Connect with us

Igre

Preizkusili smo Metro Exodus Complete Edition na PS5

Published

on

Danes imamo za vas pripravljeno recenzijo Metro Exodus Complete Edition, ki je sicer le preobleka videoigre, izdane že leta 2019 – a nas vseeno zanima, kaj je z novim vizualnim pogonom naslednje generacije uspelo izsitniti iz igre razvijalcem.


Smo v letu 2035 po tem ko je svet opustošila nuklearna vojna. Zasnežena Rusija in postapokaliptično ozračje sta zelo dobro prikazana in res sem počutil kot, da sem v sredini dogajanja. Poleg tega ima Metro Exodus enega mojih najljubših uvodov v igro. In že pri prvi misiji se opazi, da je nadgradnja uspela. Grafično je igra na višjem nivoju kot izdaja iz 2019 kar me ni presenetilo. Želel bi si le več integracije z novimi sposobnostmi kontrolerja.

Vrnemo se ponovno kot Artyom Alekseyevich, ki je bil glavni lik tudi v prejšnjih Metro igrah. Zadeva, ki me je vedno malce zmotila je ta, da Artyom nikoli ne govori. Ne slišimo njegovega glasu ampak pogovor kljub temu lepo teče z drugimi liki. In če smo že ravno pri temi stranskih likov, naj rečem, da so pravzaprav vsi zelo zanimivi in vsak od njih doda svoj del zgodbi. Preko njih veliko izvemo o tem kakšen odnos ima Artyom do ljudi in kako se drugi spopadajo z izzivi tega časa.

Ne glede na to, da je post apokaliptičen svet dokaj široko uporabljena zgodba je razvijalcem 4A games uspelo vpeljati dovolj svežine in drugačnosti, da imam res občutek kot, da igram prvo igro takšne zasnove.
Sedaj se posvetimo igri in mehanikam. Kot veste je Metro Exodus prvo-osebna streljačina. Ampak vseeno je tempo igre dosti počasnejši od modernih streljačin kar je definitivno prijetna sprememba. Misije na katere se podajamo so napete in nam dajejo občutek nevarnosti in občutek , da se nam nenehno izteka čas. Na misijah imamo vedno zraven orožja in nahrbtnik. Nahrbtnik je dober dodatek pri Metro Exodusu saj nam omogoča, da lahko na terenu menjamo med nastavki na pištolah. Orožja so zanimiva in odlično dizajnirana. Tudi vsem dobro znani kalašnik ima post apokaliptičen pridih.

V igri imamo dve dimenziji, ena je na podzemnem vlaku in druga na površju. Ko smo na površju je igra dobro zasnovana za raziskovanje in daje občutek odprtosti sveta ne glede na to, da je mapa dosti manjša kot smo jo vajeni pri drugih igrah tega tipa. Všeč mi je ker igra nagrajuje raziskovanje a vseeno če želim iti samo direktno do cilja nimam občutka, da sem za to kaznovan.

V svetu bomo srečali dve vrsti nasprotnikov. Imamo mutante, ki so zaradi radiacije gensko spremenjeni. Drugi so navadni ljudje, ki imajo vsi različne motive. Vse od kultov do odpadnikov in seveda strašnih mutantov so nasprotniki zanimivi in se razlikujejo drug od drugega.

Igra se razlikuje glede na to ali je zunaj svetlo ali tema. Podnevi so večji problem ljudje, ki imajo postavljene patrulje in nam povzročajo težave pri misijah. Medtem ko ponoči so dejavnejši in tudi bolj agresivni mutanti. Več se jih poda na odprto in opravljanje misij je zelo oteženo.

Zgodba Metro Exodusa je odlična in edinstvena, zato vam nebom izdal preveč podrobnosti. Je brez standardnega zaključka, ki ga poznamo v tovrstnih igrah. Zgodba je dobesedno pot na katero se podamo. Rekel bi, da je celo unikatna ker ni centralnega zlikovca proti katerem se borimo. Običajno se tovrstne igre končajo tako, da premagamo glavnega zlikovca in smo s tem rešili svet ali kaj podobnega. A tukaj se igra zgolj konča. Ne razumite me narobe s koncem sem popolnoma zadovoljen in upam, da dobimo še kakšno igro stila Metro Exodus ampak bilo je nedvomno malce nanavadno.

Veliko vprašanje, ki se poraja je ali se izplača kupiti Metro Exodus za PS5 oz. ga ponovno preigrati na novi generaciji? Moj odgovor je, vsekakor! Svetloba, sence, vizualni efekti so na res višjem nivoju in v 4K resoluciji je igra čudovita.

Torej če povzamemo je Metro Exodus ena izmed mnogih post apokaliptičnih iger, ki nedvomno izstopa in doda žanru svoj sijaj in sveže ideje. Raznolikost v nasprotnikih, terenu in zanimiva zgodba skupaj prinašajo odlično izkušnjo na novi generaciji konzol, ki jo priporočam vsem.

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Igre

Star Wars Outlaws izide avgusta

Published

on

Najnovejša pustolovska igra iz vesolja Vojne zvezd bo izšla 30. avgusta 2024, a igrali jo boste lahko že prej, če ste pripravljeni odšteti nekaj dodatnih desetakov.

Igralci, ki bodo kupili zlato ali ultimativno izdajo igre Star Wars Outlaws, jo bodo lahko igrali do tri dni prej. Obe izdaji vključujeta osnovno igro in sezonsko prepustnico in je mogoče tudi prednaročiti.

S prednaročniškim bonusom bodo igralci prejeli še bonus paket Kessel Runner, ki vključuje: 

  • – kozmetični paket za speeder.
  • – kozmetični paket za vesoljsko ladjo The Trailblazer.

Sezonska prepustnica bo odklenila tudi dve dodatni pripovedni razširitvi, ki bosta na voljo po izidu, ekskluzivno misijo Jabba’s Gambit na dan izida igre ter dodatne kozmetične izdelke za Kay in Nixa.

Slika: Ubisoft

Ubisoft obljublja, da bo to prva igra Vojne zvezd z odprtim svetom, postavljena med dogodke iz filmov Imperij vrača udarec in Vrnitev Jedija. Igralci bodo lahko raziskovali različne planete po galaksiji, tako ikonične kot nove, ter se pridružili pustolovščinam novega izvirnega lika Kay Vess in njenega kosmatega spremljevalca Nixa.

Continue Reading

Igre

Palworld je od začetka prodaje v storitvi Steam izgubil 97 % igralcev

Published

on

Množično priljubljena igra Palworld, v kateri loviš pošasti, je izgubila večino svojih igralcev, vendar jih je še vedno veliko.

Ko je 19. januarja igra izšla v zgodnjem dostopu, je Palworld z več kot 2,1 milijona igralcev postal druga najbolj igrana igra na platformi Steam doslej. Dva meseca kasneje se je število igračcev drastično zmanjšalo, a to ne pomeni smrti igre.

Po podatkih SteamDB se je od začetka marca število igralcev Palworlda še vedno gibalo okoli 275.000 dnevnih igralcev, vendar zadnji 24-urni vrh v času pisanja tega članka kaže le 67.246 igralcev. Kljub temu je na seznamu najbolj igranih iger SteamDB igra Palworld trenutno na 13. mestu, pred novo izdano igro Dragon’s Dogma 2, ki je na 18. mestu.

Poleg tega je razvijalec Pocketpair že objavil načrt, kaj namerava v igro vnesti med zgodnjim dostopom. Te posodobitve bodo vključevale nove funkcije, kot so PvP, skupinske šefe, Pal Arena, navzkrižno igranje med igralci na Steamu in Xboxu, nove Palsa in še veliko več.

Continue Reading

Igre

Ustvarjalec igre Life is Strange Don’t Nod trenutno razvija 7 iger

Published

on

Francoski razvijalec iger Don’t Nod bo razširil svojo ponudbo žanrov. Z novo studijsko organizacijo želi ekipo rezdeliti v tri ločene podružnice namenjene RPG igram, pripovednim pustolovščinam in akcijskim pustolovščinam.

Predstavnik Don’t Nod je v pogovoru z GamesIndustry.biz pojasnil, da to prestrukturiranje ne pomeni odpuščanj:

“Po tej reorganizaciji v podjetju Don’t Nod ni bilo odpuščanj. V letu 2023 smo bili priča izjemnemu vsebinskemu letu, ki je vključevalo številne visokokakovostne igre, tako majhne kot velike inovativne naslove.”

Izvršni direktor družbe Don’t Nod Oskar Guilbert je povedal, da:

“Nova organizacija odraža našo predanost zagotavljanju visokokakovostnih iger v uspešnih igralnih zvrsteh. Strokovno znanje in izkušnje, pridobljene v teh panogah, nam omogočajo razvoj vse bolj specializiranih notranjih orodij in nenazadnje optimizacijo stroškov v proizvodnji. Z izboljšanjem naše produktivnosti in notranjih zmogljivosti želimo zagotoviti nepozabne in edinstvene igralne izkušnje, ki bodo odmevale pri igralcih po vsem svetu.”

Vse kaže, da je sprememba priša ob pravem času, saj studio čaka še veliko dela. Po poročanju IGN naj bi razvijalec trenutno pripravljal kar sedem naslovov, med katerimi sta logična igra Koira in akcijski RPG Lost Records: Bloom and Rage.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno