Poveži se z nami

Igraj kot PRO

Igraj Lillio v džungli kot Matic “Prmk” Premk

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Lillia je najnovejši heroj izpod rok razvijalcev Riot Games. Prvo kar moramo razumeti, ko želimo igrati Lilli-jo je njena vloga v igri. Lillia je AP Bruiser, ki lahko skače v team fight ter hitro pobegne iz njega, njen stil igranje je predvsem odvisen od “kiting” nasprotnika in tako narediti ogromno damaga skozi čas ne pa burst damage.

Prednosti:

  • Hiter clear speed
  • Movement speed ji omogoča pritisk čez celotno mapo
  • True damage na njenem Q
  • AOE Slow
  • Ogromen damage v začetku in sredini igre

Slabosti:

  • Šibka pred levelom 6
  • Ultimate ima delay na uporabi
  • Težko se kosa z high burst kompozicijami

Rune

Electrocute Lillia za burst damage.

Phase Rush, odličen za dolgotrajno “kitanje”

Iteams

starting iteams

1st back

Rush

Core build

Late game

Ostale možnosti

Skills

Passive (Dream-Laden Bough): Lillia s svojimi abilitiji na nasprotnika apply-a Dream Dust, ki nasprotniku naredi 5% od njegovega max health, magic damage v naslednjih 3 sekundah.

Q (Blooming Blows): AOE magic damage, ki naredi true damage nasprotnikom na zunanjem delu kroga. Če Lillia zadane nasprotnika z enim od svojih abilitijev pridobi movement speed.

W (Watch Out! EEP!): Lillia steče naprej in udari ob tla ter naredi AOE magic damage ter 200% večji damage nasprotnikom v sredini abilitija.

E (Swirlseed): Lillia vrže seme, katero se kotali dokler ne zadane nasprotnika ali terena. Če zadane nasprotnika naredi magic damage, ter jih upočasni.

R (Lilting Lullaby): Lillia vse nasprotnike, ki imajo njen Dream Dust upočasni ter uspava. Naslednji damage, ki ga nasprotnik dobi v tem času ima dodaten magic damage.

Tips and Tricks

Lillia jungle je več ali manj power-farming dokler ne doseže level 6 in dobi svoj Runic Echoes. Po tem so njeni ganki s pomočjo njenega ulta eni močnejših v igri.

Kot Lillia se morate konstantno premikati v jungli ter tako izkoristite maximalno svoj Q movement speed. Lillia nima nobenega abilitija, ki bi ji omogočal da se heala v jungli zato je njen kiting še tako bolj pomemben.

V sredini igre želite iskati kar se da veliko možnosti za team fighte. Njen odličen mobility omogoča da hitro dobiste Passive stacke na nasprotnikih ter s svojim R lahko hitro ubijete celotno nasprotno ekipo. Če uspete priti do backline nasprotnika lahko njihove glavne vire damage hitro ubijete s svojim true damage.

Lillia je odlična za dolge team fighte, ampak morate dobiti dodaten movement speed iz svojega Q drugače, vas bo nasprotna ekipa hitro lahko ujela in pokončala.

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Kako narediti dober gaming kanal

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Ste si kdaj želeli biti PewDiePie, Shroud ali Ninja? Družbena omrežja, najsi je to YouTube za nalaganje posnetkov, prenose v živo s Twitch, objavljanjem slik in utrinkov z Instagramom, so korenito spremenila navade uporabnikov – kaj gledamo, spremljamo in komu sledimo.

Kot ena najpomebnejših kategorij so se v zadnjih letih uveljavile tudi videoigre in z njimi so ustvarjalci, ki snemajo posnetke igranja, reakcijske videe, prenašajo turnirje ali preizkušajo nove igre, postali novi zvezdniki. A kako biti opažen v poplavi novih ustvarjalcev na področju gaminga? Kako zagotoviti, da bodo uporabniki kliknili prav na tvoj video, všečkali prav tvojo sliko, gledali prav tvoj prenos v živo?

Na to vprašanje danes odgovarja Jure “JureTršanBlond” Tršan, interdisciplinarni ustvarjalec, ki so ga izkušnje na področju prenašanja gaming vsebin v živo, snemanja lifestyle videov in ustvarjanja avtorske glasbe, pripeljale do skupno več kot 40.000 aktivnih sledilcev na družbenih omrežjih.

V videu predstavi celoten proces – od začetka do konca – ustvarjanja in oblikovanja svojega kanala na največjem svetovnem portalu za nalaganje videoposnetkov, YouTube. Dotakne se tehničnih zahtev za zagotovitev maksimalne efektivnosti posameznih elementov kanala, poda nekaj vsebinskih napotkov za diferenciacijo s slogani, shoutouti ter drugimi elementi po katerih nato postaneš prepoznaven v skupnosti. Kot ključno navede tudi razloge, da je potrebno ustvarjati s srcem in se za konec posveti še stvarem, ki se jim je potrebno izogniti.

Nasvete podaja JureTršanBlond (JTB)

Slovenski ustvarjalec vsebin na YouTubu, livestreamer in raper, Jure “JureTršanBlond” Tršan, 19, ima skoraj 27.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 8,5 milijona ogledov in več kot 13.000 sledilcev na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ustvarjalcev na področju gaminga.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Nadaljuj z branjem

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Aljažkom: Ali je gaming oprema obvezna?

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Se še spomnite miške in tipkovnice na vašem prvem računalniku, ali joysticka na kateri od konzol prejšnjih generacij? Prav verjetno je bila celotna oprema – vključno z računalnikom/konzolo – umazano bele/bež barve, namenjena za pisarne. Vsi smo pa s temi računalniki in opremo preigravali levele, premagovali heroje in nizali prve zmage v virtualnem svetu videoiger. Manjkalo nam ni popolnoma nič.

Vseeno je dandanes na policah lokalnega Big Banga videti širok nabor opreme, namenjene prav gamerjem. Najti je mogoče vse vrste tipkovnic, najsi so to mehanične ali membranske, tenkeyless ali polne, kovinske ali plastične, kot tudi vse vrste monitorjev, velikosti tudi do 50 palcev, ki so lahko ukrivljeni ali ploski in osvežujejo sliko do 360-krat na sekundo, do konec koncev tudi RGB osvetljenih podlog za miške. Kupiti je možno prenosne računalnike in tudi namizne sisteme, ustvarjene in optimizirane prav za igranje videoiger. Tehnologija je zagotovo napredovala.

Pa je za e-športno tekmovanje le-ta, za igralce ustvarjena in prilagojena oprema, tudi obvezna za uspeh? Na svetovnih prvenstvih pogosto vidimo opremo proizvajalcev, kot so Lenovo, Asus, Logitech G, Razer, Steelseries in podobni – ampak, a je to le marketing ali so njihovi izdelki dejansko narejeni za gamerje in so ključni za uspeh in konkurenčnost pri igranju?

Na to vprašanje v današnjem videu odgovarja t.i. “mladi up” slovenskih gaming influencerjev, ki je sicer eno najhitreje rastočih imen na slovenski sceni ustvarjalcev gaming vsebin, Aljaž “Aljažek” Radovan. Temu na družbenih omrežjih sledi več kot 10.000 ljudi.

V videu predstavi razloge zakaj sploh obstaja gaming oprema in kakšne so prednosti napram običajnim komponentam, mišljenim za domačo ali pisarniško rabo. Poglobi se v ključne razloge, zakaj se odločiti za namizni sistem in primere, kdaj je tudi prenosni računalnik dovolj za nadebudne e-športne profesionalce. Dotakne se pomembnosti posameznega kosa opreme in načrta oz. “poti za nadgrajevanje” – kaj nadgraditi sprva in kaj kasneje. Nato poda tudi nekaj lastnih preferenc opreme, ki jo toplo priporoča.

Nasvete podaja Aljažek

Eden najmlajših slovenskih livestreamerjev in ustvarjalcev gaming vsebin na YouTube, Aljaž “Aljažek” Radovan, 15, ima skoraj 10.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno več kot 650.000 ogledi, kot tudi se lahko pohvali s 3700 sledilci na Instagramu. Te številke so še posebej obetavne, saj je začel redno nalagati videoposnetke na svoj kanal šele pred dobrim letom dni.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Nadaljuj z branjem

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Kako narediti dober gaming video

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Tehnološki napredek v zadnjih desetletjih je privedel do tega, da ima skoraj vsak v žepu napravo s procesno močjo, ki je bistveno večja od superračunalnika, ki je leta 1969 na Luno uspešno pripeljal prve astronavte. Ta razvoj je med drugim znižal tudi vstopne ovire, tj. opremo potrebno za ustvarjanje kvalitetnega videa – iz televizijskih studiev z velikimi, pregrešno dragimi kamerami, smo prišli do točke, kjer lahko danes vsakdo v dnevni sobi in s pametnim telefonom ustvarja vsebino, ki jo bodo lahko takoj po nalaganju, spremljali od kjerkoli na svetu.

Ta demokratizacija ustvarjanja vsebin je omogočila poplavo novih ustvarjalcev vseh možnih področij, ki vsi želijo uspeti na družbenih omrežjih. A kako biti opažen in uspeti, ko samo na YouTube vsako minuto uporabniki naložijo 300 ur vsebin?

Na to vprašanje danes odgovarja Jure “JureTršanBlond” Tršan, ki ga mediji radi opišejo kot interdisciplinarnega ustvarjalca, in ki so ga izkušnje na področju prenašanja gaming vsebin v živo, snemanja lifestyle videov in ustvarjanja avtorske glasbe, pripeljale do skupno več kot 40.000 aktivnih sledilcev na družbenih omrežjih.

V videu predstavi celoten proces pravilnega tehničnega ustvarjanja videa. Dotakne se tematik, kot so snovanje koncepta, izbor igre, izpostavi pomenbnost pravilne mentalitete ob snemanju, kot tudi poda obilico tehničnih napotkov (od načina snemanja zvoka, primernih resolucij in hitrosti zajema) za zagotavljanje kvalitete končnega videa, ki bo tako primerljiva z največjimi ustvarjalci vsebin.

Za konec še predstavi svoj način filtriranja zabavne vrednosti vsebine preko tehnike treh pregledov – prvega za tehnično skladnost, drugega za eliminacijo mašil in nepotrebnih fillerjev ter tretjega za bleščeč končni izdelek.

Nasvete podaja JureTršanBlond (JTB)

Slovenski ustvarjalec vsebin na YouTubu, livestreamer in raper, Jurij “JureTršanBlond” Tršan, 19, ima skoraj 27.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 8,5 milijona ogledov in več kot 13.000 sledilcev na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ustvarjalcev na področju gaminga.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Nadaljuj z branjem

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in RitterČančerjem: Ali je e-šport sploh šport?

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Elektronski šport ali e-šport (tudi ešport) je ime za aktivnost tekmovalnega igranja videoiger, bodisi preko računalnika, konzole ali mobilne naprave. Z začetkom v Južni Koreji konec devetdesetih let prejšnjega tisočletja, sedaj tudi v Evropi in ZDA pričenjajo turnirji redno polniti stadione z več deset tisoč gledalci v živo in milijoni od doma.

Gre za razmeroma nov pojav, ki združuje industrije športa, tehnologije, kulture in poslovanja, z ocenjeno tržno vrednostjo 900 milijonov ameriških dolarjev in več kot 30 % rastjo iz leta v leto. Tudi pri nas v Sloveniji vsaj občasno igre na kateri koli napravi igra skoraj tričetrt prebivalcev Slovenije, od teh vsak dan ali skoraj vsak dan skoraj četrtina.

Ampak – kot je pogosto zastavljeno vprašanje v medijih ter pri starših nadebudnih igralcev – so e-športi sploh šport? Na to vprašanje odgovarja eden najhitreje rastočih vplivnežev na področju videoiger, ki je istočasno tudi ustanovni član slovenske e-športne ekipe The Hype Team, Jernej “RitterČančer” Čančer. V tokratni epizodi serije Igraj kot PRO poda lastno videnje in skupaj s profesionalnim e-športnim komentatorjem Žanom “Shokugeki” Zupančičem predstavita tudi dogajanje na slovenski sceni profesionalnega igričarstva.

Nasvete podaja RitterČančer

Slovenski livestreamer in ustvarjalec vsebin na YouTubu, Jernej “RitterČančer” Čančer, 28, ima več kot 11.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno skoraj 2 milijona ogledov in več kot 6.000 sledilcev na Instagramu. S tem je med največjimi gamerji v Sloveniji.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Nadaljuj z branjem

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Kako postati PRO e-športni igralec

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Poti do uspeha v svetu videoiger je več – ena najpopularnejših med njimi je v zadnjih nekaj letih zagotovo smer profesionalnega e-športnika, tj. posameznika, ki se preživlja z igranjem videoiger. V Sloveniji imamo uspešnih igralcev kar nekaj, med najvidnejši med njimi so zagotovo Blaž “K1nzell” Lešnik, Tai ”TaySon” Starčič, Kevin “Tohaj” Batić, Mihael “Mikyx” Mehle in Tim “Nemesis” Lipovšek.

V tokratnem videu slovenski ustvarjalec vsebin in navdušenec nad Fortnite, Žiga “ScorpLZ” Lah, predstavlja psihološki vidik in vsakodnevne prakse, ki bodo vsakemu e-športnemu navdušencu pomagale pri poti do statusa profesionalnega igralca.

Govori o pomembnosti ne le igranja, marveč predvsem konsistentnega, rednega treninga – s fokusom na izboljšavi šibkih točk v igri in maksimalnim sprejemanjem kritike soigralcev. Dotakne se tudi pomembnosti dobrega počutja in koncentracije, do katere pridemo le z zdravim življenjskim slogom in gibanjem.

Nato se ScorpLZ posveti praktičnim nasvetom za izboljšanje posameznikove igre v trenutno najpopularnejšem igralskem naslovu na svetu, Fortnite – predstavi orodje za izboljšanje merjenja KovaaK 2.0, poda uporabne nasvete za trening mehanike gradnje stavb v igri in več.

Nasvete podaja ScorpLZ

Slovenski livestreamer in ustvarjalec vsebin na YouTubu, Žiga “ScorpLZ” Lah, 24, ima več kot 22.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno skoraj 4 milijoni ogledov, več kot 10.000 sledilcev na Instagramu in 650 na Twitterju. S tem je med največjimi gamerji v Sloveniji.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Nadaljuj z branjem

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in RitterČančerjem: Vse kar vas je najbolj zanimalo na Q&A

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Na platformah za prenašanje v živo, pa najsi je to Twitch, YouTube, Facebook ali kaj četrtega, je za uspeh zagotovo potrebno biti drugačen od drugih. To lahko ustvarjalci vsebin dosežejo z nivojem igre, z zabavnim karakterjem, interakcijo z gledalci, nagrajevanjem gledalcev, igranjem z nogami, z bobni, vzdržljivostnimi maratoni, pogovori z drugimi ustvarjalci ali še z mnogo stvarmi, na katere še noben sploh ni pomislil.

Dejstvo ostaja, da navkljub prvemu vtisu, da je vsaka ideja že bila uporabljena, je le teh še ogromno. Ravno tako je ogromno potenciala za uspeh ustvarjalcev, ki bodo nekega dne postali svetovno znani, pa so dandanes le navdušenci nad videoigrami.

Eden hitreje rastočih je zagotovo Jernej “RitterČančer” Čančer, za katerega bi lahko rekli, da je vzhajajoča zvezda na slovenski sceni gaming vplivnežev, ki v tokratnem PRO nasvetu, odgovarja na vprašanja skupnosti.

Odgovarja na teme, ki so mu jih njegovi sledilci najpogosteje zastavili, med drugim – če je igral igre že kot otrok, predstavi njegov pogled na pomembnost izobrazbe navkljub profesionalni e-športni karieri, govori o začetkih svoje gaming sobe in setupa, zakaj se je odločil za ustvarjanje vsebin na področju videoiger, predstavi svojo perspektivo na ključne razloge za uspeh kanala in za dvig nivoja igre, razlaga o stereotipu preživljanja z videoigrami in načini, kako on rešuje ta problem in mnoge druge.

Nasvete podaja RitterČančer

Slovenski livestreamer in ustvarjalec vsebin na YouTubu, Jernej “RitterČančer” Čančer, 28, ima več kot 11.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno skoraj 2 milijona ogledov in več kot 6.000 sledilcev na Instagramu. S tem je med največjimi gamerji v Sloveniji.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno