Connect with us

Igre

Preizkušamo Star Wars: Squadrons

Published

on

Star Wars Squadrons je prva video igra kultne franšize Star Wars, v kateri so se razvijalci osredotočili izključno na pilotiranje in s tem želeli ustvarili posebno vesoljsko-letalsko izkušnjo. Pa jim je uspelo? Berite naprej.

Če igro primerjamo s Star Wars filmi moramo najprej omeniti njen izgled, ki je futurističen, izjemno dovršen in natančen. Razvijalci so presegli vsa pričakovanja, vsaj kar se tiče izgleda samega vesolja, laserjev, izstrelkov, ladij, itn. Osredotočili so se tudi na najmanjše malenkosti, tako da je izkušnja med letenjem resnično neverjetna. Presenetila nas je možnost ogleda okolice v vsakem trenutku igranja, ki pri VR verziji daje še dodatni občutek realističnosti in je za vse navdušence nad virtualno resničnostjo skorajda nujna za preizkus.

Izgled vesolja, ki se razprostira vse okrog pilota je poln detajlov, ki jih nismo pričakovali, npr. meteoriti, vesoljski kamni, zvezde in planeti v daljavi, različne sence, meglice, prah, ter še mnoge druge. Presenetilo nas je še posebej to, da so vsi predmeti in ovire postavljeni tja z namenom in nam lahko med boji pomagajo obenem pa tudi poškodujejo našo ladjo, če si jih želimo ogledati pobližje.

No, nehajmo s teorijo in se preselimo v glavni meni igre, ki te ob prvem zagonu napoti naravnost na izbor “strani”, za katero se želiš bojevati (New Republic ali Galactic Empire). Dalje nas igra popelje na sestavo svojega avatarja, ki malo spominja na sestavo avatarja v igri The Sims.

Pričetek igranja opcije Story v glavnem meniju se začne z daljšim odsekom posnete scene, kateri sledi osnovni tutorial kako leteti, manevrirati in streljati glavne laserje. Takoj ko končaš prvih nekaj izzivov – tj. sestreliš nekaj sovražnih ladij, se naučiš prvih trikov, pa te vodilna ladja pripelje v Hangar in prve misije je kar hitro konec.

V Hangarju pa nas čaka neprijetno presenečenje, saj se hitro zavemo, da se ni mogoče premikati po prostoru, kot bi nam bilo normalno. Premiki so možni le na nekaj vnaprej določenih mest v prostoru, ki so označeni z ikonicami na katero klikneš, da te teleportira v tisti pogled. Poleg tega se je v hangarju možno še pogovoriti z nekaterimi člani tvoje AI ekipe, kjer pa nas pričaka naslednje neprijetno presenečenje, kajti pogovor poteka kot vnaprej posneti monolog našega sogovornika – smo z avatarjem sicer prisotni, vendar pa se ne odzivamo, niti se ne sliši ali vidi odgovora, ki smo ga sogovorniku podali.

Po pogovoru pa nas čaka še tako imenovani Briefing oz. sestanek, kjer dobiš vizualna navodila kot tudi ustno obrazložitev poteka naslednje misije. Ko je sestanka konec, se v Hangarju odpre možnost, da skočiš v pilotsko kabino in morebiti zamenjaš orožja na posameznih delih ladje (gumbih na kontrolerju) ali zamenjaš celotno ladjo, če ti misija to dovoljuje. Nekatere misije, predvsem začetne, nimajo možnosti zamenjave ladje, saj je tista, ki ti jo dodelijo najbolj primerna za izvedbo predstavljene naloge, lahko pa si zamenjaš vrsto laserjev, drugih orožij in funkcij ter s tem vplivaš na različne lastnosti ladje (hitrost, pospešek, manevrske sposobnosti, ščit in odpornost na škodo).

Skupno je v opciji Story 14 misij, ki se počasi razvijajo, ko tudi ti kot pilot vzporedno razvijaš nove sposobnosti, spoznavaš nove ladje, nove možnosti streljanja, trike letenja, nova orožja, spremembe targetiranja in izmikanja, premikanja med tarčami, zgoščevanja moči ladje na ščite, orožje ali letenje in še mnoge druge. V skoraj vsaki misiji imaš nov tutorial ali kombinacijo gumbov, ki je primerna za določeno situacijo. To nam je bilo še posebej všeč, saj se tako na nekatere osnovne funkcije letenja navadiš že prej in potem v novi misiji posledično le vadiš en ali dva nova trika.

Težava pa nastane pri misijah v katerih dobiš več vzporednih izzivov naenkrat in se ne osredotočiš na pravilnega. Kar hitro se potem zgodi, da misije ne zaključiš uspešno in jo moraš začeti znova. Dodatna zmeda pa so še Optional oz. opcijski izzivi, ki za uspešno opravljeno misijo niso nujno potrebni. Pri opcijskih izzivih se nam je večkrat zgodilo, da smo zaradi njih morali ponoviti kar celotno misijo, saj smo v njih bili hitro uničeni. Opcijski izzivi so namreč nekaj stopenj težji od ostalih, a ti na koncu prinesejo dodatne trofeje in medalje.

V glavnem meniju pa imamo še nekaj drugih možnosti igranja, kot sta Quick Match in Multiplayer.

  • Quick Match je hitra online ali offline igra, ki je podobna kot misije, vendar krajša, medtem ko opcija Multiplayer odpira več podkategorij.
  • Prva od le teh je tako imenovan Dogfight – online dvoboj dveh ekip v formatu 5v5, ki vam ne vzame več kot četrtino ure. Naloga Dogfight načina igranja je, da čim večkrat sestreliš svoje nasprotnike. Zbiraš točke za Kill in Assist, medtem, ko nasprotniki poskušajo enako. Zmaga ekipa z največ točkami.
  • Naslednja podkategorija je Fleet Battles vs. AI, ki pa je boj za varovanje svojega ladjevja proti AI ekipam. Na boju je več ekip hkrati, ki med sabo sodelujejo, da premagajo nasprotnika.
  • Še zadnja podkategorija pa je Training, ki pa vsebuje tutoriale taktik, združevanja, strategij in še več, ter različne proge z ovirami za treniranje manevrov letenja in streljanja.

Na koncu lahko povzamemo, da je igra kar se tiče grafike, izkušnje letenja, detajlov in možnosti, ki jih ponuja, dobra in vsekakor vredna preizkusa. Vsebuje sicer napake in moteče elemente, ki naredijo včasih igro med misijami dolgočasno, a vendar mislimo, da ima igra zelo dober potencial in upamo, da ji sledi še kakšna nova izboljšana verzija ali nadaljevanje. Letenja in pilotiranja pa se še nismo naveličali, tako da bomo še skočili v pilotsko kabino v videoigri Star Wars: Squadrons.


Vroča ponudba za gamerje

STAR WARS: SQUADRONS PC

39,99 €


Igre

Fortnite se po petih letih vrača na iOS v ZDA

Published

on

Po petletni odsotnosti se je Fortnite končno vrnil v ameriški App Store na napravah iOS. Sodišče je podjetju Apple odredilo, naj igro znova omogoči v trgovini, kar pomeni pomemben preobrat v dolgoletnem sporu z Epic Games.

Epic je novico na spletu delil z objavo:

“Fortnite je NAZAJ v App Storu v ZDA za iPhone in iPad… ter na Epic Games Store in AltStore v EU! Kmalu bo viden tudi v iskalniku!”

Izvršni direktor Epica Tim Sweeney je na omrežju X zapisal: »Spet smo nazaj.«

Spor sega v leto 2020, ko je Apple igro odstranil iz trgovine, potem ko je Epic zaobšel Applove provizije pri plačilih. Sodnica Yvonne Gonzalez Rogers je ta teden Apple opozorila, da krši sodno odredbo iz leta 2021, ki dovoljuje zunanje plačilne metode.

Apple je nato moral Fortnite znova omogočiti v App Storu. Nova različica igre vključuje zunanje načine plačila in spodbuja igralce, naj nakupe opravijo neposredno prek Epica, izven Applovega sistema.

Vir.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2: posodobitev Heart of Democracy prinaša bitko na ulice Super Zemlje

Published

on

Nova velika posodobitev igre Helldivers 2, imenovana Heart of Democracy, je zdaj na voljo in z njo se boj seli naravnost na domači teren – ulice Super Zemlje.

Igralcem nasprotna frakcija Illuminate je prebila obrambo in napadla urbano središče planeta, igralci pa morajo braniti civiliste in aktivirati planetarne obrambne sisteme, vse v kaotičnem okolju med nebotičniki in ruševinami nekdaj mirnega sveta.

Nova misija zahteva zavzet boj za vsako ulico, saj bodo igralci v realnem času izgubljali in osvajali ozemlja, odvisno od uspešnosti misij. S posodobitvijo se bodo pojavili novi tipi enot, kot sta Crescent Overseer in Fleshmob, zato bo nujna uporaba sveže uvedenih možnosti za prilagajanje orožij.

V pomoč bodo tudi enote SEAF, ki se lahko pridružijo boju in pomagajo pri obrambi demokracije. A previdno – civilisti še vedno tavajo po območju spopadov, in vsako izgubljeno nedolžno življenje bo prineslo kazen.

Heart of Democracy je zdaj na voljo za vse igralce na platformah PlayStation 5 in PC.

Vir.

Continue Reading

Igre

Naslednik kultne igre Undertale bo omogočal brezplačno nadgradnjo

Published

on

Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.

Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.

Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.

Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.

Continue Reading

Igre

Drugi napovednik za GTA 6 je bil v celoti posnet na PlayStation 5

Published

on

Rockstar Games je razkril, da je bil drugi napovednik za težko pričakovani Grand Theft Auto 6 v celoti posnet na konzoli PlayStation 5 – brez dodatnih grafičnih izboljšav ali uporabe PS5 Pro, kot so nekateri domnevali.

Napovednik, ki je bil objavljen nekaj dni po novici o zamiku izida na 26. maj 2026, ponuja globlji vpogled v zgodbo, like in raznoliko okolje igre, vključno s povratkom v sončni Vice City. Rockstar je poleg napovednika na uradni strani igre objavil še več kot 70 novih slik in podrobne predstavitve glavnih likov.

V središču zgodbe sta Jason in Lucia, ki ju življenje potisne v nevarne vode zločinske zarote.

“Jason in Lucia iz Vice Cityja že od nekdaj vesta, da je vse postavljeno proti njima. Toda ko se njun lahek obračun zaplete, se znajdeta na najtemnejši strani najbolj sončnega mesta v Ameriki, sredi zarote, ki se razteza čez celotno zvezno državo Leonida, in sta se prisiljena bolj kot kadarkoli prej zanesti drug na drugega, če želita preživeti.” pravi Rockstarjev uradni opis zgodbe.

Da bi pomiril GTA navdušence in skeptike, ki ne morejo verjeti, da bo igra resnično tako lepa, je razvijalec pojasnil, da je bil celoten napovednik posnet znotraj igre.

“Napovednik 2 za Grand Theft Auto 6 je bil v celoti posnet znotraj igre na konzoli PlayStation 5 in vključuje enako količino igranja ter filmskih prizorov iz igre.”

GTA 6 bo izšel spomladi 2026 na konzolah PlayStation 5, Xbox Series X and Series S.

Continue Reading

Igre

Grand Theft Auto VI ne bo še vsaj eno leto

Published

on

Rockstar Games je uradno sporočil, da bo izid težko pričakovane igre Grand Theft Auto VI prestavljen na 26. maj 2026. Sprva je bil izid načrtovan za leto 2025, a razvijalec zdaj pojasnjuje, da potrebujejo več časa za zagotovitev kakovosti, ki jo igralci pričakujejo in si jo zaslužijo.

V objavi na blogu je Rockstar zapisal:

“Grand Theft Auto VI bo izšel 26. maja 2026.
Zelo nam je žal, da je to kasneje, kot ste pričakovali. Zanimanje in navdušenje nad novo igro Grand Theft Auto sta za celotno ekipo zares navdihujoča. Zahvaljujemo se vam za podporo in potrpežljivost, medtem ko dokončujemo igro.

Pri vsaki igri, ki smo jo izdali, je bil naš cilj preseči vaša pričakovanja – in Grand Theft Auto VI ni izjema. Upamo, da razumete, da potrebujemo ta dodatni čas, da zagotovimo raven kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.

Veselimo se, da bomo kmalu z vami delili več informacij.”

Rockstar je GTA VI prvič napovedal decembra 2023 z objavo napovednika, založnik Take-Two Interactive pa je kasneje okvirno ciljal na izid jeseni 2025. Nedavna izjava pomeni, da bodo igralci na igro čakali še vsaj eno leto dlje.

Continue Reading

Igre

Govorice: Half-Life 3 potrjen. Ali pač?

Published

on

Streamer na YouTubu je namignil, da težko pričakovani tretji del serije o priljubljenemu teoretičnemu fiziku iz Half-Life iger res prihaja.

Youtubar Tyler McVicker, naj bi bil zanesljiv vir, ki redno poroča o Valve igrah. V nedavnem prenosu je razkril, da je dolgo pričakovani projekt Half-Life 3 – trenutno poznan pod kodnim imenom HLX – že mogoče igrati od začetka do konca, a le, če si eden izmed srečnih testerjev. Po njegovih besedah potekajo obsežni interni preizkusi, kar nakazuje na možno uradno napoved poleti in izid pozimi.

HLX se je nedavno pojavil v posodobitvah za igre Dota 2 in Counter-Strike 2, kar dodatno podžiga ugibanja. McVicker trdi, da gre tokrat za projekt, ki je precej bolj napredoval kot prejšnji poskusi pri Valvu, in da se razvojna ekipa trenutno osredotoča na optimizacijo in končno obdelavo.

Igra ne bo VR izkušnja kot Half-Life: Alyx, bo pa proceduralno ustvarjene elemente v igri uporabila ne za generacijo terena, temveč pojavljanje in najverjetneje stanje in razporeditev elementov v okolju, rekvizitov, sovražnikov, NPC-jev in podobno.Čeprav še ni uradne potrditve, se zdi, da bi se franšiza Half-Life končno lahko vrnila po več kot petih letih čakanja. Vse to so trenutno le govorice, a navdušenci ostajajo previdno optimistični.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno