fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Published

on

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

V Dirt 5 postavljeni oglasi za ozaveščanje o duševnem zdravju

Alja Šavle

Published

on

Britanski razvijalci dirkaških iger Codemasters so postavili oglase za ozaveščanje o duševnem zdravju v Dirt 5, GRID in druge igre. Kampanja se bo britanskim igralcem prikazovala na obcestnih oglasnih plakatih in transparentih.

Igralci Dirt 5, Dirt Rally 2.0 in GRID, ki so locirani v Združenem kraljestvu, so na obcestnih ogradah že opazili transparente in oglase z uradnimi vladnimi nasveti.

K trenutnemu vladnemu sporočilu, ki ljudi spodbuja, da igralci ostajajo doma med pandemijo “Ostanite doma, zaščitite NZS, rešite življenja” bo dodan še drugi slogan “Vsak um je pomemben” za pomoč v duševni stiski.

Codemasters bo svoje oglase vključeval s pomočjo podjetja Bidstack, ki je specializirano za geografsko usmerjene oglasne pasice v igrah. To zagotavlja, da igralci zunaj Združenega kraljestva ne bodo prejemali vladnih sporočil.


Vroča ponudba za gamerje

DIRT 5 LIMITED EDITION PS5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Pokémon UNITE – prvi vtisi

Alja Šavle

Published

on

Pokémon UNITE, mobilna MOBA igra postavljena v Pokémon svetu, je v beta testing fazi. Zaprta beta različica je na voljo v Kanadi, spletni portal Mobile Gaming Hub, ki si je priboril kopijo, pa že podaja prve vtise.

Pokémon UNITE je strateška ekipna Pokémon bojna igra, ki se zelo razlikuje od katere koli druge vrste Pokémon iger, bodisi mobilnih ali za Nintendo konzole. V igri upravljaš svojega Pokémon partnerja. Sprva lahko izbiraš med samo petimi možnostmi, in sicer: Eldegoss, Snorlax, Pikachu, Charizard in Talonflame.

Igralci se pomerijo v 5 na 5 boju in poskušajo doseči točke v nasprotnikovem območju. Ekipa, ki doseže največ točk, ko se izteče čas, zmaga. Da si priboriš točke, moraš premagati divje Pokemone, ki imajo številko nad glavo. Tako dobiš energijo, ki jo nato uporabiš za nalaganje v nasprotnikova ciljna območja, s katerimi zaslužiš točke svoji ekipi.

Igre v Pokémon UNITE so nekoliko krajše, saj trajajo največ 10 minut. Voice chata zaenkrat še ni, prednosti nad različnimi tipi Pokémonov tudi ni (voda proti ognju in podobno). Z napredovanjem v igri odklepaš nove Pokémone, sličice in druge dodatke.

Datum izida Pokémon UNITE še ni znan.


Vroča ponudba za gamerje

NEW POKEMON SNAP NINTENDO SWITCH igra

59,99 €

Continue Reading

Igre

Bloodlines 2 drama se nadaljuje

Alja Šavle

Published

on

Pred tednom dni smo poročali, da Hardsuit Labs (Blacklight: Retribution) ne bodo več vodili razvoja Bloodlines 2. Sedaj je prišla novica, da je zaposlene v Hardsuit Labs prizadel val odpuščanj.

Številni uslužbenci, vključno s posamezniki iz pripovedne ekipe studia, so sporočili, da so čez noč izgubili službo.

“Odpuščena sem bila s položaja pisca v Hardsuit Labs – skupaj s preostalimi na oddelku za pripovedovanje (in številnimi drugimi).”

Po številnih zamikih izida igre je bil avgusta 2020 odpuščen vodja pripovedi. Istočasno je odpoved dobil tudi kreativni direktor, oktobra pa je sledila objava, da je tudi višja oblikovalka pripovedi zapustila projekt.

Trenutno še ni uradnega datuma izdaje za Bloodlines 2, Paradox prav tako ni imenoval naslednika za prevzem projekta.

Razvoj Bloodlines 2 je bil prekinjen za nedoločen čas in prednaročila odpovedana.


Vroča ponudba za gamerje

EMPIRE OF SIN – DAY ONE EDITION PC

39,99 €

Continue Reading

Igre

Hogwarts Legacy podpira ustvarjanje transspolnih likov

Alja Šavle

Published

on

Zadnja igra v Harry Potter svetu bo igralcem omogočila, da prilagodijo glas, tip telesa in spol svojih čarovniških učencev, kar je nekoliko presenetljivo, če upoštevamo osebna stališča pisateljice J.K. Rowling.

Hogwarts Legacy je enoigralski akcijski RPG, ki se odvija v čarovniškem svetu 19. stoletja. Težko pričakovani naslov je v razvoju od leta 2017, pred nekaj meseci pa je založba Portkey Games obvestila čarovniške navdušence, da bo igra izšla šele leta 2022.

Po besedah Bloomberg, si bodo lahko na začetku igre igralci ustvarili lik, ki ima moški ali ženski glas, ne glede na to, kako je videti njihovo telo. Nato bodo igralci izbrali eno od dveh možnosti – “čarovnica” ali “čarovnik” – ki bosta določili dom, v katerega se bodo namestili v Bradavičarki, in kako jih bodo nagovorili drugi liki v igri.

Taka vrsta prilagoditev ni nenavadna v igrah, je pa neobičajna za ekipo, ki igro razvija. Poleg močnega mnenja avtorice o transspolnih osebah, je pred nekaj meseci na plan prišlo več deset YouTube videoposnetkov v katerih Troy Leavitt, višji producent pri podjetju Avalanche s sedežem v Salt Lake Cityju, napada feminizem in “borce za družbeno pravičnost”.


Vroča ponudba za gamerje

LOUNGEFLY LF HARRY POTTER TATTOO AOP MINI NAHRBTNIK

59,99 €

Continue Reading

Igre

Ratchet & Clank brezplačno v PlayStation trgovini

Alja Šavle

Published

on

Ratchet & Clank (2016) je na voljo brezplačno v PlayStation trgovini kot del pobude Play At Home. Igra je dosegljiva v večini regij (tudi pri nas).

Ratchet & Clank reboot si lahko zagotovite, tudi če nimate PlayStation sistema. Dovolj je, da imate odprt račun in bo igra dodana v vašo knjižnico.

Ratchet & Clank je bil prvič izdan za PlayStation 4 z novo igro, ki temelji na izvirniku Ratchet & Clank  za PS2. Reboot se poglobi v zgodbo o nastanku likov in posodobi izgled prvotne igre. Vključuje več novih planetov, povsem nove šefe, novo upravljanje s Clankom in še veliko več – s popolnoma novimi vizualnimi elementi, optimiziranimi za PS4.

Izboljšave za PS4 Pro

  • Dinamično igranje 4K
  • HDR
  • Anti-Aliasing

Ratchet & Clank bo brezplačno na voljo do 1. aprila.


Vroča ponudba za gamerje

SPYRO TRILOGY REIGNITED TRILOGY XBOX ONE

39,99 €

Continue Reading

Igre

Pazite se novega korejskega morilca

Alja Šavle

Published

on

Dead by Daylight je napovedal svoje najnovejše poglavje z naslovom “All-Kill”. Postavljeno je v zakulisje krute K-Pop industrije, novi morilec in preživeli pa sta že na voljo v Public Test Build (PTB) okolju.

All-Kill v igro vključuje najnovejšega morilca, The Trickster, zvezdo K-Popa z nezdravo nagnjenostjo k umoru. Pridružila se mu je tudi preživela Yun-Jin, glasbena producentka pri izmišljeni založbi Mightee One.

Da bi zagotovil pravo K-Pop vzdušje se je razvijalec Behaviour Interactive združil s Kevinom Woojem iz  K-Pop skupine U-KISS in kanadskim DJ-em Swivelom, glasbenim producentom, ki je sodeloval s skupinami, kot je BTS.

Dead by Daylight je asimetrična PvP igra, pri kateri en igralec nadzoruje morilca, štirje drugi igralci pa upravljajo preživele like, ki morajo sodelovati, da bi ušli iz meglic. Seznam likov v Dead by Daylight vključuje mešanico izvirnih in znanih morilcev iz grozljivk, med katerimi sta Michael Myers iz Noči čarovnic in Freddy Krueger iz More v ulici Brestov.

Poglavje All-Kill je že na voljo na PTB za Steam, kasneje pa še na Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S.


Vroča ponudba za gamerje

DEAD BY DAYLIGHT: NIGHTMA RE EDITION PS4

39,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno