fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo nogometno simulacijo FIFA 22 na PlayStation 5

Published

on

FIFA 22 zaznamujejo grafične izboljšave, fluidnejše gibanje in cel kup marketinških izrazov, ki dajejo občutek, da je FIFA 22 velik poskok od FIFA 21, ampak se vprašamo, ali je res tako?

Hypermotion je omenjen v vsakem trailerju, videju, plakatu, skratka povsod. Hypermotion je nov način zajemanja gibanja pravih igralcev in potem posnemanje tega gibanja v igri. Rezultat naj bi bil realnejša izkušnja in zmanjšanje frustracije pri obnašanju igralcev, predvsem vratarjev. Lahko rečem, da je do neke mere uspelo. Rezultat tega je malce počasnejši ritem igre. Pojavile so se tudi določene težave zaradi tega. Saj vemo, ko popravimo eno težavo, se običajno pojavijo dve ali še več novih.

Eksplozivni sprint je lahko premočan v določenih situacijah. Kljub izboljšanju in novem načinu ročne menjave med igralci je to še vedno zelo nezanesljiv sistem. Karakteristike imajo večji vpliv kot pri prejšnji inačici. “Strel finesa” je še vedno premočan po mojem mnenju kajti igralci z dobrimi karakteristikami redno in prelahko lahko zadevajo izven kazenskega prostora. Ne glede na to, da so zelo izboljšali vedenje vratarjev. Ta izboljšava vratarjev je največja pozitivna točka FIFA 22 glede na njeno prejšnjo verzijo. 1 na 1 z vratarjem ni več 100% šansa za gol, kar je seveda zelo dobrodošlo. Imajo še trenutke kjer se vprašaš kaj za vraga počne, ampak tako je tudi v pravem nogometu, ane?

Na voljo nam je spet kariera. Predvsem isto kot v fifi21 z manjšimi spremembami. Če gremo vlogo igralca je EA že pri drugih naslovih implementirat RPG progresijo kjer si izbiramo dodatne t.i »skille« in s tem izboljšujemo igralca. To je meni bilo zelo zanimivo, kajti lahko ustvarimo igralca po naši želji.

Kakšni so atributi, kakšen je njegov stil igranja. Skratka lahko se vživimo v idejo »kaj pa če bi jaz bil profesionalni igralec« in to tudi izpolnimo. Kar je velik plus za FIFA 22. Lahko tudi ustvarimo svojo ekipo, s svojim stadionom, dreso, in vsemi kustomizacijami, čeprav ta del me ni ravno pritegnil.

Tu je še Volta, ki sicer ni po mojem okusu ampak priznam, da če si vzameš malo časa in navadiš na ta game mode je lahko zelo zabaven. Imamo določene power-upe, s katerimi igralci postanejo pravi superheroji in igra postane zelo arkadna. Dober dodatek igri, ampak vseeno, da bi zasijalo bi EA moral po mojem mnenju razviti samostoječo igro, ki je namenjena takšnemu stilu nogometa.

Ta prvi del recenzije je bil zelo umirjen in zelo pozitiven. Sedaj preidemo na malce bolj negativno plat FIFA 22. Vse kar sem do sedaj opisal so deli igre, ki naredijo FIFA zanimivo zame kot navdušenca nogometa. A bodimo iskreni, FIFA skozi deseletja ima toliko povezave z nogometom kot ima Mario Kart povezavo s Formulo 1. Igra kljub vsem izboljšavam v gibanju vsako leto izgubi več duše in občutka za nogomet.

In ja omenil sem, da je fluidnejše gibanje, vratarji so boljši in tako naprej. Ampak ne govorim o tem. Govorim o delu igre, kjer prej ali slej vsi pristanemo. Ultimate team. FUT je glavni del igre. Brez debate. Ampak tu je težava. Sestavljanje ekipe je v večini primerov za bolj sproščene igralce zelo naporno. Če želimo imeti igralce, ki si jih želimo moramo v večini primerov odpreti denarnico ali pa igrati toliko časa, da si naberem dovolj valute za nakup.

FIFA ponuja ravno dovolj dobrih trenutkov, da je vredna cene, ki jo vsako leto nosi. Vendar težave, ki nastanejo če želimo biti del FUT večigralskega načina omadežujejo igro. FIFA je v mojih izkušnjah najboljša ko igramo proti prijateljem. Oziroma če ste pozorni imamo pri Game Gangu pogosto turnirje v FIFA kjer pride do izraza ta prava tekmovalnost in sposobnost posameznikov.

Ne slepimo se. Vsako leto bomo kupili novo izdajo igre FIFA, ker je ne glede na vse najboljša nogometna simulacija na trgu. Gledam tebe, eFootball. In pravzaprav nimamo druge izbire. EA se tega predobro zaveda in tudi izkorišča.


FIFA 22 igra za PS5

79,99 €

Igre

Miyazaki pravi, da je naslednji projekt From Software v zadnji fazi razvoja

Published

on

V intervjuju za 4Gamer.net je direktor Elden Ring in predsednik From Software Hidetaka Miyazaki razkril nekaj informacij o naslednjem projektu studia.

Med razvojem igre Sekiro so razvijalci delali še na dveh drugih naslovih, eden izmed njih je bil letošnji hit Elden Ring. Prav dolgo pa ne bomo čakali niti na drugi naslov, saj je v intervjuju Miyazaki potrdil, da je razvoj igre v zadnji fazi.

Ime in vsebina naslednjega projekta še nista znana, vendar nekatere spletne govorice kažejo na ponovno obuditev franšize Armored Core. Zamenjava jekla srednjeveškega oklepa za jekleno prevleko visokotehnološkega mehanizma bi bila osvežujoča sprememba tempa za studio po seriji fantazijskih naslovov Souls.

Studio From Software vedno bolj raste, trenutno razpoložljiva delovna sila pa je omogočila projekt tako izjemne velikosti in težavnosti kot je Elden Ring.

“Naslov tako občutnega obsega, kot je Elden Ring, nam je uspelo ustvariti zaradi rasti človeških virov v podjetju, vendar mislim, da bom odslej projekte pogosto prepuščal drugim. Pravzaprav je več naslovov, ki jih upravljajo osebe, ki niso jaz, in čas je, da povečamo število razvijalcev.”

Miyazaki je potrdil, da se bodo posodobitve za Elden Ring še naprej uvajale, vendar večje posodobitve vsebine, kot je DLC, ni omenjal.

Govori se, da bo naslednja igra Armored Core | Slika: Vonschlippe Reddit

JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno