Igre
Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Published
3 tedni agoon
By
WickedLinxOd razvijalcev Sloclap smo vsi ljubitelji pretepaških iger dobili poslastico z imenom SIFU. To je tretjeosebna pretepaška igra z animirano grafično podobo, v kateri želimo svoje pretepaške sposobnosti dokazati tako, da ubijemo vse, ki so sodelovali pri umoru našega očeta.
Zgodba o maščevanju
Igramo kot neimenovani vajenec, ki s pomočjo svojih prijateljev želi ubiti svojega učitelja Kung Fuja. Zgodba se začne z umorom našega učitelja, ki je hkrati tudi naš oče. Scena se odvije pred našimi očmi, a nas med skrivanjem zlobneži opazijo in pokončajo. K sreči nas pred smrtjo reši magični talisman in naša maščevalna pot se začne.
Po osmih letih treninga se odločimo, da smo pripravljeni poiskati in ubiti morilca našega očeta. Zgodba se razpleta na petih lokacijah, vsaka izmed njih pa ima drugačno okolico, glasbo, nasprotnike in enega od morilcev našega očeta. Skozi svet nas spremlja tudi kanček magije, ki popestri dogajanje v ozadju in nekatere boje spremeni v pravo pašo za oči.

Edinstvena mehanika staranja
Kar naredi to igro unikatno je naš magični obesek, ki nam vsakič ko umremo ponudi možnost, da nas ponovno oživi. Za vsako smrt pa plačamo kazen, ki je v tem primeru staranje našega junaka. Tako lahko neko raven začnemo pri dvajset letih starosti končamo pa pri trideset ali več. Na vsakih deset let staranja, se naše življenjske točke znižajo, a v zameno pridobimo na moči. Dodali pa so tudi uporabo za experience točke, level score in starost. Kadar najdemo magični kipec lahko izbiramo med eno izmed možnosti izboljšanja karakterja. Bolje kot igramo, več točk zberemo in si s tem lahko odklenemo izboljšavo, ki nam lahko olajša igranje.
Ne smemo pa pozabiti na “structure” meter ali meter drže, kateri je enak “posture” metru v igri Sekiro. Imamo ga tako mi, kot nasprotniki in v kolikor ta meter napolnimo pri nasprotniku, ga lahko s pritiskom na gumba na hiter ter brutalen način pokončamo. V kolikor pa se napolni naš meter, bomo pa za kratek čas izgubili ravnotežje in se ne bomo mogli braniti.

Za najspretnejše izmed igralcev pa igra ponuja dva načina kako se ubraniti pred napadi. Prvi je parry (pariranje), ki ga lahko uporabimo, kadar ob pravem trenutku pritisnemo gumb za obrambo in s tem za kratek čas osupnemo nasprotnika. Poleg dasha pa imamo še drugo zadevo, ki se imenuje avoid (umikanje), kjer držimo tipko za obrambo in se z premikanjem analognega gumba umikamo udarcem od nasprotnika. To mehaniko je težje obvladovati, a je toliko bolj zadovoljivo videti, kako se lahko poigravamo z nasprotniki.
Med našim pretepaškim pohodom lahko najdemo tudi veliko orožij kot so steklenice, kije za baseball, nože in drugo, s katerimi si spopade olajšamo. Moramo pa biti pazljivi, saj orožja lahko uporabljajo tudi naši nasprotniki.
Vaja dela mojstra
Za naš trud pri premagovanju nivojev smo nagrajeni z experience točkami – edina stvar, ki ostane z nami kadar umremo, saj so nujno potrebne za odklepanje novih sposobnosti. Med njimi najdemo različne vrste novih udarcev, zaključne udarce in različne sposobnosti za lažje ter hitrejše protinapade. Vse to je toplo priporočljivo, ker nam v tej igri nasprotniki ne prizanesejo z uvidevnostjo. V večini iger se zgodi, da nas nasprotniki napadajo eden po eden in to lahko preizkusimo tukaj na lažji težavnosti. V kolikor pa igramo na normal ali hard, bomo pa deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.

Res pa je, da ima igra slabe lastnosti, a te ima na žalost vsaka. Razen tega, da je zgodba nekoliko bolj dolgočasna, ostalih težav zame ni. Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost. Sam sem igro končal na lažji težavnosti toliko, da sem se uspel navadit in upam, da mi je do časa, ko to gledate ali berete uspelo premagati igro tudi na srednji težavnosti.
Primerno za vse, ki iščejo izziv
Če na hitro povzamem, zame je igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš.
To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem videu!
You may like
-
Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je
-
Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način
-
Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev
-
Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu
-
Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev
-
Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo
-
Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders
-
Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi
-
Preizkušamo taktično ostrostrelsko fantazijo Sniper Elite 5
Igre
Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published
22 ur agoon
24/06/2022By
Alja Šavle
Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.
Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.
Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.
“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”
Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.
A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.
Igre
Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published
2 dneva agoon
23/06/2022By
Alja Šavle
Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.
Po besedah Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.
Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.
This week at Bungie, we’re prepping to make Saint-14 proud once more with this Season’s return of Trials of Osiris, showing off some nifty new ways to put your fashion spin on some beloved Exotics, and a deeper dive into recent airborne accuracy changes.https://t.co/V7uxBynHzu
— Bungie (@Bungie) June 9, 2022
Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.
Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.
To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.
Igre
Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published
3 dnevi agoon
22/06/2022By
Alja Šavle
Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.
please spread this
— ohnePixel (@ohnePixel) June 21, 2022
if someone from @csgo/@steam sees this, message me and i'll get you in contact with him to get this sorted
half(?) of the items got quicksold and are gone, other half(?) sent to the hacker's steam account and are sitting on a trade hold
it's not too late
Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.
No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.
Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.
Igre
Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published
3 dnevi agoon
22/06/2022By
Alja Šavle
Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.
Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.
Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.
“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.
Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.
Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.
Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.
Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.

Igre
Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published
3 dnevi agoon
21/06/2022By
Alja Šavle
V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.
Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.
The Unstoppable, the Immoveable and the Unbreakable collide.
— Outriders (@Outriders) June 9, 2022
Brace for impact, Outriders Worldslayer arrives on June 30th! pic.twitter.com/5zg9b5h9Oq
Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.
Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.

Igre
Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published
4 dnevi agoon
21/06/2022By
Alja Šavle
Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?
Been feeling super ill this weekend, but managed to push through and create one of the most fun builds I've ever made – the @SifuGame motion controller@goodgame_asia has been a real test of strength so far, it's been a really fun challenge 😁😁 pic.twitter.com/XgzXHhCYfJ
— Rudeism @ Good Game Asia (@rudeism) June 19, 2022
Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.
Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.
Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.
Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš Žiga “ WickedLinx”:
“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”
Pro nasveti by Mastercard


Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...


Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...


Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...

Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022

Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

F1 Manager 2022 izide avgusta letos

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Odpakirali smo gaming tipkovnico Logitech G413 SE

Preizkusili smo brezžični headset za mladino Logitech G435 LightSpeed

Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022

Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

F1 Manager 2022 izide avgusta letos

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Odpakirali smo gaming tipkovnico Logitech G413 SE

Preizkusili smo brezžični headset za mladino Logitech G435 LightSpeed
Priljubljeno
-
Turnirji4 tedni ago
Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022
-
Igre2 tedna ago
Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge
-
Oprema4 tedni ago
Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024
-
Igre2 tedna ago
F1 Manager 2022 izide avgusta letos
-
Aktualno2 tedna ago
Z Microsoftovo novo aplikacijo Xbox TV bo mogoče igrati igre brez konzole
-
Aktualno2 tedna ago
Queen’s Gambit video igra prihaja na … Netflix?
-
Aktualno4 tedni ago
Netflix 4. sezoni Stranger Things dodal opozorilo o vsebini, zaradi dogodkov v Teksasu
-
Aktualno3 tedni ago
V boj proti lootboxom se je pridružilo 18 evropskih držav
-
Igre4 tedni ago
PS5 ekskluziva Returnal morda prihaja na PC