fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Published

on

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Continue Reading

Igre

Ubisoft napoveduje preizkus za novo sodelovalno streljačino ‘Project U’

Published

on

Podjetje je sporočilo, da Project U raziskuje nov koncept sodelovalne strelske igre, ki temelji na sejah, kjer se številni igralci združijo, da bi premagali posameznikom premočno grožnjo.

Igra je v zgodnji fazi razvoja in bo izvajala prvi zaprti preizkus samo za osebne računalnike v zahodni Evropi.

Čeprav bo igra v celoti v angleščini, bo test na voljo v Franciji, Nemčiji, na Irskem, Norveškem, Švedskem, Finskem, Danskem, Nizozemskem, v Belgiji, Luksemburgu, Avstriji, Švici, na Portugalskem, v Španiji, Italiji in Združenem kraljestvu.

“Z veseljem bi igrali z vami in zbrali vaše dragocene povratne informacije, da bi izboljšali igralno izkušnjo in usmerili razvoj igre v pravo smer,” so sporočili iz Ubisofta. Igralci se lahko prijavijo tukaj in tako dobijo priložnost za sodelovanje v prihajajočem preizkusu.

Medtem je Ubisoftov projekt Skull & Bones, ki se je znašel v težavah, ta teden doživel nov udarec, saj je bila igra odložena za nadaljnje štiri mesece.

Odprta beta za piratsko igro bo zdaj potekala pred izidom 9. marca 2023 za konzole Xbox Series X/S, PS5, Amazon Luna in osebne računalnike.


LOGITECH G29 DrivingForce (PS4, PS3) – igralni volan

299,99 €

Continue Reading

Igre

2. oktober je zadnji dan, ko bomo lahko še igrali Overwatch

Published

on

Kljub prejšnji obljubi, da bosta igri Overwatch in Overwatch 2 sobivali v miru, smo nedavno izvedeli, da temu ne bo tako. In zdaj imamo datum, ko bo prvi Overwatch ugasnil: oktobra.

V intervjuju za Eurogamer je Jon Spector, vodja oglaševanja igre Overwatch, pojasnil, da bo 2. oktobra osnovna igra Overwatch umrla in za približno 24 ur ne bo na voljo za igranje, da bi 4. oktobra naredila prostor za igro Overwatch 2.

“To praktično pomeni, da je 2. oktober res zadnji dan, ko lahko igrate igro Overwatch 1,” je Spector povedal za Eurogamer.

Prihod igre Overwatch 2 prinaša pomembne in trajne spremembe v igri. Ker so do konca ostali še malo manj kot trije dnevi, vam predstavljamo seznam stvari, ki bodo izginile, ko bo staro zamenjano za novo:

  • Način igre assault 
  • Veseljem da je earthshatter zadel šest igralcev
  • Tako imenovani Space Jam (Zarya + Doomfist ult)
  • Razbijanje arkadnih iger, preden se odprejo vrata v Hanamuri
  • Opazovanje igralcev, ki skušajo in ne uspejo preskočiti luknje na Hanamuri in Volskayi

Izkoristite še zadnje sladke, sladke igre v assault načinu, dokler jih še lahko.

Slika: Blizzard

GUILTY GEAR -STRIVE- PS5 igra

51,99 €

Continue Reading

Igre

Genshin Impact 3.0 vključuje ogromno razširitev zemljevida, Dendro in še več

Published

on

V posodobitvi Genshin Impact 3.0 bodo igralci lahko potovali v novo regijo Sumeru. Ta regija je razdeljena na dva glavna bioma, od katerih je prvi gost deževni gozd. V deževnem gozdu bodo igralci našli naselji Sumeru City in Port Ormos ter akademsko ustanovo Akademiya.

Deževni gozd je poln visokih dreves in gob, trt in gostega listja ter nenavadne favne. Kar zadeva puščavsko območje regije Sumeru, bo več informacij objavljenih v prihodnjih napovedih Genshin Impact.

Akademiya ima v prihajajoči posodobitvi ključno vlogo, zlasti kar zadeva njeno zgodovino in tehnologijo. Akademiya je pod vodstvom sedanjega arhonta, plemkinje Dendre Kusanali, ki je trenutni upravni organ regije.

Slika: miHoYo

Potrjeno je, da bosta dva prihajajoča igralna lika v okviru posodobitve 3.0 osredotočena na element Dendro. Ta lika vključujeta raziskovalca s 5 zvezdicami in gozdnega čuvaja Tighnarija ter Tighnarijevo učenko s 4 zvezdicami, Collei. Collei bo na voljo tudi kot brezplačna nagrada za tiste, ki bodo opravili sezonski dogodek Graven Innocence. Tighnari in Collei in Zhongli bo v prvi polovici posodobitve 3.0 mogoče dobiti preko mehanike Event Wishes.

Čeprav ni vezan na Dendro, je tretji napovedan lik podpora, ki vihti elektro. Ime ji je Dori in je opisana kot izmuzljiva trgovka iz Sumeruja. Dori bo na voljo v zadnji polovici posodobitve 3.0, v sistemu Event Wishes pa bo na voljo skupaj z Ganyu in Sangonomiyo Kokomi.


NACON CH-350 PLAYSTATION (BELA/ČRNA) gaming stol

249,99 €

Continue Reading

Igre

Return to Monkey Island je ena najbolje ocenjenih iger letos

Published

on

Igre v slogu “point-and-click” so bile od konca 80. do začetka 90. let prejšnjega stoletja vedno priljubljene na trgu iger. Serija, ki je prevladovala v tem žanru, je franšiza Monkey Island. Skupaj je izšlo šest iger, njihov zadnji del, Return to Monkey Island, pa se je uvrstil med najbolj priljubljene videoigre, ki so izšle letos.

Slika: Terrible Toybox

Return to Monkey Island je prva popolnoma nova igra Monkey Island po igri Tale of Monkey Island iz leta 2009. Zgodba se ponovno osredotoča na pirata Guybrusha, ki s pomočjo sina skuša odkriti skrivnost Opičjega otoka, ki ni bila rešena že 32 let.

Return to Monkey Island je trenutno ena najbolje ocenjenih novih izdaj videoiger leta 2022, saj je povprečna ocena kritikov 90, stopnja priporočil kritikov pa je 100-odstotna. V klubu najboljših iger si zasluge deli še z Elden Ringom in še eno point-and-click pustolocščino NORCO.

Žal naj bi bila igra Return to Monkey Island zadnji del dolgoletne franšize in dolgo pričakovani zaključek zgodbe za nekatere najbolj zveste oboževalce.


LENOVO G32qc-10 32” CURVED/QHD/144Hz/DP/HDMI monitor

371,99

Continue Reading

Igre

Gotham Knights razkriva nov napovednik

Published

on

Datum izida se približuje, DC heroji pa še nikoli niso izgledali bolje.

Warner Bros. Games in DC sta nedavno razkrila nov napovednik za Gotham Knights, ki prikazuje prihajajočo akcijsko RPG igro z odprtim svetom za osebne računalnike.

V posnetku so poudarjene različne visokokakovostne vizualne funkcije, ki jih lahko igralci pričakujejo v različici igre za osebne računalnike, vključno z ločljivostjo 4K, izjemno visoko hitrostjo sličic na sekundo, odsevi s sledenjem žarkov ter tehnologijami Nvidia DLSS 2, AMD FSR 2 in Intel Xe Super Sampling (XeSS) za večjo zmogljivost. Igralci osebnih računalnikov se lahko veselijo tudi obsežnih možnosti prilagajanja ter podpore za ultraširoke zaslone in več monitorjev v igri.

V igri sledimo življenju in bitkam štirih mladih herojev, ki poskušajo zaščititi mesto Gotham po Batmanovi smrti. Preverite predstavitev igranja za Batgirl, Nightwinga, Red Hooda in Robina ter prikaze borb z nekaterimi zlobneži kot je Harley Quinn.

Igra Gotham Knights izide 21. oktobra 2022.


UBISOFT Riders Republic – Freeride Edition

65,99 €

Continue Reading

Igre

Igralci, ki sprožijo Dead Silence v igri Modern Warfare 2 začnejo oddajati opozorilni zvok

Published

on

Call of Duty: Modern Warfare 2 beta vikendi so se zaključili, igralci pa so opazili, da sproženje nadgradnje Dead Silence ni tako tiho, kot bi pričakovali.

Skupaj z efektom nadgradnje se sproži opozorilni zvok, ki ga sovražniki slišijo in jih tako opozori, da je nadgradnja v uporabi. Najbolj bizarno pa je, da igralec, ki sproži Dead Silence, ne dobi nobenega opozorila ali namiga, da ga je mogoče slišati v okolju.

Uporabnik Reddita RealMathematician363 je kot dokaz naložil posnetek.

Kot je razvidno iz zgornjega posnetka, je bil sovražnik, ki se ni zavedal, da nekdo leži za njim, opozorjen na zvok in je celo slišal, od kod prihaja. Morda ta novica Dead Silence uporabnikom pojasnjuje, zakaj njihovi sovražniki naenkrat zaznavajo njihovo lokacijo.

Zdi se, da je razvijalec Infinity Ward prikrito dodal slabost nadgradnji, ki pri ostalih napravah ne obstaja. Če je tako, se zdi, da je to le še en korak studia, s katerim želi igralcem preprečiti, da bi med tekmo preveč hiteli.

Brez rdečih pik na mini mapi, z glasnimi koraki in zdaj še z zvoki Dead Silencea je videti, da je edini “varen” način igranja spletne različice Modern Warfare 2 ta, da se namestite na položaj moči.


CALL OF DUTY: MODERN WARFARE II

80,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno