Prva igra
Preizkušamo kooperativno pustolovščino It Takes Two
Published
4 leta agoon
By
WickedLinxPred leti smo bili deležni fantastične kooperativne igre A Way Out. V kateri sta bila soigralca odvisna od drug drugega, za napredovanje v zgodbi. Tako je podjetju Hazelight Studios uspelo izdati še eno kooperativno uspešnico, ki nosi ime It Takes Two. V njej imamo izbiro igrati kot oče Cody ali mama May.
Najprej nekaj o zgodbi
Zgodba nam hitro predstavi težavo s katero se moramo spoprijeti že na začetku – starša se neprestano prepirata. Oče je doma zadolžen za vsa hišna opravila, ki niso nikoli narejena tako, kot bi si želela May. Ona neprestano dela in nikoli ni doma, da bi čas lahko preživljala z možem ali hčerko Rose. Tako se oba odločita, da se bosta ločila, a prepir je slišala tudi njuna hčerka. Rose ima drugačne načrte saj kot vsak otrok, si želi da bi starša ostala skupaj. Tako naprosi knjigo ljubezni, da bi njena starša spet postala prijatelja in se ne bi ločila. Potoči nekaj solz, ki s pomočjo magične knjige spremenijo mami in očeta v dve figuri, ki ju je držala takrat v rokah. Tako se začne naša zgodba sodelovanja in krpanja njunega zakona. Skozi celotno igro nas popelje mehiška knjiga ljubezni Dr. Hakim, ta povezuje zakonca, ki si samo želita normalnega življenja.
Potrebna sta dva
Način igranja je podoben kot pri A Way Out, a so ustvarjalci uspešno izpilili določene pomanjkljivosti in nam ponudijo bolj zabavno izkušnjo. Čeprav igra na prvi pogled izgleda otroško, vam lahko zagotovim da temu ni tako. Grafika okolja po katerem se sprehajamo je prečudovita in prav takšna je zgodba. Igra vsebuje tudi različna mesta in sezone, kjer lahko izboljšujemo svojo raziskovalno žilico in poiščemo vse skrite dosežke. Na določenih mestih se lahko pogovarjamo z meščani in odkrivamo nove mini igre. Če si igralca tekom igre pomagata, se lahko v mini igrah spopadeta druga z drugim. Na vsaki ravni sta vsaj dve skriti mini igri, ki ju lahko poiščete, če sledite zvoku tamburina. Ena izmed prvih in mojih najbolj priljubljenih se imenuje Whack-a-Cody, kjer lahko May Codyja udarja s kladivom. Vsaka raven je nekaj posebnega in vsakič omogoča drugačne mehanike igranja.
Ljubezenski zdravnik
Cody in May imata različne sposobnosti in predmete s katerimi potujeta in si pomagata. Nekatere izmed njih so kladivo in žebelj, med in vžigalice, magneti, hoja po stropih in še več. Kontrolke so enostavne in hitro se lahko navadite na njih. Vsi dvojni skoki in air-dashi so gladki, natančni in izjemno odzivni. Eden izmed najbolj zoprnih likov pa je Dr. Hakim saj vsakič, ko sem ga videl sem se lahko samo nasmejal, ker je govoril osladne nasvete. Ampak to je tudi pomenilo, da nama bo spremenil način igranja.
Zaključne misli
Igra nikoli ne postane dolgočasna. Na voljo je devet poglavij, kjer lahko najdemo ogromno mini iger in raziskujemo različna okolja ter odklepamo dosežke. Imamo več vrst igranja, kjer se lahko preizkusimo v različnih vlogah. Ponuja vam vsaj šestnajst ur zabave in smeha. Skupaj z partnerko sva se kepala sredi mesta namesto, da bi nadaljevala v naslednjo raven. Bil sem očaran kako sta se May in Cody počasi ponovno spoznavala in celotna zgodba me je pritegnila. It takes Two bi toplo priporočil vsem oboževalcem kooperativnih iger, saj je ena izmed redkih, ki ponuja split screen local co-op in ki ima tako dobre kontrolke. Omogoča tudi online co-op in je na voljo za računalnike, Playstation 4 in 5, Xbox One in serije X/S. Igri bi dal Game Gang oceno 10/10.
FIVE NIGHT’S AT FREDDY’S: SECURITY BREACH – COLLECTOR’S EDITION igra za PLAYSTATION 4
149,99 €
You may like
-
Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu
-
PlayStation Portal je dobil podporo za igranje v oblaku
-
Roblox izboljšuje varnostne funkcije in starševski nadzor na svoji platformi
-
Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev
-
GoldenHorn 2024 furry konvencija privabila navdušence v Ankaran
-
Preizkusili smo boksarsko simulacijo Undisputed
Xbox nam je prijazno posredoval recenzijski izvod igre Ara: History Untold — povsem nove velike strateške igre 4X, ki jo je razvilo podjetje Oxide Games, znano po uspešnici Ashes of the Singularity. Ljubitelje strategij bo najbrž zanimalo, da je podjetje Oxide Games ustanovila vodilna razvojna ekipa igre Civilization V, toda ali se ta prestižna zapuščina odraža tudi v tej igri?
Kratek pregled
Ara: History Untold je zgodovinska velika strateška igra s preobratom. Vključuje veliko klasičnih mehanik računalniških strategij, a tudi nekaj bolj izvirnih igralnih izbir, kot je sočasno reševanje potez, ki je osnova tako pri igrah za enega kot za več igralcev. V scenariju za več igralcev ta slog napredovanja igre omogočajo sinhrone/asinhrone akcije, podprte z oblakom.
Druga inovativna sprememba standardne strateške formule je uvedba točk prestiža, sistema lestvice, ki določa zmagovalne in poražene igralce. Igralci so razvrščeni glede na število zbranih točk prestiža, ki jih je mogoče zbrati s številnimi izboljšavami mest, reševanjem srečanj z drugimi ljudstvi, raziskovanjem tehnologij ter gradnjo različnih arhitekturnih dosežkov, ki so jih navdihnile civilizacije v resničnem svetu.
Vladanje je težko delo
Ob začetku nove igre najprej izberemo zgodovinsko osebnost, ki nas bo zastopala na tem potovanju. Ti voditelji so bili izbrani iz različnih obstoječih narodov in zgodovinskih obdobij ter dopolnjujejo različne igralne sloge, kot so agresivni, znanstveni ali ustvarjalni. Vsak vodja ima na podlagi svojega zgodovinskega ozadja programirano osebnost, ki določa vedenje njegove umetne inteligence. To lahko opazimo pri interakciji z drugimi voditelji, od katerih so nekateri nagnjeni k prijateljskim zavezništvom, drugi pa nas vedno znova želijo napasti.
Kar zadeva ekonomičnost dejanj, se lahko nekatere odločitve rešijo takoj, večina pa jih potrebuje nekaj potez, da začne polno učinkovati. Naša mesta se lahko ukvarjajo z določenim projektom, kot je gradnja hiše, kmetije ali delavnice, lahko pa tudi usposabljajo strokovnjake, kot so izvidniki ali vojaki. Nekatere stavbe, zgrajene v mestu, kot so lončarske delavnice ali hlevi, lahko proizvajajo tudi blago, ki se uporablja za trgovanje ali v drugih obratih v mestu.
Napredovanje
Ko raziščemo dovolj tehnologij, lahko napredujemo v novo obdobje. Obdobij je skupaj dvanajst, od kamene dobe vse do moderne dobe. Pomemben faktor pri igranju je tudi tempo, saj mora naš narod nenehno napredovati, da bi ostal na vrhu lestvice. Vsako potezo se dejanja in odločitve vsakega naroda rešujejo hkrati, kar je v času spopadov še toliko bolj pomembno, saj moramo predvideti naslednjo potezo nasprotnika, da nas ne ujame nepripravljene.
Spopadi med narodi se rešujejo razmeroma hitro, saj poskušata obe strani čim prej povzročiti čim več škode drugi strani, vendar sta na koncu vedno prisiljeni skleniti začasno premirje. Tudi po spopadu si je mogoče finančno in politično opomoči. Nekateri nasprotni voditelji bodo poskušali ohraniti mir, spet drugi bodo morda počakali na priložnost za maščevanje.
Na koncu le boj ne prinaša zmage. Gradnja dosežkov, kulturnih spomenikov, ki predstavljajo naš narod, kot so piramide ali knjižnice, je tisto, kar resnično zbere največ število točk v igri in se ne sme zanemarjati.
Vtisi
Če začnete igrati igro Ara: History Untold, je ne boste tako hitro končali. Prehod od zgodnjih dni civilizacije do moderne dobe traja nekaj časa in kolikor smo sami uspeli preizkusiti, poleg enoigralskega in večigralskega načina igra vsaj trenutno ne ponuja druge vsebine.
V tako monumentalni igri je okrevanje po preteklih napakah včasih mogoče, drugič pa nas določene odločitve, kot je na primer preskok učenja ribolova v kameni dobi, ohromijo do konca igre. Za dokončanje ene igre je potreben velik časovni vložek, in če izkušnjo razdelimo na več igralnih seans s premori, zlahka pozabimo, kaj smo načrtovali v prejšnji seansi. To vsekakor ni igra, ki jo lahko vzamemo v roke in jo po službi priložnostno igramo le kakšno urico.
Strateška igra Ara: History Untold bo ob izidu 24. septembra na voljo za operacijske sisteme Windows na platformah PC Game Pass in Steam.
Preizkušamo
JureTrsanBlond našel Bled v Elden Ringu
Published
3 leta agoon
17/03/2022By
Alja ŠavleV nekaj več kot dveh tednih od izida je Elden Ring prodal že 12 milijonov kopij. Zgleda, da bi se v igri radi preizkusili kar vsi – med njimi tudi JureTrsanBlond, ki je v Elden Ringu našel kos Slovenije.
Elden Ring trend je še vedno v polnem zagonu. Najhitrejši igralci znajo igro zaključiti že v štiridesetih minutah, spet drugi se težko znajdejo že na “tutorial islandu”.
“Vse te igre, ki sem jih prej naštel, so super. Ampak so tako težke, da če si tako zanič v njih kot jaz, ne moreš uživati,” je priznal Jure, ki je drugače strasten ljubitelj Souls žanra.
V posnetku se Jure preizkusi proti divjadi, pticam in agresivnim gospodom s pušeljcem, ko kar hitro ugotovi, da se v svetu, v katerem te vse hoče ubiti, ne splača napadati edinih zaveznikov, ki jih srečaš.
Elden Ring je v Big Bangu na voljo v navadni izdaji in Collector’s Editionu za Xbox, PlayStation in PC.
Igre
Pred izidom smo igrali vesoljsko grozljivko Dolmen
Published
3 leta agoon
04/01/2022By
WickedLinxV prereleasu sem dobil možnost testirat igro Dolmen. Igra poteka v vesolju in nam z nekaj horror elementi nudi tako imenovano “Souls-like” akcijsko, RPG dogodivščino. Igramo kot astronaut, ki se mora prebiti skozi planet Revion Prime in vse nevarnosti, ki prežijo na njemu.
Na začetku imamo na voljo melee weapon, za uporabo katerega vsak udarec potrebuje stamino. Imamo pa tudi orožje za streljanje kot je ledena pištola, s katero lahko začasno omamimo nasprotnika, a zato uporabimo nekaj energije, ki se tako kot stamina regenerira. Na voljo imamo različne kontrolne točke, ki nam omogočijo, da se vrnemo na svojo ladjo, kjer pa lahko za točke, katere smo pridobili za premagovanje nasprotnikov, izboljšamo vse atribute našega karakterja. Na ladji imamo “delovno mizo”, kjer lahko iz materialov nabranih čez avanturo ustvarimo boljša orožja in oklep, ki lahko imajo posebne lastnosti, ki nam pomagajo pri preživetju.
Čeprav še igra ni izšla in bo do izida še kar nekaj posodobitev tako grafično, kot z samim gameplayjem. Sam sem igral na full HD pri najvišjih nastavitvah in moram reči, da je grafično lepša kot sem sprva pričakoval, grafičnih napak ali glitchev pa skoraj ni bilo. Gameplay, katerega sem bil deležen igrati, je srhljiv z vsemi zvoki iz ozadja in ima poznano in hkrati novo izkušnjo premikanja in bojevanja, skozi katerega sem videl potencial, ki ga Dolmen lahko prinese ob izidu.
A pri kar nekaj plusih pridejo zraven tudi minusi, kateri so tukaj prisotni še kar v velikem številu. Včasih nas nasprotniki zadanejo na res beden način, čeprav so zamahnili mimo nas. Mehanika umikanja skoraj ne obstaja in čeprav se umaknemo, se naboji včasih v zraku kar obrnejo in nas vseeno zadanejo. Pri samem bojevanju bi si razvijalci lahko vzeli zgled pri igrah, kot so The Surge 2, Sekiro in Nioh 2, ki imajo vse veliko bolj “tekočo” igralno izkušnjo.
Namreč Dolmen me spominja na prvi izid igre Dark Souls, kjer so se razijalci še učili in ustvarjali tako imenovan Souls-like izkušnjo igranja. Uporaba pištol in streljanje, kar je vsaj zame dobrodošla vključitev v igro, pa je obupna. Prosto streljanje, čeprav lepo zadanemo tarčo, je samo polovico toliko efektivno, kot bi bilo če uporabimo “lock on target”. To je v teoriji super, a gre kamera v tako obupno pozicijo, da se v določenih primerih skoraj nič ne vidi. Nekaj kar si v takšni igri ne morejo privoščiti, saj te na vsakem koraku čaka nekaj ali nekdo, ki te lahko kar hitro pokonča.
Sam meni ali HUD sta še rahlo nepregledna, a kot rečeno – menim, da je to že dodelano, a tega niso dali v testno verzijo. Sama ladja na kateri si izboljšujemo karakterje, ustvarjamo orožja in druge stvari, je na določenih mestih slabo izdelana in ji manjka kakšna tabla ali dve, da vemo kje se nahajamo.
Preigral sem večino podobnih iger in moram reči, da me res zanima, kako bo Dolmen izgledal ob izidu, saj po mojem mnenju ima igra v tem žanru lep potencial za uspeh. Trenutno ima kar nekaj napak a mislim, da se večino le-teh zavedajo in jih bodo do izida popravili, saj jih je trenutno skozi igranje težko spregledati.
Ali poznate izraz “comfort food”? To je hrana, ob kateri se vedno dobro počutimo, pa naj bo to pica, goveja juha ali banjica sladoleda. Tales of Arise je “comfort food” za večino geekov, ki so ljubitelji japonskega RPG-ja in 2D deklet. Za vse ostale pa je dober uvod v žanr, saj ponuja izvirno zgodbo, tipske like in ravno pravo mero “grajndanja”.
Tipični JRPG
Sedemnajsta igra v seriji Tales bi morala iziti že leta 2020, vendar je bila preložena na september 2021 zaradi težav s kakovostjo in delovanjem na različnih platformah. Kljub temu, je bila to prva igra serije s hkratnim izidom po vsem svetu za platforme Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X/S.
Sinhroni izid na treh celinah je pomemben zato, ker je bila igra razvita za širše, predvsem pa zahodnjaško občinstvo, ki je po uspehu serije Persona, sedaj veliko bolj dovzetno za tako vrsto iger. Tales of Arise si želi vliti svežo kri v franšizo in spoznati nove navdušence s Tales serijo.
Zgodbe je veliko
Igra sledi zgodbi mladeniča Alphena in dekleta Shionne iz nasprotujočih si svetov ter njuni poti, da bi odrešili prebivalce planeta Renan izpod tiranske nadvlade Dahnancev. Bodite pripravljeni na nekoliko počasnejši začetek ter veliko pogovorov z NPC-ji, stranskimi liki v zgodbi in seveda tistimi, ki postanejo člani vaše druščine.
Kljub ogromni količini dialoga, so nam informacije mojstrsko podane v obliki pogovorov, “filmčkov”, sličic in sprotnih komentarjev likov, kar razbije monotonost, ki jo lahko ustvari klikanje v neskončnost. K raznolikosti zgodbe in likov pa močno pripomore tudi dizajn likov.
Atmosfersko senčenje
Tehnika, s katero so animirani in pobarvani liki je navidez podobna tisti, ki jo poznamo iz naslovov kot so The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Guilty Gear -Strive- in seveda Persona 5. Predstavlja mešanico med digitalno animacijo, animeji in slikanjem z akvarelom. Liki s privlačnim dizajnom se gibljejo med ozadji, napolnjenimi s čudovitimi in delikatnimi vizualnimi elementi.
Borbe v stilu
Če ste igrali katere koli Pokémone že poznate način borbe. Nasprotniki se gibljejo prosto po terenu, če se srečamo z njimi nas igra prenese na bojno polje, ker se začnemo boriti v realnem času. Liki v ekipi lahko uporabljajo različne napade ali različne elemente, na katere so lahko nasprotniki občutljivi. Z novim sistemom Boost Strike lahko ustvarimo serijo smrtonosnih zaporednih napadov skupaj z drugimi liki, ki jih lahko po želji tudi direktno upravljamo.
Borba ni niti približno tako zadovoljujoča kot pri DMC 5 ali podobnem “Spectacle Fighterju”, a vključuje dovolj svetlečih elementov, kulskih animacij in raznolikosti, da nas žene v vedno nova srečanja z vedno novimi nasprotniki.
Nekaj za weebe
Mislim, da mi ni treba posebej poudariti, da bo ljubiteljem animejev všeč tudi video igra, narejena po principu animeja. Predstavljajte si Tales of Arise kot standardni sezonski anime. Ne odkriva tople vode. Ponuja klasično formulo, ki dokazano deluje – lika s katerim se lahko poistovetiš in 2D waifu o kateri lahko sanjaš. Ter seveda goro oblek, ki vključujejo vse od zajčjih ušes do šolske uniforme.
Nekaj za vse
Za tiste, ki jih ne privlači preoblačenje dvodimenzionalnih deklet pa se bodo zabavali s klasičnimi RPG elementi kot so nabiranje surovin, kuhanje in ustvarjanje orožja. Ter seveda “theorycraftanje” najboljšega builda v igri.
Kaj se zgodi, ko studio, ki je bil skoraj v zatonu, vstopi v dobo konzol nove generacije s polno paro.
Razvijalci Insomniac Games imajo dolgo zgodovino s Sonyjevo konzolo, za katero razvijajo že od leta 1996. Izoblikovali so tudi eno izmed zgodnjih maskot platforme, zmajčka Spyra, ki se je za vedno zapečatil v srca mladih igričarjev. Takoj za njim pa sta v snop žarometov prišla Ratchet & Clank.
Po izidu zadnjega poglavja ikonične frašize Ratchet & Clank: Into the Nexus se je studio nekoliko manj uspešno usmeril v Windows sisteme in celo mobilne naprave. A ponovni uspeh jih je čakal z najnovejšo generacijo japonske konzole.
Insomniac Games so se znova vzpostavili kot strokovnjaki PlayStation sveta z uspešnicama Marvel’s Spider-Man in nadaljevanjem Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, ki je bila ob izidu najbolje prodajana fizična igra za PS5 v Veliki Britaniji. Dosežek, ki sta ga Ratchet & Clank že premagala.
Zadnji naslov franšize o vesoljskemu kosmatincu se vnovič vrača k svojim koreninam, kar je močno opazno v vseh aspektih igre, od podobe do vsebine. Rift Apart namreč ne nadaljuje zgodbe reboota Ratchet & Clank iz leta 2016 (na katerega osebno želimo pozabiti), ampak se vrača na izvirno časovnico – tisto, v kateri so liki in svet imeli celo nekaj osebnosti.
Dogajanje sledi koncu igre Ratchet & Clank: Into the Nexus. Galaktična varuha proslavljata svoje junaške podvige, a njuno parado prekine dr. Nefarious, ki ukrade orožje imenovano Dimensionator. Z njim namerava odpreti portal v svet, v katerem dokončno premaga naša junaka. Njegov plan se hitro zaplete, ko naprava začne nekontrolirano odpirati portale v druge svetove.
Clank in Ratchet sta ločena, a oba kmalu ugotovita, da nista le na drugem planetu, ampak tudi v drugi dimenziji. Clank naleti na Rivet, Lombaxinjo, ki se bori proti tiraničnemu cesarju Nefariousu. Ratchet pa v meniški knjižnici spozna KT-7461, ki močno spominja na Clanka. Skupaj, a vsak na svojem koncu vesolja, se para odločita sestaviti svojo verzijo Dimensionatorja in tako rešiti oba svetova pred obema verzijama Nefariousa.
V primerjavi z Ratchet & Clank rebootom je Rift Apart prava paša za oči. Namesto praznih okolij, ki jih občasno popestrijo le nasprotniki, nas v novi svet nemudoma povabi Nefarious City, kjer ulice pokajo od življenja, NPC-jev in hudomušnih javnih obvestil.
Z odlično izrabo PlayStation 5 tehnologije lahko dogajanje na planetu Corson V dobesedno začutimo. V rokah. Novi DualSense plošček ne nudi samo haptične izkušnje in prilagodljivih sprožilcev. S pomočjo vgrajenega zvočnika nas opozarja na dogajanje v naši okolici, tudi izven kadra. Plošček se oglasi, če se nam iz mrtvega kota približajo nasprotniki, ko poberemo vijake ali se pozdravimo z Nanotechom.
In kakšni so naši prvi vtisi? Z eno besedo: pozitivni.
Prva tretjina igre je silno obetavna. Vrnila sta se stara Ratchet & Clank, vrnil se je igriv humor in vrnilo se je ponovno življenje v skoraj 20 let staro franšizo. Igra ni pretirano dolga. Preobrneš jo lahko v 11 urah, a kakor se za Ratchet & Clank serijo spodobi, tudi Ratchet & Clank: Rift Apart nudi več kot dovolj skritih ugank, izzivov in zlatih vijakov, ki zahtevajo vračanje na že obiskane lokacije. Igra je kratka in jedrnata in brez nepotrebnega balasta. Točno taka, kot si jo želimo.
Novo leto, nov Call of Duty. Z lanskoletnim, izjemno uspešnim igralnim modusom Warzone, ki ga še zdaj igra ogromno ljudi, pri Activisionu spet vidijo potrebo, da plačajo delničarjem in posledično prihaja Call of Duty: Black Ops Cold War. To je sedaj šesta izdaja v Black Ops zgodbi in prva po letu 2018 za Black Ops 4. Kaj bo novega, če sploh kaj, se vprašate?
Call of Duty je verjetno ena najbolj prepoznavnih igričarskih oz. gaming franšiz sploh. Na začetku se je ukvarjala z drugo svetovno vojno, natančneje v Call of Duty 1, 2 in 3 na Xbox 360 in PlayStationu, ter nato s četrtim, tj. Modern Warfare, presedlala v moderni čas. Živo se še spomnim hypea, ko je bila izdana prva Call of Duty: Black Ops – a gre tudi v peto?
Sedaj naj bi se s Cold War selili nazaj v svet takoj po originalnem – tako bo igra postavljena v začetek 80. let prejšnjega tisočletja in vrnilo naj bi se kar nekaj znanih imen, med njimi Frank Woods, Alex Mason in Jason Hudson, kot karakterji, ki jih lahko igramo in so vključeni v kampanjski način.
Mehanika igranja, perki in celotna izkušnja je izjemno podobna preteklim Call of Duty naslovom in je milo rečeno dodelana do te točke, da bi sam gameplay lahko izdali kar jutri, pa se ne bi videlo, da je zadeva še v razvoju. A konec koncev je to tudi posledica tega, da se bolj malo spremeni iz ene v drugo izdajo – nekaj grafik, nekaj tekstur, malce prilagodijo animacije in imajo novo igro.
Glavne novosti, ki bi nas naj čakale so:
- Nadaljuje se Warzone in bo ostal kot ločen gameplay mode, a znotraj Black Ops Cold War. Igralcem bo ponujen DLC in dodanih bo nekaj novih mehanik, a na koncu bo ostal kot ločen produkt, kar je izjemno dobra novica za vse tiste, ki igrate Warzone. Ne bo tako, kot je bilo v Black Ops 4 z Blackoutom, ki je bil in ga nato naenkrat več ni bilo.
- Še ena novica, ki je bila pogosto zahtevana in v nekem obsegu že implementirana v zadnjem Modern Warfare, je crossplay. Na enem strežniku bodo lahko igrali PC, Xbox in PlayStation gamerji – kar dostikrat ni pošteno za t.i. konzolaše, a vseeno lahko igrate s prijatelji, tudi če ti nimajo iste konzole ali računalnika kot vi.
- Že v Open Beti je bilo opaziti hitrejši gameplay, ki več ne bo podpiral animacij montiranja orožij ali počasnega preverjanja kotov pri prehajanju skozi vrata. S tem mislijo poenostaviti izkušnjo ter jo bistveno pohitriti – z več šprintanja in manj počasnega gledanja okoli vogalov, lahko pričakujete manj kemperjev in več akcijske igre, ki je od Call of Duty tudi pričakujemo.
- Vrača se Gunsmith, ki je sedaj nadgrajen z do 54 nadgradnji za orožja, kar omogoča igralcem, da si poosebijo orožje do potankosti. Istočasno se vračajo tudi WildCardi, ki bodo omogočili do osem dodatkov na posamezno orožje. Nas prav zanima, kakšne kombinacije bomo videli v prihodnosti na strežnikih.
- Zadnja sprememba, a tudi tista, ki bo za kampanjske navdušence tudi najpomembnejša, je vključitev več možnih zaključkov kampanjskega dela v sam enoigralski mode. Igro želijo razvijalci narediti manj premočrtno in linearno ter jo bolj odpreti igralčevim odločitvam in izbiram. Nekaj, kar še ni bilo preizkušeno nikoli prej. Vedno si šel skozi iste korake, iste misije, streljal na iste nasprotnike. Sedaj se to konkretno spreminja. Mislim, da bo ta sprememba ključna za uspeh novega Call of Duty: Black Ops Cold War.
Na portalu Game Gang lahko pričakujete poglobljeno, in-depth recenzijo, ko igra enkrat izide sredi novembra.
Vroča ponudba za gamerje
Pro nasveti by Mastercard
Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...
Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...
Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...
Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu
PlayStation Portal je dobil podporo za igranje v oblaku
Roblox izboljšuje varnostne funkcije in starševski nadzor na svoji platformi
Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev
GoldenHorn 2024 furry konvencija privabila navdušence v Ankaran
Preizkusili smo ploščadno pustolovščino Mickey Mouse Rebrushed
Mobilna igra Solo Leveling: ARISE praznuje 50 milijonov igralcev
Reality Labs izgublja vse več denarja, vendar Zuckerberg ni zaskrbljen
Povzetek Worlds 2024 za evropske navijače
Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu
Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu
PlayStation Portal je dobil podporo za igranje v oblaku
Roblox izboljšuje varnostne funkcije in starševski nadzor na svoji platformi
Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev
GoldenHorn 2024 furry konvencija privabila navdušence v Ankaran
Preizkusili smo ploščadno pustolovščino Mickey Mouse Rebrushed
Mobilna igra Solo Leveling: ARISE praznuje 50 milijonov igralcev
Reality Labs izgublja vse več denarja, vendar Zuckerberg ni zaskrbljen
Povzetek Worlds 2024 za evropske navijače
Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu
Priljubljeno
-
Preizkušamo3 tedni ago
Preizkusili smo ploščadno pustolovščino Mickey Mouse Rebrushed
-
Aktualno4 tedni ago
Mobilna igra Solo Leveling: ARISE praznuje 50 milijonov igralcev
-
Aktualno3 tedni ago
Reality Labs izgublja vse več denarja, vendar Zuckerberg ni zaskrbljen
-
E-športi3 tedni ago
Povzetek Worlds 2024 za evropske navijače
-
Igre4 tedni ago
Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva
-
Igre1 teden ago
Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij