fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Windbound

Published

on

Windbound nas je odpihnil

5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound

Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.

Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.

Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.

Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih,  ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.

Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.

Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati. 

Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.

Igre

Igra Pandemic umaknjena iz trgovin Steam, App Store in Google Play

Published

on

Digitalno verzijo namizne družabne igre Pandemic ni več mogoče kupiti preko spleta. Igralci, ki so igro že kupili, jo lahko z nekaj truda ponovno prenesejo.

Reddit uporabnik bad_boy_barry je pred nekaj dnevi hotel prenesti igro Pandemic na svoj novi telefon, a je presenečeno ugotovil, da igre ni več v spletni trgovini. Ko je pomoč poiskal pri podpori za uporabnike je nemudoma prejel avtomatski odgovor.

“Zdravo,

Najprej se želimo zahvaliti vam in vsem igralcem igre Pandemic za vašo zvestobo in podporo vsta ta leta. Žal smo aplikacijo Pandemic umaknnili iz spletnih trgovin. Več kot 4 leta smo trdo delali na igri in njen umik iz trgovin ni bila lahka izbira. Ta odločitev je bila sprejeta s težkim srcem zaradi številnih razlogov, ki jih ne moremo razkriti.

Za zdaj smo odstranili samo PC, App Store in Google Play verzije. Microsoftova različica bo umaknjena 31. januarja 2022 in nato verzija za Nintendo Switch do konca julija 2022.

Če ste igro kupili in prenesli pred odstranitvijo iz trgovine, boste še naprej imeli dostop do nje. Če odstranite igro, boste morali dostopati do svoje knjižnice, da lahko poiščete in znova namestite igro.

Cenimo vašo dolgoletno podporo. Hvala za razumevanje.

Lep pozdrav, Asmodee Digital Support”

Tudi Steam je za igralce pripravil obvestilo: “Na zahtevo založnika Pandemic: The Board Game ni več na voljo za prodajo v Steamu.” Igra tudi ni več navedena na spletni strani založnika Asmodee.

Uradni razlog za tako potezo ni znan, a vestni igralci namiznih iger tako situacijo ne vidijo prvič. SilentLurker je napisal: “Malo verjetno je, vendar vem, da je bil Boss Monster odstranjen, preden je bila izdana uradna različica TTS. Dvomim, da Pandemic dela uradno različico TTS. Še vedno pa je [igra dosegljiva] na Board Game Arena.

“Najverjetneje je to povezano s tem, da jih je kupil Embracer (THQ Nordic). To pomeni, da želijo igro prepakirati zase ali pa preprosto niso zadovoljni s to različico. To so res samo moje domneve,” je namignil SetAbomnai07.

“Zanima me, ali je to povezano s tem, da je Asmodee odkupil boardgamearena.com – Pandemic je na voljo za igranje tam. Morda spodbujajo ljudi k uporabi te platforme, saj gre za plačevanje naročnine v primerjavi z enkratnim plačilom, čeprav ponujajo tudi brezplačne račune,” se je zamislil adm533.

Asmodee je francoski založnik družabnih iger, iger s kartami in iger igranja vlog. Ustanovljen je bil leta 1995 za razvoj lastnih iger ter za objavo in distribucijo za druge manjše razvijalce iger. Znani so predvsem po izjemno priljubljenih in razširjenih igrah kot so Naseljenci otoka Catan, Carcassonne, Ticket to Ride in Love Letter.


LIFE IS STRANGE: TRUE COLORS igra za PS5

51,99 €

Continue Reading

Igre

Igričarske in ešportne vsebine na Twitterju je bilo lani za 14 % več kot predlani

Published

on

Twitter je v ponedeljek delil podatke o igričarskih objavah, ki so še naprej rasle v letu 2021. Med najbolj pogostimi temami so bili Genshin Impact, Mongraal, LOUD esports, FaZe Clan in E3.

Skupno, se je lani objavilo več kot 2,4 milijarde tvitov o video igrah, kar je 14 % več kot v letu 2020. To je kar 10-kratno povečanje v primerjavi z objavami v letu 2017.

Med državami, v katerih so igričarski pogovori najbolj prevladujoči je na prvem mestu, nepresenetljivo, Japonska, ki ji sledita ZDA in Južna Koreja. Španijo je iz seznama izpodrinila Indonezija, ki se je pridružila na osmem mestu.

Na vrhu najbolj diskutiranih iger je sedaj Genshin Impact, ki je prehitel Animal Crossing: New Horizons. Mobilna ritmična igra Project Sekai: Colorful Stage! s Hatsune Miku pa je debitirala na devetem mestu.

Ešportno lestvico kraljuje igra League of Legends, ki se najpogosteje pojavlja v povezavi s profilom Campeonato Brasileiro de League of Legends (@CBLOL), najvišjo profesionalno ligo v Braziliji. Na samem vrhu med ustvarjalci pa je Ibai Llanos (@IbaiLlanos, Spain) z največ pridobljenimi sledilci in največ ogledi posnetkov.


DEMON SLAYER -KIMETSU NO YAIBA- THE HINOKAMI CHRONICLES igra za PS5

51,99 €

Continue Reading

Igre

War Robots razvijalci pomagali uslužbencu do prostetične roke

Published

on

Ruski studio za mobilne igre je enega izmed svojih delavcev spremenil v DLC lika, da bi lahko pomagali plačati protetično roko po prometni nesreči.

Novembra 2019 je Andrey Kvasov, ki je takrat delal v IT podpori za Pixonic, doživel hudo prometno nesrečo, ko se je tovornjak zaletel v turistični avtobus, med njegovim dopustom v Dominikanski republiki. Kljub temu, da je preživel nesrečo, je Andrej izgubil levo roko, uho in prst na desni roki.

Ko se je Andrey po štirih mesecih vrnil na delo, mu je ekipa ponudila, da postane lik v njihovi igri War Robots. Nastopil bi kot pilot s protetično roko, z lastnim imenom in epsko zgodbo.

“Že kot otrok sem sanjal, da bi postal lik v računalniški igri,” je Andrej zapisal v nedavni objavi na ruskem forumu Pikabu.

“Ko je prvi dan v pisarni po nesreči k meni prišla kolegica Karina in rekla: ‘Poslušaj, Andrej, ali želiš biti pilot? Lahko bi priredili tvojo zgodbo in jo nekako vključili v igro,’ sploh nisem razmišljal o zavrnitvi.”

Andrejev lik je bil dodan kot pilot v igri poleti 2021. Podrobnosti o njegovi nesreči niso bile razkrite skupnosti igre, v opisu njegovega lika pa je preprosto pisalo: “Posvečeno Andreju Kvasovu. Andrej, ti si kul sodelavec, s katerim je veselje sodelovati. Soočen z nečim, kar bi marsikoga zlomilo, nisi le ostal močan, ampak si ohranil pozitiven pogled na življenje in nas vse navdihnil.”

Lik se je prodajal v posebnem DLC paketu, z izkupičkom pa so razvijalci Andreju kupili protezo, ki ni vedel za to pobudo.

“To je bilo zame popolno in prijetno presenečenje. Tudi igralci so ugotovili, da je zgodba resnična. Vsak lastnik pilota je prejel brezplačno nagrado in obvestilo, da je denar, vložen v to dejavnost, namenjen nakupu proteze za resnično osebo. Igralci so novico zelo pozdravili in prejel sem veliko prijaznih besed,” je zapisal Andrej.

Ob taki zgodbi se v nas ponovno prebudi upanje v sočloveka. A ustvarjanje vsebine in likov poimenovanih po svojih uslužbencih ni vedno dobra poteza, kakor se je lani naučil Blizzard.


YAKUZA: LIKE A DRAGON – DAY ICHI EDITION PS4

51,99 €

Continue Reading

Igre

Nagradni sklad za IEM Katowice 2022 bo 1,5 milijona USD

Published

on

IEM Katowice 2022 bo imel nagradni sklad 1,5 milijona dolarjev in občinstvo v živo, je potrdil ESL na tiskovni konferenci. Letos bo tudi potekalo praznovanje desete obletnice IEM Katowice.

IEM Katowice je eden največjih evropskih ešportnih dogodkov za CS:GO in Starcraft sceno ter MOBA igri Dota 2 in League of Legends. Na prireditev je močno vplivala pandemija COVID-19, zaradi česar turnir v letu 2020 ni imel občinstva in posledično tudi navijačev. Leto pozneje je Gambit domov odnesel naslov zmagovalcev Katowice, a se je dogodek v celoti odvil na spletu.

Občinstvo, predvsem pa navijači, so ključnega pomena za največje ekipe, saj močno prispevajo k morali igralcev. Poleg tega je nastop na odru za marsikaterega večletnega profesionalca ključen, saj jim pomaga ujeti “pravi mindset”, medtem ko za mlajše, neizkušene igralce, pogosto predstavlja dodatni vir stresa.

Z letom 2022, ob desetletnici serije IEM Katowice, se občinstvo v živo ponovno vrača v poljsko dvorano za dogodek ESL. Arena Spodek bo znova zaživela z navijači in igralci, ki se bodo potegovali za kar zavidljiv nagradni sklad.

»Ponosni smo, da spet prihajamo v Katowice kot tekmovanje v živo in se izjemno veselimo, da bomo skupaj praznovali spominsko obletnico,« pravi Michal »Carmac« Blicharz, podpredsednik razvoja izdelkov.

Da bi praznovali deseto obletnico Katowic, ESL načrtuje edinstvene dogodke za praznovanje legendarnih junakov Counter-Strike Global Offensive in Starcraft 2 skupaj z mestom Katowice.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – DELUXE EDITION igra za XBOX ONE & XBOX SERIES X

87,99 €

Continue Reading

Igre

Dying Light se še vedno vleče iz zagate

Published

on

Razvijalci Dying Light 2 so prejšnji teden ponosno napovedali, da bo za dokončanje njihove igre potrebno vložiti 500 ur igranja. Izjavo so hitro poskušali pojasniti, a razlike v občutju Twitter uporabnikov ni bilo. Zato so naredili korak dlje.

Prvi objavi, ki je čas potreben za dokončanje igre primerjala s časom, ki ga potrebuješ, da prepešačiš od Varšave do Madrida, je sledila kopica odgovorov na komentarje pod sliko. 500 ur naj bi bilo potrebnih za 100% dokončanje celotne vsebine, ki jo igra ponuja, povprečni igralec pa naj bi zgodbo in stranske naloge dokončal v 60 do 100 urah.

A dodatne razlage očitno niso bile uspešne, ali pa morda niso bile dovolj razumljive. Včeraj je Techland objavil novo grafiko, na kateri dokončno potrdi, v kolikšnem času je mogoče dokončati igro. In številka je bistveno manjša.

Glavnino zgodbe je mogoče dokončati v 20 urah igranja. Če temu dodamo še stranske naloge se številka poveča na 80. Ocenjenih 500 ur pa ostaja za dokončanje popolnoma vse vsebine, ki je na voljo v igri.

Še vedno ni jasno, kaj so razvijalci sploh želeli doseči s prvotno izjavo. Kakor je Twitter uporabnik Mightykeef povzel:

“Iskreno povedano, tega res ni bilo treba pojasnjevati, vendar je dobro, da ste to vseeno naredili lol.

Kdor je mislil, da bo za dokončanje glavne zgodbe potrebnih 500 ur, je moral biti trčen.”


Dying Light 2 – Deluxe Edition igra za PS4

81,99 €

Continue Reading

Igre

Navdušenci naredili brezplačni Resident Evil 1: Remake

Published

on

RESIDENT EVIL 1 Fan Remake bo na voljo za igranje brezplačno še v letošnjem letu.

O ikoničnih igrah smo slišali že marsikaj, a bodisi zaradi grafike, zastarele tehnologije ali rožnatih očal nostalgije, mlajše generacije ne bodo nikoli “zares” izkusile preskoka v žanru in na splošno igranju, ki so ga te igre ustvarile.

Tako sedaj nastaja, vzporedno z drugo RE igro Code Veronica, prenovljena HD izdaja prve Resident Evil igre japonskega razvijalca Capcom. Predvidoma bo remake izšel leta 2022 v številnih jezikih že na dan izdaje.

Ekipa Bravo je izginila v gorovju Arklay. Sledi Jill Valentine in preostali Alpha ekipi na misiji, da ugotovi kaj se je zgodilo z njihovimi predhodniki. V preživetveni grozljivki morate dobro premisliti, preden ustrelite in skrbno upravljati s svojo opremo. Poiščite obrambne nože, da hitreje pobegnete, če vas preseneti zombi. Svojo svetilko uporabite, da razsvetlite temne kote Spencerjevega dvorca in odkrijete kaj se je dogajalo pred vašim prihodom.

Razvijalci opozarjajo, da vse pravice pripadajo Capcomu, a vprašanje ostaja, ali bo igra res doživela luč sveta, predvsem ker je dežela vzhajajočega sonca znana po zatiranju marsikaterega “fanmade” nelicenciranega projekta.


Resident Evil Village igra za PS5

64,99

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno