Connect with us

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Published

on

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Continue Reading

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Igre

Star Wars Outlaws izide avgusta

Published

on

Najnovejša pustolovska igra iz vesolja Vojne zvezd bo izšla 30. avgusta 2024, a igrali jo boste lahko že prej, če ste pripravljeni odšteti nekaj dodatnih desetakov.

Igralci, ki bodo kupili zlato ali ultimativno izdajo igre Star Wars Outlaws, jo bodo lahko igrali do tri dni prej. Obe izdaji vključujeta osnovno igro in sezonsko prepustnico in je mogoče tudi prednaročiti.

S prednaročniškim bonusom bodo igralci prejeli še bonus paket Kessel Runner, ki vključuje: 

  • – kozmetični paket za speeder.
  • – kozmetični paket za vesoljsko ladjo The Trailblazer.

Sezonska prepustnica bo odklenila tudi dve dodatni pripovedni razširitvi, ki bosta na voljo po izidu, ekskluzivno misijo Jabba’s Gambit na dan izida igre ter dodatne kozmetične izdelke za Kay in Nixa.

Slika: Ubisoft

Ubisoft obljublja, da bo to prva igra Vojne zvezd z odprtim svetom, postavljena med dogodke iz filmov Imperij vrača udarec in Vrnitev Jedija. Igralci bodo lahko raziskovali različne planete po galaksiji, tako ikonične kot nove, ter se pridružili pustolovščinam novega izvirnega lika Kay Vess in njenega kosmatega spremljevalca Nixa.

Continue Reading

Igre

Palworld je od začetka prodaje v storitvi Steam izgubil 97 % igralcev

Published

on

Množično priljubljena igra Palworld, v kateri loviš pošasti, je izgubila večino svojih igralcev, vendar jih je še vedno veliko.

Ko je 19. januarja igra izšla v zgodnjem dostopu, je Palworld z več kot 2,1 milijona igralcev postal druga najbolj igrana igra na platformi Steam doslej. Dva meseca kasneje se je število igračcev drastično zmanjšalo, a to ne pomeni smrti igre.

Po podatkih SteamDB se je od začetka marca število igralcev Palworlda še vedno gibalo okoli 275.000 dnevnih igralcev, vendar zadnji 24-urni vrh v času pisanja tega članka kaže le 67.246 igralcev. Kljub temu je na seznamu najbolj igranih iger SteamDB igra Palworld trenutno na 13. mestu, pred novo izdano igro Dragon’s Dogma 2, ki je na 18. mestu.

Poleg tega je razvijalec Pocketpair že objavil načrt, kaj namerava v igro vnesti med zgodnjim dostopom. Te posodobitve bodo vključevale nove funkcije, kot so PvP, skupinske šefe, Pal Arena, navzkrižno igranje med igralci na Steamu in Xboxu, nove Palsa in še veliko več.

Continue Reading

Igre

Ustvarjalec igre Life is Strange Don’t Nod trenutno razvija 7 iger

Published

on

Francoski razvijalec iger Don’t Nod bo razširil svojo ponudbo žanrov. Z novo studijsko organizacijo želi ekipo rezdeliti v tri ločene podružnice namenjene RPG igram, pripovednim pustolovščinam in akcijskim pustolovščinam.

Predstavnik Don’t Nod je v pogovoru z GamesIndustry.biz pojasnil, da to prestrukturiranje ne pomeni odpuščanj:

“Po tej reorganizaciji v podjetju Don’t Nod ni bilo odpuščanj. V letu 2023 smo bili priča izjemnemu vsebinskemu letu, ki je vključevalo številne visokokakovostne igre, tako majhne kot velike inovativne naslove.”

Izvršni direktor družbe Don’t Nod Oskar Guilbert je povedal, da:

“Nova organizacija odraža našo predanost zagotavljanju visokokakovostnih iger v uspešnih igralnih zvrsteh. Strokovno znanje in izkušnje, pridobljene v teh panogah, nam omogočajo razvoj vse bolj specializiranih notranjih orodij in nenazadnje optimizacijo stroškov v proizvodnji. Z izboljšanjem naše produktivnosti in notranjih zmogljivosti želimo zagotoviti nepozabne in edinstvene igralne izkušnje, ki bodo odmevale pri igralcih po vsem svetu.”

Vse kaže, da je sprememba priša ob pravem času, saj studio čaka še veliko dela. Po poročanju IGN naj bi razvijalec trenutno pripravljal kar sedem naslovov, med katerimi sta logična igra Koira in akcijski RPG Lost Records: Bloom and Rage.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno