Connect with us

Oprema

Preizkušamo Steelseries Apex M800

Published

on

Apexovo serijo nizkoprofilnih tipkovnic sem si že ogledal v preteklosti, in sicer sem imel možnost preizkusiti RAW model, ki je najcenejši v tej seriji. Razen relativno cenenega občutka izdelave nisem imel večjih pripomb in jo priporočil posameznikom, ki jim mehanične tipkovnice pač ne odgovarjajo. No, sedaj imam pa na mizi najbolj cenovno zasoljeno različico, in sicer model Apex M800. So izboljšali pomankljivosti njene manjše sestre in ali so dodali kaj pametnega poleg RGB lučk? Počakajte in izvedeli boste.

Embalaža je preprosta, a funkcionalna in vsaj name naredi vtis s svojim nevsiljivim designom. Podobno je tudi z notranjostjo škatle – saj v njej najdemo le navodila za uporabo, zamenljive gumijaste nogice za na spodnjo stran tipkovnice, ki nam pridejo prav ob preferenci večjega naklona tipkalne površine, in seveda tipkovnico samo. Nič CD-jev, debelih navodil v sto in enem jeziku, niti pa ni notri rezervnih oz. dodatnih tipk, orodja za odstranjevanje tipk ali morebitnih adapterjev. Dosedaj zelo okleščena predstavitev, kar je za izdelek, ki je postavljen v luksuzno kategorijo gaming tipkovnic, sila presenetljivo, in tega ne mislim v dobrem pomenu besede.

Ko smo jo prvič vzeli iz škatle nas je znova presenetila velikost izdelka. M800 na mizi tako zavzame skoraj dvakrat toliko prostora kot običajna mehanična tipkovnica s 104 tipkami. To je predvsem zaradi designa celotne serije tipkovnic Apex, ki niso standardno utilitarne in simplistične, marveč imajo, kako bi temu rekli – pa ja, imajo obline. Te bodo enim všeč, drugim pač ne, vendar meni osebno ta dodaten karakter tipkovnice kar ustreza in kaže na to, da se je Steelseries dejansko potrudil pri designu in gledal na malenkosti, ki morebiti drugim proizvajalcem niso tako pomembne. 

Večidel prostora na mizi zavzame stalno vključen naslon za roke. Ta na prvi pogled nima neke uporabne funkcije, vendar ob daljši uporabi opazno pomaga zmanjšati napor na roke ter zmanjša verjetnost nastanka sindroma karpalnega kanala. Izdelava tako naslona za roke kot tudi vseh drugih elementov tipkovnice je iz trde teksturirane plastike. Pri namernem zvijanju tipkovnice po dolžini se zvija bolj kot konkurenti, vendar tega nikoli ni bilo opaziti pri normalni rabi. Edina stvar ki ni teksturirana in je gladka so same tipke.

Sama izkušnja teh je drugačna. Drugačna je od Ap ex RAW, kjer sem imel občutek da moramo za vsak klik fizično prebiti membrano da ga uspešno registrira; in drugačna od na Cherry MX osnovane mehanične tipkovnice. S tem nikakor ne mislimo, da je slaba, prav nasprotno – meni je z nizkim uporom 45 gramov, linearnim mehaničnim delovanjem ki sliči na MX Red in izjemno majhno razdaljo milimetra in pol potrebno za registracijo klika sila povšeči, saj sem lahko po uvodnem navajanju tipkal hitreje. Pri Steelseriesu pravijo, da je M800 najhitrejša mehanična tipkovnica na svetu, in glede na mojo izkušnjo s QS1 switchem v notranjosti, ki naj bi imel življenjsko dobo 60 milijonov klikov, in dvojedrnim procesorjem ki lahko naenkrat registrira več kot 250 klikov, je to prav mogoče.

Če smo že pri tipkah je nujno omeniti osvetlitev tipk. Kot ste dosedaj lahko že ugotovili iz videa, je ta nastavljiva na celoten RGB barvni spekter, torej nekaj več kot 16 milijonov barv. Pa kaj, si mislite – v tem cenovnem razredu ima že marsikatera tipkovnica primerljivo RGB osvetlitev, a to da razlika obstaja je očitno. Na Apexu je popolnoma enakomerna in ne prihaja do svetlejših in temnejših con niti na posameznih tipkah, niti na celotni osvetlitvi tipkovnice. Razlog za to je izdelava QS1 switcha tako, da je LED lučka na sredini mehanizma, ki se nato enakomerno širi na vse strani posamezne tipke. Steelseriesova pozornost do detajlov na M800 se pa najbolj kaže v tem, da so šli pobarvat posamezna ohišja tipk na belo barvo, ki služi kot difuzor da se barva bolj enotno preliva.

Nadaljujemo še malo s tipkami – na stran so tako pri proizvajalcu uvrstili šest na karkoli na svetu nastavljivih makro tipk. Z njimi lahko odpiramo programe, zaporedja s premori med tipkami kar pride prav pri MMORPG igrah, za zaganjanje skript, nadzorovanje programov za npr. livestreamanje in še in še. Te je mogoče nastavljati v programski opremi Steelseries Engine 3, ki je dobro narejen, pregleden in uporaben – skratka, ga med vsakodnevno uporabo ne opazimo, kar je največji kompliment, ki ga lahko sploh damo storitvi. Prav tako praktično je tudi upravljanje z RGB nastavitvami – te lahko po meri nastavljamo na kakršnekoli vzorce, prilagajamo lahko after click animacije, meni najbolj praktično pa je, da lahko uvažamo celotne profile in tako uporabimo nenormalno dobre kombinacije iz raznoraznih forumov na spletu.

Vse pa ni tako rožnato, kot je bilo to slišati dosedaj – moti vključitev sicer dvoportnega USB 2.0 huba, torej dobimo na tipkovnici za 200 € z RGB osvetlitvijo in dvojedernim ARM procesorjem dejansko 15 let staro tehnologijo? Niti se mi ne zdi dovolj strukturno trdna, saj se vse preveč zvija ob namernem preverjanju trdnosti, če pa že težim glede malenkosti pa naj dodam še, da ni dovolj možnosti nastavitve naklona – razlika ob uporabi drugih čepkov je pol centimetra kar ne spremeni bistveno ergonomije. Tu se pa pripombe tudi končajo – pod črto lahko povem, da je solidna tipkovnica brez katastrofalnih napak in je kot nalašč primerna za gamerje ki hočejo top of the line izdelke, imajo pa radi krajši hod tipk.

Continue Reading

Oprema

PlayStation Portal je dobil podporo za igranje v oblaku

Published

on

Sony Interactive Entertainment je včeraj napovedal pomembno posodobitev za prenosno konzolo PlayStation Portal, malo več kot leto dni po njenem izidu. Posodobitev, ki je danes prispela tudi v Evropo, prinaša ključne izboljšave zvoka in težko pričakovano beta funkcijo za igranje v oblaku Cloud Streaming.

Posodobitev izpopolnjuje zvočne nastavitve, vključno z bolj učinkovitim zmanjšanjem glasnosti na najnižjih stopnjah. Uporabniki bodo lahko neposredno iz menija PlayStation Portal prilagajali nastavitve za svojo PlayStation Link napravo, kar izboljšuje nadzor nad glasnostjo in sidetone funkcijo.

Največja novost je uvedba testne funkcije za igranje v oblaku. Člani PlayStation Plus Premium lahko zdaj dostopajo do več kot 120 PS5 iger iz kataloga PlayStation Plus Game Catalog, vključno s priljubljenimi naslovi, kot sta Ghost of Tsushima in Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, neposredno s Sonyjevih strežnikov – brez potrebe po PS5 konzoli. Funkcija omogoča pretakanje do 1080p pri 60 sličicah na sekundo s polno podporo za funkcije ploščka DualSense, vključno s haptičnimi odzivi in prilagodljivimi sprožilci.

Za dostop do beta različice so potrebni konzola PlayStation Portal, račun za PlayStation Network, naročnina na PlayStation Plus Premium in stabilna internetna povezava. Čeprav nekatere funkcije še niso na voljo, kot je pretakanje iger, kupljenih v trgovini PlayStation Store, Sony obljublja nadaljnje izboljšave na podlagi povratnih informacij uporabnikov.

“Vedno poslušamo vaše povratne informacije in se veselimo, da bo veliko igralcev sodelovalo v beta testiranju!” je zapisal Hiromi Wakai, podpredsednik za upravljanje produktov.

Continue Reading

Oprema

PlayStation praznuje 30. obletnico z nostalgičnim videzom

Published

on

Kolekcija PlayStation 30th Anniversary Collection praznuje 30. obletnico izida prve konzole PlayStation in združuje preteklost s sedanjostjo.

Posebni modeli omejenih izdaj spominjajo na prvo konzolo PlayStation, ki je izšla 3. decembra 1994, in vključujejo tri pakete v središču katerih sta konzoli PlayStation 5 Pro in PlayStation 5 Digital Edition. Jubilejno obarvane samostojne možnosti bodo na voljo tudi za daljinski predvajalnik PlayStation Portal, plošček DualSense Edge in plošček DualSense.

Paketi za konzolo vključujejo konzolo, navpično stojalo in posebne zbirateljske predmete, kot so stilizirano ohišje kabelskega priključka, kabelske vezalke, nalepka, plakat in sponka.

Nostalgičen videz temelji na barvni paleti originalne konzole. Zasnova vsebuje različne odtenke sive barve, obarvane oblike na gumbih trikotnik, krog, x in kvadrat ter barvit logotip PlayStation s klasično rdečo, modro, zelenomodro in rumeno barvo.

Prednaročila za posebno jubilejno izdajo se začnejo 26. septembra.

Continue Reading

Oprema

Novi PlayStation 5 Pro ni navdušil

Published

on

Nedavno razkritje konzole PS5 Pro med spletno javnostjo ni vzbudilo navdušenja. Sonyjeva nova konzola obljublja natančnejšo grafiko z bolj gladko hitrostjo sličic pri 60 FPS, vendar za visoko ceno.

Tri glavne prodajne točke nove naprave so:

  • Nadgrajeni grafični procesor, ki ima 67 % več računskih enot kot trenutna konzola PS5, in 28 % hitrejši pomnilnik.
  • Še zmogljivejše sledenje žarkom.
  • In nova funkcija PlayStation Spectral Super Resolution, tehnika povečanja ločljivosti na podlagi umetne inteligence, ki uporablja tehnologijo strojnega učenja za zagotavljanje ostrejše slike.

Super izboljšave, toda koliko so vredne? Osnovna cena PS5 Pro v Evropi je 799,99 EUR in vključuje 2TB SSD, plošček DualSense in kopijo igre Astro’s Playroom, ki je prednameščena na napravi. Ne vključuje pa diskovnega pogona ali navpičnega stojala za konzolo, ki ju je treba kupiti posebej.

In to je verjetno tisti del, ki spletnemu občinstvu ni bil všeč. Odzivi so bili na vseh kanalih, kjer je bila objavljena napoved, podobni: ni vredno denarja.

“700 dolarjev brez navpičnega stojala in diskovnega pogona je noro,” je zapisano v komentarju, ki je bil najbolj podprt v videoposnetku tehnične predstavitve konzole PS5 Pro na YouTubu.

“Prosim, razložite:

$699 v ZDA

799 EUR v Evropi

Veste, da je evro trenutno bolj vreden od ameriškega dolarja? 

To pošilja precej močno sporočilo …”

je belgijski pisec iger in strokovnjak za odnose z javnostmi BloodyGoodReviews komentiral na X.

V primerjavi s cenami po svetu je PS5 Pro, kupljen v EU, za približno 160 evrov dražji od ameriškega ekvivalenta in za približno 30 evrov cenejši, kot če bi ga kupili v Združenem kraljestvu.

Kljub temu nekateri viri trdijo, da bo PS5 Pro ob izidu 7. novembra vseeno uspešnica, saj so potrošniki že začeli naročati diskovne enote za svojo novo igračo.

Continue Reading

Oprema

Sony je v napovedi ob 30. obletnici svoje prve konzole skril PlayStation 5 Pro

Published

on

PlayStation konzola je prvič izšla na Japonskem 1. decembra 1994. Ob praznovanju 30. obletnice je PlayStation napovedal več aktivnosti, vključno z brezplačnim spletnim večigralskim dogodkom in e-športnim turnirjem od 21. do 22. septembra, brezplačnimi digitalnimi zvočnimi zapisi, namiznimi igrami Shapes of Play in brezplačnim preizkusom igre Gran Turismo 7.

Vendar pa se zdi, da se v promocijskih slikah skriva še eno presenečenje. V kolažu za 30. obletnico konzole so silhuete različnih PlayStation naprav, ki tvorijo oblike ikoničnih PlayStation gumbov. Med njimi naj bi se skrival tudi dizajn domnevne konzole PlayStation 5 Pro.

Jasnejša slika tega dizajna je bila prikazana v nedavni PlayStation Instagram zgodbi, kjer je bila konzola označena z rdečo barvo. Medtem ko še čakamo na uradno najavo, pa podrobnosti o specifikacijah PlayStation 5 Pro, ceni, razpoložljivosti in tem, ali bodo na voljo digitalne in diskovne različice, ostajajo neznane.

Vir

Continue Reading

Oprema

S sistemom Omni One bo mogoče igrat več kot 50 naslovov

Published

on

Virtuix, razvijalec sistema za VR za celotno telo Omni One, je pravkar dodal 15 vznemirljivih naslovov v nabor iger na platformi, ki izide septembra 2024.

Omni One nudi popolno izkušnjo zabave z lastnim 360-stopinjskim tekališčem, ki igralcem omogoča fizično gibanje v vseh smereh v igrah navidezne resničnosti. Sistem vključuje prilagojene slušalke Pico 4 Enterprise in namensko trgovino s skupno 50 igrami, ki jih je mogoče igrati na sistemu.

Med najnovejšimi napovedanimi naslovi so Sniper Elite VR, Amid Evil, Survival Nation, Genotype in Ilysia, celoten seznam navih iger pa je na voljo spodaj.

Novo najavljene igre:

  1. Alvo VR
  2. Amid Evil
  3. Drop Dead: The Cabin
  4. Flock of the Low God
  5. Genotype
  6. Ilysia
  7. Neolithic Dawn
  8. Propagation: Paradise Hotel
  9. Sail
  10. Sniper Elite VR
  11. Sugar Mess – Let’s Play Jolly Battle
  12. Survival Nation
  13. The Atlas Mystery
  14. Tunnels VR
  15. Undead Citadel

“Z veseljem napovedujemo razširitev ponudbe iger za Omni One na več kot 50 naslovov,” je povedal Jan Goetgeluk, izvršni direktor podjetja Virtuix. “Ta mejnik potrjuje našo zavezanost k ponujanju raznolikih in privlačnih izkušenj, ki prikazujejo celoten potencial svobode gibanja Omni One v navidezni resničnosti.”

“Navdušeni smo, da lahko igro Sniper Elite prenesemo na platformo Omni One,” je dejal Jason Kingsley CBE, izvršni direktor podjetja Rebellion, razvijalca igre Sniper Elite VR. “Z inovativno tehnologijo podjetja Virtuix lahko igralci zdaj fizično vstopijo v intenzivne misije igre Sniper Elite in doživijo vznemirjenje natančnega streljanja v povsem novi dimenziji. Bodite previdni.”

Omni One bo predvidoma izšel septembra 2024, prednaročila pa so trenutno na voljo.

Continue Reading

Oprema

Nintendo želi z novim modelom Switch zagotoviti dovolj zaloge za vse prodajalce

Published

on

Nintendo je napovedal, da se namerava z izdajo naslednika konzole Switch izogniti špekulaciji, saj bo z dovolj veliko količino zalog zadovoljil povpraševanje kupcev.

VGC je nedavno poročal o sestanku delničarjev, ki je zajemal tudi Nintendove načrte za njihovo prihodnjo konzolo. Na srečanju je Nintendov predsednik Shuntaro Furukawa vlagateljem povedal, da se bodo proti preprodajalcem svoje nove konzole borili tako, da bodo trgovcem na drobno zagotovili dovolj izdelkov za zadovoljitev povpraševanja.

Opozoril je tudi, da na družbo Nintendo ne vpliva več pomanjkanje polprevodnikov, do katerega je prišlo po izbruhu bolezni COVID in posledičnih omejitev.

“Lani in predlani zaradi pomanjkanja polprevodniških komponent nismo mogli proizvesti zadostnih količin strojne opreme za Nintendo Switch, vendar je ta situacija zdaj odpravljena,” je pojasnil.

“Trenutno menimo, da pomanjkanje komponent ne bo bistveno vplivalo na proizvodnjo naslednjega modela.”

Čeprav Nintendo še ni javno napovedal, kdaj izide naslednja konzola, je Furukawa potrdil, da bo podjetje do aprila 2025 objavilo več informacij o nasledniku Switcha.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno