fbpx
Connect with us

Aktualno

Sony Santa Monica poziva k spoštovanju svojih delavcev

Published

on

Splet je bil prepričan, da bomo ta teden dobili datum izida igre God of War Ragnarök, a ko se to ni zgodilo, se je nekaj vročekrvnih posameznikov odločilo za verbalno nadlegovanje razvijalcev preko družbenih medijev.

Posledično je kreativni direktor studia pozval skupnost, naj do ljudi, ki ustvarjajo vsebino, ravna z nekaj človeške spodobnosti in spoštovanja.

V petek je sam studio tvitnil: “Vsak posameznik v studiu Santa Monica si prizadeva ustvariti igro, na katero smo ponosni, in upamo, da jo boste z veseljem igrali, ko bo izdana.

“Naši oboževalci nas navdihujejo in razumemo strast in željo po več informacijah. Toda ta strast ne bi smela biti toksična niti ne bi smela škodovati dostojanstvu katerega koli človeka.

“Praznujmo našo skupnost s spoštljivim odnosom drug do drugega, do vsake igre in razvijalca.”

Tako ravnanje z razvijalci je pogosto na spletu. Producentka cinematik je prejemala nezaželene slike spolovil z vprašanjem, kdaj bo izšla igra. A tako ravnanje ni omejeno na AAA razvijalce.

Po burnem odzivu na novo estetiko Return to Monkey Island igre in drugih “pomanjkljivosti”, ki so jih gledalci opazili na zadnjem napovedniku, se je direktor Ron Gilbert odločil, da ne bo več objavljal novic o igri zaradi spletnega nadlegovanja.


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Aktualno

VR podobno učinkuje kot psihedeliki, če želimo doseči transcendenco

Published

on

Izkušnja VR, imenovana Isness-D, je opazovala štiri ključne indikatorje, uporabljene v študijah psihedelikov, z zanimivimi rezultati. Program je pokazal enak učinek kot srednji odmerek LSD ali psilocibina, glavne psihoaktivne sestavine “norih” gob, glede na nedavno študijo objavljeno v Nature Scientific Reports.

David Glowacki, ustanovitelj Laboratorija za nematerialne resničnosti in vodja projekta Isness-D se je zanimal za uporabo VR za ustvarjanje “samotranscendentne izkušnje”. Isness-D je zasnovan za skupine štirih do petih ljudi kjerkoli na svetu. Vsak udeleženec je predstavljen kot razpršen oblak dima s svetlobno kroglo točno tam, kjer naj bi bilo njegovo srce.

Udeleženci lahko sodelujejo v izkušnji, imenovani “energijsko zlivanje”: zberejo se na istem mestu v pokrajini virtualne resničnosti, da poskušajo prekriti svoja razpršena telesa. Tako je nemogoče povedati, kje se katera oseba začne in konča, kar daje udeležencem občutek globoke povezanosti in oslabitve ega, podobno, kot to povzroči psihedelična izkušnja. 

Prevladujoča teorija o tem, kako psihedeliki izboljšujejo duševno stanje določenih pacientov, je, da njihov učinek poganjata subjektivna izkušnja potovanja in nevrokemični učinek zdravila na možgane. Ker VR samo odraža subjektivno izkušnjo, njegova klinična korist morda ni tako velika.

“V VR se zgodi občutek popolne pozabe na obstoj zunanjega sveta,” pravi Agnieszka Sekula, doktorska kandidatka na Centru za humano psihofarmakologijo v Avstraliji in soustanoviteljica podjetja, ki uporablja VR za izboljšanje psihedelične terapije.

Toda dodaja, da so vsekakor razlike med občutkom psihedelične izkušnje in občutkom virtualne resničnosti. Zaradi tega ceni, da Isness-D skuša začrtati novo pot do transcendence, namesto da samo posnema tisto, ki že obstajala.


F1® 22 PC

59,99 €

Continue Reading

Aktualno

Amazon sprva pisal Jacksonu, nato pa ga ignoriral

Published

on

Trilogija Gospodar prstanov Petra Jacksona velja za vrhunec fantazijskega žanra, zato ne preseneča, da se je Amazon obrnil nanj pred snemanjem prihajajoče serije Prstani moči.

Seveda serija ne poskuša posnemati filmov, a prispevek uspešnega režiserja, kot je Jackson, je nekaj, česar bi se vsak veselil. Presenetljivo pa je, da so ga pustili na cedilu, po tem ko so ga kontaktirali. Jackson je omenil, da je Amazon stopil v stik z njim pred približno štirimi do petimi leti – približno takrat, ko se je produkcija komaj začela.

“Vprašali so me, če želim sodelovati ‒ [scenaristka in producentka Fran Walsh] in jaz ‒ in rekel sem: ‘Na to vprašanje je nemogoče odgovoriti, ne da bi videli scenarij,'” je povedal Jackson v pogovoru na Chatter podcastu nagrad The Hollywood Reporter’s Awards. 

“Rekli so mi: ‘Takoj ko dobimo prvih nekaj scenarijev, vam jih bomo poslali.’ In scenariji se nikoli niso pojavili. To je zadnja stvar, ki sem jo od njih slišal, kar je tudi v redu. Sploh se ne pritožujem.” 

“Gledal jo bom [nanizanko],” je rekel. “Nisem take sorte, da bi drugim želel nesrečo. Snemanje filmov je dovolj težko. Če nekdo posname dober film ali TV-oddajo, je to nekaj, kar je treba slaviti. Veselim se, da bom serijo gledal kot popolnoma nevtralen gledalec.” 

V odgovor na Jacksonove izjave je Amazon dejal: “Pri pridobivanju pravic za našo oddajo smo bili dolžni ohranjati serijo ločeno od filmov. Izjemno spoštujemo Petra Jacksona in filme Gospodarja prstanov in smo navdušeni da se veseli ogleda Prstanov moči.”


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Aktualno

Keanu Reeves bo igral v Hulujevi nanizanki Devil in the White City

Published

on

Keanu Reeves se odpravlja na male zaslone. Legendarni igralec je nedavno sklenil pogodbo za izvršnega producenta in glavno vlogo v prihajajoči Hulujevi seriji Hudič v belem mestu (Devil in the White City).

Serija temelji na uspešnici Erika Larsona in pripoveduje zgodbo o Danielu H. Burnhamu, zahtevnem, a vizionarskem arhitektu, ki tekmuje, da bi se zapisal v zgodovino s svetovno razstavo v Chicagu leta 1893. Istočasno se H. H. Holmes, prvi sodobni ameriški serijski morilec in človek, ki stoji za razvpitim “morilskim gradom”, skriva v sencah sejma. Naročenih je bilo osem epizod serije z načrtovanim izidom leta 2024. To je Reevesova prva pomembna televizijska vloga.

Projekt je bil v različnih fazah razvoja, odkar je Leonardo DiCaprio leta 2010 odkupil filmske pravice za knjigo in Paramountu skušal prodati celovečerec s Scorsesejem v režiji. Leta 2019 je Hulu objavil, da razvija projekt kot visokoproračunsko serijo, v kateri sta producenta DiCaprio in Scorsese.


F1® 22 PC

59,99 €

Continue Reading

Aktualno

Indonezija blokira Valve, Epic Games in druge zaradi neupoštevanja novih predpisov

Published

on

Nekaj večjih spletnih mest, vključno z igričarsko platformo Steam, je bilo v Indoneziji blokiranih, potem ko se podjetja, ki stojijo za njimi, niso registrirala za nova pravila licenciranja.

Reuters poroča, da je država jugovzhodne Azije novembra 2020 izdala nova pravila, ki bi oblastem dala več pooblastil za nadzorovanje spletne vsebine. To vključuje odstranitev vsebine, ki je označena kot nezakonita ali take, ki moti javni red, in pozivanje platform k izmenjavi podatkov določenih uporabnikov.

Podjetja so se morala registrirati do 29. julija 2022, da bi dokazala skladnost z novimi pravili, pri čemer so nekatera – vključno z Meto, Amazonom, matično družbo Google Alphabet – to storila v zadnjih nekaj dneh.

Spletna mesta, ki tega niso storila, so bila blokirana po izteku roka, vključno z Yahoojem, PayPalom ter različnimi spletnimi mesti v lasti Valve in Epic Games.

Reuters poroča, da so bili Steam, Dota 2 in Counter-Strike blokirani, pričakuje pa se, da sta tudi Epic Games Store in Fortnite v državi prepovedana.

Po mnenju analitika podjetja Niko Partners Daniela Ahmada bodo blokade ostale le, dokler se zadevna podjetja ne registrirajo in izpolnjujejo nove predpise. Ministrstvo za komunikacije se je že obrnilo na blokirana podjetja.


PLAYSTATION PS4 PRO 1TB + 2x DUALSHOCK kontroler + FIFA 2021 igralna konzola

469,99 €

Continue Reading

Aktualno

Gledanost Twitcha je padla, Facebook Gamingu pa se je povečala

Published

on

StreamElements in Rainmaker.gg poročata, da naj bi bila majska rast števila ur, gledanih na Twitchu, morda odstopanje, saj je streaming platforma junija nadaljevala s padajočim trendom.

Uporabniki Twitcha so junija skupno pogledali 1,7 milijarde ur prenosov, kar je približno 6 % manj od 1,81 milijarde maja. Twitch je začel leto z več kot 2 milijardama gledanih ur v storitvi januarja, toda razen majske uspešnosti ta številka od takrat pada.

Tako kot Twitch je tudi Facebook Gaming od začetka leta beležil mesečne padce, vendar je zdrs ustavil s skromno rastjo maja. Za razliko od Twitcha je Facebook Gaming uspel slediti majski uspešnosti z občutnejšo rastjo v juniju, saj se je število gledanih ur povečalo za 21 % na 425 milijonov.

Predstavnik StreamElements je za GamesIndustry.biz povedal, da je razliko v trendih med obema platformama verjetno mogoče pripisati njuni osredotočenosti. Medtem ko Twitch od nekdaj poudarja igre za osebne računalnike in konzole, naj bi Facebook Gaming bil bolj osredotočen na trge v razvoju.

StreamElements je v junijsko poročilo vključil tudi YouTube Gaming, kjer je navedeno, da je imela platforma v juniju ogledanih 290 milijonov ur videoposnetkov v živo.

»YouTubovih 10 najboljših iger se bolj naslanja na naslove za mobilne naprave, medtem ko so se njihovi VTuberski ustvarjalci povzpeli na vrh veliko hitreje, in medtem ko Twitch že nekaj časa ni pridobil veliko ustvarjalcev, ki so pritegnili pozornost, je YouTube ohranil enakomerno kadenco pridobivanja talentov, « je povedal glavni poslovni direktor StreamElements Jason Krebs.


FIFA 23 igra za PS5

80,99 €

Continue Reading

Aktualno

Naslednja posodobitev bo otežila iskanje kritično priznanih iger na Steamu

Published

on

Valve spreminja pravila za razvijalce v Steamu, kar pomeni, da ne morejo več dodajati komentarjev iz recenzij ali prejetih nagrad glavnim slikam svoje igre v spletni trgovini.

Nova pravila bodo začela veljati 1. septembra 2022, od takrat pa bodo morale igre, kot so The Quarry, Hades in It Takes Two, posodobiti svoje podobe, da bodo ustrezale le slikam iger, brez nepotrebnih napisov, tako kot ima, na primer, Elden Ring.

V pojasnilu na na svojem blogu  je Valve dejal, da si želi narediti iskanje in nakup najboljših iger na Steamu čim bolj jasno in preprosto. Ocene kritikov in logotipi nagrad motijo sliko, zaradi česar igralci težko dobijo ustrezen občutek o igri ali celo ne vidijo, kako se imenuje. Valve je tudi prepričan, da so nekatere igre uporabljale zastarele ali netočne ocene kritikov, kar je kupce še bolj zmedlo.

Razvijalci bodo še vedno lahko delili svoje nagrade in ocene, a ne na naslovni sliki svoje “izložbe” na Steamu. Poleg tega se zdi, da pravila ne vplivajo na vse slike na strani trgovine – le na slike pasic igre ali »kapsule«, ki so prve slike igre, ki jih vidite, ko brskate po trgovini.

Če želi razvijalec deliti objavo s posodobitvijo o tem, kako dobro so kritiki sprejeli njegovo igro s sliko, ki je polna ocen in citatov, bi to moralo biti še vedno mogoče. Poleg tega Steamova nova še vedno dovoljuje logotipe iger in besedilo, ki poudarja nove posodobitve v igri ali opozarja, da je igra v prodaji – vendar obstaja nekaj novih omejitev.


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno