fbpx
Connect with us

Igre

Igrali smo Genshin Impact – Recenzija

Published

on

Genshin Impact je open-world igra, ki spominja na Breath of ohe Wild z dodatkom gacha mehanik (japonska verzija lootboxov). Igra prihaja izpod rok razvijalcev miHoYo, kateri so do sedaj bili najbolj znani po njihovi mobilni igri Hokai Impact.

Genshin Impact je postavljen v svet poln čarovnije in bogov, kjer igrate enega od dveh angelskih dvojčkov, katera sta na začetku igre ločena pri spopadu s sovražnikom. Po izbiri glavnega lika se zbudite v novem mestu imenovanem Monstadt skupaj z novo partnerko Paimon, ki spominja na vilo. Nato pričnete z iskanjem svojega izgubljenega družinskega člana, a kar hitro ugotovite, da imajo tamkajšnji prebivalci obilo drugih problemov, kot so zmaji in podzemne tolpe.

Genshin Impact - Free Open-World Action Role-Playing Game - AllKeyShop.com

Mojo pozornost v igri sta obdržali dobra zgodba in zanimiva kultura igralskega sveta, poleg tega tudi zelo dobri karakterji in njihovi odlično posneti glasovi tako v angleškem kakor tudi v japonskem jeziku. K temu je celoten čas prispeval seveda anime dizajn, ki igri doda še odličen izgled. Morda pogrešam dialog glavnega lika, saj ob izbiri odgovora, kateri so lahko na trenutke prav smešni, preprosto vidimo samo napis, ne slišimo pa njegovega glasu.

How to Make the Most Out of the Free Characters in Genshin Impact

Poleg svojega glavnega karakterja, ki ga izberete v začetku igre, vam igra nato ponudi še dodatne tri, ki sestavljajo vašo ekipo in jih lahko poljubno menjate med potovanjem in dvoboji. Vsak karakter ima različne sposobnosti, ki pomagajo pri reševanju ugank in premagovanju sovražnikov.

Seveda pa gre za gacha igro, kar pomeni, da lahko z denarjem poskusite srečo tudi z lootboxi in tako pridobite nove karakterje ali orožja. Po več urah igranja, še nisem prišel do stopnje, kjer bi igra želela oziroma me prisilila v nakup lootboxa in tako lahko brez problema nadaljujem zgodbo s karakterji, ki so na voljo brez vloženega denarja. Med nekaterimi nalogami lahko preizkusite karakterje, katerih ne prejmete brezplačno in na teh točkah vas lahko zasrbijo prsti po morebitnem denarnem vložku. Prav tako lahko prejmete ob končanih nalogah tudi tako imenovane “Wishes” – želje, ki vam ponudijo možnost brezplačnega lootboxa, kjer, če imate dovolj sreče, lahko prejmete enega od karakterjev.

Ogromna mapa v Genshin Impact te nikoli ne pusti brez dela in poleg rednih nalog na poti srečate ogromno zakladov, katere varujejo sovražniki. Na poti lahko nabirate tudi sestavine za hrano, ki jo lahko kuhate in razne kamnine, ki vam bodo služile pri nadgradnji orožja. Razvijalci pa obljubljajo še razširitev mape, kar bo dodalo še več deset ur igranja.

? Ezereal ? on Twitter: "Genshin Impact will be a massive game, a bit  like Breath of the Wild was. The map you see here represents half of the  world of #GenshinImpact

Do sedaj je bojevanje izgledalo precej zadovoljivo. Dober izgled in občutek navadnih napadov z mečem naredijo vsak spopad prijeten. K temu prispevajo tudi sposobnosti, ki potrebujejo nekaj časa preden jih lahko uporabimo in se pri vsakem karakterju razlikujejo. Za razliko od Zelde, tukaj ni potrebno skrbeti, da bi vaš najljubši meč izginil ali se razbil, kar je odlično, saj lahko vsako orožje nadgradite in ne skrbite, da bi ga izgubili.

Kot sem že omenil se elementi in sposobnosti pri karakterjih spreminjajo. Posledično smo nekje primorani uporabiti na primer gorečo puščico, drugje pa moč vetra ali katerega drugega elementa. Elemente lahko med dvobojem tudi združujemo. V primeru, da nasprotnika podžgemo z ognjem, to lahko združimo nato še z močjo vetra in dobimo ognjeni tornado.

Ena slabših stvari bojevanje je včasih kamera, ki je lahko zakrita v določenih situacijah z visoko travo zaradi česar nimamo popolnega pogleda. Druga stvar, ki je pri bojevanju nadležna, so primeri, kjer močnejšega nasprotnika porinemo iz prepada ali ga premaknemo predaleč od njegove začetne točke. V tem trenutku namreč sovražnik preprosto pridobi nazaj vse svoje prvotne življenjske točke in naenkrat smo primorani spopad ponoviti. Slednje se ni zgodilo prevečkrat, tako da s tem ne bi smeli imeti preveč težav.

Po približno 15 urah igranja igra omogoča tudi co-op način, kjer lahko prijatelje povabite v svoj svet ali se pridružite njihovemu. Ko se vam pridružijo prijatelji v igri so vse naloge povezane z glavno zgodbo zaklenjene in tako ostaneta na voljo le raziskovanje mape in spopad z močnejšimi nasprotniki. Co-op omogoča hkratno igranje štirih igralcev, četudi so na različnih napravah. Pomembno je le, da igrate na istem regionalnem strežniku. Odlične kontrole omogočajo nemoteno igranje tudi na telefonu in na manjšem ekranu svet vseeno izgleda izjemno.

Sam videz igre je verjetno še lepši kot Breath of the Wild, kar doprinese tudi izjemna glasbena podpora. Vsaka regija, okolica in spopadi v teh regijah imajo drugačno glasbeno podporo.

MiHoYo je tako vzel Breath of the Wild kot nekakšno oporo pri izdelavi svoje igre in jo nadgradil z gacha mehaniko, da so igro lahko ponudil igralcem brezplačno. Odličen RPG in dobra co-op izkušnja po več kot 20 urah igranja dajeta res občutek, kakor da se je igra šele dobro začela in tako skriva še kar nekaj skrivnosti. Kot rečeno ne smemo pozabiti, da bodo prišli novi karakterji, kakor tudi razširitev mape. Tedaj bo dodanih kar nekaj novih ur za raziskovanje.

Genshin Impact tako sodi med ene najboljših iger kar sem jih igral. Trenutno je brezplačno na voljo na PC, Android, iOS in PS4. Igro lahko naložite na povezavi tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

NACON PS4 REVOLUTION PRO KONTROLER V3, ČRN

109,99 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Farming Simulator 22 prodal rekordnih 1,5 milijona kopij v prvem tednu

Published

on

Najnovejši Farming Simulator je izšel 22. novembra za PC, Mac, konzole in platformo Stadia in v enem tednu postavil nov rekord za serijo z več kot 1,5 milijona prodanih izvodov. 

Po podatkih SteamDB je igri uspelo prehiteti Battlefield 2042 na Steamu. Farming Simulator je tekom tedna zbral največ 93.782 igralcev v 24 urah, v primerjavi z največ 53.053 igralci, ki jih je v 24 urah zbrala EA večigralska streljačina.

A 22. izdaja igre je še posebej pomembna za razvijalce Giants Software, saj predstavlja njihov prvi projekt v samozaložništvu. Predvsem zato, ker so z najnovejšo igro naredili ogromne korake, da razširijo svoje občinstvo.

Farming Simulator 22 ni samo razširil že tako velikega občinstva za serijo, ampak je tudi bolje povezal to občinstvo zahvaljujoč večigralski igri in podpori navzkrižnega igranja med PC igralci in uporabniki konzol trenutne in zadnje generacije.

“Tako sem ponosen na ekipo in uspešno okolje, v katerem uspeva,” je dejal izvršni direktor Giants Software Christian Ammann.

“To, da lahko uspešno zgradimo mednarodne strukture za prenos že tako velike serije, kot je Farming Simulator, v blagovno znamko, ki jo sami izdajamo, ni samoumevno. Odlično sodelovanje z našimi partnerji je zagotovilo fantastičen začetek.”

Vršilec dolžnosti vodje založbe Boris Stefan je dodal, da prodaja v prvem tednu in povratne informacije igralcev dokazujejo, da Farming Simulator gre v pravo smer.


Farming Simulator 22 igra za PC

33,99 €

Continue Reading

Igre

7.500 spletnih nakupovalcev je nevede prodalo svoje duše

Published

on

Leta 2010 je med prvoaprilsko potegavščino več tisoč ni slabena slutečih angleških kupcev prodalo svojo druo na spletu.

Britansko spletno podjetje GameStation, je pogodbi, ki je bila podpisana pred kakršnim koli spletnim nakupom v začetku aprila 2010, dodala “klavzulo o nesmrtni duši”. Navaja, da stranke dajejo podjetju pravico zahtevati njihovo dušo.

“Z oddajo naročila preko tega spletnega mesta na prvi dan četrtega meseca v letu 2010 Anno Domini se strinjate, da nam dodelite neprenosljivo možnost, da za zdaj in za vedno zahtevamo vašo nesmrtno dušo,” je pisalo v prvoaprilskih pogojih poslovanja podjetja GameStation. 

“Če želimo uporabiti to možnost, se strinjate, da boste svojo nesmrtno dušo in morebitne zahtevke do nje predali v 5 (petih) delovnih dneh po prejemu pisnega obvestila s strani gamesation.co.uk ali enega od njegovih ustrezno pooblaščenih privržencev.”

Obrazec GameStationa tudi poudarja, da si pridržujejo pravico, da takšno obvestilo vročiti v ognjenih črkah visokih 6 čevljev, za kar ne bojo sprejemali nobene odgovornosti, v primeru kakršne koli izgube ali škode, ki jo povzroči takšno dejanje.

Pogoji poslovanja so bili posodobljeni na prvi april z namenom, da bi opozorili na zelo resnično težavo: nihče ne bere spletnih pogojev nakupovanja, podjetja pa lahko v dokumente vnesejo kar želijo.

Vsi nakupovalci so prvega aprila tudi dobili možnost, da odstopijo od klavzule, kar bi jih nagradilo z bonom v vrednosti 5 funtov. A po podatkih GameStation kar 88 % njihovih kupcev ni prebralo pogojev spletnega mesta, preden je opravilo nakup.

Družba je opozorila, da ne bo uveljavljala lastniških pravic nad njihove duše in namerava strankam po elektronski pošti poslati zahtevek za razveljavitev pogojev.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

S1mple postal lik v RAID: Shadow Legends

Published

on

Razvijalec mobilnih video iger Plarium je napovedal, da bo igralec CS:GO ekipe Natus Vincere (NAVI) Oleksandr ‘S1mple’ Kostyliev postal legendarni lik v igri RAID: Shadow Legends.

Partnerstvo je nadaljevanje večjega sodelovanja med RAID-om in NAVI, ki se je začelo januarja 2021. Odkar je bil dogovor prvič objavljen, je bil RAID glavni sponzor na dresu organizacije v celotnem letošnjem tekmovanju.

Sergey Bragilevskiy, direktor za rast pri razvijalcu Plarium, je komentiral: »Navdušeni smo, da je eden največjih igralcev CS:GO vseh časov dobil svojega legendarnega prvaka v Raid: Shadow Legends.

“S S1mple smo porabili veliko časa, da bi ugotovili, kako si predstavlja sebe v svetu RAID-a, in komaj čakamo, da oboževalci dobijo priložnost, da ga dodajo na svoj seznam prvakov.”

Od 1. decembra bo lik S1mple na voljo brezplačno vsem igralcem RAID, ki bodo v roku dveh mesecev igrali vsaj sedem dni.


LOGITECH G502 Hero žična gaming miška

89,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo nogometno simulacijo FIFA 22 na PlayStation 5

Published

on

FIFA 22 zaznamujejo grafične izboljšave, fluidnejše gibanje in cel kup marketinških izrazov, ki dajejo občutek, da je FIFA 22 velik poskok od FIFA 21, ampak se vprašamo, ali je res tako?

Hypermotion je omenjen v vsakem trailerju, videju, plakatu, skratka povsod. Hypermotion je nov način zajemanja gibanja pravih igralcev in potem posnemanje tega gibanja v igri. Rezultat naj bi bil realnejša izkušnja in zmanjšanje frustracije pri obnašanju igralcev, predvsem vratarjev. Lahko rečem, da je do neke mere uspelo. Rezultat tega je malce počasnejši ritem igre. Pojavile so se tudi določene težave zaradi tega. Saj vemo, ko popravimo eno težavo, se običajno pojavijo dve ali še več novih.

Eksplozivni sprint je lahko premočan v določenih situacijah. Kljub izboljšanju in novem načinu ročne menjave med igralci je to še vedno zelo nezanesljiv sistem. Karakteristike imajo večji vpliv kot pri prejšnji inačici. “Strel finesa” je še vedno premočan po mojem mnenju kajti igralci z dobrimi karakteristikami redno in prelahko lahko zadevajo izven kazenskega prostora. Ne glede na to, da so zelo izboljšali vedenje vratarjev. Ta izboljšava vratarjev je največja pozitivna točka FIFA 22 glede na njeno prejšnjo verzijo. 1 na 1 z vratarjem ni več 100% šansa za gol, kar je seveda zelo dobrodošlo. Imajo še trenutke kjer se vprašaš kaj za vraga počne, ampak tako je tudi v pravem nogometu, ane?

Na voljo nam je spet kariera. Predvsem isto kot v fifi21 z manjšimi spremembami. Če gremo vlogo igralca je EA že pri drugih naslovih implementirat RPG progresijo kjer si izbiramo dodatne t.i »skille« in s tem izboljšujemo igralca. To je meni bilo zelo zanimivo, kajti lahko ustvarimo igralca po naši želji.

Kakšni so atributi, kakšen je njegov stil igranja. Skratka lahko se vživimo v idejo »kaj pa če bi jaz bil profesionalni igralec« in to tudi izpolnimo. Kar je velik plus za FIFA 22. Lahko tudi ustvarimo svojo ekipo, s svojim stadionom, dreso, in vsemi kustomizacijami, čeprav ta del me ni ravno pritegnil.

Tu je še Volta, ki sicer ni po mojem okusu ampak priznam, da če si vzameš malo časa in navadiš na ta game mode je lahko zelo zabaven. Imamo določene power-upe, s katerimi igralci postanejo pravi superheroji in igra postane zelo arkadna. Dober dodatek igri, ampak vseeno, da bi zasijalo bi EA moral po mojem mnenju razviti samostoječo igro, ki je namenjena takšnemu stilu nogometa.

Ta prvi del recenzije je bil zelo umirjen in zelo pozitiven. Sedaj preidemo na malce bolj negativno plat FIFA 22. Vse kar sem do sedaj opisal so deli igre, ki naredijo FIFA zanimivo zame kot navdušenca nogometa. A bodimo iskreni, FIFA skozi deseletja ima toliko povezave z nogometom kot ima Mario Kart povezavo s Formulo 1. Igra kljub vsem izboljšavam v gibanju vsako leto izgubi več duše in občutka za nogomet.

In ja omenil sem, da je fluidnejše gibanje, vratarji so boljši in tako naprej. Ampak ne govorim o tem. Govorim o delu igre, kjer prej ali slej vsi pristanemo. Ultimate team. FUT je glavni del igre. Brez debate. Ampak tu je težava. Sestavljanje ekipe je v večini primerov za bolj sproščene igralce zelo naporno. Če želimo imeti igralce, ki si jih želimo moramo v večini primerov odpreti denarnico ali pa igrati toliko časa, da si naberem dovolj valute za nakup.

FIFA ponuja ravno dovolj dobrih trenutkov, da je vredna cene, ki jo vsako leto nosi. Vendar težave, ki nastanejo če želimo biti del FUT večigralskega načina omadežujejo igro. FIFA je v mojih izkušnjah najboljša ko igramo proti prijateljem. Oziroma če ste pozorni imamo pri Game Gangu pogosto turnirje v FIFA kjer pride do izraza ta prava tekmovalnost in sposobnost posameznikov.

Ne slepimo se. Vsako leto bomo kupili novo izdajo igre FIFA, ker je ne glede na vse najboljša nogometna simulacija na trgu. Gledam tebe, eFootball. In pravzaprav nimamo druge izbire. EA se tega predobro zaveda in tudi izkorišča.


FIFA 22 igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Roblox toži Rubena Sima

Published

on

Roblox toži kontroverznega ustvarjalca vsebin Rubena Sima zaradi teroriziranja platforme in njenih razvijalcev. 

Korporacija Roblox toži ameriškega youtubarja Benjamina Roberta Simona, bolj znanega na spletu z vzdevkom Ruben Sim, zaradi vodenja “kiber tolpe”, za katero pravijo, da terorizira platformo Roblox in njene razvijalce. Odvetniki Robloxa so v torek vložili tožbo na sodišču v Kaliforniji, kjer trdijo, da Simon spodbuja in izvaja nezakonita dejanja, da bi škodil Robloxu in njegovim uporabnikom. Roblox zahteva  1,6 milijona dolarjev odškodnine.

Simon ima dolgo zgodovino s platformo Roblox, na kateri je že nekaj let prepovedan. A kljub temu še naprej pa dostopa do platforme s “vdiranjem” in uporabo računov, ki so jih ustvarili drugi ljudje. Sim je bil prvotno banan zaradi nadlegovanja uporabnikov in uporabe rasističnih in homofobičnih žaljivk ter zaradi spolnega nadlegovanja in nalaganja fotografij Adolfa Hitlerja, so povedali Robloxovi odvetniki.

Sim naj bi nedavno objavil teroristične grožnje, zaradi katerih je bila začasno ustavljena konferenca razvijalcev Robloxa v San Franciscu. Glede na tožbo so Simon in njegovi privrženci »cybermob« razpravljali o streljanju na sedežu YouTuba iz aprila 2018, v katerem je Simon menda rekel: “Počakajte, da kdo to stori Robloxu”.

Dogodek je bil preložen in prisiljen v začasno zaprtje, medtem ko sta lokalna policija in zasebno varovanje izvedla preiskavo, da bi zavarovala objekt, v skladu s tožbo. Roblox je dejal, da sta preiskava in varovanje RDC po incidentu stala 50.000 $. Simon je od takrat izbrisal veliko svojih tvitov.

Elden Ring – Launch Edition

62,99 €

Continue Reading

Igre

Radiohead je zdaj v Fall Guys, Fortnite in Rocket League

Published

on

Glasbeniki vse bolj odkrivajo pomembnost video iger med mladimi. Razstava Kid A Mnesia je virtualno okolje, ki predstavlja kultna Radiohead albuma Kid A in Amnesiac. V sklopu projekta so ta vikend na voljo tudi Radiohead dodatki in kostumi v igrah Rocket League, Fall Guys in Fortnite.

V Rocket League si lahko priigramo zastavo za naš avtomobil. Fortnite ponuja pesem za predvajanje v lobbyju in zaslon za nalaganje igre. V Fall Guys pa se lahko zdaj oblečete v jokajočega minotavra z naslovnice Amnesiaca.

Zgornji in spodnji del preobleke staneta vsak po pet kron in skupaj tvorita ‘Jukajočega Minotavra.’ To je eno izmed majhnih ročno narisanih bitij, ki jih ves čas vidite v zapiskih Radioheada – mala pošast s zašiljenimi ušesi, velikimi okroglimi očmi in našpičenimi zobmi.

Kostum je na voljo le še danes, zato pohitite.


Elden Ring – Launch Edition

62,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno