Connect with us

Aktualno

Ubisoft si koplje vse globljo luknjo

Published

on

Da, spet poročamo o Ubisoftu, vendar moramo igričarji razpravo pozorno spremljati zato, ker ne gre samo za Francoze. Gre za splošno stanje na področju videoiger.

Vzpon in neizbežni zaton francoskega založnika je nedavno predstavil ustvarjalec vsebin na YouTubu Legendary Drops, ki je pojasnil razloge za uspehe in neuspehe podjetja. Najprej se moramo spomniti, da je bil Ubisoft nekoč med ustvarjalnimi voditelji igričarske industrije. Igre, kot so Rayman (1995), prvi Assassin’s Creed (2007) in Far Cry 3 (2012), zajemajo zlato dobo založnika in marsikateri temelj sodobnih iger. Prinesle so nam še nikoli videne koncepte in sveže igranje ter postale standard, na katerem so temeljile naslednje generacije iger.

Danes te inovacije ni več videti. Ubisoft se vztrajno zanaša na vsebine, ki bi jim sami rekli “zanesljive”, a igralci jih imajo za zastarele. In čeprav vodstvo Ubisofta že leta noče priznati in upoštevati povratnih informacij igričarjev, se zdi, da so končno potegnili glavo iz peska.

Med nedavnim klicem za vlagatelje je izvršni direktor podjetja Ubisoft Yves Guillemot dejal: “Na današnjem zahtevnem trgu, na katerem igralci pričakujejo izjemne izkušnje, zagotavljanje solidne kakovosti ni več dovolj.”

O tem, ali Ubisoft sploh še ustvarja “solidno kakovost” bomo drugič govorili, a Guillemotova ocena je pravilna. Za uspeh na trenutnem igričarskem trgu varne, zanesljive in le solidne igre niso več dovolj. Ne za neodvisne razvijalce in še posebej ne za velika imena, kot je Ubisoft.

Aktualno

Visokoproračunske igre niso več donosne

Published

on

Igričarski studii AAA se trenutno soočajo z grozljivo resničnostjo – vlaganje več denarja v igre ne pomeni večjih prihodkov. Sodobni igralci zdaj zahtevajo kakovost in edinstvene ali dodane izkušnje.

V začetku tega tedna je Yves Guillemot iz Ubisofta prišel do mračnega spoznanja, da preprosto ustvarjanje solidnih iger ni več smiselno. V torek je izvršni direktor družbe Epic Games Tim Sweeney podobno opozoril, da so visokoproračunske igre neuspešne.

Visokoproračunski naslovi, kot so Concord, Skull & Bones, Suicide Squad: Kill the Justice League in celo nedavna igra Star Wars Outlaws, ki so bili v razvoju vrsto let, so po izidu prinesli le zanemarljiv uspeh. Nasprotno so manjše igre, kot so Helldivers 2, Palword in Warhammer 40,000: Space Marine 2, pridobile milijone navdušenih oboževalcev z bistveno manjšimi stroški razvoja. Tako stanje ni idealno ne za igričarje ne razvijalce in na srečo se zdi, da se je industrija končno začela zavedati te težave.

Med nedavnim uvodnim srečanjem na festivalu Unreal Fest Seattle 2024 je izvršni direktor podjetja Epic Games Tim Sweeney izjavil, da se visokoproračunske igre danes ne prodajajo v tolikšni meri, kot je bilo pričakovano.

“Gre za generacijsko spremembo. Ena od manifestacij, ki smo jim priča zdaj, je, da je veliko iger izdanih z visokimi proračuni in se ne prodajajo tako dobro, kot je bilo pričakovano. Medtem ko gre drugim igram neverjetno dobro od rok. Trenutni trend je, da igralci težijo k res velikim igram, kjer lahko igrajo z več prijatelji,” je svoje pomisleke delil Tim Sweeney.

Prav igranje s prijatelji je razlog za uspeh manjših iger, ki smo jih našteli, saj zagotavljajo solidno izkušnjo, ki se izboljša, če jo delimo s svojim krogom prijateljev.

Continue Reading

Aktualno

Serija Fallout je dosega 100 milijonov gledalcev po vsem svetu

Published

on

Amazonova priredba postapokaliptične franšize je dosegla nepričakovan uspeh. Serija je bila premierno prikazana 10. aprila 2024 na platforma za pretakanje Amazon Prime in je bila dobro sprejeta med dolgoletnimi oboževalci franšize, ki so hitro vzljubili v živahno prebivalko bunkerja 33 Lucy MacLean in v čvrstega lovca na glave, znanega kot The Ghoul.

Čeprav je bila serija pohvaljena, ker je ujela bistvo iger RPG, na katerih je temeljila, so nekatere strokovnjake zgodbe zmotile neskladnosti z obstoječimi informacijami iz iger. Po ogledu serije smo imeli tudi mi nekaj pomislekov, a predvsem glede vsebine in strukture serije, saj o igrah (še vedno) vemo zelo malo.

Poglejmo, kar smo takrat imeli za povedati:

“Zgodba in liki Amazonovega Fallouta so enostavno preprosti in brez dodane vrednosti. Scene z The Ghoulom in Lucy vsebujejo prebliske briljantnosti, a še tako dobri igralci ne morejo rešiti lenega, že stokrat prežvečenega zapleta. Dogajanje postane nekoliko bolj razgibano šele, ko prebivalci bunkerja 33 začnejo preiskovati svoje nadzornike, a ne dovolj, da bi opravičilo ostalo vsebino.”

Continue Reading

Aktualno

Krafton želi igro Palworld prenesti na mobilne naprave

Published

on

Krafton, južnokorejski založnik, ki je lastnik studiev PUBG in Striking Distance (The Callisto Protocol), je z japonskim razvijalcem iger Pocketpair podpisal licenčno pogodbo za intelektualno lastnino igre Palworld.

Igra, ki so jo številni na internetu poimenovali “Pokemon z orožjem”, je ob izidu januarja letos dosegla velik uspeh s skupno več kot 19 milijoni igralcev.

“S to pogodbo bo podjetje Krafton razširilo intelektualno lastnino igre Palworld na mobilno platformo,” je zapisano v nedavnem sporočilu za javnost.

“Načrtuje zvesto reinterpretacijo in implementacijo glavnih zabavnih elementov izvirnika, da bodo ustrezali mobilnemu okolju. Za projekt bo skrbela razvojna ekipa ‘PUBG STUDIOS’, kreativni studio pod okriljem Kraftona.”

Ni še jasno, kolikšen del izvirne formule bo prenesen na mobilne naprave, vendar se za zdaj zdi, da Krafton ne namerava popravljati igre, ki ni pokvarjena. Edini vprašljivi elementi, ki bodo morda izvzeti, so tisti, ki sta jih Nintendo in The Pokémon Company nedavno prijavila kot kršenje avtorskih pravic.

Vemo, da podjetji zahtevata prepoved kršitve in odškodnino za škodo, ker naj bi Palworld kršil več patentnih pravic, vendar so podrobnosti trenutno nejasne.

Continue Reading

Aktualno

Ubisoft zaradi “različnih okoliščin” odpovedal nastop na sejmu Tokyo Game Show

Published

on

Ubisoftu trenutno ne gre najbolje. Čeprav smo osebno obupali nad založnikom, ko je franšiza Assassin’s Creed nenadno postala “RPG”, je francosko podjetje še vedno zelo priljubljeno med igralci pustolovščin.

Ravno letos nam je pozitiven sprejem platformerja Prince of Persia: The Lost Crown pokazal, kaj lahko naredi “vrnitev h koreninam”, če je pravilno izvedena. Medtem je igra Skull and Bones potrdila, da krizo identitete ni mogoče rešiti niti po letih razvoja. Igra Star Wars Outlaws je sprva zanetila pričakovanja navdušencev vesoljskih dogodivščin, ki so bili hitro razočarani ob izidu igre, zdaj pa vse kaže, da bi lahko enako usodo doživela tudi igra Assassin’s Creed Shadows.

Odzivi na igro Assassin’s Creed Shadows so se začeli zaradi zgodovinskih netočnosti, povezanih z Yasukejem, enim od dveh glavnih likov v igri. Vendar se je nezadovoljstvo razširilo na splošno kritiko igre, za katero se zdi, da je polna hroščev in na hitro sestavljena, sodeč po posnetkih, ki so nam bili do zdaj predstavljeni. Meči se na primer narobe pospravijo v nožnice, vrata in stopnice niso poravnane in naboji se po strelu kar ustavijo v zraku. Poleg tega naj bi Ubisoft brez dovoljenja uporabil številne upodobitve zaščitenih japonskih kulturnih in verskih simbolov, ki se ne bi smeli pojavljati v medijih (spodnji videoposnetek).

Zato ni čudno, da se Ubisoft umika s sejma Tokyo Game Show. Založnik naj bi 26. septembra na dogodku gostil posebno predstavitev, vendar jo je nato odpovedal, pri čemer je v objavi na portalu X le namignil na “različne okoliščine”. Spletna skupnost domneva, da se je Ubisoft z nastopom na Japonskem želel izogniti ponovni polemiki, vendar je za zdaj težko reči, kakšni so bili natančni motivi za to odločitev.

Najbrž ne pomaga tudi, da je PlayStation pravkar napovedal Ghost of Yotei, najnovejšo igro podjetja Sucker Punch, ki se prav tako dogaja na Japonskem in v kateri nastopa samurajka. Njeno predhodnico Ghost of Tsushima javnost pogosto primerja z Assassin’s Creed Shadows, saj je veliko uspešnejša in natančnejša upodobitev fevdalne Japonske.

Continue Reading

Aktualno

Nocoj si oglejte prenos oddaje State of Play

Published

on

Naslednja posodobitev družbe PlayStation o več kot 20 naslovih, ki so trenutno v razvoju, bo na sporedu nocoj.

Danes, 24. septembra, ob polnoči po srednjeevropskem času, si na YouTubu in Twitchu oglejte prenos PlayStation State of Play, v katerem boste slišali novice in posodobitve o prihajajočih igrah za PS5 in PS VR2 iz studiev po vsem svetu. Več kot 30-minutna oddaja bo na sporedu v angleščini in japonščini, vsi napovedniki in videoposnetki, ki bodo predstavljeni v oddaji, pa bodo kot običajno izrezani v segmente za ločeno predvajanje.

Med napovedmi in posodobitvami ne pričakujemo velikih naslovov. Najverjetneje bomo videli vrsto iger za PS VR2, napravo, ki je tudi na igričarskem trgu še vedno nišna. Morda bomo dobili potrditev ugibanj o remasterjih iger Horizon Zero Dawn in Days Gone.

Osebno upamo, da nam bo PlayStation pokazal igralne posnetke ekipne igre Fairgame$ samo zato, da bomo lahko bolje razumeli, ali bo to še en spodrsljaj na ravni Concorda ali ne.

Oddajo State of Play lahko spremljajte danes ob polnoči na YouTubu in Twitchu.

Continue Reading

Aktualno

Podjetje Unity je preklicalo sporne pristojbine in uvedlo nove cenovne spremembe

Published

on

Podjetje Unity Technologies, razvijalci medplatformnega igralnega pogona Unity, je včeraj preklicalo kontroverzno “Runtime Fee” – pristojbino, ki je razvijalcem iger zaračunavala za vsako namestitev njihove igre. Ta cenovni načrt, predstavljen septembra lani, je naletel na ostre kritike razvijalcev, ki so ga opisali kot nepošteno potezo.

Po obsežnih posvetih z razvijalci in partnerji je novi predsednik in izvršni direktor Unityja, Matt Bromberg, napovedal vrnitev k tradicionalnemu naročniškemu modelu. Cilj podjetja naj bi ostajala »demokratizacija razvoja iger« in omogočanje dostopa vsem razvijalcem.

Unity Personal še naprej ostaja brezplačen, mejna vrednost prihodkov za brezplačno uporabo pa se bo zvišala na 200.000 ameriških dolarjev. Poleg tega bo ob uvedbi Unity 6 kasneje letos oznaka “Made with Unity” postala neobvezna za igre, razvite z Unity Personal.

Za Unity Pro in Enterprise bo od 1. januarja 2025 veljal prilagojen naročniški model. Cena naročnine za Unity Pro se bo zvišala za 8 %, na 2.200 USD letno na sedež podjetij z letnimi prihodki nad 200.000 USD. Unity Enterprise uporabnike pa čaka 25-odstotno povišanje cene, naročnina bo obvezna za podjetja z več kot 25 milijoni USD letnih prihodkov.

Bromberg se z razvijalci iger strinja, da so zvišanja cen potrebna, vendar ne na sporen način. Unity želi še naprej vlagati v razvoj iger in hkrati biti zanesljiv partner svojim strankam.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno