Connect with us

Aktualno

Sony Santa Monica poziva k spoštovanju svojih delavcev

Published

on

Splet je bil prepričan, da bomo ta teden dobili datum izida igre God of War Ragnarök, a ko se to ni zgodilo, se je nekaj vročekrvnih posameznikov odločilo za verbalno nadlegovanje razvijalcev preko družbenih medijev.

Posledično je kreativni direktor studia pozval skupnost, naj do ljudi, ki ustvarjajo vsebino, ravna z nekaj človeške spodobnosti in spoštovanja.

V petek je sam studio tvitnil: “Vsak posameznik v studiu Santa Monica si prizadeva ustvariti igro, na katero smo ponosni, in upamo, da jo boste z veseljem igrali, ko bo izdana.

“Naši oboževalci nas navdihujejo in razumemo strast in željo po več informacijah. Toda ta strast ne bi smela biti toksična niti ne bi smela škodovati dostojanstvu katerega koli človeka.

“Praznujmo našo skupnost s spoštljivim odnosom drug do drugega, do vsake igre in razvijalca.”

Tako ravnanje z razvijalci je pogosto na spletu. Producentka cinematik je prejemala nezaželene slike spolovil z vprašanjem, kdaj bo izšla igra. A tako ravnanje ni omejeno na AAA razvijalce.

Po burnem odzivu na novo estetiko Return to Monkey Island igre in drugih “pomanjkljivosti”, ki so jih gledalci opazili na zadnjem napovedniku, se je direktor Ron Gilbert odločil, da ne bo več objavljal novic o igri zaradi spletnega nadlegovanja.


Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition

249,99 €

Continue Reading

Aktualno

Sonyju ni mar za regionalne cene

Published

on

Igričarji so razburjeni zaradi nedavnega dviga cen za igre PlayStation, ki se zdijo nedosegljive številnim igralcem v nekaterih delih sveta.

Nedavno ogorčenje prihaja iz Turčije, kjer je uporabnik omrežja X in vodja medijev za videoigre Ameer delil fotografijo o najnovejšem povišanju cen za igre PlayStation. Zdi se, da so se cene igralnih naslovov v Turčiji, kot je prihajajoča igra Assassin’s Creed Shadows, zvišale na 78 evrov, medtem ko so še pred nekaj tedni znašale le 2.000 turških lir ali približno 55 evrov.

Cene videoiger so se v zadnjem letu povišale po vsem svetu. Pri nas so skočile iz 60 evrov na 80 evrov. V nekaterih območjih, kot je Turčija, kjer je povprečna mesečna plača približno 9.830 turških lir ali 270 evrov, pa so zaradi takega preskoka v veliki meri postale popolnoma nedostopne.

“Igre na osebnih računalnikih so v primerjavi s [PlayStation igrami] veliko cenejše, zaradi tega si dobesedno ne morem več privoščiti iger na PS5. Te cene bi morale biti nezakonite,“ je zapisal Ameer.

Zdi se, da se Ameerjevo mnenje odraža tudi v komentarjih njegove objave:

“Kot turški državljan se sprašujem, zakaj je Sony menil, da bi bilo smiselno igre tu prodajati za 80 EUR. Imamo enake cene kot v EU, vendar ne zaslužimo niti približno toliko kot oni. Medtem pa Microsoft kljub nedavni podražitvi v Turčiji še vedno ponuja GP po dostopnih cenah.” je svoje mnenje izrazil še en uporabnik X.

Continue Reading

Aktualno

Poštne znamke Združenega kraljestva so postale še bolj nerdovske

Published

on

Kraljeva pošta je razkrila niz znamk z nekaterimi najbolj ikoničnimi pošastmi iz sveta Dungeons & Dragons, ki jih je osebno odobril kralj Charles.

Ta neverjetni komplet osmih znamk vključuje najbolj edinstvene pošasti iz sveta D&D, na katere lahko igralci naletijo med pustolovščinami v Pozabljenih kraljestvih. Navdušeni filatelisti lahko zdaj v svoje zbirke dodajo leteči um, sovursusa, želatinasto kocko, mimika, premikalno zver in Vecno.

Drugi komplet, vključen v to ekskluzivno zbirko znamk, je sestavljen iz igralnih likov, junakov vsake zgodbe D&D. Ta posebna druščina vključuje tiefling zmikavta, človeškega godca, polovnjaškega svečenika, vilinskega bojevnika, škratovskega paladina in zmajerodnega čarovnika.

Predstavitveni paket s celotnim naborom modelov znamk stane 27,75 EUR, od 25. julija pa ga bo mogoče naročiti tudi v Slovenijo. Za strastne zbiratelje ima Kraljeva pošta na voljo celo trgovino, polno drugih znamk na temo D&D, ki jih lahko kupite, vključno s tremi povečanimi natisi po 170,58 EUR, albumi, medaljami, kovanci in drugim. Pred nakupom ne pozabite, da se za naročila nad 22 EUR, poslana iz Velike Britanije v EU, že zaračunavajo uvozni DDV in morebitne carinske dajatve.

Continue Reading

Aktualno

Litijska pustolovska tradicija se nadaljuje

Published

on

Pretekla dva vikenda je v Litiji tla zatresel poletni D&D oddih. Pustolovci od blizu in daleč so se že tretje leto borili proti fantazijskim zlobnežem, tokrat v rekordnem številu.

Od študentk do staršev, navdušenci fantazijske igre Dungeons & Dragons so tako raznoliki kot njihove podobe v igri. V zdaj že tradicionalnem zboru igralcev namizne igre lahko sodeluje kdorkoli si želi oddahniti od resničnosti in se za vikend zabave preleviti v pustolovca na plemeniti odpravi.

Slika: Patrik Kovač

Letos se je skupno več kot 40 igralcev moralo izviti iz posebno kočljive situacije, ko jih je v zgodbi nesrečni koncert v jami ujel v časovno zanko. Pustolovci so se v treh dneh oddiha srečali s slovanskimi mitološkimi bitji, borili so se proti svojim odmevom, in se odločili, ali bodo ponudili svojo pomoč Zhaniraki, lokalni vešči, ki ščiti vas Hrest pred divjo močjo narave, ali materi Jashi, ki je zaradi neusmiljene boginje Rozhanice izgubila moža in sina.

Slika: Patrik Kovač

“Na drugem terminu so nas igralci presenetili, ker so se odločili za tretjo izbiro, ki je sprva nismo predvideli,” je priznal Tilen Jurca, eden izmed pripovedovalcev na dogodku in glavni pisec letošnje zgodbe. “To je lepota interaktivnega medija, vedno te pozitivno preseneti.”

Poleg vsakodnevnega igranja igre za mizo, so pustolovsko vzdušje pričarale tudi ustvarjalne delavnice in animatorji v kostumih, ki so za obiskovalce pripravili posebne tematsko obarvane naloge, kot je ustvarjanje haikujev o dogodku ali mečevanje s penastim orožjem.

Slika: Patrik Kovač

Višek dogajanja in rdeča nit letošnje zgodbe v igri je predstavljal nastop fantazijske skupine Back Alley Boys, zmikavtov, ki so kriva pota zamenjali za odrske luči. Idejo za skupino so zasnovali prav igralci prvega Dungeons & Dragons oddiha, ki so enega izmed bojnih spopadov v igri rešili s pogajanjem.

Svojo izkušnjo je povzela pustolovka Sara P., ki se je dogodka udeležila že tretjič:

“D&D oddih je dogodek, kjer sta interakcija in soustvarjanje zgodbe še bolj poudarjeni, kot pri običajni igri za mizo. Duh dogodka je zame vživljanje v zgodbo z okrasitvijo in kostumi, ki ti dajo občutek, da si v drugem svetu. Letošnja pripoved je bila polna dvoumnih spletk in odličnih likov, s katerimi smo lahko komunicirali v igri in izven nje. Takšnega oddiha od realnosti se ne da opisati z besedami, saj preprosto moraš biti del tega.”

Slika: Patrik Kovač

Priprave na dogodek so intenzivne in potekajo vso leto, saj se tematika oddiha in zgodba, ki iz nje nastane, menjujeta iz sezone v sezono. Skupaj s pripovedovalci, ki vodijo igro, organizacijsko ekipo sestavljajo še zajetna produkcijska skupina in kuharski mojstri, ki poskrbijo za celovito pustolovsko vzdušje.

“Super je videti udeležence dogodka, ko se preko aktivnosti, okolja in pravcate junaške pojedine vživijo v tematiko in en vikend živijo v igri,” je povedala Maja Višnikar, ki je na oddihu igrala Jasho, med letom pa skrbi za program in finančno vodenje projekta. 

“To nam toliko več pomeni še zato, ker je njihovo zadovoljstvo in veselje glavna nagrada za prostovoljsko organizacijsko ekipo, ki dogodek organizira po principu od geekov, za geeke.”

In čeprav smo v višku poletne sezone se delo za organizatorje litijskega D&D oddiha nadaljuje. Priprave na naslednji dogodek so že v teku, tema je že izbrana in viharjenje možganov se je že začelo.

Slika: Patrik Kovač

Continue Reading

Aktualno

Opera GX posodablja svojo umetno inteligenco “Ario” z novimi funkcijami

Published

on

Opera GX, brskalnik za igričarje, prinaša pomembno posodobitev vgrajene umetne inteligence brskalnika, tehnologije Aria. Ta posodobitev uporabnikom zagotavlja najnovejše funkcije umetne inteligence, ki povečujejo zmogljivosti tehnologije Aria z uvedbo ustvarjanja in razumevanja slik, glasovnega izpisa, možnosti povzetka klepeta in povezav do virov.

S to posodobitvijo je Aria pridobila možnost spreminjanja besedilnih namigov in opisov v edinstvene slike z uporabo modela za ustvarjanje slik Imagen2 podjetja Google. Aria na podlagi pogovornih namigov prepozna uporabnikovo namero, da ustvari sliko. Uporabniki lahko uporabijo tudi možnost “regeneriraj”, da Aria pripravi novo sliko. Aria omogoča ustvarjanje 30 slik na dan na uporabnika.

S tem popravkom je Aria pridobila tudi možnost glasnega branja odgovorov z uporabo Googlovega modela WaveNet. Zaradi dveh novih funkcionalnosti je izboljšana tudi izkušnja besedilnega klepeta: “Povzetek klepeta” in “Povezave do virov“. Prva omogoča uporabnikom kratek povzetek celotnega pogovora z Ario. Pri drugi funkciji pa Aria uporabniku ponudi povezave do virov o temi pogovora.

Continue Reading

Aktualno

Indie Cup objavlja finaliste za nagrade za najboljše prihajajoče neodvisne igre v Evropi

Published

on

Indie Cup je objavil 49 nominirancev za svojo 24. izdajo v Evropi.

Indie Cup je spletni festival prihajajočih neodvisnih iger in eden vodilnih evropskih spletnih dogodkov za neodvisne razvijalce. V petih posebnih izdajah, ki so potekale leta 2023, so bili v ospredju projekti, nastali v Srednji in Vzhodni Evropi, Združenem kraljestvu, Nemčiji, Kanadi in Ukrajini.

V žiriji letošnjega tekmovanja Indie Cup Europe’24 so strokovnjaki iz podjetij CD Projekt RED, Crytek, Remedy Entertainment, Ubisoft, ZA/UM in drugih. Letos je sodelovalo 451 iger v razvoju iz evropskih držav.

Trenutni favorit žirije je igra ODDADA, ki je nominirana v šestih različnih kategorijah hkrati. Ta nenavadna eksperimentalna igra majhne nemške ekipe igralcem omogoča, da iz pokrajin, stavb in različnih drobnarij ustvarijo melodije in jih prepletejo v glasbo. Igri ODDADA s petimi nominacijami tesno sledi slikovita igra Nomori, sledijo ji Yes, Your Grace: Snowfall, The Darkest Files in Henry Halfhead, ki so prejeli po 4 nominacije.

Zmagovalci nagrad v vseh kategorijah bodo razglašeni 1. avgusta 2024. Indie Cup redno organizira tudi posebne razprodaje na platformi Steam in drugih platformah, kot sta Indie Cup Celebration in Ukrainian Games Festival, zato bodite pozorni nanje.

Continue Reading

Aktualno

Morda ne bomo dobili serije o igri Horizon na Netflixu

Published

on

Netflixova serija po PlayStationovi franšizi Horizon, ki jo je razvijal vodja serije The Umbrella Academy Steve Blackman, se je znašla v resnih težavah.

Po poročanju Cheyenne Roundtree iz revije Rolling Stone naj bi bila serija Horizon na Netflixu morda odpovedana.

“Rolling Stone je izvedel, da dva projekta voditelja oddaje ‘Umbrella Academy’ Steva Blackmana, ki ju je razvijal Netflix, serija Horizon Zero Dawn in izvirna serija Orbital, ne napredujeta več,” je tvitnila Roundtree.

Novica je prišla po obtožbah proti Stevu Blackmanu o ustrahovanju in toksičnem obnašanju na delovnem mestu. V času pisanja članka niti Sony niti Netflix nista potrdila, da je bila serija Horizon odpovedana. 

“Horizon Zero Dawn je izjemno dobro izdelana igra s čudovitimi liki, ki jih v rangu igričarskega sveta ne vidimo pogosto,” je ob napovedi serije dejal Blackman.

“Podjetje Guerrilla Games je ustvarilo neverjetno bujen in živahen svet ljudi in strojev, ki trčijo v pozabo.”

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno