Connect with us

Igre

Preizkusili smo nogometno simulacijo FIFA 22 na PlayStation 5

Published

on

FIFA 22 zaznamujejo grafične izboljšave, fluidnejše gibanje in cel kup marketinških izrazov, ki dajejo občutek, da je FIFA 22 velik poskok od FIFA 21, ampak se vprašamo, ali je res tako?

Hypermotion je omenjen v vsakem trailerju, videju, plakatu, skratka povsod. Hypermotion je nov način zajemanja gibanja pravih igralcev in potem posnemanje tega gibanja v igri. Rezultat naj bi bil realnejša izkušnja in zmanjšanje frustracije pri obnašanju igralcev, predvsem vratarjev. Lahko rečem, da je do neke mere uspelo. Rezultat tega je malce počasnejši ritem igre. Pojavile so se tudi določene težave zaradi tega. Saj vemo, ko popravimo eno težavo, se običajno pojavijo dve ali še več novih.

Eksplozivni sprint je lahko premočan v določenih situacijah. Kljub izboljšanju in novem načinu ročne menjave med igralci je to še vedno zelo nezanesljiv sistem. Karakteristike imajo večji vpliv kot pri prejšnji inačici. “Strel finesa” je še vedno premočan po mojem mnenju kajti igralci z dobrimi karakteristikami redno in prelahko lahko zadevajo izven kazenskega prostora. Ne glede na to, da so zelo izboljšali vedenje vratarjev. Ta izboljšava vratarjev je največja pozitivna točka FIFA 22 glede na njeno prejšnjo verzijo. 1 na 1 z vratarjem ni več 100% šansa za gol, kar je seveda zelo dobrodošlo. Imajo še trenutke kjer se vprašaš kaj za vraga počne, ampak tako je tudi v pravem nogometu, ane?

Na voljo nam je spet kariera. Predvsem isto kot v fifi21 z manjšimi spremembami. Če gremo vlogo igralca je EA že pri drugih naslovih implementirat RPG progresijo kjer si izbiramo dodatne t.i »skille« in s tem izboljšujemo igralca. To je meni bilo zelo zanimivo, kajti lahko ustvarimo igralca po naši želji.

Kakšni so atributi, kakšen je njegov stil igranja. Skratka lahko se vživimo v idejo »kaj pa če bi jaz bil profesionalni igralec« in to tudi izpolnimo. Kar je velik plus za FIFA 22. Lahko tudi ustvarimo svojo ekipo, s svojim stadionom, dreso, in vsemi kustomizacijami, čeprav ta del me ni ravno pritegnil.

Tu je še Volta, ki sicer ni po mojem okusu ampak priznam, da če si vzameš malo časa in navadiš na ta game mode je lahko zelo zabaven. Imamo določene power-upe, s katerimi igralci postanejo pravi superheroji in igra postane zelo arkadna. Dober dodatek igri, ampak vseeno, da bi zasijalo bi EA moral po mojem mnenju razviti samostoječo igro, ki je namenjena takšnemu stilu nogometa.

Ta prvi del recenzije je bil zelo umirjen in zelo pozitiven. Sedaj preidemo na malce bolj negativno plat FIFA 22. Vse kar sem do sedaj opisal so deli igre, ki naredijo FIFA zanimivo zame kot navdušenca nogometa. A bodimo iskreni, FIFA skozi deseletja ima toliko povezave z nogometom kot ima Mario Kart povezavo s Formulo 1. Igra kljub vsem izboljšavam v gibanju vsako leto izgubi več duše in občutka za nogomet.

In ja omenil sem, da je fluidnejše gibanje, vratarji so boljši in tako naprej. Ampak ne govorim o tem. Govorim o delu igre, kjer prej ali slej vsi pristanemo. Ultimate team. FUT je glavni del igre. Brez debate. Ampak tu je težava. Sestavljanje ekipe je v večini primerov za bolj sproščene igralce zelo naporno. Če želimo imeti igralce, ki si jih želimo moramo v večini primerov odpreti denarnico ali pa igrati toliko časa, da si naberem dovolj valute za nakup.

FIFA ponuja ravno dovolj dobrih trenutkov, da je vredna cene, ki jo vsako leto nosi. Vendar težave, ki nastanejo če želimo biti del FUT večigralskega načina omadežujejo igro. FIFA je v mojih izkušnjah najboljša ko igramo proti prijateljem. Oziroma če ste pozorni imamo pri Game Gangu pogosto turnirje v FIFA kjer pride do izraza ta prava tekmovalnost in sposobnost posameznikov.

Ne slepimo se. Vsako leto bomo kupili novo izdajo igre FIFA, ker je ne glede na vse najboljša nogometna simulacija na trgu. Gledam tebe, eFootball. In pravzaprav nimamo druge izbire. EA se tega predobro zaveda in tudi izkorišča.


PlayStation PS5 C Chassis + FC24 VCH

499,99 €

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Igre

Star Wars Outlaws izide avgusta

Published

on

Najnovejša pustolovska igra iz vesolja Vojne zvezd bo izšla 30. avgusta 2024, a igrali jo boste lahko že prej, če ste pripravljeni odšteti nekaj dodatnih desetakov.

Igralci, ki bodo kupili zlato ali ultimativno izdajo igre Star Wars Outlaws, jo bodo lahko igrali do tri dni prej. Obe izdaji vključujeta osnovno igro in sezonsko prepustnico in je mogoče tudi prednaročiti.

S prednaročniškim bonusom bodo igralci prejeli še bonus paket Kessel Runner, ki vključuje: 

  • – kozmetični paket za speeder.
  • – kozmetični paket za vesoljsko ladjo The Trailblazer.

Sezonska prepustnica bo odklenila tudi dve dodatni pripovedni razširitvi, ki bosta na voljo po izidu, ekskluzivno misijo Jabba’s Gambit na dan izida igre ter dodatne kozmetične izdelke za Kay in Nixa.

Slika: Ubisoft

Ubisoft obljublja, da bo to prva igra Vojne zvezd z odprtim svetom, postavljena med dogodke iz filmov Imperij vrača udarec in Vrnitev Jedija. Igralci bodo lahko raziskovali različne planete po galaksiji, tako ikonične kot nove, ter se pridružili pustolovščinam novega izvirnega lika Kay Vess in njenega kosmatega spremljevalca Nixa.

Continue Reading

Igre

Palworld je od začetka prodaje v storitvi Steam izgubil 97 % igralcev

Published

on

Množično priljubljena igra Palworld, v kateri loviš pošasti, je izgubila večino svojih igralcev, vendar jih je še vedno veliko.

Ko je 19. januarja igra izšla v zgodnjem dostopu, je Palworld z več kot 2,1 milijona igralcev postal druga najbolj igrana igra na platformi Steam doslej. Dva meseca kasneje se je število igračcev drastično zmanjšalo, a to ne pomeni smrti igre.

Po podatkih SteamDB se je od začetka marca število igralcev Palworlda še vedno gibalo okoli 275.000 dnevnih igralcev, vendar zadnji 24-urni vrh v času pisanja tega članka kaže le 67.246 igralcev. Kljub temu je na seznamu najbolj igranih iger SteamDB igra Palworld trenutno na 13. mestu, pred novo izdano igro Dragon’s Dogma 2, ki je na 18. mestu.

Poleg tega je razvijalec Pocketpair že objavil načrt, kaj namerava v igro vnesti med zgodnjim dostopom. Te posodobitve bodo vključevale nove funkcije, kot so PvP, skupinske šefe, Pal Arena, navzkrižno igranje med igralci na Steamu in Xboxu, nove Palsa in še veliko več.

Continue Reading

Igre

Ustvarjalec igre Life is Strange Don’t Nod trenutno razvija 7 iger

Published

on

Francoski razvijalec iger Don’t Nod bo razširil svojo ponudbo žanrov. Z novo studijsko organizacijo želi ekipo rezdeliti v tri ločene podružnice namenjene RPG igram, pripovednim pustolovščinam in akcijskim pustolovščinam.

Predstavnik Don’t Nod je v pogovoru z GamesIndustry.biz pojasnil, da to prestrukturiranje ne pomeni odpuščanj:

“Po tej reorganizaciji v podjetju Don’t Nod ni bilo odpuščanj. V letu 2023 smo bili priča izjemnemu vsebinskemu letu, ki je vključevalo številne visokokakovostne igre, tako majhne kot velike inovativne naslove.”

Izvršni direktor družbe Don’t Nod Oskar Guilbert je povedal, da:

“Nova organizacija odraža našo predanost zagotavljanju visokokakovostnih iger v uspešnih igralnih zvrsteh. Strokovno znanje in izkušnje, pridobljene v teh panogah, nam omogočajo razvoj vse bolj specializiranih notranjih orodij in nenazadnje optimizacijo stroškov v proizvodnji. Z izboljšanjem naše produktivnosti in notranjih zmogljivosti želimo zagotoviti nepozabne in edinstvene igralne izkušnje, ki bodo odmevale pri igralcih po vsem svetu.”

Vse kaže, da je sprememba priša ob pravem času, saj studio čaka še veliko dela. Po poročanju IGN naj bi razvijalec trenutno pripravljal kar sedem naslovov, med katerimi sta logična igra Koira in akcijski RPG Lost Records: Bloom and Rage.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno