Decembra lani smo poročali o tem, da se bodo dosedanjim kategorijam na azijskih igrah 2022 v Hangzhou na Kitajskem priključila tudi ešport in breakdancing. Zdaj imamo dokončen seznam izbranih iger.
Husain Al-Musallam, generalni direktor azijskega olimpijskega komiteja (OCA) upa, da bo ta objava vsem sodelujočim ekipam omogočila dovolj časa, da se pripravijo in opremijo pred kvalifikacijskimi fazami, saj meni, da je komite zagotovil visoko raven kompetitivnosti, ki bo zabavala tako navdušence kot splošne gledalce.
Azijske igre 2022, ki naj bi potekale septembra 2022, bodo pritegnile igralce iz do 45 držav, ki bodo tekmovali v nekaterih najbolj priljubljenih ešportnih naslovih. To so:
Arena of Valor (različica za azijske igre)
Dota 2
Dream Three Kingdoms 2
FIFA 22
Hearthstone
League of Legends
PUBG Mobile (različica za azijske igre)
Street Fighter V
Decembra 2020 je vseh 45 držav članic soglasno glasovalo za vključitev ešporta v azijske igre. Poleg osmih uradnih iger se bodo odvili tudi predstavitveni dogodki v dveh drugih ešportnih kategorijah. Ti so navedeni kot AESF Robot Masters, ki jih omogoča Migu ter AESF VR Sports, ki jih tudi omogoča Migu na spletnem mestu OCA.
V soboto, 4. maja 2024 bo med 15.30 in 19.30 pri nas gostoval najhitreje rastoč slovenski ustvarjalec gaming vsebin – NotAleks!
Obišči Game Gang Areno v Big Bang Mega BTC Ljubljana in ga spoznaj na meet and greetu, se slikaj z njim in ga izzovi ob igranju na slušalkah Trust GXT 498W Forta, licenciranih za PlayStation!
Za vse tiste, ki vam ne bo uspelo priti na prizorišče dogajanja, bo pa NotAleks prenašal svoj gameplay igranja Fortnite na konzoli PS5 na svoj YouTube kanal in obenem uporabljal headset Trust Forta Gaming.
Igralec igre GTA 5, ki ni uspešno opravil vozniškega izpita v igri, se po Los Santosu vozi le z javnim prevozom.
Po neuspešnem vozniškem izpitu v igri San Andreas se je redditor MotorDesigner obrnil na podreddit GTA in prosil za nasvet, kako se po mestu najbolje gibati brez avtomobila – zakonito, čeprav je ta koncept v vsaki igri GTA seveda komičen.
Resda vozniški izpit v igri ni videti preveč problematičen – vprašanja vključujejo, kdaj je dovoljeno prevoziti rdečo luč, kakšen je pravilen položaj za vožnjo in kako najbolje voziti, ko “med vožnjo dekle opravlja oralne usluge”. Vendar pa MotorDesigner ni izpolnil nizkih, nizkih standardov oddelka za motorna vozila v San Andreasu, zato v mestu ne more voziti zakonito.
“Ta test resnično pojasnjuje vožnjo NPC-jev,” je menil eden izmed sodelujočih v temi. Najnovejše informacije o uhajanju podatkov o igri GTA 6 pravijo, da naj bi se 17-letni osumljenec, ki naj bi stal za nedavnim vdorom v sistem Grand Theft Auto proizvajalca Rockstar Games, se je izrekel za nedolžnega.
THE SIMS 4: HIGH SCHOOL YEARS dodatek k igri za PC
Osnovna igra The Sims 4 bo od 18. oktobra na voljo vsem novim igralcem za brezplačen prenos na platformah PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ter PC in Mac preko Origina ali Steama. Vse razširitve, pakete in komplete bo treba kupiti posebej.
EA je v sporočilu za javnost zapisal: “EA in Maxis sta v preteklih letih pozdravila na milijone igralcev igre The Sims in z občudovanjem opazovala, kako so sproščali svojo domišljijo, odkrivali in se povezovali z idejami, izkušnjami in različicami sebe, tako v igri kot v resničnem življenju. Ker je osnovna igra The Sims 4 brezplačna, je ekipa bolj kot kadarkoli prej predana razvoju novih in pomembnih izkušenj za igralce ter bo v bližnji prihodnosti še naprej razvijala in izdajala pakete, komplete in novosti Sims Delivery Express.”
Kot posebno darilo za igralce igre The Sims, ki so že lastniki osnovne igre, EA podarja komplet Desert Luxe Kit. S kompletom Desert Luxe Kit se lahko Simsi sprostijo v svoji sodobni oazi z razkošnim notranjim in zunanjim pohištvom, ki ga navdihuje naravna pokrajina Jugozahodne puščave in materiali, kot sta kamen in les. Do tega darila so upravičeni vsi igralci, ki do 17. oktobra kupijo osnovno igro.
Poleg tega je podjetje EA napovedalo, da bo organiziralo srečanje, na katerem bodo razpravljali o prihodnosti igre The Sims 4. Posebni prenos z naslovom Behind The Sims Summit bo potekal 18. oktobra 2022 ob 13. uri po srednjeevropskem času, ogledati pa si ga bo mogoče na kanalu The Sims na YouTubu in Twitchu.
Kanadski sinhronizatorji pravijo, da se soočajo z začasnimi ali celo trajnimi poškodbami svojih glasilk, saj jih delo v video igrah prisili, da dve do štiri ure izvajajo smrtne krike, vpitje zombijev ali bojno rjovenje v glasovni kabini. Želijo si, da razvijalci iger s sedežem v Kanadi in režiserji videoiger pomagajo lokalnim igralcem varneje izraziti svoje like.
»To je izobraževanje, usposabljanje za igralca, usposabljanje za vse. Gre za skupno prizadevanje, da zagotovimo, da igralec ne izgubi glasu,« je povedala Ellen Dubin, glavna glasovna igralka pri video igrah, kot so Fallout 4, Skyrim, Elder Scrolls, World Of Warcraft, Star Trek Online in Agents of Mayhem.
»Včasih naše grlo nosi veliko obremenitev. In to ni nujno le kričanje, smeh, tuljenje. Šepetanje je lahko čustveno obremenjujoče,« dodaja Dubin.
ACTRA, kanadski sindikat igralcev, je objavil anketo v kateri je 74,32 odstotka od 260 vprašanih povedalo, da delo za video igre zelo pogosto ali skoraj vedno vključuje glasno, agresivno ali vokalno ekstremno delo. Ivan Sherry, veteran igranja v video igrah, vključno z Ubisoftovo franšizo Assassin’s Creed, je dejal, da so igralčevi liki vedno zabodeni, ustreljeni, padajo s pečin ali jih nenadoma zajamejo plameni.
»Pomembno kot igralec je, da narediš te stvari čim bolj resnične. To je tisto, kar igralci pričakujejo – poštene, resnične nastope,« je dodala Sherry.
Raziskava ACTRA je tudi poročala, da je 42,74 odstotka anketirancev dejalo, da je trajalo dva ali več dni, da se je njihova vokalna kakovost vrnila v normalno stanje po ekstremni bralni seji, 27,68 odstotkov pa jih je razmišljalo o zavrnitvi seje zaradi strahu, da bi lahko izgubili glas, in torej prihodnje delo.
Raziskava ACTRA in člani sindikata priporočajo kot ukrepe za zaščito pred obremenitvijo glasilk, da imajo igralci vsako uro odmor med seansami, da je glasovni trener del snemanja in da se ekstremno vokalno delo pusti za konec nastopa.
THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra
Bloomberg poroča, da naj bi po besedah treh ljudi, ki so seznanjeni z razvojem igre, težko pričakovana igra PlayStation God of War Ragnarok izšla novembra letos, kljub nedavnim poročilom, da naj bi bila premaknjena na leto 2023. Založnik Sony Group Corp. naj bi datum izida objavil kasneje ta mesec, sta povedali dve izmed oseb.
God of War Ragnarok, najnovejši vnos v dolgotrajni seriji in neposredno nadaljevanje God of War iz leta 2018, je bil najavljen leta 2020 za konzole PlayStation. Sony je od takrat igro večkrat odložil, tako javno kot interno, saj se njeni razvijalci spopadajo s pandemijo in drugimi produkcijskimi izzivi.
V začetku tega leta je bila igra načrtovana za september, vendar je bila pred kratkim prestavljena na november. Tiskovni predstavnik Sony se ni takoj odzval na prošnjo za komentar. God of War Ragnarok bo na voljo tako na novi konzoli kot na stari konzoli PlayStation 4, ki je bila prodana v več kot 117 milijonih enot, kar daje igri znatno potencialno občinstvo. Prva igra je bila prodana v skoraj 20 milijonih izvodov.
Nedavno poročilo z evropskega spletnega mesta za igre na srečo GameReactor, skupaj z odsotnostjo igre na velikih industrijskih dogodkih, kot sta Summer Games Fest in Sonyjev lastni State of Play, je povzročilo ugibanja, da bo God of War Ragnarok izšel šele leta 2023. V turbulentnem svetu razvoja iger ni gotovih datumov in se lahko še vedno znova odloži. Toda od tega tedna je še vedno na dobri poti za november.
Martha is Dead je prvoosebni temačenpsihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!
Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.
Dni naših polovica je za mano
Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.
Tu znašla sem se v temni loži…
Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudiskrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.
Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.
Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.
… zgrešena prava pot in vse neznano!
Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.
Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.
V mislih nanjo že se zdrznem v grozi
Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.