Igre
Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Published
1 leto agoon
By
WickedLinxOd razvijalcev Sloclap smo vsi ljubitelji pretepaških iger dobili poslastico z imenom SIFU. To je tretjeosebna pretepaška igra z animirano grafično podobo, v kateri želimo svoje pretepaške sposobnosti dokazati tako, da ubijemo vse, ki so sodelovali pri umoru našega očeta.
Zgodba o maščevanju
Igramo kot neimenovani vajenec, ki s pomočjo svojih prijateljev želi ubiti svojega učitelja Kung Fuja. Zgodba se začne z umorom našega učitelja, ki je hkrati tudi naš oče. Scena se odvije pred našimi očmi, a nas med skrivanjem zlobneži opazijo in pokončajo. K sreči nas pred smrtjo reši magični talisman in naša maščevalna pot se začne.
Po osmih letih treninga se odločimo, da smo pripravljeni poiskati in ubiti morilca našega očeta. Zgodba se razpleta na petih lokacijah, vsaka izmed njih pa ima drugačno okolico, glasbo, nasprotnike in enega od morilcev našega očeta. Skozi svet nas spremlja tudi kanček magije, ki popestri dogajanje v ozadju in nekatere boje spremeni v pravo pašo za oči.

Edinstvena mehanika staranja
Kar naredi to igro unikatno je naš magični obesek, ki nam vsakič ko umremo ponudi možnost, da nas ponovno oživi. Za vsako smrt pa plačamo kazen, ki je v tem primeru staranje našega junaka. Tako lahko neko raven začnemo pri dvajset letih starosti končamo pa pri trideset ali več. Na vsakih deset let staranja, se naše življenjske točke znižajo, a v zameno pridobimo na moči. Dodali pa so tudi uporabo za experience točke, level score in starost. Kadar najdemo magični kipec lahko izbiramo med eno izmed možnosti izboljšanja karakterja. Bolje kot igramo, več točk zberemo in si s tem lahko odklenemo izboljšavo, ki nam lahko olajša igranje.
Ne smemo pa pozabiti na “structure” meter ali meter drže, kateri je enak “posture” metru v igri Sekiro. Imamo ga tako mi, kot nasprotniki in v kolikor ta meter napolnimo pri nasprotniku, ga lahko s pritiskom na gumba na hiter ter brutalen način pokončamo. V kolikor pa se napolni naš meter, bomo pa za kratek čas izgubili ravnotežje in se ne bomo mogli braniti.

Za najspretnejše izmed igralcev pa igra ponuja dva načina kako se ubraniti pred napadi. Prvi je parry (pariranje), ki ga lahko uporabimo, kadar ob pravem trenutku pritisnemo gumb za obrambo in s tem za kratek čas osupnemo nasprotnika. Poleg dasha pa imamo še drugo zadevo, ki se imenuje avoid (umikanje), kjer držimo tipko za obrambo in se z premikanjem analognega gumba umikamo udarcem od nasprotnika. To mehaniko je težje obvladovati, a je toliko bolj zadovoljivo videti, kako se lahko poigravamo z nasprotniki.
Med našim pretepaškim pohodom lahko najdemo tudi veliko orožij kot so steklenice, kije za baseball, nože in drugo, s katerimi si spopade olajšamo. Moramo pa biti pazljivi, saj orožja lahko uporabljajo tudi naši nasprotniki.
Vaja dela mojstra
Za naš trud pri premagovanju nivojev smo nagrajeni z experience točkami – edina stvar, ki ostane z nami kadar umremo, saj so nujno potrebne za odklepanje novih sposobnosti. Med njimi najdemo različne vrste novih udarcev, zaključne udarce in različne sposobnosti za lažje ter hitrejše protinapade. Vse to je toplo priporočljivo, ker nam v tej igri nasprotniki ne prizanesejo z uvidevnostjo. V večini iger se zgodi, da nas nasprotniki napadajo eden po eden in to lahko preizkusimo tukaj na lažji težavnosti. V kolikor pa igramo na normal ali hard, bomo pa deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.

Res pa je, da ima igra slabe lastnosti, a te ima na žalost vsaka. Razen tega, da je zgodba nekoliko bolj dolgočasna, ostalih težav zame ni. Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost. Sam sem igro končal na lažji težavnosti toliko, da sem se uspel navadit in upam, da mi je do časa, ko to gledate ali berete uspelo premagati igro tudi na srednji težavnosti.
Primerno za vse, ki iščejo izziv
Če na hitro povzamem, zame je igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš.
To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem videu!
You may like
-
Diablo 4 ima prvega igralca 100. stopnje
-
Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja
-
Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa
-
Riot Games praznuje mesec ponosa z umetniki iz svoje skupnosti
-
Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?
-
Assassin’s Creed Mirage stane 50 dolarjev in vključuje brezplačno nadgradnjo za PS5

Twitch streamer in YouTuber Rob ‘Rob2628’ je po skoraj treh dneh praktično neprekinjenega igranja igre Diablo 4 dosegel 100. stopnjo (v običajnem načinu) v Blizzardovi RPG igri. S tem uspehom je postal prva oseba, ki je dosegla ta mejnik in ga javno objavila.
Rob je od začetka igre do najvišje ravni igral približno 54 ur, zaradi eksponentnega naraščanja potrebnega XP pa je po ocenah zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj.
“Hvala, prijatelji. GG. Kakšno potovanje. 54 ur, 29 minut, 8 ur spanja,” je med izdelavo posnetka zaslona komentiral Rob2628.
Rob, ki je uporabljal sestavo, splošno znano kot najboljšo za barbara, je večino časa igral skoraj izključno v skupini. Vendar nekateri niso zadovoljni s tem, kako je Robova ekipa igrala igro.

Družba je izkoristila taktiko, pri kateri vodilni igralec zapusti druščino in tako hitro in enostavno ponastavi trenutni primerek temnice, v kateri se nahajajo. To je Robovi ekipi omogočilo, da je vedno znova obdelovala temnico Champion’s Demise in v hitrem zaporedju uničila ogromno število elitnih pošasti. Ta taktika in moč Robovega lika, pred okrnitvijo barbarov v popravku 1.0.2d, sta ga v rekordnem času izstrelila na prvo mesto.
Na hardcore področju, kjer se morajo igralci spopasti z nenehno grožnjo trajne smrti, je tekma še vedno v teku. Max ‘wudijo’ je trenutno še vedno na vrhu lestvice z 92. stopnjo na svojem zmikavtu. V izračun, da je zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj velja, potem ima wudijo še dolgo pot pred sabo.

Igre
Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja

Published
1 dan agoon
04/06/2023By
Alja Šavle
Podjetje Square Enix je po dolgem molku končno izdalo majhno posodobitev o igri Final Fantasy 7 Rebirth – prihajajočem drugem poglavju trilogije FF7 Remake. Trenutno razmišljajo o datumu izida, ki naj bi bil okoli zime 2023.
V novem komentarju razvijalcev, objavljenem na uradnem računu igre na Twitterju, sta režiser Naoki Hamaguchi in producent Yoshinori Kitase odgovorila na nekaj pogostih vprašanj.

“Igralci bodo lahko z veliko mero svobode potovali po širokem in večplastnem svetu ter na poti doživeli nešteto različnih zgodb,” je dejal Hamaguchi v odgovoru na vprašanje, kako bodo igralci potovali po svetu zunaj Midgarja.
Final Fantasy VII Rebirth
— FINAL FANTASY VII (@finalfantasyvii) June 3, 2023
Developer comment number 2#FF7R pic.twitter.com/WKQkBPWWsJ
Producent Yoshinori Kitase je komentiral splošni razvoj igre: “Razvoj poteka gladko in v skladu z načrtom. Trenutno si prizadevamo določiti datum izida igre.”
V intervjuju v začetku leta je Kitase delil tudi svoja razmišljanja o naravi predelav iger in o tem, zakaj je treba narediti spremembe.
“K projektu predelave igre FF7 smo pristopili z namenom, da bi naredili nekaj, v čemer bi lahko uživali tako ljubitelji izvirne igre kot tudi ljudje, ki je niso poznali,” je dejal.
Final Fantasy VII Rebirth
— FINAL FANTASY VII (@finalfantasyvii) June 2, 2023
Developer comment number 1 pic.twitter.com/O4KdGlh4gy
Final Fantasy 7 Rebirth bo nadaljevanje igre Remake in drugi od treh načrtovanih delov zbirke. Ni jasno, kdaj bomo izvedeli več informacij o igri ali njenem datumu izida, vendar bomo verjetno morali počakati do izida Final Fantasy 16 konec tega meseca.

Igre
Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa

Published
2 dneva agoon
03/06/2023By
Alja Šavle
Od izida Blizzardovega Diabla 4 se hardcore igralci brez postanka borijo, da bi čim prej dosegli 100. stopnjo v igri, in prvi rezultati kažejo, kako kruto je lahko to tekmovanje.
V načinu Hardcore Mode igre Diablo 4 igrate kot običajno, le da je vaš lik ob smrti izbrisan iz strežnika. To pomeni, da izgubite vse – lik, predmete in ves napredek.
Hardcore Mode ni nič novega za Blizzardove igre, vendar si bo v Diablu 4 prvih 1.000 igralcev, ki bodo dosegli 100. stopnjo, prislužilo mesto v Diablovi zgodovini. Razvijalci so obljubili, da bodo uporabniško ime stotih najhitrejših uporabnikov vklesali v resnični kip glavne zlobnice v igri, Lillith. V teoriji imajo igralci čas do 1. septembra, da dokončajo izziv. Vendar nekateri oboževalci ne želijo tvegati in bi s konkurenco radi opravili čim prej.
Ekipa igre Diablo 4 ocenjuje, da bo večina igralcev potrebovala približno 150 ur, da z enim likom doseže najvišjo raven. Od tega bo približno 20-30 ur porabljenih v kampanji igre. Kdor bo želel od tam naprej dvigniti raven, se bo moral potopiti v hudo zahtevno končno vsebino igre in povečati njeno težavnost, da bo si pridobi več točk izkušenj. To pa je lahko smrtonosno.
First #DiabloIV session over after ~26h: Managed to get my solo Hardcore Rogue up to lvl 63, full Renown, Torment unlocked, first T21 sigils cleared. Now comes the big grind. Thanks for all the hype and support everyone! pic.twitter.com/WTOfQufGBp
— wudijo (@wudijo) June 3, 2023
Eden izmed prvih streamerjev na Twitchu, ki so to poskušali storiti, je že padel v boju. Nekdanji profesionalni igralec Valoranta Shroud je s prijatelji celo noč igral igro Diablo 4 in premagal kampanjo. Nato je praktično takoj za tem umrl v prvem delu endgame vsebine.
Spet drugi, kot je pisec Maxrolla Wudijo, si od izida igre niso še vzeli konkretnega odmora. Wudijo je po 26 urah igranja končal svojo prvo sejo na 63. stopnji, preden se je od računalnika umaknil le za krajši počitek. Zdaj se je že vrnil k igri, in je po skoraj dveh urah igranja že na 67. stopnji.
Držimo pesti, da Wudiju podvig uspe še danes. Toda z naraščajočo utrujenostjo se zagotovo povečuje tudi možnost, da igralci naredijo usodno napako.

Raf Grasetti, ki je kot umetniški direktor delal na franšizi God of War pri razvijalcu Sony Santa Monica, je sporočil, da se je pridružil podjetju Netflix Games pri razvoju nove izvirne igre AAA.
“Z veseljem sporočam, da sem se pridružil Netflixu, da bi razvil novo izvirno igro AAA,” je dejal Grasetti. “Zelo sem navdušen, da bom lahko sestavil ekipo in sodeloval z izjemnimi Josephom Statenom, Jerryjem Edsallom in Chacko Sonny, da bi oživil nov svet.”
I’m happy to announce that I’ve joined Netflix to develop a new original IP AAA game. I’m really excited to build a team and to work with the amazing Joseph Staten, Jerry Edsall and Chacko Sonny to bring a new world to life ❤️ pic.twitter.com/RQVDr0b1zs
— Raf Grassetti (@rafagrassetti) May 31, 2023
Grasetti se pridružuje Josephu Statenu, Jerryju Edsallu in Chacku Sonnyju v studiu Netflix Games.
Staten je najbolj znan po tem, da je bil vodja ustvarjalnega oddelka pri igri Halo Infinite in filmski režiser pri izvirni trilogiji Halo. Edsall je bil glavni programer pri igri Gears 5 in glavni inženir kampanje pri igri Gears of War 4. Sonny je pred tem delal kot izvršni producent pri franšizi Overwatch, vodja studia Beachhead Studio pri družbi Activision in še več.
Igre
Assassin’s Creed Mirage stane 50 dolarjev in vključuje brezplačno nadgradnjo za PS5

Published
5 dni agoon
31/05/2023By
Alja Šavle
Ubisoft je svojo naslednjo igro Assassin’s Creed pocenil pod 70 USD, kolikor je običajna priporočena cena za AAA igre trenutne generacije. Poleg tega bo igro mogoče brezplačno nadgraditi za konzole nove generacije.

Assassin’s Creed Mirage bo na vseh platformah stal 50 dolarjev, kar močno upamo, da se bo pri nas pretvorilo v 50 evrov. To je precej pod sedanjo ceno 70 dolarjev (79,99 €) za igre za PS5 in Xbox Series X/S. Mirage bo poleg tega “medgeneracijska” igra, kar pomeni, da bo vključevala kopijo igre zadnje generacije za PlayStation 4 in Xbox One ter pravico do prenosa nadgradnje za aktualno generacijo za PS5 in Xbox Series X/S.
Omeniti velja, da igra Assassin’s Creed Mirage ni tako velika kot Valhalla in je bila prvotno mišljena kot razširitev, preden se je odcepila v samostojen projekt. Odvija se v Bagdadu, v njej pa bo v samostojni pustolovščini nastopal Basim, eden od glavnih likov iz igre Valhalla. Mirage naj bi se vrnil h klasičnim misijam parkour in tihim ubojem, ki so bili značilni za igre pred AC Origins
Čeprav gre za manjšo igro, je mogoče, da želi Ubisoft to razliko v ceni nadoknaditi z mikrotransakcijami, saj se zdi, da bo Mirage omogočal nakupe v igri, digitalna deluxe različica pa vključuje tudi kozmetiko in predmete.
Igre
Final Fantasy 16 je dokazal, da igralci nimajo vedno prav

Published
6 dni agoon
30/05/2023By
Alja Šavle
Uporabniški vmesnik igre Final Fantasy 16 je bil začasno spremenjen zaradi pritožb FF navdušencev, a se je družba Square Enix kasneje odločila, da bo ignorirala spremembe in ponovno vzpostavila prvotno podobo.
V intervjuju za Video Games Chronicle s Final Fantasy Union je producent Naoki Yoshida odgovoril na vprašanje, ali je ekipa spremenila uporabniški vmesnik igre na podlagi komentarjev spletnih uporabnikov, zlasti v zvezi s številkami za škodo.

“Vsekakor smo slišali povratne informacije, ko smo objavili prvi napovednik in so ljudje videli uporabniški vmesnik ter komentirali, da je morda preveč podoben pretepaški igri,” je odgovoril Yoshida. “Bil je preveč znanstvenofantastičen, ni ustrezal slogu igre.”
Vmesnik sta zasnovala direktor boja in vodja ekipe za uporabniški vmesnik, ki sta pred tem delala za Capcom, kar bi lahko bil razlog za tako izbiro.
“Razumeli smo [pritožbe], zato smo predelali uporabniški vmesnik in ga spremenili v nekaj, kar se nekoliko bolje ujema s [srednjeveškim] slogom, vendar smo ugotovili, da se je preveč zlil z dogajanjem in ga je bilo težko videti.
“Konec koncev je igra Final Fantasy 16 akcijski RPG, dogajanje je zelo hitro in stvari se premikajo. Zato morajo številke in grafika izstopati, sicer jih boste sredi dogajanja spregledali.
“Zato smo se odločili, da se vrnemo k tistemu, kar smo imeli na začetku, saj je bilo bolje. In ugotovili smo, da, ja, prvič ko ga vidiš, te zmoti. Toda dlje ko ga gledaš, bolj se ga navadiš in bolj se zavedaš, da dejansko ustreza temu, kar se dogaja.
“Upam, da bodo to spoznali tudi igralci, ko bodo dlje igrali igro.”
Zdi se, da kupec nima vedno prav, in v tem primeru upamo, da lahko igralci zaupajo razvijalcem, ki so sprejeli najboljše odločitve za najboljšo igralno izkušnjo.
Igra Final Fantasy 16 bo za PlayStation 5 izšla 22. junija.
Pro nasveti by Mastercard


Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...


Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...


Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...

Diablo 4 ima prvega igralca 100. stopnje

Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja

Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa

Riot Games praznuje mesec ponosa z umetniki iz svoje skupnosti

Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?

Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge

5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5

Gospodarsko razstavišče so preplavili geeki

Uradni napovednik filma Five Nights at Freddy’s je zunaj

Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?

5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5

Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Diablo 4 ima prvega igralca 100. stopnje

Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja

Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa

Riot Games praznuje mesec ponosa z umetniki iz svoje skupnosti

Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?

Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge

5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5

Gospodarsko razstavišče so preplavili geeki

Uradni napovednik filma Five Nights at Freddy’s je zunaj

Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?

5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5

Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB
Priljubljeno
-
Oprema3 tedni ago
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
-
Oprema3 tedni ago
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
-
Aktualno4 tedni ago
Gospodarsko razstavišče so preplavili geeki
-
Aktualno3 tedni ago
Uradni napovednik filma Five Nights at Freddy’s je zunaj
-
Igre4 dnevi ago
Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?
-
Aktualno4 tedni ago
Napovednik za film Five Nights at Freddy’s se je pojavil na spletu