Poveži se z nami

Preizkušamo

Preizkušamo The Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Sims je sedaj že kultna igra, ki že več kot desetletje navdušuje mlado in staro ter jim omogoča, da izživijo pravzaprav neomejeno število življenjskih scenarijev v virtualnem svetu. Danes predstavljamo razširitev za četrto izdajo igre, ki nas popelje v fantazijski svet franšize Star Wars, natančneje na svet Batuu!

Kreacija svojega Simsa

Potovanje v Batuu ima kar nekaj zanimivih oblačil, še posebej za ženske. V paketu se najdejo puloverji in jakne ter tudi hlače in krila, da dobimo pridih star warsa tudi doma.

Paket vsebuje tudi pet novih frizur. Odkrito bi jih lahko dodali več, saj se mi osebno to zdi premalo. Lahko se tudi naličimo, da izgledamo kot druga rasa. Kostumi so zelo kvalitetni, čeprav si želim da to ne bi bil samo kostum, ampak vrsta Simsa. Če pogledamo širše, na izbiro res ni veliko oblačil in frizur, ampak so vsa zelo luštna in lepo zajemajo vibe Star Warsa.

Na voljo imamo tudi dve novi aspiraciji, Hope VS Order in Galactic Privateer. Jaz sem izbrala Galactic Privateer, ker ima lep dodatek, ki med teleportiranjem malo zapolni Simsove potrebe.

Da prispemo v Batuu moramo samo počakati na klic, ki nas povabi na potovanje. Potrdimo in že potujemo v galaksijo daleč, daleč stran. 

Batuu

Batuu je razdeljen na tri kampe, Black Spire Outpost, kjer smo začeli, Resistance in First Order District. Ko prispete v outpost prvo dobite nekaj začetnih misij, da se spoznate z novim okoljem.

Kamp upornikov, ki se jim lahko tudi pridružite, ima svoje plovilo, s katerim se lahko vozite in jamo za raziskovanje. Imajo več predmetov kateri vam pri misijah ne pomagajo, ampak so tukaj samo za dekoracijo. Njihov izključno dekorativni namen se mi zdi kot izgubljena priložnost, saj sem s temi predmeti pričakovala več interakcij.

First Order District ima dve interaktivni stavbi, cargo building, kjer lahko najdete generala za misije in trgovino, kjer si lahko kupite drona. Dron vam lahko pomaga pri določenih misijah. Če želite delati misije morate poiskati osebe, ki imajo nad glavo zlati krogec. 

Izbiramo lahko med več kostumi

Kaj lahko dejansko počnemo v igri

Če pa se želite pridružiti scoundrelom morate poiskati Hondo Ohnaka, ki se nahaja v Oga’s Cantini, v Black Spire Outpostu. Z njim lahko plešete, igrate sabacc in se dogovorite za misije.

Ko končate z vsemi misijami in odklenete vsa oblačila si lahko kupite lightsaber v Black Spire Outpost trgovini Savi’s lightsaber workshop. Z lightsaberjem lahko trenirate sami ali pa si poiščete Simsa za mečevanje – sparring. Če želite še dodaten izziv pa lahko opravite lightsaber challenge. Glede izziva bi lahko naredili več, ker ko premagate enega simsa se challenge konča, dobite denar in to je to.

Potem ko sem naredila vse dejavnosti in si kupila vse spominke, nisem več vedela kaj še naj druga počnem. Doma sem si ogledala nekaj novih kosov pohištva, večina so samo dekoracije in ne dejansko uporabno pohištvo. Večino dolgoročne zabave bo prineslo okraševanje hiše z kalikori, gostovanje zabav v kostumih ali igranje z dronom R2.

Potovanje v Batuu je bolj podobno obisku tematskega parka. V Batuuju namreč ne moreš živeti in ko sem se vrnila domov, nisem imela razloga, da bi se vrnila nazaj. 

Ocena

Misije, ki sem jih opravljala so ponavljajoče, ampak na začetku zabavne. Jaz sem se imela v Batuuju prav fajn, paket mi je všeč, ampak določene stvari še vseeno manjkajo. Čeprav lahko komuniciram s komerkoli in raziskujem kraje, manjka stavb v katere bi lahko vstopila, v paketu je premalo frizur in novo pohištvo ni interaktivno.

Oboževalci Vojne zvezd, ki igrajo SIMS 4 bodo v tem paketu na koncu koncev vseeno našli obilo zabave. Bolj resni igralci Simsov, ki ste pa pričakovali več pa žal ta paket ni za vas. Če pa ste vseeno radovedni pa paket poskusite in se prepričajte sami.


Vroča ponudba za gamerje

THE SIMS 4 STAR WARS: JOURNEY TO BATUU – BASE GAME AND GAME PACK BUNDLE PS4

49,99 €

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Prva igra: Call Of Duty: Black Ops Cold War

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Novo leto, nov Call of Duty. Z lanskoletnim, izjemno uspešnim igralnim modusom Warzone, ki ga še zdaj igra ogromno ljudi, pri Activisionu spet vidijo potrebo, da plačajo delničarjem in posledično prihaja Call of Duty: Black Ops Cold War. To je sedaj šesta izdaja v Black Ops zgodbi in prva po letu 2018 za Black Ops 4. Kaj bo novega, če sploh kaj, se vprašate?

Call of Duty je verjetno ena najbolj prepoznavnih igričarskih oz. gaming franšiz sploh. Na začetku se je ukvarjala z drugo svetovno vojno, natančneje v Call of Duty 1, 2 in 3 na Xbox 360 in PlayStationu, ter nato s četrtim, tj. Modern Warfare, presedlala v moderni čas. Živo se še spomnim hypea, ko je bila izdana prva Call of Duty: Black Ops – a gre tudi v peto?

Sedaj naj bi se s Cold War selili nazaj v svet takoj po originalnem – tako bo igra postavljena v začetek 80. let prejšnjega tisočletja in vrnilo naj bi se kar nekaj znanih imen, med njimi Frank Woods, Alex Mason in Jason Hudson, kot karakterji, ki jih lahko igramo in so vključeni v kampanjski način.

Mehanika igranja, perki in celotna izkušnja je izjemno podobna preteklim Call of Duty naslovom in je milo rečeno dodelana do te točke, da bi sam gameplay lahko izdali kar jutri, pa se ne bi videlo, da je zadeva še v razvoju. A konec koncev je to tudi posledica tega, da se bolj malo spremeni iz ene v drugo izdajo – nekaj grafik, nekaj tekstur, malce prilagodijo animacije in imajo novo igro.

Glavne novosti, ki bi nas naj čakale so:

  1. Nadaljuje se Warzone in bo ostal kot ločen gameplay mode, a znotraj Black Ops Cold War. Igralcem bo ponujen DLC in dodanih bo nekaj novih mehanik, a na koncu bo ostal kot ločen produkt, kar je izjemno dobra novica za vse tiste, ki igrate Warzone. Ne bo tako, kot je bilo v Black Ops 4 z Blackoutom, ki je bil in ga nato naenkrat več ni bilo.
  2. Še ena novica, ki je bila pogosto zahtevana in v nekem obsegu že implementirana v zadnjem Modern Warfare, je crossplay. Na enem strežniku bodo lahko igrali PC, Xbox in PlayStation gamerji – kar dostikrat ni pošteno za t.i. konzolaše, a vseeno lahko igrate s prijatelji, tudi če ti nimajo iste konzole ali računalnika kot vi.
  3. Že v Open Beti je bilo opaziti hitrejši gameplay, ki več ne bo podpiral animacij montiranja orožij ali počasnega preverjanja kotov pri prehajanju skozi vrata. S tem mislijo poenostaviti izkušnjo ter jo bistveno pohitriti – z več šprintanja in manj počasnega gledanja okoli vogalov, lahko pričakujete manj kemperjev in več akcijske igre, ki je od Call of Duty tudi pričakujemo.
  4. Vrača se Gunsmith, ki je sedaj nadgrajen z do 54 nadgradnji za orožja, kar omogoča igralcem, da si poosebijo orožje do potankosti. Istočasno se vračajo tudi WildCardi, ki bodo omogočili do osem dodatkov na posamezno orožje. Nas prav zanima, kakšne kombinacije bomo videli v prihodnosti na strežnikih.
  5. Zadnja sprememba, a tudi tista, ki bo za kampanjske navdušence tudi najpomembnejša, je vključitev več možnih zaključkov kampanjskega dela v sam enoigralski mode. Igro želijo razvijalci narediti manj premočrtno in linearno ter jo bolj odpreti igralčevim odločitvam in izbiram. Nekaj, kar še ni bilo preizkušeno nikoli prej. Vedno si šel skozi iste korake, iste misije, streljal na iste nasprotnike. Sedaj se to konkretno spreminja. Mislim, da bo ta sprememba ključna za uspeh novega Call of Duty: Black Ops Cold War.

Na portalu Game Gang lahko pričakujete poglobljeno, in-depth recenzijo, ko igra enkrat izide sredi novembra.


Vroča ponudba za gamerje

CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR PS5

84,99 €

Nadaljuj z branjem

Preizkušamo

Preizkušamo Let’s Sing: Queen

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Queeni so legendarni. Po vsej verjetnosti, je dejstvo, da če imate radi glasbo, imate radi skupino Queen. We are The Champions, Bohemian Rhapsody in več so pesmi, ki jih pozna vsak slehernik. Vprašanje potem ostane le, kako dobri smo mi, igralci, v izvajanju njihovih pesmi.

Merjenje moči v igri ali le zabava

Obstaja več načinov v katerih lahko preizkusite svojo pevsko zmogljivost.

  1. V klasičnem načinu preprosto izberete skladbo in se sami ali z do tremi drugimi soigralci zabavate ali pa kar tekmujete.
  2. Način “Feat” zahteva sodelovanje. Dva igralca sodelujeta v duetu in izmenično zapojeta dele pesmi ter se pri tem poskušata med sabo uskladiti. Na koncu dobite oceno kompatibilnosti, ki je vsaj med našo igro bila venomer nizka – verjetno nas igra hoče primerjati s Freddiejem Mercuryjem.
  3. Če želite, da je izkušnja še težja poskusite način Mixtape. Predstavlja množico vnaprej narejenih mešanic petih skladb za 1 do 4 igralce. Lahko tudi ustvarite lasten mixtape in vašo izkušnjo popeljete na novo raven.
  4. Obstaja tudi način zabave za 1-8 igralcev, v katerem se dve ekipi borita za zbiranje “kovancev”. V tem načinu pričakujete tudi vrsto dodatnih izzivalnih mehanik igre – besedilo pesmi, ki se občasno zablura, trese ali kaj podobnega ter s tem zagotovi, da nam sploh ni jasno, kaj se dogaja, ne da bi natančno sledili tekstom.

V vseh večigralskih načinih so lahko dodani AI tekmovalci, kar je ključen dodatek, če igrate sami. Če pa nočete niti virtualnih soigralcev in delate na samoizolaciji tudi v virtualnem svetu, pa obstaja tudi način za enega igralca, vendar le na načinu World Contest. Ta vas postavi ob bok drugim igralcem po svetu in se proti njim borite za mesto na svetovni lestvici.

Mehanika “odklepanja” pesmi

Let’s Sing Queen vsebuje trideset klasičnih skladb te skupine – ko enkrat prepojete pesem, jo lahko kadarkoli poslušate v načinu Jukebox, kot tudi z višjim rangom odpirate nove avatarje ter s temi flexate nad drugimi igralci na spletu.

Pomembnost mikrofona in najboljši mikrofon za Let’s Sing Queen

Če kupite fizično kopijo Let’s Sing Queen, je ta verjetno v kompletu z enim ali dvema USB mikrofonoma, ki sta ključna za realistično igralno izkušnjo – a le-ti zagotovo niso nujni. Vsake slušalke z mikrofonom bodo prav tako delovale, na voljo pa je tudi aplikacija Let’s Sing, ki omogoča uporabo telefona. Preizkusili smo tako mikrofone kot tudi telefon in opravi svoje delo brez kakršnih koli težav – le studijski mikrofoni so bili preobčutljivi za igro, ki je prepogosto peakala, a to je v našem primeru zagotovo omejitev igralne platforme PlayStation 4 in njihove relativno slabe podpore vmesnikov za XLR mikrofone.

Let’s Sing Queen vzame preizkušeno formulo Let’s Sing in v njo doda najboljše Queenove pesmi. Torej, če imate radi Queen in uživate v dobri glasbi, vam bo igra všeč. Na tem mestu se vseeno postavlja vprašanje zakaj je Let’s Sing Queen postal ločen izid in ne samo dodatek za Let’s Sing 2020 ali prihajajoče 2021, a ne glede na to vseeno gre za dobro sestavljeno igro, čeprav ni nobenih presenečenj. In zagotovo bo poživila katero koli zabavo.

Nadaljuj z branjem

Preizkušamo

Preizkušamo novoizdano FIFA 21

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Leto je naokoli in spet nas je pričakala nova iteracija nogometne simulacije FIFA 2021. Grafično sicer malce lepša, a pod površjem žal brez večjih sprememb.

Letošnja različica s sabo ni prinesla nobenih večjih novih igralnih posebnosti. Na prvo žogo bi laično oko celo hitro reklo, da je zadeva v resnici le FIFA 2020 z malo več poligoni in novimi igralci. Kritika, da kupci FIFE vsako leto plačujejo le za menjave igralcev, je v primeru 2021 skoraj upravičena.

Novost v spretnem preigravanju

A spremembe so vseeno prisotne in po več urah igranja se te tudi opazijo. FIFA 2021 ima nov sistem za preigravanje Agile Dribbling, ki igralcem z višjo statistiko veščin omogoča, da začnejo s preprosto kombinacijo tipk med nogami obračati žogo in se s tem izognejo poskusom prevzema žoge od nasprotnika. Pri tej potezi se moramo seveda zavedati, da bo veliko bolj učinkovita, če jo izvedejo igralci kot sta Lionel Messi in Silva.

Vidnejše izboljšave na področju podajanja in inteligence igralcev

Izboljšave vidimo tudi na področju podajanja visokih žog v prostor. Brce žog niso več predvidljivo enostavne, ampak sedaj omogočajo, da jih lahko bolje zavijemo in ciljamo. Izboljšali so tudi udarce z glavo. Taktike dolge podaje iz boka so posledično postale veliko bolj realne. Igra nasploh daje občutek lažjega napadanja. Zaključiti tekmo z doseženimi petimi goli ni bila redkost. Na drugi strani pa so prišle tudi spremembe za branilce. FIFA 2020 branilci so včasih blokirali strele in podaje, ki so bili blizu njih, a se v resnici niso dotaknili njihovega telesa. Teh frustrirajočih trenutkov v FIFA 2021 na srečo ni bilo prisotnih.
Področje igralnih načinov tudi ne prinaša večjih sprememb, le izboljšave in dodatke na že znanih. Tako se vrača Volta, igralni način, ki omogoča tekme v »cestnem« nogometu. Majhni goli, veliko preigravanja in po novem tudi večigralski način. Večigralstvo v Volta načinu namreč v prejšnji FIFA 2020 ni bilo na voljo. Volta ima sedaj tudi par ur vsebine za zgodbo, četudi ta deluje dokaj klišejsko in nič kaj unikatno. Volta način je posledično boljši od lanske verzije, a še vseeno deluje le kot dodatek, ki ga igralci pogosto enkrat preverijo in potem pustijo na miru za vedno.

Career mode je ravno tako dobil par sprememb, ki kažejo na izboljšave. Igralni način, ki je osnova FIFA offline igralske izkušnje, ima sedaj večji poudarek na treniranju svojih začetih igralcev in upoštevanju kemije med njimi. Neskončno menjavanje nogometašev in kupovanje novih, tako ni več očitna prva izbira, ampak je pri določenih igralcih potreben resen razmislek ali se njihova zamenjava res izplača.

Novosti v menedžerskem načinu

Menedžerski navdušenci pa se v Career igralnem načinu lahko veselijo nove dodane funkcije ogleda simulacije tekem iz ptičje perspektive. Stvar omogoča preprosto prehajanje med menedžerskim in igralskim pogledom. Če na primer med spremljanjem igre opazite, da ima vaša AI vodena ekipa težave, lahko svobodno vstopite v igro, zadanete kakšen gol in se prestavite nazaj v menedžersko pozicijo, ko enkrat dosežete vodstvo.

Mikrotransakcije in FIFA Ultimate Team (FUT)

Ker govorimo o FIFA igri, moramo žal govoriti tudi o mikrotransakcijah. FIFA Ultimate Team je spet velik del FIFA izkušnje in vidi se, da EA svojo pozornost še vedno v večini usmerja v ta igralni način. Ultimate Team namreč kreacijo svoje enajsterice še vedno močno naslanja na kupovanje paketov kartic. Pay-to-win mehanika, ki jo te mikrotransakcije prinašajo, lahko pokvari velik del izkušnje. Je pa sedaj v Ultimate Team dodana opcija co-op igranja, tako da lahko razočaranje ob odpiranju paketov sedaj tudi delite s prijatelji.

FIFA 2021 je nogometna simulacija, ki se od svojega predhodnika ne razlikuje veliko, a vseeno prinaša določene izboljšave, ki jih veterani igre zagotovo opazijo in cenijo. Napadanje je zabavnejše, igralni načini dodajo več ur nove vsebine, večji poudarek je na večigralstvu (npr. Volta, co-op Ultimate Team), a mikrotransakcije so še žal vedno prisotne. Je pa FIFA vseeno FIFA in evforija, ko prijatelju prebijete obrambo in mu zadate gol, pogosto zamegli njene sporne točke.


Vroča ponudba za gamerje

FIFA 21 PS4

65,99 €


Avtorji:
Tekst: Rok Gumzej
Glas: Nataša Ujlaki
Video: Samo Zavašnik

Nadaljuj z branjem

Igre

Igrali smo Genshin Impact – Recenzija

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Genshin Impact je open-world igra, ki spominja na Breath of ohe Wild z dodatkom gacha mehanik (japonska verzija lootboxov). Igra prihaja izpod rok razvijalcev miHoYo, kateri so do sedaj bili najbolj znani po njihovi mobilni igri Hokai Impact.

Genshin Impact je postavljen v svet poln čarovnije in bogov, kjer igrate enega od dveh angelskih dvojčkov, katera sta na začetku igre ločena pri spopadu s sovražnikom. Po izbiri glavnega lika se zbudite v novem mestu imenovanem Monstadt skupaj z novo partnerko Paimon, ki spominja na vilo. Nato pričnete z iskanjem svojega izgubljenega družinskega člana, a kar hitro ugotovite, da imajo tamkajšnji prebivalci obilo drugih problemov, kot so zmaji in podzemne tolpe.

Genshin Impact - Free Open-World Action Role-Playing Game - AllKeyShop.com

Mojo pozornost v igri sta obdržali dobra zgodba in zanimiva kultura igralskega sveta, poleg tega tudi zelo dobri karakterji in njihovi odlično posneti glasovi tako v angleškem kakor tudi v japonskem jeziku. K temu je celoten čas prispeval seveda anime dizajn, ki igri doda še odličen izgled. Morda pogrešam dialog glavnega lika, saj ob izbiri odgovora, kateri so lahko na trenutke prav smešni, preprosto vidimo samo napis, ne slišimo pa njegovega glasu.

How to Make the Most Out of the Free Characters in Genshin Impact

Poleg svojega glavnega karakterja, ki ga izberete v začetku igre, vam igra nato ponudi še dodatne tri, ki sestavljajo vašo ekipo in jih lahko poljubno menjate med potovanjem in dvoboji. Vsak karakter ima različne sposobnosti, ki pomagajo pri reševanju ugank in premagovanju sovražnikov.

Seveda pa gre za gacha igro, kar pomeni, da lahko z denarjem poskusite srečo tudi z lootboxi in tako pridobite nove karakterje ali orožja. Po več urah igranja, še nisem prišel do stopnje, kjer bi igra želela oziroma me prisilila v nakup lootboxa in tako lahko brez problema nadaljujem zgodbo s karakterji, ki so na voljo brez vloženega denarja. Med nekaterimi nalogami lahko preizkusite karakterje, katerih ne prejmete brezplačno in na teh točkah vas lahko zasrbijo prsti po morebitnem denarnem vložku. Prav tako lahko prejmete ob končanih nalogah tudi tako imenovane “Wishes” – želje, ki vam ponudijo možnost brezplačnega lootboxa, kjer, če imate dovolj sreče, lahko prejmete enega od karakterjev.

Ogromna mapa v Genshin Impact te nikoli ne pusti brez dela in poleg rednih nalog na poti srečate ogromno zakladov, katere varujejo sovražniki. Na poti lahko nabirate tudi sestavine za hrano, ki jo lahko kuhate in razne kamnine, ki vam bodo služile pri nadgradnji orožja. Razvijalci pa obljubljajo še razširitev mape, kar bo dodalo še več deset ur igranja.

🎶 Ezereal 🎶 on Twitter: "Genshin Impact will be a massive game, a bit  like Breath of the Wild was. The map you see here represents half of the  world of #GenshinImpact

Do sedaj je bojevanje izgledalo precej zadovoljivo. Dober izgled in občutek navadnih napadov z mečem naredijo vsak spopad prijeten. K temu prispevajo tudi sposobnosti, ki potrebujejo nekaj časa preden jih lahko uporabimo in se pri vsakem karakterju razlikujejo. Za razliko od Zelde, tukaj ni potrebno skrbeti, da bi vaš najljubši meč izginil ali se razbil, kar je odlično, saj lahko vsako orožje nadgradite in ne skrbite, da bi ga izgubili.

Kot sem že omenil se elementi in sposobnosti pri karakterjih spreminjajo. Posledično smo nekje primorani uporabiti na primer gorečo puščico, drugje pa moč vetra ali katerega drugega elementa. Elemente lahko med dvobojem tudi združujemo. V primeru, da nasprotnika podžgemo z ognjem, to lahko združimo nato še z močjo vetra in dobimo ognjeni tornado.

Ena slabših stvari bojevanje je včasih kamera, ki je lahko zakrita v določenih situacijah z visoko travo zaradi česar nimamo popolnega pogleda. Druga stvar, ki je pri bojevanju nadležna, so primeri, kjer močnejšega nasprotnika porinemo iz prepada ali ga premaknemo predaleč od njegove začetne točke. V tem trenutku namreč sovražnik preprosto pridobi nazaj vse svoje prvotne življenjske točke in naenkrat smo primorani spopad ponoviti. Slednje se ni zgodilo prevečkrat, tako da s tem ne bi smeli imeti preveč težav.

Po približno 15 urah igranja igra omogoča tudi co-op način, kjer lahko prijatelje povabite v svoj svet ali se pridružite njihovemu. Ko se vam pridružijo prijatelji v igri so vse naloge povezane z glavno zgodbo zaklenjene in tako ostaneta na voljo le raziskovanje mape in spopad z močnejšimi nasprotniki. Co-op omogoča hkratno igranje štirih igralcev, četudi so na različnih napravah. Pomembno je le, da igrate na istem regionalnem strežniku. Odlične kontrole omogočajo nemoteno igranje tudi na telefonu in na manjšem ekranu svet vseeno izgleda izjemno.

Sam videz igre je verjetno še lepši kot Breath of the Wild, kar doprinese tudi izjemna glasbena podpora. Vsaka regija, okolica in spopadi v teh regijah imajo drugačno glasbeno podporo.

MiHoYo je tako vzel Breath of the Wild kot nekakšno oporo pri izdelavi svoje igre in jo nadgradil z gacha mehaniko, da so igro lahko ponudil igralcem brezplačno. Odličen RPG in dobra co-op izkušnja po več kot 20 urah igranja dajeta res občutek, kakor da se je igra šele dobro začela in tako skriva še kar nekaj skrivnosti. Kot rečeno ne smemo pozabiti, da bodo prišli novi karakterji, kakor tudi razširitev mape. Tedaj bo dodanih kar nekaj novih ur za raziskovanje.

Genshin Impact tako sodi med ene najboljših iger kar sem jih igral. Trenutno je brezplačno na voljo na PC, Android, iOS in PS4. Igro lahko naložite na povezavi tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

NACON PS4 REVOLUTION PRO KONTROLER V3, ČRN

109,99 

Nadaljuj z branjem

Preizkušamo

Testirali smo NBA 2K21

Žan Zupančič

Objavljeno

v

V igričarskem svetu je zelo malo iger, ki dobijo letno nove izide. Med te spada NBA 2K, igra, ki je vsako leto v osnovi enaka različici iz prejšnjega leta, z nekaj dodatki in mnogo več mikro transakcijami.

Seveda to, da igra ne prinaša večjih igralnih novosti, ni nujno slaba stvar, saj igralcem takoj ob prijemu za kontroler poda že znan občutek košarkarskega parketa, katerega so vajeni že iz prejšnjih let. Znanje in veščine iz prejšnjih let igranja lahko brez težav prenesemo v novo.

NBA 2K21 Review - Is It Really An Upgrade Over 2K20? | The Nerd Stash

Ko se pa odmaknemo od dogajanja na parketu, nas pričaka, kakor smo že navajeni pri EA naslovih, poplava mikro transakcij, ki igro hitro spremenijo v “pay2win” igralni način. Prav tako igralni način MyCareer, kjer igramo v vlogi sina pokojnega superzvezdnika, ni najbolj navdušil. Junior igralec, ki ga opravljamo med šolsko ligo vse do NBA, žal nima nobene zanimive zgodbe, tako da več ali manj gledamo kako se podi za svojim dekletom. Na srečo je možno celotno zgodbo preskočiti in vstopiti takoj v NBA Draft.

NBA 2K21 Reveals New MyCareer Story

Kakor izgleda, če igralni način ne vsebuje mikrotransakcij, potem tudi ni prejel sprememb. Med njimi je predvsem MyLeague, kateri ima veliko možnosti za nadgradnjo. Smo pa prvič dobili tudi celotno žensko ligo WNBA, katero lahko igramo v celoti.

NBA 2K21 – 10 Features You Need To Know

Največja sprememba, ki jo pa lahko opazimo v igranju igre, je met s pomočjo analog tipke. Tokrat ne gre samo za to, da bomo žogo pravočasno izpustili iz rok, ampak moramo svoj met tudi pravilno nameriti. Nov analog met veteranskim igralcem NBA 2K igre torej vseeno predstavlja novost in lahko v začetku zahteva kar dolgo uvajanje. Ko pa enkrat zagledate povsem zelen prikazatelj meta, ki mu sledi popoln koš, se celoten trud poplača.

Za konec smo pustili še CPU (računalniško vodena nasprotna ekipa), katera občasno še vedno ostaja precej zmedena. Najbolj lahko to opazimo v protinapadih, kjer se nasprotniki iz hitrega teka preprosto upočasnijo v počasno hojo. Prepogosto CPU želi priti tudi do dvojnega pokrivanja vašega igralca in posledično pri metu vedno pusti odprtega soigralca.

Kot izgleda ima morda EA pri CPU še kaj za popraviti, so pa vseeno dobro delo opravili pri reakcijah vaših soigralcev. Računalniško vodeni AI soigralci iščejo več prostora za met in pomagajo pri blokadah, kar je zagotovo plus.

Za zaključek igra ostaja še kar odlična simulacija košarke in trenutno tudi najboljša na trgu. Na žalost pa EA porabi preveč časa izven igrišča, kjer nam želi izprazniti denarnice, namesto, da bi izboljšal zabavno igranje na parketu.


Vroča ponudba za gamerje

NBA 2K21 MAMBA FOREVER EDITION PS4

99,99 €

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno