Connect with us

Aktualno

Oboževalci Terryja Pratchetta lahko kmalu podprejo kampanjo Kickstarter za RPG igro Discworld

Published

on

Založnik namiznih RPG iger, vojnih in družabnih iger Modiphius Entertainment Ltd. je pravkar objavil, da se kmalu začenja Kickstarter kampanja za TTRPG Discworld: Adventures in Ankh-Morpork.

Modiphius je pred kratkim pridobil pravice za izdelavo nove igre igranja vlog za serijo Discworld Terryja Pratchetta, ki je bila nazadnje prirejena pred več kot 20 leti. Po pogajanjih o sporazumu z zapuščino pokojnega pisatelja si Modiphius želi izdajati namizne igre, ki bodo spoštovale humor, satiro in temačno zabavno fantazijsko serijo.

Ker letos mineva 40 let od izida knjige The Colour of Magic, bo Modiphiusova igra igranja vlog prva RPG igra za serijo Discworld po letu 1998, ko je Steve Jackson Games izdal priročnik s pravili GURPS.

Več o Kickstarter kampanji, ki se prične 15. oktobra 2024, si lahko preberete na uradni strani projekta.

Aktualno

Večina igričarjev ima raje igre za enega igralca

Published

on

Nedavna raziskava je pokazala, da 58 % igralcev najraje igra igre za enega igralca, čeprav se zdi, da so igre za več igralcev bolj priljubljene med mlajšim občinstvom.

Družba Midia Research je pred kratkim objavila podatke iz raziskav med potrošniki v ZDA, Združenem kraljestvu, Avstraliji, Kanadi, Nemčiji, Franciji, na Poljskem, v Turčiji in Južni Afriki za prvo četrtletje 2024 in prvo četrtletje 2023. Raziskava je pokazala, da igre za enega igralca ostajajo najljubši način igranja na vseh platformah – zlasti na mobilnih napravah.

Slika: MIDiA Research

Pri tem je pomembno opozoriti na starost anketirancev. Starejše igralce bolj privlačijo igre za enega igralca. 74 % igralcev, starejših od 55 let, na primer, se pogosteje odloča za samostojno igranje iger. Po drugi strani 43 % igralcev, starih med 20 in 24 let, raje igra tekmovalne igre.

Iz raziskave je razvidno, da je igričarska industrija trenutno razdeljena, saj starejša generacija igralcev, ki ima večjo kupno moč, teži k znani formuli zdaj že 80-evrskih iger za enega igralca. Medtem pa imajo mlajše generacije z manj razpoložljivega dohodka raje brezplačne tekmovalne spletne igre in mikrotransakcije.

Težave se začnejo, ko so studii za enega igralca potisnjeni v izdelavo spletnih iger, saj njihovo vodstvo poskuša slediti trendu. Med zadnjimi neuspešnimi poskusi je Microsoftov Arkane, ki je zaslovel s serijo Dishonored, z igro Redfall pa je padel v pozabo. Drugi studii so spoznali, da bo prehod na večigralstvo prinesel s seboj neverjetno zahtevo po delovni sili in sredstvih, ki jih morda sploh nimajo, kot je bil odpovedani The Last of Us Online podjetja Naughty Dog.

Spletne igre lahko postanejo zlata jama, če so pravilno izvedene, vendar so za ustvarjanje dobička potrebne tudi velike in stalne naložbe. Začetni proračun za igro Genshin Impact je na primer znašal 100 milijonov dolarjev, dodatnih 200 milijonov dolarjev na leto pa je potrebnih za stroške delovanja igre.

Vir.

Continue Reading

Aktualno

Snemanje filma Until Dawn se je končalo

Published

on

Na poti je še ena filmska priredba videoigre. Tokrat gre za interaktivno dramsko grozljivko Until Dawn (2015), v kateri lahko skupina prijateljev glede na dejanja igralcev preživi smrtonosno noč v zimski koči ali pa umre na grozljive načine. A nekatere govorice pravijo, da bi lahko film prikazal drugačno zgodbo.

Prejšnji teden je režiser filma Until Dawn David F. Sandberg na svojem računu na Instagramu delil sliko, na kateri je zapisal:

“Uspelo nam je do zore! S tem je film #UntilDawnMovie končan.”

Na fotografiji se zdi da je ujeto razbito okno pošpricano s krvjo, klapa za film in nekaj članov snemalne ekipe. Snemanje je končalo 4. oktobra 2024.

Igralska zasedba za film je sicer že potrjena, čeprav vloge, ki jih bodo igrali, niso znane. Elli Rubin (The Idea of You), Michaelu Ciminu (Love Victor), Ji-young Yoo (Expats) in Odessi A’zion (Hellraiser) sta se letos poleti pridružila še Maia Mitchell (The Fosters) in Belmont Cameli (Saved by the Bell). Peter Stormare (Fargo) pa je ponovno nastopil v vlogi terapevta Dr. Hilla iz videoigre.

Ni jasno, kako se bo različica na zaslonu spoprijela s številnimi različnimi potmi in posledicami, ki so bile del prvotne igre. Po nekaterih spletnih govoricah, ki še niso potrjene, se tudi ne bo, saj naj bi bila zgodba filma le malo podobna igri. Domnevno bo ta različica dogodkov osredotočena na sestri Clover in Melanie, ujeti v časovni zanki, ki jo morata prekiniti pred zoro. Govorice prav tako trdijo, da se glavne pošasti iz igre v filmu sploh ne bodo pojavile.

Z drugimi besedami, če trditve uporabnikov Reddita držijo, lahko pričakujemo še eno filmsko adaptacijo videoigre, ki poskuša na novo odkriti toplo vodo in pri tem popolnoma zanemarja tisto, zaradi česar je bil izvirnik sploh poseben.

Continue Reading

Aktualno

Visokoproračunske igre niso več donosne

Published

on

Igričarski studii AAA se trenutno soočajo z grozljivo resničnostjo – vlaganje več denarja v igre ne pomeni večjih prihodkov. Sodobni igralci zdaj zahtevajo kakovost in edinstvene ali dodane izkušnje.

V začetku tega tedna je Yves Guillemot iz Ubisofta prišel do mračnega spoznanja, da preprosto ustvarjanje solidnih iger ni več smiselno. V torek je izvršni direktor družbe Epic Games Tim Sweeney podobno opozoril, da so visokoproračunske igre neuspešne.

Visokoproračunski naslovi, kot so Concord, Skull & Bones, Suicide Squad: Kill the Justice League in celo nedavna igra Star Wars Outlaws, ki so bili v razvoju vrsto let, so po izidu prinesli le zanemarljiv uspeh. Nasprotno so manjše igre, kot so Helldivers 2, Palword in Warhammer 40,000: Space Marine 2, pridobile milijone navdušenih oboževalcev z bistveno manjšimi stroški razvoja. Tako stanje ni idealno ne za igričarje ne razvijalce in na srečo se zdi, da se je industrija končno začela zavedati te težave.

Med nedavnim uvodnim srečanjem na festivalu Unreal Fest Seattle 2024 je izvršni direktor podjetja Epic Games Tim Sweeney izjavil, da se visokoproračunske igre danes ne prodajajo v tolikšni meri, kot je bilo pričakovano.

“Gre za generacijsko spremembo. Ena od manifestacij, ki smo jim priča zdaj, je, da je veliko iger izdanih z visokimi proračuni in se ne prodajajo tako dobro, kot je bilo pričakovano. Medtem ko gre drugim igram neverjetno dobro od rok. Trenutni trend je, da igralci težijo k res velikim igram, kjer lahko igrajo z več prijatelji,” je svoje pomisleke delil Tim Sweeney.

Prav igranje s prijatelji je razlog za uspeh manjših iger, ki smo jih našteli, saj zagotavljajo solidno izkušnjo, ki se izboljša, če jo delimo s svojim krogom prijateljev.

Continue Reading

Aktualno

Serija Fallout je dosega 100 milijonov gledalcev po vsem svetu

Published

on

Amazonova priredba postapokaliptične franšize je dosegla nepričakovan uspeh. Serija je bila premierno prikazana 10. aprila 2024 na platforma za pretakanje Amazon Prime in je bila dobro sprejeta med dolgoletnimi oboževalci franšize, ki so hitro vzljubili v živahno prebivalko bunkerja 33 Lucy MacLean in v čvrstega lovca na glave, znanega kot The Ghoul.

Čeprav je bila serija pohvaljena, ker je ujela bistvo iger RPG, na katerih je temeljila, so nekatere strokovnjake zgodbe zmotile neskladnosti z obstoječimi informacijami iz iger. Po ogledu serije smo imeli tudi mi nekaj pomislekov, a predvsem glede vsebine in strukture serije, saj o igrah (še vedno) vemo zelo malo.

Poglejmo, kar smo takrat imeli za povedati:

“Zgodba in liki Amazonovega Fallouta so enostavno preprosti in brez dodane vrednosti. Scene z The Ghoulom in Lucy vsebujejo prebliske briljantnosti, a še tako dobri igralci ne morejo rešiti lenega, že stokrat prežvečenega zapleta. Dogajanje postane nekoliko bolj razgibano šele, ko prebivalci bunkerja 33 začnejo preiskovati svoje nadzornike, a ne dovolj, da bi opravičilo ostalo vsebino.”

Continue Reading

Aktualno

Krafton želi igro Palworld prenesti na mobilne naprave

Published

on

Krafton, južnokorejski založnik, ki je lastnik studiev PUBG in Striking Distance (The Callisto Protocol), je z japonskim razvijalcem iger Pocketpair podpisal licenčno pogodbo za intelektualno lastnino igre Palworld.

Igra, ki so jo številni na internetu poimenovali “Pokemon z orožjem”, je ob izidu januarja letos dosegla velik uspeh s skupno več kot 19 milijoni igralcev.

“S to pogodbo bo podjetje Krafton razširilo intelektualno lastnino igre Palworld na mobilno platformo,” je zapisano v nedavnem sporočilu za javnost.

“Načrtuje zvesto reinterpretacijo in implementacijo glavnih zabavnih elementov izvirnika, da bodo ustrezali mobilnemu okolju. Za projekt bo skrbela razvojna ekipa ‘PUBG STUDIOS’, kreativni studio pod okriljem Kraftona.”

Ni še jasno, kolikšen del izvirne formule bo prenesen na mobilne naprave, vendar se za zdaj zdi, da Krafton ne namerava popravljati igre, ki ni pokvarjena. Edini vprašljivi elementi, ki bodo morda izvzeti, so tisti, ki sta jih Nintendo in The Pokémon Company nedavno prijavila kot kršenje avtorskih pravic.

Vemo, da podjetji zahtevata prepoved kršitve in odškodnino za škodo, ker naj bi Palworld kršil več patentnih pravic, vendar so podrobnosti trenutno nejasne.

Continue Reading

Aktualno

Ubisoft si koplje vse globljo luknjo

Published

on

Da, spet poročamo o Ubisoftu, vendar moramo igričarji razpravo pozorno spremljati zato, ker ne gre samo za Francoze. Gre za splošno stanje na področju videoiger.

Vzpon in neizbežni zaton francoskega založnika je nedavno predstavil ustvarjalec vsebin na YouTubu Legendary Drops, ki je pojasnil razloge za uspehe in neuspehe podjetja. Najprej se moramo spomniti, da je bil Ubisoft nekoč med ustvarjalnimi voditelji igričarske industrije. Igre, kot so Rayman (1995), prvi Assassin’s Creed (2007) in Far Cry 3 (2012), zajemajo zlato dobo založnika in marsikateri temelj sodobnih iger. Prinesle so nam še nikoli videne koncepte in sveže igranje ter postale standard, na katerem so temeljile naslednje generacije iger.

Danes te inovacije ni več videti. Ubisoft se vztrajno zanaša na vsebine, ki bi jim sami rekli “zanesljive”, a igralci jih imajo za zastarele. In čeprav vodstvo Ubisofta že leta noče priznati in upoštevati povratnih informacij igričarjev, se zdi, da so končno potegnili glavo iz peska.

Med nedavnim klicem za vlagatelje je izvršni direktor podjetja Ubisoft Yves Guillemot dejal: “Na današnjem zahtevnem trgu, na katerem igralci pričakujejo izjemne izkušnje, zagotavljanje solidne kakovosti ni več dovolj.”

O tem, ali Ubisoft sploh še ustvarja “solidno kakovost” bomo drugič govorili, a Guillemotova ocena je pravilna. Za uspeh na trenutnem igričarskem trgu varne, zanesljive in le solidne igre niso več dovolj. Ne za neodvisne razvijalce in še posebej ne za velika imena, kot je Ubisoft.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno