fbpx
Connect with us

Preizkušamo

Preizkušamo pustolovščino Syberia: The World Before

Published

on

Serija Syberia uživa kultni status med ljubitelji pustolovskih point-and-click iger zaradi svoje steampunk estetike, prijetne glasbe in občasno bizarnih rešitev na miselne zvijače. A če še niste slišali za njo brez skrbi, ker tudi jaz nisem. Do zdaj.

Produkt ustvarjalnih sokov Benoîta Sokala, belgijskega striparja poznanega po zgodbi o račjemu inšpektorju Canardu, igri Syberia in Syberia II sta se zasidrali v srca tistih mladih igričarjev, ki so z dovolj potrpljenja rešili uganko protipoplavnih vrat v Bandstandu.

Nadaljevanje Syberia 3 je dolgoletne navdušence razočaralo predvsem zaradi površnih napak v govorjenem in pisanem besedilu, nekoliko manj izvirne zgodbe in posebno slabe sinhronizacije. Najnovejši in najverjetneje tudi zadnji del sage Syberia: The World Before, zaključuje zgodbo o Kate Walker po smrti avtorja Benoîta Sokala, kateremu je igra tudi posvečena.

Četrti del Benoîtove sage

Za vse, ki smo preskočili dogodke prejšnjih delov, nam The World Before v posnetku povzame najbolj ikonične momente zgodbe, ki je brez konteksta za novega igralca ravno toliko jasna , kot prva epizoda Igre prestolov.

Kate Walker, mlada ambiciozna odvetnica iz New Yorka, obišče Valadilene s preprosto nalogo – zaključiti pogajanja o prodaji stare tovarne mehanskih lutk ali automatonov. Zgodba se hitro zaplete in Kate pristane na potovanju skozi zahodno Evropo, da bi izsledila zadnjega dediča Voralbergove tovarne.

Zaključek zgodbe o Kate Walker

V Syberia: The World Before Kate začne kot ujetnica v rudniku soli sredi ruske tajge. Po letu dni prisilnega dela izgubi vse stike z ZDA, nazadnje pa jo pretrese novica, da ji je v tem času umrla mati. Preko spleta izjemno naključnih okoliščin in smrti soujetnice Katyushe, Kate kmalu pobegne in najde pot nazaj v civilizacijo.

Vzporedno z njeno zgodbo nam igra predstavlja tudi navidez nepovezane dogodke iz preteklosti, v katerih se v Vaghenu leta 1937 17-letna pianistka Dana Roze spopada s težkimi življenjskimi izzivi, diskriminacijo in ljubezenskimi zapleti.

Če smo v prvem delu sage Syberia spremljali postopno odločitev mlade odvetnice, da za sabo pusti naduto velemestno življenje in se prepusti avanturi, se Kate v letu 2004 sprašuje, ali je sploh še vredno živeti. Da bi držala obljubo, ki jo dala Katyushi, se poda na svojo zadnjo dogodivščino. Tokrat v iskanju same sebe.

Iz pustolovščine v družbenokritično dramo

Težko govorimo o The World Before, brez da igro primerjamo s prvo Syberio. Najbolj očitna razlika med prvim in zadnjim delom je sprememba v tonu pripovedi. Prva Syberia si je poleg resnih telefonskih pogovorov privoščila tudi kakšen tipski, predvsem pa komično karikiran lik in tako bolje poudarila Katin občutek, da je “tukaj vse tako čudno.”

Teme, ki so prevladovale v prvem delu so pozabljeno proti novem, ruralno proti urbanem, raziskovanje iz radovednosti proti izpolnjevanju dolžnosti, predvsem pa postopno razumevanje, da je včasih treba tudi kaj storiti zase.

Kate tudi v letu 2004 ni izgubila želje po odkrivanju resnice, a ta se tokrat ne skriva več v kontekstu vznemirljive pustolovščine, ampak v iskanju življenjskega cilja. Če je bilo prejšnje sporočilo vsebinsko močno vezano na nostalgični svet, ki ga je ustvaril Sokal, je v zadnji igri moralni nauk zgodbe tako splošen, da bi ga lahko srečali v kateri koli drugi pripovedi, času in prostoru. Skratka, Kate in Dana nas naučita, da fašistični režimi niso ok in da je dom očitno tam, kjer je srce?

Glasba, atmosfera in (ne)logične uganke

A ena stvar se v dvajsetih letih franšize ni spremenila. Neverjetna glasba. Dovolite si, da vas v svet Syberie popelje simfonična zvočna spremljava Inona Zurja, ki je ustvaril soundtrack za uspešnice kot so Fallout, Dragon Age in Prince of Persia. Glasba je v The World Before pomemben povezovalni člen med Dano in Kate, predvsem pa s svetom Voralbergovih automatonov, ki so ponovno postavljeni v ospredje dogajanja.

Nekoliko smešno je sicer, da se z automatoni večino časa ukvarja le Kate, med svojim raziskovanjem preteklosti, medtem ko Dana, ki je živela v času vrhunca njihove uporabe, komaj kakšnega sreča. Nujno je treba izpostaviti ključne scene, v katerih nas kombinacija glasbe, mehanskih izumov in kreativnosti resnično popelje v svet, ki je vreden Sokalovega imena.

Kakor je standardno za point-and-click igre je tudi reševanje ugank v The World Before včasih popolnoma samoumevno, spet drugič pa se nam lahko zdi, da do rešitve prideš le z molitvijo in ugibanjem. Kljub temu, so se razvijalci potrudili, da ne ponovijo prejšnjih napak. Tokrat smo se izognili nepotrebnemu pogovoru z avtomatskim odzivnikom ali mučenju ogroženih živali, da pridemo do jagodičevja.

V spomin Benoîtu Sokalu

Syberia: The World Before ne bo pretresla igričarskega sveta, a vseeno ponuja precej prijetno izkušnjo.

Čeprav Unity ni prvi pogon, ki ga asociramo z izjemno grafično resničnostjo, je igra osupljivo lepa. Človeški modeli so sicer na momente nekoliko slabše animirani, a podrobnosti v okolju in svetlobi, dokazujejo tehnično sposobnost ustvarjalcev.

The World Before občasno trpi za hudim sindromom “walking simulatorja” in pozablja na enostaven princip “show not tell”, kadar opisuje odnose med liki in stanje v svetu. Bizarno tudi dejstvo, da v Katinem rokovniku niso zapisane njene misli, ampak poročila neke osebe, ki ji očitno sledi. Kljub temu zaključni akt uspešno odgovori na vsa odprta vprašanja in se skromno pokloni zadnji sceni prve igre.

Skratka, za uživanje v igri Syberia: The World Before ni potrebno preigrati prejšnjih delov. Če vas zanima mešanica steampunka in moderne tehnologije, odkrivanje skrivnosti in reševanje ugank ob spremljavi doživete glasbe, vas zadnja dogodivščina Kate Walker ne bo razočarala.


SYBERIA: THE WORLD BEFORE – DELUXE EDITION igra za PC

43,99 €

Odpakirano

Odpakirali smo LG 42C2, mogoče najboljši gaming TV?

Published

on

Unboxali smo novoizdano televizijo izpod rok LG-ja, in sicer njihov model 42C2, ki ga poganja OLED evo tehnologija. Na zadnjem sejmu zabavne elektronike CES je ta model prejel nagrado za inovativnost v kategoriji gaming produktov – no, pa da vidimo, če so se pravilno odločili.

Našli smo “sweet spot”

Morebiti se sprašujete, zakaj zaboga sploh obstajajo “gaming” televizije. Dejstvo je, da resolucijo 4K, torej 3840 krat 2160 pikslov realno ni mogoče v celoti ceniti ter doživeti na nekem 27-inčnem gaming monitorju, še pri 32-inčih so piksli tako mali, da je potrebno za večino normalne uporabe prižigati skaliranje velikosti. No, pri 42 inčih ali 107 centimetrih pa imamo nek “sweet spot” med velikostjo in resolucijo. Istočasno je v zadnjem letu ali dveh poleg razmaha takoimenovanih ultrawide monitorjev venomer več tistih, ki uporabljajo visokokakovostne televizije manjših diagonal kot monitorje – in mogoče je tudi to zanimiv način za uporabo.

Podatki za piflarje

Če grem čisto na kratko skozi tehnične podrobnosti, še enkrat velikost 42 inčev, tehnologija prikaza OLED evo, o kateri bomo več povedali nekoliko kasneje, podpora HDR tehnologijam Dolby Vision, HDR10 in HLG, hiter in odziven WebOS 22 operacijski sistem, baziran na Androidu, ki ima svoj App Store z vsemi popularnejšimi programi od Netflixa, HBO, Prime Video, Disney+ AppleTV, YouTube in za nas gamerje seveda Twitcha. podpira opcijo umetniške galerije, ambientalnega načina ter Always Ready. Mogoče jo je kontrolirati z Google Assistantom, Alexo, Airplayjem ter povezati v Homekit sisteme domače avtomatizacije.

Celotno izkušnjo poganja alfa9 procesor pete generacije, ki skrbi za sisteme umetne inteligence za upscaling resolucije ter ostrenje slike, tj. vizualno izboljšavo sicer nižjekvalitetnih vsebin, sisteme za optimizacijo zvoka (npr. če želite poudariti dialog v filmu ne slišati samo efektov ter rohnenja glasbe, ali pa alternativno doživeti polno kinematografsko izkušnjo). Dodatno ob vklopu te tehnologije avtomatsko prilagajajo nastavitve zvoka oz. videa glede na vsebine, ki jih spremljamo – tako pri gledanju nogometa se vklopi Sports komplet nastavitev, ki poveča interpolacijo ter naredi gibe igralev na igrišču popolnoma realistične, pri gledanju filma pa se vklopi Cinema ali Filmmaker mode.

Stati za gamerje

Izjemno pomembna je celotna serija gaming možnosti – sprva s hitrostjo osveževanja 120 sličic na sekundo pri polni 4K resoluciji, ki doda igram s podporo čisto novo globino. Za to seveda potrebujete konzolo nove generacije, v Sloveniji je to verjetno PlayStation 5 – a je trenutno nabor iger s podporo 120-herčnega igranja kar kratek, med njimi F1 2021, Rainbow 6 SIege, Destiny 2, Apex Legends, Call of Duty: Vanguard in še nekaj drugih. Alternativno, priklopite na LG C2 noro zmogljiv računalnik z RTX 3080 ali kaj podobnega ter lahko v čisto vsaki igri na PC platformi doživite 4K pri 120, če le grafična kartica zdrži.

No, za izboljšanje izkušnje so pri LG-ju razvili celoten podmeni, ki kliče na Game Optimizer, v katerem je mogoče nastavljati vse, kar kakorkoli vpliva na igranje – od VRRjev tipa G-Sync in FreeSync Premium, zmanjševanja vhodne latence pri prikazovanju slike na ekranu, kot tudi siceršnjega odzivnega časa matrike do manj kot milisekunde, HGIG mapping barvnih tonov in nians ter seveda podpora cloud gaming tehnologijam tipa Google Stadia in Nvidia GeForce Now.

Zvok in povezljivost

Kar se tiče portov za povezljivost imamo standardne TV tuner priklope za koaksialno omrežje ter digitalne kartice, analogni RF vhod za kabelsko televizijo ali anteno, 4 HDMI 2.1 porte s polno podporo 4K pri 120 Hz ter HDCP 2.2, Bluetoothom 5.0, AC Wi-Fi hitrostmi, tremi USB 2 priklopi, ethernet portom, toslink digitalnim izhodom za zvok, RS232 serijski input verjetno za hotelske inštalacije ter seveda priklop za 3.5mm slušalke. Realno, čisto preveč, a flagship izdelki pač morajo podpirati skoraj vse, čeprav si ne predstavljam, zakaj bi kdo dandanes gledal ali nalagal vsebine preko recimo USB porta. Vsakemu svoje.

OLED evo da ali ne?

Sedaj pa še nekaj besed o tehnologiji OLED – testiran model poganja OLED panel z evo nadgradnjo, ki je verjetno najpomembnejša nadgradnja pri TV-jih od prehoda iz katodnih cevi na tekoče kristale oz. LCD-je. V primerjavi s klasičnim LED televizorjem, ki osvetljuje celotno površino televizije (in je zaradi tega pri čisto črnih scenah slika v filmu temno siva oz. “sprana” črna, ne pa črna), je OLED tehnologija sposobna vklopiti ali ugasniti osvetlitev vsakega posameznega piksla na ekranu posebej. To pomeni, da je črna res črna in je, kot da bi nekdo ugasnil TV. Dodatno v drugi C generaciji LG-jevih televizij, je v ime vključena nadgradnja evo, ki izboljša svetlost pikslov še za dvajset odstotkov ter tako skupno lahko prikazuje več kot milijardo barv.


LG OLED 42C21LA 4K televizor

1.299,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkušamo psihološko grozljivko Martha is Dead

Published

on

Martha is Dead je prvoosebni temačen psihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!

Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.

Dni naših polovica je za mano

Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.

Tu znašla sem se v temni loži

Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudi skrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.

Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.

Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.

zgrešena prava pot in vse neznano!

Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.

Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.

 V mislih nanjo že se zdrznem v grozi

Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.


MARTHA IS DEAD igra za PS5

26,99 €

Continue Reading

Igre

Sniper Elite 5 je križanec med Hitmanom in Mortal Kombatom

Published

on

Kultna uspešnica nam še vedno ponuja seksi smrti v počasnem posnetku, a tokrat zahteva bližje, hitrejše in bolj prikrite gibe in hiter način za pobeg.

V Sniper Elite 5 ameriški posebni agenti in ostrostrelec v britanski vojski Karl Fairburne opravlja misijo v Franciji leta 1944. Ujet v sovražnikovi liniji se ponovno združuje s francoskimi odporniškimi silami.

Sniper Elite 5, ki izhaja konec maja, sledi svojemu predhodniku za skoraj pet let. Podrobnosti, kot sta Fairburnov srčni utrip in hrup, ki ga ustvarja agent med tekom ali skrivanjem, sta zdaj locirana na uporabniškem vmesniku in igralcem pomagata razumeti, kako njihovo gibanje pritegne pozornost.

Zdi se, da se Sniper Elite 5 osredotoča na infiltracijo, streljanje in premik. Podobno kot zgodnji deli Hitman serije, je v igri ključno opazovanje, načrtovanje in poznavanje evakuacijske preden pritisnemo na sprožilec. Nasprotnike je mogoče pokončati ali samo onesposobiti. Na trupla lahko skrijemo ali pa nanje z granato nastavimo eksplozivno past. Enako lahko sabotiramo vozila in generatorje ali jih uporabimo za zvočno prikrivanje naših gibov in strelov.

Sniper Elite 5 računa na to, da bomo za dokončanje misije potrebovali več poskusov. Samodejna shranjevanja in mejniki so kar pogosti, a priporoča se vseeno ročno shranjevanje pred velikimi potezami. Igra nam je v poskusni predstavitvi namreč večkrat avtomatsko shranila tik po tem, ko so nas nasprotniki opazili. 

Predstavitvena misija nas je popeljala med vinograde francoske doline Loire in je vključevala tri poti do cilja, dvorca, ki je služil kot poveljniško mesto višjega nacističnega častnika. Vsako raven se je mogoče lotiti na več načinov, kakor je značilno za naslove Sniper Elite, ki je, podobno kot serija Hitman, v svojem bistvu bolj uganka kot strelska igra. Tako kot šah zahteva načrtovanje in potrpežljivost, kar se morda zdi v nasprotju s sodobnim strelskim žanrom, a definitivno ustreza taktični vrsti igralca.

Sniper Elite 5 nedvomno zagotavlja konkretno dozo endorfina za vse, ki so pripravljeni vložiti več poskusov za dokončanje ene naloge ter uživajo v zbiranju informacij, vohunjenju in načrtovanju kompleksnega plana.


SNIPER ELITE 5 – DELUXE EDITION igra za XBOX SERIES X & XBOX ONE

78,99 €

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Published

on

By

Ko pomislimo na kvalitetne televizije, je LG zagotovo eno prvih imen, na katere se spomnimo – in to z razlogom, saj se najde za vsakega nekaj. Od cenovno ugodnih modelov, do 85 in več inčnih različic, kot tudi za nas pri Game Gangu najpomembnejših, za gamerje prilagojenih izdaj.

Kaj pomenijo črke za imenom OLED48C11LB?

Tako smo na test prejeli model LG OLED48C11LB. Ime, v katerem se skriva večina ključnih podatkov o TV-ju – sprva tehnologija OLED, za tem velikost 48 inčev ali nekaj več kot 120 centimetrov diagonale, po tem je C1 kot serija televizij, medtem ko je 1LB regijska oznaka za črno različico.

Kaj je OLED in zakaj je game changer?

Pa da začnemo na začetku, tj. pri tehnologiji prikaza. Testiran model poganja OLED panel, ki je verjetno najpomembnejša nadgradnja pri TV-jih od prehoda iz katodnih cevi na tekoče kristale oz. LCD-je. V primerjavi s klasičnim LED televizorjem, ki osvetljuje celotno površino televizije (in je zaradi tega pri čisto črnih scenah slika v filmu temno siva oz. “sprana” črna, ne pa črna), je OLED tehnologija sposobna vklopiti ali ugasniti osvetlitev vsakega posameznega piksla na ekranu posebej. To pomeni, da je črna res črna in je, kot da bi nekdo ugasnil TV. Toliko črna, da boste pri kakšnih temačnejših filmih občasno v paniki, če se ni zaslon izklopil.

 Tu je potrebno izpostaviti, da spremembe, ki jo ta lastnost prinese, morebiti ne boste toliko opazili med sprehajanjem po najbližjem Big Bangu, a ko boste TV prižgali v dnevni sobi, bo razlika vidna kot noč in dan – do te točke, da bi vsakomur, ki ne išče le največje velikosti za najnižjo ceno, resnično priporočili OLED kot nujno nadgradnjo za naslednji televizor.

Izkušnja slike na testiranem modelu

Implementacija OLED je pri testiranem modelu fenomenalna – črne so impresivne in kontrast je izjemno realističen, izkušnjo pa pri kvalitetnejših formatih medijskih vsebin (npr. Netflixovem 4K paketu ali Blurayjih) podpora HDR naredi sliko res “živo”. Seveda tu pomagata izjemno visoka resolucija 4K, ki na relativno majhnem panelu zagotovi, da piskli enostavno izginejo, istočasno pa je hitrost osveževanja 120Hz res game-changer.

Seveda pa vse vsebine niso perfektne in vsaka nastavitev ni idealna za način uporabe televizije. Tu prideta v poštev tehnologiji Dolby Vision IQ, ki prilagodi barvne nastavite tako, da so optimalne glede na prikazovano vsebino in našo okolico, in pa a9 procesor, ki izboljša kvaliteto slike s kopico algoritmov, interpolacijo, zmanjševanjem šumov, upscalingom in še čim.

Tako se pri gledanju športov zaradi OLED Motion Pro in hitrosti osveževanja zdi, kot da smo na športnem igrišču. Dogajanje je brez zameglitev in res hiperrealistično.

Za resno gledanje filmov in serij navdušencem, ki bi radi doživeli pristno izkušnjo, kot so si jo zamislili režiserji, je vgrajen Filmmaker Mode, ki ugasne vse umetne izboljšave ter prikazuje kritično natančno sliko. Ta bi lahko bila nekoliko bolj svetla pri SDR posnetkih, a je to dlakocepstvo.

Kako se pa obnese v igrah?

A našemu kanalu se ne pravi Game Gang zato, da govorimo o izkušnji gledanja filmov, marveč smo tu, da predstavimo izkušnjo ob igranju videoiger, za katere je LG-jev C1 zagotovo optimiziran.

Model je bil ustvarjen za gamerje – ponaša se s štirimi HDMI vhodi, ki podpirajo poln HDMI 2.1, to je signal v resoluciji 4K pri 120 sličicah na sekundo. To pomeni, da če imate najnovejši Xbox, PS5 in še računalnik z najnovejšimi RTX karticami, boste na televiziji lahko priklopili vse brez skrbi.

Brez dvoma je igralna izkušnja super – ta se prične s podporo obema tehnologijama dinamičnega spreminjanja hitrosti osveževanja, tj. FreeSync in G-Sync ter tako vsakič, ko igralna konzola ali PC več ne zmore prikazovati slike pri 120 FPS, ne bo prišlo do nadležnega trganja slike na ekranu.

Nadalje igro brez frustracij zaradi zamika zagotavlja Game Optimizer – cela serija optimizacij dinamike slike, procesiranja slike ob vhodu ter zniževanju input laga. End to end zamik zaradi prikazovanja je manj kot 10 milisekund, kar je za televizijo nepojmljivo. Zavedati se je treba, da je to TV z res kvalitetno sliko, ne razbarvan gaming monitor s TN matriko, a istočasno tudi dvomim, da bo kak e-športni profesionalec igral na tem TV-ju. Bo pa ta nastavitev odstranila input lag kot izgovor pri naslednji igri FIFE s prijateljem na kavču.

Premium izgled

Kot je sinergija televizije s konzolami naslednje generacije odlična, tudi vizualno en ob drugem izpadeta super na TV mizici – LG C1 s svojim tankim zgornjim robom in brušenim kovinskim stojalom, ki jasno komunicirata premium pozicijo in kvaliteto, izpade ob novi izdaji izpod rok PlayStationa res impresivno ter bo dvignil nivo še tako dobrega gaming setupa.

Ni pa vse idealno – zvočne sposobnosti navkljub certifikatu Dolby Atmos niso nič posebnega. Zagotovo je lahko TV dovolj glasen, a čudežev pač ni pričakovati z vgrajenimi zvočniki, je pa preko eARC in Bluetooth Surround mogoče izkušnjo z zunanjimi napravami dvigniti do resnega kinematografskega zvoka.

Slab prvi vtis registracije in uporabe aplikacije

Nadalje je izkušnja bila vzpostavitve pri vseh naših LG TV-jih (pisec ima prav tako doma več LG pametnih televizij) vedno frustrirajoča – zakaj vgradijo možnost avtentikacije ter logina na telefonu, če ne dela? Zakaj imajo možnost registracije preko brskalnika na sami televiziji, če jim sistem že več kot leto dni ne deluje? No, ko enkrat na drugi napravi opravimo registracijo, potrditev ter se končno vpišemo, prične vse delovati. Žal ThinQ aplikacija še vedno ni zanesljiva, saj je TV naključno izginil iz seznama zaznanih naprav, včasih se je dalo z njim upravljati, drugih pač ne. Skratka, zmeda.

Kaj pa vsakodnevna uporaba?

Ob normalni uporabi je procesor v televizorju izjemno hiter, naprava se prižge v nekaj trenutkih, nalaga nove aplikacije, odpira in predvaja vsebine brez vsakih zamikov. Tudi želje po priklopu TV boxa internetnega operaterja nikoli nismo imeli in smo enostavno namestili njihovo aplikacijo za dostop do klasičnih programov ter tako zmanjšali število kablovja pod napravo.

Naša ocena

Pod črto lahko povemo, da je po vrnitvi testnega LG-jevega OLED 48 C1 1LB bila vrnitev na klasičen LED TV kar nekoliko kisla in bi ga z veseljem obdržali ter gledali še naprej. Če pa je ta model pokazatelj, kam gre razvoj tehnologije televizij, je to resnično lepa prihodnost.

Odlična kvaliteta izdelave, vrhunska slika in nepremagljive možnosti povezovanja, skupaj s podporo najnovejšim tehnologijam in igralnim konzolam upravičijo ceno, ki ima pri testirani različici tudi znosno ceno. Le upamo pa, da bodo v prihodnosti za običajno gamersko denarnico dostopne tudi 65-inčne in večje izdaje.


LG OLED48C11LA OLED televizor

949,99 €

Continue Reading

Odpakirano

Odpakirali smo začetniški gaming komplet Marvo CM310

Published

on

Komplet tipkovnice, miške in podloge za miško Marvo CM310 je točno to, kar vsak igralec video iger potrebuje na začetku svoje igričarske kariere. 

Odločite se za estetski, predvsem pa trpežen komplet vsega, kar potrebujete, da pokažete svoje prave sposobnosti z miško in tipkovnico. Natančen izbor treh igričarskih produktov ima vse, kar si igralci lahko želijo.

Žična tipkovnica ima 87 dvoslojnih tipk z membranskimi stikali, 3‒barvno osvetlitev ozadja, 25 anti-ghosting tipk, multimedijske tipke F1-F12 in vzdržljivost, ki je bila preizkušena z več kot 10 milijoni klikov za dolgotrajno uporabo.

Visokozmogljiva žična igralna miška je obojestransko ergonomsko oblikovana, ima 7 gumbov, ki jih lahko programirate, 7 različnih načinov osvetlitve RGB ter nastavljiv DPI: 800/1200/2400/3200.

Nedrseča igralna podloga za miško je izdelana iz izjemno gladke tkanine, na spodnji strani je nedrseča gumijasta podlaga, rob pa je šivan, da je še bolj vzdržljiv. Podloga je vodoodporna in je enostavna za čiščenje.

Pregled izdelkov in več o tem, kaj vse nas čaka v paketu, je v posnetku predstavila Nataša.


MARVO CM310 COMBO SET 3IN1

23,99 €

Continue Reading

Preizkušamo

JureTrsanBlond našel Bled v Elden Ringu

Published

on

V nekaj več kot dveh tednih od izida je Elden Ring prodal že 12 milijonov kopij. Zgleda, da bi se v igri radi preizkusili kar vsi – med njimi tudi JureTrsanBlond, ki je v Elden Ringu našel kos Slovenije.

Elden Ring trend je še vedno v polnem zagonu. Najhitrejši igralci znajo igro zaključiti že v štiridesetih minutah, spet drugi se težko znajdejo že na “tutorial islandu”.

“Vse te igre, ki sem jih prej naštel, so super. Ampak so tako težke, da če si tako zanič v njih kot jaz, ne moreš uživati,” je priznal Jure, ki je drugače strasten ljubitelj Souls žanra.

V posnetku se Jure preizkusi proti divjadi, pticam in agresivnim gospodom s pušeljcem, ko kar hitro ugotovi, da se v svetu, v katerem te vse hoče ubiti, ne splača napadati edinih zaveznikov, ki jih srečaš.

Elden Ring je v Big Bangu na voljo v navadni izdaji in Collector’s Editionu za Xbox, PlayStation in PC.


Elden Ring – Launch Edition

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno