fbpx
Connect with us

Aktualno

Robotika, umetna inteligenca in poklici prihodnosti na Game Gang Showu

Published

on

Gaming dogodek leta bo obiskal tudi Inštitut 4.0, vodilna zasebna institucija z poučevanje robotike, programiranja in tehnologije za mladostnike, ki bo na Gospodarskem razstavišču postavila kar dve stojnici.

Na eni izmed stojnic se bo predstavlja klasična robotika z lego roboti, ki jih bo na stojnici veliko. Gre za interaktivni program, kjer lahko obiskovalci sami upravljajo robotke, zanimiv predvsem za tiste stare med 6 in 13 leti.

Drugo stojnico bo zasedla industrijska robotika. V ospredje bo postavljena industrijska robotska roka, velikosti človeške roke in dlani, s katero se bodo izvajali zahtevni programi – roka bo zlagala in postavljala domine. Na tej stojnici bodo predstavljene še druge tehnologije, kot so droni za notranje prostore, sprogramirani bodo tako, da bodo sledili rumenim kockam, in arduino roboti, ki so kot razvojna platforma namenjena starejšim oz. odraslim. Ta program bo torej primeren za starejše od 14 let in odrasle.

Obisk obeh stojnic bo obiskovalcem vzel približno 10 min.

Za še bolj podroben vpogled v svet “mašin” sledite predavanju Tilna Tomazina, ustanovitelja in vodje inštituta Inštitut 4.0, ki bo govoril o robotski prihodnosti.

Predavanje bo potekalo v soboto, 1. 4. 2023, ob 13.00 na Triglav odru.

Če te zanima razvijanje video iger ali programiranje robotskih naprav lahko obiščeš Game developement tečaj ali tečaj industrijske robotike, ki ju ponuja Inštitut 4.0.

Vir: Inštitut 4.0

O Inštitut 4.0

Robotika, tehnologija in programiranje. 3 besede, ki opisujejo prihodnost v kateri živimo. 3 besede, ki gradijo Inštitut 4.0. A kaj je prihodnost in kaj Inštitut 4.0 – to izveš sedaj. Lego robotika, 3d print in modeliranje, industrijski roboti, računalniški vid, VR in elektronska vezja – vse to so naša orodja s katerimi delamo. A to so le orodja, vizija pa je širša.

Že od ustanovitve 2017 dalje, je naša misija znana – mladim posredovati praktična znanja prihodnosti. Prek 1000 mladih, ki so nas in nas še obiskujejo smo na celoletnih izobraževanjih poskušali dati dvoje. Prvič – zares dobro zavedanje o tem kaj je tehnologija. Vsak bi moral to doživeti vsaj enkrat. Ker sicer tega ni v tvojem pojmovniku. In s tem sploh ne računaš. In drugič – Mladim želimo dati trdno podlago v sposobnostih – predvsem za tiste izmed njih, ki odidejo v te vode. Ko na tečaju mladi sestavljajo lego robote, elektronska vezja in drugo na lastni koži spoznajo kako deluje svet okoli nas. Ključen pojem tu je praktičnost. Če bi samo sedeli in poslušali, kot je to nekje drugje navada, bi odnesli le malo. Študije kažejo, da si pasivno zapomnimo le 10-15%. In zato se pri nas vse vrti okoli lastnega raziskovanja, grajenja in kreativnosti – stremimo za aktivnimi 100%.

Kaj dejansko ponuja Inštitut 4.0?

Praktična izobraževanja so razdeljena v številne starostne in težavnostne nivoje. Pri nižjih razredih OŠ je na prvem mestu grajenje in konstruiranje mehanskih naprav – npr. Učimo se kako delujejo zobniki, škripci, krožno in linearno gibanje – torej premikanje strojev.

 Želimo doseči, da otroci na svet pogledajo skozi nova očala – da se vprašajo kako deluje? Pri starejših osnovnošolcih pa je poleg konstrukcije tudi vse več programiranja. Tega zapletenega in abstraktnega znanja pa se lotimo na vizualen način. Podobno kot bi nepismenega najprej naučil jezika prek slikanic. Verjamem, da je programiranje branje in pisanje prihodnosti.

Za tiste, stare 14, 15, 16 let pa imamo posebne tečaje Hacker, kjer gradimo povsem resna elektronska vezja Arduino in programiramo v povsem profi jezikih. Nenazadnje pa se z odraslimi srečujemo na poklicnih izobraževanjih – kjer je osrednje programiranje s tehnologijo. Vsak otrok je edinstven, in ker stremimo k individualnemu odnosu, so naše skupine vedno majhne.

Da pa bi gradili tudi na socialnih veščinah velik del tečajev poteka v parih. Trdno namreč verjamemo v to, da ekipa vedno premaga posameznika – a posameznik mora biti proaktiven. Kar želimo doseči je približno tako kot da bi poročili samoiniciativnost in empatijo. Za konec še osebna misel –  programerji že dolgo niso več tisti sterotipni geeki, ki v mamini kleti čarajo z računalniki, s tipkovnice odganjajo mačko in dvakrat dnevno naročajo pico.

Ne – robotika, tehnologija in programiranje, so sestavni del našega sveta. Naša realnost. In tudi razumevanje  vsega tega ne zahteva da si genij. Daleč od tega. Pomembno je zgolj to, da mlade vodimo na pravi način – to pomeni s podporo, zaupanjem in praktičnim znanjem. Želimo podpirati ne potrošnike tehnologije, temveč ustvarjalce prihodnosti. Se vidimo v Inštitut  4.0.


SMURFS KART PLAYSTATION 5

39,99 €

Aktualno

Razvijalci iger Call of Duty se odzvali na zbadljivko sinhronizatorja iz igre God of War

Published

on

Razvijalci iger Modern Warfare 3 in Call of Duty so se na družbenih omrežjih razburili zaradi opazke, ki jo je na nedavni podelitvi nagrad The Game Awards izrekel Kratosov sinhronizator Christopher Judge. Potem ko se je Judge šalil na račun kampanje igre Modern Warfare 3, so se razvijalci igre Call of Duty hitro odzvali.

Judge je šalo povedal v uvodnem govoru pred podelitvijo nagrade za najboljšo predstavo:

“Nobenega osemminutnega govora kot lani, toda zabavno dejstvo: moj govor je bil pravzaprav daljši od letošnje kampanje igre Call of Duty.”

Šala je na sami podelitvi nagrad The Game Awards požela velik aplavz, vendar so po oddaji sedanji in prejšnji razvijalci igre Call of Duty na družbenih omrežjih izrazili svoje razočaranje nad zbadljivko.

Ajinkya Limaye, nekdanji razvijalec iz podjetja Infinity Ward, je zapisal:

“‘Smešno’, ampak ja, enako smešni (če ne še bolj) so tudi podatki, na podagi katerih CoD popolnoma uničuje vse igre God of war (verjetno skupaj).”

Darcy Sandall, strokovna inženirka pri podjetju Sledgehammer Games, ni bil navdušena:

“Iskreno povedano, kot razvijalci igre COD smo slišali že veliko hujše stvari. Vendar tega ne pričakujemo od kolega na dogodku, ki naj bi slavil letošnje dosežke na področju iger. Še posebej ob vseh informacijah, ki so pricurljale v javnost o razvoju [igre].”

Tudi Barry Sloane, trenutni sinhronizator kapitana Pricea, je imel kaj povedati:

“Kot sem slišal, Christopher Judge sam piše vse svoje šale. Nadarjen.”

Jasno je, da je ekipa zaradi Judgeovega komentarja precej razburjena. Čeprav so na dolžino kampanje v igri Modern Warfare 3 opozarjali že igralci in recenzenti, verjetno dodatno boli, če se nekdo iz tvoje panoge pred vsemi vrstniki šali na ta račun.

Continue Reading

Aktualno

Oglejte si zmagovalce letošnje podelitve nagrad The Game Awards

Published

on

Danes ponoči je v Los Angelesu potekala podelitev nagrad Game Awards. Poleg vseh pomembnih napovedi, napovednikov in novic so bile na dogodku seveda podeljene tudi nagrade za najboljše igre v letu.

Baldur’s Gate 3 dobil nagrado za igro leta, za katero so bile nominirane tudi igre The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom, Marvel’s Spider-Man 2, Alan Wake 2, Resident Evil 4 in Super Mario Bros.

Poleg igre leta je igra Baldur’s Gate 3 prejela nagrade za najboljšo izvedbo (Neil Newbon, glas Astariona), najboljšo podporo skupnosti, najboljši večigralski način, najboljšo RPG igro in nagrado za glas igralcev.

Studio Larian Studios je takoj po dogodku igro Baldur’s Gate 3 izdal še na konzoli Xbox.

Med drugimi velikimi zmagovalci večera sta bili tudi igri Alan Wake II in Forza Motorsport, ki sta domov odnesli več nagrad.

Spodaj smo nanizali nekaj najbolj privlačnih nagrad. Celoten seznam nominirancev in zmagovalcev v vseh kategorijah si lahko ogledate na uradni spletni strani dogodka.

Igra leta

  • Alan Wake 2 (Remedy Entertainment/Epic Games Publishing)
  • Baldur’s Gate 3 (Larian Studios)
  • Marvel’s Spider-Man 2 (Insomniac Games/SIE)
  • Resident Evil 4 (Capcom)
  • Super Mario Bros. Wonder (Nintendo EPD/Nintendo)
  • The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (Nintendo EPD/Nintendo)

Najboljša režija igre

  • Alan Wake 2 (Remedy Entertainment/Epic Games Publishing)
  • Baldur’s Gate 3 (Larian Studios)
  • Marvel’s Spider-Man 2(Insomniac Games/SIE)
  • Super Mario Bros. Wonder (Nintendo EPD/Nintendo)
  • The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (Nintendo EPD/Nintendo)

Najboljša priredba

  • Castlevania: Nocturne (Powerhouse Animation/Netflix)
  • Gran Turismo (PlayStation Productions/Sony Pictures)
  • The Last of Us (PlayStation Productions/HBO)
  • The Super Mario Bros. Movie (Illumination/Nintendo/Universal Pictures)
  • Twisted Metal (PlayStation Productions/Peacock)

Najboljša pripoved

  • Alan Wake 2 (Remedy Entertainment/Epic Games Publishing)
  • Baldur’s Gate 3 (Larian Studios)
  • Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (CD Projekt Red)
  • Final Fantasy XVI (Square Enix)
  • Marvel’s Spider-Man 2 (Insomniac Games/SIE)

Najboljša izvedba

  • Ben Starr, Final Fantasy XVI
  • Cameron Monaghan, Star Wars Jedi: Survivor
  • Idris Elba, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
  • Melanie Liburd, Alan Wake 2
  • Neil Newbon, Baldur’s Gate 3
  • Yuri Lowenthal, Marvel’s Spider-Man 2

Continue Reading

Aktualno

Napovednik za drugo sezono serije Zmajeva hiša je izšel in oboževalci se že čustveno pripravljajo

Published

on

V prvem napovedniku za drugo sezono serije Zmajeva hiša je na obzorju državljanska vojna Targaryenov.

Napovednik je bil objavljen v soboto na konvenciji CCXP v Braziliji med okrogli mizi za novo sezono serije. Druga sezona serije Zmajeva hiša bo izšla naslednje poletje.

Napovednik ne vključuje preveč informacij o dejanski zgodbi, vendar vsak ljubitelj predhodne serije Igra prestolov ve, kako se bo ta zgodba končala. V novem videoposnetku vidimo večino najpomembnejših likov iz serije, vključno z Rhaenyro, Rhaenys, Ottom, Daemonom, Aemonom, Larysom in drugimi.

V drugi sezoni Zmajeve hiše se bo vrnila večina glavne igralske zasedbe prve sezone, vendar se bo k njim priključila tudi vrsta novih članov, vključno z Amando Collins (Raised By Wolves) kot Jeyne Arryn, Gayle Rankin (Perry Mason) kot Alys Rivers, Kieranom Bewom (Warrior) kot Hughom Hammerjem, Simonom Russellom Bealom (The Death of Stalin) kot Simonom Strongom in drugimi.

Oboževalci so na splošno navdušeni nad novo sezono in so pod napovednikom na YouTubu pustili komentarje kot so:

“To je dobesedno definicija tragedije, ker veš, kakšen bo izid, in ga sovražiš, vendar si ne moreš pomagati, da ne bi gledal,”

“HotD je praktično edina oddaja, ki jo z veseljem spremljam.”

Continue Reading

Aktualno

Amazonova nova igrana serija o igri Fallout pokazala prvi pogled na konec sveta

Published

on

Serija Fallout pretočnega portala Prime Video nam je z novimi fotografijami, ki jih je objavil Vanity Fair, končno omogočila prvi vpogled v postapokaliptični svet videoiger. Preverite, kako zgledajo igrane različice Falloutovih oklepov, novega trezorja in nekaterih glavnih likov serije.

Slika: Prime Video

V novi seriji, ki bo 12. aprila debitirala na Amazonovem Prime Video, na Zemlji leta 2077 izbruhne jedrska vojna. Po nuklearnih eksplozijah se zgodba pomakne 219 let v prihodnost, ko spoznamo Lucy, eno od glavnih junakinj v seriji (igra jo zvezdnica serije Yellowjackets Ella Purnell). Lucy je vse svoje življenje preživela v podzemnem bunkerju, a ko jo kriza prisili, da se odpravi na površje, hitro ugotovi, da je se je zunanji svet spremenil v peklensko pustinjo, po kateri se plazijo velikanske žuželke, nenasitne mutirane živalske “gnusobe” in deformirana človeška populacija.

Serijo Fallout sta za televizijo razvila ustvarjalca serije Westworld Jonathan Nolan in Lisa Joy. Čeprav uradnega napovednika za oddajo še ni, je na splet že ušel krajši dražilnik. 

Amazonova serija Fallout izide 12. aprila 2024 za naročnike Prime Video.

Continue Reading

Aktualno

Poké Post Pop-up doživetje bo ta božič gostovalo v Združenem kraljestvu, Franciji in Nemčiji

Published

on

Družba Pokémon Company je napovedala, da bo doživetje Poké Post Pop-up Experience v božičnem času gostovalo v Evropi. Na dogodku bodo imeli oboževalci žepnih pošasti priložnost, da nekomu pošljejo posebno darilo, ki bo vključevalo paket kartic Pokémon in novo promocijsko kartico Pokémon Together s Pikachujem ali Eeveejem.

Slika: Pokémon Company

Kartici Pikachu in Eevee sta ponatis kartice iz kompleta Pokemon Scarlet in Violet 151 z novim žigom Pokemon Together na sliki kartice.

Enodnevno izkušnjo bo med 18. novembrom in 19. decembrom mogoče poiskati po izbranih mestih v Združenem kraljestvu, Franciji in Nemčiji. Celoten seznam lokacij je naslednji:

  • Sreda, 22. november: The Hayes, Cardiff
  • Sobota, 25. november: Place de La Défense, Paris
  • Sobota, 2. december: Westfield La Part-Dieu, Lyon
  • Sreda, 6. decembra: Pasing Arcaden, Munich
  • Sobota, 9. december: Mercedes Platz, Berlin
  • Sobota, 16. december: Ruhr Park, Bochum
  • Torek, 19. decembra: Queen’s Walk, London

Na pop-up izkušnjah Poké Post se boste lahko tudi fotografirali s Pikachujem in Eeveejem. Udeležba je brezplačna in rezervacija ni potrebna.

Družba Pokemon upa, da bo ta promocija potekala bolj gladko kot njen zadnji promocijski dogodek, pri katerem je sodelovala z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu. Družba je septembra načrtovala sodelovanje z muzejem, v okviru katerega je bila na voljo linija edinstvenih izdelkov Pokémon x Van Gogh.

Ko so bili predmeti prvič na voljo, so se v muzej zgrinjale velike množice, da bi pograbile ekskluzivne izdelke in jih preprodale na spletu.

Vir.

Continue Reading

Aktualno

Morda bomo dobili filmske priredbe videoiger Persona in Yakuza

Published

on

Družba Sega je izjavila, da si želi razširiti doseg svojih največjih franšiz tudi izven videoiger.

V intervjuju za CNBC je glavni operativni direktor družbe Sega Shuji Utsumi dejal, da želi družba nadgraditi uspeh nedavnih filmskih in televizijskih oddaj o Sonicu z adaptacijo nekaterih drugih svojih izvirnih naslovov.

“Pravkar smo v veliki meri oživili Sonica, ne le z igrami, ampak tudi s filmi in televizijskimi oddajami, pravzaprav je Sonic tudi v igri Roblox, zdaj pa tesno sodelujemo tudi z družbo Lego, tako da Sonic zdaj oživlja,” je dejal.

“Imamo še druge večje IP-je in tudi, o tem ne morem povedati preveč, vendar razmišljamo o oživitvi tudi drugih klasičnih IP-jev družbe Sega.”

Film Ježek Sonic je v kinematografe prišel leta 2020 in zaslužil skoraj 320 milijonov dolarjev. Njegovo nadaljevanje je prišlo lani in ustvarilo več kot 405 milijonov dolarjev. Izid filma Ježek Sonic 3 (Sonic the Hedgehog 3) je načrtovan za december 2024.

“Trenutno imamo poleg Sonica še dve veliki intelektualni lastnini,” je dejal Utsumi. “Prva je Persona. Letos bomo izdali dve Personi. Poleg tega je tu tudi naša franšiza Yakuza. Mislim, Yakuza je res edinstvena, a tudi ta velika igra prihaja naslednje leto, zato bodite pripravljeni [na Like a Dragon: Infinite Wealth].

“Prav tako pa, kot pravim, poskušamo biti v veliko različnih medijih, na dodatnih področjih, kot sta Roblox in filmi. Vse te intelektualne lastnine se lahko kmalu pojavijo še kje drugje kot v igrah.”

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno