Connect with us

Igre

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Published

on

Od razvijalcev Sloclap smo vsi ljubitelji pretepaških iger dobili poslastico z imenom SIFU. To je tretjeosebna pretepaška igra z animirano grafično podobo, v kateri želimo svoje pretepaške sposobnosti dokazati tako, da ubijemo vse, ki so sodelovali pri umoru našega očeta.

Zgodba o maščevanju

Igramo kot neimenovani vajenec, ki s pomočjo svojih prijateljev želi ubiti svojega učitelja Kung Fuja. Zgodba se začne z umorom našega učitelja, ki je hkrati tudi naš oče. Scena se odvije pred našimi očmi, a nas med skrivanjem zlobneži opazijo in pokončajo. K sreči nas pred smrtjo reši magični talisman in naša maščevalna pot se začne.

Po osmih letih treninga se odločimo, da smo pripravljeni poiskati in ubiti morilca našega očeta. Zgodba se razpleta na petih lokacijah, vsaka izmed njih pa ima drugačno okolico, glasbo, nasprotnike in enega od morilcev našega očeta. Skozi svet nas spremlja tudi kanček magije, ki popestri dogajanje v ozadju in nekatere boje spremeni v pravo pašo za oči.

Edinstvena mehanika staranja

Kar naredi to igro unikatno je naš magični obesek, ki nam vsakič ko umremo ponudi možnost, da nas ponovno oživi. Za vsako smrt pa plačamo kazen, ki je v tem primeru staranje našega junaka. Tako lahko neko raven začnemo pri dvajset letih starosti končamo pa pri trideset ali več. Na vsakih deset let staranja, se naše življenjske točke znižajo, a v zameno pridobimo na moči. Dodali pa so tudi uporabo za experience točke, level score in starost. Kadar najdemo magični kipec lahko izbiramo med eno izmed možnosti izboljšanja karakterja. Bolje kot igramo, več točk zberemo in si s tem lahko odklenemo izboljšavo, ki nam lahko olajša igranje.

Ne smemo pa pozabiti na “structure” meter ali meter drže, kateri je enak “posture” metru v igri Sekiro. Imamo ga tako mi, kot nasprotniki in v kolikor ta meter napolnimo pri nasprotniku, ga lahko s pritiskom na gumba na hiter ter brutalen način pokončamo. V kolikor pa se napolni naš meter, bomo pa za kratek čas izgubili ravnotežje in se ne bomo mogli braniti.

Za najspretnejše izmed igralcev pa igra ponuja dva načina kako se ubraniti pred napadi. Prvi je parry (pariranje), ki ga lahko uporabimo, kadar ob pravem trenutku pritisnemo gumb za obrambo in s tem za kratek čas osupnemo nasprotnika. Poleg dasha pa imamo še drugo zadevo, ki se imenuje avoid (umikanje), kjer držimo tipko za obrambo in se z premikanjem analognega gumba umikamo udarcem od nasprotnika. To mehaniko je težje obvladovati, a je toliko bolj zadovoljivo videti, kako se lahko poigravamo z nasprotniki.

Med našim pretepaškim pohodom lahko najdemo tudi veliko orožij kot so steklenice, kije za baseball, nože in drugo, s katerimi si spopade olajšamo. Moramo pa biti pazljivi, saj orožja lahko uporabljajo tudi naši nasprotniki.

Vaja dela mojstra

Za naš trud pri premagovanju nivojev smo nagrajeni z experience točkami – edina stvar, ki ostane z nami kadar umremo, saj so nujno potrebne za odklepanje novih sposobnosti. Med njimi najdemo različne vrste novih udarcev, zaključne udarce in različne sposobnosti za lažje ter hitrejše protinapade. Vse to je toplo priporočljivo, ker nam v tej igri nasprotniki ne prizanesejo z uvidevnostjo. V večini iger se zgodi, da nas nasprotniki napadajo eden po eden in to lahko preizkusimo tukaj na lažji težavnosti. V kolikor pa igramo na normal ali hard, bomo pa deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.

Res pa je, da ima igra slabe lastnosti, a te ima na žalost vsaka. Razen tega, da je zgodba nekoliko bolj dolgočasna, ostalih težav zame ni. Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost. Sam sem igro končal na lažji težavnosti toliko, da sem se uspel navadit in upam, da mi je do časa, ko to gledate ali berete uspelo premagati igro tudi na srednji težavnosti.

Primerno za vse, ki iščejo izziv

Če na hitro povzamem, zame je igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš. 

To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem videu!


Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition

249,99 €

Igre

Najbolj pričakovana igra na Steamu inZOI na voljo v zgodnjem dostopu

Published

on

KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.

Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.

inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.

Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”

Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.

Continue Reading

Igre

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 znova prestavljen, igralci še vedno nezadovoljni

Published

on

Paradox Interactive je sporočil, da bo dolgo pričakovani Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izšel šele oktobra 2025. Razvijalci iz The Chinese Room zagotavljajo, da je igra že v zaključni fazi, vendar potrebuje dodatno optimizacijo, odpravo hroščev in izboljšanje stabilnosti – kar je nekaj, kar smo že slišali v prejšnjih izjavah.

To je že večkratna zamuda igre, ki je bila prvotno v razvoju pri Hardsuit Labs, preden je Paradox leta 2021 projekt predal novemu studiu. The Chinese Room je sicer znan po pripovednih igrah, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture, vendar zadnji predstavitveni posnetki igre kažejo na nekoliko drugačno usmeritev.

Oboževalci serije, vključno z nami, so vedno bolj skeptični glede končnega izdelka. Največ kritik leti na omejeno svobodo izbire, saj bo igralec vezan na fiksno protagonistko in bo lahko igral le kot eden izmed štirih (od trinajstih) vampirskih klanov – kar je bistveno manj kot v namizni igri in celo predhodniku iz leta 2004.Čeprav Paradox trdi, da želijo zagotoviti najvišjo tehnično kakovost, ostaja vprašanje, ali bo končni izdelek zadostil pričakovanjem oboževalcev.

O problematičnem razvoju igre poročamo že od leta 2021, zamuda pa je del širšega trenda pri Paradox Interactive, ki je v zadnjem času preložil več projektov, vključno s Cities: Skylines 2 in Prison Architect 2.

Continue Reading

Igre

inZOI razkril ceno, načrte za prihodnost in brezplačne DLC-je do polne izdaje

Published

on

Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.

Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.

Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.

Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.

Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.

Continue Reading

Igre

Undertale po desetih letih z novim rekordom sočasnih igralcev na Steamu

Published

on

Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.

V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.

Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.

ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.

Continue Reading

Igre

Split Fiction presegel dva milijona prodanih izvodov v enem tednu

Published

on

Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.

Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.

“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”

Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”

Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno Nadvse pozitivno (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:

“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.

“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.

SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍

Hazelight (@hazelightgames.bsky.social) 2025-03-13T15:12:21.184Z

“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.

Continue Reading

Igre

Največje videoigre, ki izidejo marca 2025

Published

on

Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.

Ta mesec lahko pričakujemo:

  • Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
  • Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
  • Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
  • Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.

April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno