Oprema
Je to najboljši telefon na svetu? Preizkusili smo iPhone 14 Pro Max!
Published
2 leta agoon
By
samekDanes gledamo, če je iPhone 14 Pro Max trenutno res najboljši telefon za zahtevnega uporabnika, ki išče najboljše v vseh kategorijah – uporabniški izkušnji, kvaliteti slik in videa ter zagotovo zmogljivosti za produktivnost in igre.
Revolucija ali evolucija?
Zdi se mi, da Apple nikoli ni zares pravi tehnološki inovator – tehnologijo vedno pokaže v konceptu, prototipu ali ne zares uspešnem tržnem izdelku nek drug proizvajalec, a Apple vzame to zadevo in jo z vrhunskim UX ali uporabniško izkušnjo naredi tako, da se nam zdi, da je to edini pravi način, kako lahko to sploh deluje ter spremeni neko mlečno steklo v svetleč diamant. To so sedaj storili s celo vrsto zadev – od iPoda, iPada, Macbook Aira, Apple Watcha, AirTagov ter v okviru iPhone tehnologij kot so FaceID do v tem model aktualnega SOS klicanja preko satelitov in Always On Displayja.
V tem kontekstu je vsakokrat pričakovati, da bo Apple znova presegel vsa pričakovanja in naredil revolucijo še v enem segmentu zabavne elektronike malce preveč – a vseeno so v štirinajsto izdajo iPhonea vključili lepo število nadgradenj.
Zarezo je zamenjala tabletka
Prva zadeva je zagotovo Dinamični Otok. Notch na vrhu je tako zamenjala majhna tabletka, ki je še zmeraj večja kot pri konkurentih, a je zahvaljujoč pametnemu UI ter kul animacijam osmisljena do te točke, da so jo pri Applu kar poimenovali. (cut – no, česa pa ne poimenujejo, če bi lahko bi vsak vijak imel neko epsko ime kot [insert]). Tu moram priznati, da nekaj tednov po izidu le majhno število aplikacij kakorkoli izrablja to funkcionalnost, tako da je težko presoditi o dolgoročni praktičnosti, a na prvo žogo se mi zdi, da je to malce drugačna animacija notificationa, ki se zmanjša ter ostane v vrstici ter tako ali drugače mora biti pokazana tako na malo, da ne pokaže nič pametnega. To, da pa lahko na njo klikneš (in itak se mi tu dogaja da moram včasih tapnit tri ali štirikrat da prime) in jo odpre je pa proces, ki je isto dolg kot switchanje med aplikacijami. Nevem, ne vidim hypea okoli tega, a mogoče bo vam bolj povšeči.
Spremembe ekrana, ki nam bo cel čas na očeh
Nadalje je vsaj na modelu Pro Max bilo videti občutno nadgradnjo na področju ekrana. Še zmeraj imamo 6.1 ali 6.7-inčen Super Retina XDR OLED panel, ki podpirata tehnologijo ProMotiona z do 120 Herzi hitrostjo osveževanja – vse to z izboljšano svetlostjo 2000 nitov, kar je več kot dovolj za popolnoma normalno gledanje na telefon tudi ob zelo svetlih dnevih in, ko sonce sije direktno na ekran.
Ključna sprememba za vse redne uporabnike iPhoneov bo Always On Display. Ta se več ne ugasne popolnoma, ko je mirno odložen na mizi, ampak pametno izjemno zniža svetlost (in ob tem ohrani kontrast ter barve wallpaperjev), zniža hitrost osveževanja na 1 Hertz in s tem naj bi ne zapravil skoraj nič baterije. No, ko pa senzor razdalje vidi, da je v žepu ali odložen z ekranom na mizo, ga pa vseeno ugasne. V praksi je to vsaj pri meni pomenilo, da sem cel čas gledal proti telefonu, če sem spet pozabil prižgan ekran, a po drugi strani verjamem, da ko se enkrat navadimo, bo možnost vedno videti uro in zadnje notificatione, brez da vzamemo telefon v roko, postala kar naravna.
eSIM, ki ga pri nas zares ne uporablja nihče in SOS, ki ga lahko uporabljaš le na potovanju po ZDA in Kanadi
Dve funkciji, ki so jim na Keynote predstavitvi namenili ogromno časa sta Emergency SOS in eSIM. Prva za tiste, ki gledate ta video na Game Gang kanalu in ste res gamerji, ne bo najbolj praktična (poleg tega, naj bi delovala samo v ZDA in Kanadi). Druga funkcija eSIMa je sicer zadeva, ki jo podpirajo že vsi večji operaterji v Sloveniji, a vseeno vsaj še to generacijo v EU dobimo slot za nano SIM kartico.
Svetlobno in prostorsko požrešne kamere
Kot naslednje točke nadgradnje ne moremo mimo kamer. Primarna je bila nadgrajena z 48-megapiksli z možnostjo t.i. pixel binninga v slabših svetlobnih pogojih za manj zrnato sliko, prav tako so vključili Action mode z večjo stopnjo stabilizacije in kamero na prednji strani za vse TikTok navdušence izboljšali z 12-megapikslsko različico. Slike in video posnetki s Cinematic mode so odlični in razlika, ki jo združevanje pikslov iz 48 na 12 naredi ponoči je res game-changer. Dodatno je potrebno izpostaviti možnost zajema v ProRAW oz. ProRes formatu, ki omogočata boljšo nadaljnjo obdelavo – a bosta res hitro napolnila omejen spominski prostor na napravi, tako da je za foto in videografe 1 terabajtna različica skorajda nujna.
Zmogljivost in kako se odreže v igrah
Prav tako je pomembna izboljšava na papirju nadgradnja procesorja na manjši proizvodni proces ter posledično hitrejše delovanje in manjša poraba energije, vendar je zadnjih nekaj let Apple odločno pred konkurenco kar se tiče zmogljivosti in hitrosti – tako lahko le povemo, da so tokrat razliko le še povečali, vendar res občutne razlike z zadnjo generacijo res ni za videti. Igranje iger, pa najsi je to Apex, Call of Duty ali Clash Royale je vedno potekalo brez vsakega zatikanja ali opaznih FPS droppov in vsaj jaz osebno sem v igri res cenil večjo velikost, ki jo zagotovi Max. Dodatno je potrebno izpostaviti tudi pregrevanje, saj 14-ka ni nikoli postala neprijetna na otip, je pa zagotovo občutno toplejša, a nikoli nad 40 stopinj celzija.
Popoln pa zagotovo ni
A vse zagotovo ni perfektno na štirinajsti izdaji Apple iPhone Pro Maxa, saj je le-ta res težek in je za normalno upravljanje potrebno imeti relativno tanek ovitek oziroma se navaditi uporabljati telefon z dvema rokama. Dodatno za skoraj dva tisočaka me kar moti, da proizvajalec iz naslova verjetno osupljivih prihodkov licenciranja Lightninga noče preklopiti na USB C konektor, a dejansko pa zamerim to, da so mi iz škatle ukradli še polnilec. Medtem na Android strani v škatli dobiš cel gift pack dodatne opreme.
TL;DR
Če pogledamo na zunaj, je iPhone 14 Pro skorajda identičen kot prejšnja izdaja – malce večji so le objektivi in tabletka za Dynamic Island. Ampak pod pokrovom je cela vrsta majhnih sprememb, nadgradenj in novih funkcij, ki pa bodo enemu uporabniku naredile nadgradnjo čisto “worth-it”, medtem drugim ne bodo pomenile čisto nič, a se na koncu poznajo v venomer boljšem končnem izdelku – pod črto pa je iPhone to še zmeraj flagship kategorije mobilnih naprav in to z razlogom.
Le upam, da ga ne razbijem – tu pa pride prav cela vrsta ovitkov in zaščitnih stekel za vsak okus, med katerimi lahko izbirate v najbližjem Big Bangu ali pa za tiste res nerodne, ga celo kasko zavarujete.
You may like
-
Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro
-
Internet sovraži nov napovednik filma o Minecraftu
-
Concord je največji neuspeh v zgodovini igričarstva
-
Akcijska igra Black Myth: Wukong naj bi prejela dodatno vsebino
-
Čas je, da se vrnemo v čarovniško šolo
-
Igra Harry Potter: Quidditch Champions je dobila nov napovednik
Oprema
Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro
Published
3 dnevi agoon
06/09/2024By
Alja ŠavlePlayStation konzola je prvič izšla na Japonskem 1. decembra 1994. Ob praznovanju 30. obletnice je PlayStation napovedal več aktivnosti, vključno z brezplačnim spletnim večigralskim dogodkom in e-športnim turnirjem od 21. do 22. septembra, brezplačnimi digitalnimi zvočnimi zapisi, namiznimi igrami Shapes of Play in brezplačnim preizkusom igre Gran Turismo 7.
Vendar pa se zdi, da se v promocijskih slikah skriva še eno presenečenje. V kolažu za 30. obletnico konzole so silhuete različnih PlayStation naprav, ki tvorijo oblike ikoničnih PlayStation gumbov. Med njimi naj bi se skrival tudi dizajn domnevne konzole PlayStation 5 Pro.
Jasnejša slika tega dizajna je bila prikazana v nedavni PlayStation Instagram zgodbi, kjer je bila konzola označena z rdečo barvo. Medtem ko še čakamo na uradno najavo, pa podrobnosti o specifikacijah PlayStation 5 Pro, ceni, razpoložljivosti in tem, ali bodo na voljo digitalne in diskovne različice, ostajajo neznane.
Oprema
S sistemom Omni One bo mogoče igrat več kot 50 naslovov
Published
1 mesec agoon
31/07/2024By
Alja ŠavleVirtuix, razvijalec sistema za VR za celotno telo Omni One, je pravkar dodal 15 vznemirljivih naslovov v nabor iger na platformi, ki izide septembra 2024.
Omni One nudi popolno izkušnjo zabave z lastnim 360-stopinjskim tekališčem, ki igralcem omogoča fizično gibanje v vseh smereh v igrah navidezne resničnosti. Sistem vključuje prilagojene slušalke Pico 4 Enterprise in namensko trgovino s skupno 50 igrami, ki jih je mogoče igrati na sistemu.
Med najnovejšimi napovedanimi naslovi so Sniper Elite VR, Amid Evil, Survival Nation, Genotype in Ilysia, celoten seznam navih iger pa je na voljo spodaj.
Novo najavljene igre:
- Alvo VR
- Amid Evil
- Drop Dead: The Cabin
- Flock of the Low God
- Genotype
- Ilysia
- Neolithic Dawn
- Propagation: Paradise Hotel
- Sail
- Sniper Elite VR
- Sugar Mess – Let’s Play Jolly Battle
- Survival Nation
- The Atlas Mystery
- Tunnels VR
- Undead Citadel
“Z veseljem napovedujemo razširitev ponudbe iger za Omni One na več kot 50 naslovov,” je povedal Jan Goetgeluk, izvršni direktor podjetja Virtuix. “Ta mejnik potrjuje našo zavezanost k ponujanju raznolikih in privlačnih izkušenj, ki prikazujejo celoten potencial svobode gibanja Omni One v navidezni resničnosti.”
“Navdušeni smo, da lahko igro Sniper Elite prenesemo na platformo Omni One,” je dejal Jason Kingsley CBE, izvršni direktor podjetja Rebellion, razvijalca igre Sniper Elite VR. “Z inovativno tehnologijo podjetja Virtuix lahko igralci zdaj fizično vstopijo v intenzivne misije igre Sniper Elite in doživijo vznemirjenje natančnega streljanja v povsem novi dimenziji. Bodite previdni.”
Omni One bo predvidoma izšel septembra 2024, prednaročila pa so trenutno na voljo.
Oprema
Nintendo želi z novim modelom Switch zagotoviti dovolj zaloge za vse prodajalce
Published
2 meseca agoon
03/07/2024By
Alja ŠavleNintendo je napovedal, da se namerava z izdajo naslednika konzole Switch izogniti špekulaciji, saj bo z dovolj veliko količino zalog zadovoljil povpraševanje kupcev.
VGC je nedavno poročal o sestanku delničarjev, ki je zajemal tudi Nintendove načrte za njihovo prihodnjo konzolo. Na srečanju je Nintendov predsednik Shuntaro Furukawa vlagateljem povedal, da se bodo proti preprodajalcem svoje nove konzole borili tako, da bodo trgovcem na drobno zagotovili dovolj izdelkov za zadovoljitev povpraševanja.
Opozoril je tudi, da na družbo Nintendo ne vpliva več pomanjkanje polprevodnikov, do katerega je prišlo po izbruhu bolezni COVID in posledičnih omejitev.
“Lani in predlani zaradi pomanjkanja polprevodniških komponent nismo mogli proizvesti zadostnih količin strojne opreme za Nintendo Switch, vendar je ta situacija zdaj odpravljena,” je pojasnil.
“Trenutno menimo, da pomanjkanje komponent ne bo bistveno vplivalo na proizvodnjo naslednjega modela.”
Čeprav Nintendo še ni javno napovedal, kdaj izide naslednja konzola, je Furukawa potrdil, da bo podjetje do aprila 2025 objavilo več informacij o nasledniku Switcha.
PlayStation je naznanil, da bodo njihova VR očala letos dobila podporo za igranje PC iger.
Pred kratkim je Sony naznanil več novosti za njihov VR sistem. Njihova najnovejša očala PS VR2 bodo po enem letu od izida namreč dobila kup novih iger in posodobitev. Med novimi napovedanimi igrami izstopata Metro Awakening in Legendary Tales.
Sony je od tem napovedal še kup drugih VR iger. The Wizards Dark Times Brotherhood in Arizona Sunshine 2 DLC sta zunaj že danes, medtem ko Wanderer: The Fragments of Fate – zanimiva igra skakanja skozi časovna obdobja in reševanja ugank, Zombie Army – standardna zombi streljačina in Little Cities: Bigger! – igra grajenja mest v stilu Cities: Skylines, prihajajo kasneje v letu.
Poleg vseh teh napovedi iger, pa je Sony na svojem blogu zapisal tudi sledeče.
“Z veseljem delimo novico, da trenutno testiramo priložnosti, da bi PS VR2 igralcem omogočili dostop do več PC iger in jim s tem podali še več izbire.”
Kako točno želijo to implementirati še zaenkrat ni znano. Najverjetneje bi šlo za poseben PlayStation zagajalni program, ki ga naložite na svoj PC in znotraj njega dobite dostop do izbranih PC iger. Povezava PS VR2 očal s SteamVR programom najverjetneje Sonyiju ni v interesu.
Podpora za določene PC igre bi naj prišla enkrat letos. S specifikacijami, ki jih VR2 ponuja – 4K zaslon, sledenje očem, 120 fps hitrostjo osvežitve zaslona in 110-stopinjskim vidnim poljem – bo s to potezo VR2 postal močna konkurenca v PC VR marketu.
Oprema
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Published
9 mesecev agoon
06/12/2023By
samekJe sploh mogoče narediti bolj zmogljiv laptop?
Na test so nam poslali ROG STRIX SCAR 18 gaming prenosnik, ki je prišel v čisto normalni, standard “gejmerski” škatli. Prvi opozorilni znak je bil, ko smo uzrli napajalno škatlo – le-ta je večja od dveh NUCov in bi za njo skorajda potrebovali orožni list. Druga je bil seveda sam laptop, ki je res velik (a istočasno v roki dosti lažji, kot smo pričakovali) in ima vse stranice polne prezračevalnih lukenj. No, popolnoma nas je pa odneslo, ko smo ga odprli in ga preizkusili v igrah – to je res mašina brez primerjave.
Specifikacije, da te kap
V notranjost prenosnika je Asusu uspelo stlačiti i9 procesor 13. generacije z 8 zmogljivimi in 16 učinkovitimi jedri, 64GB najnovejšega DDR5 spomina, 4×4 PCIe SSD diske s hitrostjo 7 gigabytov na sekundo in nenazadnje grafično kartico Nvidia Geforce RTX 4090 s TDPjem 175W.
Next-gen hlajenje
Predvsem za optimalno delovanje slednje je potrebno imeti res impresivno hlajenje – to dosegajo s celo serijo dejanskih in nekaj marketinško obogatenih tehnologij – med njimi liquid metal hladilna tekočina na procesorju in grafični, ki vodi vročino po sedmih ločenih “vročih ceveh” do heatsinka oz. izmenjevalnika toplote. Ta poteka po celotni širini prenosnega računalnika, in iz katerega trije ventilatorji na obe stranici in predvsem zadnjo stran prenosnika odpihujejo vroč zrak. Kar zapletena zadeva, a deluje.
Cena zmogljivosti? Glasnost.
Tako pri igranju in zahtevnih opravilih na računalniku enkrat nismo doživeli upočasnitve zaradi pregrevanja – je pa res, da to ni Macbook, ki bi bil sorazmerno zmogljiv in brezslišen, SCAR pri igranju iger preklopi v Game mode in poveča hitrost vrtenja ventilatorjev, ki pohendlajo vročino, a so občutno glasni.
No, tu moram izpostaviti, da prenosnik NI neprestano glasen. Ko scrollamo po Redditu, gledamo videe na YouTube ali se pogovarjamo na Discordu in ga ne obremenjujemo pretirano, se vklopi Silent način in je prenosnik čisto tih ter se sliši le zvok iz zvočnikov. Le-ti imajo celo serijo certifikatov in funkcij (Dolby Atmos, Hi-Res, AI izenačevanje šuma) in so čisto dovolj za gledanje kakšnega streama ali filma, glasni so več kot dovolj in tudi nizki toni so sprejemljivi, pri igranju pa so pač neuporabne, saj se vklopi “turbina” na hlajenju in je za zvok treba fizično priklopiti slušalke.
Povezljivosti je več kot dovolj
Če smo že pri povezljivosti – je le-te dovolj, in sicer:
- Dva USB 3.2 Gen2 tip A,
- dva USB tip C (en od teh tudi napaja prenosnik z do 100W), en od teh s podporo Thunderbolta 4 en pa “le” USB 3.2 Gen2 s power inputom do 100W in outputom do 5V 3A,
- 3.5mm TRRS jack za headset
- RJ45 za ethernet z 2.5G hitrostjo in seveda
- HDMI izhod z 2.1 podporo
Pri tej je treba izpostaviti, da smo trenutno še v obdobju, ko je A konektorjev ogromno in to, da sta oba “ta velika” konektorja na strani, kjer desničarji imajo miško, ki se neprestano mlati v priklopljene kable, res ni optimalno. Vedno so mi bile všeč opcije z IO povezavami na zadnji strani, a razumem, da je nekje treba odpihovati vroč zrak.
Gejmerski design
Tudi sicer design zame osebno preveč kriči “gamer”, a okusi so različni. Drugim verjamem, da bodo ostri robovi, RGB osvetljeni logotipi na pokrovu in na spodnjem robu ohišja, kot tudi RGB nastavljiva tipkovnica najboljša stvar ever.
Vse lučke so seveda popolnoma nastavljive in jih je možno povezati za uniformno barvno podobo in efekte, aja pa tudi ugasnemo jih lahko čisto vse. Pomembno za izpostaviti je tudi samo plastično površino, ki je narejena iz malce prosojnega materiala, ki pokažejo notranjost komponent – le-ta je super kul kot zanimiv efekt, a se na tej teksturi res vidi vsak madež in odtis rok.
Resnično izjemen ekran
A v vsakodnevni uporabi je design manj pomemben, kot to v kaj dejansko gledamo – in tu ima SCAR 18, kot pove že ime, vgrajen izjemno velik in res zmogljiv Nebula ekran, ki se ponaša z 240 Hz hitrostjo osveževanja, prikazovanjem 100% DCI-P3 barvnega spektra in 500 nitov svetlosti, vse to na ekranu 2560x1600px v 16:10 razmerju. Seveda ima podporo vsem aktualnim tehnologijam – Dolby Vision, Pantone Validated certifikat, G-Sync in seže skorajda od roba do roba ter tako zagotovi res impresivno izkušnjo.
Brez heca, ta monitor je (po mašineriji znotraj njega) moj najljubši del STRIX SCAR 18, saj je dovolj velik, da si sploh nisem želel priklopiti ločenega ekrana, specifikacije boljše od najbolj high-end gaming monitorjev in res kvaliteten prikaz barv.
Največje razočaranje
Medtem sem bil pa razočaran s tipkovnico. Le-ta je navadna “chiclet” prenosniška, s petimi dodatnimi makro tipkami in ni nič posebnega, razen osvetlitve ter vgrajenih efektov, seveda. Naj bi uporabljala neko posebno Overstroke tehnologijo, da prej registrira klik, a jaz osebno nisem opazil razlike. Tudi touchpad je sprejemljiv – dovolj velik in s stekleno zgornjo površino, a razume se, da boste pri takem prenosniku uporabljali namensko miško. Za res zasoljeno ceno STRIXa sem pričakoval več.
Narejen za igre
Tega pa ni mogoče povedati za končno zmogljivost v igrah, saj je bila le-ta izjemna. Postavili smo stress test situacijo, in sicer najnovejši Call of Duty: Modern Warfare 3 na najvišjih možnih nastavitvah in istočasno streamanje na YouTube z OBS ter še istočasno ločene poglede s TikTok studiem. S povezanimi miškami, studijskimi mikrofoni, USB capture karticami in še – pa ni bilo zaznati ene same upočasnitve, laggiranja, kakršnekoli neodzivnosti. Računalnik je delal, kot da ga ne mučimo namerno.
Tudi v vseh drugih igrah je bila izkušnja gladka – le v CS2 je tu in tam FPS nepojasnjeno padel iz zgornje omejitve 239, kar bi pa pripisal igri bolj, kot čemurkoli drugemu, saj teh težav ni bilo v nobeni drugi igri. Če navedemo še nekaj benchmarkov – je pri 2K resoluciji:
- Counter Strike 2 povprečno 360 FPS,
- Cyberpunk 100 FPS
- Rainbow 6 Siege 440 FPS.
Pač, pošast, ki bo v večini primerov brez težav nadvladala še tako zmogljivo igro in visoke nastavitve.
Aja, pozabil sem na 90Wh baterijo v notranjosti – le-ta zdrži 14 ur na economy načinu in cca 7 pri normalni uporabi iz igre, v igri pa itak ne priporočamo igrati.
Pod črto? Zmogljivost namiznega računalnika, v laptopu, z vgrajenim monitorjem in periferijo.
Sedaj sem govoril zadnjih deset minut o res impresivni zmogljivosti STRIX SCAR 18. Če vam pa to ni dovolj, se je treba spomniti, da to ni kišta s 30 kilogrami, ampak je na koncu ves ta “horsepower” skrit v škatli z le nekaj več kot 3 kilogrami, ki jo brez težav spravimo v nahrbtnik in ki že vključuje vrhunski monitor.
Potem boste rekli, “glej kako je drag”, ampak poizkusite sestaviti gaming računalnik s takšnimi specifikacijami, dodajte tako kvaliteten monitor, komplet periferije in vam lahko povemo, da bo kar težko upravičiti, kaj naredi kišto toliko boljšo – pa za transport recimo na lanparty rabite avto, ne vrečke. In to, to bi moralo biti dovolj.
Oprema
Na družbenih omrežjih že krožijo prve fotografije novega PS5
Published
10 mesecev agoon
02/11/2023By
Alja ŠavleDo izida slim verzije konzole PlayStation 5 je še nekaj tednov, vendar se zdi, da so nekateri igralci posodobljeno konzolo že dobili v roke. Na vrsti slik, objavljenih na omrežju X (nekdanji Twitter), si lahko ogledamo, kako se posodobljena konzola razlikuje od svojega debelejšega predhodnika.
Zdi se, da bo imela nova konzola PS5 v primerjavi s prvotno konzolo nekoliko manjše dimenzije. Ne le, da je tanjša od standardne konzole PS5, ampak je tudi nekaj centimetrov krajša. Kljub tanjši zasnovi se zdi, da so na zadnji strani naprave ohranjeni enaki priključki kot pri predhodniku, vključno s priključkom HDMI, dvema priključkoma USB, priključkom za napajanje in priključkom za ethernet.
Slike tudi potrjujejo govorice, da bo snemljiv čitalec optičnih diskov za novo konzolo PS5 med nastavitvijo zahteval internetno povezavo. Na eni izmed fotografij, ki jih je naložil uporabnik @phantompainss, je prikazano obvestilo, ki se glasi: “Ne morete uporabljati optičnega pogona. PS5 morate povezati z omrežjem, da bi lahko optični pogon registrirali v PS5.” Neprijetna novica, a govorice kažejo, da bo treba konzolo z optičnim pogonom povezati le enkrat.
Prvotna objava uporabnika @phantompainss je bila že izbrisana, vendar je podoben niz slik, ki jih je objavil uporabnik @Zuby_Tech, še vedno na voljo na platformi.
Sony namerava novo konzolo PS5 izdati nekje novembra, vendar podjetje še vedno ni potrdilo točnega datuma začetka prodaje.
Pro nasveti by Mastercard
Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...
Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...
Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...
Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro
Internet sovraži nov napovednik filma o Minecraftu
Concord je največji neuspeh v zgodovini igričarstva
Akcijska igra Black Myth: Wukong naj bi prejela dodatno vsebino
Čas je, da se vrnemo v čarovniško šolo
Film Borderlands je katastrofalen
V novem varnostnem videoposnetku družbe Nippon Airways so prikazani Pokemoni
Preizkusili smo štiri ure igranja zgodovinske igre Kingdom Come: Deliverance II
Treyarch je predstavil novo mapo z zombiji v igri Call of Duty: Black Ops 6
To soboto se v Celje vračajo kosmatki
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu
Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro
Internet sovraži nov napovednik filma o Minecraftu
Concord je največji neuspeh v zgodovini igričarstva
Akcijska igra Black Myth: Wukong naj bi prejela dodatno vsebino
Čas je, da se vrnemo v čarovniško šolo
Film Borderlands je katastrofalen
V novem varnostnem videoposnetku družbe Nippon Airways so prikazani Pokemoni
Preizkusili smo štiri ure igranja zgodovinske igre Kingdom Come: Deliverance II
Treyarch je predstavil novo mapo z zombiji v igri Call of Duty: Black Ops 6
To soboto se v Celje vračajo kosmatki
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu
Priljubljeno
-
Igre4 tedni ago
Film Borderlands je katastrofalen
-
Aktualno3 tedni ago
V novem varnostnem videoposnetku družbe Nippon Airways so prikazani Pokemoni
-
Preizkušamo3 tedni ago
Preizkusili smo štiri ure igranja zgodovinske igre Kingdom Come: Deliverance II
-
Igre4 tedni ago
Treyarch je predstavil novo mapo z zombiji v igri Call of Duty: Black Ops 6
-
Aktualno2 tedna ago
To soboto se v Celje vračajo kosmatki
-
Aktualno4 tedni ago
Uporabnik storitve Steam je zahteval vračilo igre Concord in s tem močno zaslužil