Connect with us

Oprema

JBL Quantum 800 vs SteelSeries Arctis 1 Wireless – Primerjava brezžičnih headsetov najvišjega ranga

Published

on

Danes si bomo ogledali bitko dveh brezžičnih gaming headsetov višjega cenovnega razreda, JBL Quantum 800 in SteelSeries Arctis 1 Wireless.

JBL je znamka, ki jo pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. Nedavno so z osmimi modeli stopili tudi na trg gaminga. Steelseries je medtem eno starejših imen v svetu videoiger, ki je pričel s podlogami za miške in sčasoma razširil izdelke tudi na gaming headsete – v zadnjih letih to serija Arctis.

Če primerjamo izgleda izdelkov, je razlika očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Medtem Arctis 1 Wireless z 252 grami in z mat črno plastiko ter zračnimi slušalkami ne izstopajo ter so primerni za vse, ki bi radi dosegli t.i. stealth look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Steelseriesovi minimalistični.

Sta si pa izdelka podobna po priklopih in gumbih – oba se polnita z USB C kablom, omogočata 3.5mm ožičeno AUX povezavo za starejše naprave, nadzor nad volumnom, vklop in izklop mikrofona ter samega headseta, v primeru Quantum 800 pa tudi za vklop oz. izklop aktivnega izenačevanja zunanjih šumov. Slednje je tehnologija, ki v povezavi z usnjenimi earpadi, tj. pasivno izolacijo, zagotovi boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo brez zunanjih zvokov – najsi je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali pa glasni sosedje. Z active noise cancellationom slednje več ne bo faktor pri uporabi headseta. Žal pri Steelseriesu niti najdražji izdelki ne podpirajo te tehnologije, Arctis 1 Wireless pa zaradi zračnih earpadov niti pri pasivni izolaciji ne dobi točk.

Na področju povezljivosti sta oba headseta kompatibilna z večino naprav, ki si jih lahko poželite uporabljati – vendar na popolnoma drugačna načina. JBL Quantum 800 lahko preko brezizgubne 2.4 GHz povezave povežete na PC, PlayStation in Mac, medtem ko s 3.5mm žično povezavo še na mobilne naprave, Nintendo Switch in Xbox. Alternativno z Bluetooth 5.0 omogoča povezavo na vsako, z modrim zobom kompatibilno napravo – vključno z iPhone. Slednjih, za vse tiste, ki bi svoj gaming headset kdaj uporabljali tudi na poti, Arctis 1 Wireless ne podpira – a z USB-C donglom omogoča direktno 2.4 GHz povezavo na PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Android naprave, Google Stadia in preko 3.5mm ožičene povezave tudi z Xboxom. Domet je pri obeh napravah omejen na nekaj metrov, a bo več kot dovolj za sprehod do hladilnika.

Pri bateriji je medtem Steelseriesova rešitev boljša, saj po specifikacijah zagotavlja do 20 ur neprekinjene uporabe, medtem ko naj bi JBL Quantum 800 zdržale 14 ur – to je dovolj za še tako dolg igralni maraton. Tu je potrebno izpostaviti, da če po skoraj enodnevni igralni seansi želite headset uporabljati tudi med polnjenjem, vam to Arctis 1 Wireless omogoča, pri Quantum 800 bo pa potrebno počakati dobro uro in pol ter spet ste pripravljeni na nov igralni dan.

A pri gaming headsetu je verjetno najpomembnejše eno – kvaliteta zvoka. Arctis uporablja 40-milimetrske zvočnike s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz ter glasnostjo 98 dB pri 32 ohmih, kar je v zadnjih letih postal nek standard v gaming svetu. Medtem JBL kaže poreklo z bistveno večjimi, 50-milimetrskimi dinamičnimi zvočniki v ušesnikih s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 40 kHz pri 93 dB ter isto 32 ohmi. Tudi reprodukcija zvoka je bistveno boljša na Quantum 800, ki ima večjo širino in izjemno natančen odziv v za igralce ključnih srednjih frekvencah s QuantumSOUND, sicer pa tudi poudarjene base ter močan treble. Medtem je zvok Arctis 1 Wireless slabši po obsegu, je manj prisoten se zdi nekoliko oddaljen, a dobro uravnovešen po frekvencah. Specifike zvoka je sicer mogoče nastaviti po lastnih preferencah v nastavitvah headsetov – če so vam všeč basi, si lahko le-te poudarite.

Programska oprema je tako pri obeh proizvajalcih super – Steelseriesu se vidi, da je njihov Engine (sedaj vključen v programsko okolje SteelSeries GG) že izpiljen program, ki omogoča nastavljanje izenačevalnika, občutljivosti mikrofona in še kaj – medtem JBL QuantumEngine dodatno omogoča še podrobno nastavljanje barv ter animacij le-teh, funkcijo DTS X, QuantumSURROUND, status baterije in več. Pomembno je izpostaviti tudi Discord certifikat Quantum 800 ter funkcijo prilagajanja glasnosti zvoka soigralcev v primerjavi z glasnostjo igre, brez da zapustite igro in prilagajate volumen vsakega posebej, kar storite preko namenskega koleščka na strani headseta.

Za vsakega gamerja bo pomembna tudi izkušnja uporabe mikrofona – pri Quantum 800 je to enostransko usmerjen mikrofon občutljivosti -40 dB, ki ga lahko izklopimo s pomikom mikrofonske roke navzdor, medtem ko je na Arctis 1 Wireless dvostransko usmerjen, ki ga lahko fizično izklopimo. Pri obeh je moč vklopiti izenačevanje šumov iz okolice ter zmanjšati odmeve. Noben od njih se ne more primerjati s studijskimi mikrofoni, a bosta vseeno zagotovila kristalno jasno komunikacijo s soigralci.

Ključen faktor pri nakupu ima pa zagotovo tudi cena. Arctis 1 Wireless je preprost, minimalističen in utilitarno zasnovan izdelek, ki predstavlja soliden nakup. Quantum 800 so po drugi strani nekoliko dražje od Steelseriesove rešitve, a to razliko dodatno upravičujejo s podporo Bluetoothu, aktivnim izenačevanjem zvoka, spektakularno RGB osvetlitvijo in boljšim zvokom, skratka, bolj prepričljivim končnim izdelkom. Končna odločitev je pa seveda vaša.

Plačljiva objava naročnika BIG PARTNER d.o.o..


FIFA 23 igra za PS5

79,99 €

Oprema

PlayStation Portal je dobil podporo za igranje v oblaku

Published

on

Sony Interactive Entertainment je včeraj napovedal pomembno posodobitev za prenosno konzolo PlayStation Portal, malo več kot leto dni po njenem izidu. Posodobitev, ki je danes prispela tudi v Evropo, prinaša ključne izboljšave zvoka in težko pričakovano beta funkcijo za igranje v oblaku Cloud Streaming.

Posodobitev izpopolnjuje zvočne nastavitve, vključno z bolj učinkovitim zmanjšanjem glasnosti na najnižjih stopnjah. Uporabniki bodo lahko neposredno iz menija PlayStation Portal prilagajali nastavitve za svojo PlayStation Link napravo, kar izboljšuje nadzor nad glasnostjo in sidetone funkcijo.

Največja novost je uvedba testne funkcije za igranje v oblaku. Člani PlayStation Plus Premium lahko zdaj dostopajo do več kot 120 PS5 iger iz kataloga PlayStation Plus Game Catalog, vključno s priljubljenimi naslovi, kot sta Ghost of Tsushima in Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, neposredno s Sonyjevih strežnikov – brez potrebe po PS5 konzoli. Funkcija omogoča pretakanje do 1080p pri 60 sličicah na sekundo s polno podporo za funkcije ploščka DualSense, vključno s haptičnimi odzivi in prilagodljivimi sprožilci.

Za dostop do beta različice so potrebni konzola PlayStation Portal, račun za PlayStation Network, naročnina na PlayStation Plus Premium in stabilna internetna povezava. Čeprav nekatere funkcije še niso na voljo, kot je pretakanje iger, kupljenih v trgovini PlayStation Store, Sony obljublja nadaljnje izboljšave na podlagi povratnih informacij uporabnikov.

“Vedno poslušamo vaše povratne informacije in se veselimo, da bo veliko igralcev sodelovalo v beta testiranju!” je zapisal Hiromi Wakai, podpredsednik za upravljanje produktov.

Continue Reading

Oprema

PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom

Published

on

Kolekcija PlayStation 30th Anniversary Collection praznuje 30. obletnico izida prve konzole PlayStation in združuje preteklost s sedanjostjo.

Posebni modeli omejenih izdaj spominjajo na prvo konzolo PlayStation, ki je izšla 3. decembra 1994, in vključujejo tri pakete v središču katerih sta konzoli PlayStation 5 Pro in PlayStation 5 Digital Edition. Jubilejno obarvane samostojne možnosti bodo na voljo tudi za daljinski predvajalnik PlayStation Portal, plošček DualSense Edge in plošček DualSense.

Paketi za konzolo vključujejo konzolo, navpično stojalo in posebne zbirateljske predmete, kot so stilizirano ohišje kabelskega priključka, kabelske vezalke, nalepka, plakat in sponka.

Nostalgičen videz temelji na barvni paleti originalne konzole. Zasnova vsebuje različne odtenke sive barve, obarvane oblike na gumbih trikotnik, krog, x in kvadrat ter barvit logotip PlayStation s klasično rdečo, modro, zelenomodro in rumeno barvo.

Prednaročila za posebno jubilejno izdajo se začnejo 26. septembra.

Continue Reading

Oprema

Novi PlayStation 5 Pro ni navdušil

Published

on

Nedavno razkritje konzole PS5 Pro med spletno javnostjo ni vzbudilo navdušenja. Sonyjeva nova konzola obljublja natančnejšo grafiko z bolj gladko hitrostjo sličic pri 60 FPS, vendar za visoko ceno.

Tri glavne prodajne točke nove naprave so:

  • Nadgrajeni grafični procesor, ki ima 67 % več računskih enot kot trenutna konzola PS5, in 28 % hitrejši pomnilnik.
  • Še zmogljivejše sledenje žarkom.
  • In nova funkcija PlayStation Spectral Super Resolution, tehnika povečanja ločljivosti na podlagi umetne inteligence, ki uporablja tehnologijo strojnega učenja za zagotavljanje ostrejše slike.

Super izboljšave, toda koliko so vredne? Osnovna cena PS5 Pro v Evropi je 799,99 EUR in vključuje 2TB SSD, plošček DualSense in kopijo igre Astro’s Playroom, ki je prednameščena na napravi. Ne vključuje pa diskovnega pogona ali navpičnega stojala za konzolo, ki ju je treba kupiti posebej.

In to je verjetno tisti del, ki spletnemu občinstvu ni bil všeč. Odzivi so bili na vseh kanalih, kjer je bila objavljena napoved, podobni: ni vredno denarja.

“700 dolarjev brez navpičnega stojala in diskovnega pogona je noro,” je zapisano v komentarju, ki je bil najbolj podprt v videoposnetku tehnične predstavitve konzole PS5 Pro na YouTubu.

“Prosim, razložite:

$699 v ZDA

799 EUR v Evropi

Veste, da je evro trenutno bolj vreden od ameriškega dolarja? 

To pošilja precej močno sporočilo …”

je belgijski pisec iger in strokovnjak za odnose z javnostmi BloodyGoodReviews komentiral na X.

V primerjavi s cenami po svetu je PS5 Pro, kupljen v EU, za približno 160 evrov dražji od ameriškega ekvivalenta in za približno 30 evrov cenejši, kot če bi ga kupili v Združenem kraljestvu.

Kljub temu nekateri viri trdijo, da bo PS5 Pro ob izidu 7. novembra vseeno uspešnica, saj so potrošniki že začeli naročati diskovne enote za svojo novo igračo.

Continue Reading

Oprema

Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro

Published

on

PlayStation konzola je prvič izšla na Japonskem 1. decembra 1994. Ob praznovanju 30. obletnice je PlayStation napovedal več aktivnosti, vključno z brezplačnim spletnim večigralskim dogodkom in e-športnim turnirjem od 21. do 22. septembra, brezplačnimi digitalnimi zvočnimi zapisi, namiznimi igrami Shapes of Play in brezplačnim preizkusom igre Gran Turismo 7.

Vendar pa se zdi, da se v promocijskih slikah skriva še eno presenečenje. V kolažu za 30. obletnico konzole so silhuete različnih PlayStation naprav, ki tvorijo oblike ikoničnih PlayStation gumbov. Med njimi naj bi se skrival tudi dizajn domnevne konzole PlayStation 5 Pro.

Jasnejša slika tega dizajna je bila prikazana v nedavni PlayStation Instagram zgodbi, kjer je bila konzola označena z rdečo barvo. Medtem ko še čakamo na uradno najavo, pa podrobnosti o specifikacijah PlayStation 5 Pro, ceni, razpoložljivosti in tem, ali bodo na voljo digitalne in diskovne različice, ostajajo neznane.

Vir

Continue Reading

Oprema

S sistemom Omni One bo mogoče igrat več kot 50 naslovov

Published

on

Virtuix, razvijalec sistema za VR za celotno telo Omni One, je pravkar dodal 15 vznemirljivih naslovov v nabor iger na platformi, ki izide septembra 2024.

Omni One nudi popolno izkušnjo zabave z lastnim 360-stopinjskim tekališčem, ki igralcem omogoča fizično gibanje v vseh smereh v igrah navidezne resničnosti. Sistem vključuje prilagojene slušalke Pico 4 Enterprise in namensko trgovino s skupno 50 igrami, ki jih je mogoče igrati na sistemu.

Med najnovejšimi napovedanimi naslovi so Sniper Elite VR, Amid Evil, Survival Nation, Genotype in Ilysia, celoten seznam navih iger pa je na voljo spodaj.

Novo najavljene igre:

  1. Alvo VR
  2. Amid Evil
  3. Drop Dead: The Cabin
  4. Flock of the Low God
  5. Genotype
  6. Ilysia
  7. Neolithic Dawn
  8. Propagation: Paradise Hotel
  9. Sail
  10. Sniper Elite VR
  11. Sugar Mess – Let’s Play Jolly Battle
  12. Survival Nation
  13. The Atlas Mystery
  14. Tunnels VR
  15. Undead Citadel

“Z veseljem napovedujemo razširitev ponudbe iger za Omni One na več kot 50 naslovov,” je povedal Jan Goetgeluk, izvršni direktor podjetja Virtuix. “Ta mejnik potrjuje našo zavezanost k ponujanju raznolikih in privlačnih izkušenj, ki prikazujejo celoten potencial svobode gibanja Omni One v navidezni resničnosti.”

“Navdušeni smo, da lahko igro Sniper Elite prenesemo na platformo Omni One,” je dejal Jason Kingsley CBE, izvršni direktor podjetja Rebellion, razvijalca igre Sniper Elite VR. “Z inovativno tehnologijo podjetja Virtuix lahko igralci zdaj fizično vstopijo v intenzivne misije igre Sniper Elite in doživijo vznemirjenje natančnega streljanja v povsem novi dimenziji. Bodite previdni.”

Omni One bo predvidoma izšel septembra 2024, prednaročila pa so trenutno na voljo.

Continue Reading

Oprema

Nintendo želi z novim modelom Switch zagotoviti dovolj zaloge za vse prodajalce

Published

on

Nintendo je napovedal, da se namerava z izdajo naslednika konzole Switch izogniti špekulaciji, saj bo z dovolj veliko količino zalog zadovoljil povpraševanje kupcev.

VGC je nedavno poročal o sestanku delničarjev, ki je zajemal tudi Nintendove načrte za njihovo prihodnjo konzolo. Na srečanju je Nintendov predsednik Shuntaro Furukawa vlagateljem povedal, da se bodo proti preprodajalcem svoje nove konzole borili tako, da bodo trgovcem na drobno zagotovili dovolj izdelkov za zadovoljitev povpraševanja.

Opozoril je tudi, da na družbo Nintendo ne vpliva več pomanjkanje polprevodnikov, do katerega je prišlo po izbruhu bolezni COVID in posledičnih omejitev.

“Lani in predlani zaradi pomanjkanja polprevodniških komponent nismo mogli proizvesti zadostnih količin strojne opreme za Nintendo Switch, vendar je ta situacija zdaj odpravljena,” je pojasnil.

“Trenutno menimo, da pomanjkanje komponent ne bo bistveno vplivalo na proizvodnjo naslednjega modela.”

Čeprav Nintendo še ni javno napovedal, kdaj izide naslednja konzola, je Furukawa potrdil, da bo podjetje do aprila 2025 objavilo več informacij o nasledniku Switcha.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno