Connect with us

Igre

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Published

on

Dobrodošli v Sonic Frontiers, najnovejšem delu Sonic franšize, ki se zadeve loti na nov in svež način. Odprti svet, veliko več zgodbe in zgodovine Sonic sveta ter svoboda. Svoboda kam gremo, kaj počnemo in kako v igri napredujemo. Obujte svoje tekaške čevlje in pobarvajte se modro. Čas je, da ulovimo zlate krogce.

Moč prijateljstva

Tokrat Sonica pot ponese na misteriozne otoke, kjer s prijatelji želijo raziskati izvor tako imenovanih Chaos Emeraldov, kristalov, ki lastniku dajo izredne moči. Na poti do otokov pa se druščina nepričakovano znajde v nevarnosti, saj jih neznana entiteta ujame v digitalni svet. Sonicu na srečo uspe iz zagate pobegniti, nakar se odpravi v širni odprti svet reševati svoje ostale prijatelje – Amy, Knuckels in Tails, katere tekom igre tudi redno srečujemo.

Čez igro bomo Sonica vodili po 5 različnih večjih mapah, ki so med sabo tematsko različne. Imajo različno vizualno podobno, izzive in nasprotnike. Otoki v igro vnesejo tudi nekaj kar so oboževalci franšize že mnogokrat izpostavili, a prej redko dobili – več zgodbe in grajenja Sonic sveta. Na misterioznih otokih Sonic namreč najde ruševine starodavne napredne civilizacije in bitja, ki imajo s civilizacijo neko posebno vez. Misterij in mitologija, ki ju Frontiers gradi ni nič pretirano izjemnega, je pa dober korak v pravo smer za franšizo, katera je zaradi svojih pomanjkljivih ali klišejskih zgodb mnogokrat lahko delovala pretirano otroško.

Zgodba poglobi tudi Sonica in stranske like, ki dobijo zadostno mero pozornosti in časa na zaslonu. Skozi stranske misije vidimo tudi odnos med njimi in Sonicom, ki pa tokrat bolj spominja bolj na enakovredno prijateljstvo in njegove kompanjone ne predstavi kot zgolj stranske pomagače.

Mini igra + Mini igra = Igra?

Sonic Frontiers je v prvi vrsti igra, ki želi svoje igralce zabavati in vključiti v akcijo. To vključevanje tokrat Sonic ne doseže skozi nešteto stopenj, kjer teka od točke A do točke B, ampak z zanimivim odprtim svetom, ki ponuja cel nabor aktivnosti, katere lahko igralci igrajo po lastni želji. Odprti svet vsakega otoka daje Sonicu do sedaj še izživeto svobodo.

To svobodo boste najbolje začutili pri tekanju naokrog po otoku in raziskovanju vseh kotičkov, ki se po njih skrivajo. Drsanje po tirnicah, odbijači in steze za pospeške spremenijo odprti svet v Sonicovo igrišče. Igrišče pa nikakor ni prazno. Na otokih Sonic najde izjemno veliko aktivnosti v obliki kratkih mini iger, ki odklenejo del mape naprej in dajo majhno nagrado. Mini igre so zelo raznolike, kratke in večinoma dokaj zabavne. Enkrat brcamo žogo, drugič dirkamo, tretjič rešujemo kratko uganko. Kadar sem naletel na kakšno to mini igro, sem jo z veseljem sproti opravil in nikoli nisem imel občutka, da me igra sili v aktivnosti, ki jih nočem izvajati. Tudi, če se kakšna mini igra ponovi, so na srečo tako kratke, da nad njimi nikoli nisem čutil nadležnosti.

Slika: Sonic: Frontiers

Ena izmed mojih ljubših aktivnosti je bilo lovljenje rib, aktivnost, ki je v današnji igričarski kulturi že nekako pričakovana v novejših naslovih. Ribarjenje pa v Sonicu predstavlja tudi način unikatnega napredovanja, saj lahko preko njega dobimo dostop do ključev za odklenitev naslednje stopnje.

A brez skrbi, če ste oboževalec klasičnih Sonic stopnj je Frontiers poskrbel tudi za to. Na otokih namreč najdete tudi posebna vrata v digitalni svet, kjer se Sonic znajde v klasičnih Sonic stopnjah z jasnim startom in ciljem ter štoparico, ki meri naš čaš. Zadeva je super za ljubitelje platforminga in igralce, ki imajo radi izziv, osebno pa sem se proti koncu igre teh stopnj izogibal. Odprti svet Sonica, misterij izumrle civilizacije in svoboda tekanja naokrog so se mi zdele veliko bolj močne točke Frontiers igre, saj so Sonica predstavile v novi luči.

Od uspavanke do razbijanja

Med raziskovanjem otokov naletimo tudi na cel kup sovražnikov. Vsaka regija ima svoj set, a med njimi zagotovo izstopajo unikatni šefiči. Od mehanskih morskih psov v pesku in letečih ptičev, ki za sabo na nebu puščajo tekaške proge, do Titanov – ogromnih pošasti, ki nas pričakajo ob koncu zaključka vsakega otoka.

Sistem bojevanja deluje včasih kanček dolgočasno in monotono. Ko sem enkrat odkril katere sposobnosti bodo najlažje premagale določenega sovražnika, sem se držal zgolj preverjene metode, ki je zagotovila, da se lahko čim prej vrnem na pot raziskovanja. Pozitivno pa me je presenetila Sonica nova sposobnost Cyloop, katera omogoča, da tečemo okoli nasprotnikov in jih ujamemo v krog steze, ki jo puščamo za sabo. Mehanika gre izredno dobro s tematiko Sonica in se v igri uporablja tako za boj, kot tudi kot način aktivacije predmetov.

Posebej je potrebno izpostaviti boje s titani, ker vključujejo izjemne akcijske sekvence, ki spominjajo na epske anime bitke. Ko Sonic na vsakem otoku namreč zbere vseh 7 emeraldov, postane Super Sonic, rumena nepremagljiva verzija Sonica, ki leti po zraku in z lahkoto odbija tudi gromozanske laserske napade. Najmočnejša točka teh bojev je zagotovo glasbena podlaga, ki me je ob prvem boju s titanom pozitivno presenetila.

Igranje Forntiers je namreč večino časa zelo sproščujoče. Tekanje po zelenih travnikih in neskončni puščavi, medtem ko v ozadju igra umirjena glasba, je še kar definicija “chill” igranja. Ko se pa spopadamo s titanom, pa Sonic Frontiers iz “chill” preklopi na turbo. Sproščena glasba se v hipu spremeni v metalski ali metalcore komad, ki neverjetno dobro ustreza epskemu boju na zaslonu. Igra ima kar 150 avtorskih pesmi, katere bi z veseljem poslušal v avtu tudi stran od zaslona. Hitri ritem, kričanje pevca in metalski solo so včasih tako adrenalinski, da se vprašaš ali je to sploh dovoljeno v igri, ki je označena za 7 letnike naprej.

Hitrost (lahko) ubija

Žal moram izpostaviti tudi nekaj težav z novim Sonic Frontiers. Kontrole so včasih delovale malo zakasnele, kar je pri igri, ki temelji na platformanju lahko hitro frustrajajoče. Še posebej v klasičnih stopnjah znotraj digitalnega sveta, kjer vsaka sekunda šteje, se doživel kar nekaj težav zaradi preobčutljivih kontrol. Moteče je tudi pojavljanje objektov, ki se ne naložijo dovolj hitro. Včasih bo Sonic namreč tekel tako hitro, da se svet pred njim nima časa pojaviti. Sonic je resnično prehiter za svojo okolico, kar seveda včasih onemogoči korektno planiranje kam dalje. Ta verzija igre je bila igrana na konzoli PlayStation 5, katera s tem ne bi smela imeti težav, a žal so bile vseeno prisotne.

Kljub temu je Sonic Frontiers zabavna igra z dovolj presenečenji in raznoliko vsebino, da bo vsak igralec našel nekaj zase, predvsem pa je korak v pravo smer razvoja za franšizo, ki je potrebovala nove širine. Sonic Frontiers dobi močno oceno 7.5 zlatih krogcev od 10.


SONIC FRONTIERS igra za PS5

59,99 €

Igre

Elden Ring: Shadow of the Erdtree dobil 1. napovednik

Published

on

Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC je dobil svoj prvi napovednik. Po več kot 2 letih od izida igre, bo nova razširitev prišla 21. junija.

Gre za največji DLC kar ga je razvijalec FromSoftware kadarkoli naredil. Dogajal se bo na popolnoma novi mapi s podobno vsebino kot originalna igra – ogromno ozemlja za raziskovanje, ječe in jame različnih velikosti in posebne cone, ki zahtevajo linearen proces (imenovane “legacy dungeons”), kot je bila v originalni igri na primer akademija Raya Lucaria.

Kreativni direktor Hidetaka Miyazaki obljublja mapo velikosti večje od Limgrave-a, začetnega dela Elden Ringa. Dodatek bo vseboval tudi nova orožja, opremo, veščine in več kot 10 novih šefovskih bitk. Miyazaki obljublja tudi težavnost, ki bo na stopnji zadnjega dela igre Elden Ring. Pogosto umiranje je torej zagotovljeno.

Zgodba v DLC-ju bo sledila Miquellu, bratu Malenie, najtežjemu šefu iz originalne igre. Napovednik nam o njegovi zgodbi poda zgolj namige: “Domnevam, da tudi tebe zanima kakšno prijaznost Miquella tukaj počne?”. Če je Miquellova zgodba res zgodba o prijaznosti, pa bomo izvedeli junija.

Dodatek prihaja 21. junija za ceno 39.99€.

Continue Reading

Igre

Diablo 4 prihaja na Game Pass

Published

on

Microsoft je pred kratkim v svojem podkastu potrdil, da bo Diablo 4 že marca na voljo za igranje na Game Passu. S tem bo postal prva Activision Blizzard igra na Game Pass platformi.

Lansko leto je Microsoft za 69 milijard dolarjev kupil podjetje Activision Blizzard. S tem je dobil dostop do znanih franšiz kot so World of Warcraft, Call of Duty, Overwatch in tudi Diablo. Kljub nakupu, še Microsoft teh iger zaenkrat ni dodajal na svojo naročniško platformo.

To se spremeni 28. marca, ko bo 34 milijonovov naročnikov – toliko jih Microsoft trenutno poroča – dobilo na Game Passu dostop do Diabla 4. Točno eno leto od izida igre v 2023.

To ne bo prva selitev Diabla 4 na novo platformo. Igra je namreč izšla tudi na Steamu, kjer so ji Steam recenzije namenile mešano oceno z 69% pozitivnih mnenj, kar za igro tega kalibra ni najboljša novica.

Microsoft je med istim podkastom potrdil tudi, da se bodo 4 njihove ekskluzivne igre selile na druge sisteme (ta sta najverjetneje PlayStation in Nintendo Switch). Čeprav ni bilo napovedano za katere igre se gre točno, se na spletu širijo govorice, da gre najverjetneje za Hi-Fi Rush, Sea of Thieves, Grounded in Pentiment.

Naročnina Game Pass – in posledično skupaj z njo tudi Diablo 4 – je v Sloveniji na voljo za 10 evrov na mesec. Z njo dobite dostop do več kot 400 iger različnih razvijalcev.

Continue Reading

Igre

Ob izidu Tomb Raider I-III predelav je Lara Croft pokazala svoj novi izgled

Published

on

Te dni Lara Croft praznuje svoj rojstni dan. Ob izidu Tomb Raider I, II in III predelav, pa smo ob tej priložnosti dobili tudi skrivne slike njenega novega dizajna.

Trenutni odzivi na vse tri predelave prvih treh iger Tomb Raider serije so pozitivni s 87% oceno na Steamu. A če vas klasike iz preteklosti ne zanimajo, brez skrbi, novi Tomb Raider je že v razvoju.

Praznovanje je Lara namreč oznanila na svoji spletni strani, kjer vas sedaj pričaka prav posebna uganka v stilu Tomb Raider serije. Če vam uspe uganko razrešiti, dobite nagrado – prvi pogled na novo podobo najbolj znane raziskovalke zapuščenih templjev v video igrah.

Njen izgled se na prikazani sliki oddaljuje od njenega “preživetvenega” stila, ki smo ga videli v zadnji Tomb Raider trilogiji (Tomb Raider (2013), Rise of the Tomb Raider (2015) in Shadow of the Tomb Raider (2018)).

Njen nov dizajn se namreč bolj nagiba k njenemu originalnemu videzu iz začetkov serije. V podobi deluje tudi starejša in zelo jasno je svoj lok zamenjala za svoji ikonični srebrni pištoli.

Naslednja igra v Tomb Raider seriji nosi naslov Tomb Raider Next. O igri še ni veliko znano, ve se le, da se bo prihodnja Lara Croft na naših zaslonih pojavila v Unreal Engine 5.

Continue Reading

Igre

Embracer odpustil skoraj 1.400 zaposlenih, prekinili razvoj 29 iger

Published

on

Embracer Group, švedsko podjetje, ki ima v lasti preko 120 studiev za razvoj iger, je odpustilo kar 1.387 zaposlenih. Številka zajema 8% njihove globalne delovne sile.

Odpuščanja so del daljšega rekonstrukcijskega plana, ki so ga začeli izvajati že junija lani. Začelo se je z zaprtjem razvijalca Volition, znanega po svoji seriji Saints Row. Zapri so tudi studio Free Radical Design, ki je takrat delal na obuditvi klasike Timesplinters.

A zaprtje dveh studiev ni bilo dovolj. V zadnjih mesecih lanskega leta je Embracer Group namreč skupno odpustil kar 1.387 zaposlenih. Izšla je tudi novica, da so več studiev ponudili na prodaj. Med njimi bi naj bil tudi Gearbox Software, znan po seriji Borderlands.

Embracer je med tem tudi potrdil, da so ukinili razvoj 29 nenaznanjenih iger, ki so bile v zadnjih mesecih v aktivnem razvoju. Naslovi teh iger žal niso znani.

Masovna odpuščanja v industriji so zadnje čase prepogosta novica. Nedolgo nazaj je Microsoft odpustil 1.900 zaposlenih, pred tem tudi Riot Games in CD Projekt Red. Odpuščanja pa je video igralska industrija čutila tudi drugje, kot je to v primeru Twitcha, ki je mesec dni nazaj odpustil kar 500 zaposlenih.

Continue Reading

Igre

Baldur’s Gate 3 – Nove izboljšave in posebno darilo za Valentinovo

Published

on

Baldur’s Gate 3 v tem tednu dobiva kup novih vsebin. Med njimi je tudi več novih animacij za romantične trenutke.

Posodobitev, ki bo izšla v tem tednu, velja za eno večjih. Poleg popravkov za hrošče in novih animacij poljubljanja, pa prihajajo tudi konkretne izboljšave, ki so jih igralci želeli že mesce.

En izmed najbolj nadležnih opravkov v igri je menjava likov v svoji ekipi. Sedaj za zamenjavo članov v ekipi ne boste potrebovali več sproščati mest, ampak se bo zamenjava zgodila samodejno v dialogu z novim želenim članom. Torej nič več nepotrebnega tekanja po kampu gor in dol.

Zelo dobrodošla je tudi sprememba, da bodo sedaj samodejno sproženi dialogi za izbranega govorca vedno izbrali vaš primarni lik, ne pa lik, ki ga trenutno nadzurujete. Odlična novica za vse karizmatične barde in barbare z željo po večni intimidaciji okolja.

Popravili so tudi delovanje Shield Bash in Rebuke of the Mighty sposobnosti, ki se bosta sedaj aktivirali pravilno.

Posodobitev ima velikost 21 GB, ampak za namestitev potrebuje kar 150 GB prostega prostora. Če tega prostora nimate, razvijalec Larian predlaga, da igro v celoti odnamestite in ponovno namestite najnovejšo verzijo.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2 kljub hroščem prodal 1 milijon kopij v 3 dneh

Published

on

Helldivers 2 je po izidu postal ena izmed najbolj igranih iger izpod rok PlayStation studia.

PlayStation se je tokrat odločil, da bo večigralsko tretjeosebno streljačino, kjer s soigralci premagujemo horde vesoljskih žužkov, izdal tako na svoji konzoli kot tudi na Steamu.

Njihova odločitev, da svojo igro razširijo tudi na PC naprave, se je obrestovala, saj je igra na Steamu dosegla izreden uspeh. V treh dneh od izida se je uvrstila na seznam najbolj igranih iger, saj je dosegla preko 150.000 istočasnih igralcev.

To visoko število igralcev je igra dobila kljub temu, da mnogi igralci poročajo o hroščiš in o težavah s povezovanjem s soigralci. Ob tem igra uporablja nProtect Gameguard sistem za zaznavanje zlonamernih goljufij, ki ga nekateri igralci dojemajo kot preveč invazivnega. Igra ima na Steamu trenutno oceno 75%.

Ne glede na to, je s temi številkami je Helldivers 2 postal igra z največjim številom istočasnih igralcev izpod založništva PlayStationa. Prejšnji rekord je držal God of War, ki je od izidu dosegel 73.500 istočasnih igralcev, kar je za polovico manj kot Helldivers 2.

Skupno je igra prodala tudi okoli 1 milijon kopij, kar je za igro, ki velja za AA izjemen dosežek. Razvijalec Arrowhead namreč ne velja za velik studio in Helldivers 2 je njihova edina izdana igra v zadnjih 7 letih. Mnogi so nenaden uspeh Helldivers 2 že začeli primerjati z uspehom igre Palworld.

S temi številkami je jasno, da se PlayStationu obrestuje svoje igre izdajati tudi na drugih platformah, tako da upamo, da bomo v prihodnosti lahko videli še več PlayStation naslovov na PC platformi.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno