fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo nogometno simulacijo FIFA 22 na PlayStation 5

Published

on

FIFA 22 zaznamujejo grafične izboljšave, fluidnejše gibanje in cel kup marketinških izrazov, ki dajejo občutek, da je FIFA 22 velik poskok od FIFA 21, ampak se vprašamo, ali je res tako?

Hypermotion je omenjen v vsakem trailerju, videju, plakatu, skratka povsod. Hypermotion je nov način zajemanja gibanja pravih igralcev in potem posnemanje tega gibanja v igri. Rezultat naj bi bil realnejša izkušnja in zmanjšanje frustracije pri obnašanju igralcev, predvsem vratarjev. Lahko rečem, da je do neke mere uspelo. Rezultat tega je malce počasnejši ritem igre. Pojavile so se tudi določene težave zaradi tega. Saj vemo, ko popravimo eno težavo, se običajno pojavijo dve ali še več novih.

Eksplozivni sprint je lahko premočan v določenih situacijah. Kljub izboljšanju in novem načinu ročne menjave med igralci je to še vedno zelo nezanesljiv sistem. Karakteristike imajo večji vpliv kot pri prejšnji inačici. “Strel finesa” je še vedno premočan po mojem mnenju kajti igralci z dobrimi karakteristikami redno in prelahko lahko zadevajo izven kazenskega prostora. Ne glede na to, da so zelo izboljšali vedenje vratarjev. Ta izboljšava vratarjev je največja pozitivna točka FIFA 22 glede na njeno prejšnjo verzijo. 1 na 1 z vratarjem ni več 100% šansa za gol, kar je seveda zelo dobrodošlo. Imajo še trenutke kjer se vprašaš kaj za vraga počne, ampak tako je tudi v pravem nogometu, ane?

Na voljo nam je spet kariera. Predvsem isto kot v fifi21 z manjšimi spremembami. Če gremo vlogo igralca je EA že pri drugih naslovih implementirat RPG progresijo kjer si izbiramo dodatne t.i »skille« in s tem izboljšujemo igralca. To je meni bilo zelo zanimivo, kajti lahko ustvarimo igralca po naši želji.

Kakšni so atributi, kakšen je njegov stil igranja. Skratka lahko se vživimo v idejo »kaj pa če bi jaz bil profesionalni igralec« in to tudi izpolnimo. Kar je velik plus za FIFA 22. Lahko tudi ustvarimo svojo ekipo, s svojim stadionom, dreso, in vsemi kustomizacijami, čeprav ta del me ni ravno pritegnil.

Tu je še Volta, ki sicer ni po mojem okusu ampak priznam, da če si vzameš malo časa in navadiš na ta game mode je lahko zelo zabaven. Imamo določene power-upe, s katerimi igralci postanejo pravi superheroji in igra postane zelo arkadna. Dober dodatek igri, ampak vseeno, da bi zasijalo bi EA moral po mojem mnenju razviti samostoječo igro, ki je namenjena takšnemu stilu nogometa.

Ta prvi del recenzije je bil zelo umirjen in zelo pozitiven. Sedaj preidemo na malce bolj negativno plat FIFA 22. Vse kar sem do sedaj opisal so deli igre, ki naredijo FIFA zanimivo zame kot navdušenca nogometa. A bodimo iskreni, FIFA skozi deseletja ima toliko povezave z nogometom kot ima Mario Kart povezavo s Formulo 1. Igra kljub vsem izboljšavam v gibanju vsako leto izgubi več duše in občutka za nogomet.

In ja omenil sem, da je fluidnejše gibanje, vratarji so boljši in tako naprej. Ampak ne govorim o tem. Govorim o delu igre, kjer prej ali slej vsi pristanemo. Ultimate team. FUT je glavni del igre. Brez debate. Ampak tu je težava. Sestavljanje ekipe je v večini primerov za bolj sproščene igralce zelo naporno. Če želimo imeti igralce, ki si jih želimo moramo v večini primerov odpreti denarnico ali pa igrati toliko časa, da si naberem dovolj valute za nakup.

FIFA ponuja ravno dovolj dobrih trenutkov, da je vredna cene, ki jo vsako leto nosi. Vendar težave, ki nastanejo če želimo biti del FUT večigralskega načina omadežujejo igro. FIFA je v mojih izkušnjah najboljša ko igramo proti prijateljem. Oziroma če ste pozorni imamo pri Game Gangu pogosto turnirje v FIFA kjer pride do izraza ta prava tekmovalnost in sposobnost posameznikov.

Ne slepimo se. Vsako leto bomo kupili novo izdajo igre FIFA, ker je ne glede na vse najboljša nogometna simulacija na trgu. Gledam tebe, eFootball. In pravzaprav nimamo druge izbire. EA se tega predobro zaveda in tudi izkorišča.


FIFA 23 igra za PS5

80,99 €

Igre

Ubisoft napoveduje preizkus za novo sodelovalno streljačino ‘Project U’

Published

on

Podjetje je sporočilo, da Project U raziskuje nov koncept sodelovalne strelske igre, ki temelji na sejah, kjer se številni igralci združijo, da bi premagali posameznikom premočno grožnjo.

Igra je v zgodnji fazi razvoja in bo izvajala prvi zaprti preizkus samo za osebne računalnike v zahodni Evropi.

Čeprav bo igra v celoti v angleščini, bo test na voljo v Franciji, Nemčiji, na Irskem, Norveškem, Švedskem, Finskem, Danskem, Nizozemskem, v Belgiji, Luksemburgu, Avstriji, Švici, na Portugalskem, v Španiji, Italiji in Združenem kraljestvu.

“Z veseljem bi igrali z vami in zbrali vaše dragocene povratne informacije, da bi izboljšali igralno izkušnjo in usmerili razvoj igre v pravo smer,” so sporočili iz Ubisofta. Igralci se lahko prijavijo tukaj in tako dobijo priložnost za sodelovanje v prihajajočem preizkusu.

Medtem je Ubisoftov projekt Skull & Bones, ki se je znašel v težavah, ta teden doživel nov udarec, saj je bila igra odložena za nadaljnje štiri mesece.

Odprta beta za piratsko igro bo zdaj potekala pred izidom 9. marca 2023 za konzole Xbox Series X/S, PS5, Amazon Luna in osebne računalnike.


LOGITECH G29 DrivingForce (PS4, PS3) – igralni volan

299,99 €

Continue Reading

Igre

2. oktober je zadnji dan, ko bomo lahko še igrali Overwatch

Published

on

Kljub prejšnji obljubi, da bosta igri Overwatch in Overwatch 2 sobivali v miru, smo nedavno izvedeli, da temu ne bo tako. In zdaj imamo datum, ko bo prvi Overwatch ugasnil: oktobra.

V intervjuju za Eurogamer je Jon Spector, vodja oglaševanja igre Overwatch, pojasnil, da bo 2. oktobra osnovna igra Overwatch umrla in za približno 24 ur ne bo na voljo za igranje, da bi 4. oktobra naredila prostor za igro Overwatch 2.

“To praktično pomeni, da je 2. oktober res zadnji dan, ko lahko igrate igro Overwatch 1,” je Spector povedal za Eurogamer.

Prihod igre Overwatch 2 prinaša pomembne in trajne spremembe v igri. Ker so do konca ostali še malo manj kot trije dnevi, vam predstavljamo seznam stvari, ki bodo izginile, ko bo staro zamenjano za novo:

  • Način igre assault 
  • Veseljem da je earthshatter zadel šest igralcev
  • Tako imenovani Space Jam (Zarya + Doomfist ult)
  • Razbijanje arkadnih iger, preden se odprejo vrata v Hanamuri
  • Opazovanje igralcev, ki skušajo in ne uspejo preskočiti luknje na Hanamuri in Volskayi

Izkoristite še zadnje sladke, sladke igre v assault načinu, dokler jih še lahko.

Slika: Blizzard

GUILTY GEAR -STRIVE- PS5 igra

51,99 €

Continue Reading

Igre

Genshin Impact 3.0 vključuje ogromno razširitev zemljevida, Dendro in še več

Published

on

V posodobitvi Genshin Impact 3.0 bodo igralci lahko potovali v novo regijo Sumeru. Ta regija je razdeljena na dva glavna bioma, od katerih je prvi gost deževni gozd. V deževnem gozdu bodo igralci našli naselji Sumeru City in Port Ormos ter akademsko ustanovo Akademiya.

Deževni gozd je poln visokih dreves in gob, trt in gostega listja ter nenavadne favne. Kar zadeva puščavsko območje regije Sumeru, bo več informacij objavljenih v prihodnjih napovedih Genshin Impact.

Akademiya ima v prihajajoči posodobitvi ključno vlogo, zlasti kar zadeva njeno zgodovino in tehnologijo. Akademiya je pod vodstvom sedanjega arhonta, plemkinje Dendre Kusanali, ki je trenutni upravni organ regije.

Slika: miHoYo

Potrjeno je, da bosta dva prihajajoča igralna lika v okviru posodobitve 3.0 osredotočena na element Dendro. Ta lika vključujeta raziskovalca s 5 zvezdicami in gozdnega čuvaja Tighnarija ter Tighnarijevo učenko s 4 zvezdicami, Collei. Collei bo na voljo tudi kot brezplačna nagrada za tiste, ki bodo opravili sezonski dogodek Graven Innocence. Tighnari in Collei in Zhongli bo v prvi polovici posodobitve 3.0 mogoče dobiti preko mehanike Event Wishes.

Čeprav ni vezan na Dendro, je tretji napovedan lik podpora, ki vihti elektro. Ime ji je Dori in je opisana kot izmuzljiva trgovka iz Sumeruja. Dori bo na voljo v zadnji polovici posodobitve 3.0, v sistemu Event Wishes pa bo na voljo skupaj z Ganyu in Sangonomiyo Kokomi.


NACON CH-350 PLAYSTATION (BELA/ČRNA) gaming stol

249,99 €

Continue Reading

Igre

Return to Monkey Island je ena najbolje ocenjenih iger letos

Published

on

Igre v slogu “point-and-click” so bile od konca 80. do začetka 90. let prejšnjega stoletja vedno priljubljene na trgu iger. Serija, ki je prevladovala v tem žanru, je franšiza Monkey Island. Skupaj je izšlo šest iger, njihov zadnji del, Return to Monkey Island, pa se je uvrstil med najbolj priljubljene videoigre, ki so izšle letos.

Slika: Terrible Toybox

Return to Monkey Island je prva popolnoma nova igra Monkey Island po igri Tale of Monkey Island iz leta 2009. Zgodba se ponovno osredotoča na pirata Guybrusha, ki s pomočjo sina skuša odkriti skrivnost Opičjega otoka, ki ni bila rešena že 32 let.

Return to Monkey Island je trenutno ena najbolje ocenjenih novih izdaj videoiger leta 2022, saj je povprečna ocena kritikov 90, stopnja priporočil kritikov pa je 100-odstotna. V klubu najboljših iger si zasluge deli še z Elden Ringom in še eno point-and-click pustolocščino NORCO.

Žal naj bi bila igra Return to Monkey Island zadnji del dolgoletne franšize in dolgo pričakovani zaključek zgodbe za nekatere najbolj zveste oboževalce.


LENOVO G32qc-10 32” CURVED/QHD/144Hz/DP/HDMI monitor

371,99

Continue Reading

Igre

Gotham Knights razkriva nov napovednik

Published

on

Datum izida se približuje, DC heroji pa še nikoli niso izgledali bolje.

Warner Bros. Games in DC sta nedavno razkrila nov napovednik za Gotham Knights, ki prikazuje prihajajočo akcijsko RPG igro z odprtim svetom za osebne računalnike.

V posnetku so poudarjene različne visokokakovostne vizualne funkcije, ki jih lahko igralci pričakujejo v različici igre za osebne računalnike, vključno z ločljivostjo 4K, izjemno visoko hitrostjo sličic na sekundo, odsevi s sledenjem žarkov ter tehnologijami Nvidia DLSS 2, AMD FSR 2 in Intel Xe Super Sampling (XeSS) za večjo zmogljivost. Igralci osebnih računalnikov se lahko veselijo tudi obsežnih možnosti prilagajanja ter podpore za ultraširoke zaslone in več monitorjev v igri.

V igri sledimo življenju in bitkam štirih mladih herojev, ki poskušajo zaščititi mesto Gotham po Batmanovi smrti. Preverite predstavitev igranja za Batgirl, Nightwinga, Red Hooda in Robina ter prikaze borb z nekaterimi zlobneži kot je Harley Quinn.

Igra Gotham Knights izide 21. oktobra 2022.


UBISOFT Riders Republic – Freeride Edition

65,99 €

Continue Reading

Igre

Igralci, ki sprožijo Dead Silence v igri Modern Warfare 2 začnejo oddajati opozorilni zvok

Published

on

Call of Duty: Modern Warfare 2 beta vikendi so se zaključili, igralci pa so opazili, da sproženje nadgradnje Dead Silence ni tako tiho, kot bi pričakovali.

Skupaj z efektom nadgradnje se sproži opozorilni zvok, ki ga sovražniki slišijo in jih tako opozori, da je nadgradnja v uporabi. Najbolj bizarno pa je, da igralec, ki sproži Dead Silence, ne dobi nobenega opozorila ali namiga, da ga je mogoče slišati v okolju.

Uporabnik Reddita RealMathematician363 je kot dokaz naložil posnetek.

Kot je razvidno iz zgornjega posnetka, je bil sovražnik, ki se ni zavedal, da nekdo leži za njim, opozorjen na zvok in je celo slišal, od kod prihaja. Morda ta novica Dead Silence uporabnikom pojasnjuje, zakaj njihovi sovražniki naenkrat zaznavajo njihovo lokacijo.

Zdi se, da je razvijalec Infinity Ward prikrito dodal slabost nadgradnji, ki pri ostalih napravah ne obstaja. Če je tako, se zdi, da je to le še en korak studia, s katerim želi igralcem preprečiti, da bi med tekmo preveč hiteli.

Brez rdečih pik na mini mapi, z glasnimi koraki in zdaj še z zvoki Dead Silencea je videti, da je edini “varen” način igranja spletne različice Modern Warfare 2 ta, da se namestite na položaj moči.


CALL OF DUTY: MODERN WARFARE II

80,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno