Dobrodošli v Sonic Frontiers, najnovejšem delu Sonic franšize, ki se zadeve loti na nov in svež način. Odprti svet, veliko več zgodbe in zgodovine Sonic sveta ter svoboda. Svoboda kam gremo, kaj počnemo in kako v igri napredujemo. Obujte svoje tekaške čevlje in pobarvajte se modro. Čas je, da ulovimo zlate krogce.
Moč prijateljstva
Tokrat Sonica pot ponese na misteriozne otoke, kjer s prijatelji želijo raziskati izvor tako imenovanih Chaos Emeraldov, kristalov, ki lastniku dajo izredne moči. Na poti do otokov pa se druščina nepričakovano znajde v nevarnosti, saj jih neznana entiteta ujame v digitalni svet. Sonicu na srečo uspe iz zagate pobegniti, nakar se odpravi v širni odprti svet reševati svoje ostale prijatelje – Amy, Knuckels in Tails, katere tekom igre tudi redno srečujemo.
SONIC FRONTIERS_20221122025126
SONIC FRONTIERS_20221122025445
SONIC FRONTIERS_20221122025837
Čez igro bomo Sonica vodili po 5 različnih večjih mapah, ki so med sabo tematsko različne. Imajo različno vizualno podobno, izzive in nasprotnike. Otoki v igro vnesejo tudi nekaj kar so oboževalci franšize že mnogokrat izpostavili, a prej redko dobili – več zgodbe in grajenja Sonic sveta. Na misterioznih otokih Sonic namreč najde ruševine starodavne napredne civilizacije in bitja, ki imajo s civilizacijo neko posebno vez. Misterij in mitologija, ki ju Frontiers gradi ni nič pretirano izjemnega, je pa dober korak v pravo smer za franšizo, katera je zaradi svojih pomanjkljivih ali klišejskih zgodb mnogokrat lahko delovala pretirano otroško.
Zgodba poglobi tudi Sonica in stranske like, ki dobijo zadostno mero pozornosti in časa na zaslonu. Skozi stranske misije vidimo tudi odnos med njimi in Sonicom, ki pa tokrat bolj spominja bolj na enakovredno prijateljstvo in njegove kompanjone ne predstavi kot zgolj stranske pomagače.
Mini igra + Mini igra = Igra?
Sonic Frontiers je v prvi vrsti igra, ki želi svoje igralce zabavati in vključiti v akcijo. To vključevanje tokrat Sonic ne doseže skozi nešteto stopenj, kjer teka od točke A do točke B, ampak z zanimivim odprtim svetom, ki ponuja cel nabor aktivnosti, katere lahko igralci igrajo po lastni želji. Odprti svet vsakega otoka daje Sonicu do sedaj še izživeto svobodo.
To svobodo boste najbolje začutili pri tekanju naokrog po otoku in raziskovanju vseh kotičkov, ki se po njih skrivajo. Drsanje po tirnicah, odbijači in steze za pospeške spremenijo odprti svet v Sonicovo igrišče. Igrišče pa nikakor ni prazno. Na otokih Sonic najde izjemno veliko aktivnosti v obliki kratkih mini iger, ki odklenejo del mape naprej in dajo majhno nagrado. Mini igre so zelo raznolike, kratke in večinoma dokaj zabavne. Enkrat brcamo žogo, drugič dirkamo, tretjič rešujemo kratko uganko. Kadar sem naletel na kakšno to mini igro, sem jo z veseljem sproti opravil in nikoli nisem imel občutka, da me igra sili v aktivnosti, ki jih nočem izvajati. Tudi, če se kakšna mini igra ponovi, so na srečo tako kratke, da nad njimi nikoli nisem čutil nadležnosti.
Slika: Sonic: Frontiers
Ena izmed mojih ljubših aktivnosti je bilo lovljenje rib, aktivnost, ki je v današnji igričarski kulturi že nekako pričakovana v novejših naslovih. Ribarjenje pa v Sonicu predstavlja tudi način unikatnega napredovanja, saj lahko preko njega dobimo dostop do ključev za odklenitev naslednje stopnje.
A brez skrbi, če ste oboževalec klasičnih Sonic stopnj je Frontiers poskrbel tudi za to. Na otokih namreč najdete tudi posebna vrata v digitalni svet, kjer se Sonic znajde v klasičnih Sonic stopnjah z jasnim startom in ciljem ter štoparico, ki meri naš čaš. Zadeva je super za ljubitelje platforminga in igralce, ki imajo radi izziv, osebno pa sem se proti koncu igre teh stopnj izogibal. Odprti svet Sonica, misterij izumrle civilizacije in svoboda tekanja naokrog so se mi zdele veliko bolj močne točke Frontiers igre, saj so Sonica predstavile v novi luči.
Od uspavanke do razbijanja
Med raziskovanjem otokov naletimo tudi na cel kup sovražnikov. Vsaka regija ima svoj set, a med njimi zagotovo izstopajo unikatni šefiči. Od mehanskih morskih psov v pesku in letečih ptičev, ki za sabo na nebu puščajo tekaške proge, do Titanov – ogromnih pošasti, ki nas pričakajo ob koncu zaključka vsakega otoka.
Sistem bojevanja deluje včasih kanček dolgočasno in monotono. Ko sem enkrat odkril katere sposobnosti bodo najlažje premagale določenega sovražnika, sem se držal zgolj preverjene metode, ki je zagotovila, da se lahko čim prej vrnem na pot raziskovanja. Pozitivno pa me je presenetila Sonica nova sposobnost Cyloop, katera omogoča, da tečemo okoli nasprotnikov in jih ujamemo v krog steze, ki jo puščamo za sabo. Mehanika gre izredno dobro s tematiko Sonica in se v igri uporablja tako za boj, kot tudi kot način aktivacije predmetov.
Posebej je potrebno izpostaviti boje s titani, ker vključujejo izjemne akcijske sekvence, ki spominjajo na epske anime bitke. Ko Sonic na vsakem otoku namreč zbere vseh 7 emeraldov, postane Super Sonic, rumena nepremagljiva verzija Sonica, ki leti po zraku in z lahkoto odbija tudi gromozanske laserske napade. Najmočnejša točka teh bojev je zagotovo glasbena podlaga, ki me je ob prvem boju s titanom pozitivno presenetila.
SONIC FRONTIERS_20221122031739
SONIC FRONTIERS_20221122032045
Igranje Forntiers je namreč večino časa zelo sproščujoče. Tekanje po zelenih travnikih in neskončni puščavi, medtem ko v ozadju igra umirjena glasba, je še kar definicija “chill” igranja. Ko se pa spopadamo s titanom, pa Sonic Frontiers iz “chill” preklopi na turbo. Sproščena glasba se v hipu spremeni v metalski ali metalcore komad, ki neverjetno dobro ustreza epskemu boju na zaslonu. Igra ima kar 150 avtorskih pesmi, katere bi z veseljem poslušal v avtu tudi stran od zaslona. Hitri ritem, kričanje pevca in metalski solo so včasih tako adrenalinski, da se vprašaš ali je to sploh dovoljeno v igri, ki je označena za 7 letnike naprej.
Hitrost (lahko) ubija
Žal moram izpostaviti tudi nekaj težav z novim Sonic Frontiers. Kontrole so včasih delovale malo zakasnele, kar je pri igri, ki temelji na platformanju lahko hitro frustrajajoče. Še posebej v klasičnih stopnjah znotraj digitalnega sveta, kjer vsaka sekunda šteje, se doživel kar nekaj težav zaradi preobčutljivih kontrol. Moteče je tudi pojavljanje objektov, ki se ne naložijo dovolj hitro. Včasih bo Sonic namreč tekel tako hitro, da se svet pred njim nima časa pojaviti. Sonic je resnično prehiter za svojo okolico, kar seveda včasih onemogoči korektno planiranje kam dalje. Ta verzija igre je bila igrana na konzoli PlayStation 5, katera s tem ne bi smela imeti težav, a žal so bile vseeno prisotne.
Kljub temu je Sonic Frontiers zabavna igra z dovolj presenečenji in raznoliko vsebino, da bo vsak igralec našel nekaj zase, predvsem pa je korak v pravo smer razvoja za franšizo, ki je potrebovala nove širine. Sonic Frontiers dobi močno oceno 7.5 zlatih krogcev od 10.
Atomic Heart, znanstvenofantastična prvoosebna strelska igra razvijalca Mundfish, je v treh tednih presegla 5 milijonov igralcev. Tako vsaj trdi razvijalec.
Mejnik je napovedal Robert Bagratuni, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Mundfish, vendar je več informacij, ki bi to potrdile, težko najti.
We are thrilled with the overwhelming response to our first game. Our team has worked hard since 2017 to create a project that delivers the ultimate gaming experience, and we are delighted to see that Atomic Heart has resonated with gamers worldwide! pic.twitter.com/K70WajyOFM
Kar lahko preverimo, je število igralcev na platformi Steam, ki spet ni tako visoko. Na Steamu naj bi bilo prodanih okoli 200.000 izvodov igre Atomic Heart, pri čemer je bilo ob izidu doseženih rekordnih 37.222 sočasnih igralcev. Od takrat se je število zmanjšalo in je v času pisanja tega članka padlo na približno 2.500.
Pri seštevku 5 milijonov igralcev so razvijalci najverjetneje upoštevali število prodanih kopij izvodov na vseh platformah, vključno z rusko različico storitve Steam, imenovano VK Play.
Generalni direktor Bagratuni je v svojem tvitu izrazil navdušenje studia nad sprejemom igre Atomic Heart in opozoril, da je ekipa na projektu delala že od leta 2017. V svojem tvitu je omenil tudi, da podjetje Mundfish trenutno dela na dodatkih DLC za igro.
Atomic Heart je na voljo za PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X in Series S, Xbox One, Microsoft Windows in Xbox Cloud Gaming.
Najnovejši promocijski napovednik za igro Resident Evil 4 je animiran v slogu risanke o Heidi.
V enominutnem posnetku z naslovom “Leon and the Mysterious Village” (Leon in skrivnostna vas) se glavni junak četrte Resident Evil igre Leon sprehaja po čudovitem španskem podeželju, v iskanju hčere ameriškega predsednika Ashley. Naivno prikazani Leon se približa skupini domačinov, vendar ga po nekaj neuspelih poskusih pogovora mož z lovkami, ki mu rastejo iz vratu, s sekiro udari po glavi. Kdaj in kje se ta reklama predvaja, nam ni často jasno.
Videoposnetek ne pove ničesar o igri, a dolgoletni navdušenci bodo takoj prepoznali prikupne anime različice nekaterih najbolj nepozabnih sovražnikov iz igre Resident Evil 4, kot so stric z žakljem na glavi in motorko, stric, ki se mu glava spremeni v lovke in stric z ogromnimi Wolverine bodali.
Ah, da. Kdo si ne želi videti Golluma, kako se sprehaja po Srednjem svetu? Novi zgodbeni napovednik igre prikazuje posnetke, ki so bili premierno prikazani na četrtkovi predstavitvi Nacon Direct.
Gollum je akcijska RPG igra, ki se odvija vzporedno z dogodki, opisanimi v knjigi Bratovščina prstana, in v kateri se igralci podajo na pot iskanja enega in edinega prstana. Igra ima izvirno zgodbo, ki igralce popelje v več predelov Srednjega sveta in v kateri nastopajo znani obrazi iz knjig J. R. R. Tolkiena.
Vir: Daedalic Entertainment
Igra Lord of the Rings Gollum je bila napovedana že leta 2019 in prvotno načrtovana za izid leta 2021, vendar je bila večkrat odložena. Približni datum izida je trenutno september 2023.
Končno je bil objavljen datum izida igre Starfield, ki bo predvidoma izšla 6. septembra 2023 za PC in Xbox Series X|S.
Od uradne najave leta 2018 je igra Starfield podjetja Bethesda eden od najbolj pričakovanih naslovov v zadnjem času na področju iger. To bo prvo novo vesolje po 25 letih studia Bethesda Game Studios, znanega po franšizah The Elder Scrolls in Fallout.
Vir: Bethesda
Čeprav je bil vsak predogled igre tehnično impresiven in je odlično gradil navdušenje igralcev, si je igra zaradi pogostih zamud ustvarila sloves naslova, ki ga nikoli ne bo. In naslov je zaslužen, saj je bil izid igre ponovno prestavljen. Bethesda je nazadnje napovedala, da bo igra izšla v prvi polovici leta 2023, kar pa žal ne drži več.
Kot je Todd Howard navedel v napovednem videoposnetku, bo igra Starfield uradne predstavitve deležna 11. junija 2023, ko si bodo igralci lahko veliko bolj podrobno ogledali, kaj jih čaka ob izidu igre 6. septembra.
Izid igre Hogwarts Legacy je šesti najuspešnejši v zadnjih šestih letih, poroča GamesIndustry.biz.
Po samo treh tednih prodaje je igra Hogwarts Legacy že peta najbolje prodajana igra v zadnjih 12 mesecih, za igrami FIFA 23, Call of Duty: Modern Warfare 2, Grand Theft Auto 5 in Elden Ring.
Podatki o prodaji vključujejo prodajo iger v fizični obliki na večini glavnih evropskih trgov ter prodajo digitalnih iger večine glavnih založnikov na vseh evropskih trgih.
Naslednja najbolje prodajana nova izdaja je vojna strelska igra Atomic Heart na 9. mestu. Na lestvico sta se ponovno povzpeli igri The Last of Us Part 2 in The Last of Us Remastered, ki ju je spodbudila televizijska serija HBO, posneta po teh igrah. Prodaja drugega dela se je v primerjavi s februarjem lani povečala za 317 %, prodaja igre Remastered pa za 285 %.
Dogajanje v igri se na začetku odvija v Bel Airu v Los Angelesu (ZDA). Prikazuje Dani, eno izmed šestih popolnoma prilagodljivih likov, med katerimi lahko igralci izbirajo. Dani je primerna za bližnji način bojevanja in si želi priti do hotela Halperin.
“Oborožena z vrsto orožij, od katerih ima vsako svoj edinstven, brutalen način bojevanja in neskončne možnosti za nadgradnje, se izganjalka Dani sreča s standardnimi zombiji (Walkers, Shamblers, Runners), variacijami (eksplozivni hodci) in apeks zombiji (hipermutirani zombiji), ki imajo vsi edinstvene moči in vedenje,” pravijo pri Deep Silver.
“Igralci bodo videli tudi, kako izkoriščanje napadov in kombiniranje močnega nabora kartic spretnosti, izboljšanje sposobnosti in prilagajanje slogu igranja pomagajo Dani, ko se prebija skozi prvi del igre.”
Izganjalci so sicer okuženi, a ostajajo pri svoji zavesti in volji, dokler ne uporabijo način Fury Mode, da aktivirajo svoj poškodovani DNK za še bolj brutalne napade.
Ob vsem povedanem in prikazanem jedro igre ostaja zvesto izvirniku, medtem ko nas dodatek kartic spretnosti spominja na igre, kot je Back 4 Blood. Upajmo, da se bo Dead Island 2 odrezal bolje od slednje, saj je razvijalec Back 4 Blood, podjetje Turtle Rock Studios, nedavno končalo razvoj igre.
Po letih zamud je igra Dead Island 2 končno pripravljena na izid, pravzaprav je podjetje Deep Silver celo za en teden prejprestavilo datum izida nadaljevanja.
Dead Island 2 bo izšel 21. aprila za sisteme PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek trgovine Epic Games Store.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.