Aktualno
Največje uhajanje v zgodovini družbe Valve vključuje skoraj vse iz iger Half-Life 2, Portal in Team Fortress 2
Published
2 leta agoon
By
Alja ŠavleDružba Valve je doživela največje uhajanje materiala v svoji zgodovini, potem ko je bila na spletu objavljena vrsta sredstev za igre Portal, Counter Strike: Source, Day of Defeat: Source, Half Life 2: Episodes 1 & 2, Half-Life 2 multiplayer in Team Fortress 2.
Zdi se, da uhajanje izhaja iz računa, ki se imenuje WandererLeaker, in da je bilo sprva razširjeno prek storitve Discord. V pogovoru na Discordu je leaker zapisal:
“Ni mi več mar. Nekaj let sem se igral z vsebino, nisem je objavljal, ker so mi vsakič grozili […] Resnična sramota. Do teh datotek nimam nobene pravne obveze. Nič več”.
Kasneje je dodal še: “Te datoteke hranim od leta 2016”.
Pri uhajanju gre za 61 GB velik paket skoraj vseh sredstev, ki jih imajo igre. Javnost se je seveda najprej lotila TF2 vsebine, saj ima igra največjo in najbolj aktivno skupnost.
“Na tone še nikoli videnih poligonov, modelov, PSD-jev in VMF-jev, vse,” piše ustvarjalec vsebin za TF2 Richter Overtime. “Ko bo skupnost končala s prebavo tega (61 GB paketa), ne bo več o čem govoriti. To je zadnja uradna vsebina TF2, ki jo boste vi ali jaz še videli.”
Richter Overtime je o tem posnel podroben videoposnetek, bistvo pa je, da sredstva izvirajo iz leta 2016 in vključujejo neizdano vsebino, vsebino, ki je bila objavljena v drugačni obliki, ter sredstva, ki so bila iz kakršnega koli razloga opuščena. Na voljo so osnove za predlagani način Raid, druge različice poligonov in povsem nove mape, različni 3D modeli, neuporabljene animacije, več učnih načinov, različice orožja, model za čarovnico, ki je temeljila na starejši različici gospe Pauling, in celo neka slika kokosovega oreha.
Dataminerji in modderji so še vedno zakopani v delo in glede na to, da je samo igre TF2 61 GB, lahko pričakujemo, da bo v naslednjih nekaj tednih na dan prišlo še več stvari tudi o drugih igrah.
You may like
V tem teden dolgem praznovanju lahko igrate prihajajoče igre, izbirate med mnogimi prenosi v živo in klepetate z razvijalci o njihovih igrah.
Platforma Steam nas ponovno razveseljuje z dogodkom, posvečenim prihajajočim neodvisnim igram. Čeprav se Steam Next Fest October 2024 uradno začne danes ob 19.00, je platforma za novinarje že vnaprej pripravila nabor udeležencev in dogodkov, namenjenih odkrivanju novih prihajajočih iger.
Nekatere igre, ki so pritegnile našo pozornost, so: simpatična akcijska RPG igra Garden of Witches, zgodbena vesoljska detektivka Project Vesperi, igra obrambe stolpa v realnem času Reverse Defense in poučna igra trivialnega znanja Medieval Questionnaire.
Če želite igrati predstavitvene različice iger, se morate preprosto pomakniti nad katero koli igro, da najdete gumb za namestitev predstavitvene različice. Na vrhu strani festivala boste našli zavihek prenosi v živo. V večini primerov gre za ekipe razvijalcev, ki igrajo svojo igro in odgovarjajo na vaša vprašanja. Kliknite ikono za klepet takoj pod prenosom, da odprete okno za klepet in se pridružite pogovoru.
Seveda, če najdete igre, ki so vam všeč, jih lahko dodate na seznam želja, da boste prejeli e-poštno obvestilo, ko bo igra izšla.
Aktualno
GRAND THEFT HAMLET je dokumentarni film o igri GTA, z zanimivim zapletom
Published
4 dnevi agoon
11/10/2024By
Alja ŠavleNaslednje leto si lahko ogledamo dokumentarni film Grand Theft Hamlet, zgodbo dveh igralcev, ki v času pandemije leta 2021 poskušata uprizoriti Hamleta v virtualnem svetu igre GTA.
Režiserja Sam Crane in Pinny Grylls sta s tem projektom osvojila nagrado žirije za najboljši dokumentarni film na festivalu SXSW. Film bo premierno prikazan v Združenem kraljestvu na Londonskem filmskem festivalu BFI 15. oktobra, s posebno projekcijo v IMAX-u 20. oktobra. Platforma Mubi, ki je kupila pravice za film, načrtuje širšo izdajo na začetku leta 2025.
Celoten dokumentarec je posnet znotraj igre, pri čemer raziskuje možnosti digitalnih svetov za pripovedovanje zgodb.
“Lahko to starodavno zgodbo prenesemo v čisto nov svet? Bo še vedno smiselna?” se sprašuje opis filma.
Kljub kaotičnemu in nasilnemu okolju igre sta Crane in Grylls našla tudi trenutke umirjenosti in lepote v digitalnih pokrajinah.
Producentki Julia Ton (Project 1961) in Rebecca Wolff (Grasp The Nettle Films) sta tako pohvalili sodelavce, ki so jima pomagali pripraviti film:
“Sodelovanje s celotno ekipo OnSight nama je bilo v veliko veselje. Snemanje celotnega filma na več PlayStationih je prineslo omejitve pri posprodukciji, vendar so OnSight z veseljem našli rešitve za vse omejitve. Fantastična izkušnja.”
Aktualno
Joker: Norost v dvoje – razočaranje za kritike in občinstvo
Published
6 dni agoon
09/10/2024By
Alja ŠavleNadaljevanje filma Todda Phillipsa o Jokerju, Joker: Norost v dvoje (Joker: Folie à Deux) je na domačem trgu odprlo prvi vikend prodaj s samo 37,8 milijona dolarjev, kar je daleč pod pričakovanji. Poleg tega se je film očitno zapisal v zgodovino kot prvi hollywoodski film posnet po stripu, ki je prejel oceno D CinemaScore. Za primerjavo: film Borderlands je dobil oceno D+, Madame Web pa C+.
Mešani žanr filma z antiherojsko tematiko in glasbenimi nastopi ni vzbudil navdušenja, zaradi česar je zaslužek znašal manj kot polovico zaslužka izvirnega Jokerja. Proračun nadaljevanja je bil trikrat višji od izvirnika in je znašal 190 milijonov dolarjev. Na mednarodnem trgu se je Joker 2 odrezal bolje, saj je prinesel 81,1 milijona dolarjev, vendar je še vedno zaostajal za svojim predhodnikom, ki je na svetovni ravni zaslužil 121,1 milijona dolarjev.
Na portalu Rotten Tomatoes ima film 33-odstotno oceno kritikov in 31-odstotno oceno občinstva, pri čemer je bil glavni dejavnik negativen sloves filma.
“Iz elementov v filmu Joker: Norost v dvoje bi lahko naredili dober film, vključno z glasbenimi točkami. Na žalost Todd Phillips nikoli ni bil pravi režiser za to,“ je zapisal Kristian Lin za Fort Worth Weekly.
“Predolg. Preveč petja. Res sem si želela, da bi mi bil všeč, vendar mi ga je bilo težko pogledati do konca,” je zapisala Jennifer S., uporabnica portala Rotten Tomatoes.
Aktualno
Večina igričarjev ima raje igre za enega igralca
Published
7 dni agoon
08/10/2024By
Alja ŠavleNedavna raziskava je pokazala, da 58 % igralcev najraje igra igre za enega igralca, čeprav se zdi, da so igre za več igralcev bolj priljubljene med mlajšim občinstvom.
Družba Midia Research je pred kratkim objavila podatke iz raziskav med potrošniki v ZDA, Združenem kraljestvu, Avstraliji, Kanadi, Nemčiji, Franciji, na Poljskem, v Turčiji in Južni Afriki za prvo četrtletje 2024 in prvo četrtletje 2023. Raziskava je pokazala, da igre za enega igralca ostajajo najljubši način igranja na vseh platformah – zlasti na mobilnih napravah.
Pri tem je pomembno opozoriti na starost anketirancev. Starejše igralce bolj privlačijo igre za enega igralca. 74 % igralcev, starejših od 55 let, na primer, se pogosteje odloča za samostojno igranje iger. Po drugi strani 43 % igralcev, starih med 20 in 24 let, raje igra tekmovalne igre.
Iz raziskave je razvidno, da je igričarska industrija trenutno razdeljena, saj starejša generacija igralcev, ki ima večjo kupno moč, teži k znani formuli zdaj že 80-evrskih iger za enega igralca. Medtem pa imajo mlajše generacije z manj razpoložljivega dohodka raje brezplačne tekmovalne spletne igre in mikrotransakcije.
Težave se začnejo, ko so studii za enega igralca potisnjeni v izdelavo spletnih iger, saj njihovo vodstvo poskuša slediti trendu. Med zadnjimi neuspešnimi poskusi je Microsoftov Arkane, ki je zaslovel s serijo Dishonored, z igro Redfall pa je padel v pozabo. Drugi studii so spoznali, da bo prehod na večigralstvo prinesel s seboj neverjetno zahtevo po delovni sili in sredstvih, ki jih morda sploh nimajo, kot je bil odpovedani The Last of Us Online podjetja Naughty Dog.
Spletne igre lahko postanejo zlata jama, če so pravilno izvedene, vendar so za ustvarjanje dobička potrebne tudi velike in stalne naložbe. Začetni proračun za igro Genshin Impact je na primer znašal 100 milijonov dolarjev, dodatnih 200 milijonov dolarjev na leto pa je potrebnih za stroške delovanja igre.
Vir.
Na poti je še ena filmska priredba videoigre. Tokrat gre za interaktivno dramsko grozljivko Until Dawn (2015), v kateri lahko skupina prijateljev glede na dejanja igralcev preživi smrtonosno noč v zimski koči ali pa umre na grozljive načine. A nekatere govorice pravijo, da bi lahko film prikazal drugačno zgodbo.
Prejšnji teden je režiser filma Until Dawn David F. Sandberg na svojem računu na Instagramu delil sliko, na kateri je zapisal:
“Uspelo nam je do zore! S tem je film #UntilDawnMovie končan.”
Na fotografiji se zdi da je ujeto razbito okno pošpricano s krvjo, klapa za film in nekaj članov snemalne ekipe. Snemanje je končalo 4. oktobra 2024.
Igralska zasedba za film je sicer že potrjena, čeprav vloge, ki jih bodo igrali, niso znane. Elli Rubin (The Idea of You), Michaelu Ciminu (Love Victor), Ji-young Yoo (Expats) in Odessi A’zion (Hellraiser) sta se letos poleti pridružila še Maia Mitchell (The Fosters) in Belmont Cameli (Saved by the Bell). Peter Stormare (Fargo) pa je ponovno nastopil v vlogi terapevta Dr. Hilla iz videoigre.
Ni jasno, kako se bo različica na zaslonu spoprijela s številnimi različnimi potmi in posledicami, ki so bile del prvotne igre. Po nekaterih spletnih govoricah, ki še niso potrjene, se tudi ne bo, saj naj bi bila zgodba filma le malo podobna igri. Domnevno bo ta različica dogodkov osredotočena na sestri Clover in Melanie, ujeti v časovni zanki, ki jo morata prekiniti pred zoro. Govorice prav tako trdijo, da se glavne pošasti iz igre v filmu sploh ne bodo pojavile.
Z drugimi besedami, če trditve uporabnikov Reddita držijo, lahko pričakujemo še eno filmsko adaptacijo videoigre, ki poskuša na novo odkriti toplo vodo in pri tem popolnoma zanemarja tisto, zaradi česar je bil izvirnik sploh poseben.
Igričarski studii AAA se trenutno soočajo z grozljivo resničnostjo – vlaganje več denarja v igre ne pomeni večjih prihodkov. Sodobni igralci zdaj zahtevajo kakovost in edinstvene ali dodane izkušnje.
V začetku tega tedna je Yves Guillemot iz Ubisofta prišel do mračnega spoznanja, da preprosto ustvarjanje solidnih iger ni več smiselno. V torek je izvršni direktor družbe Epic Games Tim Sweeney podobno opozoril, da so visokoproračunske igre neuspešne.
Visokoproračunski naslovi, kot so Concord, Skull & Bones, Suicide Squad: Kill the Justice League in celo nedavna igra Star Wars Outlaws, ki so bili v razvoju vrsto let, so po izidu prinesli le zanemarljiv uspeh. Nasprotno so manjše igre, kot so Helldivers 2, Palword in Warhammer 40,000: Space Marine 2, pridobile milijone navdušenih oboževalcev z bistveno manjšimi stroški razvoja. Tako stanje ni idealno ne za igričarje ne razvijalce in na srečo se zdi, da se je industrija končno začela zavedati te težave.
Med nedavnim uvodnim srečanjem na festivalu Unreal Fest Seattle 2024 je izvršni direktor podjetja Epic Games Tim Sweeney izjavil, da se visokoproračunske igre danes ne prodajajo v tolikšni meri, kot je bilo pričakovano.
“Gre za generacijsko spremembo. Ena od manifestacij, ki smo jim priča zdaj, je, da je veliko iger izdanih z visokimi proračuni in se ne prodajajo tako dobro, kot je bilo pričakovano. Medtem ko gre drugim igram neverjetno dobro od rok. Trenutni trend je, da igralci težijo k res velikim igram, kjer lahko igrajo z več prijatelji,” je svoje pomisleke delil Tim Sweeney.
Prav igranje s prijatelji je razlog za uspeh manjših iger, ki smo jih našteli, saj zagotavljajo solidno izkušnjo, ki se izboljša, če jo delimo s svojim krogom prijateljev.
Pro nasveti by Mastercard
Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...
Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...
Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...
Steam Next Fest se začne danes zvečer
GRAND THEFT HAMLET je dokumentarni film o igri GTA, z zanimivim zapletom
Hotline Miami 2 nenadno umaknjen iz trgovine PlayStation Store v Avstraliji
Joker: Norost v dvoje – razočaranje za kritike in občinstvo
Večina igričarjev ima raje igre za enega igralca
Prva igra: Ara: History Untold
EA SPORTS razkriva glasbeno podlago za FC 25
PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom
Preizkusite novi demo za igro Metaphor: ReFantazio
Liki iz igre Metal Gear Solid Delta so v Unreal Engine 5 dobili novo podobo
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu
Steam Next Fest se začne danes zvečer
GRAND THEFT HAMLET je dokumentarni film o igri GTA, z zanimivim zapletom
Hotline Miami 2 nenadno umaknjen iz trgovine PlayStation Store v Avstraliji
Joker: Norost v dvoje – razočaranje za kritike in občinstvo
Večina igričarjev ima raje igre za enega igralca
Prva igra: Ara: History Untold
EA SPORTS razkriva glasbeno podlago za FC 25
PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom
Preizkusite novi demo za igro Metaphor: ReFantazio
Liki iz igre Metal Gear Solid Delta so v Unreal Engine 5 dobili novo podobo
Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!
Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?
5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5
Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge
Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu
Priljubljeno
-
Preizkušamo3 tedni ago
Prva igra: Ara: History Untold
-
Igre4 tedni ago
EA SPORTS razkriva glasbeno podlago za FC 25
-
Oprema3 tedni ago
PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom
-
Igre3 tedni ago
Preizkusite novi demo za igro Metaphor: ReFantazio
-
Igre3 tedni ago
Liki iz igre Metal Gear Solid Delta so v Unreal Engine 5 dobili novo podobo
-
Aktualno2 tedna ago
Ubisoft si koplje vse globljo luknjo