Connect with us

Igre

Preizkušamo akcijsko medgalaktično pustolovščino Ratchet & Clank: Rift Apart

Published

on

63. pravilo interneta pravi, da za vsak lik enega spola nastane tudi različica drugega spola. In, če uradna verzija ne obstaja, internet hitro poskrbi, da temu ni več tako. Razvijalci Insomniac Games so se tokrat odločili prehiteti Tumblr ilustratorje in nam sami servirati čisto pravo žensko ekvivalento galaktičnega lisjaka in njegovega robotskega pajdaša.

Glavni liki najnovejše igre v franšizi Ratchet & Clank: Rift Apart so torej štirje. Lombax Ratchet, galaktični mehanik, ki občasno rešuje vesolje, Rivet, njegova ženska ustreznica iz druge dimenzije, ki se bori proti mehanskemu tiranu ter nekdanja morilska robota Clank in Kit, ki opravljata funkcijo “straight mana” v zgodbi in sta, kakor je za robote navadno, včasih še preveč … robotska.

Vzdušje

Po osebno klavrnem Ratchet and Clank rebootu iz leta 2016, je z najnovejšim naslovom Rift Apart franšiza ponovno zapeljala na stare tire. Vrnilo se je navihano vzdušje v svet in življenje v like in vrnila se je prvotna zgodba, ki se nadaljuje od zaključka zadnje igre v Future Sagi Ratchet & Clank: Into the Nexus.

Po okvari pištole Dimensionator postanejo svetovi nestabilni, galaktična heroja pa sta ločena. V iskanju drug drugega oba srečata in spoznata nove pajdaše iz vzporednega sveta, v katerem sta pristala, ter se z njimi združita, da odpravita časovno-prostorsko neravnovesje.

Zgodba nam servira humorne izjave likov, akcijo in adrenalin ter na določenem nivoju tudi strah in napetost. K ustvarjanju ustreznega vzdušja močno pripomore glasba, ki se zliva z dogajanjem in napoveduje temo novega planeta ali vhode zlobnežev. Internet že mema neverjetno nalezljivo Nefariousovo pesem Join Me at the Top, ki jo lahko slišimo v odjavni špici.

Zasedba

A za izjemen nastop, zgodbo in glasbo so zaslužne izjemne osebe. Ratchet & Clank: Rift Apart zasedba je neverjetna. Za glasbo je poskrbel dolgoletni dinamični duo, ki ga sestavljata frontman ironične rock skupine Devo Mark Mothersbaugh ter japonski skladatelj in dirigent Wataru Hokoyama. Skupaj sta ustvarila glasbo za dva Lego filma, Hotel Transylvania 3, Thor: Ragnarok in številne druge uspešnice.

Za vokale pesmi Join Me at the Top in seveda glas cesarja Nefariousa je zaslužen britanski sinhronizatorski mit Robin Atkin Downes, ki je zmožen iz sebe izvleči vse od ameriških surferjev do japonskega profesionalnega morilca z lasersko sabljo. Z njegovim neverjetnim seznamom kariernih dosežkov se lahko kosa le Jennifer Hale, glas Rivet, ki je v igričarskem svetu najbolje poznana kot FemShep (Mass Effect), Naomi Hunter (Metal Gear Solid) in “Calamity” Ashe (Overwatch).

Besedila v igri sta pripravili Lauren Mee, nekdanja piska za Telltale Games igro The Walking Dead: The Final Season, ter Sam Maggs, poznana po knjigi The Fangirl’s Guide to the Galaxy in stripih Marvel Action: Captain Marvel. Likom je življenje podelila ekipa glavne animatorke Lindsay Thompson, ki je del Insomniac Games kolektiva že od leta 2013.

Gameplay

Gameplay Rift Apart sledi standardni Ratchet & Clank formuli. Rivet ali Ratchet se odpravita na izbran planet z enim izmed dveh robotkov, ki ju spremljata, tam poiščeta to, kar potrebujeta za nadaljevanje pripovedi in nato ponovita zgodbo. Svetovi, ki ju obiščeta so izjemno raznoliki in zajemajo vse od peščenih sipin do futurističnih metropol. A tekom zgodbe se ne premikamo le po različnih svetovih, ampak tudi po različnih dobah. Nekatere uganke je namreč mogoče razvozlati le tako, da se premaknemo v prostoru in času.

Če se nam določene zagonetke zdijo še posebej nadležne ali brezpredmente, kot so na primer Clankovi obiski verjetnostnega sveta ali uporaba hekerske umetne inteligence Glitch, jih lahko preskočimo. Igra je lepo prilagojena tudi za začetniške igralce, ki na lažji težavnosti nimajo le več življenja, ampak tudi poenostavljeno shemo inputov. 

Kakor se za Ratchet & Clank spodobi tudi v najnovejši igri zbiraš matice, zlate vijake, oklepe, spybote, raritanium in čisto nove lorbe. Z njimi nadgrajuješ orožje, izbiraš kozmetične prilagoditve in si pridobivaš dodatne informacije o zgodbi. Ti zbirateljski predmeti niso nujno potrebni za napredovanje, so pa dobrodošli za vse, ki si želijo več raznolike vsebine.

Dizajn in slika

Če slika pove tisoč besed, potem je ta igra grška epopeja. PlayStation 5 zmožnosti v kombinaciji s HDR zasloni pričarajo živahen in barvit, predvsem pa neverjetno bleščeč svet.

Ponovno moramo poudariti izjemno animacijo, ki ostaja na nivoju skozi celo igro. Dizajn likov in njihovo premikanje gredo z roko v roki. Dr. Nefarious, na primer, ima kljub svojemu kovinskemu telesu zelo plastične gibe in izjemno ekspresivno obrazno mimiko.

Na splošno so tudi v boju gibi junakov tekoči in se zlivajo iz ene v drugo animacijo. Akcija teče dalje tudi, kadar kupujemo izdelke v orožarni, na začetku kinematografskih segmentov pa se likom umakne čelada, da lahko sledimo njihovem izražanju. Ko se scena prelije iz cinematike nazaj v igro, se to zgodi brez prekinitve ali nalaganja. Nekaj rezov sicer ostaja, predvsem ker je dogajanje ločeno med različnimi liki na različnih krajih. A prvi občutek, ki nam ga je igra vzbudila je podoben tistemu, ki ga je pričaral God of War (2018).

Tukaj bi morda izpostavili sceno, ki je na nas naredila velik vtis. To je sekvenca, ki vzbuja občutke in reakcije podobne vožnji z vlakcem smrti. Rivet drsi po tirih, ki so speljani med pečinami ogromnega kanjona, vmes pa jo gigantski robot želi ujeti in zmastiti. Celotna scena je izjemno dinamična, tekoča in zelo lepo režirana, da težko najdemo primerjavo v kakšni drugi igri.

PlayStation5 prispevek

Rift Apart v celoti izkoristi vse, kar ponuja konzola najnovejše generacije. Najprej je tukaj ločljivost. Igro lahko igramo v “Fidelity” načinu s 4K ločljivostjo in hitrostjo 30 sličic na sekundo, ali v načinih “Performance” in “Performance Ray-Tracing”, ki delujeta z nižjo osnovno ločljivostjo, a nudita 60 sličic na sekundo. Igra podpira tudi visok dinamični razpon, zaradi katerega se, kakor že povedano, svet kar blešči.

DualSense PlayStation 5 plošček, Tempest Engine in namenska strojna oprema za sledenje žarkom, skrbijo za napredne haptične povratne informacije, 3D prostorski zvok in učinke sledenja žarkom v realnem času. Omeniti moramo tudi povečano procesorsko moč PlayStation 5 in SSD disk, ki omogočata, da igra vključuje več NPC-jev, sovražnikov, vizualnih učinkov in predmetov kot prejšnji naslovi. Izboljšave v zasnovi igre bistveno zmanjšajo čas nalaganja pri skakanju med svetovi, a to je skupna točka vsem Ratchet & Clank igram.

Posebej bi poudarili, da nam igra ponuja ogromno mero prilagajanja nastavitev. DualSense plošček razširja dogajanje na ekranu tudi v naš oprijem. Med igranjem nas z zvočnimi namigi in tresljaji opozarja na nevarnosti, a tudi pozitivne učinke, ki jih morda ne opazimo (kot polnjenje življenja). Dodatno upravlja tudi trdoto stranskih gumbov, a brez skrbi. Če imate tudi vi bistveno premalo mišič v roki za pritiskanje na trde gumbe, lahko v nastavitvah prilagodite ali popolnoma izključite haptični feedback.

Zabavali smo se tudi z načinom slikanja, ki prav tako nudi celo paleto opcij in nastavitev. Od poziranja heroja do okvirjev za sliko.

Končna ocena

Ratchet & Clank: Rift Apart je neverjetno dodelana igra, ki čudovito izkoristi vse, kar ima PS5 za ponuditi. Čeprav je zgodba na momente dolgočasno predvidljiva, verjamemo, da se tehtnica katerega koli kritika prevesi, zaradi brezhibne animacije likov, njihove ekspresivnosti, izjemne kinematografije, glasbe in dejstva, da ena izmed pištol spremeni nasprotnike v grme.


NAMCO BANDAI TALES OF ARISE – COLLECTORS EDITION PC

199,99 €

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Igre

Star Wars Outlaws izide avgusta

Published

on

Najnovejša pustolovska igra iz vesolja Vojne zvezd bo izšla 30. avgusta 2024, a igrali jo boste lahko že prej, če ste pripravljeni odšteti nekaj dodatnih desetakov.

Igralci, ki bodo kupili zlato ali ultimativno izdajo igre Star Wars Outlaws, jo bodo lahko igrali do tri dni prej. Obe izdaji vključujeta osnovno igro in sezonsko prepustnico in je mogoče tudi prednaročiti.

S prednaročniškim bonusom bodo igralci prejeli še bonus paket Kessel Runner, ki vključuje: 

  • – kozmetični paket za speeder.
  • – kozmetični paket za vesoljsko ladjo The Trailblazer.

Sezonska prepustnica bo odklenila tudi dve dodatni pripovedni razširitvi, ki bosta na voljo po izidu, ekskluzivno misijo Jabba’s Gambit na dan izida igre ter dodatne kozmetične izdelke za Kay in Nixa.

Slika: Ubisoft

Ubisoft obljublja, da bo to prva igra Vojne zvezd z odprtim svetom, postavljena med dogodke iz filmov Imperij vrača udarec in Vrnitev Jedija. Igralci bodo lahko raziskovali različne planete po galaksiji, tako ikonične kot nove, ter se pridružili pustolovščinam novega izvirnega lika Kay Vess in njenega kosmatega spremljevalca Nixa.

Continue Reading

Igre

Palworld je od začetka prodaje v storitvi Steam izgubil 97 % igralcev

Published

on

Množično priljubljena igra Palworld, v kateri loviš pošasti, je izgubila večino svojih igralcev, vendar jih je še vedno veliko.

Ko je 19. januarja igra izšla v zgodnjem dostopu, je Palworld z več kot 2,1 milijona igralcev postal druga najbolj igrana igra na platformi Steam doslej. Dva meseca kasneje se je število igračcev drastično zmanjšalo, a to ne pomeni smrti igre.

Po podatkih SteamDB se je od začetka marca število igralcev Palworlda še vedno gibalo okoli 275.000 dnevnih igralcev, vendar zadnji 24-urni vrh v času pisanja tega članka kaže le 67.246 igralcev. Kljub temu je na seznamu najbolj igranih iger SteamDB igra Palworld trenutno na 13. mestu, pred novo izdano igro Dragon’s Dogma 2, ki je na 18. mestu.

Poleg tega je razvijalec Pocketpair že objavil načrt, kaj namerava v igro vnesti med zgodnjim dostopom. Te posodobitve bodo vključevale nove funkcije, kot so PvP, skupinske šefe, Pal Arena, navzkrižno igranje med igralci na Steamu in Xboxu, nove Palsa in še veliko več.

Continue Reading

Igre

Ustvarjalec igre Life is Strange Don’t Nod trenutno razvija 7 iger

Published

on

Francoski razvijalec iger Don’t Nod bo razširil svojo ponudbo žanrov. Z novo studijsko organizacijo želi ekipo rezdeliti v tri ločene podružnice namenjene RPG igram, pripovednim pustolovščinam in akcijskim pustolovščinam.

Predstavnik Don’t Nod je v pogovoru z GamesIndustry.biz pojasnil, da to prestrukturiranje ne pomeni odpuščanj:

“Po tej reorganizaciji v podjetju Don’t Nod ni bilo odpuščanj. V letu 2023 smo bili priča izjemnemu vsebinskemu letu, ki je vključevalo številne visokokakovostne igre, tako majhne kot velike inovativne naslove.”

Izvršni direktor družbe Don’t Nod Oskar Guilbert je povedal, da:

“Nova organizacija odraža našo predanost zagotavljanju visokokakovostnih iger v uspešnih igralnih zvrsteh. Strokovno znanje in izkušnje, pridobljene v teh panogah, nam omogočajo razvoj vse bolj specializiranih notranjih orodij in nenazadnje optimizacijo stroškov v proizvodnji. Z izboljšanjem naše produktivnosti in notranjih zmogljivosti želimo zagotoviti nepozabne in edinstvene igralne izkušnje, ki bodo odmevale pri igralcih po vsem svetu.”

Vse kaže, da je sprememba priša ob pravem času, saj studio čaka še veliko dela. Po poročanju IGN naj bi razvijalec trenutno pripravljal kar sedem naslovov, med katerimi sta logična igra Koira in akcijski RPG Lost Records: Bloom and Rage.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno