Connect with us

Igre

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Published

on

Dobrodošli v Sonic Frontiers, najnovejšem delu Sonic franšize, ki se zadeve loti na nov in svež način. Odprti svet, veliko več zgodbe in zgodovine Sonic sveta ter svoboda. Svoboda kam gremo, kaj počnemo in kako v igri napredujemo. Obujte svoje tekaške čevlje in pobarvajte se modro. Čas je, da ulovimo zlate krogce.

Moč prijateljstva

Tokrat Sonica pot ponese na misteriozne otoke, kjer s prijatelji želijo raziskati izvor tako imenovanih Chaos Emeraldov, kristalov, ki lastniku dajo izredne moči. Na poti do otokov pa se druščina nepričakovano znajde v nevarnosti, saj jih neznana entiteta ujame v digitalni svet. Sonicu na srečo uspe iz zagate pobegniti, nakar se odpravi v širni odprti svet reševati svoje ostale prijatelje – Amy, Knuckels in Tails, katere tekom igre tudi redno srečujemo.

Čez igro bomo Sonica vodili po 5 različnih večjih mapah, ki so med sabo tematsko različne. Imajo različno vizualno podobno, izzive in nasprotnike. Otoki v igro vnesejo tudi nekaj kar so oboževalci franšize že mnogokrat izpostavili, a prej redko dobili – več zgodbe in grajenja Sonic sveta. Na misterioznih otokih Sonic namreč najde ruševine starodavne napredne civilizacije in bitja, ki imajo s civilizacijo neko posebno vez. Misterij in mitologija, ki ju Frontiers gradi ni nič pretirano izjemnega, je pa dober korak v pravo smer za franšizo, katera je zaradi svojih pomanjkljivih ali klišejskih zgodb mnogokrat lahko delovala pretirano otroško.

Zgodba poglobi tudi Sonica in stranske like, ki dobijo zadostno mero pozornosti in časa na zaslonu. Skozi stranske misije vidimo tudi odnos med njimi in Sonicom, ki pa tokrat bolj spominja bolj na enakovredno prijateljstvo in njegove kompanjone ne predstavi kot zgolj stranske pomagače.

Mini igra + Mini igra = Igra?

Sonic Frontiers je v prvi vrsti igra, ki želi svoje igralce zabavati in vključiti v akcijo. To vključevanje tokrat Sonic ne doseže skozi nešteto stopenj, kjer teka od točke A do točke B, ampak z zanimivim odprtim svetom, ki ponuja cel nabor aktivnosti, katere lahko igralci igrajo po lastni želji. Odprti svet vsakega otoka daje Sonicu do sedaj še izživeto svobodo.

To svobodo boste najbolje začutili pri tekanju naokrog po otoku in raziskovanju vseh kotičkov, ki se po njih skrivajo. Drsanje po tirnicah, odbijači in steze za pospeške spremenijo odprti svet v Sonicovo igrišče. Igrišče pa nikakor ni prazno. Na otokih Sonic najde izjemno veliko aktivnosti v obliki kratkih mini iger, ki odklenejo del mape naprej in dajo majhno nagrado. Mini igre so zelo raznolike, kratke in večinoma dokaj zabavne. Enkrat brcamo žogo, drugič dirkamo, tretjič rešujemo kratko uganko. Kadar sem naletel na kakšno to mini igro, sem jo z veseljem sproti opravil in nikoli nisem imel občutka, da me igra sili v aktivnosti, ki jih nočem izvajati. Tudi, če se kakšna mini igra ponovi, so na srečo tako kratke, da nad njimi nikoli nisem čutil nadležnosti.

Slika: Sonic: Frontiers

Ena izmed mojih ljubših aktivnosti je bilo lovljenje rib, aktivnost, ki je v današnji igričarski kulturi že nekako pričakovana v novejših naslovih. Ribarjenje pa v Sonicu predstavlja tudi način unikatnega napredovanja, saj lahko preko njega dobimo dostop do ključev za odklenitev naslednje stopnje.

A brez skrbi, če ste oboževalec klasičnih Sonic stopnj je Frontiers poskrbel tudi za to. Na otokih namreč najdete tudi posebna vrata v digitalni svet, kjer se Sonic znajde v klasičnih Sonic stopnjah z jasnim startom in ciljem ter štoparico, ki meri naš čaš. Zadeva je super za ljubitelje platforminga in igralce, ki imajo radi izziv, osebno pa sem se proti koncu igre teh stopnj izogibal. Odprti svet Sonica, misterij izumrle civilizacije in svoboda tekanja naokrog so se mi zdele veliko bolj močne točke Frontiers igre, saj so Sonica predstavile v novi luči.

Od uspavanke do razbijanja

Med raziskovanjem otokov naletimo tudi na cel kup sovražnikov. Vsaka regija ima svoj set, a med njimi zagotovo izstopajo unikatni šefiči. Od mehanskih morskih psov v pesku in letečih ptičev, ki za sabo na nebu puščajo tekaške proge, do Titanov – ogromnih pošasti, ki nas pričakajo ob koncu zaključka vsakega otoka.

Sistem bojevanja deluje včasih kanček dolgočasno in monotono. Ko sem enkrat odkril katere sposobnosti bodo najlažje premagale določenega sovražnika, sem se držal zgolj preverjene metode, ki je zagotovila, da se lahko čim prej vrnem na pot raziskovanja. Pozitivno pa me je presenetila Sonica nova sposobnost Cyloop, katera omogoča, da tečemo okoli nasprotnikov in jih ujamemo v krog steze, ki jo puščamo za sabo. Mehanika gre izredno dobro s tematiko Sonica in se v igri uporablja tako za boj, kot tudi kot način aktivacije predmetov.

Posebej je potrebno izpostaviti boje s titani, ker vključujejo izjemne akcijske sekvence, ki spominjajo na epske anime bitke. Ko Sonic na vsakem otoku namreč zbere vseh 7 emeraldov, postane Super Sonic, rumena nepremagljiva verzija Sonica, ki leti po zraku in z lahkoto odbija tudi gromozanske laserske napade. Najmočnejša točka teh bojev je zagotovo glasbena podlaga, ki me je ob prvem boju s titanom pozitivno presenetila.

Igranje Forntiers je namreč večino časa zelo sproščujoče. Tekanje po zelenih travnikih in neskončni puščavi, medtem ko v ozadju igra umirjena glasba, je še kar definicija “chill” igranja. Ko se pa spopadamo s titanom, pa Sonic Frontiers iz “chill” preklopi na turbo. Sproščena glasba se v hipu spremeni v metalski ali metalcore komad, ki neverjetno dobro ustreza epskemu boju na zaslonu. Igra ima kar 150 avtorskih pesmi, katere bi z veseljem poslušal v avtu tudi stran od zaslona. Hitri ritem, kričanje pevca in metalski solo so včasih tako adrenalinski, da se vprašaš ali je to sploh dovoljeno v igri, ki je označena za 7 letnike naprej.

Hitrost (lahko) ubija

Žal moram izpostaviti tudi nekaj težav z novim Sonic Frontiers. Kontrole so včasih delovale malo zakasnele, kar je pri igri, ki temelji na platformanju lahko hitro frustrajajoče. Še posebej v klasičnih stopnjah znotraj digitalnega sveta, kjer vsaka sekunda šteje, se doživel kar nekaj težav zaradi preobčutljivih kontrol. Moteče je tudi pojavljanje objektov, ki se ne naložijo dovolj hitro. Včasih bo Sonic namreč tekel tako hitro, da se svet pred njim nima časa pojaviti. Sonic je resnično prehiter za svojo okolico, kar seveda včasih onemogoči korektno planiranje kam dalje. Ta verzija igre je bila igrana na konzoli PlayStation 5, katera s tem ne bi smela imeti težav, a žal so bile vseeno prisotne.

Kljub temu je Sonic Frontiers zabavna igra z dovolj presenečenji in raznoliko vsebino, da bo vsak igralec našel nekaj zase, predvsem pa je korak v pravo smer razvoja za franšizo, ki je potrebovala nove širine. Sonic Frontiers dobi močno oceno 7.5 zlatih krogcev od 10.


SONIC FRONTIERS igra za PS5

59,99 €

Igre

Assassin’s Creed Shadows v razširjenem prikazu igranja predstavlja oba protagonista

Published

on

Nova igra Assassin’s Creed, postavljena na fevdalno Japonsko, je bila deležna nekaj kritik javnosti, a z nedavno objavo 13-minutnega posnetka igranja si lahko ljubitelji iger bolje ogledajo, s čim bodo imeli opravka.

Glavna lika, samuraj Jasuke in šinobi Naoe, imata zelo različna sloga igranja, ki izkoriščata njune prednosti. V primeru Jasukeja lahko igralci izberejo neposreden pristop, ki uporablja njegovo surovo moč, medtem ko se zdi, da je Naoe bolj primerna za ljubitelje prikrivanja. Ni jasno, ali se lahko igralci odločijo, da bodo skozi celotno igro igrali samo en lik, vendar je v videoposnetku prikazana možnost preklapljanja med liki pred glavnim napadom na grad Fukučijama.

Čeprav je Jasukejev pristop bolj direkten, se zdi, da bodo igralci lahko uporabljali tako njegove meče kot tudi buzdovan, ki ga nosi s seboj. Nasprotno lahko Naoe uporablja spretne trike, s katerimi se skrije pred pogledi, ugasne luči, onesposobi “civiliste” brez prelivanja krvi in se celo skrije pod vodo.

Vendar je za nekatere igralce najbolj privlačen svet, ki je predstavljen v igri. Od poznanih japonskih divjih živali, kot so makaki in pes akita inu, do arhitekturnih dosežkov, kot sta zlati paviljon in kar mislimo da je rekonstrukcija gradu Azuchi Ode Nobunage.

Igra Assassin’s Creed Shadows izide 15. novembra 2024 za osebne računalnike, PlayStation 5 in Xbox Series X/S.

Continue Reading

Igre

Igro Call of Duty: Black Ops 6 bo treba ves čas igrati preko spleta

Published

on

Na tej točki novice, kot je ta, da bo igra Call of Duty: Black Ops 6 zahtevala stalno internetno povezavo tudi med igranjem kampanje, niso več presenetljive.

V nedavnem zapisu na blogu, objavljenem na Activisionovi spletni strani, je pojasnjeno, kako strelska igra, ki se odvija v obdobju hladne vojne, v vseh igralnih načinih uporablja pretakanje tekstur, zaradi česar je treba celotno igro igrati s stalno povezavo z internetom.

“Za igranje katerega koli načina igre, vključno s kampanjo, boste potrebovali neprekinjeno internetno povezavo,” je zapisal Activision.

Po navedbah družbe Activision je to namenjeno zagotavljanju najkakovostnejših vizualnih podob in hkrati zmanjšanju celotnega prostora za shranjevanje igre na trdem disku. Kar zveni nenamerno smešno, saj je velikost namestitvene datoteke igre Call of Duty: Black Ops 6 neverjetnih 309,85 GB. Kako velika bi bila brez spletnega pretakanja tekstur?

Dodatno je Activision potrdil, da je kampanjo v igri mogoče igrati brez spletne naročnine, kot sta Game Pass ali PlayStation Plus. Konzole najnovejše generacije pa vam bodo omogočile tudi deljenje zaslona z drugim igralcem v sobi.

Kot je zdaj običajno za takšne igre, bo igra Black Ops 6 prispela z različnimi bonusi za prednaročilo. Najprej s predčasnim dostopom do bete za vse izdaje igre ter z nekaterimi ekskluzivnimi oklepi in preoblekami za orožje. Igra Black Ops 6 bo na voljo v digitalni in fizični izdaji.

Continue Reading

Igre

BioWare delil še več namigov o novi igri Dragon Age

Published

on

Dobrodošli v čudesih Thedasa, živahne dežele s surovo divjino, zahrbtnimi labirinti in bleščečimi mesti, prežete z divjim bojem in skrivnostno magijo.

Včeraj je Eurogamer poročal, da je igra Dragon Age Dreadwolf dobila novo ime Dragon Age: The Veilguard. Novico je skupaj s kratkim zapisom na blogu objavil šef podjetja BioWare Gary McKay, v katerem je razkril nov naslov igre in pojasnilo, zakaj se je njeno ime spremenilo zadnjo minuto.

“Vsaka igra Dragon Age je prinesla novo samostojno zgodbo,” je zapisal McKay. “Te zgodbe so postavljene v svet Thedas, raziskujejo epske kraje in grožnje ter vas vedno potisnejo v nov konflikt. Vsaka igra predstavi tudi novega glavnega junaka – The Warden, Hawke, The Inquisitor -, v katerega se lahko vživite. Vse to in še več lahko pričakujete v novi igri. In seveda, tako kot brez edinstvenega junaka, tudi brez izjemne zasedbe spremljevalcev ne moremo igri reči Dragon Age igre, kajne?”

“Vsak od sedmih edinstvenih likov, ki sestavljajo vaše spremljevalce, bo imel globoke in privlačne zgodbe, v katerih bodo odločitve, ki jih boste sprejeli, vplivale na vaše odnose z njimi – pa tudi na njihova življenja,” je obetavno nadaljeval McKay.

“Da bi zajeli, za kaj gre v tej igri, smo spremenili ime, saj prvotni naslov ni pokazal, kako močno čutimo naše nove junake, njihove zgodbe in kako jih boste morali združiti, da bi rešili ves Thedas.”

Novi naslov igre je torej Dragon Age: The Veilguard. Na podlagi teh informacij se zdi, da se bo zgodba nekako vrtela okoli tančice – magične pregrade, ki v igri Dragon Age ločuje običajni svet od mističnega Fada. Igralci bodo morda morali oblikovati nekakšno obrambno enoto, stražo tančice, podobno Sivim stražarjem iz prve igre.

Družba BioWare je potrdila, da si bomo 15 minut igranja igre Dragon Age: The Veilguard prvič ogledali prihodnji teden, v torek, 11. junija, ob 17.00 po srednjeevropskem času.

Continue Reading

Igre

Pripovedno igro Tell Me Why ta mesec dobite brezplačno

Published

on

Francoski neodvisni razvijalec DONTNOD podarja brezplačne kopije svoje pustolovske pripovedne igre Tell Me Why na platformah Xbox in Steam. Brezplačno lahko dobite vsa tri poglavja in tako obeležite mesec ponosa.

Tell Me Why je pripovedna pustolovščina studia DONTNOD Entertainment iz leta 2020, ki stoji za priljubljeno in enako sovraženo franšizo Life is Strange. V tej intimni zgodbi o družinski skrivnosti sta združena dvojčka Tyler in Alyson Ronan, ki s pomočjo nadnaravne vezi razkrijeta spomine na svoje ljubeče, a težavno otroštvo. Igra Tell Me Why se dogaja v čudovitem malem mestecu na Aljaski in zajema prepričljive like, globoke teme in pretresljive odločitve.

Tako kot v vseh drugih igrah DONTNOD bodo vaše odločitve vplivale na odnos med dvojčkoma, določile moč njune vezi in oblikovale potek njunih življenj. Vsa tri poglavja igre so zdaj brezplačna za uporabnike storitev Steam in Xbox.

“Spet je tisti čas v letu: V počastitev meseca ponosa je Tell Me Why ves junij 2024 brezplačen!” je v začetku tega meseca zapisal račun @TellMeWhyGame na omrežju X.

“Tako kot v preteklih letih vas prosimo, da svoj denar in podporo namenite trans ustvarjalcem, trans vključujočim dobrodelnim organizacijam v vaši skupnosti in trans osebam v stiski.”

Da si zagotovite igro se odpravite v trgovino Microsoft Store ali Steam in izberite “dodaj v svojo knjižnico”. Ko igro dodate v svojo knjižnico, jo lahko obdržite za vedno.

Continue Reading

Igre

Govorili smo s slovenskima razvijalcema igre The Gap

Published

on

By

The Gap pripoveduje težko zgodbo o moškem, ki si prizadeva najti zdravilo za bolezen svoje družine z raziskovanjem vzporednih resničnosti, ki vključujejo spomine, drage njegovemu srcu, zaradi česar se mora potopiti globlje v svojo duševnost.

Joshua Hayes je nevroznanstvenik, katerega družino prizadene redka nevrološka motnja, ki počasi razjeda človekovo duševno sposobnost in dobro počutje. Boj družine spremljamo skozi prizmo njihovih najvišjih in najnižjih življenjskih trenutkov. Ko Joshua raziskuje surove, minimalistične prostore, naleti na elemente, ki delujejo kot vrata v njegovo preteklost.

Poleg tega se Joshua med sodelovanjem v eksperimentalnem nevroznanstvenem programu, ki ga vodi biotehnološki velikan Neuraxis, nehote zaplete v korporativne intrige. V upanju, da bo razvozlal mrežo spominov, se bo moral soočiti z grozljivim vprašanjem: ali lahko res zaupa samemu sebi?

Continue Reading

Igre

Največje napovedi na poletnem dogodku PlayStation State of Play

Published

on

Na 30-minutni predstavitvi je bilo predstavljenih 14 različnih iger, med njimi Monster Hunter Wilds, Astro Bot, Concorde in Silent Hill 2, ter novica, da bo igra God of War Ragnarök izšla na PC.

Čeprav je predstavitev State of Play vedno dobrodošla, tokrat ni bilo veliko vsebine, ki bi nas pretirano navdušila. Največji vrhunec je nedvomno predelava igre Silent Hill 2, ki bo na voljo na platformi Steam in PlayStation 5 od 4. oktobra 2024. Oboževalci serije se lahko veselijo tudi prihajajočega filma na isto temo.

Dobili smo tudi napovednik za Capcomovo igro Monster Hunter Wilds z nekaj novimi pošastmi, ki jih še nismo videli v franšizi. Žal bomo morali na igro počakati do leta 2025.

Priljubljena srhljivka Until Dawn je predstavila novi napovednik za predelavo, ki bo jeseni izšla na PS5 in PC. Resnici na ljubo so liki tudi po nadgradnjah še vedno globoko v “srhljivi dolini”, predvsem zaradi razvijalčeve obsedenosti, da morajo iz neznanega razloga pokazati sobe vsakič, ko kaj rečejo. A dvomimo, da bo kdo igral grozljivko zaradi njene grafične zvestobe. Popularna je predvsem zaradi vseh grozljivih načinov, na katere lahko v tej igri umreš.

Presenetila, a ne preveč, je tudi novica, da bo PlayStation kljub incidentu z igro Helldivers 2 še vedno zahteval račune PSN za igranje svojih portov za PC, začenši z igro God of War Ragnarök. Helldivers 2 skupnost je morda zmagala v bitki, ne pa tudi v vojni.

Na predstavitvi je bilo izpostavljenih še veliko drugih iger, zato si lahko, če si želite še več navdušenja, spodaj ogledate videoposnetek v celoti.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno