fbpx
Connect with us

Igre

COD: Black Ops Cold War – predstavitev večigralstva

Rok Gumzej

Published

on

Activision je v 4 urni predstavitvi podrobno predstavil večigralski način igranja njihove prihajajoče igre Call of Duty: Black Ops Cold War, ki na PS4, Xbox One in PC prihaja 13. novembra ter kasneje tudi na konzole nove generacije. Napovednik za večigralski del si lahko pogledate spodaj.

Predstavitev je pokazala kup igralnih načinov kot že znani Hardpoint (zavzemanje spreminjajočih točk na mapi), Domination (držanje statičnih točk na mapi), Team Deathmatch (ekipa z več ubitki zmaga) in Kill Confirmed (pobiranje imenskih verižic nasprotnikov za nabiranje točk). Pokazali pa so tudi nove. VIP Escort je igralni način, kjer igramo 6 proti 6. V vsaki ekipi je en igralec naključno izbran kot VIP (Very Important Person) in naloga nasprotne ekipe je, da VIP igralca odstranijo. VIP igralci za svojo obrambo v tej igralnem načinu dobijo le pištolo in možnost uporabe vohunskega letala. Prva ekipa, ki nasprotnikovega VIP ustreli štirikrat, zmaga igro.

Najavili so tudi igralni način Fireteam, ki bo v isto igro dal kar 4 ekipe po 10 igralcev. Fireteam bo omogočal tudi uporabo vozil in bo osredotočen na opravljanje določenih nalog na posebnih mapah, več informacij glede Fireteam-a pa Activision še obljublja. Se pa COD:BOCW na vozila osredotoča tudi z igralnih načinom Combined Arms, kjer bomo glede na mapo na kateri igramo, imeli na voljo različna vozila. Pričakujte snežne mobile, tanke, vojaške helikopterje in vodne skuterje.

V napovedniku vidimo tudi 5 novih map: nočne ulice Miamija, snežena mapa Crossroads, borba med ladjami in podmornico na odprtem morju na mapi Armada, puščavske vožnje po mapi Satellite in mestna mapa Moscow. Kot je značilno za COD lokacije nas bodo poslali povsod po svetu.

COD:BOCW bo vseboval tudi Zombi klavnico, a o njej še ni znanih več informacij. Kot kaže pa bo tudi Call of Duty: Warzone ostal del večigralske izkušnje, saj boste igro lahko dostopali, podobno kot sedaj, kar direktno iz menija igre.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/621787/gaming-rgb-mehanicna-zicna-tipkovnica-redragon-k55_5f51fc25c3def.jpg

MITRA K551 MEHANIČNA ŽIČNA TIPKOVNICA REDRAGON

49,99 €

Igre

Režiser Ninja Gaiden, Tomonobu Itagaki, odprl svoj studio

Alja Šavle

Published

on

Režiser Dead or Alive in Ninja Gaiden serij je na Fecebooku razkril, da je odprl svoj lastni studio.

Tomonobu Itagaki je japonski oblikovalec video iger, najbolj znan po zasnovanju pretepačine Dead or Alive in oživitvi franšize Ninja Gaiden. Bil je del izvršilnega odbora korporacije Tecmo in vodil razvojno skupino Team Ninja, ki je na spletu slavno ali neslavno poznana po izumu “jiggle physics” (fizike poskakujočih prsi).

Itagaki je na svojem profilu delil neobjavljena vprašanja, na katere je odgovarjal v Bloomberg članku o zgodovini platforme Xbox. Zapisal je, da: “V zadnjih štirih letih sem svoje delo prenašal mlajši generaciji, zdaj pa se mi zdi, da si želim spet ustvariti igro in sem v ta namen ustanovil podjetje.”

Novi studio, ki po besedah ustanovitelja ni ne Tecmo ne Valhalla, je se imenuje Itagaki Games. Kakše igre in žanre pripravljajo še ni znano, ni pa nepredstavljivo, da bo Itagaki ponovno razvijal za Xbox. Še vedno goji dober odnos z designerjem prve Xbox konzole Seamusom Blackleyjem. Na vprašanje ali bi ponovno stopil v partnerstvo z Xboxom je odgovoril:

“Zato sem mu zaupal in v resnici približno 10 let ustvaril igre, ekskluzivne za Xbox. Od takrat je minilo 20 let in ustanovil sem svoje podjetje Itagaki Games, ki ni Tecmo niti Valhalla. Vem, da je Microsoft še vedno agresiven. Če se obrnejo name, mi bo v čast.”


Vroča ponudba za gamerje

DEAD OR ALIVE 6 DEAD OR ALIVE 6 XB1

69,99 €

Continue Reading

Igre

Naval novih igralcev sesul Star Wars Battlefront II strežnike

Alja Šavle

Published

on

Epic Games Store spet dela “štalo”. Kakor smo poročali v prejšnjih dneh, je igra STAR WARS Battlefront II: Celebration Edition do četrtka brezplačno na voljo v Epic Games spletni trgovini. Celebration Edition vsebuje vse vsebinske in kozmetične dodatke, vse do in vključno s tistimi, ki so bile objavljene kot del posodobitve Rise of Skywalker.

Zaradi navala novih uporabnikov in tistih, ki so si želeli izkoristiti dvojni XP vikend, Battlefront strežniki niso zdržali take velike količine prometa. Igralci so imeli težave s povezovanjem s spletnimi strežniki in na Twitterju poročali o napakah 623, 918 in 721.

EA so svoje igralce sicer hoteli pomiriti z obljubo, da povečujejo kapaciteto strežnikov, vendar sodeč po zadnjih podatkih, napaka še vedno ni bila odpravljena.


Vroča ponudba za gamerje

DIFUZED STAR WARS – BLACK ON BLACK LOGO CURVED BILL

19,99 €

Continue Reading

Igre

Vodja studia CD Projekt Red odgovarja na Bloomberg članek

Alja Šavle

Published

on

Včeraj je Bloomberg objavil članek v katerem razkriva kaj se je dogajalo v zakulisju razvoja igre Cyberpunk 2077.

Jason Schreier, novinar, ki je pripravil članek, povzema pogovore z 20 trenutnimi in nekdanjimi uslužbenci razvijalca CD Projekt, ki so večinoma prosili za anonimnost, da ne bi tvegali svoje kariere. Informanti so priznali, da so se jasno zavedali stanja projekta, ki kljub mnogim zamikom, še vedno ni bil pripravljen na javno objavo. 

CD Projekt se je po slavi igre Witcher 3 odločil za vsebinski preskok iz fantazije v znanstveno fantastiko. Vendar je Cyberpunk 2077 projekt prinesel veliko več sprememb kot le menjavo žanra.

Namesto tretjeosebne kamere, pri kateri na zaslonu vidimo igralčev lik, Cyberpunk uporablja pogled v prvi osebi. Poleg tega je za izdelavo Cyberpunka CD Projekt investiral v novo tehnologijo, novo osebje in nove tehnike, s katerimi ekipa še ni bila seznanjena. Schreier tudi omenja največjo napako, ki jo je studio zagrešil. Poskušali so razviti nov igralni pogon, sočasno z ustvarjanjem igre.

Schreier je v svojem članku razvijalcem tudi očital, da je bila E3 predstavitev iz leta 2018 skoraj v celoti ponarejena. Poleg tega naj bi nekateri uslužbenci med delom govorili poljsko, namesto angleško, kakor zahtevano, kar naj bi v drugih vzbudilo občutek izobčenosti.

Adam Badowski, vodja studia CD Projekt Red, je preko Twitterja odgovoril Schreierjevim očitkom. Obrazložil je, da ni nič nenavadnega, kadar se predstavitev ne ujema popolnoma s končnim produktom.

Na komentar glede izbire jezika med uslužbenci pa je propomnil, da je CD Projekt multikulturno okolje v katerem je delovni jezik angleščina, od posameznikov pa je odvisno, kako bodo komunicirali v zasebnih debatah. Schreier je pripombo najverjetneje upošteval, saj izvirnega očitka ni več mogoče zaslediti v trenutni verziji članka.


Vroča ponudba za gamerje

JINX CYBERPUNK 2077 LASER LOGO PULLOVER HOODIE ČRN 2XL

59,99 €

Continue Reading

Igre

Prihaja Pokémon Snap za Nintendo Switch

Alja Šavle

Published

on

Pripravite se na popolnoma novo pustolovščino za Nintendo Switch — Pokémon Snap, ki jo navdihuje istoimenska klasična igra za Nintendo 64. 

Raziščite plaže, džungle in puščave, da fotografirate več kot 200 Pokémonov in odkrijete skrivnostni pojav Illumina v novi igri New Pokémon Snap. Poiščite in posnemite fotografije Pokémonov v njihovih domačih okoljih! Odkrili boste celo vedenja in izraze, ki jih še niste videli, ko opazite in zagledate živahne divje Pokémone. Morda jih boste videli, kako patruljirajo po svojem ozemlju, se igrajo ali skrivajo na oddaljenih mestih.

Potujte na otoke, ki sestavljajo regijo Lental. Tam bodo nekateri Pokémoni in vegetacija imeli poseben sijaj. Pomagajte profesorju Mirrorju razkriti resnico za pojavom Illumina. Posnete slike Pokémonov bodo uporabljene za izdelavo vašega lastnega Pokémon Photodexa!

Klasični Pokémon Snap je izšel leta 1999 za Nintendo 64. Cilj igre je fotografirati Pokémone s pomočjo raznih predmetov, kot so jabolka in žoge, da dosežemo boljše posnetke. Tako kot v originalni igri, tudi v nadaljevanju za Switch igralec potuje z zrakoplovom po zračni poti, da varno fotografira Pokémone v njihovem naravnem okolju.


Vroča ponudba za gamerje

PDP NINTENDO SWITCH Pokemon – Pikachu kontroler

25,99 €

Continue Reading

Igre

Končno razkrita skrivnost Cyberpunk 2077 spanca

Alja Šavle

Published

on

O težavah, ki jih ima Cyberpunk 2077 smo že veliko povedali, a presenetljivo, hrošči in napake igralcev ne motijo toliko kot ena specifična animacija. Spanje v postelji.

V Cyberpunk 2077 igralci prevzemajo vlogo osebe poznane samo s psevdonimom V. Po prologu v igro, V začne najemati stanovanje, ki se nahaja v megagradnji v podokrožju Little China okrožja v Night Cityju.

Stanovanje izpolnjuje določene mehanske funkcije v igri, kot so prebiranje elektronske pošte in shranjevanje predmetov. Poleg tega pa lahko igralci prespijo določen del dneva ali noči, tako da interagirajo s posteljo. In tukaj nastane problem, saj je način, kako se V spravi v posteljo … nenavaden.

Ker se igra odvija v prvi osebi je težko razumeti, kaj se z modeloma igralčevega lika dogaja, jasno je samo to, da se lik se na posteljo uleže s strani ter da spi pravokotno na vzglavnik. 

Zahvaljujoč modu, ki igri doda tretjeosebni pogled, pa se je največja skrivnost igre končno razrešila: V res spi pravokotno na posteljo in z nogami binglja čez rob.

V komentarjih Reddit objave, ki razkriva skrivnost, je uporabnik RalphDamiani posebnost razložil tako:

“Zdi se, da je to stranski učinek dolge produkcije. Uganil bom. Animacija v ležečem položaju je bila narejena zato, da se lahko igralec ne posteljo uleže iz spodnje strani, kar deluje skoraj za vsako posteljo v igri.

Kdo je naredil animacijo najverjetneje ni nikoli videl postavitve V-jevega stanovanja. Animacija je lahko nastala leta, preden je bilo V-jevo stanovanje sploh zasnovano.”


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Continue Reading

Igre

Zadnji napovednik za Persona 5 Strikers

Alja Šavle

Published

on

Fantomski tatovi se vračajo. Persona 5 Strikers izide 23. februarja za PlayStation 4, Nintendo Switch in Steam!

Persona 5 Strikers nas ponovno postavi v vlogo Jokerja, ki se po krajši odsotnosti spet vrne v Tokio. Njegove plane, da bi s prijatelji užival v poletnih počitnicah, sprevrže nova grožnja. Lokalna zvezdnica Alice krade želje ljudi, da bi zaslovela v resničnem svetu. Ekipa Fantomskih tatov tako poskuša osvoboditi Tokio, njihova nova naloga pa jih popelje tudi na druge konce Japonske.

Novi Persona spin-off nadaljuje dogajanje igre Persona 5 (spremembe in liki, ki jih je prinesla Persona 5 Royal verzija niso upoštevani), vendar ne na način, ki smo ga vajeni. Osnovna mehanika Strikers igre je nekoliko drugačna od klasične potezne izkušnje. Omega Force v partnerstvo vnaša borbeni sistem Dynasty Warriors, ki igro spremeni v mešanico med Final Fantasy 7 Remake in Monster Hunter World borb.

Največja razlika, ki jo bodo Persona veterani še posebej veseli, je možnost počivanja med raziskovanjem meta sveta. Persona 5 Strikers dopušča vstopanje in izstopanje iz ječe večkrat na dan, kar dopušča likom, da si hitro odpočijejo in popolnoma napolnijo svoje HP in SP točke.


Vroča ponudba za gamerje

CATHERINE: FULL BODY NINTENDO SWITCH

39,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno