Connect with us

Aktualno

Prodaja igre GTA 5 je presegla 200 milijonov enot

Published

on

Igre razvijalca Rockstar se še vedno prodajajo v milijonih izvodov vsako leto. Zdi se, da se ta trend še nekaj časa ne bo ustavil. Vsaj do izida igre GTA 6.

Pred šestimi meseci je matično podjetje Rockstar Games, Take-Two Interactive, objavilo, da je bila igra GTA 5 v svojem življenjskem ciklu prodala osupljivih 195 milijonih enot. Med zadnjim četrtletnim finančnim poročilom podjetja je družba Take-Two objavila, da je igra Grand Theft Auto 5 prodala še 5 milijonov izvodov, kar pomeni, da je bilo skupno prodanih 200 milijonov iger.

V istem finančnem poročilu je bilo razkrito tudi, da je GTA+ — plačljiva naročniška storitev GTA Online — v primerjavi z lanskim letom močno zrasla.

“Prodaja enot igre Grand Theft Auto V še naprej narašča in do danes je bilo prodanih že več kot 200 milijonov enot tega naslova. Grand Theft Auto Online je prav tako presegel naše napovedi, k čemur je pripomogel poletni vsebinski paket Bottom Dollar Bounties, ki se je začel prodajati 25. junija. 

“Občinstvo Rockstarjeve storitve za premium članstvo, GTA+, se je v primerjavi z lanskim letom močno povečalo za dvomestno številko, pri čemer Rockstar Games svojim članom ponuja vrsto dragocenih ugodnosti, ki segajo od izboljšanja igralne izkušnje do dostopa do njihovih klasičnih naslovov, vključno z nedavno dodano igro L.A. Noire.”

GTA ni edini uspešen naslov podjetja Rockstar. Red Dead Redemption 2 je do zdaj uspešno prodal 65 milijonov kopij, kar je štiri milijone enot več kot pred šestimi meseci.

“Zadovoljni smo z uspešnostjo igre Red Dead Redemption 2, ki je bila do zdaj prodana v več kot 65 milijonih enot. Poleg tega je Red Dead Online v tem obdobju še naprej pritegoval svoje občinstvo z novimi mesečnimi bonusi in brezplačnimi oblačili, ki so jih navdihnili najboljši ustvarjalci vsebin v skupnosti Red Dead.”

Vir.

Aktualno

Podjetje Unity je preklicalo sporne pristojbine in uvedlo nove cenovne spremembe

Published

on

Podjetje Unity Technologies, razvijalci medplatformnega igralnega pogona Unity, je včeraj preklicalo kontroverzno “Runtime Fee” – pristojbino, ki je razvijalcem iger zaračunavala za vsako namestitev njihove igre. Ta cenovni načrt, predstavljen septembra lani, je naletel na ostre kritike razvijalcev, ki so ga opisali kot nepošteno potezo.

Po obsežnih posvetih z razvijalci in partnerji je novi predsednik in izvršni direktor Unityja, Matt Bromberg, napovedal vrnitev k tradicionalnemu naročniškemu modelu. Cilj podjetja naj bi ostajala »demokratizacija razvoja iger« in omogočanje dostopa vsem razvijalcem.

Unity Personal še naprej ostaja brezplačen, mejna vrednost prihodkov za brezplačno uporabo pa se bo zvišala na 200.000 ameriških dolarjev. Poleg tega bo ob uvedbi Unity 6 kasneje letos oznaka “Made with Unity” postala neobvezna za igre, razvite z Unity Personal.

Za Unity Pro in Enterprise bo od 1. januarja 2025 veljal prilagojen naročniški model. Cena naročnine za Unity Pro se bo zvišala za 8 %, na 2.200 USD letno na sedež podjetij z letnimi prihodki nad 200.000 USD. Unity Enterprise uporabnike pa čaka 25-odstotno povišanje cene, naročnina bo obvezna za podjetja z več kot 25 milijoni USD letnih prihodkov.

Bromberg se z razvijalci iger strinja, da so zvišanja cen potrebna, vendar ne na sporen način. Unity želi še naprej vlagati v razvoj iger in hkrati biti zanesljiv partner svojim strankam.

Continue Reading

Aktualno

Oboževalci Terryja Pratchetta lahko kmalu podprejo kampanjo Kickstarter za RPG igro Discworld

Published

on

Založnik namiznih RPG iger, vojnih in družabnih iger Modiphius Entertainment Ltd. je pravkar objavil, da se kmalu začenja Kickstarter kampanja za TTRPG Discworld: Adventures in Ankh-Morpork.

Modiphius je pred kratkim pridobil pravice za izdelavo nove igre igranja vlog za serijo Discworld Terryja Pratchetta, ki je bila nazadnje prirejena pred več kot 20 leti. Po pogajanjih o sporazumu z zapuščino pokojnega pisatelja si Modiphius želi izdajati namizne igre, ki bodo spoštovale humor, satiro in temačno zabavno fantazijsko serijo.

Ker letos mineva 40 let od izida knjige The Colour of Magic, bo Modiphiusova igra igranja vlog prva RPG igra za serijo Discworld po letu 1998, ko je Steve Jackson Games izdal priročnik s pravili GURPS.

Več o Kickstarter kampanji, ki se prične 15. oktobra 2024, si lahko preberete na uradni strani projekta.

Continue Reading

Aktualno

Arena Tehnologij v Ljubljani bo ta mesec predstavila slovenske tehnološke dosežke

Published

on

Tehnološki park bo 19. septembra 2024 gostil Areno Tehnologij, ki želi združiti vrhunske inovacije, energijo prihodnosti in nepozabno zabavo. Dogodek obljublja edinstveno priložnost za ljubitelje tehnologije, podjetnike in vse, ki jih zanima tehnološka prihodnost Slovenije.

Med 13.00 in 19.00 bo potekala razstava TECH EXPO, kjer bodo obiskovalci lahko raziskali najnovejše preboje slovenskih podjetij. Predstavljene bodo tehnologije, ki se uporabljajo v prestižnih avtomobilih, kot so Lamborghini in BMW, rešitve za merjenje klimatskih sprememb, virtualni turizem, medicinske naprave, protipotresne tehnologije in celo stratosferske rakete. Med razstavljavci bodo pomembna imena, kot so Institut Jožef Stefan, Kemijski inštitut, NIJZ, Akrapovič, Dewesoft in mnogi drugi.

Dogodek bo interaktiven, obiskovalci pa se bodo lahko preizkusili v različnih tehnoloških izzivih, kot je hitrostno tipkanje na starinskih pisalnih strojih in dirkanje z daljinsko vodenimi avtomobilčki.

Vzporedno se bo med 17.00 in 18.30 osem finalistov Izziva digitalnih inovacij predstavilo pred strokovno komisijo in se potegovalo za naslov najboljše digitalne inovacije. Gre za odlično priložnost, da spoznate najbolj obetavne projekte slovenskega tehnološkega prostora.

Vrhunec dogajanja med 19.00 in 20.00 bo tehnološki šov Top n’ Tech (TNT), kjer bodo domači izumitelji predstavili projekte, kot so protipoplavne črpalke in stratosferske rakete. Večer se bo zaključil s techno zabavo, ki bo pričela ob 20.00. Za vzdušje bo poskrbelo kar pet DJ-ev.

Dogodek je brezplačen, vendar je za udeležbo potrebna predhodna prijava. Za več informacij o dogodku in prijave sledite povezavi.

Continue Reading

Aktualno

Internet sovraži nov napovednik filma o Minecraftu

Published

on

Warner Bros Pictures in Legendary Pictures sta pravkar objavila napovednik za prihajajoči igrani film A Minecraft Movie z Jasonom Momoo in Jackom Blackom v glavnih vlogah.

Štirje nesrečniki – Garrett Garrison (Momoa), Henry (Hansen), Natalie (Myers) in Dawn (Brooks) – se spopadajo z običajnimi težavami, ko jih nenadoma potegne skozi skrivnostni portal v Nadsvet: nenavadno, kockasto čudežno deželo, ki uspeva z domišljijo. Da bi se vrnili domov, bodo morali obvladati ta svet, hkrati pa se podati na čarobno nalogo z nepričakovanim, izkušenim obrtnikom Stevom (Black).

Film je kombinacija živih igralcev, ki se premikajo po digitalnem okolju, kar se mnogim ljubiteljem igre zdi moteče. Redditorji in Youtubarji so že izrazili svoje pomisleke in komentirali napovednik.

“Resnično sploh ne vem, kje naj začnem. Skoraj tako je, kot da bi se preveč bali v hiperrealistično smer, kot je to storil Detektiv Pikachu, vendar tudi niso mogli v celoti sprejeti poti animacije. Zdi se, kot da je estetika obtičala med obema in močno bode. Kdo je mislil, da je to dobra ideja?” je napisal uporabnik YouTuba @starryagent9936.

“Ne razumem, zakaj so se odločili za igrani film + cgi, namesto da bi vse naredili animirano. Morali bi uporabiti umetniški slog animacije nedavnega napovednika za Minecraft, namesto vseh teh cgijev, kot da so iz najslabšega hiperrealističnega paketa tekstur doslej. Veliko raje bi imel stiliziran stil, ki bolje predstavlja minecraft, kot pa to nepopisno grozljivko, zaradi katere so mobi primerljivi s [filmom] Cats 2019, in zaradi katere vsak igralec v živo izstopa. Če so tako dolgo delali na tem, je to sramota,” je podobnega mnenja tudi uporabnik Reddita A-horizon.

Nekomu, ki je igral Minecraft Beta in se ga nikoli več ni dotaknil, mešanica CGI in žive igre ni videti tako slabo. Zaradi pretirane uporabe računalniške animacije v nedavnih medijih smo ravnodušni do tega koncepta. In ker so vse naše izkušnje z Minecraftom izpred petnajstih let, nam pogled na tako preoblikovane modele iz igre ne predstavlja nič posebnega.

Film o Minecraftu bo v kinematografe prišel 2. aprila 2025.

Continue Reading

Aktualno

Zdi se, da je CD Projekt končno ustvaril nekaj dobička

Published

on

Poljski razvijalec je pred kratkim sporočil, da se je dobiček podjetja po uspehu DLC-ja za igro Cyberpunk 2077 Phantom Liberty povečal za skoraj 90 %.

CD Projekt je imel od izida igre Cyberpunk 2077 leta 2020 vzpone in padce. A kljub vsemu se zdi, da so igralci pripravljeni razvijalcu dati še eno priložnost, zdaj ko so igro spravili v igralno stanje. In stvari gredo celo na boljše, potem ko je 29,99 EUR vredni DLC Phantom Liberty uspel najti komercialni uspeh.

V nedavnem finančnem poročilu javnosti je razvijalec iger Cyberpunk 2077 in Witcher poročal o 30,7-odstotnem povečanju prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani, in sicer s 324,2 milijona PLN (75,5 milijona evrov) na 424,8 milijona PLN (98,9 milijona evrov). Čisti dobiček podjetja je znašal 170 milijonov PLN (39,5 milijona evrov), kar je neverjetna 88,7-odstotna medletna rast v primerjavi z 90,2 milijona PLN (21 milijona evrov), ustvarjenimi v prvi polovici leta 2023.

Nedavni uspeh gre pripisati močni prodaji igre Cyberpunk 2077 in dodatka Phantom Liberty skupaj z zimzeleno igro The Witcher 3: Wild Hunt in njenimi razširitvami, ki ob vsaki razprodaji na platformi Steam pribavijo nove privržence s svojimi močno znižanimi cenami.

Kar zadeva druge projekte. Projekt Polaris, prvi del nove sage o veščecu, vstopa v fazo proizvodnje. Razvijalec načrtuje tudi nadaljnji razvoj Cyberpunk franšize s projektom Orion, ki je v fazi priprav v pisarni CD Projekta v Bostonu.

Vir.

Continue Reading

Aktualno

Gamescom 2024 je podrl nekaj igričarskih rekordov

Published

on

Gamescom 2024 je podrl nove rekorde in dosegel več ljudi kot kadar koli prej. Največja svetovna igričarska skupnost se je ta teden zbrala v Kölnu, da bi osebno in prek spleta proslavila svojo strast do igranja iger.

Na sejem Gamescom 2024 se je zgnetlo več kot 335.000 obiskovalcev iz približno 120 držav, petek in sobota pa sta bila popolnoma razprodana. Spletna gledanost razstavnega programa je dosegla rekordno število ogledov, saj je bilo samo v soboto zvečer zabeleženih več kot 310 milijonov ogledov videoposnetkov. Še posebej impresivni so podatki za uvodni program Gamescom Opening Night Live, ki je dosegel več kot 40 milijonov ogledov – dvakrat več kot prejšnje leto. Letošnje številke so znatno presegle prejšnji rekord in postavile novo globalno merilo.

Gamescom 2024 na kratko:

  • 335.000 obiskovalcev iz približno 120 držav
  • Več kot 32.000 strokovnih obiskovalcev, največ iz ZDA in Japonske
  • Več kot 310 milijonov ogledov celotnega razstavnega programa (od sobote zvečer)
  • Več kot 40 milijonov ogledov samo otvoritvenega večera Gamescom Opening Night Live (od sobote zvečer)
  • 2,5 milijona ogledov na Gamescom Epix, vključno z navdušenci nad zbirateljskimi karticami Gamescom (do sobote zvečer)
  • 1.462 razstavljavcev iz 64 držav, delež tujih razstavljavcev je znašal 71 odstotkov
  • 48 državnih paviljonov iz 37 držav
  • Bruto razstavna površina približno 230.000 kvadratnih metrov
  • Več kot 80.000 obiskovalcev na festivalu Gamescom City

Gamescom 2025 bo potekal od 20. do 24. avgusta. Dogodek se bo začel 19. avgusta 2025 z otvoritvenim večerom Gamescom Opening Night v živo.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno