Poveži se z nami

Preizkušamo

Preizkušamo Let’s Sing: Queen

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Queeni so legendarni. Po vsej verjetnosti, je dejstvo, da če imate radi glasbo, imate radi skupino Queen. We are The Champions, Bohemian Rhapsody in več so pesmi, ki jih pozna vsak slehernik. Vprašanje potem ostane le, kako dobri smo mi, igralci, v izvajanju njihovih pesmi.

Merjenje moči v igri ali le zabava

Obstaja več načinov v katerih lahko preizkusite svojo pevsko zmogljivost.

  1. V klasičnem načinu preprosto izberete skladbo in se sami ali z do tremi drugimi soigralci zabavate ali pa kar tekmujete.
  2. Način “Feat” zahteva sodelovanje. Dva igralca sodelujeta v duetu in izmenično zapojeta dele pesmi ter se pri tem poskušata med sabo uskladiti. Na koncu dobite oceno kompatibilnosti, ki je vsaj med našo igro bila venomer nizka – verjetno nas igra hoče primerjati s Freddiejem Mercuryjem.
  3. Če želite, da je izkušnja še težja poskusite način Mixtape. Predstavlja množico vnaprej narejenih mešanic petih skladb za 1 do 4 igralce. Lahko tudi ustvarite lasten mixtape in vašo izkušnjo popeljete na novo raven.
  4. Obstaja tudi način zabave za 1-8 igralcev, v katerem se dve ekipi borita za zbiranje “kovancev”. V tem načinu pričakujete tudi vrsto dodatnih izzivalnih mehanik igre – besedilo pesmi, ki se občasno zablura, trese ali kaj podobnega ter s tem zagotovi, da nam sploh ni jasno, kaj se dogaja, ne da bi natančno sledili tekstom.

V vseh večigralskih načinih so lahko dodani AI tekmovalci, kar je ključen dodatek, če igrate sami. Če pa nočete niti virtualnih soigralcev in delate na samoizolaciji tudi v virtualnem svetu, pa obstaja tudi način za enega igralca, vendar le na načinu World Contest. Ta vas postavi ob bok drugim igralcem po svetu in se proti njim borite za mesto na svetovni lestvici.

Mehanika “odklepanja” pesmi

Let’s Sing Queen vsebuje trideset klasičnih skladb te skupine – ko enkrat prepojete pesem, jo lahko kadarkoli poslušate v načinu Jukebox, kot tudi z višjim rangom odpirate nove avatarje ter s temi flexate nad drugimi igralci na spletu.

Pomembnost mikrofona in najboljši mikrofon za Let’s Sing Queen

Če kupite fizično kopijo Let’s Sing Queen, je ta verjetno v kompletu z enim ali dvema USB mikrofonoma, ki sta ključna za realistično igralno izkušnjo – a le-ti zagotovo niso nujni. Vsake slušalke z mikrofonom bodo prav tako delovale, na voljo pa je tudi aplikacija Let’s Sing, ki omogoča uporabo telefona. Preizkusili smo tako mikrofone kot tudi telefon in opravi svoje delo brez kakršnih koli težav – le studijski mikrofoni so bili preobčutljivi za igro, ki je prepogosto peakala, a to je v našem primeru zagotovo omejitev igralne platforme PlayStation 4 in njihove relativno slabe podpore vmesnikov za XLR mikrofone.

Let’s Sing Queen vzame preizkušeno formulo Let’s Sing in v njo doda najboljše Queenove pesmi. Torej, če imate radi Queen in uživate v dobri glasbi, vam bo igra všeč. Na tem mestu se vseeno postavlja vprašanje zakaj je Let’s Sing Queen postal ločen izid in ne samo dodatek za Let’s Sing 2020 ali prihajajoče 2021, a ne glede na to vseeno gre za dobro sestavljeno igro, čeprav ni nobenih presenečenj. In zagotovo bo poživila katero koli zabavo.

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Preizkušamo Zoids Wild: Blast Unleashed

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Zoids Wild: Blast Unleashed je igra bojevanja, kjer se med seboj spopadajo mehanične živali imenovane Zoids. Predvsem so Zoids popularni na japonskem, sedaj pa se želijo razširiti še globalno. Franšiza Zoids obsega več različnih iger kot so, Zoids Wild: King of Blast, Zoids: Field of Rebellion in Zoids Struggle. Igra je ekskluzivna za konzolo Nintendo Switch, tako da jo lahko s sabo vzamete kamorkoli. 

Na prvi pogled izgleda kot enostavna otroška igra, ki pa v resnici pod površjem skriva nekoliko več. Spominja me na serijo Bakugani, kjer ima vsak otrok svojo mehanično žival s katero se poda v boj. Tudi v tej igri ima vsak otrok svojega Zoida, s katerim je povezan. Tako si lahko tudi vi izberete svojega najljubšega Zoida in z njegovo pomočjo, bo v vas spet zaživela vaša otroška stran.

Ob zagonu igre sem za začetek poskusila »Practice« način, da sem se seznanila s kontrolami. Kot v vsaki bojni igri, imate na voljo hitre in težke napade, implementirano pa je tudi umikanje in blokiranje. Igrate se lahko s kombinacijami tipk, da nasprotniku povzročate tem večjo škodo. Vsak Zoid ima tri unikatne napade, ki jih lahko uporabite samo takrat, kadar imate poln bojni merilec. Napolnite ga lahko tako, da sprejemate ali dajete udarce. Ko je merilec enkrat do konca napolnjen, ta omogoča uporabo čisto posebnega napada »Blast move«, ki ima svojo dramatično animacijo. Boji izgledajo fantastično z raznimi efekti in gladkimi animacijami.

Igra ima poleg »Practice« načina tudi »Story« in »Continuous Battle«. Story način predstavi celotno Zoids zgodbo in omogoča odklepanje novih karakterjev. Igrate ga lahko z različnimi liki in z njimi raziskujete svet Zoidsov. Če želite igrati s prijateljem, pa lahko poskusite »Battle« način z lokalnim co-op bojevanjem. Na žalost večigralstvo preko spleta ni na voljo, kar se mi zdi izgubljena priložnost, še posebej v letu 2020, kjer večina tovrstnih iger to že podpira. Potem je tu še »Continuous Battle« način, kjer pa se spopadete s sedmimi izzivalci, ki jih ni težko premagati.

Na koncu koncev je igra usmerjena k mlajši starostni skupini. Stil igranja je ponavljajoč in hitro postane dolgočasen. Kadar sem igrala v Story načinu sem bila navdušena nad novimi Zoidsi, a sem hitro izgubila pozornost. Primanjkuje igralnih načinov in raznolikosti, še posebej za ceno, ki jo ponujajo. Pozitivna stran pa je ta, da igra izgleda lepo in ima gladke animacije. Na žalost, pa igra težko zadovolji potrebe starostne skupine nad sedem let in je ne bi priporočala starejšim igralcem.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/679945/zoids-wild-blast-unleashed-nintendo-switch-box-455_5f530dbaa44aa.jpg

ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED NINTENDO SWITCH

31,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Windbound

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Windbound nas je odpihnil

5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound

Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.

Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.

Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.

Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih,  ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.

Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.

Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati. 

Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.


Vroča ponudba za gamerje

REDRAGON KALI MEHANSKA K557R, TIPKOVNICA

59,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Odpakirali smo Zoids Wild: Blast Unleashed

Nastja Topovšek

Objavljeno

v

Zoids Wild: Blast Unleashed je peta izdaja anime igre, ki je bila prvič predstavljena javnosti 1985. V tokratni, za Nintendo Switch ekskluzivni, se igralci borijo na velikanskih mehanskih živalih – vsebuje 16 robotskih kreatur, borimo pa se lahko v načinu zgodbe, treninga ali večigralstvo na eni konzoli, kot tudi igranje preko interneta. Tokrat nam je razvijalec poslal t.i. “media kit”, ki smo ga unboxali v zgornjem videu.

Transkript

Pozdravljeni in dobrodošli v novem GameGang unboxing videu, v katerem bomo skupaj odpakirali novo Zoids Wild Blast Unleashed videoigro. A se kdo spomni Zoids iger? Prva je izšla že leta 1985 za njo pa kar nekaj njenih naslednic, za različne polatforme Gameboy, PS1, PS2, nato Xbox360 in tudi kar nekaj mobilnih verzij te igre.

Danes pa imamo igro za platformo Nintendo Switch, sicer tale škatla ni navadna škatla za igro, kot bi jo kupili recimo v Big Bangu. Je medijska verzija, ampak dajmo pogledati kaj se skriva v njej.
Tukaj že prva stvar, ki je zanimiva oz. me mogoče malo zmoti, ker nevem za kaj je, sta te dve ušesi.. Mogoče je tole za to, da nosimo škatlo, vendar pa ne razumem, zakaj bi tole škatlo želeli kam nesti. Bomo videli, mogoče pa se za temi ušesi skriva kaj drugega.

Škatla je lepa, kvatitetna, tukaj pa imamo eno presenečenje, na katerem piše “Are you ready to join the battle?”. Smo pripravljeni? No pa dajmo.

Evo tukaj že imamo grafiko, podobno kot na prvi strani. Aha! Evo ušesa – igralna plošča. Predvidevam, da se v škatli skrivajo tudi kakšne igralne karte. Ali jih mogoče moramo že imeti?

Naslednja stvar je A4 poster, v bistvu enaka slika kot na pokrovu. Skrivajo se še nalepke, seveda sama igra – originalno zapakirana. Aha in imamo igralne karte. Ena zanimivost o Zoids igralnih kartah pa je, da so bile izdane že leta 1999, vendar le v kitajskem jeziku in jih nikoli niso prevedli, ker so bile zelo podobne igralnim kartam Pokemon.

Jih verjetno zaradi tega, ker so se Pokemon tako dobro uveljavile niso prevedli – mogoče? Imamo še 3 broške – nisem prepričana ali so te broške še tako popularne – zgledajo vredu. Dodatne karte in še ena broška, ta ko da 4 broške! Še nekaj kart se skriva na dnu.

Tukaj pa imamo pa nek zavitek, zgleda kot poster, mogoče pa kaj drugega. Kot vidimo je zapečaten z nalepko mogoče je kaj zanimivega, no pa poglejmo. Nalepka se lepo odstrani… Vau – na zadnji strani je samo logo od igre, tukaj pa imamo hmm… imamo samo nekaj slik iz same videoigre.

Ampak kakorkoli že, tukaj je sama igra, ki jo bomo sedaj odprli, da vidimo ali je samo koda ali ne. Ja.. Velika škatla za malo spominsko kartico, ampak na koncu koncev je tale spominska kartica vse kar vstavite v vaš Switch in pričnete z igranjem videoigre.

No, to je bilo to za tale unboxing, mi pa se vrnemo čez nekaj dni s polnim testom te igre Zoids Wild Blast Unleashed.


Vroča ponudba za gamerje

ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED NINTENDO SWITCH

31,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Star Wars: Squadrons

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Star Wars Squadrons je prva video igra kultne franšize Star Wars, v kateri so se razvijalci osredotočili izključno na pilotiranje in s tem želeli ustvarili posebno vesoljsko-letalsko izkušnjo. Pa jim je uspelo? Berite naprej.

Če igro primerjamo s Star Wars filmi moramo najprej omeniti njen izgled, ki je futurističen, izjemno dovršen in natančen. Razvijalci so presegli vsa pričakovanja, vsaj kar se tiče izgleda samega vesolja, laserjev, izstrelkov, ladij, itn. Osredotočili so se tudi na najmanjše malenkosti, tako da je izkušnja med letenjem resnično neverjetna. Presenetila nas je možnost ogleda okolice v vsakem trenutku igranja, ki pri VR verziji daje še dodatni občutek realističnosti in je za vse navdušence nad virtualno resničnostjo skorajda nujna za preizkus.

Izgled vesolja, ki se razprostira vse okrog pilota je poln detajlov, ki jih nismo pričakovali, npr. meteoriti, vesoljski kamni, zvezde in planeti v daljavi, različne sence, meglice, prah, ter še mnoge druge. Presenetilo nas je še posebej to, da so vsi predmeti in ovire postavljeni tja z namenom in nam lahko med boji pomagajo obenem pa tudi poškodujejo našo ladjo, če si jih želimo ogledati pobližje.

No, nehajmo s teorijo in se preselimo v glavni meni igre, ki te ob prvem zagonu napoti naravnost na izbor “strani”, za katero se želiš bojevati (New Republic ali Galactic Empire). Dalje nas igra popelje na sestavo svojega avatarja, ki malo spominja na sestavo avatarja v igri The Sims.

Pričetek igranja opcije Story v glavnem meniju se začne z daljšim odsekom posnete scene, kateri sledi osnovni tutorial kako leteti, manevrirati in streljati glavne laserje. Takoj ko končaš prvih nekaj izzivov – tj. sestreliš nekaj sovražnih ladij, se naučiš prvih trikov, pa te vodilna ladja pripelje v Hangar in prve misije je kar hitro konec.

V Hangarju pa nas čaka neprijetno presenečenje, saj se hitro zavemo, da se ni mogoče premikati po prostoru, kot bi nam bilo normalno. Premiki so možni le na nekaj vnaprej določenih mest v prostoru, ki so označeni z ikonicami na katero klikneš, da te teleportira v tisti pogled. Poleg tega se je v hangarju možno še pogovoriti z nekaterimi člani tvoje AI ekipe, kjer pa nas pričaka naslednje neprijetno presenečenje, kajti pogovor poteka kot vnaprej posneti monolog našega sogovornika – smo z avatarjem sicer prisotni, vendar pa se ne odzivamo, niti se ne sliši ali vidi odgovora, ki smo ga sogovorniku podali.

Po pogovoru pa nas čaka še tako imenovani Briefing oz. sestanek, kjer dobiš vizualna navodila kot tudi ustno obrazložitev poteka naslednje misije. Ko je sestanka konec, se v Hangarju odpre možnost, da skočiš v pilotsko kabino in morebiti zamenjaš orožja na posameznih delih ladje (gumbih na kontrolerju) ali zamenjaš celotno ladjo, če ti misija to dovoljuje. Nekatere misije, predvsem začetne, nimajo možnosti zamenjave ladje, saj je tista, ki ti jo dodelijo najbolj primerna za izvedbo predstavljene naloge, lahko pa si zamenjaš vrsto laserjev, drugih orožij in funkcij ter s tem vplivaš na različne lastnosti ladje (hitrost, pospešek, manevrske sposobnosti, ščit in odpornost na škodo).

Skupno je v opciji Story 14 misij, ki se počasi razvijajo, ko tudi ti kot pilot vzporedno razvijaš nove sposobnosti, spoznavaš nove ladje, nove možnosti streljanja, trike letenja, nova orožja, spremembe targetiranja in izmikanja, premikanja med tarčami, zgoščevanja moči ladje na ščite, orožje ali letenje in še mnoge druge. V skoraj vsaki misiji imaš nov tutorial ali kombinacijo gumbov, ki je primerna za določeno situacijo. To nam je bilo še posebej všeč, saj se tako na nekatere osnovne funkcije letenja navadiš že prej in potem v novi misiji posledično le vadiš en ali dva nova trika.

Težava pa nastane pri misijah v katerih dobiš več vzporednih izzivov naenkrat in se ne osredotočiš na pravilnega. Kar hitro se potem zgodi, da misije ne zaključiš uspešno in jo moraš začeti znova. Dodatna zmeda pa so še Optional oz. opcijski izzivi, ki za uspešno opravljeno misijo niso nujno potrebni. Pri opcijskih izzivih se nam je večkrat zgodilo, da smo zaradi njih morali ponoviti kar celotno misijo, saj smo v njih bili hitro uničeni. Opcijski izzivi so namreč nekaj stopenj težji od ostalih, a ti na koncu prinesejo dodatne trofeje in medalje.

V glavnem meniju pa imamo še nekaj drugih možnosti igranja, kot sta Quick Match in Multiplayer.

  • Quick Match je hitra online ali offline igra, ki je podobna kot misije, vendar krajša, medtem ko opcija Multiplayer odpira več podkategorij.
  • Prva od le teh je tako imenovan Dogfight – online dvoboj dveh ekip v formatu 5v5, ki vam ne vzame več kot četrtino ure. Naloga Dogfight načina igranja je, da čim večkrat sestreliš svoje nasprotnike. Zbiraš točke za Kill in Assist, medtem, ko nasprotniki poskušajo enako. Zmaga ekipa z največ točkami.
  • Naslednja podkategorija je Fleet Battles vs. AI, ki pa je boj za varovanje svojega ladjevja proti AI ekipam. Na boju je več ekip hkrati, ki med sabo sodelujejo, da premagajo nasprotnika.
  • Še zadnja podkategorija pa je Training, ki pa vsebuje tutoriale taktik, združevanja, strategij in še več, ter različne proge z ovirami za treniranje manevrov letenja in streljanja.

Na koncu lahko povzamemo, da je igra kar se tiče grafike, izkušnje letenja, detajlov in možnosti, ki jih ponuja, dobra in vsekakor vredna preizkusa. Vsebuje sicer napake in moteče elemente, ki naredijo včasih igro med misijami dolgočasno, a vendar mislimo, da ima igra zelo dober potencial in upamo, da ji sledi še kakšna nova izboljšana verzija ali nadaljevanje. Letenja in pilotiranja pa se še nismo naveličali, tako da bomo še skočili v pilotsko kabino v videoigri Star Wars: Squadrons.


Vroča ponudba za gamerje

STAR WARS: SQUADRONS PC

39,99 €


Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Prva igra: Call Of Duty: Black Ops Cold War

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Novo leto, nov Call of Duty. Z lanskoletnim, izjemno uspešnim igralnim modusom Warzone, ki ga še zdaj igra ogromno ljudi, pri Activisionu spet vidijo potrebo, da plačajo delničarjem in posledično prihaja Call of Duty: Black Ops Cold War. To je sedaj šesta izdaja v Black Ops zgodbi in prva po letu 2018 za Black Ops 4. Kaj bo novega, če sploh kaj, se vprašate?

Call of Duty je verjetno ena najbolj prepoznavnih igričarskih oz. gaming franšiz sploh. Na začetku se je ukvarjala z drugo svetovno vojno, natančneje v Call of Duty 1, 2 in 3 na Xbox 360 in PlayStationu, ter nato s četrtim, tj. Modern Warfare, presedlala v moderni čas. Živo se še spomnim hypea, ko je bila izdana prva Call of Duty: Black Ops – a gre tudi v peto?

Sedaj naj bi se s Cold War selili nazaj v svet takoj po originalnem – tako bo igra postavljena v začetek 80. let prejšnjega tisočletja in vrnilo naj bi se kar nekaj znanih imen, med njimi Frank Woods, Alex Mason in Jason Hudson, kot karakterji, ki jih lahko igramo in so vključeni v kampanjski način.

Mehanika igranja, perki in celotna izkušnja je izjemno podobna preteklim Call of Duty naslovom in je milo rečeno dodelana do te točke, da bi sam gameplay lahko izdali kar jutri, pa se ne bi videlo, da je zadeva še v razvoju. A konec koncev je to tudi posledica tega, da se bolj malo spremeni iz ene v drugo izdajo – nekaj grafik, nekaj tekstur, malce prilagodijo animacije in imajo novo igro.

Glavne novosti, ki bi nas naj čakale so:

  1. Nadaljuje se Warzone in bo ostal kot ločen gameplay mode, a znotraj Black Ops Cold War. Igralcem bo ponujen DLC in dodanih bo nekaj novih mehanik, a na koncu bo ostal kot ločen produkt, kar je izjemno dobra novica za vse tiste, ki igrate Warzone. Ne bo tako, kot je bilo v Black Ops 4 z Blackoutom, ki je bil in ga nato naenkrat več ni bilo.
  2. Še ena novica, ki je bila pogosto zahtevana in v nekem obsegu že implementirana v zadnjem Modern Warfare, je crossplay. Na enem strežniku bodo lahko igrali PC, Xbox in PlayStation gamerji – kar dostikrat ni pošteno za t.i. konzolaše, a vseeno lahko igrate s prijatelji, tudi če ti nimajo iste konzole ali računalnika kot vi.
  3. Že v Open Beti je bilo opaziti hitrejši gameplay, ki več ne bo podpiral animacij montiranja orožij ali počasnega preverjanja kotov pri prehajanju skozi vrata. S tem mislijo poenostaviti izkušnjo ter jo bistveno pohitriti – z več šprintanja in manj počasnega gledanja okoli vogalov, lahko pričakujete manj kemperjev in več akcijske igre, ki je od Call of Duty tudi pričakujemo.
  4. Vrača se Gunsmith, ki je sedaj nadgrajen z do 54 nadgradnji za orožja, kar omogoča igralcem, da si poosebijo orožje do potankosti. Istočasno se vračajo tudi WildCardi, ki bodo omogočili do osem dodatkov na posamezno orožje. Nas prav zanima, kakšne kombinacije bomo videli v prihodnosti na strežnikih.
  5. Zadnja sprememba, a tudi tista, ki bo za kampanjske navdušence tudi najpomembnejša, je vključitev več možnih zaključkov kampanjskega dela v sam enoigralski mode. Igro želijo razvijalci narediti manj premočrtno in linearno ter jo bolj odpreti igralčevim odločitvam in izbiram. Nekaj, kar še ni bilo preizkušeno nikoli prej. Vedno si šel skozi iste korake, iste misije, streljal na iste nasprotnike. Sedaj se to konkretno spreminja. Mislim, da bo ta sprememba ključna za uspeh novega Call of Duty: Black Ops Cold War.

Na portalu Game Gang lahko pričakujete poglobljeno, in-depth recenzijo, ko igra enkrat izide sredi novembra.


Vroča ponudba za gamerje

CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR PS5

84,99 €

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno