fbpx
Poveži se z nami

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Cyberpunk 2077 – nov napovednik pokazal primerjavo PS4 Pro in PS5

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Če vas je zanimalo, kako bo Cyberpunk izgledal na PlayStation 4 Pro konzoli in kako na novem PlaySation 5, je CD Projekt Red za vsa pripravil poseben prikaz.

Vedno bližje smo izidu težko pričakovane poljske RPG-jevke Cyberpunk 2077, temveč novic in posnetkov se pojavi na uradnem CP2077 profilu. Tokrat lahko v igralnem videu vidimo, kako igra teče na PS konzolah različnih generacij. Tudi, če vas primerjava ne zanima, vam napovednik vseeno ponuja nove, še ne videne, delčke prvega dela igre.

Treba je izpostavit, da posnetek vseeno prikazuje delovanje konzole PS4 Pro in ne bazičnega PS4 modela, ki je izšel pred kar sedmimi leti. Na Pro ediciji izgleda igra vseeno vrhunsko in teče brez večjih težav, a še vedno ne vemo, kaj lahko pričakujejo na osnovnih PS4 enotah, ki bodo verjetno imele kar nekaj težav držati stabilnih 30 sličic na sekundo.

A do odgovora nas ne loči veliko, saj bo igra na voljo že čez dobra dva tedna, natančneje 10. decembra. Pripravite svoja distopična oblačila in anarhistične vrednote. Počasi se odpravljamo v Night City.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680304/cyberpunk-2077-ps4-box-45449_5f5c484502a9f.jpg

CYBERPUNK 2077 PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Hitman 3 – napovednik prikaže novo lokacijo

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Neonske luči, kitajske četrti in tihi morilec. Vse to in še več pokaže IO Interactive v svojem novem napovedniku za Hitman 3.

Trilogija World of Assasinations, ki je štiri leta nazaj obnovila Hitman serijo, bo sedaj počasi prišla do zaključka svoje zgodbe. Po igrah Hitman 1 in 2 sedaj prihaja še trojka, katera, enako kot Hitman 2, ne bo epizodična. Navdušenci nad serijo bodo veseli novice, da bodo lahko ponovno svoj napredek iz prvih dveh iger, prenesli v tretjo.

Napovednik prikaže grafični pogon, ki bo na novi generaciji konzol in novejših računalnikih pričaral čudoviti svet poln RTX odsevov in osvetlitve. Igra obljublja tudi izboljšane animacije in večje število NPC likov. Na novih sistemih bo igra podpirala tudi 4K resolucijo, HDR in 60 sličic na sekundo. Kako bo stvar izgledala lahko vidite v zgornjem napovedniku, ki prikaže tudi novo lokacijo Chongqing.

Čeprav ima razvijalec IOI te dni verjetno polne roke dela s prihajajočo James Bond igro, je vseeno napovedal, da bodo grafično predelali tudi prejšnja dva Hitman naslova in jo posodobili na enak standard kot prihajajočo trojko.

Igralci boste novega Hitmana lahko igrali že 20. janurja 2021, ko bo ta uradno izšel na vseh večjih sistemih – PC, PS4, PS5, XO, XSX/S, Stadia in Nintendo Switch. A pozor PC igralci, igra bo ob izidu na voljo zgolj na Epic spletni trgovini.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680538/49747503557-fa12f113db-h0_5f6582bf6e993.jpg

PLAYSTATION PS5 DualSense brezžični kontroler

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Napovedan Neo: The World Ends With You

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Square Enix je napovedal, da prihaja nadaljevanje njihove uspešnice The World Ends With You (TWEWY) iz leta 2007.

TWEWY je 13 let nazaj prišla na Nintendo DS in takrat navdušila kritike s svojo grafično podobo, glasbeno podlago in zanimivimi igralskimi mehanikami. Sedaj, več kot desetletje kasneje, pa se razvijalec Square Enix vrača v Shibuyo, trgovsko četrt Japonskega Tokia.

Neo: TWEWY nadaljuje tam, kjer je njegov predhodnik zaključil. Shibuyo četrt prihaja v novi vizualni podobi v bolj stripovskem stilu. V prihajajočem naslovu bomo igrali kot Rindo in razkrivali skrivnost misterioznih iger po imenu Reapers’ Game – borb za smrt in življenje.

Igra ima zaenkrat le kratek dražilnik, ki pa že pokaže, da bo Neo sedaj v celoti 3D. Ob dražilniku pa je prišla tudi najava, da lahko v začetku naslednjega leta pričakujemo posebno anime serijo, ki bo obnovila dogodke prve igre. Neo: The World Ends With You je napovedana za Nintendo Switch in PlayStation 4 enkrat v letu 2021.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkusite Star Citizen brezplačno

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Star Citizen, ambiciozen igralski projekt, ki je po sedmih letih še vedno v fazah razvoja lahko te dni preizkusite brezplačno.

Star Citizen je masovna večigralska simulacija, kjer v vesolju trgujemo z drugimi igralci in NPC-ji ter se po potrebi z njimi tudi borimo. Zadeva je prvotno zaživela preko Kickstarter kampanje in od tedaj za svoj razvoj zbrala že več kot 322 milijonov dolarjev, kar jo uvršča na prvo mesto seznama najdražjih iger v zgodovini.

Zaradi visokih stroškov razvoja je igra pogosto kritizirana in obtožena izkoriščanja finančnih sredstev, ki so večinoma pridobljena iz igralčevih donacij. A razvijalec Cloud Imperium Games vztraja, in tako je pred dvema letoma napovedal tudi prihajajočo enoigralsko kampanjo Squadron 42, v kateri je predstavil kup znanih Hollywoodskih obrazov kot je na primer Mark Hamill, bolj znan kot Luke Skywalker.

Te dni pa lahko večigralsko igro preizkusite brezplačno. Če se odpravite na njihovo spletno stran in ustvarite svoj profil, lahko igro zastonj igrate do 2. decembra. Promocijski dogodek se odvija v okviru njihove Intergalactic Aerospace Exo razstave, kjer znotraj igre letno predstavijo nove vesoljska plovila in igralcem ponudijo možnost, da jih brezplačno testirajo.

Kdaj bo igra uradno izšla zaenkrat še ni znano.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/671370/thrustmaster-hotas-warthog-joystick-pc-box-43973_5e5de4cc378cd.jpg

THRUSTMASTER HOTAS Warthog (PC) Joystick

469,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Gwent dobiva nov set kart – Way of the Witcher

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Gwent, samostojna igra razvijalca CD Projekt Red, ki je svoje začetke dobila kot mini-igra v priznanem The Witcher: Wild Hunt, dobiva novo posodobitev Way of the Witcher.

Gwent: The Witcher Card Game je igra zbiranja in grajenja kupčkov kart s katerimi se preko spleta borimo z nasprotniki. Igra je dosegljiva 3 leta, svoj uradni izid pa je doživela 2018. Od tedaj se je v igri marsikaj spremenilo, med drugim je bilo dodanih kar nekaj razširitev.

Naslednja med njimi pa prihaja The Way of the Witcher. Razširitev prinaša kar 70 novih kart10 za vsako kategorijo (Monsters, Skellige itd.) in 10 nevtralnih, ki bodo v igro končno vnesli več že dolgo pričakovanih Witcherjev različnih Witcher šol. Prihajajoče karte tudi počasi razkrivajo na svoji spletni strani.

Če ste že veteranski Gwent igralec ali samo radovedni Witcher navdušenec, ki išče dobro digitalno igro s kartami z zelo prijaznim free-to-play modelom in odličnim vizualnim stilom, bo Way of the Witcher zagotovo zadovoljila vaše potrebe. Razširitev prihaja 8. decembra.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/623302/623302-623302-1_5da871b787ed1.jpg

THE WITCHER 3 EREDIN HAT KAPA STRETCH FIT JINX

19,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Among Us bo dobil novo mapo

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Among Us, dve leti stara igra, ki je letos dosegla nepričakovan uspeh, ima že napovedano novo mapo, za katero so že pokazali tudi majhen predogled.

Among Us je letošnjo poletje dominiral streamersko sceno in s svojim uspehom pomagal tudi do povečane uporabe Discorda. Čeprav je igra dosegla svetovni uspeh, pa je šele pred kratkim zagnala svoj uradni Twitter račun, kjer so nam sedaj pokazali, kaj lahko v igri pregovarjanja v prihodnosti pričakujemo.

Slika prikazuje novo mapo, ki bo že četrta v igri. Po izgledu sodeč prikazuje most leteče ladje, kaj več pa razvijalec innerSloth še ni razkril. Posodobitev je del njihovega načrta, da Among Us razvijejo dalje, namesto, da svojo pozornost preusmerijo v naslednika Among Us 2, katerega razvoj je bil preklican.

Več informacij obljubljajo po 10. decembru, torej pa podelitvi The Game Awards nagrad, kjer ima Among Us tudi dve nominaciji. Za nagrado se poteguje v kategorijah Najboljša večigralska igra in Najboljša mobilna igra. V primeru zmage ali ne, je vseeno dobro videti, da ima InnerSloth namen igro razvijati dalje.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Nadaljuj z branjem

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno