Poveži se z nami

Igre

Igrali smo Genshin Impact – Recenzija

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Genshin Impact je open-world igra, ki spominja na Breath of ohe Wild z dodatkom gacha mehanik (japonska verzija lootboxov). Igra prihaja izpod rok razvijalcev miHoYo, kateri so do sedaj bili najbolj znani po njihovi mobilni igri Hokai Impact.

Genshin Impact je postavljen v svet poln čarovnije in bogov, kjer igrate enega od dveh angelskih dvojčkov, katera sta na začetku igre ločena pri spopadu s sovražnikom. Po izbiri glavnega lika se zbudite v novem mestu imenovanem Monstadt skupaj z novo partnerko Paimon, ki spominja na vilo. Nato pričnete z iskanjem svojega izgubljenega družinskega člana, a kar hitro ugotovite, da imajo tamkajšnji prebivalci obilo drugih problemov, kot so zmaji in podzemne tolpe.

Genshin Impact - Free Open-World Action Role-Playing Game - AllKeyShop.com

Mojo pozornost v igri sta obdržali dobra zgodba in zanimiva kultura igralskega sveta, poleg tega tudi zelo dobri karakterji in njihovi odlično posneti glasovi tako v angleškem kakor tudi v japonskem jeziku. K temu je celoten čas prispeval seveda anime dizajn, ki igri doda še odličen izgled. Morda pogrešam dialog glavnega lika, saj ob izbiri odgovora, kateri so lahko na trenutke prav smešni, preprosto vidimo samo napis, ne slišimo pa njegovega glasu.

How to Make the Most Out of the Free Characters in Genshin Impact

Poleg svojega glavnega karakterja, ki ga izberete v začetku igre, vam igra nato ponudi še dodatne tri, ki sestavljajo vašo ekipo in jih lahko poljubno menjate med potovanjem in dvoboji. Vsak karakter ima različne sposobnosti, ki pomagajo pri reševanju ugank in premagovanju sovražnikov.

Seveda pa gre za gacha igro, kar pomeni, da lahko z denarjem poskusite srečo tudi z lootboxi in tako pridobite nove karakterje ali orožja. Po več urah igranja, še nisem prišel do stopnje, kjer bi igra želela oziroma me prisilila v nakup lootboxa in tako lahko brez problema nadaljujem zgodbo s karakterji, ki so na voljo brez vloženega denarja. Med nekaterimi nalogami lahko preizkusite karakterje, katerih ne prejmete brezplačno in na teh točkah vas lahko zasrbijo prsti po morebitnem denarnem vložku. Prav tako lahko prejmete ob končanih nalogah tudi tako imenovane “Wishes” – želje, ki vam ponudijo možnost brezplačnega lootboxa, kjer, če imate dovolj sreče, lahko prejmete enega od karakterjev.

Ogromna mapa v Genshin Impact te nikoli ne pusti brez dela in poleg rednih nalog na poti srečate ogromno zakladov, katere varujejo sovražniki. Na poti lahko nabirate tudi sestavine za hrano, ki jo lahko kuhate in razne kamnine, ki vam bodo služile pri nadgradnji orožja. Razvijalci pa obljubljajo še razširitev mape, kar bo dodalo še več deset ur igranja.

🎶 Ezereal 🎶 on Twitter: "Genshin Impact will be a massive game, a bit  like Breath of the Wild was. The map you see here represents half of the  world of #GenshinImpact

Do sedaj je bojevanje izgledalo precej zadovoljivo. Dober izgled in občutek navadnih napadov z mečem naredijo vsak spopad prijeten. K temu prispevajo tudi sposobnosti, ki potrebujejo nekaj časa preden jih lahko uporabimo in se pri vsakem karakterju razlikujejo. Za razliko od Zelde, tukaj ni potrebno skrbeti, da bi vaš najljubši meč izginil ali se razbil, kar je odlično, saj lahko vsako orožje nadgradite in ne skrbite, da bi ga izgubili.

Kot sem že omenil se elementi in sposobnosti pri karakterjih spreminjajo. Posledično smo nekje primorani uporabiti na primer gorečo puščico, drugje pa moč vetra ali katerega drugega elementa. Elemente lahko med dvobojem tudi združujemo. V primeru, da nasprotnika podžgemo z ognjem, to lahko združimo nato še z močjo vetra in dobimo ognjeni tornado.

Ena slabših stvari bojevanje je včasih kamera, ki je lahko zakrita v določenih situacijah z visoko travo zaradi česar nimamo popolnega pogleda. Druga stvar, ki je pri bojevanju nadležna, so primeri, kjer močnejšega nasprotnika porinemo iz prepada ali ga premaknemo predaleč od njegove začetne točke. V tem trenutku namreč sovražnik preprosto pridobi nazaj vse svoje prvotne življenjske točke in naenkrat smo primorani spopad ponoviti. Slednje se ni zgodilo prevečkrat, tako da s tem ne bi smeli imeti preveč težav.

Po približno 15 urah igranja igra omogoča tudi co-op način, kjer lahko prijatelje povabite v svoj svet ali se pridružite njihovemu. Ko se vam pridružijo prijatelji v igri so vse naloge povezane z glavno zgodbo zaklenjene in tako ostaneta na voljo le raziskovanje mape in spopad z močnejšimi nasprotniki. Co-op omogoča hkratno igranje štirih igralcev, četudi so na različnih napravah. Pomembno je le, da igrate na istem regionalnem strežniku. Odlične kontrole omogočajo nemoteno igranje tudi na telefonu in na manjšem ekranu svet vseeno izgleda izjemno.

Sam videz igre je verjetno še lepši kot Breath of the Wild, kar doprinese tudi izjemna glasbena podpora. Vsaka regija, okolica in spopadi v teh regijah imajo drugačno glasbeno podporo.

MiHoYo je tako vzel Breath of the Wild kot nekakšno oporo pri izdelavi svoje igre in jo nadgradil z gacha mehaniko, da so igro lahko ponudil igralcem brezplačno. Odličen RPG in dobra co-op izkušnja po več kot 20 urah igranja dajeta res občutek, kakor da se je igra šele dobro začela in tako skriva še kar nekaj skrivnosti. Kot rečeno ne smemo pozabiti, da bodo prišli novi karakterji, kakor tudi razširitev mape. Tedaj bo dodanih kar nekaj novih ur za raziskovanje.

Genshin Impact tako sodi med ene najboljših iger kar sem jih igral. Trenutno je brezplačno na voljo na PC, Android, iOS in PS4. Igro lahko naložite na povezavi tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

NACON PS4 REVOLUTION PRO KONTROLER V3, ČRN

109,99 

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

EA ima ponovno težave z loot boxi

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Ponovna se je pojavila tožba proti EA Games. Tokrat v Kanadi, kjer tožniki trdijo, da velikan iger nezakonito izkorišča igre na srečo s prodajo naključnih loot boxov za denar. Izjemno podobno je tožbi, vloženi avgusta letos zoper EA v Kaliforniji, ki je trdila, da Ultimate Team v FIFI v bistvu sodi med igre na srečo.

EA buckles in Belgium, stops selling FIFA Points following loot box  gambling pressure • Eurogamer.net

Tožbo proti družbi EA sta vložila dva posameznika, ki se opisujeta kot stranki EA. Za enega je opisano, da je kupil loot boxe za igro Madden NFL EA, drugi pa za različne NHL igre. Skupinska tožba proti EA se je sprožila v imenu vseh, ki so od leta 2008 kupili loot boxe v katerikoli igri EA. Če bo tožba uspešna, bo EA primoram izplačati velikansko vsoto denarja.

Canadian Class Action Lawsuit Targets EA Over In-Game Loot Boxes |  Game-Thought.com

Tako kot druge skupinske tožbe, ki so bile vložene okoli loot boxov, tudi v tej tožbi navajajo rubrike kazenskega zakonika, ki zadevajo igra na srečo, in trdijo, da je treba tudi loot boxe obravnavati kot vrsto iger na srečo. Tožba navaja tudi druge mednarodne primere, na primer Japonsko in Korejo, ki sta prepovedali loot boxe, in nedavne zakone Nizozemske in Belgije o omejitvi hazarderske mehanike.

Kanada trenutno glede loot boxov nima zakonov in še tudi ni sprejela ukrepov za preučitev vprašanja. Druge države po svetu so pretehtale povezavo med loot boxi in igrami na srečo, vključno z Nizozemsko in Belgijo, in so sprejele ukrepe za ureditev loot boxov. Po drugi strani pa so države, kot sta Francija in Nova Zelandija, ki loot boxe ne smatrajo kot igre na srečo.


Vroča ponudba za gamerje

FIFA 21 – 2200 FUT POINTS PC

19,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

PS5 igre že lahko prednaročite

Žan Zupančič

Objavljeno

v

V pričakovanju začetka prodaje PlayStation 5 konzole je Sony začel izdajati nove posodobitve za PlayStation Store, ki vključujejo tudi možnost prednaročanja iger za PS5. Posodobitev še zaenkrat ni na voljo v vseh državah.

PlayStation 5 Boot Screen and User Interface Concept - YouTube

Igre lahko torej kupite še preden boste za njih sploh imeli konzolo. S tem se Sony že počasi pripravlja na naslednji mesec, ko bodo PS5-ke prišle v roke kupcev. Zanimivo je videti različne načine, na katere se Sony začenja pripravljati na naslednjo generacijo konzol.

Medtem, ko so prejšnji generacijski premiki predstavljali malo križanja med eno generacijo konzole in naslednjo, bo tokrat nekoliko drugače. Na dan začetka prodaje bodo PlayStation oboževalci že igrali številne igre, ki so bile prej na PS4 in so zdaj na voljo kot nadgradnje za naslednjo generacijo.

Sem spadajo Fortnite, Borderlands 3 in For Honor. Trgovina PlayStation Store pa bo verjetno videti enako na PS4 in PS5, da bo prehod med generacijami konzol veliko bolj postopen kot prejšnja leta.

Sony finally shows off PlayStation 5 UI and new software features -  GSMArena.com news

Analitiki napovedujejo, da bo PS5 sistem izjemno uspešen, zahteve po prednaročilih pa ostajajo precej visoke. Vse te manjše priprave so le še en opomin na to, kako hitro se približuje datum izdaje nove konzole 12. novembra oziroma v Evropi 19. novembra.


Vroča ponudba za gamerje

PlayStation 5 Digital

399,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Igra Silence Channel dobila nov posnetek in demo verzijo igre

Žan Zupančič

Objavljeno

v

V oktobru dobivamo veliko grozljivih novic. Seveda, glede na to, da je oktober tradicionalno najbolj strašen mesec v letu. Ta mesec običajno pripelje veliko novih grozljivih iger in med njimi se je pojavila tudi igra Silence Channel.

Silence Channel morda ne bo videl izida do prihodnjega leta, vendar to ne pomeni, da se ob srhljivi pustolovščini nimamo česa veseliti, saj so razvijalci Lexip Games predstavili demo verzijo igre, katero lahko igrate na Steamu.

Igra vas postavi v kožo Johna Martina, poročevalca, ki je bil poslan, da razišče lokacijo, kjer so bili opaženi duhovi. Kar izgleda kot enostavna naloga, se hitro zakomplicira, ko začnete raziskovati skrivnostni dvorec s temno preteklostjo.

Podrobnosti o zgodbi niso preveč obširne, toda vemo, da igra jemlje veliko navdiha iz žanra point-and-click iger, saj boste na najbolj neverjetnih mestih iskali namige, uporabili in kombinirali različne predmete, da nadaljujete svojo preiskavo in reševali uganke, da razkrijete skrivnost dvorca.

Razvijalci so uporabli podoben način igre v prejšnjem naslovu Dark Room, ki pa ima na Steam platformi trenutno mešane odzive. Ali se bodo iz svojih napak kaj naučili in izkušnjo izboljšali bo pokazal čas. Mehanika point-and-click danes namreč niso več tako priljubljene, kljub temu, da se pojavljajo v priznanih igrah, kot sta Zero Escape in Danganronpa.


Vroča ponudba za gamerje

Miška ASUS TUF Gaming M3

24,55 

Nadaljuj z branjem

Igre

Ali Riot Games načrtuje že naslednjo mobilno igro po Wild Riftu?

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Zaradi razširjenost pametnih telefonov, so mobilne igre v zadnjih nekaj letih postale najbolj dostopna oblika video iger. To je privedlo do nastanka in rasti velikega števila studiov za razvoj mobilnih iger, ki zahtevajo veliko krajši razvojni čas v primerjavi s tipično igro za osebne računalnike ali konzole.

Teamfight Tactics Mobile Update - League of Legends

Dejansko številni studii za razvoj iger, ki so se prej osredotočali na naslove osebnih računalnikov in konzol, prihajajo z novimi mobilnimi igrami ali mobilnimi različicami iger za osebne računalnike in konzole. Zdi se, da Riot Games načrtuje nekaj podobnega s svojim League of Legends, saj dražijo možnost prihodnjih mobilnih iger, ki temeljijo na enaki zgodbi.

Riot Games je že razširil League of Legends vesolje z mobilnimi igrami, kot so League of Legends: Wild Rift, Teamfight Tactics in Legends of Runeterra. Zdi se, da sedaj želijo svoje vesolje razširiti še dalje. V nizu vprašanj, ki temeljijo na anketah, so Riot Games svoje igralce vprašali, ali bi jih zanimale različne mobilne igre, ki temeljijo na zgodbi iz League of Legends.

Če Riot zbira povratne informacije igralcev o potencialnih mobilnih igrah, to pomeni, da že nekaj načrtujejo. Njihov zgornji twitt na primer sprašuje o kombinaciji LoL vesolja z igralsko mehaniko uspešnice Among Us. Among Us je bil ustvarjen s strani 3 programerjev, le kaj bi iz tega igralskega modela lahko naredil ogromni razvijalski studio kot so Riot Games.


Vroča ponudba za gamerje

POCO X3 NFC 6+128 GB SHADOW GREY

269,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Microsoft Flight Simulator dobiva tudi vojaška letala

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Microsoft Flight Simulator se osredotoča na civilno letalstvo, vendar to ne pomeni, da ni prostora za hitra vojaška letala.

Včeraj je izšel prvi dodatek, ki se osredotoča na vojaška letala in kot kaže bodo Italijani prvi igralci, ki bodo dobili svoje letalo. Letalo Aermacchi MB.339, znan predvsem po različici PAN, ki jo uporablja vojaška akrobatska ekipa “Frecce Tricolori”.

Aermacchi MB-339 je vojaški reaktivni trenažer in letalo za lahke napade, ki jih je zasnovalo in izdelalo italijansko letalsko podjetje Aermacchi. MB-339 je bil razvit v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja kot odgovor na zahteve italijanskih letalskih sil, ki so iskale zamenjavo za obstoječo floto službe Aermacchi MB-326.

Njegova zasnova je izhajala iz oblike MB-326 in ne iz nove zasnove, zato imata letali po svoji zasnovi precej podobnosti. Aermacchi je ugotovil, da MB-339 lahko izpolni vse zahteve, hkrati pa je najcenejša razpoložljiva možnost. Prvi polet letala MB-339 je potekal 12. avgusta 1976, njegova prva serijska letala pa so bila dostavljena dve leti kasneje.

DC Designs je pa sedaj začel s polnim zagonom razvijati svoj F-15 za Microsoft Flight Simulator, saj pričakuje, da bo trajalo vsaj mesec ali dva, da bo vse delovalo pravilno. Pred kratkim je Microsoft sporočil, da bo naslednja brezplačna svetovna posodobitev vključevala ZDA. Prejšnja posodobitev pa je dodala Japonsko.


Vroča ponudba za gamerje

MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR 2020 – PREMIUM DELUXE PC

136,99 

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno