente za tisoče podjetij in nekatere največje blagovne znamke v igričarski industriji.

Young Liu, predsednik podjetja, je na tiskovni konferenci v torek, dejal: “V prvih dveh mesecih tega četrtletja je bila ponudba še vedno v redu. Vendar imamo težave s proizvodnjo. Zmanjkuje nam polprevodnikov. Kot mnogim proizvajalcem po vsem svetu nam tudi zmanjkuje komponent.”

Liu je tudi dejal, da Foxconn ne bo mogel izpolniti okoli 10% svojih naročil.

Continue Reading

Oprema

V PlayStation trgovini na voljo le še PS4, PS5 in PS VR naslovi

Alja Šavle

Published

on

Sony uradno zapira trgovino PlayStation Store na sistemu PlayStation 3 2. julija 2021, na napravah PlayStation Vita pa 27. avgusta 2021. Funkcija preostalih nakupov za PSP prav tako ne bo več na voljo od 2. julija 2021.

V sporočilu naročnikom je Sony napisal, da so se za spremembe odločili po tehtnem premisleku, ker želijo svojo pozornost in vire usmeriti v trgovino za PlayStation 4 in PlayStation 5, kar naj bi jim omogočilo dodatno izboljšanje izkušnje za stranke.

Kaj to pomeni za uporabnike?

Digitalne vsebine za sisteme PS3, PS Vita in PSP, kar vključuje igre in videovsebino, po zgoraj navedenih datumih ne bo več mogoče kupiti. V sistemih PS3, PS Vita in PSP prav tudi ne bo več mogoče opravljati nakupov v igrah.

Kaj pa vsebina, ki jo imate že v lasti?

• Še vedno boste lahko prenesli vsebino za PS3, PS Vita in PSP, ki jo imate v lasti, kar vključuje igre in videovsebino.

• Vsebino, ki jo imate v lasti na PS3, PS Vita ali PSP, lahko prenesete prek seznama prenosov v ustrezni napravi.

• Če ste kupili medplatformni paket PS3/PS Vita in ste prenesli samo različico za PS3 ali različico za PS Vita, boste drugo različico morali prenesti v ustrezno napravo še pred zaprtjem trgovine PlayStation™Store.

• Še vedno boste lahko znova prenesli in igrali igre, ki ste jih prevzeli prek storitve PlayStation®Plus, če ostanete član storitve.

Za več informacij preberite pogosta vprašanja: https://www.playstation.com/support/important-notice/
Dostop do PS3 in PS Vita trgovin je trenutno mogoč le preko konzole, saj vas bo brskalnik na drugih napravah pripeljal izključno do najnovejše verzije trgovine.

Continue Reading

Oprema

Digitalne PS3, Vita in PSP trgovine se zapirajo

Alja Šavle

Published

on

Spletni portal TheGamer poroča, da naj bi letos poleti PlayStation vendarle ukinil prodajo digitalnih kopij za PS3, Vita in PSP. Uradno obvestilo naj bi prišlo konec tega meseca.

Trgovine PSP in PS3 bodo zaprle 2. julija, trgovina za PS Vita pa bo odprta še do 27. avgusta. Po teh datumih ne bo več mogoče kupiti digitalnih kopij iger ali DLC za nobeno izmed zgoraj omenjenih Sony konzol.

Čas je za slovo. PS3 je bil izdan novembra 2006, skupno pa je bilo prodanih 87 milijonov enot. Po 11 uspešnih letih na trgu in treh predelavah modelov je bila konzola umaknjena iz prodaje. Podoben uspeh je imel tudi PSP, ki je od izdaje marca 2005 prodal okoli 81 milijonov enot.

Druga Sonyjeva prenosna konzola PS Vita je sicer kljub bistveno slabši prodaji, danes med bolj priljubljenimi PlayStation izdelki. Od decembra 2011, je bilo prodanih le med 10-15 milijoni enot, a se Vita kljub temu lahko pohvali z majhno, a predano skupino podpornikov.

Če ste lastniki katere koli izmed treh konzol in ste si vedno želeli prenesti določeno igro, je zdaj čas. Brez dvoma bodo cene fizičnih iger poskočile, ko digitalne trgovine ne bodo več obstajale.

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo gaming headset JBL Quantum 100

Samo Zavašnik

Published

on

Preizkusili smo najcenejši gaming headset iz ponudbe JBL Quantum, model 100. Ta je po specifikacijah zagotovo boljši od vse konkurence v tem cenovnem razredu, saj se ponaša z velikimi 50 mm zvočniki v notranjosti vsake slušalke, ki ima frekvenčni odziv med 20 Hz in 20 kHz ter z relativno nizko impedanco 32 ohmov in visoko vhodno močjo 20 milivatov zagotavlja, da boste lahko dovolj glasno slišali vsebine tudi na napravi, ki oddaja relativno tih signal, kot so to telefoni ali slabše zvočne kartice na prenosnikih.

Mikrofon je relativno občutljiv, s frekvenčnim odzivom od 100 Hz do 10 kHz. Pri boljši izkušnji, kjer se bo manj slišalo dretje vaše okolice, bo pomagal usmerjen vzorec zajemanja zvoka (directional sound). Če boste želeli slušalke uporabljati, brez da govorite, lahko mikrofon fizično odstranite oz. iztaknete iz slušalke. Pri preizkušanju teh nižjecenovnih izdelkov, je pri presoji kvalitete vedno potrebno upoštevati tudi ceno. Tako Quantum 100 nima lepega okna s katerim bi si lahko izdelek pogledali v najbližjem Big Bangu pred nakupom. Niti nima 101 kabla in adapterja, ali celo vrečke, ker jih konec koncev povprečni potrošnik ne rabi.

Na koncu je potrebno zagotoviti zadovoljivo igralno izkušnjo, kvalitetno izkušnjo nošenja in seveda vzdržljivost. Celotna izdelava Quantum 100 je precej plastična, celo nekoliko preveč lahke so na moji glavi, kar je za tiste, ki jim težki headseti povzročajo preglavice, super novica. A po drugi strani nekoliko dvomim, da bi Quantum 100 zdržale, ki bo jih enkrat brutalno zabrisal v steno, ko izgubim v 1v1 fightu. No, verjetno je to bolj moj problem, kot problem JBL Quantum 100.

Celoten izgled slušalk je odličen. Mat črna plastika, ki jo dopolnjuje črn PU leather, torej imitacija usnja, na ušesnikih in naglavnem traku. Sicer brez svetlobnih efektov, kot na Quantumovih dražjih headsetih, a za navdušenca nad video igrami, ki šele vstopa v svet gaminga, več kot dober začetek. Quantum 100 podpira vse platforme, na naprave pa se povezuje s priloženim, neodstranljivim, 3,5 mm TRRS konektorjem.

Tu je potrebno izpostaviti, da v tem cenovno ugodnem rangu raje vidimo, da proizvajalec omejena sredstva nameni dobremu zvoku, kot pa flashy RGB osvetlitvi in zanič izkušnji. In JBL Quantum 100 je direkten dokaz te filozofije, saj je JBL-u, z žrtvovanjem lučk, v notranjost slušalk uspelo spraviti resnično velike 50 mm driverje, ki so prilagojeni prav za gamerje, z JBL QuantumSOUND Signature. Ta je verjetno v praksi le nekoliko prilagojen equalizer, ki pa zagotovi močnejše base in zelo dobro slišne višje srednje tone, kjer slišimo korake in pogovarjanje naših teammatov. Celotna izkušnja je pokropljena z Dolby Digitalom, ki skupno ustvarja resnično kvalitetno zvočno sceno.

Skratka, če iščete cenovno ugoden gaming headset, ki vas bo navkljub nizki ceni navdušil tudi z zvokom, so JBL Quantum 100 resnično prava izbira.


Vroča ponudba za gamerje

JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99 €

Continue Reading

Oprema

Monster Hunter Rise Split Pad Pro tudi na zahodu

Alja Šavle

Published

on

Pred nekaj tedni je HORI, ki proizvaja uradno licencirane ploščke za Nintendo Switch, razglasil nov plošček Split Pad Pro za Switch, zasnovan na igri Monster Hunter Rise. Takrat so prišle le novice o japonski izdaji, zdaj pa je potrjena tudi verzija za zahod.

Na Amazonu se je že pojavil seznam prodajalcev Monster Hunter Rise Split Pad Pro. Po navedbah trgovca naj bi izšel 26. aprila.

Lovci se lahko pripravijo za iskanje in premagovanje pošasti s posebno izdajo Nintendo Switch Split Pad Pro Monster Hunter. Izkusite plošček polne velikosti v ročnem načinu, natančen d-pad in velike obstranske gumbe. Zasnovan za udobje in natančnost tudi med maratonskimi lovskimi sejami. Napredne funkcije vključujejo dodatne zadnje sprožilce, turbo funkcionalnost in še več za zapletene napade in ukaze. Odličen za hitre tematske RPG naslove, kot je Monster Hunter Rise.

Plošček ni brezžičen. Ne vključuje krmilnikov gibanja, HD Rumble, NFC ali IR kamere.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno