Connect with us

Oprema

Preizkusili smo miško DeathAdder V2

Published

on

Razer je za svojo najnovejšo različico miške DeathAdder izbral zelo udaren slogan najboljše miške na svetu. Je DeathAdder V2 res najboljša miška na svetu ali le zadnja iteracija izdelka, ki preprosto deluje?

Razer nam v svoji V2 različici miške ponuja optični Focus+ senzor, ki ga lahko nastavimo na poljubni DPI do vključno 20.000, kar je več kot dovolj za vse uporabnike mišk, tudi tiste, ki potrebujejo 3 zaslone.

Senzor lahko, po besedah Razerja, sledi do pospeška 50G in zaznava premike do 16 metrov na sekundo kar je veliko več, kot bi kadarkoli potrebovali. Polling rate oz. hitrost osveževanja je, tako kot pri vseh novejših gaming miškah, nastavljena na 1000 Hz

Miška je kar velika in nekoliko višja (meri 127mm x 70mm x 44mm), presenetljivo pa je teža manjša od pričakovanega, prijetnih 82 g. Zraven dobimo pleten kabel, ki omogoča daljšo življensko dobo naprave, s pozlačenim USB vtičem.

Miška je sestavljena večinoma iz plastike, z izjemo standardnega gumijastega koleščka in gume ob strani, ki preprečuje zdrs palca med napetimi trenutki. Vizualno najbolj zanimiva lastnost pa je zagotovo Razerjeva Chroma osvetlitev, ki je popolnoma nastavljiva na koleščku in logotipu. Specifikacije miške prvotno zgledajo obetavno: hiter in natančen senzor, značilna DeathAdder oblika, ki je postala zelo priljubljena med gamerji, kvaliteten kabel in dodano LED osvetljevanje.

Vendar ali je miška res tako dobra, kot je napisano na papirju?

Senzor je, tako kot obljublja Razer, natančen. Brez težav sledi vsem premikom, ne glede na hitrost premikanja miške in DPI. Lift-off distance je v primerjavi s prejšnjo izdajo, kjer je bil izrazito previsok, sedaj s Focus+ senzorjem izboljšan ter se prilagodi tipu podlage, kar miško naredi primerno za širok spekter iger, kjer je pomembno obnašanje kurzorja, merilca ipd. Polling rate je tudi zanesljiv in ne pade pod 1000 Hz, kot pri nekaterih bolj cenenih miškah.

Oblika je zelo dobra in omogoča različne vrste oprijemov, ter se prilega tako manjšim kot večjim rokam – proizvajalec pri marketinških materialih neprestano izpostavlja odlično ergonomijo. Majhna teža omogoča daljše igranje brez premorov zaradi utrujenosti zapestja, tudi če miško premikamo le z zapestjem.

Žal je guma ob strani primerna samo za osebe, ki se jim dlani ne potijo, saj ob kakeršnemkoli stiku z vlago postane drseča in sluzasta. Za redno uporabo pri osebah z vlažnimi dlanmi predlagamo, da miško pogosto obrišejo, saj je treba, zlasti pri “claw gripu”, gumo redno sušiti.

Čeprav se na prvi pogled tekstura gume zdi groba, je v resnici izjemno gladka, kar nakazuje na dejstvo, da je material enostavno prepoceni in ni dovolj kvaliteten za miško v tem cenovnem rangu. Po drugi strani so teflonske noge veliko bolj primerne in omogočajo gladko drsenje brez zatikanja.

Težave lahko povzroča center mase, ki je bližje zadnjem delu DeathAdderja, in, če na to nismo navajeni lahko povzroči “pobeg” sprednjega dela. Kabel deluje po pričakovanjih. Majhen premer omogoči, da se kabel nikjer ne zatika, pleteno blago okoli njega pa, da se ne trga. Pozlačen USB vtič je prebrisana marketinška poteza, a ne škodi tudi, če ga imamo.

Miška se brez težav poveže na katerikoli USB priklop in dela, tudi če ne uporabimo Razer Synapse, kar je zelo dobrodošlo, saj naprava hrani nastavitve v notranjem spominu.

Vse to do sedaj zveni odlično, končno pa smo pri zadnji točki in največji težavi miške, ki je kvaliteta plastike in njena sestava. Miška je iz precej krhke plastike, saj s stiskanjem čutimo upogibanje – a to je logična posledica trenutnega trenda nizke mase, ki preprosto terja tanšanje materialov – tako so tudi gumbi nefleksibilni, na spletu pa najdemo kar nekaj primerov pokov te plastike.

Kolešček je sestavljen iz gume z zarezami, ki nam povejo kdaj smo se premaknili za eno stopnjo. Je prijetno lahek, morda celo prelahek za redno uporabo, a kljub temu, nikoli ne dobimo občutka, da je kolešček pobegnil nadzoru. Klik nanj je tudi prijeten, a notranje vzmeti se zdijo rahlo prenapete.

Stranska gumba sta nekoliko nenavadna. Sprednji stranski gumb Mouse 4 izpolni pričakovanja, Mouse 5 oz. zadnji gumb pa ne. Gumb je rahlo spužvast in globina klika je odvisna od tega, kje ga stisnemo. Nenavadno je tudi to, da se ostala dva gumba ne vedeta tako. A morda je to težava, ki se je pojavila le na testni napravi.

Pravijo, da ni smiselno spreminjati stvari, ki delujejo – a v več kot desetih letih, kolikor jih je minilo od prvotnega izida miške Razer DeathAdder, so drugi proizvajalci gaming periferije uspeli narediti ogromne premike.

Odločitev nakupa DeathAdderja v 2021 ostaja smiselna le za diehard fane Razerja, navdušence nad velikimi ergonomskimi miškami ali pa tiste, ki so z obliko DeathAdderja zadovoljni in ga spremljajo skozi vse revizije – od 3G, Chroma, Elite do sedanjega V2.


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Oprema

PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom

Published

on

Kolekcija PlayStation 30th Anniversary Collection praznuje 30. obletnico izida prve konzole PlayStation in združuje preteklost s sedanjostjo.

Posebni modeli omejenih izdaj spominjajo na prvo konzolo PlayStation, ki je izšla 3. decembra 1994, in vključujejo tri pakete v središču katerih sta konzoli PlayStation 5 Pro in PlayStation 5 Digital Edition. Jubilejno obarvane samostojne možnosti bodo na voljo tudi za daljinski predvajalnik PlayStation Portal, plošček DualSense Edge in plošček DualSense.

Paketi za konzolo vključujejo konzolo, navpično stojalo in posebne zbirateljske predmete, kot so stilizirano ohišje kabelskega priključka, kabelske vezalke, nalepka, plakat in sponka.

Nostalgičen videz temelji na barvni paleti originalne konzole. Zasnova vsebuje različne odtenke sive barve, obarvane oblike na gumbih trikotnik, krog, x in kvadrat ter barvit logotip PlayStation s klasično rdečo, modro, zelenomodro in rumeno barvo.

Prednaročila za posebno jubilejno izdajo se začnejo 26. septembra.

Continue Reading

Oprema

Novi PlayStation 5 Pro ni navdušil

Published

on

Nedavno razkritje konzole PS5 Pro med spletno javnostjo ni vzbudilo navdušenja. Sonyjeva nova konzola obljublja natančnejšo grafiko z bolj gladko hitrostjo sličic pri 60 FPS, vendar za visoko ceno.

Tri glavne prodajne točke nove naprave so:

  • Nadgrajeni grafični procesor, ki ima 67 % več računskih enot kot trenutna konzola PS5, in 28 % hitrejši pomnilnik.
  • Še zmogljivejše sledenje žarkom.
  • In nova funkcija PlayStation Spectral Super Resolution, tehnika povečanja ločljivosti na podlagi umetne inteligence, ki uporablja tehnologijo strojnega učenja za zagotavljanje ostrejše slike.

Super izboljšave, toda koliko so vredne? Osnovna cena PS5 Pro v Evropi je 799,99 EUR in vključuje 2TB SSD, plošček DualSense in kopijo igre Astro’s Playroom, ki je prednameščena na napravi. Ne vključuje pa diskovnega pogona ali navpičnega stojala za konzolo, ki ju je treba kupiti posebej.

In to je verjetno tisti del, ki spletnemu občinstvu ni bil všeč. Odzivi so bili na vseh kanalih, kjer je bila objavljena napoved, podobni: ni vredno denarja.

“700 dolarjev brez navpičnega stojala in diskovnega pogona je noro,” je zapisano v komentarju, ki je bil najbolj podprt v videoposnetku tehnične predstavitve konzole PS5 Pro na YouTubu.

“Prosim, razložite:

$699 v ZDA

799 EUR v Evropi

Veste, da je evro trenutno bolj vreden od ameriškega dolarja? 

To pošilja precej močno sporočilo …”

je belgijski pisec iger in strokovnjak za odnose z javnostmi BloodyGoodReviews komentiral na X.

V primerjavi s cenami po svetu je PS5 Pro, kupljen v EU, za približno 160 evrov dražji od ameriškega ekvivalenta in za približno 30 evrov cenejši, kot če bi ga kupili v Združenem kraljestvu.

Kljub temu nekateri viri trdijo, da bo PS5 Pro ob izidu 7. novembra vseeno uspešnica, saj so potrošniki že začeli naročati diskovne enote za svojo novo igračo.

Continue Reading

Oprema

Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro

Published

on

PlayStation konzola je prvič izšla na Japonskem 1. decembra 1994. Ob praznovanju 30. obletnice je PlayStation napovedal več aktivnosti, vključno z brezplačnim spletnim večigralskim dogodkom in e-športnim turnirjem od 21. do 22. septembra, brezplačnimi digitalnimi zvočnimi zapisi, namiznimi igrami Shapes of Play in brezplačnim preizkusom igre Gran Turismo 7.

Vendar pa se zdi, da se v promocijskih slikah skriva še eno presenečenje. V kolažu za 30. obletnico konzole so silhuete različnih PlayStation naprav, ki tvorijo oblike ikoničnih PlayStation gumbov. Med njimi naj bi se skrival tudi dizajn domnevne konzole PlayStation 5 Pro.

Jasnejša slika tega dizajna je bila prikazana v nedavni PlayStation Instagram zgodbi, kjer je bila konzola označena z rdečo barvo. Medtem ko še čakamo na uradno najavo, pa podrobnosti o specifikacijah PlayStation 5 Pro, ceni, razpoložljivosti in tem, ali bodo na voljo digitalne in diskovne različice, ostajajo neznane.

Vir

Continue Reading

Oprema

S sistemom Omni One bo mogoče igrat več kot 50 naslovov

Published

on

Virtuix, razvijalec sistema za VR za celotno telo Omni One, je pravkar dodal 15 vznemirljivih naslovov v nabor iger na platformi, ki izide septembra 2024.

Omni One nudi popolno izkušnjo zabave z lastnim 360-stopinjskim tekališčem, ki igralcem omogoča fizično gibanje v vseh smereh v igrah navidezne resničnosti. Sistem vključuje prilagojene slušalke Pico 4 Enterprise in namensko trgovino s skupno 50 igrami, ki jih je mogoče igrati na sistemu.

Med najnovejšimi napovedanimi naslovi so Sniper Elite VR, Amid Evil, Survival Nation, Genotype in Ilysia, celoten seznam navih iger pa je na voljo spodaj.

Novo najavljene igre:

  1. Alvo VR
  2. Amid Evil
  3. Drop Dead: The Cabin
  4. Flock of the Low God
  5. Genotype
  6. Ilysia
  7. Neolithic Dawn
  8. Propagation: Paradise Hotel
  9. Sail
  10. Sniper Elite VR
  11. Sugar Mess – Let’s Play Jolly Battle
  12. Survival Nation
  13. The Atlas Mystery
  14. Tunnels VR
  15. Undead Citadel

“Z veseljem napovedujemo razširitev ponudbe iger za Omni One na več kot 50 naslovov,” je povedal Jan Goetgeluk, izvršni direktor podjetja Virtuix. “Ta mejnik potrjuje našo zavezanost k ponujanju raznolikih in privlačnih izkušenj, ki prikazujejo celoten potencial svobode gibanja Omni One v navidezni resničnosti.”

“Navdušeni smo, da lahko igro Sniper Elite prenesemo na platformo Omni One,” je dejal Jason Kingsley CBE, izvršni direktor podjetja Rebellion, razvijalca igre Sniper Elite VR. “Z inovativno tehnologijo podjetja Virtuix lahko igralci zdaj fizično vstopijo v intenzivne misije igre Sniper Elite in doživijo vznemirjenje natančnega streljanja v povsem novi dimenziji. Bodite previdni.”

Omni One bo predvidoma izšel septembra 2024, prednaročila pa so trenutno na voljo.

Continue Reading

Oprema

Nintendo želi z novim modelom Switch zagotoviti dovolj zaloge za vse prodajalce

Published

on

Nintendo je napovedal, da se namerava z izdajo naslednika konzole Switch izogniti špekulaciji, saj bo z dovolj veliko količino zalog zadovoljil povpraševanje kupcev.

VGC je nedavno poročal o sestanku delničarjev, ki je zajemal tudi Nintendove načrte za njihovo prihodnjo konzolo. Na srečanju je Nintendov predsednik Shuntaro Furukawa vlagateljem povedal, da se bodo proti preprodajalcem svoje nove konzole borili tako, da bodo trgovcem na drobno zagotovili dovolj izdelkov za zadovoljitev povpraševanja.

Opozoril je tudi, da na družbo Nintendo ne vpliva več pomanjkanje polprevodnikov, do katerega je prišlo po izbruhu bolezni COVID in posledičnih omejitev.

“Lani in predlani zaradi pomanjkanja polprevodniških komponent nismo mogli proizvesti zadostnih količin strojne opreme za Nintendo Switch, vendar je ta situacija zdaj odpravljena,” je pojasnil.

“Trenutno menimo, da pomanjkanje komponent ne bo bistveno vplivalo na proizvodnjo naslednjega modela.”

Čeprav Nintendo še ni javno napovedal, kdaj izide naslednja konzola, je Furukawa potrdil, da bo podjetje do aprila 2025 objavilo več informacij o nasledniku Switcha.

Continue Reading

Igre

PC igre prihajajo na PlayStation VR2 očala

Published

on

PlayStation je naznanil, da bodo njihova VR očala letos dobila podporo za igranje PC iger.

Pred kratkim je Sony naznanil več novosti za njihov VR sistem. Njihova najnovejša očala PS VR2 bodo po enem letu od izida namreč dobila kup novih iger in posodobitev. Med novimi napovedanimi igrami izstopata Metro Awakening in Legendary Tales.

Sony je od tem napovedal še kup drugih VR iger. The Wizards Dark Times Brotherhood in Arizona Sunshine 2 DLC sta zunaj že danes, medtem ko Wanderer: The Fragments of Fate – zanimiva igra skakanja skozi časovna obdobja in reševanja ugank, Zombie Army – standardna zombi streljačina in Little Cities: Bigger! – igra grajenja mest v stilu Cities: Skylines, prihajajo kasneje v letu.

Poleg vseh teh napovedi iger, pa je Sony na svojem blogu zapisal tudi sledeče.

“Z veseljem delimo novico, da trenutno testiramo priložnosti, da bi PS VR2 igralcem omogočili dostop do več PC iger in jim s tem podali še več izbire.”

Kako točno želijo to implementirati še zaenkrat ni znano. Najverjetneje bi šlo za poseben PlayStation zagajalni program, ki ga naložite na svoj PC in znotraj njega dobite dostop do izbranih PC iger. Povezava PS VR2 očal s SteamVR programom najverjetneje Sonyiju ni v interesu.

Podpora za določene PC igre bi naj prišla enkrat letos. S specifikacijami, ki jih VR2 ponuja – 4K zaslon, sledenje očem, 120 fps hitrostjo osvežitve zaslona in 110-stopinjskim vidnim poljem – bo s to potezo VR2 postal močna konkurenca v PC VR marketu.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno