fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Windbound

Nataša Ujlaki

Published

on

Windbound nas je odpihnil

5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound

Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.

Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.

Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.

Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih,  ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.

Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.

Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati. 

Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Igre

Everwild naj bi bil “nekaj posebnega”

Alja Šavle

Published

on

Razvijalci akcijsko-pustolovske igre za Windows in Xbox Series X Everwild so prepričani, da ustvarjajo nekaj prav posebnega.

Pred nekaj dnevi je vodilni oblikovalec Everwild James Blackhawk na družbenem omrežju LinkedIn delil oglas za delo, zraven pa pripisal zanimiv komentar. Blackhawk pri opisovanju svojega projekta ni skromen. Bralcem obljublja, da je “igra nekaj, česar svet še ni videl.

Izjava spominja na besede Aarona Greenberga (Microsoftov marketing oddelek), ki pravi je lani za Pure Xbox povedal:

“Kar Louise [O’Connor] in ekipa Rare gradijo z Everwildom, je nekaj resnično edinstvenega in posebnega. Za razliko od katere koli druge igre, ki je bila kdajkoli narejena. In imajo tako kreativno vizijo … Prepuščamo jim vso ustvarjalno svobodo, da uresničijo svojo polno vizijo. Everwild je nekaj res posebnega.”

Kaj posebnega je v igri še ni znano. Sodeč po napovedniku se glavna mehanika igre najverjetneje vrti okoli ritma. A ritmičnih iger je v današnjem času že malo morje. Več o Everwild si lahko preberete na xbox.com.


Vroča ponudba za gamerje

UFC 4 XBOX ONE

69,99 €

Continue Reading

Igre

Nemčija se pridružuje boju proti loot boxom

Alja Šavle

Published

on

Nemški parlament (Bundestag) je sprejel reformo zakona o zaščiti mladih, ki bi lahko imela pomembne posledice v industriji video iger, zlasti v zvezi z razvpito mehaniko skrinj presenečenja (loot box).

Skrinje presenečenja so težava, s katero se svet video iger spopada že leta. To je mehanika analogna igranju iger na srečo, ki sodeč po državah kot sta Belgija in Nizozemska, ne spada v igre namenjene otrokom. Zgledujoč se po članicah Beneluksa, se tudi Nemčija pridružuje seznamu držav, ki bodo igram z loot box mehaniko pripisale PEGI oceno 18.

Med največjimi uporabniki te mehanike je nedvomno Electronic Arts, založnik popularnih športnih iger kot so FIFA in Madden, ki bo močno občutil spremembe, ki jih prinaša nova reforma zakona o zaščiti mladih.

“Zakon govori o tveganjih zaradi iger na srečo,” poroča nemški portal Spiegel. “Vlada želi z reformo zakona o zaščiti mladih zagotoviti, da otroci ne bodo prišli v stik z vsebino, ki spodbuja nakupovanje v video igrah.”

Ampak Nemčija ne želi omejiti le prodaje skrinj, ampak prodajo katerega koli izdelka znotraj video iger, kar vključuje mikrotransakcije kot so DLC-ji, preobleke, Battle Passi in druge vsebine, ki jih je mogoče kupiti v igrah.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS4 500GB + FIFA 2021 igralna konzola

369,99 €

Continue Reading

Igre

Resident Evil Village bo cenzuriran na Japonskem

Alja Šavle

Published

on

Japonska verzija Resident Evil Village bo prikazovala manj krvi in manj kontroverznih prizorov, predvsem pa ne bo vključevala obglavljanj, da bi izpolnjevali standarde CERO.

Dežela vzhajajočega sonca je polna paradoksov. Japonska lahko ponaša s kreativnimi vizionarji kot sta Suda51 in Hideo Kojima, a njihovo izražanje skozi igričarski medij močno krati japonska zakonodaja. Ta ima namreč stroge omejitve glede vsebine, ki jo je mogoče prikazati gaming navdušensem. Zaradi tega je vsebina eksplicitnih iger nekoliko prilagojena.

In prilagojena bo tudi vsebina Resident Evil Village. Capcom je nedavno potrdil, da bo japonska izdaja spoštovala državne standarde organizacije Computer Entertainment Rating Organization (CERO), ki ima stroga pravila proti razkosanju humanoidnih likov v video igrah. Obglavljanj ne bo, kot tudi prekomernega prikazovanja krvi, ki pa bo vključeno v severnoameriško in evropsko različico.

Igra bo sicer na voljo v dveh verzijah. Različici CERO D, ki je namenjena igralcem, starejšim od 17 let. Ta bo vsebovala manj grafičnih prikazov nasilja kot CERO Z verzija za odrasle. V japonski različici bodo poleg omenjenega nasilja umaknjene tudi nekatere scene, ki jih prepoveduje CERO. Vsebina teh prizorov ni bila izdana.

Taka cenzura za Japonsko ni povsem nenavadna. Poleg domačih iger (kot so Suda51 naslovi), je za japonski trg potrebno prirediti tudi tujo vsebino. The Last of Us Part II je dober primer, iz katerega je bila odstranjena seksualna scena med Abby in Owenom zaradi pravilnika CERO, ki prepoveduje prikazovanje eksplicitne vsebine.


Vroča ponudba za gamerje

YAKUZA REMASTERED COLLECT ION PS4

59,99 €

Continue Reading

Igre

V Dirt 5 postavljeni oglasi za ozaveščanje o duševnem zdravju

Alja Šavle

Published

on

Britanski razvijalci dirkaških iger Codemasters so postavili oglase za ozaveščanje o duševnem zdravju v Dirt 5, GRID in druge igre. Kampanja se bo britanskim igralcem prikazovala na obcestnih oglasnih plakatih in transparentih.

Igralci Dirt 5, Dirt Rally 2.0 in GRID, ki so locirani v Združenem kraljestvu, so na obcestnih ogradah že opazili transparente in oglase z uradnimi vladnimi nasveti.

K trenutnemu vladnemu sporočilu, ki ljudi spodbuja, da igralci ostajajo doma med pandemijo “Ostanite doma, zaščitite NZS, rešite življenja” bo dodan še drugi slogan “Vsak um je pomemben” za pomoč v duševni stiski.

Codemasters bo svoje oglase vključeval s pomočjo podjetja Bidstack, ki je specializirano za geografsko usmerjene oglasne pasice v igrah. To zagotavlja, da igralci zunaj Združenega kraljestva ne bodo prejemali vladnih sporočil.


Vroča ponudba za gamerje

DIRT 5 LIMITED EDITION PS5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Pokémon UNITE – prvi vtisi

Alja Šavle

Published

on

Pokémon UNITE, mobilna MOBA igra postavljena v Pokémon svetu, je v beta testing fazi. Zaprta beta različica je na voljo v Kanadi, spletni portal Mobile Gaming Hub, ki si je priboril kopijo, pa že podaja prve vtise.

Pokémon UNITE je strateška ekipna Pokémon bojna igra, ki se zelo razlikuje od katere koli druge vrste Pokémon iger, bodisi mobilnih ali za Nintendo konzole. V igri upravljaš svojega Pokémon partnerja. Sprva lahko izbiraš med samo petimi možnostmi, in sicer: Eldegoss, Snorlax, Pikachu, Charizard in Talonflame.

Igralci se pomerijo v 5 na 5 boju in poskušajo doseči točke v nasprotnikovem območju. Ekipa, ki doseže največ točk, ko se izteče čas, zmaga. Da si priboriš točke, moraš premagati divje Pokemone, ki imajo številko nad glavo. Tako dobiš energijo, ki jo nato uporabiš za nalaganje v nasprotnikova ciljna območja, s katerimi zaslužiš točke svoji ekipi.

Igre v Pokémon UNITE so nekoliko krajše, saj trajajo največ 10 minut. Voice chata zaenkrat še ni, prednosti nad različnimi tipi Pokémonov tudi ni (voda proti ognju in podobno). Z napredovanjem v igri odklepaš nove Pokémone, sličice in druge dodatke.

Datum izida Pokémon UNITE še ni znan.


Vroča ponudba za gamerje

NEW POKEMON SNAP NINTENDO SWITCH igra

59,99 €

Continue Reading

Igre

Bloodlines 2 drama se nadaljuje

Alja Šavle

Published

on

Pred tednom dni smo poročali, da Hardsuit Labs (Blacklight: Retribution) ne bodo več vodili razvoja Bloodlines 2. Sedaj je prišla novica, da je zaposlene v Hardsuit Labs prizadel val odpuščanj.

Številni uslužbenci, vključno s posamezniki iz pripovedne ekipe studia, so sporočili, da so čez noč izgubili službo.

“Odpuščena sem bila s položaja pisca v Hardsuit Labs – skupaj s preostalimi na oddelku za pripovedovanje (in številnimi drugimi).”

Po številnih zamikih izida igre je bil avgusta 2020 odpuščen vodja pripovedi. Istočasno je odpoved dobil tudi kreativni direktor, oktobra pa je sledila objava, da je tudi višja oblikovalka pripovedi zapustila projekt.

Trenutno še ni uradnega datuma izdaje za Bloodlines 2, Paradox prav tako ni imenoval naslednika za prevzem projekta.

Razvoj Bloodlines 2 je bil prekinjen za nedoločen čas in prednaročila odpovedana.


Vroča ponudba za gamerje

EMPIRE OF SIN – DAY ONE EDITION PC

39,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno