fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Published

on

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Continue Reading

Igre

Miyazaki pravi, da je naslednji projekt From Software v zadnji fazi razvoja

Published

on

V intervjuju za 4Gamer.net je direktor Elden Ring in predsednik From Software Hidetaka Miyazaki razkril nekaj informacij o naslednjem projektu studia.

Med razvojem igre Sekiro so razvijalci delali še na dveh drugih naslovih, eden izmed njih je bil letošnji hit Elden Ring. Prav dolgo pa ne bomo čakali niti na drugi naslov, saj je v intervjuju Miyazaki potrdil, da je razvoj igre v zadnji fazi.

Ime in vsebina naslednjega projekta še nista znana, vendar nekatere spletne govorice kažejo na ponovno obuditev franšize Armored Core. Zamenjava jekla srednjeveškega oklepa za jekleno prevleko visokotehnološkega mehanizma bi bila osvežujoča sprememba tempa za studio po seriji fantazijskih naslovov Souls.

Studio From Software vedno bolj raste, trenutno razpoložljiva delovna sila pa je omogočila projekt tako izjemne velikosti in težavnosti kot je Elden Ring.

“Naslov tako občutnega obsega, kot je Elden Ring, nam je uspelo ustvariti zaradi rasti človeških virov v podjetju, vendar mislim, da bom odslej projekte pogosto prepuščal drugim. Pravzaprav je več naslovov, ki jih upravljajo osebe, ki niso jaz, in čas je, da povečamo število razvijalcev.”

Miyazaki je potrdil, da se bodo posodobitve za Elden Ring še naprej uvajale, vendar večje posodobitve vsebine, kot je DLC, ni omenjal.

Govori se, da bo naslednja igra Armored Core | Slika: Vonschlippe Reddit

JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno