Dobrodošli v Sonic Frontiers, najnovejšem delu Sonic franšize, ki se zadeve loti na nov in svež način. Odprti svet, veliko več zgodbe in zgodovine Sonic sveta ter svoboda. Svoboda kam gremo, kaj počnemo in kako v igri napredujemo. Obujte svoje tekaške čevlje in pobarvajte se modro. Čas je, da ulovimo zlate krogce.
Moč prijateljstva
Tokrat Sonica pot ponese na misteriozne otoke, kjer s prijatelji želijo raziskati izvor tako imenovanih Chaos Emeraldov, kristalov, ki lastniku dajo izredne moči. Na poti do otokov pa se druščina nepričakovano znajde v nevarnosti, saj jih neznana entiteta ujame v digitalni svet. Sonicu na srečo uspe iz zagate pobegniti, nakar se odpravi v širni odprti svet reševati svoje ostale prijatelje – Amy, Knuckels in Tails, katere tekom igre tudi redno srečujemo.
SONIC FRONTIERS_20221122025126
SONIC FRONTIERS_20221122025445
SONIC FRONTIERS_20221122025837
Čez igro bomo Sonica vodili po 5 različnih večjih mapah, ki so med sabo tematsko različne. Imajo različno vizualno podobno, izzive in nasprotnike. Otoki v igro vnesejo tudi nekaj kar so oboževalci franšize že mnogokrat izpostavili, a prej redko dobili – več zgodbe in grajenja Sonic sveta. Na misterioznih otokih Sonic namreč najde ruševine starodavne napredne civilizacije in bitja, ki imajo s civilizacijo neko posebno vez. Misterij in mitologija, ki ju Frontiers gradi ni nič pretirano izjemnega, je pa dober korak v pravo smer za franšizo, katera je zaradi svojih pomanjkljivih ali klišejskih zgodb mnogokrat lahko delovala pretirano otroško.
Zgodba poglobi tudi Sonica in stranske like, ki dobijo zadostno mero pozornosti in časa na zaslonu. Skozi stranske misije vidimo tudi odnos med njimi in Sonicom, ki pa tokrat bolj spominja bolj na enakovredno prijateljstvo in njegove kompanjone ne predstavi kot zgolj stranske pomagače.
Mini igra + Mini igra = Igra?
Sonic Frontiers je v prvi vrsti igra, ki želi svoje igralce zabavati in vključiti v akcijo. To vključevanje tokrat Sonic ne doseže skozi nešteto stopenj, kjer teka od točke A do točke B, ampak z zanimivim odprtim svetom, ki ponuja cel nabor aktivnosti, katere lahko igralci igrajo po lastni želji. Odprti svet vsakega otoka daje Sonicu do sedaj še izživeto svobodo.
To svobodo boste najbolje začutili pri tekanju naokrog po otoku in raziskovanju vseh kotičkov, ki se po njih skrivajo. Drsanje po tirnicah, odbijači in steze za pospeške spremenijo odprti svet v Sonicovo igrišče. Igrišče pa nikakor ni prazno. Na otokih Sonic najde izjemno veliko aktivnosti v obliki kratkih mini iger, ki odklenejo del mape naprej in dajo majhno nagrado. Mini igre so zelo raznolike, kratke in večinoma dokaj zabavne. Enkrat brcamo žogo, drugič dirkamo, tretjič rešujemo kratko uganko. Kadar sem naletel na kakšno to mini igro, sem jo z veseljem sproti opravil in nikoli nisem imel občutka, da me igra sili v aktivnosti, ki jih nočem izvajati. Tudi, če se kakšna mini igra ponovi, so na srečo tako kratke, da nad njimi nikoli nisem čutil nadležnosti.
Slika: Sonic: Frontiers
Ena izmed mojih ljubših aktivnosti je bilo lovljenje rib, aktivnost, ki je v današnji igričarski kulturi že nekako pričakovana v novejših naslovih. Ribarjenje pa v Sonicu predstavlja tudi način unikatnega napredovanja, saj lahko preko njega dobimo dostop do ključev za odklenitev naslednje stopnje.
A brez skrbi, če ste oboževalec klasičnih Sonic stopnj je Frontiers poskrbel tudi za to. Na otokih namreč najdete tudi posebna vrata v digitalni svet, kjer se Sonic znajde v klasičnih Sonic stopnjah z jasnim startom in ciljem ter štoparico, ki meri naš čaš. Zadeva je super za ljubitelje platforminga in igralce, ki imajo radi izziv, osebno pa sem se proti koncu igre teh stopnj izogibal. Odprti svet Sonica, misterij izumrle civilizacije in svoboda tekanja naokrog so se mi zdele veliko bolj močne točke Frontiers igre, saj so Sonica predstavile v novi luči.
Od uspavanke do razbijanja
Med raziskovanjem otokov naletimo tudi na cel kup sovražnikov. Vsaka regija ima svoj set, a med njimi zagotovo izstopajo unikatni šefiči. Od mehanskih morskih psov v pesku in letečih ptičev, ki za sabo na nebu puščajo tekaške proge, do Titanov – ogromnih pošasti, ki nas pričakajo ob koncu zaključka vsakega otoka.
Sistem bojevanja deluje včasih kanček dolgočasno in monotono. Ko sem enkrat odkril katere sposobnosti bodo najlažje premagale določenega sovražnika, sem se držal zgolj preverjene metode, ki je zagotovila, da se lahko čim prej vrnem na pot raziskovanja. Pozitivno pa me je presenetila Sonica nova sposobnost Cyloop, katera omogoča, da tečemo okoli nasprotnikov in jih ujamemo v krog steze, ki jo puščamo za sabo. Mehanika gre izredno dobro s tematiko Sonica in se v igri uporablja tako za boj, kot tudi kot način aktivacije predmetov.
Posebej je potrebno izpostaviti boje s titani, ker vključujejo izjemne akcijske sekvence, ki spominjajo na epske anime bitke. Ko Sonic na vsakem otoku namreč zbere vseh 7 emeraldov, postane Super Sonic, rumena nepremagljiva verzija Sonica, ki leti po zraku in z lahkoto odbija tudi gromozanske laserske napade. Najmočnejša točka teh bojev je zagotovo glasbena podlaga, ki me je ob prvem boju s titanom pozitivno presenetila.
SONIC FRONTIERS_20221122031739
SONIC FRONTIERS_20221122032045
Igranje Forntiers je namreč večino časa zelo sproščujoče. Tekanje po zelenih travnikih in neskončni puščavi, medtem ko v ozadju igra umirjena glasba, je še kar definicija “chill” igranja. Ko se pa spopadamo s titanom, pa Sonic Frontiers iz “chill” preklopi na turbo. Sproščena glasba se v hipu spremeni v metalski ali metalcore komad, ki neverjetno dobro ustreza epskemu boju na zaslonu. Igra ima kar 150 avtorskih pesmi, katere bi z veseljem poslušal v avtu tudi stran od zaslona. Hitri ritem, kričanje pevca in metalski solo so včasih tako adrenalinski, da se vprašaš ali je to sploh dovoljeno v igri, ki je označena za 7 letnike naprej.
Hitrost (lahko) ubija
Žal moram izpostaviti tudi nekaj težav z novim Sonic Frontiers. Kontrole so včasih delovale malo zakasnele, kar je pri igri, ki temelji na platformanju lahko hitro frustrajajoče. Še posebej v klasičnih stopnjah znotraj digitalnega sveta, kjer vsaka sekunda šteje, se doživel kar nekaj težav zaradi preobčutljivih kontrol. Moteče je tudi pojavljanje objektov, ki se ne naložijo dovolj hitro. Včasih bo Sonic namreč tekel tako hitro, da se svet pred njim nima časa pojaviti. Sonic je resnično prehiter za svojo okolico, kar seveda včasih onemogoči korektno planiranje kam dalje. Ta verzija igre je bila igrana na konzoli PlayStation 5, katera s tem ne bi smela imeti težav, a žal so bile vseeno prisotne.
Kljub temu je Sonic Frontiers zabavna igra z dovolj presenečenji in raznoliko vsebino, da bo vsak igralec našel nekaj zase, predvsem pa je korak v pravo smer razvoja za franšizo, ki je potrebovala nove širine. Sonic Frontiers dobi močno oceno 7.5 zlatih krogcev od 10.
Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.
V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.
Since going on sale on Steam for only $1, UNDERTALE reached a new peak of concurrent players for the first time since 2015!
Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.
ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.
Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.
Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.
“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”
Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”
Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno “Nadvse pozitivno“ (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:
“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.
“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.
SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍
“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.
Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.
Ta mesec lahko pričakujemo:
Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.
April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin igra za NINTENDO SWITCH
Monster Hunter Wilds je ta konec tedna dosegel pomemben mejnik na Steamu, saj je v soboto presegel 1,38 milijona sočasnih igralcev, kažejo podatki SteamDB. S tem se je uvrstil na 5. mesto med igrami z najvišjim številom sočasnih igralcev v zgodovini platforme, prehitel pa je naslove, kot so Elden Ring, Cyberpunk 2077 in Dota 2.
Kljub impresivnim številkam igra prejema mešane ocene zaradi tehničnih težav. Na Steamu ima trenutno 57 % pozitivnih ocen od več kot 57.000 uporabnikov, pri čemer mnogi poročajo o slabi optimizaciji. Capcom je igralcem svetoval posodobitev gonilnikov, izklop združljivostnega načina in prilagoditev grafičnih nastavitev.
Hunters! If you're experiencing any initial issues with Monster Hunter Wilds on Steam, please try updating your graphics driver, turning off compatibility mode, and then readjust your settings.
Najvišje število sočasnih igralcev, ki ga je igra dosegla pred dvema dnevoma, znaša 1.384.608, medtem ko številke ostajajo visoke tudi v zadnjih 24 urah, ko je igra dosegla 1.373.805 igralcev.
Poleg uspeha Monster Hunter Wilds je Steam ta vikend dosegel tudi nov rekord v številu sočasnih uporabnikov. V nedeljo ob 14. uri po GMT je platforma zabeležila 40,27 milijona sočasnih uporabnikov, kar je prvič v zgodovini preseglo mejo 40 milijonov.
Ljubitelji Command & Conquer so dočakali pomemben trenutek – EA je izdal izvorno kodo za štiri igre iz kultne strateške serije. Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert, Command & Conquer: Renegade in Command & Conquer: Generalsso zdaj na voljo pod licenco GPL, kar pomeni, da jih lahko skupnost razvijalcev in modderjev prosto raziskuje in nadgrajuje. Koda je dostopna na uradnem GitHub profilu Electronic Arts.
Poleg tega EA širi podporo za Steam Workshop, kar omogoča igralcem, da enostavno delijo svoje prilagojene mape in modifikacije. Ta funkcionalnost je zdaj na voljo za več iger iz serije, vključno z C&C Renegade, Generals, Red Alert 3 in Tiberium Wars. Poleg tega je bil izdan tudi C&C Modding Support paket, ki vsebuje pomembne datoteke za razvijalce modov.
Gre za pomemben korak pri ohranjanju legendarne serije, ki je zaznamovala 90. leta in leta 2000, a do danes ostaja priljubljena v RTS skupnosti. EA s to potezo daje priložnost novim generacijam igralcev in razvijalcev, da ustvarijo sveže vsebine in oživijo klasične igre.
RAZER Huntsman Mini Mercury Clicky Optical Switch US SLO tipkovnica
Zadnja sezona serije Fantje (The Boys) bo poskrbela za oboževalce okultnega, saj se ji v gostujočih vlogah pridružujeta Jared Padalecki in Misha Collins. Skupaj z Jensenom Acklesom bo to pravo srečanje igralcev serije Nadnaravno (Supernatural), ki jo režiser Eric Kripke – ustvarjalec obeh serij – zagotovo ni dodal po naključju.
Novico je potrdil Ackles, ki je v Nadnaravno igral Deana Winchesterja. Na na svojem profilu omrežja Instagram je objavil video, v katerem je nagovoril prejšnje soigralce:
“Hej, Jared. Spet imamo delo…”, na kar mu je Padalecki odgovoril: “V redu, povem Mishi.” Nato je Collins pogovor zakljičil z: “Okej, kaj delamo?”
Koga bosta Padalecki in Collins igrala, zdaj ostaja skrivnost, a oboževalci že ugibajo, ali bosta morda povezana s prihajajočim spin-offom The Boys: Vought Rising, kjer bo Ackles še naprej igral Soldier Boya.
Serija Fantje se bo tako zaključila v velikem slogu. Datum premiere finalne sezone in nove serije še ni znan, a obe bosta predvajani na Prime Video.
RAZER Huntsman Mini Mercury Clicky Optical Switch US SLO tipkovnica
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.