fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Published

on

Od razvijalcev Sloclap smo vsi ljubitelji pretepaških iger dobili poslastico z imenom SIFU. To je tretjeosebna pretepaška igra z animirano grafično podobo, v kateri želimo svoje pretepaške sposobnosti dokazati tako, da ubijemo vse, ki so sodelovali pri umoru našega očeta.

Zgodba o maščevanju

Igramo kot neimenovani vajenec, ki s pomočjo svojih prijateljev želi ubiti svojega učitelja Kung Fuja. Zgodba se začne z umorom našega učitelja, ki je hkrati tudi naš oče. Scena se odvije pred našimi očmi, a nas med skrivanjem zlobneži opazijo in pokončajo. K sreči nas pred smrtjo reši magični talisman in naša maščevalna pot se začne.

Po osmih letih treninga se odločimo, da smo pripravljeni poiskati in ubiti morilca našega očeta. Zgodba se razpleta na petih lokacijah, vsaka izmed njih pa ima drugačno okolico, glasbo, nasprotnike in enega od morilcev našega očeta. Skozi svet nas spremlja tudi kanček magije, ki popestri dogajanje v ozadju in nekatere boje spremeni v pravo pašo za oči.

Edinstvena mehanika staranja

Kar naredi to igro unikatno je naš magični obesek, ki nam vsakič ko umremo ponudi možnost, da nas ponovno oživi. Za vsako smrt pa plačamo kazen, ki je v tem primeru staranje našega junaka. Tako lahko neko raven začnemo pri dvajset letih starosti končamo pa pri trideset ali več. Na vsakih deset let staranja, se naše življenjske točke znižajo, a v zameno pridobimo na moči. Dodali pa so tudi uporabo za experience točke, level score in starost. Kadar najdemo magični kipec lahko izbiramo med eno izmed možnosti izboljšanja karakterja. Bolje kot igramo, več točk zberemo in si s tem lahko odklenemo izboljšavo, ki nam lahko olajša igranje.

Ne smemo pa pozabiti na “structure” meter ali meter drže, kateri je enak “posture” metru v igri Sekiro. Imamo ga tako mi, kot nasprotniki in v kolikor ta meter napolnimo pri nasprotniku, ga lahko s pritiskom na gumba na hiter ter brutalen način pokončamo. V kolikor pa se napolni naš meter, bomo pa za kratek čas izgubili ravnotežje in se ne bomo mogli braniti.

Za najspretnejše izmed igralcev pa igra ponuja dva načina kako se ubraniti pred napadi. Prvi je parry (pariranje), ki ga lahko uporabimo, kadar ob pravem trenutku pritisnemo gumb za obrambo in s tem za kratek čas osupnemo nasprotnika. Poleg dasha pa imamo še drugo zadevo, ki se imenuje avoid (umikanje), kjer držimo tipko za obrambo in se z premikanjem analognega gumba umikamo udarcem od nasprotnika. To mehaniko je težje obvladovati, a je toliko bolj zadovoljivo videti, kako se lahko poigravamo z nasprotniki.

Med našim pretepaškim pohodom lahko najdemo tudi veliko orožij kot so steklenice, kije za baseball, nože in drugo, s katerimi si spopade olajšamo. Moramo pa biti pazljivi, saj orožja lahko uporabljajo tudi naši nasprotniki.

Vaja dela mojstra

Za naš trud pri premagovanju nivojev smo nagrajeni z experience točkami – edina stvar, ki ostane z nami kadar umremo, saj so nujno potrebne za odklepanje novih sposobnosti. Med njimi najdemo različne vrste novih udarcev, zaključne udarce in različne sposobnosti za lažje ter hitrejše protinapade. Vse to je toplo priporočljivo, ker nam v tej igri nasprotniki ne prizanesejo z uvidevnostjo. V večini iger se zgodi, da nas nasprotniki napadajo eden po eden in to lahko preizkusimo tukaj na lažji težavnosti. V kolikor pa igramo na normal ali hard, bomo pa deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.

Res pa je, da ima igra slabe lastnosti, a te ima na žalost vsaka. Razen tega, da je zgodba nekoliko bolj dolgočasna, ostalih težav zame ni. Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost. Sam sem igro končal na lažji težavnosti toliko, da sem se uspel navadit in upam, da mi je do časa, ko to gledate ali berete uspelo premagati igro tudi na srednji težavnosti.

Primerno za vse, ki iščejo izziv

Če na hitro povzamem, zame je igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš. 

To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem videu!


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Igre

Akcijska streljačina Redfall bo zahtevala spletni način tudi za enega igralca

Published

on

Bethesdina prihajajoča nadnaravna strelska igra Redfall naj bi zahtevala stalno spletno povezavo tudi za solo igranje. Tako je zapisano v pogosto zastavljenih vprašanjih, ki jih je Bethesda objavila prejšnji teden in v katerih je tudi potrjeno, da bodo igralci za igranje igre potrebovali aktiven račun Bethesda.net. Po pričakovanjih, igralci niso bili preveč navdušeni.

Zahtevanje spletne povezave za igre v načinu za enega igralca je vedno vroča tema. Številne sodobne igre za enega igralca zahtevajo spletno prijavo ob prvem zagonu, nekatere pa zahtevajo občasno spletno preverjanje proti piratstvu. Igre, ki zahtevajo stalno spletno povezavo za samostojno igranje, so redkejše, večinoma zato, ker so bili razvijalci prisiljeni, da so jo odstranili.

Slika: Bethesda

Izdajatelji iger kot razlog za zahtevo, da se morajo igralci za samostojno igranje povezati z internetom, pogosto navajajo piratstvo ali goljufanje, a izgovor pri tistih, ki so igro plačali, ne zaleže. Spletna povezava je bila na primer potrebna za igro Diablo III in njeno kontroverzno dražbeno hišo s pravim denarjem, ki je bila popolnoma odstranjena iz igre, ko si je Blizzard premislil.

Tudi odvisnost igre od strežnikov je slaba zamisel, kar se je nedavno pokazalo ob daljšem izpadu dostopa do igre Gran Turismo 7 in manj nedavno ob velikih težavah s preobremenjenostjo strežnikov SimCityja ob začetku prodaje.

Vendar te odločitve niso trdno določene. Zombijevska strelska igra Back 4 Blood je ob izidu leta 2021 imela podobne zahteve, vendar je bil le dva meseca kasneje dodan način za igranje brez povezave. Celo SimCity je končno dobil način brez povezave skoraj leto dni po izidu.

Slika: Bethesda

Igra Redfall bo izšla 2. maja na konzolah Xbox Series X/S in osebnih računalnikih ter bo na voljo prek naročnine Game Pass.


HOGWARTS LEGACY igra za PLAYSTATION 5

74,99 €

Continue Reading

Igre

EA zapira Apex Legends Mobile in ne ponuja nadomestil

Published

on

Igra Apex Legends Mobile bo prenehala delovati 1. maja 2023, ko spletna trgovina Apex Legends Mobile ne bo več dostopna, prav tako pa ne bo več na voljo prodaja katerih koli vsebin igre v spletnih trgovinah tretjih oseb. 

“Po močnem štartu je začela vsebina za igro Apex Legends Mobile zaostajati za zastavljeno letvico glede kakovosti, količine in kadence,” pojasnjuje EA v nedavnem zapisu na blogu.

“Zato smo po večmesečnem sodelovanju z našim razvojnim partnerjem sprejeli skupno odločitev, da našo mobilno igro ukinemo.  Čeprav smo razočarani, smo ponosni na igro, ki smo jo lansirali, hvaležni za podporo skupnosti Apex Legends in prepričani, da je to prava odločitev za igralce.”

Od včeraj so v igri onemogočeni vsi nakupi za pravi denar, igra pa je bila odstranjena iz spletnih trgovin. V 90-dnevnem obdobju pred ukinitvijo Apex Legends Mobile lahko igralci porabite obstoječe zlato Syndicate Gold in nadaljujete z igranjem celotne igre.

Vsi vaši nakupi bodo ostali na vašem računu, kjer boste lahko uživali do prenehanja igranja. Vaša obstoječa stanja virtualne valute v igri so še vedno na voljo in jih lahko porabite za vsebine v igri do 1. maja 2023. Žal vračila za nakupe za pravi denar ne bodo mogoča.

2. maja 2023 ob 01.00 ponoči bo Apex Legends Mobile prenehal delovati v vseh regijah in igre ne bo več mogoče igrati. Ta odločitev se nanaša na posamezno platformo in je neodvisna od uspeha igre na osebnih računalnikih in konzolah.


THE WITCHER 3: WILD HUNT – COMPLETE EDITION igra za Playstation 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Oglejte si 5 minut novega igranja igre Wild Hearts

Published

on

EA in Koei Tecmo sta objavila pet minut novega igranja igre Wild Hearts. Posnetek za PS5 prikazuje boj igralca z Zlatim viharjem, bliskovito hitro zverjo, ki lahko izkoristi moč vetra.

Igra o lovu na pošasti, ki bo izšla prihodnji mesec pod okriljem založbe EA Originals, je postavljena v domišljijsko fevdalno Japonsko, kjer se igralci s pomočjo karakurijev, prefinjenih mehanizmov, izdelanih iz izgubljene starodavne tehnologije, borijo proti velikanskim zverem, imenovanim Kemono.

Igralci lahko po deželi Azuma potujejo kot samotarski volk ali pa lovijo z največ dvema prijateljema, pri čemer je podprto navzkrižno igranje na vseh platformah.

“Žanr lovca na pošasti je razmeroma nov žanr,” je med novembrskim klicem o dobičku dejal Andrew Wilson, izvršni direktor družbe Electronic Arts. “Razmahnil se je. Je zrel za inovacije, ustvarjalnost in širitev, in to, kar vidimo, da počne ekipa, je vse, kar skupnost zahteva v tem žanru.

Igra Wild Hearts bo izšla 17. februarja 2023 za konzole PS5, Xbox Series X/S in PC prek storitev Origin, Steam in Epic Games Store.


DESTROY ALL HUMANS 2! – REPROBED – 2ND COMING EDITION igra za PS5

397,99 €

Continue Reading

Igre

Recenzenti so razburjeni zaradi klepetavih likov v igri Forspoken

Published

on

Mnenja o novi RPG igri Forspoken razvijalca Square Enix se kar vrstijo. Ob bližajočem se dnevu izida je nova intelektualna lastnina v središču pozornosti igričarskega sveta zaradi svojih (ne)presenetljivo nerodnih dialogov.

V igri Forspoken ima naša protagonistka govorečo zapestnico, s katero se vse preveč rada pogovarja. Lika redno izmenjujeta svoje misli, vendar se številni recenzenti strinjajo, da je dialog v teh izmenjavah dolgočasen in nadležen.

“Geoff Keighley bo moral za to igro izumiti povsem novo nagrado “OMG Please Shut Up”, ker, vau, ta igra ne ve, kdaj naj začepi,” je za Kotaku v svojem članku o nastavitvah igre Forspoken zapisala Claire Jackson.

Zdi se, da dialog pogrne celo v primerjavi s podobno dinamiko v nedavni streljačini High on Life soustvarjalca Ricka in Mortyja Justina Roilanda.

“Nedvomno je besedilo v High on Life bolj boleče kot v Forspokenu. Toda zaradi priznavanja tega dejstva in zmožnosti, da se norčuje iz sebe, prinaša [High on Life] zanimivo izkušnjo. Tega žal ne moremo reči za Square Enixov RPG,” pravi Ahmed Mansoor iz portala eXputer.

Spet drugi nekako še trpijo to izkušnjo. “Nekaterim, tako kot meni, se bo morda Frey zdela osvežujoča protagonistka,” priznava Joel Tapia iz Twinfinite.

“Čeprav v zgodbi pove veliko ‘cringe’ stvari, so nekateri njeni odzivi na dogajanje nekoliko bolj prikupni, kot sem pričakoval.”

Na srečo lahko klepet zmanjšate na bolj obvladljivo raven, če pa ste pogumni, lahko pogostost klepeta tudi povečate. V razdelku Nastavitve dostopnosti se pomaknite na Nastavitve klepeta in med zadnjimi možnostmi izberite Nizka ali Minimalna.


FORSPOKEN igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Fizične kopije Witcher 3 izidejo naslednji teden za PS5 in Xbox Series X/S

Published

on

Različice igre za konzole nove generacije bodo na prodajne police v Evropi prišle 26. januarja.

Po več zamudah in zamenjavi razvijalca je bila posodobitev igre Witcher 3 za naslednjo generacijo decembra izdana kot samostojen nakup za PC, Xbox Series X/S in PS5 ter kot brezplačen popravek za igralce, ki so imeli igro v lasti na PC in konzolah prejšnje generacije.

Čeprav je bila izdana z nekaterimi tehničnimi težavami in so igralci opozarjali na različne napake, se nekateri kritiki strinjajo, da je to najboljša različica igre.

V četrtek je direktor globalne skupnosti CD Projekt Red Marcin Momot povedal, da studio pripravlja novo posodobitev za igro, ki se bliža koncu in naj bi bila kmalu izdana.

Oktobra lani je CD Projekt Red predstavil svoj razvojni načrt za bližnjo prihodnost, vključno z nadaljevanjem Cyberpunk 2077, novo trilogijo iger Witcher, stranskimi igrami Witcher in prvo izvirno intelektualno lastnino studia.

Po besedah razvijalcev bo prihajajoči dodatek Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC, ki bo predvidoma izšel pozneje leta 2023, največja razširitev, ki jo je CDPR kadarkoli naredil, in bo presegla celo ogromni dodatek Blood and Wine iz igre The Witcher 3.


THE WITCHER 3: WILD HUNT – COMPLETE EDITION igra za Playstation 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Pripravi se na 60-minutno predstavitev igre Armored Core

Published

on

Ljubiteljem, ki iščejo naslednjo veliko informacijo o prihajajoči igri Armored Core 6: Fires of Rubicon podjetja FromSoftware, ni treba čakati dolgo, saj ima studio nekaj načrtovanega na prihajajočem sejmu Taipei Game Show.

Slika: Vonschlippe Reddit

Predstavitev igre Armored Core 6 bo trajala 60 minut, na njej pa bo nastopil tudi producent serije Armored Core in tržnik promocije Yasunori Ogura.

V živo bo na sporedu 3. februarja ob 21.00 po srednjeevropskem času, vendar še ni znano, ali bo predstavitev vključevala tudi angleške podnapise.

Tisti, ki si jo bodo želeli ogledati, jo bodo lahko spremljali prek prenosa:

Igra Armored Core 6 naj bi izšla leta 2023, na voljo pa bo na konzolah PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S in osebnih računalnikih prek storitve Steam.


NEED FOR SPEED: UNBOUND igra za PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno