fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Windbound

Nataša Ujlaki

Published

on

Windbound nas je odpihnil

5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound

Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.

Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.

Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.

Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih,  ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.

Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.

Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati. 

Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Igre

Končno razkrita skrivnost Cyberpunk 2077 spanca

Alja Šavle

Published

on

O težavah, ki jih ima Cyberpunk 2077 smo že veliko povedali, a presenetljivo, hrošči in napake igralcev ne motijo toliko kot ena specifična animacija. Spanje v postelji.

V Cyberpunk 2077 igralci prevzemajo vlogo osebe poznane samo s psevdonimom V. Po prologu v igro, V začne najemati stanovanje, ki se nahaja v megagradnji v podokrožju Little China okrožja v Night Cityju.

Stanovanje izpolnjuje določene mehanske funkcije v igri, kot so prebiranje elektronske pošte in shranjevanje predmetov. Poleg tega pa lahko igralci prespijo določen del dneva ali noči, tako da interagirajo s posteljo. In tukaj nastane problem, saj je način, kako se V spravi v posteljo … nenavaden.

Ker se igra odvija v prvi osebi je težko razumeti, kaj se z modeloma igralčevega lika dogaja, jasno je samo to, da se lik se na posteljo uleže s strani ter da spi pravokotno na vzglavnik. 

Zahvaljujoč modu, ki igri doda tretjeosebni pogled, pa se je največja skrivnost igre končno razrešila: V res spi pravokotno na posteljo in z nogami binglja čez rob.

V komentarjih Reddit objave, ki razkriva skrivnost, je uporabnik RalphDamiani posebnost razložil tako:

“Zdi se, da je to stranski učinek dolge produkcije. Uganil bom. Animacija v ležečem položaju je bila narejena zato, da se lahko igralec ne posteljo uleže iz spodnje strani, kar deluje skoraj za vsako posteljo v igri.

Kdo je naredil animacijo najverjetneje ni nikoli videl postavitve V-jevega stanovanja. Animacija je lahko nastala leta, preden je bilo V-jevo stanovanje sploh zasnovano.”


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Continue Reading

Igre

Zadnji napovednik za Persona 5 Strikers

Alja Šavle

Published

on

Fantomski tatovi se vračajo. Persona 5 Strikers izide 23. februarja za PlayStation 4, Nintendo Switch in Steam!

Persona 5 Strikers nas ponovno postavi v vlogo Jokerja, ki se po krajši odsotnosti spet vrne v Tokio. Njegove plane, da bi s prijatelji užival v poletnih počitnicah, sprevrže nova grožnja. Lokalna zvezdnica Alice krade želje ljudi, da bi zaslovela v resničnem svetu. Ekipa Fantomskih tatov tako poskuša osvoboditi Tokio, njihova nova naloga pa jih popelje tudi na druge konce Japonske.

Novi Persona spin-off nadaljuje dogajanje igre Persona 5 (spremembe in liki, ki jih je prinesla Persona 5 Royal verzija niso upoštevani), vendar ne na način, ki smo ga vajeni. Osnovna mehanika Strikers igre je nekoliko drugačna od klasične potezne izkušnje. Omega Force v partnerstvo vnaša borbeni sistem Dynasty Warriors, ki igro spremeni v mešanico med Final Fantasy 7 Remake in Monster Hunter World borb.

Največja razlika, ki jo bodo Persona veterani še posebej veseli, je možnost počivanja med raziskovanjem meta sveta. Persona 5 Strikers dopušča vstopanje in izstopanje iz ječe večkrat na dan, kar dopušča likom, da si hitro odpočijejo in popolnoma napolnijo svoje HP in SP točke.


Vroča ponudba za gamerje

CATHERINE: FULL BODY NINTENDO SWITCH

39,99 €

Continue Reading

Igre

Star Wars novosti na obzorju

Alja Šavle

Published

on

V začetku tega tedna je Lucasfilm Games postal uradna identiteta vseh igralnih naslovov podjetja Lucasfilm, sedaj napovedujejo že novo partnerstvo.

Po skoraj osem letih ekskluzivnosti bo naslednjo Star Wars igro izdelalo podjetje zunaj EA. Za pripravo nove odprtosvetne igre v seriji je bil namreč izbran Ubisoft. V pripravi je tudi nova igra Indiana Jones, ki jo bo razvil Bethesda Game Studios.

EA je vedno bil in bo še naprej zelo strateški in pomemben partner,” je za WIRED povedal Sean Shoptaw, višji podpredsednik Global Games in Interactive Experiences v Disneyju. “Toda zdelo se nam je, da je prostor tudi za druge.”

K temu tiskovni predstavnik EA dodaja še: »Ponosni smo na naše dolgoletno sodelovanje z Lucasfilm Games, ki bo trajalo še prihodnja leta. Naše nadarjene ekipe so ustvarile nekaj najuspešnejših iger v zgodovini franšize Vojna zvezd, med drugim Star Wars Jedi: Fallen Order, Star Wars: Battlefront in Battlefront II, Star Wars: Galaxy of Heroes in Star Wars: Squadrons. Obožujemo Vojno zvezd in se veselimo ustvarjanja še bolj razburljivih izkušenj, v katerih bodo igralci lahko uživali.”

V kolikor vas zanima, kako si je vesoljsko bojno fantazijo zamislil EA, si lahko do naslednjega četrtka brezplačno prenesete STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Edition, ki bo na voljo ves teden v Epic Games Store trgovini.


Vroča ponudba za gamerje

FUNKO POP STAR WARS: CLONE WARS – GAR SAXON figura

14,99 €

Continue Reading

Igre

Napovedan vsebinski program za 25. obletnico Pokémonov

Alja Šavle

Published

on

Pokémon franšiza praznuje 25 let. Napovedan je pester celoletni program.

Glasba, dogodivščine in karte. Letošnje leto krasijo Pokémon barve in vsebina. Da bi obeležili 25 obletnico žepnih pošasti se je krovno podjetje Pokémon Company International združilo z Universal Music Group.

Na seznamu pevcev, ki bodo Pokémon navdušencem pričarali električno vzdušje je tudi Katy Perry, ki tako povzema svoj odnos s franšizo:

»Pokémon je v mojem življenju stalnica, od igranja prvih video iger na mojem Game Boyu, do izmenjave Pokémon kart med malico, do lovljenja Pokémonov po ulicah s Pokémon GO. Na svoji turneji sem celo obiskala Pokémon kavarno na Japonskem! V čast mi je, da sem bila izbrana, da pomagam pri praznovanju franšize, ki mi je v zadnjih 25 letih prinesla toliko veselja in da lahko gledam, kako se razvija in prinaša električno veselje otrokom v mojem življenju in po vsem svetu.”

Poleg glasbe bo letošnje leto prineslo še novosti za Pokémon animacijo, Pokémon video igre, mobilne igre (vključno s Pokémon GO in Pokémon Masters EX), igro s kartami, igrače in še več. Od danes naprej lahko Pokémon ljubitelji obiščejo novo spletno mesto, ki bo služilo kot središče za te in vse ostale dejavnosti, ki bodo napovedane skozi vse leto.


Vroča ponudba za gamerje

POKEMON LET’S GO: EEVEE NINTENDO SWITCH

59,99 €

Continue Reading

Igre

Hogwarts Legacy prihaja komaj 2022

Alja Šavle

Published

on

Hogwarts Legacy, akcijska pustolovščina postavljena v svetu Harryja Potterja, bo izšla komaj 2022.

Igro izdaja založba Portkey Games (v lasti Warner Bros. Interactive Entertainment), ki je mobilnim uporabnikom do sedaj postregla že z RPG igro Harry Potter: Hogwarts Mystery (2018) ter Niantic AR igro Harry Potter: Wizards Unite (2019), lani pa se je seznamu pridružil še čarovniški klon igre Bejeweled — Harry Potter: Puzzles & Spells (2020), ki ga je razvila Zynga.

Hogwarts Legacy je enoigralski akcijski odprtosvetni RPG, ki se odvija v čarovniškem svetu 19. stoletja. Igralci bodo kot učenci na Bradavičarki doživljali nenapisane zgodbe in se odpravili na nevarno pot, da odkrijejo skrito resnico čarovniškega sveta.

Igra Hogwarts Legacy postavlja igralce v središče pustolovščine in popotovanja, da uresničijo svoje čarovniške sanje. Razvijali bodo sposobnosti svojih likov, obvladali močne uroke, izpopolnili bojne spretnosti in izbrali spremljevalce, ki jim bodo pomagali, da se soočijo s smrtonosnimi sovražniki. 

Hogwarts Legacy prihaja za vse platforme in zadnjo generacijo konzol.


Vroča ponudba za gamerje

FUNKO POP HARRY POTTER: HOLIDAY – HAGRID

24,99 €

Continue Reading

Igre

CD PROJEKT objavil opravičilo

Alja Šavle

Published

on

Marcin Iwiński, soustanovitelj razvijalca video iger CD PROJEKT, se je opravičil.

YouTube kanal Cyberpunk 2077 je včeraj objavil posnetek o tem, kako so izgledali zadnji dnevi pred izidom Cyberpunka 2077. V njem Marcin Iwiński pojasni pogled studia na razvoj verzije igre za konzole stare generacije.

Na uradni strani Cyberpunka 2077 je ekipa objavila tudi pisno opravičilo:

“Zavezani smo k odpravljanju napak in zrušitev in bomo še naprej delali in izboljševali igro s prihodnjimi posodobitvami, da boste lahko [igralci] uživali v igri ne glede na platformo.”

Opravičilu sledi YouTube posnetek in časovnica, ki bolje prikaže kdaj bosta prišla naslednja dva večja popravka (patch 1.1 in 1.2), brezplačne razširitve igre in seveda nadgradnja za konzole nove generacije.

Izjava vsebuje tudi odgovore na pogosta vprašanja in povezavo do uradnega foruma, za nadaljevanje diskusije.

CD PROJEKT si je s svojim delom priboril neverjetno zvesto občinstvo, ki si ga ne želi razočarati. Le čas lahko pokaže ali bo tudi Cyberpunk 2077 v prihodnosti deležen enakega kultnega statusa kot zimzeleni Witcher 3.


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 COLLECTOR’S EDITION PS4

259,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno