Poveži se z nami

Preizkušamo

Preizkušamo novoizdano FIFA 21

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Leto je naokoli in spet nas je pričakala nova iteracija nogometne simulacije FIFA 2021. Grafično sicer malce lepša, a pod površjem žal brez večjih sprememb.

Letošnja različica s sabo ni prinesla nobenih večjih novih igralnih posebnosti. Na prvo žogo bi laično oko celo hitro reklo, da je zadeva v resnici le FIFA 2020 z malo več poligoni in novimi igralci. Kritika, da kupci FIFE vsako leto plačujejo le za menjave igralcev, je v primeru 2021 skoraj upravičena.

Novost v spretnem preigravanju

A spremembe so vseeno prisotne in po več urah igranja se te tudi opazijo. FIFA 2021 ima nov sistem za preigravanje Agile Dribbling, ki igralcem z višjo statistiko veščin omogoča, da začnejo s preprosto kombinacijo tipk med nogami obračati žogo in se s tem izognejo poskusom prevzema žoge od nasprotnika. Pri tej potezi se moramo seveda zavedati, da bo veliko bolj učinkovita, če jo izvedejo igralci kot sta Lionel Messi in Silva.

Vidnejše izboljšave na področju podajanja in inteligence igralcev

Izboljšave vidimo tudi na področju podajanja visokih žog v prostor. Brce žog niso več predvidljivo enostavne, ampak sedaj omogočajo, da jih lahko bolje zavijemo in ciljamo. Izboljšali so tudi udarce z glavo. Taktike dolge podaje iz boka so posledično postale veliko bolj realne. Igra nasploh daje občutek lažjega napadanja. Zaključiti tekmo z doseženimi petimi goli ni bila redkost. Na drugi strani pa so prišle tudi spremembe za branilce. FIFA 2020 branilci so včasih blokirali strele in podaje, ki so bili blizu njih, a se v resnici niso dotaknili njihovega telesa. Teh frustrirajočih trenutkov v FIFA 2021 na srečo ni bilo prisotnih.
Področje igralnih načinov tudi ne prinaša večjih sprememb, le izboljšave in dodatke na že znanih. Tako se vrača Volta, igralni način, ki omogoča tekme v »cestnem« nogometu. Majhni goli, veliko preigravanja in po novem tudi večigralski način. Večigralstvo v Volta načinu namreč v prejšnji FIFA 2020 ni bilo na voljo. Volta ima sedaj tudi par ur vsebine za zgodbo, četudi ta deluje dokaj klišejsko in nič kaj unikatno. Volta način je posledično boljši od lanske verzije, a še vseeno deluje le kot dodatek, ki ga igralci pogosto enkrat preverijo in potem pustijo na miru za vedno.

Career mode je ravno tako dobil par sprememb, ki kažejo na izboljšave. Igralni način, ki je osnova FIFA offline igralske izkušnje, ima sedaj večji poudarek na treniranju svojih začetih igralcev in upoštevanju kemije med njimi. Neskončno menjavanje nogometašev in kupovanje novih, tako ni več očitna prva izbira, ampak je pri določenih igralcih potreben resen razmislek ali se njihova zamenjava res izplača.

Novosti v menedžerskem načinu

Menedžerski navdušenci pa se v Career igralnem načinu lahko veselijo nove dodane funkcije ogleda simulacije tekem iz ptičje perspektive. Stvar omogoča preprosto prehajanje med menedžerskim in igralskim pogledom. Če na primer med spremljanjem igre opazite, da ima vaša AI vodena ekipa težave, lahko svobodno vstopite v igro, zadanete kakšen gol in se prestavite nazaj v menedžersko pozicijo, ko enkrat dosežete vodstvo.

Mikrotransakcije in FIFA Ultimate Team (FUT)

Ker govorimo o FIFA igri, moramo žal govoriti tudi o mikrotransakcijah. FIFA Ultimate Team je spet velik del FIFA izkušnje in vidi se, da EA svojo pozornost še vedno v večini usmerja v ta igralni način. Ultimate Team namreč kreacijo svoje enajsterice še vedno močno naslanja na kupovanje paketov kartic. Pay-to-win mehanika, ki jo te mikrotransakcije prinašajo, lahko pokvari velik del izkušnje. Je pa sedaj v Ultimate Team dodana opcija co-op igranja, tako da lahko razočaranje ob odpiranju paketov sedaj tudi delite s prijatelji.

FIFA 2021 je nogometna simulacija, ki se od svojega predhodnika ne razlikuje veliko, a vseeno prinaša določene izboljšave, ki jih veterani igre zagotovo opazijo in cenijo. Napadanje je zabavnejše, igralni načini dodajo več ur nove vsebine, večji poudarek je na večigralstvu (npr. Volta, co-op Ultimate Team), a mikrotransakcije so še žal vedno prisotne. Je pa FIFA vseeno FIFA in evforija, ko prijatelju prebijete obrambo in mu zadate gol, pogosto zamegli njene sporne točke.


Vroča ponudba za gamerje

FIFA 21 PS4

65,99 €


Avtorji:
Tekst: Rok Gumzej
Glas: Nataša Ujlaki
Video: Samo Zavašnik

Igre

Odpakirali smo Zoids Wild: Blast Unleashed

Nastja Topovšek

Objavljeno

v

Zoids Wild: Blast Unleashed je peta izdaja anime igre, ki je bila prvič predstavljena javnosti 1985. V tokratni, za Nintendo Switch ekskluzivni, se igralci borijo na velikanskih mehanskih živalih – vsebuje 16 robotskih kreatur, borimo pa se lahko v načinu zgodbe, treninga ali večigralstvo na eni konzoli, kot tudi igranje preko interneta. Tokrat nam je razvijalec poslal t.i. “media kit”, ki smo ga unboxali v zgornjem videu.

Transkript

Pozdravljeni in dobrodošli v novem GameGang unboxing videu, v katerem bomo skupaj odpakirali novo Zoids Wild Blast Unleashed videoigro. A se kdo spomni Zoids iger? Prva je izšla že leta 1985 za njo pa kar nekaj njenih naslednic, za različne polatforme Gameboy, PS1, PS2, nato Xbox360 in tudi kar nekaj mobilnih verzij te igre.

Danes pa imamo igro za platformo Nintendo Switch, sicer tale škatla ni navadna škatla za igro, kot bi jo kupili recimo v Big Bangu. Je medijska verzija, ampak dajmo pogledati kaj se skriva v njej.
Tukaj že prva stvar, ki je zanimiva oz. me mogoče malo zmoti, ker nevem za kaj je, sta te dve ušesi.. Mogoče je tole za to, da nosimo škatlo, vendar pa ne razumem, zakaj bi tole škatlo želeli kam nesti. Bomo videli, mogoče pa se za temi ušesi skriva kaj drugega.

Škatla je lepa, kvatitetna, tukaj pa imamo eno presenečenje, na katerem piše “Are you ready to join the battle?”. Smo pripravljeni? No pa dajmo.

Evo tukaj že imamo grafiko, podobno kot na prvi strani. Aha! Evo ušesa – igralna plošča. Predvidevam, da se v škatli skrivajo tudi kakšne igralne karte. Ali jih mogoče moramo že imeti?

Naslednja stvar je A4 poster, v bistvu enaka slika kot na pokrovu. Skrivajo se še nalepke, seveda sama igra – originalno zapakirana. Aha in imamo igralne karte. Ena zanimivost o Zoids igralnih kartah pa je, da so bile izdane že leta 1999, vendar le v kitajskem jeziku in jih nikoli niso prevedli, ker so bile zelo podobne igralnim kartam Pokemon.

Jih verjetno zaradi tega, ker so se Pokemon tako dobro uveljavile niso prevedli – mogoče? Imamo še 3 broške – nisem prepričana ali so te broške še tako popularne – zgledajo vredu. Dodatne karte in še ena broška, ta ko da 4 broške! Še nekaj kart se skriva na dnu.

Tukaj pa imamo pa nek zavitek, zgleda kot poster, mogoče pa kaj drugega. Kot vidimo je zapečaten z nalepko mogoče je kaj zanimivega, no pa poglejmo. Nalepka se lepo odstrani… Vau – na zadnji strani je samo logo od igre, tukaj pa imamo hmm… imamo samo nekaj slik iz same videoigre.

Ampak kakorkoli že, tukaj je sama igra, ki jo bomo sedaj odprli, da vidimo ali je samo koda ali ne. Ja.. Velika škatla za malo spominsko kartico, ampak na koncu koncev je tale spominska kartica vse kar vstavite v vaš Switch in pričnete z igranjem videoigre.

No, to je bilo to za tale unboxing, mi pa se vrnemo čez nekaj dni s polnim testom te igre Zoids Wild Blast Unleashed.


Vroča ponudba za gamerje

ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED NINTENDO SWITCH

31,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Star Wars: Squadrons

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Star Wars Squadrons je prva video igra kultne franšize Star Wars, v kateri so se razvijalci osredotočili izključno na pilotiranje in s tem želeli ustvarili posebno vesoljsko-letalsko izkušnjo. Pa jim je uspelo? Berite naprej.

Če igro primerjamo s Star Wars filmi moramo najprej omeniti njen izgled, ki je futurističen, izjemno dovršen in natančen. Razvijalci so presegli vsa pričakovanja, vsaj kar se tiče izgleda samega vesolja, laserjev, izstrelkov, ladij, itn. Osredotočili so se tudi na najmanjše malenkosti, tako da je izkušnja med letenjem resnično neverjetna. Presenetila nas je možnost ogleda okolice v vsakem trenutku igranja, ki pri VR verziji daje še dodatni občutek realističnosti in je za vse navdušence nad virtualno resničnostjo skorajda nujna za preizkus.

Izgled vesolja, ki se razprostira vse okrog pilota je poln detajlov, ki jih nismo pričakovali, npr. meteoriti, vesoljski kamni, zvezde in planeti v daljavi, različne sence, meglice, prah, ter še mnoge druge. Presenetilo nas je še posebej to, da so vsi predmeti in ovire postavljeni tja z namenom in nam lahko med boji pomagajo obenem pa tudi poškodujejo našo ladjo, če si jih želimo ogledati pobližje.

No, nehajmo s teorijo in se preselimo v glavni meni igre, ki te ob prvem zagonu napoti naravnost na izbor “strani”, za katero se želiš bojevati (New Republic ali Galactic Empire). Dalje nas igra popelje na sestavo svojega avatarja, ki malo spominja na sestavo avatarja v igri The Sims.

Pričetek igranja opcije Story v glavnem meniju se začne z daljšim odsekom posnete scene, kateri sledi osnovni tutorial kako leteti, manevrirati in streljati glavne laserje. Takoj ko končaš prvih nekaj izzivov – tj. sestreliš nekaj sovražnih ladij, se naučiš prvih trikov, pa te vodilna ladja pripelje v Hangar in prve misije je kar hitro konec.

V Hangarju pa nas čaka neprijetno presenečenje, saj se hitro zavemo, da se ni mogoče premikati po prostoru, kot bi nam bilo normalno. Premiki so možni le na nekaj vnaprej določenih mest v prostoru, ki so označeni z ikonicami na katero klikneš, da te teleportira v tisti pogled. Poleg tega se je v hangarju možno še pogovoriti z nekaterimi člani tvoje AI ekipe, kjer pa nas pričaka naslednje neprijetno presenečenje, kajti pogovor poteka kot vnaprej posneti monolog našega sogovornika – smo z avatarjem sicer prisotni, vendar pa se ne odzivamo, niti se ne sliši ali vidi odgovora, ki smo ga sogovorniku podali.

Po pogovoru pa nas čaka še tako imenovani Briefing oz. sestanek, kjer dobiš vizualna navodila kot tudi ustno obrazložitev poteka naslednje misije. Ko je sestanka konec, se v Hangarju odpre možnost, da skočiš v pilotsko kabino in morebiti zamenjaš orožja na posameznih delih ladje (gumbih na kontrolerju) ali zamenjaš celotno ladjo, če ti misija to dovoljuje. Nekatere misije, predvsem začetne, nimajo možnosti zamenjave ladje, saj je tista, ki ti jo dodelijo najbolj primerna za izvedbo predstavljene naloge, lahko pa si zamenjaš vrsto laserjev, drugih orožij in funkcij ter s tem vplivaš na različne lastnosti ladje (hitrost, pospešek, manevrske sposobnosti, ščit in odpornost na škodo).

Skupno je v opciji Story 14 misij, ki se počasi razvijajo, ko tudi ti kot pilot vzporedno razvijaš nove sposobnosti, spoznavaš nove ladje, nove možnosti streljanja, trike letenja, nova orožja, spremembe targetiranja in izmikanja, premikanja med tarčami, zgoščevanja moči ladje na ščite, orožje ali letenje in še mnoge druge. V skoraj vsaki misiji imaš nov tutorial ali kombinacijo gumbov, ki je primerna za določeno situacijo. To nam je bilo še posebej všeč, saj se tako na nekatere osnovne funkcije letenja navadiš že prej in potem v novi misiji posledično le vadiš en ali dva nova trika.

Težava pa nastane pri misijah v katerih dobiš več vzporednih izzivov naenkrat in se ne osredotočiš na pravilnega. Kar hitro se potem zgodi, da misije ne zaključiš uspešno in jo moraš začeti znova. Dodatna zmeda pa so še Optional oz. opcijski izzivi, ki za uspešno opravljeno misijo niso nujno potrebni. Pri opcijskih izzivih se nam je večkrat zgodilo, da smo zaradi njih morali ponoviti kar celotno misijo, saj smo v njih bili hitro uničeni. Opcijski izzivi so namreč nekaj stopenj težji od ostalih, a ti na koncu prinesejo dodatne trofeje in medalje.

V glavnem meniju pa imamo še nekaj drugih možnosti igranja, kot sta Quick Match in Multiplayer.

  • Quick Match je hitra online ali offline igra, ki je podobna kot misije, vendar krajša, medtem ko opcija Multiplayer odpira več podkategorij.
  • Prva od le teh je tako imenovan Dogfight – online dvoboj dveh ekip v formatu 5v5, ki vam ne vzame več kot četrtino ure. Naloga Dogfight načina igranja je, da čim večkrat sestreliš svoje nasprotnike. Zbiraš točke za Kill in Assist, medtem, ko nasprotniki poskušajo enako. Zmaga ekipa z največ točkami.
  • Naslednja podkategorija je Fleet Battles vs. AI, ki pa je boj za varovanje svojega ladjevja proti AI ekipam. Na boju je več ekip hkrati, ki med sabo sodelujejo, da premagajo nasprotnika.
  • Še zadnja podkategorija pa je Training, ki pa vsebuje tutoriale taktik, združevanja, strategij in še več, ter različne proge z ovirami za treniranje manevrov letenja in streljanja.

Na koncu lahko povzamemo, da je igra kar se tiče grafike, izkušnje letenja, detajlov in možnosti, ki jih ponuja, dobra in vsekakor vredna preizkusa. Vsebuje sicer napake in moteče elemente, ki naredijo včasih igro med misijami dolgočasno, a vendar mislimo, da ima igra zelo dober potencial in upamo, da ji sledi še kakšna nova izboljšana verzija ali nadaljevanje. Letenja in pilotiranja pa se še nismo naveličali, tako da bomo še skočili v pilotsko kabino v videoigri Star Wars: Squadrons.


Vroča ponudba za gamerje

STAR WARS: SQUADRONS PC

39,99 €


Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Prva igra: Call Of Duty: Black Ops Cold War

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Novo leto, nov Call of Duty. Z lanskoletnim, izjemno uspešnim igralnim modusom Warzone, ki ga še zdaj igra ogromno ljudi, pri Activisionu spet vidijo potrebo, da plačajo delničarjem in posledično prihaja Call of Duty: Black Ops Cold War. To je sedaj šesta izdaja v Black Ops zgodbi in prva po letu 2018 za Black Ops 4. Kaj bo novega, če sploh kaj, se vprašate?

Call of Duty je verjetno ena najbolj prepoznavnih igričarskih oz. gaming franšiz sploh. Na začetku se je ukvarjala z drugo svetovno vojno, natančneje v Call of Duty 1, 2 in 3 na Xbox 360 in PlayStationu, ter nato s četrtim, tj. Modern Warfare, presedlala v moderni čas. Živo se še spomnim hypea, ko je bila izdana prva Call of Duty: Black Ops – a gre tudi v peto?

Sedaj naj bi se s Cold War selili nazaj v svet takoj po originalnem – tako bo igra postavljena v začetek 80. let prejšnjega tisočletja in vrnilo naj bi se kar nekaj znanih imen, med njimi Frank Woods, Alex Mason in Jason Hudson, kot karakterji, ki jih lahko igramo in so vključeni v kampanjski način.

Mehanika igranja, perki in celotna izkušnja je izjemno podobna preteklim Call of Duty naslovom in je milo rečeno dodelana do te točke, da bi sam gameplay lahko izdali kar jutri, pa se ne bi videlo, da je zadeva še v razvoju. A konec koncev je to tudi posledica tega, da se bolj malo spremeni iz ene v drugo izdajo – nekaj grafik, nekaj tekstur, malce prilagodijo animacije in imajo novo igro.

Glavne novosti, ki bi nas naj čakale so:

  1. Nadaljuje se Warzone in bo ostal kot ločen gameplay mode, a znotraj Black Ops Cold War. Igralcem bo ponujen DLC in dodanih bo nekaj novih mehanik, a na koncu bo ostal kot ločen produkt, kar je izjemno dobra novica za vse tiste, ki igrate Warzone. Ne bo tako, kot je bilo v Black Ops 4 z Blackoutom, ki je bil in ga nato naenkrat več ni bilo.
  2. Še ena novica, ki je bila pogosto zahtevana in v nekem obsegu že implementirana v zadnjem Modern Warfare, je crossplay. Na enem strežniku bodo lahko igrali PC, Xbox in PlayStation gamerji – kar dostikrat ni pošteno za t.i. konzolaše, a vseeno lahko igrate s prijatelji, tudi če ti nimajo iste konzole ali računalnika kot vi.
  3. Že v Open Beti je bilo opaziti hitrejši gameplay, ki več ne bo podpiral animacij montiranja orožij ali počasnega preverjanja kotov pri prehajanju skozi vrata. S tem mislijo poenostaviti izkušnjo ter jo bistveno pohitriti – z več šprintanja in manj počasnega gledanja okoli vogalov, lahko pričakujete manj kemperjev in več akcijske igre, ki je od Call of Duty tudi pričakujemo.
  4. Vrača se Gunsmith, ki je sedaj nadgrajen z do 54 nadgradnji za orožja, kar omogoča igralcem, da si poosebijo orožje do potankosti. Istočasno se vračajo tudi WildCardi, ki bodo omogočili do osem dodatkov na posamezno orožje. Nas prav zanima, kakšne kombinacije bomo videli v prihodnosti na strežnikih.
  5. Zadnja sprememba, a tudi tista, ki bo za kampanjske navdušence tudi najpomembnejša, je vključitev več možnih zaključkov kampanjskega dela v sam enoigralski mode. Igro želijo razvijalci narediti manj premočrtno in linearno ter jo bolj odpreti igralčevim odločitvam in izbiram. Nekaj, kar še ni bilo preizkušeno nikoli prej. Vedno si šel skozi iste korake, iste misije, streljal na iste nasprotnike. Sedaj se to konkretno spreminja. Mislim, da bo ta sprememba ključna za uspeh novega Call of Duty: Black Ops Cold War.

Na portalu Game Gang lahko pričakujete poglobljeno, in-depth recenzijo, ko igra enkrat izide sredi novembra.


Vroča ponudba za gamerje

CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR PS5

84,99 €

Nadaljuj z branjem

Preizkušamo

Preizkušamo Let’s Sing: Queen

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Queeni so legendarni. Po vsej verjetnosti, je dejstvo, da če imate radi glasbo, imate radi skupino Queen. We are The Champions, Bohemian Rhapsody in več so pesmi, ki jih pozna vsak slehernik. Vprašanje potem ostane le, kako dobri smo mi, igralci, v izvajanju njihovih pesmi.

Merjenje moči v igri ali le zabava

Obstaja več načinov v katerih lahko preizkusite svojo pevsko zmogljivost.

  1. V klasičnem načinu preprosto izberete skladbo in se sami ali z do tremi drugimi soigralci zabavate ali pa kar tekmujete.
  2. Način “Feat” zahteva sodelovanje. Dva igralca sodelujeta v duetu in izmenično zapojeta dele pesmi ter se pri tem poskušata med sabo uskladiti. Na koncu dobite oceno kompatibilnosti, ki je vsaj med našo igro bila venomer nizka – verjetno nas igra hoče primerjati s Freddiejem Mercuryjem.
  3. Če želite, da je izkušnja še težja poskusite način Mixtape. Predstavlja množico vnaprej narejenih mešanic petih skladb za 1 do 4 igralce. Lahko tudi ustvarite lasten mixtape in vašo izkušnjo popeljete na novo raven.
  4. Obstaja tudi način zabave za 1-8 igralcev, v katerem se dve ekipi borita za zbiranje “kovancev”. V tem načinu pričakujete tudi vrsto dodatnih izzivalnih mehanik igre – besedilo pesmi, ki se občasno zablura, trese ali kaj podobnega ter s tem zagotovi, da nam sploh ni jasno, kaj se dogaja, ne da bi natančno sledili tekstom.

V vseh večigralskih načinih so lahko dodani AI tekmovalci, kar je ključen dodatek, če igrate sami. Če pa nočete niti virtualnih soigralcev in delate na samoizolaciji tudi v virtualnem svetu, pa obstaja tudi način za enega igralca, vendar le na načinu World Contest. Ta vas postavi ob bok drugim igralcem po svetu in se proti njim borite za mesto na svetovni lestvici.

Mehanika “odklepanja” pesmi

Let’s Sing Queen vsebuje trideset klasičnih skladb te skupine – ko enkrat prepojete pesem, jo lahko kadarkoli poslušate v načinu Jukebox, kot tudi z višjim rangom odpirate nove avatarje ter s temi flexate nad drugimi igralci na spletu.

Pomembnost mikrofona in najboljši mikrofon za Let’s Sing Queen

Če kupite fizično kopijo Let’s Sing Queen, je ta verjetno v kompletu z enim ali dvema USB mikrofonoma, ki sta ključna za realistično igralno izkušnjo – a le-ti zagotovo niso nujni. Vsake slušalke z mikrofonom bodo prav tako delovale, na voljo pa je tudi aplikacija Let’s Sing, ki omogoča uporabo telefona. Preizkusili smo tako mikrofone kot tudi telefon in opravi svoje delo brez kakršnih koli težav – le studijski mikrofoni so bili preobčutljivi za igro, ki je prepogosto peakala, a to je v našem primeru zagotovo omejitev igralne platforme PlayStation 4 in njihove relativno slabe podpore vmesnikov za XLR mikrofone.

Let’s Sing Queen vzame preizkušeno formulo Let’s Sing in v njo doda najboljše Queenove pesmi. Torej, če imate radi Queen in uživate v dobri glasbi, vam bo igra všeč. Na tem mestu se vseeno postavlja vprašanje zakaj je Let’s Sing Queen postal ločen izid in ne samo dodatek za Let’s Sing 2020 ali prihajajoče 2021, a ne glede na to vseeno gre za dobro sestavljeno igro, čeprav ni nobenih presenečenj. In zagotovo bo poživila katero koli zabavo.

Nadaljuj z branjem

Preizkušamo

Preizkušamo The Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Sims je sedaj že kultna igra, ki že več kot desetletje navdušuje mlado in staro ter jim omogoča, da izživijo pravzaprav neomejeno število življenjskih scenarijev v virtualnem svetu. Danes predstavljamo razširitev za četrto izdajo igre, ki nas popelje v fantazijski svet franšize Star Wars, natančneje na svet Batuu!

Kreacija svojega Simsa

Potovanje v Batuu ima kar nekaj zanimivih oblačil, še posebej za ženske. V paketu se najdejo puloverji in jakne ter tudi hlače in krila, da dobimo pridih star warsa tudi doma.

Paket vsebuje tudi pet novih frizur. Odkrito bi jih lahko dodali več, saj se mi osebno to zdi premalo. Lahko se tudi naličimo, da izgledamo kot druga rasa. Kostumi so zelo kvalitetni, čeprav si želim da to ne bi bil samo kostum, ampak vrsta Simsa. Če pogledamo širše, na izbiro res ni veliko oblačil in frizur, ampak so vsa zelo luštna in lepo zajemajo vibe Star Warsa.

Na voljo imamo tudi dve novi aspiraciji, Hope VS Order in Galactic Privateer. Jaz sem izbrala Galactic Privateer, ker ima lep dodatek, ki med teleportiranjem malo zapolni Simsove potrebe.

Da prispemo v Batuu moramo samo počakati na klic, ki nas povabi na potovanje. Potrdimo in že potujemo v galaksijo daleč, daleč stran. 

Batuu

Batuu je razdeljen na tri kampe, Black Spire Outpost, kjer smo začeli, Resistance in First Order District. Ko prispete v outpost prvo dobite nekaj začetnih misij, da se spoznate z novim okoljem.

Kamp upornikov, ki se jim lahko tudi pridružite, ima svoje plovilo, s katerim se lahko vozite in jamo za raziskovanje. Imajo več predmetov kateri vam pri misijah ne pomagajo, ampak so tukaj samo za dekoracijo. Njihov izključno dekorativni namen se mi zdi kot izgubljena priložnost, saj sem s temi predmeti pričakovala več interakcij.

First Order District ima dve interaktivni stavbi, cargo building, kjer lahko najdete generala za misije in trgovino, kjer si lahko kupite drona. Dron vam lahko pomaga pri določenih misijah. Če želite delati misije morate poiskati osebe, ki imajo nad glavo zlati krogec. 

Izbiramo lahko med več kostumi

Kaj lahko dejansko počnemo v igri

Če pa se želite pridružiti scoundrelom morate poiskati Hondo Ohnaka, ki se nahaja v Oga’s Cantini, v Black Spire Outpostu. Z njim lahko plešete, igrate sabacc in se dogovorite za misije.

Ko končate z vsemi misijami in odklenete vsa oblačila si lahko kupite lightsaber v Black Spire Outpost trgovini Savi’s lightsaber workshop. Z lightsaberjem lahko trenirate sami ali pa si poiščete Simsa za mečevanje – sparring. Če želite še dodaten izziv pa lahko opravite lightsaber challenge. Glede izziva bi lahko naredili več, ker ko premagate enega simsa se challenge konča, dobite denar in to je to.

Potem ko sem naredila vse dejavnosti in si kupila vse spominke, nisem več vedela kaj še naj druga počnem. Doma sem si ogledala nekaj novih kosov pohištva, večina so samo dekoracije in ne dejansko uporabno pohištvo. Večino dolgoročne zabave bo prineslo okraševanje hiše z kalikori, gostovanje zabav v kostumih ali igranje z dronom R2.

Potovanje v Batuu je bolj podobno obisku tematskega parka. V Batuuju namreč ne moreš živeti in ko sem se vrnila domov, nisem imela razloga, da bi se vrnila nazaj. 

Ocena

Misije, ki sem jih opravljala so ponavljajoče, ampak na začetku zabavne. Jaz sem se imela v Batuuju prav fajn, paket mi je všeč, ampak določene stvari še vseeno manjkajo. Čeprav lahko komuniciram s komerkoli in raziskujem kraje, manjka stavb v katere bi lahko vstopila, v paketu je premalo frizur in novo pohištvo ni interaktivno.

Oboževalci Vojne zvezd, ki igrajo SIMS 4 bodo v tem paketu na koncu koncev vseeno našli obilo zabave. Bolj resni igralci Simsov, ki ste pa pričakovali več pa žal ta paket ni za vas. Če pa ste vseeno radovedni pa paket poskusite in se prepričajte sami.


Vroča ponudba za gamerje

THE SIMS 4 STAR WARS: JOURNEY TO BATUU – BASE GAME AND GAME PACK BUNDLE PS4

49,99 €

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno