Poveži se z nami

Igre

Predelava Need for Speed: Hot Pursuit uradno napovedana

Rok Gumzej

Objavljeno

v

EA je včeraj uradno najavil predelavo za Need for Speed: Hot Pursuit. Igra prihaja 6. novembra na PlayStation 4, Xbox One in PC.

Po očitnih namigih, ki jih je uradni Need for Speed Twitter račun v zadnjem tednu objavljal na svojem profilu, je sedaj prišla še uradna naznanitev predelave NFS:HP igre iz leta 2010. Prvotni NFS:HP je ob izidu dobil obilico nagrad za najboljšo dirkaško igro leto. Sedaj, desetletje kasneje, pa bo njegov naslednik poskušala doseči enako slavo kot njen predhodnik.

https://media.contentapi.ea.com/content/dam/eacom/need-for-speed-hot-pursuit-remastered/images/2020/09/nfs-usp-tile-1.jpg.adapt.crop16x9.652w.jpg

EA obljublja vse kar je originalno igro naredilo privlačno tako za kritike kot tudi za splošno publiko. Z obljubo se vrača priljubljen Autolog.

Autolog je nekakšna različica družbenega omrežja v igri, ki omogoča, da na svojem dirkaškem profilu prikažemo svoje najboljše čase in rekorde. Prijatelji lahko potem poskusijo te rekorde premagati. Igra bo imela tudi croosplay, ki bo omogočal navkrižno igranje med različnimi platformami.

Na to noto igra tudi njihova promocijska kampanija. Vas že 10 let žre rekord prijatelja, ki ga nikoli niste zmogli premagati? Je sedaj končno čas, da mu dokažate kdo je v resnici boljši voznik? No, to vam Autolog omogoča.

https://media.contentapi.ea.com/content/dam/eacom/need-for-speed-hot-pursuit-remastered/images/2020/09/nfs-usp-tile-2.jpg.adapt.crop16x9.652w.jpg

Nov NFS:HP bo imel tudi 30 novih izzivov in 6 ur dodatne vsebine več za preigravanje. Ob nakupu boste prejeli tudi vse DLC dodatke, ki igri pripradajo.

Pripravite svoje volane, pokličite stare prijatelje in dokažite, da ste se v zadnjih 10 letih razvili v sposobnejšega voznika. Igra bo na voljo 6. novembra.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/580259/580259-580259-jppg_5da86da5a5dc3.jpg

G920 VOLAN LOGITECH

59,99 €

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Preizkušamo Windbound

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Windbound nas je odpihnil

5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound

Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.

Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.

Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.

Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih,  ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.

Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.

Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati. 

Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.


Vroča ponudba za gamerje

REDRAGON KALI MEHANSKA K557R, TIPKOVNICA

59,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Need for Speed Hot Pursuit – Nove slike in znane sistemske zatheve

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered naj bi izšel 5. novembra, s seboj pa prinaša izboljšane vizualne elemente, nove funkcije in cross-platform igranje.

Včeraj je EA izdal primerjalne posnetke, ki razkrivajo novosti, ki jih lahko pričakujemo v NFS predelavi. Dodani so novi uničljivi predmeti, posodobljeni modeli stavb, sprememba osvetlitve, boljše oznake na ovinkih, uporabniški vmesnik z večjo ločljivostjo in še mnogo več. Na Switchu, PS4 in Xbox One bo igra delovala s 30 sličicami na sekundo, PS4 Pro, Xbox One X in PC pa bodo nudili podporo za 60 sličic na sekundo.

Igra bo podpirala tudi cross-platform igranje in vsebovala bo vse DLC-je, ki igri dodajo še približno 6 ur igranja in dodatnih 30 izzivov. Prav tako se vrača tudi Autolog, ki igralcem omogoča, da se povežejo skupaj s prijatelji in se podajo na izzive. Funkcija Autolog omogoča tudi primerjavo in izmenjavo vseh svojih rezultatov, slik in izzivov za večigralski način. Autolog in cross-play bosta v novem NFS tako spodbujala tekmovalnost in povezanost.

Sistemske zahteve za Need for Speed: Hot Pursuit:

MINIMUM:

OS: Windows 10
Procesor: (AMD) Phenom II X4 965 ali (Intel) Corei3-2120
Medpomnilnik: 8 GB RAM
Grafična kartica: (AMD) Radeon HD5750 ali (Nvidia) GeForce GTS 450
DirectX: Version 11
Prostor na disku: 45 GB

RECOMMENDED:

OS: Windows 10
Procesor: (AMD) FX-8350 ali (Intel) Core i5-350K
Medpomnilnik: 8 GB RAM
Grafična kartica: (AMD) Radeon R9 270x ali (Nvidia) GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Prostor na disku: 45 GB


Vroča ponudba za gamerje

NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT – REMASTERED PS4

39,99

Nadaljuj z branjem

Igre

Apex Legends prihaja na Steam

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Respawn Entertainment je končno objavil datum prihoda Apex Legends igre na Steam, kar pomeni, da se PC igralcem ne bo več treba zanašati na EA Origin.

Obenem je pred kratkim pričel s Steamom sodelovati tudi EA (lastnik Respawn studia) in na platformo pripeljal svojo storitev EA Play, kar omogoča, da lahko sedaj na Steamu kupite Star Wars Jedi: Fallen Order in FIFA 21. Tako je bilo le vprašanje časa, kdaj bo na priljubljeni spletni trgovini na voljo tudi Respawnov Apex Legends.

Three steam weapon charms for Apex Legends

Apex Legends prihaja na Steam 4. novembra, ko se prične tudi nova, že sedma, sezona igre. Kot nagrada igralcem, ki prihajajo v Apex Legends na Steamu, bodo na voljo trije ekskluzivni dodatki, ki so povezani z igrama Portal in Half-Life.

V objavi je bilo tudi potrjeno, da lahko igralci svoje Origin račun prenesejo na Steam in tako obdržijo vse napredke in dodatke v igri. “Če ste že igrali na Originu, se lahko preizkusite tudi na Steamu,” pravi direktor Respawn Game Chad Grenier. “Vse napredke in odklenjene stvari na vašem računu bo možno prenesti med obema platformama,” je dodal Greiner.

EA je pred nekaj leti ustavil prodajo novih iger preko Steama in se odločil za prodaja preko lastne platforme Origin. Vrnitev nazaj na najbolj priljubljeno spletno trgovino za PC igralce, jim bo zagotovo pomagala doseči širšo bazo igralcev.


Vroča ponudba za gamerje

APEX BLOODHOUND PC CIAB PCWIN

19,99

Nadaljuj z branjem

Igre

Sekiro: Shadows Die Twice brezplačna nadgradnja dobila napovednik

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Sekiro: Shadows Die Twice je izšel marca lani in od tedaj prodal že preko 5 milijon kopij. Sedaj leto in pol kasneje pa igra dobiva brezplačno nadgradnjo, ki prinaša nove vsebine.

Posodobitev prinaša nov igralni način Reflections of Strenght, ki bo pri vseh Sculptor’s Idolih omogočal ponovno igranje različnih šefovskih bitk. Funkcija je praktična še posebej zato, ker nam bo trening prišel prav za morebitno sprejetje novega izziva Gauntlets of Strenght, ki ravno tako prihaja s to posodobitvijo.

Gauntlets of Strenght bo enorokega volka vrgel v serijo bitk, kjer bo poskušal premagati različne že znane nasprotnike. Igralni način je dokaj nemilosten, saj vas bo smrtna napaka stala vsega napredka, ki ste ga v načinu do tedaj dosegli. Ko v njem umrete, se namreč vrnete čisto na začetek.

Prihajajo tudi tri nove preobleke, ki bodo pa le kozmetični dodatki, brez funkcionalne vrednosti. 2 obleki odklenete skozi prej omenjeni Gauntlet način, eno pa, ko igro vsaj enkrat preigrate do konca.

Zadnja novost v posodobitvi so Remnants. Remnants je funkcija, ki omogoča, da posnamete 30 sekund početja v igri in ta odsek skupaj s kratkim sporočilom pošljete v splet. Vaš “posnetek” se potem lahko pojavi v obliki duhca v igri drugih igralcev, kjer jih vodi skozi težke ovire ali jim pokaže kako premagati določenega nasprotnika. Funkcija igralcem omogoča deljenje izkušenj in znanja.

Posodobitev prihaja 29. oktobra na PS4, Xbox One, PC in Stadia platforme.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/613448/613448-613448-1_5da858e4d3b94.jpg

SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE PS4

39,99 €

Nadaljuj z branjem

E-športi

2K odgovarja na kritike oglasov v igri NBA 2K21

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Igralce NBA 2K21 je med čakanjem na novo košarkarsko tekmo v tem tednu presenetil nenaden oglas za Oculus Quest 2.

Razvijalec 2K je namreč v igro, za katero so igralci plačali polno ceno, dodal še oglase. Internet se je nad oglasi upravičeno razburil, še posebej zato, ker bi lahko bilo nalaganje igre teoretično umetno podaljšano, da bi tako zagotovili popolno predvajanje oglasov. PC igralci z SSD diski so namreč opažali, da morajo oglas vseeno pogledati do konca, preden se igra naloži.

Sedaj je NBA2K na Twitterju izdal izjavo, “Kot mnogi vedo, so bili oglasi v zadnjih letih vključeni v segmente 2KTV. Včerajšnja umestitev oglasov 2KTV pa je vplivala na izkušnjo naših igralcev na način, ki ga nismo nameravali, saj ti oglasi niso namenjeni kot del predstavitve pred igro.”

2K je zaključil z izjavo, da “to bo popravljeno v prihodnjih epizodah. Hvala za nadaljnje povratne informacije.” 2K torej trdi, da so oglasi nenameren hrošč. Kdaj bo 2K sedaj težavo odpravil, trenutno ni znano, kot tudi ni znano ali bodo oglase odstranili v celoti ali pa jih bodo preprosto preselili na drugo področje v igri. V vsakem primeru so igralci 2K21 zaenkrat primorani gledati reklame za virtualna očala. Prava košarkarska izkušnja.


Vroča ponudba za gamerje

NBA 2K21 STANDARD EDITION PS4

69,99

Nadaljuj z branjem

Igre

Kojima po Death Strandingu razvija že novo igro?

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Od izida Death Strandinga je očitno minilo že dovolj časa, da je razvijalec Kojima Productions že prešel na svoj naslednji projekt.

Hideo Kojima je nekaj časa nazaj predstavljal konceptne skice za morebitno novo igro, vendar ne vemo ali so se te slike spremenile v dejanski nov projekt ali ne. Razvijalci se namreč pogosto lotevajo različnih konceptov in idej, potem pa mnoge od njih nikoli ne ugledajo luči sveta.

A očitno je Kojima za eno idejo že zagrabil. Namreč, Ludvig Forssell, skladatelj in avdio režiser Kojima Productions studia, je včeraj na svojem Twitterju dražil z objavo, ki naznanja še “nerazkrit projekt”. Dejstvo, da je prva glasba že posneta, kaže na to, da je nova igra verjetno že v razvojni fazi.

The DeanBeat: Death Stranding and the madness or genius of Hideo Kojima |  VentureBeat
Death Stranding (2019)

Druge informacije glede bodoče igre s strani Hidea Kojima in njegove ekipe, so sedaj še neznane. Ne vemo niti ali gre za nov IP ali celo za nadaljevanje Death Stranding 2. Mogoče nas nove informacije čakajo že čez dva meseca na dogodku The Game Awards, kjer se vsako leto razkrijejo novi gaming naslovi. Karkoli je že v razvoju, bo zagotovo zanimivo. Stvar bo namreč prišla izpod rok mojstra, ki je svetu dal serijo Metal Gear Solid, Silent Hills in lani predstavljen Death Stranding.


Vroča ponudba za gamerje

DEATH STRANDING – STEELBOOK EDITION PC

69,99 

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno