Connect with us

Oprema

Preizkusili smo brezžične slušalke JBL Quantum 800

Published

on

JBL je znamka, ki jo verjetno vsak Slovenec takoj poveže s kvalitetnim zvokom. Prvi razlog za to je, da že od leta 1946 proizvajajo izključno zvočnike, slušalke in drugo audio opremo. Njihovi izdelki so de facto standard v večih kategorijah profesionalne zvočne opreme, v zadnjih letih pa so s slušalkami in Bluetooth zunanjimi zvočniki – slednje so verjetno najpopularnejšo praznično darilo zadnjih nekaj let, uspeli tudi na trgu potrošnikov.

Z letošnjim letom pa so stopili na nov trg, ki nas pri Game Gangu bistveno bolj zanima, in sicer je to segment gaming headsetov.

Medtem, ko je pred desetimi leti bila izbira dosti slabša – imel si Logitech, Steelseries, Razer in v višjem rangu Sennheiser, je dandanes moč najti nekaj za vsakega. Najsi je to 7.1 prostorski zvok, RGB osvetlitev in atraktivne barve, dober mikrofon ali povezljivost, brezžično delovanje ali kaj četrtega. 

No, po treh mesecih vsakodnevne uporabe JBL Quantum 800 smo končno pripravljeni, da vam predstavimo kateri so ključni presežki, kot tudi slabosti te, prve generacije izdelkov izpod rok JBLa.

Atraktiven, premium izgled

Če začnemo z designom, je le-ta poseben – svetleča kovinska barva, ki je sicer pobarvana plastika, občutljiva na prstne odtise, s črnimi detajli vseeno zagotovo upraviči ceno. Sicer na prvi pogled izgledajo masivne in velike, kar je večidel posledica debelih in super mehkih, s spominsko peno napolnjenih earpadov, več o katerih bom povedal kasneje. Za tem opazimo cel kup priklopov in gumbov, ki omogočajo polnjenje, AUX povezavo, nadzor nad volumnom, aktivnim izenačevanjem zvoka, vklop in izklop headseta ter Bluetooth. A prava akcija se prične, ko jih prižgemo

Dovršena programska oprema in kompatibilnost z vsemi napravami, ki jih imate

Atraktivno RGB osvetlitev lahko do popolnosti prilagodimo svojim željam in bo dovolj še za največjega svetlobnega freaka, v programu JBL Quantum Engine. Slednji nam prav tako omogoča nastavitev vseh drugih zvočnih karakteristik po lastnih preferencah, tj. EQ oziroma poslovenjeno, izenačevalnik, DTS X, Surround 7.1 “QuantumSURROUND”, status baterije in več.

Na zunanje naprave se lahko povežemo na več načinov, med njimi je tudi TRRS konektor, ki omogoča ožičeno povezavo s kontrolerji in mobilnimi napravami, za vse novejše naprave bi pa toplo priporočil, da se uporablja nova, 5. generacija Bluetootha, ki deluje brezhibno. Sicer je preferenčna in najbolj kakovostna zagotovo povezava z USB priklopom, ki preko 2.4 GHz frekvence pošilja brezizguben zvok brez vsakega delayja.

Gamerjem prilagojen zvok z natančnimi midtoni

Po defaultu je zvočni profil JBL Quantum 800 prilagojen gamerjem – poudarjeni basi in močan, čeprav nenatančen treble ter zelo precizen odziv v srednjih frekvencah. No, jaz osebno vedno skušam dobiti kar se da uravnan zvok, posledično sem spodnji del znižal in prilagodil treble tako, da manj “prebija”. Seveda je to stvar osebne preference in zato vedno priporočamo, da izdelek pred nakupom preizkusite sami v najbližjem Big Bangu.

Izenačevanje zvoka, ki nas ne izolira popolnoma, a pomaga pri izkušnji

Ena ključnih lastnosti, ki jo proizvajalec oglašuje, je active noise cancellation ali aktivno izenačevanje zvoka, ki ga vklopimo z gumbom na ušesniku. To v teoriji v celoti izloči zunanje zvoke ter vam omogoči boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo – no v praksi pa definitivno pomaga, recimo če ste na lanpartyju, se normalnih, umirjenih zunanjih šumov sploh slišalo ne bo, ko pa nekdo zakriči ali vzklikne, pa se bo vseeno slišalo, a precej manj. Istočasno, če se mimo hiše pelje avtobus, se ga ne bo niti slišalo – če pa se vklopijo sirene za zračni napad, se bo pa slišalo, a manj. Verjamem, da razumete.

No, popolnoma se bo razumelo tudi vse, kar poveste na vgrajenem mikrofonu. Ta zajema zvok kristalno jasno še posebej ob pomoči aktivnega odstranjevanja šuma, ki ga lahko vklopite. Res je, da to ni studijski mikrofon, daleč od tega, a bo za uspešno igranje in zanesljivo komunikacijo s soigralci več kot dovolj. Bolj kot kvaliteta sta nas navdušili dve malenkosti – to, da se mikrofon izklopi, ko ga fizično dvignemo in to, da ko mikrofon mjutamo, tj. izklopimo, se prižge rdeča lučka v robu vidnega polja pred mikrofonsko kapsulo. 

Neverjetno udobje s spominsko peno

Odlična uporabniška izkušnja se nadaljuje tudi pri izjemnem udobju nošnje – tu je potrebno izpostaviti resnično plushy earpade ter naglavni trak. Tudi pri celodnevni nošnji je bil headset, kot da ga ni na glavi. Niti pri meni, ko nosim očala in to pri marsikaterem modelu povzroča probleme, to ni faktor pri JBL Quantum 800. Dejansko se sploh ne opazi nekaj več kot 400 gramov teže.

Problemi s polnjenjem in 8-urna vzdržljivost baterije

Zajeten del te lahko pripišemo vgrajeni bateriji, ki naj bi po specifikacijah zdržala 14 ur neprestanega predvajanja zvoka – a je to številka brez osvetlitve in noise cancellationa. Kot da bi na laptopu ugasnil monitor, da šparaš z baterijo. Ob normalni uporabi pa zdržijo nekaj več kot 8 ur uporabe ter so s tem dovolj za poln dan igranja. Če se izpraznijo pa doživimo največjo negativno izkušnjo z uporabo izdelka – dejstvo, da headseta ni mogoče uporabljati takrat, ko se polni. Tu je olajševalna okoliščina, da se jih s priloženim, pletenim USB C konektorjem napolni v nekaj več kot eni uri, a je vseeno boleče zame, ki si včasih celo telefon pozabim dat polnit iz enega v drug dan, kaj šele gaming headset.

TL;DR verzija testa

No, in to je naša izkušnja uporabe Quantum 800, najboljšega brezžičnega headseta v ponudbi JBL – pod črto je to impresiven vstop audio velikana na trg gaminga, ki ima nekaj pomanjkljivosti, a le-te odtehta z odličnim udobjem, zanesljivim zvokom in seveda spektakularnim izgledom.


Vroča ponudba za gamerje

JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

179,99 €

Oprema

PlayStation Portal je dobil podporo za igranje v oblaku

Published

on

Sony Interactive Entertainment je včeraj napovedal pomembno posodobitev za prenosno konzolo PlayStation Portal, malo več kot leto dni po njenem izidu. Posodobitev, ki je danes prispela tudi v Evropo, prinaša ključne izboljšave zvoka in težko pričakovano beta funkcijo za igranje v oblaku Cloud Streaming.

Posodobitev izpopolnjuje zvočne nastavitve, vključno z bolj učinkovitim zmanjšanjem glasnosti na najnižjih stopnjah. Uporabniki bodo lahko neposredno iz menija PlayStation Portal prilagajali nastavitve za svojo PlayStation Link napravo, kar izboljšuje nadzor nad glasnostjo in sidetone funkcijo.

Največja novost je uvedba testne funkcije za igranje v oblaku. Člani PlayStation Plus Premium lahko zdaj dostopajo do več kot 120 PS5 iger iz kataloga PlayStation Plus Game Catalog, vključno s priljubljenimi naslovi, kot sta Ghost of Tsushima in Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, neposredno s Sonyjevih strežnikov – brez potrebe po PS5 konzoli. Funkcija omogoča pretakanje do 1080p pri 60 sličicah na sekundo s polno podporo za funkcije ploščka DualSense, vključno s haptičnimi odzivi in prilagodljivimi sprožilci.

Za dostop do beta različice so potrebni konzola PlayStation Portal, račun za PlayStation Network, naročnina na PlayStation Plus Premium in stabilna internetna povezava. Čeprav nekatere funkcije še niso na voljo, kot je pretakanje iger, kupljenih v trgovini PlayStation Store, Sony obljublja nadaljnje izboljšave na podlagi povratnih informacij uporabnikov.

“Vedno poslušamo vaše povratne informacije in se veselimo, da bo veliko igralcev sodelovalo v beta testiranju!” je zapisal Hiromi Wakai, podpredsednik za upravljanje produktov.

Continue Reading

Oprema

PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom

Published

on

Kolekcija PlayStation 30th Anniversary Collection praznuje 30. obletnico izida prve konzole PlayStation in združuje preteklost s sedanjostjo.

Posebni modeli omejenih izdaj spominjajo na prvo konzolo PlayStation, ki je izšla 3. decembra 1994, in vključujejo tri pakete v središču katerih sta konzoli PlayStation 5 Pro in PlayStation 5 Digital Edition. Jubilejno obarvane samostojne možnosti bodo na voljo tudi za daljinski predvajalnik PlayStation Portal, plošček DualSense Edge in plošček DualSense.

Paketi za konzolo vključujejo konzolo, navpično stojalo in posebne zbirateljske predmete, kot so stilizirano ohišje kabelskega priključka, kabelske vezalke, nalepka, plakat in sponka.

Nostalgičen videz temelji na barvni paleti originalne konzole. Zasnova vsebuje različne odtenke sive barve, obarvane oblike na gumbih trikotnik, krog, x in kvadrat ter barvit logotip PlayStation s klasično rdečo, modro, zelenomodro in rumeno barvo.

Prednaročila za posebno jubilejno izdajo se začnejo 26. septembra.

Continue Reading

Oprema

Novi PlayStation 5 Pro ni navdušil

Published

on

Nedavno razkritje konzole PS5 Pro med spletno javnostjo ni vzbudilo navdušenja. Sonyjeva nova konzola obljublja natančnejšo grafiko z bolj gladko hitrostjo sličic pri 60 FPS, vendar za visoko ceno.

Tri glavne prodajne točke nove naprave so:

  • Nadgrajeni grafični procesor, ki ima 67 % več računskih enot kot trenutna konzola PS5, in 28 % hitrejši pomnilnik.
  • Še zmogljivejše sledenje žarkom.
  • In nova funkcija PlayStation Spectral Super Resolution, tehnika povečanja ločljivosti na podlagi umetne inteligence, ki uporablja tehnologijo strojnega učenja za zagotavljanje ostrejše slike.

Super izboljšave, toda koliko so vredne? Osnovna cena PS5 Pro v Evropi je 799,99 EUR in vključuje 2TB SSD, plošček DualSense in kopijo igre Astro’s Playroom, ki je prednameščena na napravi. Ne vključuje pa diskovnega pogona ali navpičnega stojala za konzolo, ki ju je treba kupiti posebej.

In to je verjetno tisti del, ki spletnemu občinstvu ni bil všeč. Odzivi so bili na vseh kanalih, kjer je bila objavljena napoved, podobni: ni vredno denarja.

“700 dolarjev brez navpičnega stojala in diskovnega pogona je noro,” je zapisano v komentarju, ki je bil najbolj podprt v videoposnetku tehnične predstavitve konzole PS5 Pro na YouTubu.

“Prosim, razložite:

$699 v ZDA

799 EUR v Evropi

Veste, da je evro trenutno bolj vreden od ameriškega dolarja? 

To pošilja precej močno sporočilo …”

je belgijski pisec iger in strokovnjak za odnose z javnostmi BloodyGoodReviews komentiral na X.

V primerjavi s cenami po svetu je PS5 Pro, kupljen v EU, za približno 160 evrov dražji od ameriškega ekvivalenta in za približno 30 evrov cenejši, kot če bi ga kupili v Združenem kraljestvu.

Kljub temu nekateri viri trdijo, da bo PS5 Pro ob izidu 7. novembra vseeno uspešnica, saj so potrošniki že začeli naročati diskovne enote za svojo novo igračo.

Continue Reading

Oprema

Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro

Published

on

PlayStation konzola je prvič izšla na Japonskem 1. decembra 1994. Ob praznovanju 30. obletnice je PlayStation napovedal več aktivnosti, vključno z brezplačnim spletnim večigralskim dogodkom in e-športnim turnirjem od 21. do 22. septembra, brezplačnimi digitalnimi zvočnimi zapisi, namiznimi igrami Shapes of Play in brezplačnim preizkusom igre Gran Turismo 7.

Vendar pa se zdi, da se v promocijskih slikah skriva še eno presenečenje. V kolažu za 30. obletnico konzole so silhuete različnih PlayStation naprav, ki tvorijo oblike ikoničnih PlayStation gumbov. Med njimi naj bi se skrival tudi dizajn domnevne konzole PlayStation 5 Pro.

Jasnejša slika tega dizajna je bila prikazana v nedavni PlayStation Instagram zgodbi, kjer je bila konzola označena z rdečo barvo. Medtem ko še čakamo na uradno najavo, pa podrobnosti o specifikacijah PlayStation 5 Pro, ceni, razpoložljivosti in tem, ali bodo na voljo digitalne in diskovne različice, ostajajo neznane.

Vir

Continue Reading

Oprema

S sistemom Omni One bo mogoče igrat več kot 50 naslovov

Published

on

Virtuix, razvijalec sistema za VR za celotno telo Omni One, je pravkar dodal 15 vznemirljivih naslovov v nabor iger na platformi, ki izide septembra 2024.

Omni One nudi popolno izkušnjo zabave z lastnim 360-stopinjskim tekališčem, ki igralcem omogoča fizično gibanje v vseh smereh v igrah navidezne resničnosti. Sistem vključuje prilagojene slušalke Pico 4 Enterprise in namensko trgovino s skupno 50 igrami, ki jih je mogoče igrati na sistemu.

Med najnovejšimi napovedanimi naslovi so Sniper Elite VR, Amid Evil, Survival Nation, Genotype in Ilysia, celoten seznam navih iger pa je na voljo spodaj.

Novo najavljene igre:

  1. Alvo VR
  2. Amid Evil
  3. Drop Dead: The Cabin
  4. Flock of the Low God
  5. Genotype
  6. Ilysia
  7. Neolithic Dawn
  8. Propagation: Paradise Hotel
  9. Sail
  10. Sniper Elite VR
  11. Sugar Mess – Let’s Play Jolly Battle
  12. Survival Nation
  13. The Atlas Mystery
  14. Tunnels VR
  15. Undead Citadel

“Z veseljem napovedujemo razširitev ponudbe iger za Omni One na več kot 50 naslovov,” je povedal Jan Goetgeluk, izvršni direktor podjetja Virtuix. “Ta mejnik potrjuje našo zavezanost k ponujanju raznolikih in privlačnih izkušenj, ki prikazujejo celoten potencial svobode gibanja Omni One v navidezni resničnosti.”

“Navdušeni smo, da lahko igro Sniper Elite prenesemo na platformo Omni One,” je dejal Jason Kingsley CBE, izvršni direktor podjetja Rebellion, razvijalca igre Sniper Elite VR. “Z inovativno tehnologijo podjetja Virtuix lahko igralci zdaj fizično vstopijo v intenzivne misije igre Sniper Elite in doživijo vznemirjenje natančnega streljanja v povsem novi dimenziji. Bodite previdni.”

Omni One bo predvidoma izšel septembra 2024, prednaročila pa so trenutno na voljo.

Continue Reading

Oprema

Nintendo želi z novim modelom Switch zagotoviti dovolj zaloge za vse prodajalce

Published

on

Nintendo je napovedal, da se namerava z izdajo naslednika konzole Switch izogniti špekulaciji, saj bo z dovolj veliko količino zalog zadovoljil povpraševanje kupcev.

VGC je nedavno poročal o sestanku delničarjev, ki je zajemal tudi Nintendove načrte za njihovo prihodnjo konzolo. Na srečanju je Nintendov predsednik Shuntaro Furukawa vlagateljem povedal, da se bodo proti preprodajalcem svoje nove konzole borili tako, da bodo trgovcem na drobno zagotovili dovolj izdelkov za zadovoljitev povpraševanja.

Opozoril je tudi, da na družbo Nintendo ne vpliva več pomanjkanje polprevodnikov, do katerega je prišlo po izbruhu bolezni COVID in posledičnih omejitev.

“Lani in predlani zaradi pomanjkanja polprevodniških komponent nismo mogli proizvesti zadostnih količin strojne opreme za Nintendo Switch, vendar je ta situacija zdaj odpravljena,” je pojasnil.

“Trenutno menimo, da pomanjkanje komponent ne bo bistveno vplivalo na proizvodnjo naslednjega modela.”

Čeprav Nintendo še ni javno napovedal, kdaj izide naslednja konzola, je Furukawa potrdil, da bo podjetje do aprila 2025 objavilo več informacij o nasledniku Switcha.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno