fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo Metro Exodus Complete Edition na PS5

Published

on

Danes imamo za vas pripravljeno recenzijo Metro Exodus Complete Edition, ki je sicer le preobleka videoigre, izdane že leta 2019 – a nas vseeno zanima, kaj je z novim vizualnim pogonom naslednje generacije uspelo izsitniti iz igre razvijalcem.


Smo v letu 2035 po tem ko je svet opustošila nuklearna vojna. Zasnežena Rusija in postapokaliptično ozračje sta zelo dobro prikazana in res sem počutil kot, da sem v sredini dogajanja. Poleg tega ima Metro Exodus enega mojih najljubših uvodov v igro. In že pri prvi misiji se opazi, da je nadgradnja uspela. Grafično je igra na višjem nivoju kot izdaja iz 2019 kar me ni presenetilo. Želel bi si le več integracije z novimi sposobnostmi kontrolerja.

Vrnemo se ponovno kot Artyom Alekseyevich, ki je bil glavni lik tudi v prejšnjih Metro igrah. Zadeva, ki me je vedno malce zmotila je ta, da Artyom nikoli ne govori. Ne slišimo njegovega glasu ampak pogovor kljub temu lepo teče z drugimi liki. In če smo že ravno pri temi stranskih likov, naj rečem, da so pravzaprav vsi zelo zanimivi in vsak od njih doda svoj del zgodbi. Preko njih veliko izvemo o tem kakšen odnos ima Artyom do ljudi in kako se drugi spopadajo z izzivi tega časa.

Ne glede na to, da je post apokaliptičen svet dokaj široko uporabljena zgodba je razvijalcem 4A games uspelo vpeljati dovolj svežine in drugačnosti, da imam res občutek kot, da igram prvo igro takšne zasnove.
Sedaj se posvetimo igri in mehanikam. Kot veste je Metro Exodus prvo-osebna streljačina. Ampak vseeno je tempo igre dosti počasnejši od modernih streljačin kar je definitivno prijetna sprememba. Misije na katere se podajamo so napete in nam dajejo občutek nevarnosti in občutek , da se nam nenehno izteka čas. Na misijah imamo vedno zraven orožja in nahrbtnik. Nahrbtnik je dober dodatek pri Metro Exodusu saj nam omogoča, da lahko na terenu menjamo med nastavki na pištolah. Orožja so zanimiva in odlično dizajnirana. Tudi vsem dobro znani kalašnik ima post apokaliptičen pridih.

V igri imamo dve dimenziji, ena je na podzemnem vlaku in druga na površju. Ko smo na površju je igra dobro zasnovana za raziskovanje in daje občutek odprtosti sveta ne glede na to, da je mapa dosti manjša kot smo jo vajeni pri drugih igrah tega tipa. Všeč mi je ker igra nagrajuje raziskovanje a vseeno če želim iti samo direktno do cilja nimam občutka, da sem za to kaznovan.

V svetu bomo srečali dve vrsti nasprotnikov. Imamo mutante, ki so zaradi radiacije gensko spremenjeni. Drugi so navadni ljudje, ki imajo vsi različne motive. Vse od kultov do odpadnikov in seveda strašnih mutantov so nasprotniki zanimivi in se razlikujejo drug od drugega.

Igra se razlikuje glede na to ali je zunaj svetlo ali tema. Podnevi so večji problem ljudje, ki imajo postavljene patrulje in nam povzročajo težave pri misijah. Medtem ko ponoči so dejavnejši in tudi bolj agresivni mutanti. Več se jih poda na odprto in opravljanje misij je zelo oteženo.

Zgodba Metro Exodusa je odlična in edinstvena, zato vam nebom izdal preveč podrobnosti. Je brez standardnega zaključka, ki ga poznamo v tovrstnih igrah. Zgodba je dobesedno pot na katero se podamo. Rekel bi, da je celo unikatna ker ni centralnega zlikovca proti katerem se borimo. Običajno se tovrstne igre končajo tako, da premagamo glavnega zlikovca in smo s tem rešili svet ali kaj podobnega. A tukaj se igra zgolj konča. Ne razumite me narobe s koncem sem popolnoma zadovoljen in upam, da dobimo še kakšno igro stila Metro Exodus ampak bilo je nedvomno malce nanavadno.

Veliko vprašanje, ki se poraja je ali se izplača kupiti Metro Exodus za PS5 oz. ga ponovno preigrati na novi generaciji? Moj odgovor je, vsekakor! Svetloba, sence, vizualni efekti so na res višjem nivoju in v 4K resoluciji je igra čudovita.

Torej če povzamemo je Metro Exodus ena izmed mnogih post apokaliptičnih iger, ki nedvomno izstopa in doda žanru svoj sijaj in sveže ideje. Raznolikost v nasprotnikih, terenu in zanimiva zgodba skupaj prinašajo odlično izkušnjo na novi generaciji konzol, ki jo priporočam vsem.

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published

on

Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?

Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.

Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.

Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.

Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš ŽigaWickedLinx”:

“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno