fbpx
Connect with us

Igre

Igrali smo Genshin Impact – Recenzija

Published

on

Genshin Impact je open-world igra, ki spominja na Breath of ohe Wild z dodatkom gacha mehanik (japonska verzija lootboxov). Igra prihaja izpod rok razvijalcev miHoYo, kateri so do sedaj bili najbolj znani po njihovi mobilni igri Hokai Impact.

Genshin Impact je postavljen v svet poln čarovnije in bogov, kjer igrate enega od dveh angelskih dvojčkov, katera sta na začetku igre ločena pri spopadu s sovražnikom. Po izbiri glavnega lika se zbudite v novem mestu imenovanem Monstadt skupaj z novo partnerko Paimon, ki spominja na vilo. Nato pričnete z iskanjem svojega izgubljenega družinskega člana, a kar hitro ugotovite, da imajo tamkajšnji prebivalci obilo drugih problemov, kot so zmaji in podzemne tolpe.

Genshin Impact - Free Open-World Action Role-Playing Game - AllKeyShop.com

Mojo pozornost v igri sta obdržali dobra zgodba in zanimiva kultura igralskega sveta, poleg tega tudi zelo dobri karakterji in njihovi odlično posneti glasovi tako v angleškem kakor tudi v japonskem jeziku. K temu je celoten čas prispeval seveda anime dizajn, ki igri doda še odličen izgled. Morda pogrešam dialog glavnega lika, saj ob izbiri odgovora, kateri so lahko na trenutke prav smešni, preprosto vidimo samo napis, ne slišimo pa njegovega glasu.

How to Make the Most Out of the Free Characters in Genshin Impact

Poleg svojega glavnega karakterja, ki ga izberete v začetku igre, vam igra nato ponudi še dodatne tri, ki sestavljajo vašo ekipo in jih lahko poljubno menjate med potovanjem in dvoboji. Vsak karakter ima različne sposobnosti, ki pomagajo pri reševanju ugank in premagovanju sovražnikov.

Seveda pa gre za gacha igro, kar pomeni, da lahko z denarjem poskusite srečo tudi z lootboxi in tako pridobite nove karakterje ali orožja. Po več urah igranja, še nisem prišel do stopnje, kjer bi igra želela oziroma me prisilila v nakup lootboxa in tako lahko brez problema nadaljujem zgodbo s karakterji, ki so na voljo brez vloženega denarja. Med nekaterimi nalogami lahko preizkusite karakterje, katerih ne prejmete brezplačno in na teh točkah vas lahko zasrbijo prsti po morebitnem denarnem vložku. Prav tako lahko prejmete ob končanih nalogah tudi tako imenovane “Wishes” – želje, ki vam ponudijo možnost brezplačnega lootboxa, kjer, če imate dovolj sreče, lahko prejmete enega od karakterjev.

Ogromna mapa v Genshin Impact te nikoli ne pusti brez dela in poleg rednih nalog na poti srečate ogromno zakladov, katere varujejo sovražniki. Na poti lahko nabirate tudi sestavine za hrano, ki jo lahko kuhate in razne kamnine, ki vam bodo služile pri nadgradnji orožja. Razvijalci pa obljubljajo še razširitev mape, kar bo dodalo še več deset ur igranja.

? Ezereal ? on Twitter: "Genshin Impact will be a massive game, a bit  like Breath of the Wild was. The map you see here represents half of the  world of #GenshinImpact

Do sedaj je bojevanje izgledalo precej zadovoljivo. Dober izgled in občutek navadnih napadov z mečem naredijo vsak spopad prijeten. K temu prispevajo tudi sposobnosti, ki potrebujejo nekaj časa preden jih lahko uporabimo in se pri vsakem karakterju razlikujejo. Za razliko od Zelde, tukaj ni potrebno skrbeti, da bi vaš najljubši meč izginil ali se razbil, kar je odlično, saj lahko vsako orožje nadgradite in ne skrbite, da bi ga izgubili.

Kot sem že omenil se elementi in sposobnosti pri karakterjih spreminjajo. Posledično smo nekje primorani uporabiti na primer gorečo puščico, drugje pa moč vetra ali katerega drugega elementa. Elemente lahko med dvobojem tudi združujemo. V primeru, da nasprotnika podžgemo z ognjem, to lahko združimo nato še z močjo vetra in dobimo ognjeni tornado.

Ena slabših stvari bojevanje je včasih kamera, ki je lahko zakrita v določenih situacijah z visoko travo zaradi česar nimamo popolnega pogleda. Druga stvar, ki je pri bojevanju nadležna, so primeri, kjer močnejšega nasprotnika porinemo iz prepada ali ga premaknemo predaleč od njegove začetne točke. V tem trenutku namreč sovražnik preprosto pridobi nazaj vse svoje prvotne življenjske točke in naenkrat smo primorani spopad ponoviti. Slednje se ni zgodilo prevečkrat, tako da s tem ne bi smeli imeti preveč težav.

Po približno 15 urah igranja igra omogoča tudi co-op način, kjer lahko prijatelje povabite v svoj svet ali se pridružite njihovemu. Ko se vam pridružijo prijatelji v igri so vse naloge povezane z glavno zgodbo zaklenjene in tako ostaneta na voljo le raziskovanje mape in spopad z močnejšimi nasprotniki. Co-op omogoča hkratno igranje štirih igralcev, četudi so na različnih napravah. Pomembno je le, da igrate na istem regionalnem strežniku. Odlične kontrole omogočajo nemoteno igranje tudi na telefonu in na manjšem ekranu svet vseeno izgleda izjemno.

Sam videz igre je verjetno še lepši kot Breath of the Wild, kar doprinese tudi izjemna glasbena podpora. Vsaka regija, okolica in spopadi v teh regijah imajo drugačno glasbeno podporo.

MiHoYo je tako vzel Breath of the Wild kot nekakšno oporo pri izdelavi svoje igre in jo nadgradil z gacha mehaniko, da so igro lahko ponudil igralcem brezplačno. Odličen RPG in dobra co-op izkušnja po več kot 20 urah igranja dajeta res občutek, kakor da se je igra šele dobro začela in tako skriva še kar nekaj skrivnosti. Kot rečeno ne smemo pozabiti, da bodo prišli novi karakterji, kakor tudi razširitev mape. Tedaj bo dodanih kar nekaj novih ur za raziskovanje.

Genshin Impact tako sodi med ene najboljših iger kar sem jih igral. Trenutno je brezplačno na voljo na PC, Android, iOS in PS4. Igro lahko naložite na povezavi tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

NACON PS4 REVOLUTION PRO KONTROLER V3, ČRN

109,99 

Continue Reading

Igre

Na voljo so dodatne vsebine za Elden Ring in Far Cry 6

Published

on

Ubisoft je objavil novo razširitev za igro Far Cry 6, Lost Between Worlds, ki je zdaj na voljo za 19,99 € ali kot del Upgrade Pass na konzolah Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 in Windows PC v trgovinah Ubisoft Store in Epic Games Store.

DLC pripoveduje novo poglavje zgodbe Dani Rojas, ki se odvija v paralelni različici Yare. Igralci se bodo potopili v bogati akcijski izziv s smrtonosnimi kristalnimi sovražniki, najrazličnejšimi edinstvenimi igralnimi preizkušnjami z osupljivimi nadnaravnimi ovirami in več igralnimi možnostmi. 

Danes je izšla tudi brezplačna posodobitev za igro Elden Ring, ki bo odprla prej zaklenjene koloseje v igri in igralcem omogočila povsem nova prizorišča ter nove načine PvP, v katerih se lahko spopadete v prijateljskih bojih z drugimi igralci. Posodobitev za Elden Ring z imenom Colosseum je zdaj na voljo za PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One in Xbox Series X.


Alan Wake Remastered igra za PS5

29,99 €

Continue Reading

Igre

Dead Island 2 objavil novo brutalno predstavitev

Published

on

Po osmih letih od prve napovedi in številnih zamudah je igra Dead Island 2 končno skoraj pred nami – in pred začetkom izdaje aprila prihodnje leto je založnik Deep Silver v novi digitalni predstavitvi razkril še več podrobnosti o odprtem svetu, v katerem se bomo izživljali nad zombiji.

V novem videoposnetku igranja so predstavljeni načini, kako bomo pohabljali različne vrste zombijev, dokler ne umrejo. Seznam orožja vključuje kladiva, mačete, “medvedje kremplje”, ogromno pištol in različna improvizirana morilska orodja.

Novost v primerjavi s prvo igro so igralčeve novo pridobljene zombijevske moči, ki nam omogočajo, da vstopimo v uničujoče stanje besa za dodatno pohabljanje zombijev.

Posnetek je tudi predstavil že napovedano glasovno upravljanje preko naprav Alexa, ki omogoča opremljanje orožja in boj proti zombijem z glasovnimi ukazi. Dodatno naj bi z glasom, po besedah Amazonovega tiskovnega predstavnika Jeremyja Bartrama, tudi lahko določili našo pot (“kje je najbližja [stvar]?”), izbirali najboljše orožje, pozdravljali druge like in prosili za pomoč.

Kot običajno bo na voljo zbirateljska izdaja igre z digitalnimi in fizičnimi dodatki.

Igra Dead Island 2 bo končno izšla za konzole PS4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S in osebne računalnike 28. aprila prihodnje leto.


PERSONA 5 ROYAL igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo japonski RPG Persona 5 Royal za PlayStation 5

Published

on

Nakup Persona iger se vedno splača. In to ni le mnenje weeba, ki si lasti tri kopije istega špila (za tri različne generacije PlayStation sistemov!), ampak je tudi splošno stališče normie skupnosti. Persona serija si je z razlogom pridobila kultni status in če vsaj približno verjamete v zmožnosti Japoncev, da znajo prepričljivo zgodbo zapakirati v dober spektakel, potem požrite svoj ponos, zavrtite Last Surprise in se pridružite hordi slabo oblečenih cosplayerjev. Čas je za All-out-attack.

Iskanje svoje identitete, kraja src in učenje za teste

Da. To je igra, ki od nas pričakuje, da dopoldne žulimo šolske klopi, popoldne tepemo pošasti, zvečer, pa kelnarimo v lokalu. In to brez heca. Ko je čas, da odpišemo kontrolko, Persona igre vedno preverjajo, če smo igralci dejansko poslušali med poukom.

V Persona 5 Royal prevzamemo vlogo neimenovanega glavnega junaka, ki se, kot v vsakem najstniškem animeju, znajde v novem kraju in v novi šoli. Persona 5 verzijo Tokija pesti skrivnostni “duševni izklop”, naši junaki pa so odkrili sposobnost, kako sprevržene zlobneže prisiliti v spremembo mišljenja.

Vsak dan se deli na časovne segmente, ki se začnejo s poukom in nadaljujejo v popoldanske in večerne aktivnosti, ko se lahko družimo s prijatelji, opravljamo priložnostna dela, ali pa se posvečamo naši skupini fantomskih tatov, ki v Meta svetu poskuša ukrasti želje zlobnežev. Igra hitro zabrede v filozofske vode, ampak v praksi to pomeni, da raziskujemo temnice in se borimo proti t.i. sencam, ki definitivno niso pokémoni in definitivno niso občutljive na specifične vrste napadov, kot nekatere druge žepne pošasti.

Standardni potezni RPG z zdravo mero spektakla

Gameplay v Persona 5 Royal je dobil konkretno nadgradnjo v primerjavi z dosedanjimi igrami v seriji. Strelsko orožje sencam dodaja novo vrsto šibkosti, s sposobnostjo Baton Pass pa lahko napade naše ekipe verižimo, kar v večini borb zagotavlja, da nasprotnik sploh ne pride na vrsto. Če nas je bilo v prejšnjih naslovih strah, da nas sence v temnicah presenetijo, imamo igralci sedaj veliko več opcij pri samem gibanju po prostoru. Izkoristimo lahko teren za skrivanje, da planemo na nasprotnike, a če nas ti kdaj ujamejo nepripravljene, se situacija hitro obrne na glavo.

Premagane sence se spremenijo v persone, te pa lahko med seboj kombiniramo in združujemo v še močnejša bitja. Najbolj inovativen element Persona iger ostaja mehanska povezava med našo močjo v temnicah in izven nje. Prijateljske vezi, ki jih ustvarjamo z NPC-ji, višajo moč naših pajdašev v boju in sposobnosti person, ki jih ustvarimo.

Kar se težavnosti igre tiče. Dnevi piflanja šibkih točk senc in čakanja na vključitev tistega enega lika, ki jih lahko za nas “poskenira” so mimo. Razvijalci so se konkretno potrudili, da nam med grindanjem temnic možganov ni treba uporabljati, saj so vse odkrite šibkosti nasprotnikov takoj izpostavljene. Še več, če stisnemo L1 nam igra kar sama pove, kaj naj naredimo. Persona 5 Royal na splošno uvaja malo morje mehanik, ki lahko razumljivo zmedejo nove igralce, zato si držanje za roko ne smemo preveč vzeti k srcu. Še posebej, ker nam PS5 verzija ponuja še dodatne “cheate”.

Atlus nam že per let prodaja isto igro in še vedno jo kupujemo — z razlogom

Če GTA V, Witcher 3 in Skyrim že leta uspešno prodajajo isto igro novim igralcem, Atlus že leta uspešno prodaja isto igro istim igralcem. Izvirna Persona 5 je namreč izšla ne samo za PS4 ampak za takrat še aktualen PS3. Ja, ta igra je toliko stara. Ampak verzija za PS3 je takrat ponujala nekaj, kar se je v vseh teh letih očitno pozabilo – shranjevanje v oblaku. Shranjeno igro na PS3 konzoli smo lahko brez težav uvozili na PS4, zato nam ni jasno, zakaj PS5 te opcije ne podpira. Določenim norcem res ni težko dvakrat (ali celo trikrat) plačati polno ceno za dobro igro, a za nekoga, ki je investiral že 120 ur v zgodbo in si jo želi še enkrat doživeti v 4K resoluciji, New Game+ opcija na PS5 res ne bi bila odveč.

In čeprav moramo igro začeti popolnoma z ničle, PS5 verzija vsaj vključuje več kot 40 elementov predhodno izdane DLC vsebine. To zajema večinoma ne pretirano privlačne preobleke za like, a tudi izjemno premočne, predvsem pa brezplačne, persone glavnih likov prejšnjih iger, ki zgodnje boss battle naredijo trivialne.

Grafičnih izboljšav v različici za PS5 skorajda ni. Igra teče s 60 sličicami na sekundo, kar za potezni RPG z vmesnimi animiranimi scenami niti ni opazno. Royal verzija je na PS4 Pro že podpirala ločljivost 4K, tako da tudi v tem primeru ni bistvenih izboljšav.

Hvala bogu za FFWD gumb

Odgovor na vprašanje, ali je Persona 5 Royal za PS5 vredna svojega denarja, ostaja enak. Če še niste igrali nobene izmed Persona iger, je to absolutno najboljša različica, ki jo lahko kupite. Vse ostale, ki so se vdali v svojo usodo in že tretjič začenjajo igro znova bi pa rada spomnila, da lahko v opcijah nastavite avtomatsko preskakovanje pogovorov, ki se samo od sebe ustavi, kadar se sproži katera izmed glavnih scen v zgodbi.


PERSONA 5 ROYAL igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Izšel je nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf

Published

on

BioWare je ob praznovanju dneva Dragon Age objavil nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf.

Studio je potrdil, da je napovednik iz posnete scene v igri iz četrtega dela franšize, imenovanega Dreadwolf.

“Elfovski bog laži ali junaški upornik proti tiraniji?” BioWare draži na Instagramu. “Odvisno od tega, koga vprašate. Srečen #DragonAgeDay! Današnji dan začenjamo s prizorom iz igre #Dreadwolf!” se glasi napis v objavi na Instagramu.

“Solas, the Dread Wolf,” je zapisano v uradnem oglasnem sporočilu. “Nekateri pravijo, da je morda starodavni elfski bog, drugi pa, da ni. Spet tretji pravijo, da je izdajalec svojega ljudstva … ali pa rešitelj, ki jih zdaj želi rešiti za ceno vašega sveta.

“Njegovi motivi so skrivnostni, njegove metode pa včasih vprašljive, zaradi česar slovi kot prevarantsko božanstvo – igralec temnih in nevarnih iger.”

Nadaljevanje igre Dragon Age Inquisition podjetja BioWare je v neki obliki v razvoju že vsaj od leta 2017, pri čemer je o njem znanih le malo podrobnosti.


CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII – REUNION igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Scenarist Johna Wicka pripravlja igrano filmsko adaptacijo igre Sifu

Published

on

Sifu, priznano borilno pustolovščino francoskega studia Sloclap, bo scenarist filma John Wick Derek Kolstad spremenil v igrani film.

Kot poroča Deadline, naj bi film ohranil isto osnovno zgodbo igre. Protagonist se s kung-fujem maščuje očetovim morilcem, a ob vsaki smrti ga čarobni obesek ponovno oživi in nekoliko postara.

Poleg silma Sifu, Kolstad trenutno postproducira četrti film o John Wicku, sodeluje pa tudi pri številnih drugih pomembnih projektih, med drugim pri nedavno napovedanem filmu Streets of Rage in animirani seriji Splinter Cell za Netflix.

Gamegangov Žiga je v svoji recenzije igre Sifu zapisal:

“Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost.”


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

The Callisto Protocol je po hudih tehničnih težavah dobil popravek

Published

on

Studio Striking Distance Studios je upošteval pritožbe o težavah z zmogljivostjo, o katerih so poročali igralci, in izdal popravek, ki naj bi jih odpravil. Vsaj na osebnih računalnikih.

The Callisto Protocol je ena najbolj pričakovanih iger letošnjega leta, vendar se začetek prodaje ni iztekel najbolje. Uporabniki storitve Steam so poročali o strašnih tehničnih težavah.

Sprva so se ocene na platformi Steam znižale na večinoma negativne, pri čemer so številni uporabniki računalnikov PC in konzole Xbox poročali o težavah s FPS-ji, ki so se precej zmanjšali.

“Se sprašujete, zakaj se igra tako močno zatakne? Zato, ker uporablja protipotrošniški DRM Denuvo, ki posiljuje FPS in stane več kot 100 tisočakov, potem ko so študije pokazale, da PIRATSTVO NIMA UČINKA NA PRODAJO,” razlaga eden izmed uporabnikov.

“Zelo malo zgodbe ali likov, utesnjujoče linearna iga, grozen boj, ki se odlikuje le po tem, da vas frustrira, in popolnoma bedna zmogljivost računalnika. Na žalost je igro preprosto treba izpustiti,” piše drugi.

Razvijalci so opazili te in podobne pripombe in izdali hiter popravek za uporabnike osebnih računalnikov.

“Zdaj je na voljo popravek za osebne računalnike, ki izboljšuje težave z zatikanjem pri igranju zaradi sestavljanja senčilnikov. Po posodobitvi se lahko ob prvem zagonu aplikacije v meniju igre pojavi začasno zatikanje. V prihodnjih dneh pripravljamo nadaljnje optimizacije,” je objavil uradni račun The Callisto Protocol na Twitterju.

Ocena igre v storitvi Steam je trenutno mešana, uporabniki pa so zanjo napisali nekaj več kot 8 tisoč ocen.


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno