fbpx
Connect with us

Oprema

Preizkusili smo brezžične slušalke JBL Quantum 800

Published

on

JBL je znamka, ki jo verjetno vsak Slovenec takoj poveže s kvalitetnim zvokom. Prvi razlog za to je, da že od leta 1946 proizvajajo izključno zvočnike, slušalke in drugo audio opremo. Njihovi izdelki so de facto standard v večih kategorijah profesionalne zvočne opreme, v zadnjih letih pa so s slušalkami in Bluetooth zunanjimi zvočniki – slednje so verjetno najpopularnejšo praznično darilo zadnjih nekaj let, uspeli tudi na trgu potrošnikov.

Z letošnjim letom pa so stopili na nov trg, ki nas pri Game Gangu bistveno bolj zanima, in sicer je to segment gaming headsetov.

Medtem, ko je pred desetimi leti bila izbira dosti slabša – imel si Logitech, Steelseries, Razer in v višjem rangu Sennheiser, je dandanes moč najti nekaj za vsakega. Najsi je to 7.1 prostorski zvok, RGB osvetlitev in atraktivne barve, dober mikrofon ali povezljivost, brezžično delovanje ali kaj četrtega. 

No, po treh mesecih vsakodnevne uporabe JBL Quantum 800 smo končno pripravljeni, da vam predstavimo kateri so ključni presežki, kot tudi slabosti te, prve generacije izdelkov izpod rok JBLa.

Atraktiven, premium izgled

Če začnemo z designom, je le-ta poseben – svetleča kovinska barva, ki je sicer pobarvana plastika, občutljiva na prstne odtise, s črnimi detajli vseeno zagotovo upraviči ceno. Sicer na prvi pogled izgledajo masivne in velike, kar je večidel posledica debelih in super mehkih, s spominsko peno napolnjenih earpadov, več o katerih bom povedal kasneje. Za tem opazimo cel kup priklopov in gumbov, ki omogočajo polnjenje, AUX povezavo, nadzor nad volumnom, aktivnim izenačevanjem zvoka, vklop in izklop headseta ter Bluetooth. A prava akcija se prične, ko jih prižgemo

Dovršena programska oprema in kompatibilnost z vsemi napravami, ki jih imate

Atraktivno RGB osvetlitev lahko do popolnosti prilagodimo svojim željam in bo dovolj še za največjega svetlobnega freaka, v programu JBL Quantum Engine. Slednji nam prav tako omogoča nastavitev vseh drugih zvočnih karakteristik po lastnih preferencah, tj. EQ oziroma poslovenjeno, izenačevalnik, DTS X, Surround 7.1 “QuantumSURROUND”, status baterije in več.

Na zunanje naprave se lahko povežemo na več načinov, med njimi je tudi TRRS konektor, ki omogoča ožičeno povezavo s kontrolerji in mobilnimi napravami, za vse novejše naprave bi pa toplo priporočil, da se uporablja nova, 5. generacija Bluetootha, ki deluje brezhibno. Sicer je preferenčna in najbolj kakovostna zagotovo povezava z USB priklopom, ki preko 2.4 GHz frekvence pošilja brezizguben zvok brez vsakega delayja.

Gamerjem prilagojen zvok z natančnimi midtoni

Po defaultu je zvočni profil JBL Quantum 800 prilagojen gamerjem – poudarjeni basi in močan, čeprav nenatančen treble ter zelo precizen odziv v srednjih frekvencah. No, jaz osebno vedno skušam dobiti kar se da uravnan zvok, posledično sem spodnji del znižal in prilagodil treble tako, da manj “prebija”. Seveda je to stvar osebne preference in zato vedno priporočamo, da izdelek pred nakupom preizkusite sami v najbližjem Big Bangu.

Izenačevanje zvoka, ki nas ne izolira popolnoma, a pomaga pri izkušnji

Ena ključnih lastnosti, ki jo proizvajalec oglašuje, je active noise cancellation ali aktivno izenačevanje zvoka, ki ga vklopimo z gumbom na ušesniku. To v teoriji v celoti izloči zunanje zvoke ter vam omogoči boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo – no v praksi pa definitivno pomaga, recimo če ste na lanpartyju, se normalnih, umirjenih zunanjih šumov sploh slišalo ne bo, ko pa nekdo zakriči ali vzklikne, pa se bo vseeno slišalo, a precej manj. Istočasno, če se mimo hiše pelje avtobus, se ga ne bo niti slišalo – če pa se vklopijo sirene za zračni napad, se bo pa slišalo, a manj. Verjamem, da razumete.

No, popolnoma se bo razumelo tudi vse, kar poveste na vgrajenem mikrofonu. Ta zajema zvok kristalno jasno še posebej ob pomoči aktivnega odstranjevanja šuma, ki ga lahko vklopite. Res je, da to ni studijski mikrofon, daleč od tega, a bo za uspešno igranje in zanesljivo komunikacijo s soigralci več kot dovolj. Bolj kot kvaliteta sta nas navdušili dve malenkosti – to, da se mikrofon izklopi, ko ga fizično dvignemo in to, da ko mikrofon mjutamo, tj. izklopimo, se prižge rdeča lučka v robu vidnega polja pred mikrofonsko kapsulo. 

Neverjetno udobje s spominsko peno

Odlična uporabniška izkušnja se nadaljuje tudi pri izjemnem udobju nošnje – tu je potrebno izpostaviti resnično plushy earpade ter naglavni trak. Tudi pri celodnevni nošnji je bil headset, kot da ga ni na glavi. Niti pri meni, ko nosim očala in to pri marsikaterem modelu povzroča probleme, to ni faktor pri JBL Quantum 800. Dejansko se sploh ne opazi nekaj več kot 400 gramov teže.

Problemi s polnjenjem in 8-urna vzdržljivost baterije

Zajeten del te lahko pripišemo vgrajeni bateriji, ki naj bi po specifikacijah zdržala 14 ur neprestanega predvajanja zvoka – a je to številka brez osvetlitve in noise cancellationa. Kot da bi na laptopu ugasnil monitor, da šparaš z baterijo. Ob normalni uporabi pa zdržijo nekaj več kot 8 ur uporabe ter so s tem dovolj za poln dan igranja. Če se izpraznijo pa doživimo največjo negativno izkušnjo z uporabo izdelka – dejstvo, da headseta ni mogoče uporabljati takrat, ko se polni. Tu je olajševalna okoliščina, da se jih s priloženim, pletenim USB C konektorjem napolni v nekaj več kot eni uri, a je vseeno boleče zame, ki si včasih celo telefon pozabim dat polnit iz enega v drug dan, kaj šele gaming headset.

TL;DR verzija testa

No, in to je naša izkušnja uporabe Quantum 800, najboljšega brezžičnega headseta v ponudbi JBL – pod črto je to impresiven vstop audio velikana na trg gaminga, ki ima nekaj pomanjkljivosti, a le-te odtehta z odličnim udobjem, zanesljivim zvokom in seveda spektakularnim izgledom.


Vroča ponudba za gamerje

JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

179,99 €

Oprema

JBL Quantum 800 vs SteelSeries Arctis 1 Wireless – Primerjava brezžičnih headsetov najvišjega ranga

Published

on

Danes si bomo ogledali bitko dveh brezžičnih gaming headsetov višjega cenovnega razreda, JBL Quantum 800 in SteelSeries Arctis 1 Wireless.

JBL je znamka, ki jo pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. Nedavno so z osmimi modeli stopili tudi na trg gaminga. Steelseries je medtem eno starejših imen v svetu videoiger, ki je pričel s podlogami za miške in sčasoma razširil izdelke tudi na gaming headsete – v zadnjih letih to serija Arctis.

Če primerjamo izgleda izdelkov, je razlika očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Medtem Arctis 1 Wireless z 252 grami in z mat črno plastiko ter zračnimi slušalkami ne izstopajo ter so primerni za vse, ki bi radi dosegli t.i. stealth look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Steelseriesovi minimalistični.

Sta si pa izdelka podobna po priklopih in gumbih – oba se polnita z USB C kablom, omogočata 3.5mm ožičeno AUX povezavo za starejše naprave, nadzor nad volumnom, vklop in izklop mikrofona ter samega headseta, v primeru Quantum 800 pa tudi za vklop oz. izklop aktivnega izenačevanja zunanjih šumov. Slednje je tehnologija, ki v povezavi z usnjenimi earpadi, tj. pasivno izolacijo, zagotovi boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo brez zunanjih zvokov – najsi je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali pa glasni sosedje. Z active noise cancellationom slednje več ne bo faktor pri uporabi headseta. Žal pri Steelseriesu niti najdražji izdelki ne podpirajo te tehnologije, Arctis 1 Wireless pa zaradi zračnih earpadov niti pri pasivni izolaciji ne dobi točk.

Na področju povezljivosti sta oba headseta kompatibilna z večino naprav, ki si jih lahko poželite uporabljati – vendar na popolnoma drugačna načina. JBL Quantum 800 lahko preko brezizgubne 2.4 GHz povezave povežete na PC, PlayStation in Mac, medtem ko s 3.5mm žično povezavo še na mobilne naprave, Nintendo Switch in Xbox. Alternativno z Bluetooth 5.0 omogoča povezavo na vsako, z modrim zobom kompatibilno napravo – vključno z iPhone. Slednjih, za vse tiste, ki bi svoj gaming headset kdaj uporabljali tudi na poti, Arctis 1 Wireless ne podpira – a z USB-C donglom omogoča direktno 2.4 GHz povezavo na PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Android naprave, Google Stadia in preko 3.5mm ožičene povezave tudi z Xboxom. Domet je pri obeh napravah omejen na nekaj metrov, a bo več kot dovolj za sprehod do hladilnika.

Pri bateriji je medtem Steelseriesova rešitev boljša, saj po specifikacijah zagotavlja do 20 ur neprekinjene uporabe, medtem ko naj bi JBL Quantum 800 zdržale 14 ur – to je dovolj za še tako dolg igralni maraton. Tu je potrebno izpostaviti, da če po skoraj enodnevni igralni seansi želite headset uporabljati tudi med polnjenjem, vam to Arctis 1 Wireless omogoča, pri Quantum 800 bo pa potrebno počakati dobro uro in pol ter spet ste pripravljeni na nov igralni dan.

A pri gaming headsetu je verjetno najpomembnejše eno – kvaliteta zvoka. Arctis uporablja 40-milimetrske zvočnike s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz ter glasnostjo 98 dB pri 32 ohmih, kar je v zadnjih letih postal nek standard v gaming svetu. Medtem JBL kaže poreklo z bistveno večjimi, 50-milimetrskimi dinamičnimi zvočniki v ušesnikih s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 40 kHz pri 93 dB ter isto 32 ohmi. Tudi reprodukcija zvoka je bistveno boljša na Quantum 800, ki ima večjo širino in izjemno natančen odziv v za igralce ključnih srednjih frekvencah s QuantumSOUND, sicer pa tudi poudarjene base ter močan treble. Medtem je zvok Arctis 1 Wireless slabši po obsegu, je manj prisoten se zdi nekoliko oddaljen, a dobro uravnovešen po frekvencah. Specifike zvoka je sicer mogoče nastaviti po lastnih preferencah v nastavitvah headsetov – če so vam všeč basi, si lahko le-te poudarite.

Programska oprema je tako pri obeh proizvajalcih super – Steelseriesu se vidi, da je njihov Engine (sedaj vključen v programsko okolje SteelSeries GG) že izpiljen program, ki omogoča nastavljanje izenačevalnika, občutljivosti mikrofona in še kaj – medtem JBL QuantumEngine dodatno omogoča še podrobno nastavljanje barv ter animacij le-teh, funkcijo DTS X, QuantumSURROUND, status baterije in več. Pomembno je izpostaviti tudi Discord certifikat Quantum 800 ter funkcijo prilagajanja glasnosti zvoka soigralcev v primerjavi z glasnostjo igre, brez da zapustite igro in prilagajate volumen vsakega posebej, kar storite preko namenskega koleščka na strani headseta.

Za vsakega gamerja bo pomembna tudi izkušnja uporabe mikrofona – pri Quantum 800 je to enostransko usmerjen mikrofon občutljivosti -40 dB, ki ga lahko izklopimo s pomikom mikrofonske roke navzdor, medtem ko je na Arctis 1 Wireless dvostransko usmerjen, ki ga lahko fizično izklopimo. Pri obeh je moč vklopiti izenačevanje šumov iz okolice ter zmanjšati odmeve. Noben od njih se ne more primerjati s studijskimi mikrofoni, a bosta vseeno zagotovila kristalno jasno komunikacijo s soigralci.

Ključen faktor pri nakupu ima pa zagotovo tudi cena. Arctis 1 Wireless je preprost, minimalističen in utilitarno zasnovan izdelek, ki predstavlja soliden nakup. Quantum 800 so po drugi strani nekoliko dražje od Steelseriesove rešitve, a to razliko dodatno upravičujejo s podporo Bluetoothu, aktivnim izenačevanjem zvoka, spektakularno RGB osvetlitvijo in boljšim zvokom, skratka, bolj prepričljivim končnim izdelkom. Končna odločitev je pa seveda vaša.

Plačljiva objava naročnika BIG PARTNER d.o.o..


JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Oprema

Xbox ima ekskluzivno pogodbo z Dolby Vision and Atmos – ali pač?

Published

on

Internet je poln namernih in nenamernih napak. Določene je mogoče odpraviti takoj, nekatere pa ostanejo za vedno. Najbolj nadležne pa so neprave informacije, ki se razširijo kot požar.

Tako se je zgodilo z najavo na uradnem francoskem Xbox blogu, kjer je Xbox ekipa pomotoma najavila netočne informacije o ekskluzivnosti Dolby Vision and Atmos.

Informacijo so hitro zagrabili Twitter uporabniki ter drugi medijski portali, ki so posredovali lažno informacijo, da naj bi Microsoft ime dvoletno ekskluzivno pravico do uporabe tako Dolby Vision and kot Atmos.

Svojo napako so sicer hitro popravili. Microsoft pa je tačas objavil že uradni popravek:

“Lokalna ekipa za Xbox je pomotoma objavila novico na spletnem portalu, ki je vsebovala netočne informacije o ekskluzivnosti Dolby Atmos in Dolby Vision za Xbox Series X|S. Xbox nima nobenega dogovora o ekskluzivnosti te tehnologije. Ponosni smo, da sodelujemo z Dolby, da ponujamo Dolby Atmos in Dolby Vision igralcem na Xboxu ter da bomo lahko kmalu še več povedali o splošni razpoložljivosti Dolby Vision na Xbox Series X|S.”


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Oprema

Logitech podprl Indijo z donacijo v višini 2 milijona dolarjev

Published

on

COVID-19 smo pri nas zaenkrat zajezili, a drugod se stanje iz dneva v dan se slabša. V Indiji trenutno beležijo drugo najvišje število obolelih takoj po ZDA.

Zbiranje donacij se je že začelo. Nekatera večja imena elektronske industrije so že podprla izbrane dobrodelne organizacije. Krafton je daroval 15.000.000 INR, matična družba Free Fire SEA limited je donirala 1000 kisikovih jeklenk, Samsung je obljubil 5 milijonov dolarjev, zadnji pa je Logitech z dvema milijonoma dolarjev.

Generalni direktor Logitecha, Bracken Darrell, si je v svoji objavi na LinkedInu vzel trenutek in sporočil, da je: “Logitech daroval največjo enkratno donacijo v zgodovini podjetja, 2 milijona dolarjev, za podporo Indiji preko organizacije Oxygen for India.”

“Ta trenutek se v Indiji odvija najhujša kriza na svetu. Država se spopada s skoraj pol milijona aktivnih primerov, med katerimi so najbolj prizadeti Delhi, Maharashtra in Uttar Pradesh. Z več tisoč novimi primeri in smrtnimi primeri vsak dan po državi je zdravstveni sistem v večjem delu države preobremenjen,” je Logitechovo donacijo obrazložil Darrell.

Oxygen for India sodeluje s Centrom za dinamiko bolezni, ekonomijo in politiko (CDDEP), United Airlines, Tech Mahindra in drugimi, da zagotovi kisikove jeklenke in koncentratorje kisika za pomoč tistim, ki jih potrebujejo. Upam, da bodo darovala tudi druga podjetja in posamezniki.”

Če bi tudi vi radi prispevali tudi kisik za Indijo, lahko to storite v ameriških dolarjih ali v drugih valutah tukaj.


Resident Evil Village igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

Zaloge PS5 bodo še naprej omejene do leta 2022

Published

on

Bloomberg poroča, da se je Sony s “skupino analitikov” pogovarjal o težavah z oskrbo, ki vplivajo na zaloge PlayStation 5. Opozarjajo tudi, da se bo pomanjkanje nadaljevalo najverjetneje do leta 2022.

“Mislim, da se letos povpraševanje ne bo umirilo in tudi, če naslednje leto zagotovimo veliko več naprav in izdelamo veliko več enot PlayStation 5, naša ponudba ne bi mogla dohiteti povpraševanja,” je analistom zaupal Hiroki Totoki podpredsednik in odgovorni za poslovanje z mobilnimi komunikacijami pri Sonyju.

Težavo predstavljajo polprevodniki, ki primanjkujejo na globalni ravni, zaradi ukrepov proti COVID-19 ter trgovinske vojne, ki jo je Trumpova administracija začela proti Kitajski. AMD, ki proizvaja čipe za PS5, pričakuje, da se bo pomanjkanje nadaljevalo v leto 2022.

Kljub vsem težavam, si je PlayStation 5 izboril naslov najhitreje prodajane konzole v ZDA.


Resident Evil Village igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation napovedal novo partnerstvo z Discordom

Published

on

Sonyjev PlayStation se bo v kratkem združil z Discordom, komunikacijsko storitvijo popularno med  igralci računalniških iger. ki jo vsak mesec po vsem svetu uporablja več kot 140 milijonov ljudi.

“Naš cilj je zgodaj prihodnje leto približati Discord in PlayStation izkušnjo na konzolah in mobilnih napravah, tako da se bodo prijatelji, skupine in skupnosti lažje družili, zabavali in komunicirali med skupnimi igrami,” je v izjavi za javnost zapisal Jim Ryan, predsednik in izvršni direktor pri Sony Interactive Entertainment.

Sony Interactive Entertainment je v okviru Discordove serije H izvedel manjšinsko naložbo.

“Že od našega prvega pogovora s soustanoviteljima Jasonom Citronom in Stanom Vishnevskiyem me je navdihnila njuna vseživljenjska ljubezen do video iger in strast, da na nove načine združijo prijatelje in skupnosti, ki je skupna tudi naši ekipi,” nadaljuje Ryan.

Ryan zagotavlja, da je v središču Sonyjevega početja opolnomočenje igralcev za ustvarjanje skupnosti in uživanje skupnih igralnih izkušenj. PlayStation je nadvse navdušen, da začenja skupno pot z eno najbolj priljubljenih komunikacijskih storitev na svetu.


PLAYSTATION PS Plus 365 Days kartica za letno naročnino

64,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation si je premislil

Published

on

PlayStation igralci bodo vendarle lahko še naprej kupovali igre na PS3 in PS Vita.

Pred kratkim je Sony obvestil igralce, da naj bi PlayStation Store za naprave PS3 in PS Vita zaprli letos poleti. Jim Ryan, Predsednik in izvršni direktor za Sony Interactive Entertainment, je v PlayStation blogu obvestil, da do tega ne bo prišlo.

“Jasno je, da smo se tu napačno odločili,” pravi Ryan. “Z veseljem povem, da bo PlayStation Store še naprej deloval za naprave PS3 in PS Vita.”

Do odločitve, da Sony ne bo več podpiral PS3 in PS Vita trgovin, naj bi prišlo zaradi številnih dejavnikov, vključno z izzivi podpore pri poslovanju za starejše naprave in zmožnostjo osredotočanja naših virov na novejše naprave, na katerih igra večina naših igralcev. 

“Zdaj vidimo, da ste mnogi izredno navdušeni nad tem, da bi lahko v bližnji prihodnosti še naprej kupovali klasične igre na PS3 in PS Vita, zato sem vesel, da smo lahko našli rešitev za nadaljnje delovanje,” je dodal Ryan.

Ali je bila grožnja za zaprtje trgovine načrtovana marketinška poteza ali le zelo nespametna odločitev je vseeno. Prodaja PS3 in PS Vita iger je od napovedi zrasla, saj so (tako kot mi) igralci v zadnjem trenutku panično skušali zgrabiti digitalne kopije kultnih iger, ki jih je fizično veliko težje dobiti.


GIOTECK THUMB GRIPS MEGA PACK ZA PS4

14,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno