Connect with us

Igre

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Published

on

Od razvijalcev Sloclap smo vsi ljubitelji pretepaških iger dobili poslastico z imenom SIFU. To je tretjeosebna pretepaška igra z animirano grafično podobo, v kateri želimo svoje pretepaške sposobnosti dokazati tako, da ubijemo vse, ki so sodelovali pri umoru našega očeta.

Zgodba o maščevanju

Igramo kot neimenovani vajenec, ki s pomočjo svojih prijateljev želi ubiti svojega učitelja Kung Fuja. Zgodba se začne z umorom našega učitelja, ki je hkrati tudi naš oče. Scena se odvije pred našimi očmi, a nas med skrivanjem zlobneži opazijo in pokončajo. K sreči nas pred smrtjo reši magični talisman in naša maščevalna pot se začne.

Po osmih letih treninga se odločimo, da smo pripravljeni poiskati in ubiti morilca našega očeta. Zgodba se razpleta na petih lokacijah, vsaka izmed njih pa ima drugačno okolico, glasbo, nasprotnike in enega od morilcev našega očeta. Skozi svet nas spremlja tudi kanček magije, ki popestri dogajanje v ozadju in nekatere boje spremeni v pravo pašo za oči.

Edinstvena mehanika staranja

Kar naredi to igro unikatno je naš magični obesek, ki nam vsakič ko umremo ponudi možnost, da nas ponovno oživi. Za vsako smrt pa plačamo kazen, ki je v tem primeru staranje našega junaka. Tako lahko neko raven začnemo pri dvajset letih starosti končamo pa pri trideset ali več. Na vsakih deset let staranja, se naše življenjske točke znižajo, a v zameno pridobimo na moči. Dodali pa so tudi uporabo za experience točke, level score in starost. Kadar najdemo magični kipec lahko izbiramo med eno izmed možnosti izboljšanja karakterja. Bolje kot igramo, več točk zberemo in si s tem lahko odklenemo izboljšavo, ki nam lahko olajša igranje.

Ne smemo pa pozabiti na “structure” meter ali meter drže, kateri je enak “posture” metru v igri Sekiro. Imamo ga tako mi, kot nasprotniki in v kolikor ta meter napolnimo pri nasprotniku, ga lahko s pritiskom na gumba na hiter ter brutalen način pokončamo. V kolikor pa se napolni naš meter, bomo pa za kratek čas izgubili ravnotežje in se ne bomo mogli braniti.

Za najspretnejše izmed igralcev pa igra ponuja dva načina kako se ubraniti pred napadi. Prvi je parry (pariranje), ki ga lahko uporabimo, kadar ob pravem trenutku pritisnemo gumb za obrambo in s tem za kratek čas osupnemo nasprotnika. Poleg dasha pa imamo še drugo zadevo, ki se imenuje avoid (umikanje), kjer držimo tipko za obrambo in se z premikanjem analognega gumba umikamo udarcem od nasprotnika. To mehaniko je težje obvladovati, a je toliko bolj zadovoljivo videti, kako se lahko poigravamo z nasprotniki.

Med našim pretepaškim pohodom lahko najdemo tudi veliko orožij kot so steklenice, kije za baseball, nože in drugo, s katerimi si spopade olajšamo. Moramo pa biti pazljivi, saj orožja lahko uporabljajo tudi naši nasprotniki.

Vaja dela mojstra

Za naš trud pri premagovanju nivojev smo nagrajeni z experience točkami – edina stvar, ki ostane z nami kadar umremo, saj so nujno potrebne za odklepanje novih sposobnosti. Med njimi najdemo različne vrste novih udarcev, zaključne udarce in različne sposobnosti za lažje ter hitrejše protinapade. Vse to je toplo priporočljivo, ker nam v tej igri nasprotniki ne prizanesejo z uvidevnostjo. V večini iger se zgodi, da nas nasprotniki napadajo eden po eden in to lahko preizkusimo tukaj na lažji težavnosti. V kolikor pa igramo na normal ali hard, bomo pa deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.

Res pa je, da ima igra slabe lastnosti, a te ima na žalost vsaka. Razen tega, da je zgodba nekoliko bolj dolgočasna, ostalih težav zame ni. Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost. Sam sem igro končal na lažji težavnosti toliko, da sem se uspel navadit in upam, da mi je do časa, ko to gledate ali berete uspelo premagati igro tudi na srednji težavnosti.

Primerno za vse, ki iščejo izziv

Če na hitro povzamem, zame je igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš. 

To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem videu!


Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition

249,99 €

Igre

Elden Ring: Shadow of the Erdtree dobil 1. napovednik

Published

on

Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC je dobil svoj prvi napovednik. Po več kot 2 letih od izida igre, bo nova razširitev prišla 21. junija.

Gre za največji DLC kar ga je razvijalec FromSoftware kadarkoli naredil. Dogajal se bo na popolnoma novi mapi s podobno vsebino kot originalna igra – ogromno ozemlja za raziskovanje, ječe in jame različnih velikosti in posebne cone, ki zahtevajo linearen proces (imenovane “legacy dungeons”), kot je bila v originalni igri na primer akademija Raya Lucaria.

Kreativni direktor Hidetaka Miyazaki obljublja mapo velikosti večje od Limgrave-a, začetnega dela Elden Ringa. Dodatek bo vseboval tudi nova orožja, opremo, veščine in več kot 10 novih šefovskih bitk. Miyazaki obljublja tudi težavnost, ki bo na stopnji zadnjega dela igre Elden Ring. Pogosto umiranje je torej zagotovljeno.

Zgodba v DLC-ju bo sledila Miquellu, bratu Malenie, najtežjemu šefu iz originalne igre. Napovednik nam o njegovi zgodbi poda zgolj namige: “Domnevam, da tudi tebe zanima kakšno prijaznost Miquella tukaj počne?”. Če je Miquellova zgodba res zgodba o prijaznosti, pa bomo izvedeli junija.

Dodatek prihaja 21. junija za ceno 39.99€.

Continue Reading

Igre

Diablo 4 prihaja na Game Pass

Published

on

Microsoft je pred kratkim v svojem podkastu potrdil, da bo Diablo 4 že marca na voljo za igranje na Game Passu. S tem bo postal prva Activision Blizzard igra na Game Pass platformi.

Lansko leto je Microsoft za 69 milijard dolarjev kupil podjetje Activision Blizzard. S tem je dobil dostop do znanih franšiz kot so World of Warcraft, Call of Duty, Overwatch in tudi Diablo. Kljub nakupu, še Microsoft teh iger zaenkrat ni dodajal na svojo naročniško platformo.

To se spremeni 28. marca, ko bo 34 milijonovov naročnikov – toliko jih Microsoft trenutno poroča – dobilo na Game Passu dostop do Diabla 4. Točno eno leto od izida igre v 2023.

To ne bo prva selitev Diabla 4 na novo platformo. Igra je namreč izšla tudi na Steamu, kjer so ji Steam recenzije namenile mešano oceno z 69% pozitivnih mnenj, kar za igro tega kalibra ni najboljša novica.

Microsoft je med istim podkastom potrdil tudi, da se bodo 4 njihove ekskluzivne igre selile na druge sisteme (ta sta najverjetneje PlayStation in Nintendo Switch). Čeprav ni bilo napovedano za katere igre se gre točno, se na spletu širijo govorice, da gre najverjetneje za Hi-Fi Rush, Sea of Thieves, Grounded in Pentiment.

Naročnina Game Pass – in posledično skupaj z njo tudi Diablo 4 – je v Sloveniji na voljo za 10 evrov na mesec. Z njo dobite dostop do več kot 400 iger različnih razvijalcev.

Continue Reading

Igre

Ob izidu Tomb Raider I-III predelav je Lara Croft pokazala svoj novi izgled

Published

on

Te dni Lara Croft praznuje svoj rojstni dan. Ob izidu Tomb Raider I, II in III predelav, pa smo ob tej priložnosti dobili tudi skrivne slike njenega novega dizajna.

Trenutni odzivi na vse tri predelave prvih treh iger Tomb Raider serije so pozitivni s 87% oceno na Steamu. A če vas klasike iz preteklosti ne zanimajo, brez skrbi, novi Tomb Raider je že v razvoju.

Praznovanje je Lara namreč oznanila na svoji spletni strani, kjer vas sedaj pričaka prav posebna uganka v stilu Tomb Raider serije. Če vam uspe uganko razrešiti, dobite nagrado – prvi pogled na novo podobo najbolj znane raziskovalke zapuščenih templjev v video igrah.

Njen izgled se na prikazani sliki oddaljuje od njenega “preživetvenega” stila, ki smo ga videli v zadnji Tomb Raider trilogiji (Tomb Raider (2013), Rise of the Tomb Raider (2015) in Shadow of the Tomb Raider (2018)).

Njen nov dizajn se namreč bolj nagiba k njenemu originalnemu videzu iz začetkov serije. V podobi deluje tudi starejša in zelo jasno je svoj lok zamenjala za svoji ikonični srebrni pištoli.

Naslednja igra v Tomb Raider seriji nosi naslov Tomb Raider Next. O igri še ni veliko znano, ve se le, da se bo prihodnja Lara Croft na naših zaslonih pojavila v Unreal Engine 5.

Continue Reading

Igre

Embracer odpustil skoraj 1.400 zaposlenih, prekinili razvoj 29 iger

Published

on

Embracer Group, švedsko podjetje, ki ima v lasti preko 120 studiev za razvoj iger, je odpustilo kar 1.387 zaposlenih. Številka zajema 8% njihove globalne delovne sile.

Odpuščanja so del daljšega rekonstrukcijskega plana, ki so ga začeli izvajati že junija lani. Začelo se je z zaprtjem razvijalca Volition, znanega po svoji seriji Saints Row. Zapri so tudi studio Free Radical Design, ki je takrat delal na obuditvi klasike Timesplinters.

A zaprtje dveh studiev ni bilo dovolj. V zadnjih mesecih lanskega leta je Embracer Group namreč skupno odpustil kar 1.387 zaposlenih. Izšla je tudi novica, da so več studiev ponudili na prodaj. Med njimi bi naj bil tudi Gearbox Software, znan po seriji Borderlands.

Embracer je med tem tudi potrdil, da so ukinili razvoj 29 nenaznanjenih iger, ki so bile v zadnjih mesecih v aktivnem razvoju. Naslovi teh iger žal niso znani.

Masovna odpuščanja v industriji so zadnje čase prepogosta novica. Nedolgo nazaj je Microsoft odpustil 1.900 zaposlenih, pred tem tudi Riot Games in CD Projekt Red. Odpuščanja pa je video igralska industrija čutila tudi drugje, kot je to v primeru Twitcha, ki je mesec dni nazaj odpustil kar 500 zaposlenih.

Continue Reading

Igre

Baldur’s Gate 3 – Nove izboljšave in posebno darilo za Valentinovo

Published

on

Baldur’s Gate 3 v tem tednu dobiva kup novih vsebin. Med njimi je tudi več novih animacij za romantične trenutke.

Posodobitev, ki bo izšla v tem tednu, velja za eno večjih. Poleg popravkov za hrošče in novih animacij poljubljanja, pa prihajajo tudi konkretne izboljšave, ki so jih igralci želeli že mesce.

En izmed najbolj nadležnih opravkov v igri je menjava likov v svoji ekipi. Sedaj za zamenjavo članov v ekipi ne boste potrebovali več sproščati mest, ampak se bo zamenjava zgodila samodejno v dialogu z novim želenim članom. Torej nič več nepotrebnega tekanja po kampu gor in dol.

Zelo dobrodošla je tudi sprememba, da bodo sedaj samodejno sproženi dialogi za izbranega govorca vedno izbrali vaš primarni lik, ne pa lik, ki ga trenutno nadzurujete. Odlična novica za vse karizmatične barde in barbare z željo po večni intimidaciji okolja.

Popravili so tudi delovanje Shield Bash in Rebuke of the Mighty sposobnosti, ki se bosta sedaj aktivirali pravilno.

Posodobitev ima velikost 21 GB, ampak za namestitev potrebuje kar 150 GB prostega prostora. Če tega prostora nimate, razvijalec Larian predlaga, da igro v celoti odnamestite in ponovno namestite najnovejšo verzijo.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2 kljub hroščem prodal 1 milijon kopij v 3 dneh

Published

on

Helldivers 2 je po izidu postal ena izmed najbolj igranih iger izpod rok PlayStation studia.

PlayStation se je tokrat odločil, da bo večigralsko tretjeosebno streljačino, kjer s soigralci premagujemo horde vesoljskih žužkov, izdal tako na svoji konzoli kot tudi na Steamu.

Njihova odločitev, da svojo igro razširijo tudi na PC naprave, se je obrestovala, saj je igra na Steamu dosegla izreden uspeh. V treh dneh od izida se je uvrstila na seznam najbolj igranih iger, saj je dosegla preko 150.000 istočasnih igralcev.

To visoko število igralcev je igra dobila kljub temu, da mnogi igralci poročajo o hroščiš in o težavah s povezovanjem s soigralci. Ob tem igra uporablja nProtect Gameguard sistem za zaznavanje zlonamernih goljufij, ki ga nekateri igralci dojemajo kot preveč invazivnega. Igra ima na Steamu trenutno oceno 75%.

Ne glede na to, je s temi številkami je Helldivers 2 postal igra z največjim številom istočasnih igralcev izpod založništva PlayStationa. Prejšnji rekord je držal God of War, ki je od izidu dosegel 73.500 istočasnih igralcev, kar je za polovico manj kot Helldivers 2.

Skupno je igra prodala tudi okoli 1 milijon kopij, kar je za igro, ki velja za AA izjemen dosežek. Razvijalec Arrowhead namreč ne velja za velik studio in Helldivers 2 je njihova edina izdana igra v zadnjih 7 letih. Mnogi so nenaden uspeh Helldivers 2 že začeli primerjati z uspehom igre Palworld.

S temi številkami je jasno, da se PlayStationu obrestuje svoje igre izdajati tudi na drugih platformah, tako da upamo, da bomo v prihodnosti lahko videli še več PlayStation naslovov na PC platformi.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno