fbpx
Connect with us

Igre

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Published

on

Dobrodošli v Sonic Frontiers, najnovejšem delu Sonic franšize, ki se zadeve loti na nov in svež način. Odprti svet, veliko več zgodbe in zgodovine Sonic sveta ter svoboda. Svoboda kam gremo, kaj počnemo in kako v igri napredujemo. Obujte svoje tekaške čevlje in pobarvajte se modro. Čas je, da ulovimo zlate krogce.

Moč prijateljstva

Tokrat Sonica pot ponese na misteriozne otoke, kjer s prijatelji želijo raziskati izvor tako imenovanih Chaos Emeraldov, kristalov, ki lastniku dajo izredne moči. Na poti do otokov pa se druščina nepričakovano znajde v nevarnosti, saj jih neznana entiteta ujame v digitalni svet. Sonicu na srečo uspe iz zagate pobegniti, nakar se odpravi v širni odprti svet reševati svoje ostale prijatelje – Amy, Knuckels in Tails, katere tekom igre tudi redno srečujemo.

Čez igro bomo Sonica vodili po 5 različnih večjih mapah, ki so med sabo tematsko različne. Imajo različno vizualno podobno, izzive in nasprotnike. Otoki v igro vnesejo tudi nekaj kar so oboževalci franšize že mnogokrat izpostavili, a prej redko dobili – več zgodbe in grajenja Sonic sveta. Na misterioznih otokih Sonic namreč najde ruševine starodavne napredne civilizacije in bitja, ki imajo s civilizacijo neko posebno vez. Misterij in mitologija, ki ju Frontiers gradi ni nič pretirano izjemnega, je pa dober korak v pravo smer za franšizo, katera je zaradi svojih pomanjkljivih ali klišejskih zgodb mnogokrat lahko delovala pretirano otroško.

Zgodba poglobi tudi Sonica in stranske like, ki dobijo zadostno mero pozornosti in časa na zaslonu. Skozi stranske misije vidimo tudi odnos med njimi in Sonicom, ki pa tokrat bolj spominja bolj na enakovredno prijateljstvo in njegove kompanjone ne predstavi kot zgolj stranske pomagače.

Mini igra + Mini igra = Igra?

Sonic Frontiers je v prvi vrsti igra, ki želi svoje igralce zabavati in vključiti v akcijo. To vključevanje tokrat Sonic ne doseže skozi nešteto stopenj, kjer teka od točke A do točke B, ampak z zanimivim odprtim svetom, ki ponuja cel nabor aktivnosti, katere lahko igralci igrajo po lastni želji. Odprti svet vsakega otoka daje Sonicu do sedaj še izživeto svobodo.

To svobodo boste najbolje začutili pri tekanju naokrog po otoku in raziskovanju vseh kotičkov, ki se po njih skrivajo. Drsanje po tirnicah, odbijači in steze za pospeške spremenijo odprti svet v Sonicovo igrišče. Igrišče pa nikakor ni prazno. Na otokih Sonic najde izjemno veliko aktivnosti v obliki kratkih mini iger, ki odklenejo del mape naprej in dajo majhno nagrado. Mini igre so zelo raznolike, kratke in večinoma dokaj zabavne. Enkrat brcamo žogo, drugič dirkamo, tretjič rešujemo kratko uganko. Kadar sem naletel na kakšno to mini igro, sem jo z veseljem sproti opravil in nikoli nisem imel občutka, da me igra sili v aktivnosti, ki jih nočem izvajati. Tudi, če se kakšna mini igra ponovi, so na srečo tako kratke, da nad njimi nikoli nisem čutil nadležnosti.

Slika: Sonic: Frontiers

Ena izmed mojih ljubših aktivnosti je bilo lovljenje rib, aktivnost, ki je v današnji igričarski kulturi že nekako pričakovana v novejših naslovih. Ribarjenje pa v Sonicu predstavlja tudi način unikatnega napredovanja, saj lahko preko njega dobimo dostop do ključev za odklenitev naslednje stopnje.

A brez skrbi, če ste oboževalec klasičnih Sonic stopnj je Frontiers poskrbel tudi za to. Na otokih namreč najdete tudi posebna vrata v digitalni svet, kjer se Sonic znajde v klasičnih Sonic stopnjah z jasnim startom in ciljem ter štoparico, ki meri naš čaš. Zadeva je super za ljubitelje platforminga in igralce, ki imajo radi izziv, osebno pa sem se proti koncu igre teh stopnj izogibal. Odprti svet Sonica, misterij izumrle civilizacije in svoboda tekanja naokrog so se mi zdele veliko bolj močne točke Frontiers igre, saj so Sonica predstavile v novi luči.

Od uspavanke do razbijanja

Med raziskovanjem otokov naletimo tudi na cel kup sovražnikov. Vsaka regija ima svoj set, a med njimi zagotovo izstopajo unikatni šefiči. Od mehanskih morskih psov v pesku in letečih ptičev, ki za sabo na nebu puščajo tekaške proge, do Titanov – ogromnih pošasti, ki nas pričakajo ob koncu zaključka vsakega otoka.

Sistem bojevanja deluje včasih kanček dolgočasno in monotono. Ko sem enkrat odkril katere sposobnosti bodo najlažje premagale določenega sovražnika, sem se držal zgolj preverjene metode, ki je zagotovila, da se lahko čim prej vrnem na pot raziskovanja. Pozitivno pa me je presenetila Sonica nova sposobnost Cyloop, katera omogoča, da tečemo okoli nasprotnikov in jih ujamemo v krog steze, ki jo puščamo za sabo. Mehanika gre izredno dobro s tematiko Sonica in se v igri uporablja tako za boj, kot tudi kot način aktivacije predmetov.

Posebej je potrebno izpostaviti boje s titani, ker vključujejo izjemne akcijske sekvence, ki spominjajo na epske anime bitke. Ko Sonic na vsakem otoku namreč zbere vseh 7 emeraldov, postane Super Sonic, rumena nepremagljiva verzija Sonica, ki leti po zraku in z lahkoto odbija tudi gromozanske laserske napade. Najmočnejša točka teh bojev je zagotovo glasbena podlaga, ki me je ob prvem boju s titanom pozitivno presenetila.

Igranje Forntiers je namreč večino časa zelo sproščujoče. Tekanje po zelenih travnikih in neskončni puščavi, medtem ko v ozadju igra umirjena glasba, je še kar definicija “chill” igranja. Ko se pa spopadamo s titanom, pa Sonic Frontiers iz “chill” preklopi na turbo. Sproščena glasba se v hipu spremeni v metalski ali metalcore komad, ki neverjetno dobro ustreza epskemu boju na zaslonu. Igra ima kar 150 avtorskih pesmi, katere bi z veseljem poslušal v avtu tudi stran od zaslona. Hitri ritem, kričanje pevca in metalski solo so včasih tako adrenalinski, da se vprašaš ali je to sploh dovoljeno v igri, ki je označena za 7 letnike naprej.

Hitrost (lahko) ubija

Žal moram izpostaviti tudi nekaj težav z novim Sonic Frontiers. Kontrole so včasih delovale malo zakasnele, kar je pri igri, ki temelji na platformanju lahko hitro frustrajajoče. Še posebej v klasičnih stopnjah znotraj digitalnega sveta, kjer vsaka sekunda šteje, se doživel kar nekaj težav zaradi preobčutljivih kontrol. Moteče je tudi pojavljanje objektov, ki se ne naložijo dovolj hitro. Včasih bo Sonic namreč tekel tako hitro, da se svet pred njim nima časa pojaviti. Sonic je resnično prehiter za svojo okolico, kar seveda včasih onemogoči korektno planiranje kam dalje. Ta verzija igre je bila igrana na konzoli PlayStation 5, katera s tem ne bi smela imeti težav, a žal so bile vseeno prisotne.

Kljub temu je Sonic Frontiers zabavna igra z dovolj presenečenji in raznoliko vsebino, da bo vsak igralec našel nekaj zase, predvsem pa je korak v pravo smer razvoja za franšizo, ki je potrebovala nove širine. Sonic Frontiers dobi močno oceno 7.5 zlatih krogcev od 10.


SONIC FRONTIERS igra za PS5

59,99 €

Igre

Na voljo so dodatne vsebine za Elden Ring in Far Cry 6

Published

on

Ubisoft je objavil novo razširitev za igro Far Cry 6, Lost Between Worlds, ki je zdaj na voljo za 19,99 € ali kot del Upgrade Pass na konzolah Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 in Windows PC v trgovinah Ubisoft Store in Epic Games Store.

DLC pripoveduje novo poglavje zgodbe Dani Rojas, ki se odvija v paralelni različici Yare. Igralci se bodo potopili v bogati akcijski izziv s smrtonosnimi kristalnimi sovražniki, najrazličnejšimi edinstvenimi igralnimi preizkušnjami z osupljivimi nadnaravnimi ovirami in več igralnimi možnostmi. 

Danes je izšla tudi brezplačna posodobitev za igro Elden Ring, ki bo odprla prej zaklenjene koloseje v igri in igralcem omogočila povsem nova prizorišča ter nove načine PvP, v katerih se lahko spopadete v prijateljskih bojih z drugimi igralci. Posodobitev za Elden Ring z imenom Colosseum je zdaj na voljo za PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One in Xbox Series X.


Alan Wake Remastered igra za PS5

29,99 €

Continue Reading

Igre

Dead Island 2 objavil novo brutalno predstavitev

Published

on

Po osmih letih od prve napovedi in številnih zamudah je igra Dead Island 2 končno skoraj pred nami – in pred začetkom izdaje aprila prihodnje leto je založnik Deep Silver v novi digitalni predstavitvi razkril še več podrobnosti o odprtem svetu, v katerem se bomo izživljali nad zombiji.

V novem videoposnetku igranja so predstavljeni načini, kako bomo pohabljali različne vrste zombijev, dokler ne umrejo. Seznam orožja vključuje kladiva, mačete, “medvedje kremplje”, ogromno pištol in različna improvizirana morilska orodja.

Novost v primerjavi s prvo igro so igralčeve novo pridobljene zombijevske moči, ki nam omogočajo, da vstopimo v uničujoče stanje besa za dodatno pohabljanje zombijev.

Posnetek je tudi predstavil že napovedano glasovno upravljanje preko naprav Alexa, ki omogoča opremljanje orožja in boj proti zombijem z glasovnimi ukazi. Dodatno naj bi z glasom, po besedah Amazonovega tiskovnega predstavnika Jeremyja Bartrama, tudi lahko določili našo pot (“kje je najbližja [stvar]?”), izbirali najboljše orožje, pozdravljali druge like in prosili za pomoč.

Kot običajno bo na voljo zbirateljska izdaja igre z digitalnimi in fizičnimi dodatki.

Igra Dead Island 2 bo končno izšla za konzole PS4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S in osebne računalnike 28. aprila prihodnje leto.


PERSONA 5 ROYAL igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo japonski RPG Persona 5 Royal za PlayStation 5

Published

on

Nakup Persona iger se vedno splača. In to ni le mnenje weeba, ki si lasti tri kopije istega špila (za tri različne generacije PlayStation sistemov!), ampak je tudi splošno stališče normie skupnosti. Persona serija si je z razlogom pridobila kultni status in če vsaj približno verjamete v zmožnosti Japoncev, da znajo prepričljivo zgodbo zapakirati v dober spektakel, potem požrite svoj ponos, zavrtite Last Surprise in se pridružite hordi slabo oblečenih cosplayerjev. Čas je za All-out-attack.

Iskanje svoje identitete, kraja src in učenje za teste

Da. To je igra, ki od nas pričakuje, da dopoldne žulimo šolske klopi, popoldne tepemo pošasti, zvečer, pa kelnarimo v lokalu. In to brez heca. Ko je čas, da odpišemo kontrolko, Persona igre vedno preverjajo, če smo igralci dejansko poslušali med poukom.

V Persona 5 Royal prevzamemo vlogo neimenovanega glavnega junaka, ki se, kot v vsakem najstniškem animeju, znajde v novem kraju in v novi šoli. Persona 5 verzijo Tokija pesti skrivnostni “duševni izklop”, naši junaki pa so odkrili sposobnost, kako sprevržene zlobneže prisiliti v spremembo mišljenja.

Vsak dan se deli na časovne segmente, ki se začnejo s poukom in nadaljujejo v popoldanske in večerne aktivnosti, ko se lahko družimo s prijatelji, opravljamo priložnostna dela, ali pa se posvečamo naši skupini fantomskih tatov, ki v Meta svetu poskuša ukrasti želje zlobnežev. Igra hitro zabrede v filozofske vode, ampak v praksi to pomeni, da raziskujemo temnice in se borimo proti t.i. sencam, ki definitivno niso pokémoni in definitivno niso občutljive na specifične vrste napadov, kot nekatere druge žepne pošasti.

Standardni potezni RPG z zdravo mero spektakla

Gameplay v Persona 5 Royal je dobil konkretno nadgradnjo v primerjavi z dosedanjimi igrami v seriji. Strelsko orožje sencam dodaja novo vrsto šibkosti, s sposobnostjo Baton Pass pa lahko napade naše ekipe verižimo, kar v večini borb zagotavlja, da nasprotnik sploh ne pride na vrsto. Če nas je bilo v prejšnjih naslovih strah, da nas sence v temnicah presenetijo, imamo igralci sedaj veliko več opcij pri samem gibanju po prostoru. Izkoristimo lahko teren za skrivanje, da planemo na nasprotnike, a če nas ti kdaj ujamejo nepripravljene, se situacija hitro obrne na glavo.

Premagane sence se spremenijo v persone, te pa lahko med seboj kombiniramo in združujemo v še močnejša bitja. Najbolj inovativen element Persona iger ostaja mehanska povezava med našo močjo v temnicah in izven nje. Prijateljske vezi, ki jih ustvarjamo z NPC-ji, višajo moč naših pajdašev v boju in sposobnosti person, ki jih ustvarimo.

Kar se težavnosti igre tiče. Dnevi piflanja šibkih točk senc in čakanja na vključitev tistega enega lika, ki jih lahko za nas “poskenira” so mimo. Razvijalci so se konkretno potrudili, da nam med grindanjem temnic možganov ni treba uporabljati, saj so vse odkrite šibkosti nasprotnikov takoj izpostavljene. Še več, če stisnemo L1 nam igra kar sama pove, kaj naj naredimo. Persona 5 Royal na splošno uvaja malo morje mehanik, ki lahko razumljivo zmedejo nove igralce, zato si držanje za roko ne smemo preveč vzeti k srcu. Še posebej, ker nam PS5 verzija ponuja še dodatne “cheate”.

Atlus nam že per let prodaja isto igro in še vedno jo kupujemo — z razlogom

Če GTA V, Witcher 3 in Skyrim že leta uspešno prodajajo isto igro novim igralcem, Atlus že leta uspešno prodaja isto igro istim igralcem. Izvirna Persona 5 je namreč izšla ne samo za PS4 ampak za takrat še aktualen PS3. Ja, ta igra je toliko stara. Ampak verzija za PS3 je takrat ponujala nekaj, kar se je v vseh teh letih očitno pozabilo – shranjevanje v oblaku. Shranjeno igro na PS3 konzoli smo lahko brez težav uvozili na PS4, zato nam ni jasno, zakaj PS5 te opcije ne podpira. Določenim norcem res ni težko dvakrat (ali celo trikrat) plačati polno ceno za dobro igro, a za nekoga, ki je investiral že 120 ur v zgodbo in si jo želi še enkrat doživeti v 4K resoluciji, New Game+ opcija na PS5 res ne bi bila odveč.

In čeprav moramo igro začeti popolnoma z ničle, PS5 verzija vsaj vključuje več kot 40 elementov predhodno izdane DLC vsebine. To zajema večinoma ne pretirano privlačne preobleke za like, a tudi izjemno premočne, predvsem pa brezplačne, persone glavnih likov prejšnjih iger, ki zgodnje boss battle naredijo trivialne.

Grafičnih izboljšav v različici za PS5 skorajda ni. Igra teče s 60 sličicami na sekundo, kar za potezni RPG z vmesnimi animiranimi scenami niti ni opazno. Royal verzija je na PS4 Pro že podpirala ločljivost 4K, tako da tudi v tem primeru ni bistvenih izboljšav.

Hvala bogu za FFWD gumb

Odgovor na vprašanje, ali je Persona 5 Royal za PS5 vredna svojega denarja, ostaja enak. Če še niste igrali nobene izmed Persona iger, je to absolutno najboljša različica, ki jo lahko kupite. Vse ostale, ki so se vdali v svojo usodo in že tretjič začenjajo igro znova bi pa rada spomnila, da lahko v opcijah nastavite avtomatsko preskakovanje pogovorov, ki se samo od sebe ustavi, kadar se sproži katera izmed glavnih scen v zgodbi.


PERSONA 5 ROYAL igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Izšel je nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf

Published

on

BioWare je ob praznovanju dneva Dragon Age objavil nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf.

Studio je potrdil, da je napovednik iz posnete scene v igri iz četrtega dela franšize, imenovanega Dreadwolf.

“Elfovski bog laži ali junaški upornik proti tiraniji?” BioWare draži na Instagramu. “Odvisno od tega, koga vprašate. Srečen #DragonAgeDay! Današnji dan začenjamo s prizorom iz igre #Dreadwolf!” se glasi napis v objavi na Instagramu.

“Solas, the Dread Wolf,” je zapisano v uradnem oglasnem sporočilu. “Nekateri pravijo, da je morda starodavni elfski bog, drugi pa, da ni. Spet tretji pravijo, da je izdajalec svojega ljudstva … ali pa rešitelj, ki jih zdaj želi rešiti za ceno vašega sveta.

“Njegovi motivi so skrivnostni, njegove metode pa včasih vprašljive, zaradi česar slovi kot prevarantsko božanstvo – igralec temnih in nevarnih iger.”

Nadaljevanje igre Dragon Age Inquisition podjetja BioWare je v neki obliki v razvoju že vsaj od leta 2017, pri čemer je o njem znanih le malo podrobnosti.


CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII – REUNION igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Scenarist Johna Wicka pripravlja igrano filmsko adaptacijo igre Sifu

Published

on

Sifu, priznano borilno pustolovščino francoskega studia Sloclap, bo scenarist filma John Wick Derek Kolstad spremenil v igrani film.

Kot poroča Deadline, naj bi film ohranil isto osnovno zgodbo igre. Protagonist se s kung-fujem maščuje očetovim morilcem, a ob vsaki smrti ga čarobni obesek ponovno oživi in nekoliko postara.

Poleg silma Sifu, Kolstad trenutno postproducira četrti film o John Wicku, sodeluje pa tudi pri številnih drugih pomembnih projektih, med drugim pri nedavno napovedanem filmu Streets of Rage in animirani seriji Splinter Cell za Netflix.

Gamegangov Žiga je v svoji recenzije igre Sifu zapisal:

“Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost.”


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

The Callisto Protocol je po hudih tehničnih težavah dobil popravek

Published

on

Studio Striking Distance Studios je upošteval pritožbe o težavah z zmogljivostjo, o katerih so poročali igralci, in izdal popravek, ki naj bi jih odpravil. Vsaj na osebnih računalnikih.

The Callisto Protocol je ena najbolj pričakovanih iger letošnjega leta, vendar se začetek prodaje ni iztekel najbolje. Uporabniki storitve Steam so poročali o strašnih tehničnih težavah.

Sprva so se ocene na platformi Steam znižale na večinoma negativne, pri čemer so številni uporabniki računalnikov PC in konzole Xbox poročali o težavah s FPS-ji, ki so se precej zmanjšali.

“Se sprašujete, zakaj se igra tako močno zatakne? Zato, ker uporablja protipotrošniški DRM Denuvo, ki posiljuje FPS in stane več kot 100 tisočakov, potem ko so študije pokazale, da PIRATSTVO NIMA UČINKA NA PRODAJO,” razlaga eden izmed uporabnikov.

“Zelo malo zgodbe ali likov, utesnjujoče linearna iga, grozen boj, ki se odlikuje le po tem, da vas frustrira, in popolnoma bedna zmogljivost računalnika. Na žalost je igro preprosto treba izpustiti,” piše drugi.

Razvijalci so opazili te in podobne pripombe in izdali hiter popravek za uporabnike osebnih računalnikov.

“Zdaj je na voljo popravek za osebne računalnike, ki izboljšuje težave z zatikanjem pri igranju zaradi sestavljanja senčilnikov. Po posodobitvi se lahko ob prvem zagonu aplikacije v meniju igre pojavi začasno zatikanje. V prihodnjih dneh pripravljamo nadaljnje optimizacije,” je objavil uradni račun The Callisto Protocol na Twitterju.

Ocena igre v storitvi Steam je trenutno mešana, uporabniki pa so zanjo napisali nekaj več kot 8 tisoč ocen.


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno